نتایج جستجو برای عبارت :

درخواست برای قبول تطبیق نمرات

این نمرات ، نمرات خام برگه های درس بازمهندسی فرایندهای تجاری  است. کسانی که زیر 10 شده اند باید درس را تجدید کنند. 
در صورت نیاز به دیدن برگه خود می توانید از طریق ایمیل درخواست دهید تا برايتان در روز دفاع درس کارشناسی پایگاه داده ها در روز پانزدهم تیر ماه ساعت 9  اورده شود.
دریافتحجم: 192 کیلوبایت
با توجه به رفتن نمرات نهایی روی نمودار و ارفاق تا حد ممکن به صورت مساوی براي همه ، هر گونه درخواست نمره و ارفاق و ارسال ایمیل باعث کم شدن دو نمره از نم
در صورت داشتن اعتراض روی لینک مطلب کلیک کنید .
 در قسمت نظر خواهی می توانید به صورت خصوصی با ذکر چهار رقم آخر شماره ملی ( نیازی به نام و نام خانوادگی نیست) نسبت به درخواست بازبینی نمره خود اقدام کنید.
 
نمرات کلاس 101
 
 
نمرات کلاس 103
این نمرات ، نمرات خام برگه های درس پایگاه داده های پیشرفته است. کسانی که زیر 10 شده اند باید درس را تجدید کنند. 
در صورت نیاز به دیدن برگه خود می توانید از طریق ایمیل درخواست دهید تا برايتان در روز دفاع درس کارشناسی پایگاه داده ها در روز پانزدهم تیر ماه ساعت 9  اورده شود.
دریافتحجم: 362 کیلوبایت
با توجه به رفتن نمرات نهایی روی نمودار و ارفاق تا حد ممکن به صورت مساوی براي همه ، هر گونه درخواست نمره و ارفاق و ارسال ایمیل باعث کم شدن دو نمره از نمره ن
با سلام
نمرات درس پردازش سیگنالهای دیجیتال به صورت موقت ثبت شده اند و نمرات نهایی مقداری از این نمرات بالاترند.
چون مهلت آموزش امروز به پایان می رسید نمرات خام بدون در نظر گرفتن پروژه ثبت گردیده اند و با ارسال پروژه، نهایی خواهند شد.
موفق باشید
تغییرات اعمال شده در سامانه سناد1. امکان نمایش سابقه تحصیلی دانش آموزان داوطلب ازاد، طرح جامع و در منوی اصلاح سابقه تحصیلی دانش آموزان2. فعال شدن ثبت نام دی ماه براي مدارس متوسطه دوم و انتخاب واحد های دروس باقی مانده(راهنما در مدارس قرار داده شده است)3. امکان جستجو براساس موارد مورد نیاز در منوی جدول کنترلی کلاس های چند پایه4. امکان ثبت درخواست تغییررشته درون شاخه ای در همه مدارس براي دانش آموزانی که درخواست تکرار پایه داشتند با این شرط که د
این نمرات، نمرات خام برگه است. هر کس به نمره خود اعتراض دارد می تواند با ایمل درخواست اوردن برگه خود را داشته باشد تا   در روز 5 بهمن ساعت 9 در جلسه دفاع پایگاه داده ها ، برايش اورده شود. نمرات بالای ده در صورت تحویل پروژه درس را خواهند گذراند و نمره های زیر ده باید درس را تجدید نمایند.
 
نمرات بر روی نمودار رفته و به همه به طور مساوی ارفاق خواهد شد به همین علت هر گونه درخواست نمره و ارفاق به صورت فوری باعث کم شدن دو نمره از نمره نهایی خواهد شد.
 
این نمرات، نمرات خام برگه است. هر کس به نمره خود اعتراض دارد می تواند با ایمیل درخواست اوردن برگه خود را داشته باشد تا   در روز 5 بهمن ساعت 9 دفاع درس پایگاه داده ها برايش اورده شود. نمرات از هشت تا ده ، در صورت تحویل پروژه بالاتر از متوسط درس را خواهند گذراند و نمره های زیر هشت باید درس را تجدید نمایند.
 
نمرات بر روی نمودار رفته و به همه به طور مساوی ارفاق خواهد شد به همین علت هر گونه درخواست نمره و ارفاق به صورت فوری باعث کم شدن دو نمره از نمره
این نمرات، نمرات خام برگه است. هر کس به نمره خود اعتراض دارد می تواند با ایمیل درخواست اوردن برگه خود را داشته باشد تا   در روز 5 بهمن ساعت 9 در جلسه دفاع پایگاه داده ها (کارشناسی) برايش اورده شود. نمرات بالای ده در صورت تحویل پروژه درس را خواهند گذراند و نمره های زیر ده باید درس را تجدید نمایند.
 
 
نمرات بر روی نمودار رفته و به همه به طور مساوی ارفاق خواهد شد به همین علت هر گونه درخواست نمره و ارفاق به صورت فوری باعث کم شدن دو نمره از نمره نهایی
همکار ارجمند:
دموی برنامه ثبت نمرات و صدور کارنامه و گزارش های تحلیلی جهت آشنائی بهتر با این برنامه در سایت بارگذاری شده است.
لازم به ذکر است این دمو( برنامه ی نمایشی) فقط امکان ثبت نمرات براي 5 دانش آموز را دارد.
 
فایل اکسل دموی برنامه ثبت نمرات و صدور کارنامه و گزارش های تحلیلی
 
دریافتحجم: 15.3 مگابایتتوضیحات: دموی برنامه ثبت نمرات 
به اطلاع می رساند نمرات درس سیستم های اطلاعاتی ۹۸/۱۰/۳۰ از سامانه قابل مشاهده است . نمرات برتر به شرح زیر می باشد:
۱- جلال کاکی۱۸/۵
۲-نوشین نظری ،هانا حبیب نژاد و مجتبی مرادی ۱۸
۳-نشمیل عارفی، شاهو اندیشمند و روناک دانش یار۱۷/۵
این نمرات ، نمرات خام برگه های درس پایگاه داده ها است. کسانی که از هشت تا ده شده اند با اوردن پروژه بالاتر از حد متوسط می توانند درس را بگذرانند. نمره های کمتر از 8 قابلیت گذراندن درس را ندارند ولی می توانند پروژه را انجام داده و دفاع نمایند تا در نیمسال بعدی نیاز به انجام پروژه نداشته باشند و نمره همین نیمسال براي انها لحاظ شود. نمره ها از بیست است و  بعد از ضرب شدن در عدد 14 بر بیست تقسیم می شود (بارم 14 نمره برگه) و پروژه (6 + 1)هفت نمره دارد که با نم
باز خدا اموات ایشون رو غریق نور و رحمت بفرماید که هیچ جا از دایره‌ی ادب پا رو فراتر نگذاشته، دانشجو دارم قبل از اعلام نمرات فقط در حد پرستش، تملق نمیگه، غیر از پرستش همه چی میگه، اونوخ بعد از اعلام نمرات، فحش میده ها، از اون فحشا!!!! خب بنده‌ی خدا دَرسِت رو بخون، مثل خیلیای دیگه، لازم نیست نه احترام بیش از حد کنی و نه فحش بدی. 
ترجمه ریز نمرات 
صدور ریز نمرات در مرماکز آموزشی و دانشگاهی قابل انجام است , مراحل تایید زیر نمرات دانشگاهی حدودا کمتر از یک روز کاری زمان خواهد بود , , متولی این امر در دانشگاه های معمولا معاونت آموزشی بوده که قابلیت تائید صدور ریز نمرات را خواهند داشت .
دانشجویان محترم میتوانند براي دریافت ریز نمرات به سایت دانشگاه خود مراجعه نمایند و یا به صورت حضوری اقدام به دریافت ریز نمرات کنند .
صدور ریز نمرات طبق آئین نامه مصوب دانشجویی و دانشگاهی دا
به اطلاع دانشجویان گرامی درس حسابداری پیشرفته ۱ می رساند که نمرات امروز نهم تیر اعلام می گردد. جهت اطلاع رتبه اول تا سوم نمرات این درس به شرح زیر است:
رتبه اول خانم فریده بهمنی۱۸/۵
رتبه دوم خانم سارا مفاخری ۱۷/۵
رتبه سوم مشترک خانم ها حدیث رستگاری،اوین رضایی،سارا فیروزی و پرستو رحمانی۱۷
دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان‌ها
فایل راهنمای "دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان ها" در سامانه سناد آماده شده در واحد پشتیبانی پرتال خبری سناد، براي راهنمایی کار با سامانه سناد جهت "ثبت نمرات پودمان" ویژه مدارس " فنی حرفه ای  " مورد استفاده قرار می گیرد.

دریافت لیست نمرات و ثبت نمرات پودمان‌ها با افزودن این لینک به "مدارس فنی حرفه ای" امکان ثبت نمرات دروس پودمانی در اینمدارس فراهم می گردد .این فرایند طی دو مرحله، مرحله اول توسط هن
- نمرات درس آنتن و الکترومغناطیس ثبت نهایی در سامانه شد.
-تمامی تمرینات ارسالی توسط دانشجویان در ایمیل و تلگرام لحاظ شد حتی تمرینهایی که بنا بود پذیرفته نشود.
-نمرات با ارفاق حداکثر اعمال شده است.
-پروژه های درس آنتن اعمال شده است.
موفق باشید.
با سلام و احترام
به اطلاع دانشجویان محترم می رساند نمرات درس سیستم عامل 2  در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/19) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایمیل کلاس ارسال نمایند.
2- نمرات در نهایت ارفاق محاسبه شده اند و در صو
با سلام و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت دهه کرامت؛ فایل ریز نمرات نیمسال دوم98-97 بارگزاری شد!

نمرات نیمسال دوم 98-97در صورت داشتن هر گونه اعتراض اعم از نمره برگه، مباحثه، نمرات هفتگی و نمره نهایی تا پنجشنبه 20تیرماه1398فرصت دارید فقط از طریق سامانه پیامکی مدرسه به شماره 30002251000014 نام و نام خانوادگی، عنوان درس و مورد اعتراض را ارسال نمایید.بدیهی است به اعتراضات پس از این تاریخ، رسیدگی نخواهد شد.
تذکر: رمز فایل نمرات، همان رمزی است که براي شما پیامک شد
یک پیرمرد و سه دخترش در یک روستای کوچک با هم زندگی می کردند، یک روز پیرمرد بیمار شد و مرگ به سراغش آمد، دختر بزرگ تر از مرگ درخواست کرد تا پدرش 2 سال دیگر هم زنده بماند و مرگ قبول کرد.
2 سال بعد مرگ دوباره به سراغ پیرمرد آمد و دختر وسطی از مرگ درخواست کرد تا اجازه دهد پدرش یکسال دیگر هم به زندگی خود ادامه دهد و مرگ هم موافقت کرد.
یک سال بعد مرگ بازگشت و دختر کوچک پیرمرد که شمعی روشن در دست داشت از مرگ خواست تا زمانیکه که این شمع می سوزد و آب می شود،
تحقیق آمار بررسی سطح نمرات فیزیک 2 کلاس تجربی در یک دبیرستان
دانلود تحقیق آمار بررسی سطح نمرات فیزیک 2 کلاس تجربی در یک دبیرستان، در قالب فایل word و در حجم 15 صفحه. هدف از انجام این تحقیق بررسی سطح نمرات فیزیک دو کلاس تجربی در یک دبیرستان است می خواهیم بدانیم سطح نمرات کدام کلاس بالاتر بوده براي این کار ابتدا لیست نمرات فیزیک را از دبیر مربوطه تهیه .
داشتم راجع به یه موضوعی دنبال عکس میگشتم رسیدم به پست زیر
 
 
جلوی دیکتاتور شدن اسنپ را بگیریم ( کلیک )
که کلا درباره این صحبت کرده که مسافر محترم ، 2 بار در یک روز سفرش رو لغو کرده و از طرف اکانت مسافر از طرف اسنپ مسدود شده.
 
لیست سوالات مطرح شده درباره اسنپ
سوال 1 : چرا در اسنپ  بلاک شدم؟؟؟بعد اون همه سفر؟؟؟سوال 2 . راننده ای که بعد از قبول سفر ، اون سفر رو لغو میکنه چه تنبیهی براش در نظر گرفته میشه؟؟؟سوال 3 . فاصله راننده با مسافر زیاده و چرا اسنپ
 
با سلام خدمت دانشجویان عزیز.
متاسفانه عملکرد دانشجویان در برگه ضعیف بود. با توجه به پایین بودن نمرات، نمره میان ترم به همه دانشجویان نمره ماکسیمم (بیشینه) 4 داده شد. به این ترتیب خیلی از دانشجویان به مرز گذراندن درس وارد شدند. نمره تمرین را آقای جعفری به من دادند که از دو نمره حساب شد. پایان ترم از 14 نمره بود که به این ترتیب نمرات بالای 6 موفق به گذراندن درس شدند. نمرات پایان ترم که پایین تر از شش هستند، بسیار ضعیف هستند که عملاً باید درس را بیف
با سلام

نمرات میان ترم درس بررسی سیستمهای قدرت دانشگاه صنعتی همدان را می توانید از لینک های زیر دریافت کنید:
http://s8.picofile.com/file/8360833218/photo_2019_05_18_18_06_42.jpg
http://s9.picofile.com/file/8360833268/photo_2019_05_18_18_06_53.jpg
 
نمرات از 100 هستند
 دوستانی که نمرات کمتر از 40 گرفته اند لطفا نسبت به حذف درس تا موعد مقرر(1398/02/30) یا تلاش مضاعف براي امتحان نهایی تصمیم گیری نمایند. البته انتخاب نهایی بر عهده خود شما خواهد بود و این تنها یک توصیه است.
با تشکر
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت براي تمام دانشجویان محترم در امتحانات نیمسال اول 98-99 به اطلاع میرساند نمرات آزمون نهایی درس طراحی صفحات وب در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/12) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام و نام خانوادگی دانشجو  به آدرس ایم
نمرات تکالیف و پیگیری آموزشهاتا تاریخ 25 اسفند که پایان آموزش در سال  98 میباشد در زبانه های بالا مربوط به هر کلاس مشخص شده است چنانچه به وضعیت نمره اعتراض دارید و تمرین فرستاده اید و یا در کلاسهای مجازی فعال بوده اید از طریق نظرات مستقیما به خود من  یا  از راه کانال به ادمینها اطلاع دهید تا بررسی شود
زنگ
درس
فعالیت های انجام شده (تدریس)
فعالیت های خواسته شده (تکلیف)

اول
ریاضی
اعلام نمرات مستمر و پایان ترم ، حل نمونه سوال از زوایای مثلث
ساماندهی و تکمیل دفاتر و جزوه ها و کتاب

دوم
سبک زندگی
تدریس بخش3 و شیوه های رفتاری
حل صفحه 63 تا 68

سوم
شیمی
اعلام نمرات 20 کلاس ، توضیح درباره مسابقات ازمایشگاه ، پیشرفت تحصیلی و نحوه تایین نمرات پایانی
حل نمونه سوال براي ازمون پیشرفت تحصیلی

چهارم
فارسی
تدریش درس 8 و توضیح درباره افعال اسنادی ، اعلام نمرات پ
سلام
براي مشاهده‎ی ریز نمرات کلیک کنید.
بارم:
امتحان عملی: 1؛ کوئیز: 3، حل تمرین: 3
میانترم و پایانترم به دو طریق محاسبه شده است و هر کدام بیشتر بود لحاظ شده است:
میانترم: 3، پایانترم: 10
میانترم: 6، پایانترم: 7
سقف حل تمرین بر اساس نمره برگه (میانترم + پایانترم) تعیین شده است.
امروز بعد از کلی کلنجار رفتن با خودم تصمیم گرفتم که به نمره‌م اعتراض کنم.
همینُ بگم که بعد نوشتن درخواست به محض اینکه اومدم درخواست رو ارسال کنم برق رفت و به طبع اون اینترنت قطع شد 
دیتای گوشیم رو شیر کردم و دوباره درخواست رو ارسال کردم؛ با این خطا مواجه شدم: آیین نامه ۲۸۳: مدت زمان مجاز درخواست تجدید نظر نمرات ۲ روز پس از ثبت نمره می‌باشد که گذشته است.
شاید براتون جالب باشه بعد از دیدن این پیام خطا برق خونه اومد 
خلاصه اینکه قسمت ما نبود اعتر
با سلام و احترام
ضمن آرزوی موفقیت براي تمام دانشجویان محترم دروس  برنامه نویسی پیشرفته 1 و کارگاه سیستم عامل در امتحانات نیمسال اول 98-99 به اطلاع میرساند نمرات نهایی این دروس در سامانه آموزش دانشگاه بارگذاری شده است، جهت اطلاع از نمره آزمون به پروفایل آموزشی خود مراجعه نمایید.
توجه:
1- دانشجویان می توانند هر گونه اعتراض نسبت به نمره خود را تا روز پنجشنبه مورخ (1398/10/12) ساعت 24:00 با ذکر مشخصات کامل خود و دلیل اعتراض  و عنوان اعتراض به نمره- نام
سیستم اکسپرس اینتری کانادا معیارهای متعددی را در نظر می‌گیرد تا نمره‌ی متقاضی را مشخص کند. هر یک از معیارها، نمره خاصی دارد. نمرات اکسپرس اینتری کانادا به دو دسته‌ی نمرات اصلی و نمرات اضافی تقسیم می‌شود. اجازه دهید معیارهای هر دسته به همراه نمره‌ای که براي هر معیار در سیستم اکسپرس اینتری کانادا در نظر گرفته می‌شود را با هم مرور کنیم.لازم به ذکر است که ریز نمراتِ افراد مجرد و متاهل با هم تفاوت دارد، هرچند حداکثر نمرات هر دو گروه مجرد و مت
1- آمار: کار آماری پرتو : بررسی فرض هر چه تمایز در نمرات ارزیابی عملکرد بیشتر باشد رضایت از مدیریت عملکرد هم بیشتر می شود. از روی محاسبه کوواریانس که حدود 0.4 شده بود. میانگین انحراف معیار هر بخش (میانگین میانگین نمرات 12 ماهه پرسنل) محاسبه شده و با رضایت از آیتم مدیریت عملکرد، همبستگی آن سنجیده شده است.
نمرات پایانی شما در سایت واردشده است. با توجه به اینکه در روال کاری ما تغییر نمره بسیار بندرت صورت میگیرد به همین دلیل در تصحیح و نمره گذاری نهایت دقت انجام شده است. با  اینحال  توصیه میشود در مهلت مقرر در صورتی که اعتراض دارید اعتراض خود را ثبت کنید. مواردی که در اعتراض شما بررسی میشود شامل سه مورد است
1. نمره ورقه
2. نمره آزمون کلاسی
3. نمره ترجمه متن
مقتضی است تا زمانی که وضعیت تحصیلی دانش آموزان مردودی براي سالتحصیلی 99-98مشخص نشده است  براي دانش آموزان مردودی در مقطع ابتدایی درخواست  کتب درسی ننمایید
این
گونه از دانش آموزان بعد از ثبت نام مردودی(درسالتحصیل99-98) و انتقال
اطلاعات به سامانه کتب درسی ثبت درخواست براي پایه تکراری انجام می پذیرد.
درصورتی
که درخواست کتاب نماییدبا ارسال پیامک به اولیا چنین تلقی می نمایند که
فرزندشان قبول شده است و درصورت اصلاح پایه هم اضافه پرداختی شما مستر
با سلام
قابل توجه کلیه دانشجویانی که با اینجانب درس داشتند، کلیه نمرات در سایت دانشگاه ثبت و تایید نهایی شده است و غیر قابل تغییر می‌باشند.
دانشجویانی که نسبت به نمرات ثبت شده اعتراضی دارند، قبل از روز 5 بهمن به دانشگاه محل تحصیل جهت رویت اوراق امتحانی مراجعه کنند تا نمره ی واقعی توسط آموزش دانشگاه ثبت شود.
موفق باشید. 
 
همرهم عیدت رسیدست و بهارانت قبولطاعت و شب زنده داری ها و ایمانت قبول
صبح صادق نور عید بر آستانت سر زندنغمه ی مرغان حق بر شاخه سارانت قبول
خسته از مهمانی شهر خداوند آمدیوآن تحمل از عطش های فراوانت قبول
جسم و جان را عاری از اهوا خاکی کرده ایذکر و تهلیل و شبانه ختم قرآنت قبول
جان فدای صبر و حِلم و طاقت و بردباریَتوآن خضوع و بندگی وآن برده فرمانت قبول
عهد و پیمان با خدا هر آنچه بود و آنچه رفتکل ایًام هم وداع و هم سلامانت قبول
خاضع و لبیک گویان به
سوالات و پاسخ سوالات پایان ترم تجزیه و تحلیل سیگنال و سیستم دانشگاه ازاد شهریار 13971عنوان: سوالات و پاسخ سوالات پایان ترم سیگنال و سیستمحجم: 241 کیلوبایت
نمرات پایان ترم سیگنال و سیستمعنوان: نمرات پایان ترم سیگنال و سیستمحجم: 596 کیلوبایت
مهلت اعتراض به این نمرات تنها تا تاریخ 1397/10/25 خواهد بود.
آخرین بروزرسانی: یکشنبه 1397/10/23 ساعت 12:10
با سلام
نمرات شما تا به امروز بدون در نظر گرفتن نمره امتحان پایانی محاسبه گردیده است.
براي مشاهده ی ریز نمرات می توانید فایل های زیر را دانلود کنید.
توجه فرمایید که در صورت بهتر شدن نمره ی امتحان پایانی امکان تجدید نظر در نمرات وجود دارد.
براي هریک از افراد بدترین نمره کوییز نیز حذف شده است. ( به هر کوییز یک نمره تعلق گرفته است. )
نمره ی حضور غیاب کلاس استاد و کلاس حل تمرین و نمرات مثبت حل تمرین نیز لحاظ شده است.
 
دانلود نمرات حل تمرین ( کلیک کنید

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها