نتایج جستجو برای عبارت :

داستان کوتاه در مورد پرندگان

کف دریا و خواص مفید آن برای پرندگان

کف دریا یکی از مواد مفیدی است که وجودش در قفس به طوطی ها بسیار کمک میکند ، کف دریا سرشار از کلسیم است و در صورت تامین ویتامین D3 ، کلسیم پرندگان را تامین میکند . از فواید دیگر کف دریا در قفس میتوان به تمیز کردن و کوتاه کردن نوک پرندگان اشاره کرد به صورتی که پرندگان نوک خود را به آن می سابد و از رشد اضافه نوک جلوگیری میکند
مزایای استفاده از کف دریا:
1:موثر در تامین املاح معدنی موجود در بدن پرندگان
2:تاثیر چشمگیر د
چرا پرندگان آواز می خوانند ؟
پرندگان را می توان جزء زیباترین دسته های خلقت در طبیعت معرفی کرد. این موجودات در نهایت استقلال تمام امور مربوط به زندگی را خودشان انجام می دهند ، ظاهر پرندگان تنها قسمت زیبای آن ها نیست و صدای آن ها نیز زیبا است.
آواز خواندن پرندگان هنگام تخم گزاری را می توان یکی از زیباترین موسیقی ها و ویژگی ها در طبیعت دانست اما واقعا چرا پرندگان زمان زیادی را صرف تلاش برای آواز خواندن می کنند ؟

ادامه مطلب
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهرداد کتال محسنی درباره آخرین شرایط باغ پرندگان تهران با اشاره بوسیله اینکه اقدامات اولیه برای تأمین پرندگان این باغ انجام شده است، گفت: با سازمان مرکزی فضا زیست مشی و مکاتبه کردیم تا تعداد پرندگان متراکم در هر مجموعه و فضای باغ پرندگان را بررسی کند. دستیار متخصص حفاظت هوا زیست استان تهران افزود: اخیرا تمامی مراکز نگهداری حیوانات مشابه باغ وحش ها و باغ پرندگان ماهیانه توسط کارشناسان فاحش تک پایش
shirazart.blog.ir 
**" داستان کوتاه " که شاخه ای از ادبیات داستانی منثور است ، به طور تقریب دارای سابقه ای یکصد و پنجاه ساله در جهان است .داستان کوتاه معمولا از هزار و پانصد تا پانزده هزار کلمه را شامل می شود ." ارنست همینگوی " و " جیمز جویس" با آثار خود معیارهای تازه ای را برای داستان کوتاه خلق کرده اند .
** از میان داستانهای کوتاه فارسی ، نمونه های زیر شایان ذکرند: یکی بود یکی نبود ، اثر : جمال زاده _ زن زیادی ، سه تار و پنج داستان ، اثر : جلال آل احمد_ شهری چون
پسیتاکوز یا کلامیدیوز در مرغ عشق
بیماری کلامیدیوز پرندگان یک بیماری عفونی حاد یا مزمن برخی طیور اهلی و بسیاری از پرندگان زینتی ،مهاجر و وحشی می باشد و نشانه های بیماری در پرندگانی که بطور بالینی بیمار می باشند شامل عوارض و جراحات عمومی در دستگاه تنفسی و گوارش می باشد وعفونت مخفی مترین و غالبترین نوع بیماری در پرندگان است.
 
مشاوره و آموزش درمان پسیتاکوز یا کلامیدیوز در مرغ عشق
 
میزبانان :کلامیدیوز در پرندگان خانواده طوطی سانان و انسا
روزی گاندی در حین سوار شدن به قطار یک لنگه کفشش درآمد و روی خط آهن افتاد. او به خاطر حرکت قطار نتوانست پیاده شده و آن را بردارد. در همان لحظه گاندی با خونسردی لنگه دیگر کفشش را از پای درآورد و آن را در مقابل دیدگان حیرت‌زده اطرافیان طوری به عقب پرتاب کرد که نزدیک لنگه کفش قبلی افتاد.
 
یکی از همسفرانش علت امر را پرسید.گاندی خندید و در جواب گفت: مرد بینوائی که لنگه کفش قبلی را پیدا کند، حالا می‌تواند لنگه دیگر آن را نیز برداشته و از آن استفاده نم
داستان بلند به گونه‌ای از داستان‌ها گفته می‌شود که خصوصیات رمان و داستان کوتاه را هر دو در خود داشته باشد. در داستان بلند درست مانند داستان کوتاه معنا از اهمیت بالایی برخوردار بوده و فشردگی معنایی وجود دارد. همچنین شخصیت‌ها و زمان پیوسته در حرکت هستند، تمامی شخصیت‌ها به صورتی هماهنگ در جهت تصویر معناهای اصلی داستان نقش آفرینی می‌کنند و پیرنگ نیز از استحکام و انسجام بالایی برخوردار است. حال اینکه داستان بلند همچون رمان، شخصیت‌ها را گ
پیشگیری بیماری کلامیدیوز پرندگان 
چون هیچگونه واکسن موثری علیه کلامیوز وجود ندارد،راه پیشگیری بیماری در طیور براساس پرهیز از قرار گرفتن در معرض آلودگی است.
مشاوره و اموزش درمان بیماری کلامیدیوز پرندگان 
 
لوازم و وسایل باید قبل از مصرف تمیز و ضدعفونی شوند. همه ی پرندگان خانواده طوطی سانان برای پیشگیری از پسیتاکوز احتمالی، باید با تتراسایکلین تحت درمان قرار گیرند.
در فصل گرما جهت تغذیه پرندگان بهتر است پایه تغذیه پلت باشد ولی در کنار آن به دلیل گرمای محیط بغیر از در دسترس بودن آب کافی جهت حمام کردن، آب جهت نوشیدن پرندگان در سایه باشد و در معرض تابش مستقیم آفتاب نباشد.
استفاده از:
1-سبزیجات(برگ کاهو-اسفناج-جعفری و گیشنیز)
2-میوه جات(هویچ-پرتقال)
3-نان
4-جو و سبوس برنج
*همچنین باید توجه داشته باشید که جهت جلوگیری از بیماری تنفسی پرندگان، محل خوابشان بصورت روزانه از فضولات پاکیزه گردد، زیرا گازهای ناشی از آن
براساس مطالعه‌ای که در مجله Proceedings of the National Academy of Science (PNAS) منتشر شده است، گروهی از نورونها به نام گانگلیون قشری قاعده ای(کورتیکوبازال) مغزی برای یادگیری صوتی در پرندگان جوان مهم است  اما در پرندگان بالغ اینگونه نیست.
 
ادامه مطلب
دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین 2 با لینک مستقیم
دانلود با کیفیت 1080P Blu-ray, 1080P, 720P, 480P
برای دانلود قانونی و حلال این انیمیشن ، به ادامه مطلب مراجعه کنید
| دوبله فارسی |
نام انیمیشن : پرندگان خشمگین 2
امتیاز IMDB از 10 : 6.4 (6,715 رای)
کارگردان : Thurop Van Orman & John Rice
تهیه کننده : Daniel Chuba
نویسنده : Peter Ackerman, Eyal Podell & Jonathon E. Stewart
کشور : آمریکا
ژانر : ماجراجویانه, کمدی & خانوادگی
سال : 2019
زبان : فارسی
خلاصه داستاندر قسمت دوم این انیمیشن,پرندگان خشمگین
پسرکی بود که می خواست خدا را ملاقات کند، او می دانست تا رسیدن به خدا باید راه دور و درازی بپیماید. به همین دلیل چمدانی برداشت و درون آن را پر از ساندویچ و نوشابه کرد و بی آنکه به کسی چیزی بگوید، سفر را شروع کرد. چند کوچه آن طرف‏تر به یک پارک رسید، پیرمردی را دید که در حال دانه دادن به پرندگان بود. پیش او رفت و روی نیمکت نشست. پیرمرد گرسنه به نظر می رسید، پسرک هم احساس گرسنگی می کرد. پس چمدانش را باز کرد و یک ساندویچ و یک نوشابه به پیرمرد تعارف کرد.
ذغال_اکتیو⚫⚫⚫
                                                 
چه مصارفی دارد و از کجا میشه تهیه کرد؟
از پت شاپها یا از داروخانه های انسانی.
ذغال خوراکی پرندگان خنثی کننده اسیدهای طبیعی و کمک به هضم غذا و خاصیت سم زدایی دارد.
این نوع ذغال برای کلیه پرندگان مناسب است چون یک کمک کننده عالی برای هضم غذا محسوب شده و از مشکلات دستگاه گوارشادامه ی پست در ادامه مطلب 
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم . #آموزش_آنلاین #محتوا_سازی #کلاس_مجازی حالا که راجع به پیامبر ص و آشنا کردن بچه ها با ایشون گفتیم در ادامه یک داستان کوتاه درباره مهربانی پیامبر ص و یک شعر زیبای کودکانه هم در مورد ایشون براتون مینویسم. این داستان رو برای بچه ها به سادگی همراه با رنگامیزی و کاردستی میتونید گفتنش رو انجام بدید و از شعر هم برای تقویت حافظه و پرورش مهارت های گفتاری در بچه ها استفاده کنید . .
سایت مانی بردز یا همان سایت پرندگان معروف 
سایت پرندگان یک نوع سایت سرمایه گذاری است در قالب یک بازی سرگرم کننده .
همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید5 نوع پرنده در سایت برای شما مقدار مشخصی تخم گذاری میکنند که شما با فروش تخم ها به درآمد می رسید که در ادامه کاملا برای شما توضیح خواهم داد که به چه صورت پرنده خرید کنید و درآمد داشته باشید.
 
قبل از ثبت نام باید روشن شود 
لینک ثبت نام سایت پرندگان
 
 
ادامه مطلب
خصوصیات مایکوپلاسماهای پرندگان 
گونه هایی از مایکوپلاسماها که از پرندگان جدا میشوند ، عموما به پروتئینهایی شامل 10 تا 15 درصد سرم حیوانی نیازمند هستند . بنابراین فراهم سازی برخی از انواع مکمل ها بطور معمول مفید خواهند بود . این در حالیست که رشد M.Synoviae نیازمند اضافه نمودن Nicotinamide adenine dinucleotid یا NAD میباشند . انواع محیطهایی که توسط Frey یا Bradbury توصیف شده اند ، برای کشت انواع مایکوپلاسماهای پرندگان مناسب میباشند .
 
مشاوره و آموزش درمان مایکوپلاسماه
دیشب به داستان کوتاهی از جان اسکای نویسنده‌ی معروف جنگ پیرمرد برخوردم، که خوندم و به نظرم جالب اومد.
تا نیمه‌های دیشب ترجمه‌ش کردم و تا نیمه‌های امروز ویرایش. تقدیم.
 
پ.ن) و البته با این خبر که مشغول کار روی داستان کوتاه دیگه‌ای هم هستم.
 
داستان کوتاه وقتی ماست حکومت را به دست گرفت
بیماری انسفالومیلیت پرندگان 
بیماری انسفالومیلیت پرندگان (اپیدمیک ترمور ) در گله های مادر اهمیت فوق العاده ای برخوردار است .اگر چه به جز کاهش موقت تولید و قابلیت جوجه درآوری علائم بالینی مشخصی در گله بالغ ایجاد نمی کند ، اما در جوجه های جوان زیر پنج هفته باعث عدم تعادل ، لرزش سرو گردن و نهایتاً مرگ می شود .
 
مشاوره و آموزش درمان بیماری انسفالومیلیت پرندگان 
 
از آنجا که جوجه های مبتلا قادر به مصرف آب و دان نیستند ،غالباً بر اثر تشنگی و محرو
سلام به بینندگان عزیز 
اگر مایل هستید می تونید داستان های کوتاه، شعر، متن و حتی داستان های بلند خودتون رو برای ما ارسال کنید تا در وبلاگ قرار داده بشه
ارسال متن ها از طریق :ghassam.m84@gmail.com
ارسال متن ها مانند نمونه زیر و به ترتیب باشد:
نام و نام خوانوادگی
نوع متن (شعر، داستان.) 
عنوان 
متن
مطالب ارسالی پس از تایید در وبلاگ قرار می گیرد.
حتما شرکت کنید
کتاب صوتی زن زیادی اثر جلال آل احمد    
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی زن زیادی - جلال آل احمد - کتابراهwww.ketabrah.ir › کتاب صوتی › داستان و رمان ایرانیکتاب صوتی زن زیادی نوشته جلال آل احمد، دربردانده‌ی 9 داستان کوتاه در مورد ن و دردهای . زن زیادی یکی از مهم‌ترین آثار جلال آل احمد است که دیدگاه او را درباره خرافات و .
داستان زن زیادی اثر جلال آل احمد - نوارwww.navaar.ir › audioboo
کتاب صوتی زن زیادی اثر جلال آل احمد
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
دانلود کتاب صوتی زن زیادی - جلال آل احمد - کتابراهwww.ketabrah.ir › کتاب صوتی › داستان و رمان ایرانیکتاب صوتی زن زیادی نوشته جلال آل احمد، دربردانده‌ی 9 داستان کوتاه در مورد ن و دردهای . زن زیادی یکی از مهم‌ترین آثار جلال آل احمد است که دیدگاه او را درباره خرافات و .
داستان زن زیادی اثر جلال آل احمد - نوارwww.navaar.ir › audiobook › دا
قول مشهوری است که داستان نویس برجسته کترین منسفیلد چند بار کوشید تا رمان بنویسد، اما هیچ یک از تلاش های او قرین موفقیت نشد. همچنین در بسیاری از کتاب های مربوط به ادبیات داستانی از نویسنده برجسته امریکایی ویلیام فاکنر نقل قول شده که نوشتن داستان کوتاه، به مراتب طاقت فرساتر از نوشتن رمان است. در نگاه اول- و شاید به خصوص از نگاه بسیاری از داستان نویسان امروز ما- این هر دو قول چه بسا بسیار شگفت آور باشد.
ادامه مطلب
عقابی داشت از گرسنگی می مرد و نفسهای آخرش را می کشید. کلاغ و کرکسی هم مشغول خوردن لاشه ی گندیدۀ آهو بودند. جغد دانا و پیری هم بالای شاخۀ درختی به آنها خیره شده بود. کلاغ و کرکس رو به جغد کردند و گفتند این عقاب احمق را می بینی بخاطر غرور احمقانه اش دارد جان می دهد؟ اگر بیاید و با ما هم سفره شود نجات پیدا می کند. حال و روزش را ببین آیا باز هم می گویی عقاب سلطان پرندگان است؟ جغد خطاب به آنان گفت: عقاب نه مثل کرکس لاشخور است و نه مثل کلاغ ، آنها عقاب
اصول کلی در مورد میزان نیاز ویتامین‌ها در پرندگان و داران یکسان است و تفاوت‌های اندکی در این زمینه وجود دارد؛
به‌طور مثال در پرندگان، فعالیت ویتامین D2 از ویتامین D3 کمتر است. ویتامین C تنها برای برخی از پرندگان  میوه خوار مثل بلبل ها ضروری است؛ با این حال تجویز ویتامین C به پرنده‌های بیمار که توانایی ساختن آن‌ها را به حد کافی ندارند و از این رو نیاز بیشتری به ویتامین C پیدا می‌کنند، مفید واقع می‌شود.
تجویز آنتی‌بیوتیک‌ها به دلیل اخ
سلام از امشب داستان اه دومم که اتاق شیشه ای نام داره رو به صورت قسمتی و یک روز در میان براتون می گذارم
امیدوارم دوست داشته باشید
نکته:داستان دوم من به نظر خودم یک رشد خیلی چشم گیری نسبت به داستان اولی داشته و تعلیق خوبی داره علاوه بر اینکه نوع پردازش قصه یا همون پیرنگ داستان هم به نوع خودش جالب شده بهتون قول می دم این داستان، داستان خوبیه و می تونید با لذت اون رو دنبال کنید (البته گاهی هم با غصه!)
قسمت های داستان رو از اینجا دنبال کنید
✔️سن تقریبی دانخور شدن درپرندگان مختلف:
کاسکو ۱۲ تا ۱۴ هفته
آمازون ۱۲ تا ۱۶ هفته
مرغ عشق و دیگر پاراکیت ها: ۵ تا ۶ هفته
کایک ها: ۱۰ تا ۱۲ هفته
قناری و فنچ: ۲ تا ۴ هفته
عروس هلندی: ۶ تا ۸ هفته
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
دانلود بازی پرندگان خشمگین۲ (Angry Birds Rio 2) برای اندروید
بازی تفننی و جذاب  Angry Birds Rio 2 نسل جدید پرندگان خشمگین از استودیو قدرتمند Rovio Entertainment است که تا کنون بازی هایی مثل Angry Birds Explore ,Angry Birds Blast ,Angry Birds Pop Bubble Shooter و… عرضه کرده است.
بازی جذاب Angry Birds Rio 2 با کلی مراحل جدید و چالش هایی هیجان انگیز همراه است. در این بازی شما شاهد دشمنانی سرسخت تر و جدیدتر از قبل هستید. برای ورود به مراحل بعدی بازی باید تلاش خود را چند برابر کنید.
بازی تفننی Angry Birds Rio 2 با گراف
shirazart.blog.ir 
** از نویسندگان خارجی که در نوشتن داستان کوتاه موفقیت بیشتری کسب کردند عبارتند از : نیکلای گوگول روسی ؛ نویسنده ی داستانهای شنل و یادداشتهای یک دیوانه _ آنتوان چخوف روسی ، نویسنده ی داستان تاریکی و تبهکار _ آلفونسو دوده فرانسوی ؛ با آثار مانند قصه های دوشنبه .
چگونه مشکل شپشک های خونخوار را از سر پرندگان خود باز کنیم ؟
                                
روشی که در این مبحث خدمت دوستان عشق باز ارایه میکنم جهت استفاده دوستانی هست ک تمایلی به مصرف #سم_آیورمکتین یا قطره های #اسکات و ضد شپشک های شرکتی ندارند بنا ب خطرات یا قیمت یا سلیقه و روش شخصی پرورش پرندگانشان.
شپش ها یا مایتها برای پرندگان زینتی بیشتر مشکلات را فراهم میکنند و عمدتا ب سه دسته تقسیم میشوند:
برای مطالعه ی این مقاله به ادامه مطلب مراجعه کنید.
خلاصه داستان رو خیلی کوتاه میگم به خاطر اینکه درحال نوشته شدن هست موضوع زندگی روزمره اعضا هست که با تلخی شیرینی و هیجان همراه هست . امید وارم که خوشتون بیاد . داستان در روز های شنبه و دوشنبه و چهارشنبه گذاشته میشود. اوه راستی شخصیت اول داستان چانیول هست به همرت اعضای گروه.
زویا پیرزاد یه داستان کوتاه داره راجه به زنی که می خواد "داستان" بنویسه! تمام داستان ناخواسته به توصیف قرمه سبزی و. می گذره و هیچ داستانی نوشته نمی شه.
الان حس می کنم دور و برم، کله م، زندگیم و همه ی آدماش بوی قرمه سبزی گرفته!
آیا می دانید چرا پرندگان به هنگام خواب روی یک پا می خوابند 
آیا تا به حال پرنده ای را که خوابیده است ، دیده اید ؟ فکر می کنید چرا آنها روی یک پا می خوابند و گاهی سرشان را لای بالشان می کنند . 
قبل از دیدن جواب ، کمی فکر کنید .

پای پرندگان فاقد پر است و برای اینکه پرنده گرمای خود را از طریق پاهایش از دست ندهد یکی از پاهایش را زیر بالش می برد و فقط روی یک پا می خوابد . 
نگران نباشید آنها با همان یک پا نیز کاملا می توانند تعادل خود را حفظ کنند و نیافتند
دانلود انیمیشن کوتاه (2019) Hair Love - عشق مو» | ژانر: انیمیشن، کوتاه، کمدی، خانوادگی، فانتزی | برنده جایزه اسکار بهترین انیمیشن کوتاه از نودو دومین دوره جوایز اسکار (اسکار 2020) | خلاصه داستان: این انیمیشن داستان پدری را روایت می‌کند که برای اولین بار می‌خواهد موهای دخترش را مرتب و منظم کند، اما…
 
مشاهده
دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین ۲ The Angry Birds Movie 2 2019
Download Animation The Angry Birds Movie 2 2019
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت انیمیشن پرندگان خشمگین ۲
زبان اصلی + زیرنویس کره ای هارد ساب (Hard Coded) با کیفیت HDRip
ژانر فیلم : ماجراجویی، کمدی، خانوادگی
زبان فیلم : زبان اصلی + زیر نویس فارسی
سال انتشار : 2019
محصول کشور : امریکا
کارگردان : توروپ ون اورمان و جان رایس
کیفیت : HDRip
بازیگران : جیسون سودیکیس، جش گد، لی جو
داستان ذره ناشناخته، داستانی کوتاه و علمی تخیلی تألیف شده در کانون نشر علم رازا است. 
مقدمه داستان:
جملاتی رو که دارم میخونم باورم نمیشه دست نوشته های فردی است که تحقیقاتش سفر به مریخ را ممکن کرد . 
لینک دانلود PDF داستان در ادامه
دانلودعنوان: داستان علمی تخیلی ذره ناشناخته حجم: 212 کیلوبایت
 
✅چند نکته جالب در مورد استفاده از سبزیجات در تغذیه پرندگان زینتی
⚠️هویج در دوران پرریزی (تولک) موجب بهبود ظاهر و رنگ ناخن و پرها در پرنده می شود. 
⚠️اسفناج نقش بسیار مهمی در سلامتی ، رشد و بهبود رنگ پرهای پرنده زینتی دارد. 
ادامه مطلب
به دنبال چیزی هستید که بتوانید در این فصل تعطیلات خود را به خود اختصاص دهید؟ (تنها هدیه ای که واقعاً مهم است) از انتشارات Hingston & Olsen موجود است ، این تقویم ظهور داستان کوتاه برای نویسندگان و خوانندگان مناسب است و فقط 60 دلار کانادا (کمتر از 50 دلار) ، بنابراین احتمالاً در خود شما "رفتار یو" کنید. " دامنه قیمت.
پس چه شده است یک داستان کوتاه تقویم ظهور؟ خوب ، این شامل 25 داستان کوتاه است ، و شما یک روز در روز از 1 دسامبر تا روز کریسمس را باز کرده و می خوا
شخصیت شناسی با پرندگان
 
   
 
اول فروردین تا 25 فروردین "شاهین"
مقتدر و توانا هستید. معمولاً با مهارتی که در کارها و عمل تان دارید می توانید از موانع بسیار سخت عبور کنید و در نهایت زرنگی این کار را به گونه ای انجام می دهید که چندان انرژی خود را به هدر ندهید.
ادامه مطلب
سایت مزرعه طلایی (Golden Farm) سایتی هست که در واقع روش کسب درآمد در آن به صورت بازی می باشد. داستان بدین صورت است که شما با ثبت نام در این سایت، می توانید پرندگان مختلفی را بخرید و از طریق فروش تخم این پرندگان درآمد خوبی کسب کنید. ارز مخصوص در این سایت سیلور کوین (Silver Coin) هست و سایت بلافاصله بعد از ثبت نام شما در سایت، مقداری سیلور کوین به شما به عنوان هدیه می دهد که تقریبا با آن می توانید 4 تا از پرنده نوع 1 را بخرید. بعد از خرید پرنده مورد نظر براسا
گویند عارفی قصد حج کرد. فرزندش از او پرسید: پدر کجا می خواهی بروی؟ پدر گفت: به خانه خدایم. پسر به تصور آن که هر کس به خانه خدا می رود، او را هم می بیند! پرسید: پدر! چرا مرا با خود نمی بری؟ گفت: مناسب تو نیست. پسر گریه سر داد. پدر را رقت دست داد و او را با خود برد. هنگام طواف پسر پرسید: پس خدای ما کجاست؟ پدر گفت: خدا در آسمان است. پسر بیفتاد و بمرد! پدر وحشت زده فریاد برآورد: آه ! پسرم چه شد؟ آه فرزندم کجا رفت؟ از گوشه خانه صدایی شنید که می گفت: تو به زیارت خ
گویند عارفی قصد حج کرد. فرزندش از او پرسید: پدر کجا می خواهی بروی؟ پدر گفت: به خانه خدایم. پسر به تصور آن که هر کس به خانه خدا می رود، او را هم می بیند! پرسید: پدر! چرا مرا با خود نمی بری؟ گفت: مناسب تو نیست. پسر گریه سر داد. پدر را رقت دست داد و او را با خود برد. هنگام طواف پسر پرسید: پس خدای ما کجاست؟ پدر گفت: خدا در آسمان است. پسر بیفتاد و بمرد! پدر وحشت زده فریاد برآورد: آه ! پسرم چه شد؟ آه فرزندم کجا رفت؟ از گوشه خانه صدایی شنید که می گفت: تو به زیارت خ
سایت مزرعه طلایی (Golden Farm) سایتی هست که در واقع روش کسب درآمد در آن به صورت بازی می باشد. داستان بدین صورت است که شما با ثبت نام در این سایت، می توانید پرندگان مختلفی را بخرید و از طریق فروش تخم این پرندگان درآمد خوبی کسب کنید. ارز مخصوص در این سایت سیلور کوین (Silver Coin) هست و سایت بلافاصله بعد از ثبت نام شما در سایت، مقداری سیلور کوین به شما به عنوان هدیه می دهد که تقریبا با آن می توانید 4 تا از پرنده نوع 1 را بخرید. بعد از خرید پرنده مورد نظر براسا
هوای راهرو دادگاه گرفته و خفه بود. چهره غضبناک پیرمرد در هم گره خورده بود و پسر مدام با التماس می‌گفت: آقا غلط کردم، تو رو به خدا مرا ببخشید. پیرمرد با غیظ پسر را نگاه کرد و به یاد حرف پزشک افتاد: متاسفم، خانم شما سکته قلبی کرده و در دم. اشک روی گونه‌اش لغزید. باز صدای پسرک در گوشش پیچید: غلط کردم آقا! من فقط شوخی کردم، خانومتان که گوشی را برداشت گفتم شوهرتان تصادف کرده و مرده! به خدا همین!
باغ
پرندگان مشهد که بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور است ، در منطقه گردشگری تجاری سپاد
در شهر مشهد قرار دارد. در باغ پرندگان مشهد انواع پرندگان با گونه های کمیاب
ایرانی، آسیایی و آفریقایی موجود است و علاوه بر این، باغ پر از درختان سربه فلک
کشیده، آبشارها، گل‌های رنگارنگ، آلاچیق و پل های چوبی است که مسافران و زائران
زیادی را مجذوب خود کرده و یکی از مراکز مهم جذب گردشگر در مشهد به شمار می رود.
در حال حاضر بیش از 700  پرنده در این
مجموعه نگهداری می
باغ
پرندگان مشهد که بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور است ، در منطقه گردشگری تجاری سپاد
در شهر مشهد قرار دارد. در باغ پرندگان مشهد انواع پرندگان با گونه های کمیاب
ایرانی، آسیایی و آفریقایی موجود است و علاوه بر این، باغ پر از درختان سربه فلک
کشیده، آبشارها، گل‌های رنگارنگ، آلاچیق و پل های چوبی است که مسافران و زائران
زیادی را مجذوب خود کرده و یکی از مراکز مهم جذب گردشگر در مشهد به شمار می رود.
در حال حاضر بیش از 700  پرنده در این
مجموعه نگهداری می
باغ
پرندگان مشهد که بزرگترین باغ پرندگان شرق کشور است ، در منطقه گردشگری تجاری سپاد
در شهر مشهد قرار دارد. در باغ پرندگان مشهد انواع پرندگان با گونه های کمیاب
ایرانی، آسیایی و آفریقایی موجود است و علاوه بر این، باغ پر از درختان سربه فلک
کشیده، آبشارها، گل‌های رنگارنگ، آلاچیق و پل های چوبی است که مسافران و زائران
زیادی را مجذوب خود کرده و یکی از مراکز مهم جذب گردشگر در مشهد به شمار می رود.
در حال حاضر بیش از 700  پرنده در این
مجموعه نگهداری می
چون خدای تبارک و تعالی خواست جان ابراهیم را بگیرد ملک الموت را فرستاد و او گفت: یا ابراهیم درود بر تو. ابراهیم فرمود: ای عزرائیل برای دیدن من آمدی یا برای مرگم؟ گفت: برای مرگ و باید اجابت کنی. ابراهیم گفت: دیدی که دوستی دوست خود را بمیراند؟ خطاب آمد: ای عزرائیل به ابراهیم بگو: دوستی را دیدی که ملاقات دوستش را بد بدارد؟ براستی که هر دوستی خواهان ملاقات دوست است.
انشا در مورد یک روز سرد زمستانی انشا درباره یک روز برفی انشا در مورد یک روز سرد زمستانی را توصیف کنید انشا کوتاه درباره برف انشا در مورد برف با مقدمه خاطره از یک روز برفی انشای ذهنی درباره برف داستان کوتاه در مورد یک روز برفی
ادامه مطلب
Tito and the Birds 2018 1080p BluRay,انیمیشن Tito and the Birds 2018 با دوبله فارسی,انیمیشن تیتو و پرندگان 2019 با زیرنویس فارسی,تیتو و پرندگان,دانلود انیمیشن Tito and the Birds 2018,دانلود انیمیشن جدید,دانلود دوبله فارسی Tito and the Birds 2018,دانلود رایگان انیمیشن Tito and the Birds 2018,زیرنویس فارسی Tito and the Birds 2018,سایت دوستی ها,کارتون تیتو و پرندگان 2019 با دوبله فارسی,
ادامه مطلب
جوجه های تازه متولدشده:
35 - 33 درجه 
جوجه های بدون پر:
34 - 32 درجه
جوجه هایی که پوشش پر کاملی ندارد:
32 - 30 درجه
جوجه های دارای پوشش کامل پر:
29 -  26 درجه
پرنده های بالغ:
حداقل دما: 22 درجه
#دما

دایره المعارف پرندگان زینتی

JOIN US ➡️ @yakarimkhorasan
✍علل مدفوع خواری در پرندگان:
۱- در صورتی که پرنده جوجه باشه و هنوز توانایی دان خوردن نداشته باشد جهت سیر شدن اینکارراانجام میدهند.
درمان: گذاشتن غذای نرم مثل هویج وکدوخورشتی و. جلوی پرنده.
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
روزی ابلیس نزد فرعون رفت. فرعون خوشه‌ای انگور در دست داشت و تناول می‌کرد. ابلیس گفت: آیا می‌توانی این خوشه انگور تازه را به مروارید تبدیل کنی؟ فرعون گفت: نه. ابلیس به لطایف‌الحیل و سحر و جادو، آن خوشه انگور را به خوشه‌ای مروارید تبدیل کرد. فرعون تعجب کرد و گفت: احسنت! عجب استاد ماهری هستی. ابلیس خود را به فرعون نزدیک کرد و یک پس گردنی به او زد و گفت: مرا با این استادی و مهارت حتی به بندگی قبول نکردند، آن وقت تو با این حماقت، ادعای خدایی می‌کنی
مرد هدیه ای که چند لحظه پیش از خانمی گرفته بود را محکم به سینه اش چسبانیده بود و طول خیابان را طی می کرد. به فکرش افتاد، این یادگاری را برای همیشه نگهداری کند. ولی از حواس پرتی و شگی خودش می ترسید. توی مسیر همش به این فکر می کرد که چگونه از این هدیه ارزشمند مراقبت کند. فکری به ذهنش رسید. وارد خانه که شد هدیه را جلوی سینه اش گرفت و گفت: (تقدیم به همسر عزیزم) همسرش تا آخر عمر، آن هدیه را مثل تکه ای از بدن خودش مواظبت می کرد.
ترس در طوطی ها 
بسیاری از طوطی ها از هیچ چیزی  ترس ندارند؛ حتی از مقابله با پرندگان بزرگ جثه برای دفاع از قلمرو خودشان نیز نمی ترسند. اما برخی از پرندگان تقریبا از هر چیزی می ترسند،
مشاوره و آموزش درمان ترس در طوطی ها 
حتی عبور سایه از روی دیوار باعث وحشت آنها می گردد. در محیط خانگی و اسارت، طوطی ها اغلب با گاز گرفتن، کندن پر، تغییر حالت پرها و کوبیدن خود به قفس ترس خود را نشان می دهند.
 
دانلود فیلم The Angry Birds Movie 2 2019

زبان :Englishکیفیت :مشخص نشده !
مدت زمان :97 دقیقهمحصول :ایالات متحده آمریکا
کارگردان :Thurop Van Orman,John Riceنویسنده :Peter Ackerman,Eyal Podell
امتیاز IMDB :6.5رده سنی :مشخص نشده !
ستارگان :Jason Sudeikis,Josh Gad,Leslie Jones
فیلم پرندگان خشمگین 2 2019 ; بعد از اتفاقات سری اول این انیمیشن پرندگان خشمگین وارد یک سری اتفاقات و ماجراهای جدید می شوند، پادشاه خوک ها که با پرندگان دشمنی دارد در حال طراحی نقشه ای جدید برای گرفتن انتقام از پرندگان هست و…
 
کاکوتی آلبینو
این فهرست پرندگان هر هفته به‌روزرسانی می‌شود، اما با فروش روزانه پرندگان، پیشنهاد می‌کنیم با مکان جنگل دریاچه به شماره 949-472-3962 تماس بگیرید و از Gloria یا Kim برای در دسترس بودن فعلی درخواست کنید. پرندگان با 300 دلار سپرده نگهداری می شوند.
قیمت های ذکر شده ممکن است دارای اشتباهات نگارشی باشند و قیمت ها بدون اطلاع قبلی قابل تغییر هستند.
ادامه مطلب
خورشید غروب کرده بود. مرد از فرط خستگی و سرما بی رمق روی زمین افتاد. نیمه شب از شدت تشنگی در خواب نالید. گل ساقه اش را خم کرد و قطره های شبنم را در دهان مرد غلتاند. علف های سبز اطراف مرد رشد کردند تا گرمش کنند و خوررشید صبحگاهی آنقدر بر بدنش تابید تا گرمش کرد. مرد غلتید تا بیدار شود. با این کار علفها را زیر بدنش له کرد و با دستش ساقه گل را شکست و چشمش که به خورشید افتاد گفت: ای لعنت به این خورشید، باز هم امروز هوا گرم است».
پسر به دختر گفت: متن زیبایی است، تا من بروم آبی به صورتم بزنم تو آن را بخوان. در آن متن نوشته شده بود: خانم زرنگ! از این به بعد با هیچ پسری دوست نشو، اگر هم شدی، پیشنهاد رفتن به رستوران را قبول نکن! حالا این دفعه پول ناهار را حساب کن تا دفعه دیگر هوس دوستی با پسران و غذای مجانی نکنی! با این حال غذای خوشمزه ای بود. مرسی!
اکثر انسان ها فقط برای امرزش گناهان از ذکر استغفار استفاده می کنند. بیشر افراد با دیگر خواص شفگت انگیز ذکر استغفار اشنا نیستند. در این مطلب به برسی خواص ذکر اسغفار، ذکر استغفار در گفتار پیامبران و امامان و نقل یک داستان کوتاه از آیت‌ الله بهجت(ره) پرداخته ایم.
ادامه مطلب
این وبلاگ در روز شنبه مورخ 1398/4/22  فعالیت خودش رو شروع می کنه و داستان در روزهای شنبه و چهارشنبه گذاشته می شود.
تو ضیحاتی در باره ای داستان :
داستانی که قراره گذاشته شود در حال نوشته شدن است  و از جای هم گذاشته نشده . نظر هاتون رو به ما بگید و ما حتما جواب شما رو می دیم و همین طور مارو دنبال کنید .
خلاصه ای کوتاه از داستان :
این داستان زندگی روز مره اعضای گروه که با تلخی و شیرین  همراه هست و بیشتر سعی شده که به صورت ظنز نوشته بشه . امید وارم که از داست
داستان کوتاه دندان
 
ناخودآگاه و از شدت دندان درد، در جواب سوال دختر کوچکم که پرسید: مامان جون کجا میری؟با عصبانیت و فریاد جواب دادم: میرم دندون بکشم!رها، ناراحت و سرخورده، بدون اینکه حرفی بزند، به اتاقش رفت‌.من که از درد دندان کلافه بودم، توجه ای به او نکردم. مشغول بستن بند کفش‌هایم بودم که رها با کاغذی در دست پیش من برگشت و گفت: بیا مامان جون، ناراحت نباش من برات کشیدم!نگاهی به برگهٔ کاغذ انداختم، یک دندان را نقاشی کرده بود. با شرمندگی نگاه
داستان کوتاه دندان
 
ناخودآگاه و از شدت دندان درد، در جواب سوال دختر کوچکم که پرسید: مامان جون کجا میری؟با عصبانیت و فریاد جواب دادم: میرم دندون بکشم!رها، ناراحت و سرخورده، بدون اینکه حرفی بزند، به اتاقش رفت‌.من که از درد دندان کلافه بودم، توجه ای به او نکردم. مشغول بستن بند کفش‌هایم بودم که رها با کاغذی در دست پیش من برگشت و گفت: بیا مامان جون، ناراحت نباش من برات کشیدم!نگاهی به برگهٔ کاغذ انداختم، یک دندان را نقاشی کرده بود. با شرمندگی نگاه
شبی، برف فراوانی آمد و همه‌جا را سفیدپوش کرد. ‏دو پسر کوچک با هم شرط بستند که از روی یک خط صاف، از راهی عبور کنند که به مدرسه می‌رسید. ‏یکی از آنان گفت: کار سا د‏ه‌ای است!»، بعد به زیر پای خود ‏نگریست که با دقت گام بردارد. پس از پیمودن نیمی از مسافت، سر خود ‏را بلند کرد ‏تا به ردّپاهای خود ‏نگاه کند. متوجه شد که به صورت زیگ زاگ قدم برد‏اشته است. دوستش را صدا زد ‏و گفت: سعی کن که این کار را بهتر از من انجام دهی. ‏پسرک فریاد ‏زد: کار سا ده‌ای ا
مایکل درجایی که پرندگان دریایی بودندغذای ارزان قیمت برروی تخته ای بزرگ میریخت پرندگان وقتی برروی تخته بزرگ فرودمیامدندبعدازخوردن غذای ارزان قیمت برروی تخته دفع غذامینمودندوقتی مداوم این اتفاق رخ میداداواین محصول رابعنوان کودمیفروخت.اوخیلی زودپولدارشدوهمیشه مالیات خودرابه موقع پرداخت مینمود.
کوداومناسب برای باغداران وحتی کشاورزان بود.
بهلول گروهى را دید که مسجدى مى سازند و ادعا مى کنند که براى خداست. او بر سنگى نوشت: بانى این مسجد بهلول است و آنرا شبانه بر در مسجد نصب کرد. روز بعد که کارگران سنگ را دیدند، به هارون الرشید ماجرا را گفتند. او بهلول را حاضر کرد و پرسید: چرا مسجدى را که من مى سازم به نام خودت کرده اى؟ بهلول گفت: اگر تو مسجد را براى خدا مى سازى، بگذار نام من بر آن باشد! خدا که مى داند بانى مسجد کیست، او که در پاداش دادن اشتباه نمى کند. اگر براى خداست چه نام من باشد چه نا
خب گفتم همش که قرار نیست براتون داستان های ترسناک طولانی طولانی بزارم که وسطشم حوصلتون سربره!!
این بار اومدم با داستان دو جمله ای بترسونمتون:)
داستانی رو که در زیر قراره بخونین اثر فردریک بروان است که در سال 1948 نوشت .
اخرین انسان زمین تنها در اتاقش نشسته بود که ناگهان در زدند!!
خب زیادی شعره ولی هرزگاهی تنوع هم تو پست هامون خوبه بنظرم :)
می شه گفت شاخص ترین شاعران در حیطه ی غزل پست مدرن "سید مهدی " و "فاطمه اختصاری" هستن.
در زمینه ی رمان پست مدرن و داستان کوتاه پست مدرن هم می تونیم از "بهمن انصاری" اسم بیاریم، که گویا اولین رمان پست مدرن تاریخ ادبیات فارسی ایران (به نام "مسلخ روح") رو منتشر کرده و یه مجموعه داستان به نام "سرزمین جذامی ها" داره که حدود نیمی از داستان هاش در سبک پست مدرن هستش.
-------
یکی از اساسی ترین ویژگی های غزل پست مدرن، اینه که زمان نداره! یعنی نویسنده (اگه کتاب
#رشد_زیاد_منقار_طوطیها
زمانیکه ویتامین ها و کلسیمِ دریافتیِ پرنده،  ناقص باشد، منقارِ پرنده نرم میشود و سرعت رشد را زیاد می کند. و منقار غیر عادی میشود. 

مهمترین ویتامین برای پرندگان, ویتامینD است که کمبودش سبب نرمی منقار و افزایش رشدش میشود. با تکمیل و تنوعِ تغذیه، میشود از کمبود و نقصان در بدن پرندگانِ خانگی پیشگیری کرد.
تعذیهُ کامل بر پایهُ استفادهُ مرتب از :
⚪️ پلِتِ مرغوب؛ که یک غذایِ کامل است
⚪️ میوه سبزیجاتِ متنوعِ فصل
⚪️ دانه ها و
قرقاول نیز همانند هر پرنده و جاندار دیگری می تواند دچار بیماری شود، شما را در این مقاله با انواع بیماری های قرقاول ها اشنا خواهیم ساخت. 

چند دسته از بیماریها بین قرقاول سانان مشترک می باشد که برحسب گونه، سن و محل زندگی، شیوع آن بین قرقاول ضعف و قوت می یابد که شامل :
ناهنجاری پنجه[۱۱] ، تورم کف پا[۱۲] ، سندروم بیماری آب آوردگی شکم[۱۳]، بوتولیسم، سل پرندگان[۱۴] ، اریزیپلاس، اسپیروکتوز[۱۵]، کوکسیدیوز، جرب، نیوکاسل، کریپتوکوکوزیس وآنفلوآنزا
کانی
بالاخره بعد از نزدیک هشت ماه چشم انتظاری، امروز خبر گرفتن مجوز چاپ کتابم صادر شد. مجموعه ای از بیست داستان کوتاه که خیلی رویشان کار کرده ام. شاید اغراق نباشد بگویم روی یک داستان سه صفحه ای صد هزار تومان هزینه کرده ام. از هزینه نقد و وقتی که روی هرکدام گذاشته ام و کلاس هایی که بابت آموزش داستان گذرانده ام و .
ادامه مطلب
یا اول الاولین و یا آخرالآخرین
مغزم انبان ایده های فراوان برای داستان کوتاه است اما دستم به نوشتن هیچ کدام نمی‌رود. داستان کوتاه مخاطب ندارد متاسفانه و هر چقدر هم که استادانه و خوب بنویسی ناشرها بهش اقبالی ندارند. چون مخاطب ندارد و این یک واقعیت است. این چند سال که خودم در ایام نمایشگاه کتاب دو سه روزی در غرفه شهرستان ادب می ایستادم و کتاب میفروختم این مسئله را دیده م. 
حتی بدتر از آن دستم به بازنویسی کردن تنها داستانی که امسال نوشتم هم نمی‌
جوانی از بیکاری رفت باغ وحش پرسید: استخدام دارید؟ یارو گفت مدرک چی داری؟ گفت: دیپلم. یارو گفت: یه کاری برات دارم، حقوقشم خوبه پسره قبول کرد. یارو گفت: ما اینجا میمون نداریم میتونی تا میمون برامون میاد بری توی پوست میمون و تو قفس نقش میمون بازی کنی. چند روزی گذشت. یه روز جمعه که شلوغ شده بود، پسره توی قفس پشتک وارو میزد. از میله ها بالا پایین می رفت. جوگیر شد زیادی رفت بالای درخت. از اون طرف افتاد تو قفس شیر. داد زد کمک. شیره دستشو گذاشت رو دهنش و گف
 
روزی سوفیا تصمیم گرفت که با دوستش به پیاده روی بروند،
او یک ساندویچ و یک سیب را درون کیفش قرار داد و کلاهش را گذاشت
دست دوستش را گرفت و با هم به سمت جنگل رفتند.
در راه بودند که ناگهان باد تندی شروع به وزیدن کرد به طوری که باعث شد
کلاه سوفیا از سرش بیرون آمده و به شاخه ی بلند درختی آویزان بشود.
سوفیا از این اتفاق ناراحت بود با خودش فکر کرد
که چکار کند که بتواند کلاهش را از روی شاخه بردارد
و وقتی دید نمی تواند کاری کند ناامید و ناراحت شده بود،
در ه
پادشاهی در یک شب سرد زمستان از قصر خارج شد. هنگام بازگشت سرباز پیری را دید که با لباسی اندک در سرما نگهبانی می داد. از او پرسید: آیا سردت نیست؟ نگهبان پیر گفت: چرا ای پادشاه اما لباس گرم ندارم و مجبورم تحمل کنم. پادشاه گفت: من الان داخل قصر می روم و می گویم یکی از لباس های گرم مرا را برایت بیاورند. نگهبان ذوق زده شد و از پادشاه تشکر کرد. اما پادشاه وعده اش را فراموش کرد. صبح روز بعد جسد سرمازده پیرمرد را در حوالی قصر پیدا کردند، در حالی که در کنارش
آدرس کلینیک های دامپزشکی در بوشهر
در دنیای امروزی خیلی از ما، ممکنه حیوان خانگی داشته باشیم.این حیوان های خانگی نیاز به مراقب خاص دارند.در صورتی که پرنده، سگ شما مریض شود شما احتباج به آدرس کلینیک های دامپزشکی بوشهر دارید که ما آنها را در جدول زیر همراه با شماره تلفن لیست کرده ایم.هزینه ی این کلینیک ها بستگی به حیوان شما و کار انجام شده در کلینیک دارد.
چگونه می توان یک کلینیک دامپزشکی خوب پیدا کرد؟
زدیک بودن به محل زندگیتان برای دسترسی بهتر
من تازه الان میخوام شروع کنم. یه کتاب نچندان جدید که یه بار نصفه خوندمش یادم نیست چرا ولش کردم فکر کنم وسط امتحانا بودو دیگه سراغش نرفتم. کتاب دربارهٔ رمان و داستان کوتاه نوشتهٔ سامرست موام  ترجمهٔ کاوه دهقان نشر علمی فرهنگی. این کتاب در مورده یسری کتاب از نویسنده های مختلف هست که موام انتخاب کرده و در موردشون نوشته. 
Angry Birds 2016,BluRay,x265 HEVC,انگری بردز,دانلود Angry Birds 2016 720p,دانلود انیمیشن Angry Birds 2016,دانلود انیمیشن انگری بردز 2016,دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین Angry Birds 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود فیلم با حجم کم,دانلود کارتون پرندگان خشمگین 2016,دانلود مستقیم انیمیشن Angry Birds 2016 1080p,دوبله فارسی,زبان اصلی,فول اچ دی,کیفیت بلوری,
ادامه مطلب
روزی سوفیا تصمیم گرفت که با دوستش به پیاده روی بروند،
او یک ساندویچ و یک سیب را درون کیفش قرار داد و کلاهش را گذاشت
دست دوستش را گرفت و با هم به سمت جنگل رفتند.
در راه بودند که ناگهان باد تندی شروع به وزیدن کرد به طوری که باعث شد
کلاه سوفیا از سرش بیرون آمده و به شاخه ی بلند درختی آویزان بشود.
سوفیا از این اتفاق ناراحت بود با خودش فکر کرد
که چکار کند که بتواند کلاهش را از روی شاخه بردارد
و وقتی دید نمی تواند کاری کند ناامید و ناراحت شده بود،
در هم
2018 قطعا یکی از تاثیرگذارترین سال ها در زندگیم بود
سالی که فهمیدم واقعا چی میخوام . سالی که خیلی چیزا رو بهم یاد داد و خیلی چیزا رو تونستم تجربه کنم . همش تجربه های خوب نبود ولی الان که بهش نگاه میکنم همش رو دوست دارم . از اولش تا آخرش واسم با تغییرات بزرگی همراه بود و آدمای زیادی از زندگیم خارج شدن یا بهش وارد شدن .
مرسی بابت همه چی 2018 جان
2018 واسه من داستان عشق و نفرت و آرزو و درد و رشد کردنه 
داستان شب های طولانی و روز های کوتاه 
داستان قانونی شدن
جناب شاهین گرسنه بود. از آن دورها مواظب یک دسته کبوتر بود؛ اما جلو نمی رفت و حمله نمی کرد. فقط از آن بالاترها آن ها را نگاه می کرد. چون که شاهین ها از آن بالاها حمله می کنند.
جناب شاهین بالا و بالاتر رفت. درست بالای سر کبوترها رفت. از آن بالا یکی از آن ها را نشانه گرفت. چونکه شاهین ها پرنده های کوچک‏تر را شکار می کنند.
جناب شاهین، بال هایش را بست و از آن بالا، مستقیم به طرف کبوتر شیرجه رفت. چونکه شاهین ها موقع حمله، بال هایشان را می بندند.
نزدیک کبو
در یک شب تاریک مردی در پیاده رو خیابانی پای تیر چراغ برق دنبال چیزی می گشت. رهگذری او را دید و پرسید: دنبال چه می گردی؟ مرد گفت: دنبال دسته کلیدم می گردم. رهگذر پرسید: آن را اینجا گم کردی؟ مرد گفت: نه، فکر می کنم چند قدمی عقب تر، از دستم افتاده باشد. رهگذر پرسید: پس چرا اینجا دنبال آن می گردی؟ مرد گفت: چون اینجا نور بیشتر است.
علائم بیماری انسفالومیلیت پرندگان
 
بیماری به دو شکل اصلی بروز می کند . شکل کلاسیک عصبی بیماری فقط در جوجه های جوان و معمولا از 5 هفته دیده می شود . در این شکل علائم بالینی کاملا متغیر است اما همه آنها بر بروز بیماری عصبی دلالت دارند . اولین علامت ممکن است به صورت کاهش تحرک و عدم جنب و جوش باشد .
 
مشاوره و اموزش درمان بیماری انسفالومیلیت پرندگان
 
متعاقبا عدم تعادل ایجاد می شود و جوجه های مبتلا روی مفاصل خرگوشی خود می نشینند و یا به یک پهلو افت
در قسمت دوم این انیمیشن، پرندگان خشمگین وارد یک ماجراجویی جدید می‌شوند،
در حالی که پادشاه خوک‌ها در حال طراحی نقشه‌ای برای انتقامی سخت از آنها
است و…

تقدیم به فرزندان خوب ایران زمین


برای دانلود انیمیشن پرندگان خشمگین 2 کلیک کنید
یکی از دغدغه های اصلی والدین این روزها این است که چه انیمیشن هایی برای فرزندانشان مناسب است. برای همین من در ستون اختصاصی که در مجله خانواده به من اختصاص داده شده با نام "پرده نقره ای کودکان" قراره هر دفعه دو انیمیشن سینمایی که مناسب کودکان هستند را به والدین معرفی کنم.

معرفی انیمیشن پرندگان خشمگین 2 و مرد عنکبوتی: به دنیای درون در جلد شماره 639 مجله خانواده


انیمیشن پرندگان خشمگین 2
انیمیشن پرندگان خشمگین 2 ادامه ای بر نسخه اول این انیمیشن است
بدونید که این داستان در دو بخش منتشر میشه چون مطالب زیاد هست و خب هم حوصله ی کاربر سر میره هم حجم داستان زیاد میشه پس اگه قسمت اول منتشر شد منتظر قسمت دوم هم باشید.ما تو این داستان سعی کردیم همه جوانب رو در نظر بگیریم.البته این داستان از زبان اول شخصه که تو پبش داستان میشه به این پی برد.
خواب طوطی وعوارض کمبود خواب:

اکثر پرندگان خانگی ما متعلق به نواحی گرمسیر هستن و بطور طبیعی ۱۲ ساعت روشنایی و ۱۲ ساعت تاریکی را تجربه می کنن. بدن پرندگان به خواب بیشتری از ما نیاز دارد و اکثرا برای شاداب و سالم ماندن به حداقل ۱۰ ساعت خواب نیاز دارن.
ادامه ی پست در ادامه مطلب
ادامه مطلب
Angry Birds 2016,FULL HD,x265 HEVC,دانلود Angry Birds 2016 720p,دانلود انیمیشن Angry Birds 2016,دانلود پرندگان خشمگین 2016,دانلود دوبله فارسی انیمیشن Angry Birds 2016,دانلود دوبله گلوری Angry Birds 2016,دانلود رایگان,دانلود زیرنویس فارسی,دانلود کارتون انگری بردز 2016,دانلود کارتون پرندگان خشمگین با دوبله فارسی,دانلود مستقیم انیمیشن Angry Birds 2016 1080p,فول اچ دی,
ادامه مطلب
دانلود انیمیشن Free Birds,دانلود انیمیشن Free Birds 2013 با حجم کم,دانلود انیمیشن Free Birds 2013 با کیفیت 20p,دانلود انیمیشن Free Birds 2013 با کیفیت 720p,دانلود انیمیشن Free Birds با کیفیت 480p,دانلود انیمیشن پرندگان آزاد Free Birds BluRay 720p,دانلود انیمیشن پرندگان آزاد با کیفیت عالی,دانلود زیرنویس فارسی Free Birds 2013,دانلود کارتون پرندگان آزاد با کیفیت عالی,دانلود مستقیم Free Birds 2013 720p BluRay,دانلود نسخه کم حجم انیمیشن Free Birds,زیرنویس فارسی انیمیشن Free Birds,
ادامه مطلب
همستر کوچولو دنبال غذا می گشت. یک شاخه ی گندم پیدا کرد.
خوش حال شد و دانه های گندم را گاز گاز کرد.
چونکه غذای همسترها دانه های گندم است.
همستر کوچولو ناگهان صدای پایی شنید. خوب گوش کرد و بو کشید.
بوی راسو بود. همستر کوچولو ترسید و فرار کرد.
چونکه همسترها غذای راسوها هستند.
همستر کوچولو با دانه هایی که توی دو تا کیسه قایم کرده بود، دوید و رفت توی لانه ی زیرزمینی.
چونکه همسترها دو تا کیسه ی کِشی توی لپ هایشان دارند.
همستر کوچولو توی لانه اش، با خیال
پسر جوان آن قدر عاشق دختر بود که گفت: تو نگران چی هستی؟ دختر جوان هم حرفش را زد: همون طور که خودت می‌دونی مادرت پیره و جز تو فرزندی نداره. باید شرط ضمن عقد بگذاریم که اگر زمین گیر شد، اونو به خونه ما نیاری و ببریش خانه سالمندان. پسر جوان آهی کشید و شرط دختر را پذیرفت. هنوز شش ماه از ازدواجشان نگذشته بود که زن جوان در یک تصادف اتومبیل قطع نخاع و ویلچر نشین شد. پسر جوان رو به مادرش گفت: بهتر نیست ببریمش آسایشگاه؟ مادر پیرش با عصبانیت گفت: مگه من م
خانمی شوهرش را به مطب دکتر برد. بعد از معاینه، دکتر، خانم را به طرفی برد و گفت: اگر شما این کارها را انجام ندهید، به طور حتم شوهرتان خواهد مرد. اول هر صبح، برایش یک صبحانه ی مقوی درست کنید و با روحیه ی خوب او را به سرکار بفرستید. دوم اینکه هنگام ناهار، غذای مغذی و گرم درست کنید و قبل از اینکه به سرکار برود او را در یک محیط خوب مورد توجه قرار بدهید. سوم اینکه برای شام، یک غذای خوب و مخصوص درست کنید و او در کارهای خانه کمک نکند. در خانه، شوهر از همسرش
برای ایجاد انگیزه در کلاس اول خود میتوانید از داستانهای کوتاه استفاده کنید،
کلاس اولی ها علاقه بسیاری به شنیدن داستان دارند.
ایجاد علاقه به کلاس و مدرسه یکی از فنون یاد دهی -یادگیری برای بهبود کیفیت آموزش است.
برای مطالعه داستان کلیک کنید.
مهمترین اصل در کار پرورش پرندگان
" صبر " 
می باشد. در هر مرحله از تکثیر باید صبر و حوصله داشته باشید 
مراحل جفت زدن سهره
                                                 

سعی کنید برای جفت کردن سهره از جوجه های رنگ انداخته در قفس( جوجه هایی که در قفس بالغ می شوند) استفاده کنید ( با این کار هم از سن سهره ها با خبر هستید و هم از سهره های رام استفاده کرده اید) 

سهره ها باید در زمان اوج مستی جفت شوند مخصوصا سهره ماده باید کاملا آماده باشد در غیر این صورت به ه
معاون فنی اداره محیط زیست
استان تهران ضمن اشاره به درخواست شهرداری برای واگذاری باغ پرندگان لویزان
گفت: شهرداری تهران فعلا حق واگذاری این مجموعه را ندارد.


به گزارش ایسنا،
شهرداری تهران اخیرا از اداره محیط زیست استان درخواست کرده است تا
پرندگان مجموعه باغ پرندگان لویزان را از طریق مزایده واگذار کند همچنین در
نامه شهرداری تهران آمده است که این پرندگان به‌صورت امانی در اختیار باغ
پرندگان لویزان قرار گر
خانم معلم رو به شاگردهای کلاس اول گفت: بچه‌ها، حالا هر کس باید آخرین صحنه‌ای رو که دیروز یا دیشب تو منزلشون دیدن نقاشی کنه. زود باشین بچه‌های خوب. نیم ساعت بعد خانوم مشغول نمره دادن به نقاشی‌ها شد، بعضی از بچه‌ها خانواده‌شان را مشغول تماشای تلویزیون کشیدند، چند نفری میز شام را کشیدند و. تا اینکه خانم با تعجب به نقاشی یکی از بچه‌ها خیره شد و پرسید: ببینم کوچولو، تو مطمئنی این صحنه رو توی خونه تون دیدی؟ و کودک شش ساله قسم خورد که دیده، خانو
پرندگان مهاجر قطبی در خاش زمستان گذرانی می‌کنند


زاهدان- ایرنا- رییس اداره حفاظت محیط زیست خاش سیستان و بلوچستان گفت: انواع پرندگان مهاجر قطبی با توجه به فراهم بودن شرایط زیست گونه‌های منحصر بفرد جانوری این شهرستان را برای زمستان گذرانی برگزیده‌اند.

جواد عرب روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سدهای مهران، کرغانشور، شوگه و محمدی، در کنار ۲۶ حوضچه آبی در شهرستان خاش بهترین محل برای زیست انواع گونه‌های جانوری و جذب پرندگان
تاثیر نور خورشید روی پرندگان
 بسیاری از پرنده داران هر کاری را برای شاداب و سالم نگه داشتن پرهای پرنده در اسارت می‌کنند. ما برایشان اسباب‌بازی می‌خریم، انواع غذا را برای کامل کردن رژیم غذای‌شان 
با هم میکس می‌کنیم، ساعت‌ها به فکر کردن برای پیدا کردن راهی برای ورزش‌شان صرف می‌کنیم و ما هر کاری را برای امنیت آنان می‌کنیم همزمان مطمئنم می‌شویم که از نظر
 فیزیکی و روحی شاد باشند. در کل بیشتر پرنده داران شبیه به والدین هستند – کاملا اشتی
Walt Disney,Walt Disney's Fairy Tales,انیمیشن کوتاه والت دیزنی دوبله فارسی,انیمیشن های کوتاه والت دیزنی,داستان های جورواجور,دانلود انیمیشن دوبله فارسی,دانلود رایگان انیمیشن,دانلود کالکشن انیمیشن والت دیزنی,دوبله فارسی,دوبله فارسی انیمیشن داستان های جورواجور,سایت دوستی ها,فردیناند,کارتون مخصوص کودکان,کمدی,مجموعه انیمیشن داستان های جورواجور,میکی موس,والت دیزنی,
ادامه مطلب
تاجری قبل از عزیمت به سفری طولانی با همسرش خداحافظی کرد. همسرش گفت: تو هیچ وقت هدیه ای قابل برایم نیاوردی. مرد جواب داد: امان از دست شما زنهای نا شکر! هر چه که من به تو داده ام ارزش سالها کار داشته است. چه چیز دیگر می توانم به تو بدهم؟ زن گفت: چیزی که به زیبایی خود من باشد. سفر مرد 2 سال طول کشید و زن منتظر هدیه اش بود. عاقبت شوهرش از سفر بازگشت و گفت: بالاخره چیزی پیدا کردم که به زیبایی توست. البته بر ناسپاسی تو گریستم اما به این نتیجه رسیدم که آن چیز
نگهبانی می دید هر هفته یک پیرزن یک قایق موتوری پر از خاک و شن را از این سمت ساحل به آن سمت ساحل می برد. نگهبان هر چه داخل قایق را وارسی می کرد، چیزی جز خاک و شن بی ارزش پیدا نمی کرد. چند سال بعد وقتی نگهبان بازنشست شد، به آن سوی ساحل رفت و سراغ پیرزن را گرفت و از او پرسید: تو اکنون زن بسیار ثروتمندی هستی. من در تعجبم که چگونه با جابه جا کردن خاک و شن بی ارزش موفق شدی این همه ثروت برای خود جمع کنی. لطفا به من بگو راز تجارت تو در چیست؟ پیرزن با حیرت به ن
بر اساس یک داستان کوتاه از نویسنده یونانی آنتونیوس Toumanidis، و با الهام از پری دریایی کلاسی توسط کارلو Collodi، این فیلم در حال نوآوری داستان پینوکیو است.
داستان پینوکیو از قرون وسطی و سالهاس که ارائه شده است. در همین حال، در داستان جدید ، در نیویورک، کارل بوچلر کارآگاه با یک قاتل سریال با نام Geppetto روبرو خواهد شد که قربانیان خود را به پیکرهای انسانی تبدیل می کند. کارل، با کمک یک استاد مطالعات ایتالیایی، کشف می کند که داستان پری واقعی است و با خون ن
پادشاه ایران جمشید، شب بیست و نهم فروردین، در خواب دید ایران را آذین بسته اند اما هیچ کس را نمی شناخت. آدمها تن پوش دیگری داشتند. همه می دویدند، یکی گفت: اینجا چرا ایستاده ای؟! جشن نوروز به زودی فرا می رسد باید آن را با خویشاوندانت پاس بداری. جمشید با تعجب گفت: فردا جشن نوروز را آغاز می کنم. چرا امروز می دوید؟ آن مرد گفت: جمشید ده هزار سال پیش این جشن را بر پا نمود. زودتر به خانه ات رو که خویشاوندانت چشم بدر دارند. جمشید از خواب پرید و فهمید جشن نور
در بازگشت از کلیسا، جک از دوستش ماکس می پرسد: فکر می کنی آیا می شود هنگام دعا کردن سیگار کشید؟ ماکس جواب می دهد: چرا از کشیش نمی پرسی؟ جک نزد کشیش می رود و می پرسد: جناب کشیش، می توانم وقتی در حال دعا کردن هستم، سیگار بکشم. کشیش پاسخ می دهد: نه، پسرم، نمی شود. این بی ادبی به مذهب است. جک نتیجه را برای دوستش ماکس بازگو می کند. ماکس می گوید: تعجبی نداره. تو سئوال را درست مطرح نکردی. بگذار من بپرسم. ماکس نزد کشیش می رود و می پرسد: آیا وقتی در حال سیگار کش
باید واسه چهارشنبه یه داستان کوتاه بنویسم .
طرحم خیلی بلنده به درد یه داستان ۵۰۰۰ کلمه ای نمیخوره 
خاطرات بامزه یا جداب و جالبی که ممکنه تلخم باشه برام کامنت کنین شاید یه جرقه ای تو مخ داغونم بخوره .
مغزم لااال شده.امروز
در تاریخ 4 آبان 98 - نام داستان کوتاه : شیدایی یک بمب
1. داستانم برنده گواهی رسمی جشنواره شد
2. داستانم به عنوان داستان شایسته تقدیر در کتاب مجموعه داستان "مشق عشق" چاپ شد
 
برشی از داستان:
به نظرم گاهی وقت‌ها رفاقت یعنی رفیقت رو بکشی، قبل از اون که غم نامردی روزگار اون رو بکشه!- بازپرس: پس شما قاتل زنجیره‌ای هستی؟ زنجیره‌ای تر از همسایه‌تون.- من؟! نه! حقیقت اینه که من قاتل نیستم ولی کشتن آدم‌ها رو دوست دارم! تا حالا 33 نفر رو کشتم. با طناب، چاقو، اس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها