نتایج جستجو برای عبارت :

دوره مربیگری فوتبال

 اطلاعیه برگزاری کلاس مربيگري فوتبال درجه D، ویژه آقایان 
 به اطلاع کلیه علاقه مندان به مربيگري فوتبال میرساند، هیئت فوتبال شهرستان جیرفت در نظر دارد، یک دوره کلاس مربيگري درجه D فوتبال، تابع شرایط ذیل برگزار نماید.
1. تکمیل مدارک شامل ✔️ اسکن صفحه اول شناسنامه✔️ اسکن کارت ملی پشت
ادامه مطلب
 کلابی اندرویدبازی مربيگري آنلاین ایرانی مدیریت ورزشی تیم فوتبال دانلود
توضیح
تا حالا دوست داشتی یه تیم فوتبال واسه خودت داشته باشی ؟!
کلابی یه بازی آنلاین ایرانیه که توش میتونی تیم فوتبال خودتو بسازی و مدیریت کنی.
ترکیب تیمتو بچین . بازیکن و مربی بخر . تماشاچیاتو افزایش بده . با بقیه تیم ها رقابت کن . به لیگ های بالاتر صعود کن . توی جام ها شرکت کن . بازی دوستانه انجام بده و.
همین الان کلابی رو دانلود نصب کن و تیم خودتو بساز !
 
مخصوص سیستم عا
مدرسه فوتبال ساتراپ آب پخش،چند سالی است که فعالیت خود را در زمینه آموزش فوتبال آموزان در درده های مختلف سنی آغاز کرده و توانسته با رعایت استانداردهای لازم،موجبات رضایتمندی مردمی را فراهم کند.
مدیر و مربی این مدرسه فوتبال،اصغر حسین زاده است که با داشتن افتخارات زیادی در کسوت مربيگري،در کیفیت بخشی به آموزش فوتبال آموزان،نقش بسزایی داشته باشد.
حسین زاده دارای مدرک مربيگري A و یکی از مریبان با دانش استان بوشهر است که توانسته با تیمهای مختلف،
بازی مدریریت تیم فوتبال کلابی(اندروید):شاید شما هم دوست دارید مدریت تیم باشید ایا دوست دارید تیم بسازی ومدریت کنید  پس با ماهمراه باشید این بازی یکی از برترین بازی مدریت تیم فوتبال ایرانی هستش که شما باید تیم خود رو اداره کنید سکه و الماس در بیارید و بازیکن و مربی بخرید ترکیب بچینید تو لیگ و جام شرکت کنید وقهرمان بشی
نکته : بازی آنلاین است.
ژانر : ورزشی
 
وبسایت مربيگري و مدیریت فوتبال کلابیhttps://cluby.ir
دانلود کلابی از کافه بازارhttps://cafebazaar.ir/app/i
اطلاعیه هیأت ورزشهای همگانی شهرستان اقلید
بدینوسیله به استحضار میرساند هیأت ورزشهای همگانی شهرستان اقلید به منظور دانش افزایی ورزشکاران اقدام به برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی نموده است. لذا جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به اداره ورزش و جوانان شهرستان اقلید مراجعه نموده و یا با شماره تلفن 07144535172 تماس حاصل فرمایید.لیست دوره ها به شرح ذیل میباشد :
دوره تئوری مربيگري ویژه آقایان و بانوان ✔دوره مربيگري آمادگی جسمانی ویژه آقایان✔دو
فیزیولوژی عمومی دوره مربيگري درجه ۳ در قالب ppt 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت فیزیولوژی عمومی دوره مربيگري درجه ۳ در ۸۲ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس .
پاورپوینت فیزیولوژی عمومی دوره مربيگري 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت فیزیولوژی عمومی دوره مربيگري درجه ۳ در ۸۲ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به .
فیزیولوژی عمومی دوره مربيگري درجه ۳ در قالب ppt
کاربرا
⚽️  به نظرت میتونی یه باشگاه فوتبال رو اداره کنی؟⚽️ میتونی تیمت رو تا لیگ برتر بیاری بالا؟
اگه ادعا میکنی دانش فوتبالیت زیاده میتونی ثروتمند بشی!
دوست داری شانست رو امتحان کنی؟
کافیه تو سایت هت‌تریک ثبت‌نام کنی و تیم خودت رو تحویل بگیری
️️www.hattrick.org️️
سایت هت‌تریک اولین بازی مربيگري آنلاین فوتبال تو دنیاست که ۲۱ سال سابقه داره
قدرت مربيگري خودت رو به دنیا نشون بده
ادامه مطلب
هیئت فوتبال آبپخش با همکاری اداره ورزش وجوانان بخش آبپخش بمناسبت چهلمین دهه ی فجرانقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال در رده های زیر هشت سال زیر ده سال و زیر دوازده سال و همچنین مسابقات پیشکسوتان نمود.
 رییس هیئت فوتبال آبپخش در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: این هیئت با حمایت جناب آقای محمد حسین پور رییس اداره ورزش که الحق تنها فرد دلسوز ورزش در سطح شهر میباشد توانست این دوره مسابقات را برگزار کند.
ادامه مطلب
یک ورزش تیمی و محبوب‌ترین ورزش در بیشتر کشورهای جهان است.فوتبال را دو تیم یازده‌نفره متشکل از بازیکنان فوتبال با یک توپ فوتبال بر روی چمن طبیعی یا مصنوعی با هدفگل‌زدن انجام می‌دهند. یازده بازیکن هر تیم شامل چندمهاجم، هافبک، مدافع و یک دروازه‌بان می‌شوند که توسطسرمربی در زمین چیده می‌شوند و مانند یک سیستم عمل می‌کنند که سیستم فوتبال نامیده می‌شود. امروزه بیش از ۲۵۰ میلیون فوتبالیست در بیش از ۲۰۰ کشور وجود دارد.
 
سفیر جنوب:مدرسه فوتبال پارس آبپخش،شش سالی است که در زمینه آموزش فوتبال آموزان در رده های سنی مختلف در حال فعالیت هست.
مدیرفنی و مربی این مدرسه فوتبال،سعید صادقی است که موفق شده کارنامه پرافتخارترین مدرسه فوتبال در شهر آبپخش را تقدیم به شهروندان عزیز کند.
.
ادامه مطلب
بازی مدریریت تیم فوتبال کلابی(اندروید):شاید شما هم دوست دارید مدریت تیم باشید ایا دوست دارید تیم بسازی ومدریت کنید  پس با ماهمراه باشید این بازی یکی از برترین بازی مدریت تیم فوتبال ایرانی هستش که شما باید تیم خود رو اداره کنید سکه و الماس در بیارید و بازیکن و مربی بخرید ترکیب بچینید تو لیگ و جام شرکت کنید وقهرمان بشی
نکته : بازی آنلاین است.
ژانر : ورزشی
 
وبسایت مربيگري و مدیریت فوتبال کلابی
https://cluby.ir
دانلود کلابی از کافه بازار
https://cafebazaar.ir/app
نام و قلعه نوعی در قامت دو سرمربی با یکدیگر رقابت کردند و قلعه نوعی پیروز میدان بود. تیم های قلعه نوعی همواره پر از ستاره و بازیکنان بزرگ بوده است و در واقع او با چینش و استفاده درست از این بازیکنان، در هر تیمی که بوده، نتایج درخشانی گرفته است. اما آیا سبک مربيگري قلعه نوعی به روز و مدرن است؟ و آیا با این سبک از مربيگري، وی در رقابت های بین المللی موفق بوده است؟ اگرچه آمار و ارقام نشان می دهد قلعه نوعی در این زمینه موفق نبوده است، اما به هر ح
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد
درخشش تیم فوتبال نونهالان سرخ پوشان در لیگ برتر تهران  
 
کلابی (Cluby) یک بازی آنلاین ورزشی است که توسط محمدعلی زراعتکار ساخته شده و امتیاز خوب 4.5 را از کافه بازار دریافت کرده است. کلابی یه بازی آنلاین ایرانی هست که میتونید تیم فوتبال خودتونو بسازید و مدیریت کنید. از ویژگی های این بازی آنلاین میتوان : ترکیب تیمتونو بچینید، بازیکن و مربی بخرید . تماشاچیاتونو افزایش بدید، با بقیه تیم ها رقابت کنید، به لیگ های بالاتر صعود کنید، توی جام ها شرکت کنید و بازی دوستانه انجام بدید. شما هم اکنون میتوانید این با
همیشه تفکر ما از کسب و کار، شغل هایی سنتی است که تمام با کار یدی آمیخته شده است و در آن کمی هم علم و اطلاعات میباشد ولی هیچ موقع به کارهایی مثل آموزش فوتبال یا مدارس فوتبال کسب و کار نمی گوییم.
چرا مدارس فوتبال را باید به عنوان یک کسب و کار حرفه ای دید؟
ادامه مطلب
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود پاورپوینت طراحی تمرین فوتبال - فایل های آموزشی - تماشا https://tamasha.com › .استعدادیابی در فوتبال pptxاستعدادیابی فوتبال pptxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی فوت
تیم فوتبال کمبل چابهار در بازی معوقه هفته اول خود توانست تیم سراوانی را با شکست بدرقه کند
 
تیم فوتبال کمبل توانست یک صفر با گل سلیم چاکری تیم سراوانی را شکست دهد و در جدول رتبه اش را بهتر کند
تیم فوتبال کمبل در هفته سوم استراحت داشت
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
 
فوتبال پرتغال
وقتی صحبت از تیم فوتبال پرتغال می شود،  اغلب ما به یاد اسطوره فوتبال پرتغال و جهان یعنی کریستیانو رونالدو می افتیم. بازیکنی که با خلاقیت ها و تکنیک های فردی و قدرت بالای فوتبال خود، ادبات تازه ای در دنیای فوتبال تولید کرد.
فوتبال پرتغال اما تنها به رونالدو خلاصه نمی شود. این کشور یکی از مهم ترین لیگ های فوتبال دنیا و اروپا را در اختیار دارد که اخیرا با حضور امیر عابدزاده و مهدی طارمی و یا حتی مهرداد محمدی در لیگ یک این کشور بی
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پاورپوینت کلاس مربيگري درجه C فدراسیون فوتبال - عینک . tarbiyatbadanimaghalat.mihanblog.com › post › tag › پا. Translate this page استعدادیابی در آمریکا مشکلات و پیچدگی های استعدادیابی در فوتبال بخش دوازدهم متدولوژی تمرین مربيگري علم است یا هنر؟ مربيگري علم است مربيگري هنر است . دانلود پاورپوینت ک
آموزش فوتبال کودکان تکنیک های آموزش فوتبال را با بهترین روش ها آموزش میدهد.شما با دوره آموزش فوتبال کودکان، از کودکان یک فوتبالیست حرفه ای بسازید. اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان:
تلفن تماس 24ساعته و 7 روز هفته: 28423118-021 – 09130919446,7,8
آدرس سایت: 118file.com
برای تماشای ویدیوهای بیشتر اینجا کلیک کنید.
 
#آموزش_فوتبال_کودکان
#آموزش_دریبل_فوتبال
#تمرینات_پیشرفته_فوتبال
#مهارت_های_دروازبانی
تیم فوتبال کمبل چابهار در اولین بازی خود ب مصاف تیم ایرانشهری رفت 
این بازی با نتیجه صفر صفر تمام شد و با موقعیت های متعدد تیم فوتبال کمبل بود و با بدشناسی کامل این بازی مساوی تموم شد
 
در هفته سوم تیم فوتبال کمبل استراحت دارد
روابط عمومی فوتبال دهستان کمبل
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
دستورکار برگزاری دوره های کوتاه مدت مربيگري
شرکت کننده در مربيگري. درجه. 3. حداکثر. 25. نفر می باشد. ساعات آموزش. دروس مورد نظر. ردیف. 60. دروس عملی و تخصصی شته مربوطه. 1. 12. آناتومی و فیزیولوژی عمومی.
 
چگونه کارت مربی گری درجه ۳ آقایان/بانوان صادر می شود؟ 
 پس از برگزاری کلاس ها و موفقیت در آزمون و کسب حد نصاب، ظرف ۲ ماه ، کارت مربيگري . دروس عمومی برای دریافت کارت مربی گری بد
جداول تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال و فوتسال
جدول تست آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال و داوران فوتسال بر اساس آئین نامه فیفا تهیه شده است. این جداول بر اساس آخرین قوانین و آیین نامه .
تست مجدد آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال کشور 
تست مجدد آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران فوتبال کشور در بندرعباس برگزار شد.
تست های آمادگی جسمانی داوران لیگ دسته اول برگزار شد 
تست های آمادگی جسمانی داوران و کمک داوران لیگ دسته
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود پاورپوینت استعداد یابی در فوتبال - دانلود مقاله https://magirans.com › دانلود-پاورپوینت-استعداد-یابی. پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxاستعدادیابی در فوتبال pptxپاورپوینت استعدادیابی فوتبالxدانلود پاو
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد
باشگاه فوتبال منچستریونایتد یکی از باشگاه های حرفه ای فوتبال در لیگ برتر فوتبال انگلستان است. این باشگاه در سال 1878، با نام باشگاه فوتبال نیوتون هیث تأسیس شد.
تاریخچه باشگاه منچستریونایتد
باشگاه فوتبال منچستر یونایتد در سال 1878 توسط شرکت راه آهن لانکشایر و یورکشایر و با نام نیوتون هیث شکل گرفت. در ابتدا این تیم فقط با تیم های شرکت های راه آهن دیگر بازی می کرد، ولی در 20 نوامبر 1880 اولین بازی رسمی خود را در برابر بو
هاروی بارنز (انگلیسی: Harvey Barnes؛ زادهٔ ۹ دسامبر ۱۹۹۷) بازیکن فوتبال اهل انگلستان است.
از باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده‌است می‌توان به باشگاه فوتبال بارنزلی، باشگاه فوتبال وست برومویچ آلبیون،باشگاه فوتبال میلتون کینز دونز، و باشگاه فوتبال لستر سیتی اشاره کرد.
 
وی همچنین در تیم‌های ملی فوتبال زیر ۱۸ سال انگلستان،زیر ۲۰ سال انگلستان، و زیر ۲۱ سال انگلستان بازی کرده‌است.
 
کلابی (Cluby) یک بازی آنلاین ورزشی است که توسط محمدعلی زراعتکار ساخته شده و امتیاز خوب 4.5 را از کافه بازار دریافت کرده است. کلابی یه بازی آنلاین ایرانی هست که میتونید تیم فوتبال خودتونو بسازید و مدیریت کنید. از ویژگی های این بازی آنلاین میتوان : ترکیب تیمتونو بچینید، بازیکن و مربی بخرید . تماشاچیاتونو افزایش بدید، با بقیه تیم ها رقابت کنید، به لیگ های بالاتر صعود کنید، توی جام ها شرکت کنید و بازی دوستانه انجام بدید. شما هم اکنون میتوانید این با
رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال نونهالان تهران با تیم انصار المهدی 
دو دوره قهرمانی با تیم منتخب مدارس ابتدایی منطقه 11 در مسابقات فوتبال مناطق شهر تهران 
قهرمانی با تیم منتخب دبیرستان البرز در مسابقات منطقه 6
کسب مقام سوم مسابقات فوتبال مدارس ابتدایی منطقه 11 یا مدرسه میلاد 
 
جزوه مربيگري درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی - دانلود مستقیم 
کاربران گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه جدید مربيگري درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی در ۷۰ صفحه با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می .
جزوه مربيگري درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی جزوه مربيگري درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی» ثبت شده است . می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
جزوه مربيگري درجه 2 و درجه 3 آمادگی جسمانی 
در راست
توضیحات فایل:
دانلود جزوه مربيگري درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی
کاربران گرامی،محتوای این فایل شامل جزوه جدید مربيگري درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی در ۷۰ صفحه با کیفیت عالی می باشد که پس از پرداخت انلاین ،می توانید این محصول را دریافت و دانلود نمایید.
فهرست جزوه مربيگري درجه ۲ و ۳ آمادگی جسمانی:
فصل اول:
مقدمه و ضرورت آمادگی جسمانی
فصل دوم:
اجزای آمادگی جسمانی
فصل سوم:
سیستم های انرژی فعالیت های جسمانی
فصل چهارم:
اصول بنیادی تمرینات آمادگی جسمانی
فصل پ
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
استعدادیابی در فوتبال pptxاستعدادیابی فوتبال pptxدانلود رایگان پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی در فوتبالxپاورپوینت استعدادیابی فوتبالxدانلود پاورپوینت استعدادیابی فوتبال
پاورپوین
پاورپوینت استعدادیابی در فوتبال
تعداد اسلاید:60
 
دانلود پاورپوینت
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نحوه استعداد یابی در فوتبال | مرجع آموزشی فوتسال و فوتبال futsalmazrooei.ir › . Translate this page Mar 8, 2015 - ویژگی ها و مهارت هائی که یک بازیکن موفق فوتبال را می سازند را نمی توان به سادگی ویژگی ها و مهارت های سایر ورزشی ها مشخص کرد. کسانی که درصدد . استعدادیابی فوتبال | 1685 | سایر گرایش های مد
سلامخدمت شما بیننده محترم عرض میکنم که در فوتبال نرم افزارهای زیادی وجود دارد از جمله نرم افزارهای آنالیز ، مدیریت باشگاه و مدارس فوتبال، جمع آوری اطلاعات و . نمونه های زیادی که هرکدام بر حسب ایده و تنوع های خاصی با اهداف کاربردی تهیه و طراحی شده است.
ادامه مطلب
فدراسیون فوتبال افغانستان اتهامات مطرح شده در زمینه "سوء استفاده جنسی، بدرفتاری و خشونت" از بازیکنان تیم ملی فوتبال ن افغانستان را رد کرده و دلیل آن را "نیتی شماری از بازیکنان پیشین" خوانده که "به اردوی تیم ملی فوتبال ن دعوت نشده‌اند."
دیروز رومه گاردین در گزارشی خبر داد که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) تحقیقاتی را در مورد اتهام‌‌های "سوءاستفاده جنسی" از اعضای تیم ملی فوتبال ن افغانستان توسط "کارمندان مرد" فدراسیون فو
️ برگزاری دوره های عمومی پداگوژی توسط استاد فرشید نقی‌پور
- با ارائه مدرک بین المللی مربيگري
.
پس از اتمام اعتبار با یک ساعت آموزش می توانید ارتقا گرفته و کارت الکترونیک مربيگري خود را تمدید کنید.
.
️ رزومه ای از استاد فرشید نقی پور:

- معاونت هنرستان پسرانه به مدت 12 سال
- تدریس دوره پداگوژی (رویکردهای نوین تدریس) در آموزشگاه های آزاد  وابسته به سازمان فنی و حرفه ای

- تدوین و نگارش چندین مقاله

- دارای مدرک دوره های آموزشی همچون:
دوره آم
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت فیزیولوژی عمومی دوره مربيگري درجه ۳ در ۸۲ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت فیزیولوژی عمومی دوره مربيگري درجه ۳ ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۲
تعریف فیزیولوژی :
کلمه ای است فرانسوی به معنی دانش مربوط به نقش ویژه اعضا و قسمت های مختلف بدن موجودات زندهفیزیولوژی ب
 
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت تجزیه و تحلیل مهارتها دوره مربيگري درجه ۲ در ۸۵ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت تجزیه و تحلیل مهارتها دوره مربيگري درجه ۲،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۳
بیش از شصد عضله در بدن انسان وجود دارد پس به  عنوان یک مربی باید اطلاعات و دانش کافی در مورد تم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها