نتایج جستجو برای عبارت :

دریافت فایل رساله نوین آموزشی امام خمینی

رساله نور وحدت نوشته خواجه عبدالله معروف به خواجه حوراء
از مرحوم سعادت پرور منقول است که حضرت علامه طباطبایی مطالعه این رساله را برای سالکین متوسط مناسب می دانستند تا بیشتر متوجه تفکر در وحدت بشوند.
متن کامل رساله این است.
ادامه مطلب
تفاوت پایان نامه و رساله دکتری در چیست  ؟
پایان نامه ارشد پژوهشی است که در مقطع کارشناسی ارشد توسط دانشجو تهیه می شود. اما تز دکتری یا رساله دکتری پژوهشی است که برای مقطع دکتری باید تهیه شود.
تفاوت های میان این دو شامل موارد زیر می شود
رساله دکتری نسبت به پایان نامه کارشناسی ارشد ، شرح بیشتری دارد و کاملا تخصصی تر از پایان نامه نگارش می شود.
پایان نامه حاصل تکمیل پژوهشات قبلی و پژوهشی موجود و علمی می باشد اما رساله دکتری حاصل تجربیات شخصی و کا
رساله حقوق امام سجاد علیه السلام : محمدحسین افشاری
معرفی:
انسان های بزرگ وظیفه شناسند و این احساس مسئولیت آنها را از دیگران متفاوت می کند. اگر می خواهی مسئولیت خود را نسبت به دنیای پیرامونت بدانی، رساله ی حقوقی امام، مجموعه ی کاملی را در اختیار تو قرار می دهد.
بریده کتاب:
حق مادرت این است که بدانی او آنگاه که هیچکس حمل کسی را بر دوش خود نمی پذیرفت تو را بر دوش خود پذیرفت و از میوه ی دلش به تو داد. آنگاه که کسی به تو چیزی از خودش نمی داد، با تمام ا
علی نوریان از رساله دکترای خود دفاع کرد.نوریان در این جلسه و در حضور اساتید حقوق در دانشکده اقتصاد و علوم اداری دانشگاه اصفهان از رساله دکترای خود دفاع و نمره عالی کسب نمود.ایشان هم اکنون به عنوان قاضی مستشار دادگاه تجدید نظر اصفهان  فعالیت دارد.
رساله معماری معرفی شده در این بخش رساله با موضوع رساله طراحی هتل می باشد که در زیر بخشی از رساله طراحی هتل مطرح شده است.
مقدمه رساله طراحی هتل:
نیاز هتل قبل از هر چیز با منشا سفر ایجاد می شود ومفهوم مسافرت که از دیر باز با اهداف گوناگون تجارت و سیاحت و زیارت و . و یا حتی یافتن جای مناسبی برای زندگی به آن می پرداخته ما را به فکر آسان پیمودن این مسیر برای او و بیتوته ای کوتاه و آرامش بخش در مسیر و مقصد می کند .
ادامه مطلب
با سلام.مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی(طرح باقرالعلوم)به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند،شرایط مسابقه به شرح ذیل می باشد :کتاب مربوط:کتاب رساله (احکام)مرجع تقلید(انتخابی خود)توجه داشته باشیدخواندن موضوعی از کتاب رساله مربوطه (انتخابی خود) ، بعدا(بعد از ثبت نام) به شما اعلام میشود.❗برای شرکت مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی به کتاب خانه مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان مراجعه کنید.❗ساعات کاری:از ساعت۱۵تااذان مغرب و عشاءروزهای مراجعه:همه ر
مساله تبعیت احکام از مصالح و مفاسد» از مسائلی است که اصولیان در مواضع مختلف آن را به‌مثابه ضرورت مذهب طرح کرده‌اند، اما بحث‌ها پیرامون این مسأله در مواضع پراکنده طرح می‌گردد و مانند بسیاری از مسائلِ تبویب‌نشده، می‌بایست آراء و انظار را از لابه‌لای کتاب‌ها و متون جست‌وجو کرد. رساله زیر به زبان عربی، تلاشی برای روشن کردن برخی از ابعاد این مسأله است.
 
دريافت متن رسالهحجم: 656 کیلوبایت 
به نام خدای مهدی عج

روزی یکی از طلاب مدرسه رفاه (محل اقامت حضرت امام در روزهای قبل پیروزی) به امام عرض میکند ؛ شما چرا در بین صحبتهایتان از امام زمان عج کمتر اسم میبرید؟امام بمحض شنیدن این سخن در جا ایستادند و فرمودند:چه میگوی؟ مگر شما نمیدانید ما آنچه داریم از امام زمان عج است ؛ آنچه من دارم از امام زمان عج است ؛ آنچه از انقلاب داریم (انجام میدهیم) از امام زمان عج است.
برگرفته از کتاب حرفی از هزاران ص 40 و 41(مجموعه پرسش هایی از امام خميني)
.
نوسازوشیک‌خ‌امامخميني‌خ‌بسیج|خانه و ویلا|اصفهان، خميني شهر|دیوارمنزل نوسازوشیک‌خ‌امامخميني‌خ‌بسیج|خانه و ویلا|اصفهان، خميني شهر|دیوارمنزل نوسازوشیک‌خ‌امامخميني‌خ‌بسیج|خانه و ویلا|اصفهان، خميني شهر|دیوار
منزل نوسازوشیک‌خ‌امامخميني‌خ‌بسیج
دقایقی پیش
دريافت اطلاعات تماس
تلفن:۰۹۱۳۵۹۴۴۴۷۴
هشدار پلیس:
لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
دسته‌
ملامحمدحسین اناری از علمای قرن 13 هجری قمری بوده است.احمد بن زین الدین احساعی که معروف به شیخ احمد احساعی»و بنیان گذار مکتب شیخیه بوده،در پاسخ به سوالات ملامحمدحسین اناری،رساله ای به عنوان رساله فی جواب الملا محمدحسین الاناری»نوشته است.
تاریخ این رساله 28 جمادیالاول 1235 هجری قمری برابر با 22 اسفند 1198 شمسی است.
رساله سفارتخانه ژاپن در تهران

جهت مشاهده و دانلود فايل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود رساله سفارتخانه ژاپن در تهران
رساله سفارتخانه ژاپن در تهران پایان نامه برای دريافت درجه کارشناسی. گرایش معماری. عنوان. (( سفارت ژاپن در تهران)). چکیده. بسیاری از ما حداقل یک بار به کنسولگری یا سفارتخانه یک کشور خارجی رساله سفارتخانه ژاپن در تهران رساله سفارتخانه ژاپن در تهران - بروزکد | مرجع آموزش معماری. رساله سفارتخانه ژاپن رساله سفارتخانه ژاپن - پا
از حجت‌الاسلام مرتضی طهرانی نقل شده است :من اصرار داشتم رمز موفقیت امام خميني (ره) را در زمان حیات دنیویشان را بیابم.پس از مطالعه به این نتیجه رسیدم که حضرت امام در کارهایشان، در افکارشان، در اعمالشان، در گفتارشان و در تصمیم گیری هایشان فقط و فقط یک چیز را هدف قرار می دادند و آن هم خدا بود.
با سلام.مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی(طرح باقرالعلوم)به اطلاع تمامی شهروندان عزیز میرساند،شرایط مسابقه به شرح ذیل می باشد :کتاب مربوط:کتاب رساله (احکام)مرجع تقلید(انتخابی خود)توجه داشته باشیدخواندن موضوعی از کتاب رساله مربوطه (انتخابی خود) ، بعدا(بعد از ثبت نام) به شما اعلام میشود.❗برای شرکت مرحله دوم مسابقه کتاب خوانی به کتاب خانه مسجد امام حسین علیه السلام سده لنجان مراجعه کنید.❗ساعات کاری:از ساعت۱۵تااذان مغرب و عشاءروزهای مراجعه:همه ر
⭐⭐⭐⭐⭐
ویژگی های محصول:
قطع: رقعی
نوع جلد: شومیز
خرید با تخفیف ویژه کتاب رساله های ماندگار 1 اثر حسن تقی زاده
دسته بندی محصول :
#کتاب_لوازم_تحریر_و_هنر
برای خرید با تخفیف ویژه کتاب رساله های ماندگار 1 اثر حسن تقی زاده یا دیدن جزئیات بیشتر بر روی لینک زیر یا بر روی عنوان محصول کلیک کنید.کتاب رساله های ماندگار 1 اثر حسن تقی زاده
[عکس 320×320]
دیدن توضیحات و خرید با تخفیف ویژهمشاهده مطلب در کانال
 
وصیتنامه شهید عزت الله عسگری»:
امام خميني زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است
در فرازی از وصیت نامه شهید عزت الله عسگری» آمده است: امام خميني زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است او نایب امام است و ولایت فقیه زمینه ساز ولایت معصوم است و هر کس بخواهد در راه ما تلاش کند ما خودمان او را به راه راست هدایت می کنیم.
کد خبر: ۳۷۲۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ - 06December 2019
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، شهید عزت الله عسگری، پنجم فروردین ۱۳۴۳،
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خميني(ره):یکی از خصوصیات امام مقاومت و ایستادگی است. آنچه امام را در هیئت یک مکتب و اندیشه و راه مطرح کرد، مقاومت است. امام در دروان مبارزه، محکم و بدون ذره ای عقب نشینی ایستاد. بعد از پیروزی انقلاب هم، امام باز اصل مقاومت و ایستادگی را از دست نداد. تهدید و تطمیع و فریب، مطلقاً در امام اثر نمیگذاشت. دشمن نمیتوانست دستگاه محاسباتی امام بزرگوار را که متکی بود به بینات دین مبین اسلام، دچار اختلال بکند.
دانلود کتاب گنج الاسرار (درباب علم طب)، رساله در ساختن رنگها و مرکب، رساله در اوزان و غیره
مشخصات کتاب:
نام کتاب: گنج الاسرار (درباب علم طب) رساله در ساختن رنگها و مرکب، رساله در اوزان و غیره
نام نویسنده: نامشخص
موضوع کتاب: طب سنتی و گیاهان دارویی، معالجات بیماری ها
تعداد صفحات: 182
فرمت کتاب: Pdf
کیفیت متن کتاب: 95 درصد خوب
نوع خطوط کتاب: خطی
حجم فايل: 34.55 مگابایت
 
فهرست مطالب کتاب:
در اسرار مردان که با مجامعة تعلق دارد و آن ده باب است
در معرفة اغذیه
به گزارش بدانید ها، آیت الله سید روح الله خميني(امام خميني) در بیستم جمادی الثانی سال ۱۳۲۰ قمریمصادف با میلاد دخت گرامی رسول اکرم» برابر با ۱ مهرماه ۱۲۸۱(۲۴ سپتامبر ۱۹۰۲ میلادی) در شهر خمین از توابع اراک در استان مرکزی متولد شد. پدر ایشان سید مصطفی هم عصر با میرزای شیرازی و […]
نوشته زندگینامه امام خميني(ره) اولین بار در بدانید ها. پدیدار شد.
در فرودگاه امام در مجموعه پنج پارکینگ وجود دارد که هر کدام با فواصل متفاوت از هم جدا شده اند . پارکینگ اول در زیر سالن اصلی فرودگاه امام می باشد و ظرفیت آن تقریبا پایین است . ولی مزیت آن این است که در نزدیکترین فاصله از سالن اصلی فرودگاه امام خميني واقع شده است و تنها پارکینگ مسقف است . 
 پارکینگ شماره 2 در بلوار فرودگاه از اتوبان تهران قم نرسیده به پیچ سالن اصلی می باشد و دسترسی به آن توسط اتوبوس واحد امکان پذیر است . 
پارکینگ شماره 3 در ضلع جنو
 [در لبنان] از یک پیرزن روستایی پرسیدیم آیا امام خميني و ایران را می شناسی؟ گفت: مگر می شود که مسلمانی امام خميني را نشناسد. وقتی پرسیدم توقع تو از امام خميني چیست؟ گفت: هیچ چیز از او نمی خواهم. او فقط وجودش سلامت باشد برای من کافیست، من برای او از خدا سلامتش را طلب می کنم. به آسانی قابل درک نیست، با همه گرفتاری، تنها سلامتی امام را خواستن؟ باید از این صحنه ها درس بگیریم.
 منبع: ملاقات در فکه (زندگی نامه شهید حسن باقری)، ص 75
دانلود کتاب وصایای امام خميني (ره) تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی به همراه نمونه سوالات
دانلود کتاب وصایای امام خميني (ره) تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان فايل : دانلود کتاب وصایای امام خميني (ره) تدریس در دانشگاه آزاد نوع فايل : pdf تعدادصفحات : ۱۱۱ ص تهیه وتدوین : حجت السلام ذبیح ا hellip; علیزاده برای دانلود این فايل با 50تا70% تخفیف به لینک زیر مراجعه .
دريافت فايل
کتاب معرفت شناسی محمد حسین زاده
 
 
 
 
 
دانلود فايل
 
 
 
 
 
arvin-bookstore.com › خرید-کتاب-های-دانشگاهی › 16765-معرفت-شنا.معرفت شناسی محمد حسین زاده نگارش علوم-دانشگاه . - کتاب .معرفت شناسی محمد حسین زاده نگارش علوم-دانشگاه بین‌المللی امام خميني ره فروشگاه اینترنتی کتاب آروین ثبت خرید پرداخت فروش سفارش آنلاین.fardamart.com › product › کتاب-معرفت-شناسی-محمد-حسین-زاده-موسسهکتاب معرفت شناسی - فروشگاه اینترنتی فردا مارتکتاب معرفت شناسی (محمد حسین زاده) موس
به مناسبت ایام رحلت امامخميني رحمه‌الله، جهت آشنایی بیشتر با شخصیت، سیره‌ و راه ایشان از زبان رهبر انقلاب اسلامی، کانال امام خميني "رحمه‌الله" راه‌اندازی شد.
در این کانال کلیپ‌های صوتی و تصویری و عکس‌نوشته‌ها بارگذاری می‌شود.
لینک کانال امام خمينيرحمه‌الله
@tabyin_imamkhomeini
سخنان امام راحل پیرامون غربگرایان و مذاکره با آمریکا
امام خميني (رحمه الله علیه): یک کسی که پنجاه سال مغزش را آن‌ها [غربیها]تربیت کرده‌اند و از مغز انسانی بیرونش کردند، یک مغز غربی روی آن گذاشتند، هرچه هم که ضربه به این کشور می‌خورد، باز هم از آن‌ها تعریف می‌کند. 
دانلود
کاربران عزیز برای شما یک فايلی در موضوع دیتابیس آماده رساله توضیح المسائل آماده دانلود قرار داده ایم برای دريافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فايل
# کار با دیتابیس خارجی در اندروید استودیو
# استفاده از دیتابیس خارجی در اندروید
# استفاده از دیتابیس خارجی در اندروید استودیو
# کار با دیتابیس در اندروید استودیو
# نمایش اطلاعات دیتابیس در اندروید
# دانلود دیتابیس آماده
# آموزش کار با دیتابیس در اندروید استودیو
# استفاده از دیتاب
دوستان و همراهان گرامی؛
فايل پی دی اف زیر متن پیاده شده ی شرح رساله نور وحدت جلسات اول تا پنجم می باشد. 
در سلسله جلسات مذکور حضرت علامه به روشنی به شرح و تفصیل مراتب عوالم وجود می پردازند. امید است دوستان حقیقت جو با دقت و حضور قلب به مطالعه این معارف نوری بپردازند.
شرح رساله نور وحدت خواجه حوراء مغربیحجم: 568 کیلوبایت
امام خميني: من خودم را عرض می‌کنم؛ من شهادت می‌دهم که خودم تاکنون دو رکعت نماز برای خدا نخوانده‌ام، هر چه بوده برای نفس بوده. دلیلش هم این است که چنانچه جنت و ناری نباشد، آیا ما باز همانطور مشغول می‌شویم به نماز و دعا یا خیر؟
فیلم بیانات امام خميني را در اینجا مشاهده کنید.
"بسم الله الرحمن الرحیم"
رحلت امام شهیدان را به شما چمرانی ها و دوست داران امام خميني(ره)؛تسلیت عرض می کنم.
انشالله نور به قبر این امام بزگوار و عزیز ما مردم ایران و جهان؛ببارد. 
"روحش شاد و یادش گرامی باد."
عنوان: رحلت امام خميني(ره)حجم: 254 کیلوبایتتوضیحات: رحلت امام شهیدان,امام خميني(ره)؛پیر خمین
دريافت
حضرت امام به هنگام خروج از فرانسه با ارسال پیامی خطاب به مردم فرانسه، ضمن اظهار تشکر از آنها خداحافظی کردند.
ایشان پس از اقامه نماز در کف هواپیما، روی دو پتو با آرامش خوابیدند ، این در حالی بود که همه علاقمندان، دوستداران و نزدیکان ایشان، نگران انجام این پرواز بودند. خطر انهدام هواپیما و یا ربودن آن در آسمان چیزی بود که همه را تا لحظه فرود آن در فرودگاه تهران، نگران ساخته بود.
در هواپیما دویست نفر امام را همراهی می کردند که پنجاه تن  از آنان
این کتاب ارزنده به وسیله محمدبن نعمان بغدادی مشهور به شیخ مفیدرحمه الله» نگاشته شده است. وی از علمای برجسته و از چهره‌های درخشان فقهای شیعه در نیمه نخست قرن پنجم هجری است. موضوع این کتاب، غیبت امام زمان‌علیه السلام و ویژگی‌های قیام آن حضرت و پاسخ به شبهاتی درباره امامت ایشان است.درباره انگیزه نگارش این کتاب می‌توان گفت: مسأله امامت امام زمان‌علیه السلام و غیبت آن حضرت، از مهم‌ترین مباحث شیعه است. در دوران شیخ مفیدرحمه الله - که عصر قدر
عنوان فايلرساله اول یوحنا
موضوع : سیره انبیا ، نصایح اخلاقی برای انصار امام مهدی (ع) 
گردآوری و تنظیم : صادق شکاری، 14 ذی‌الحجه 1439
منابع مورد استفاده : کتاب مقدّس ترجمۀ دنیای جدید سایت رسمی شاهدان یَهُوَه ، الکتاب المقدس النص الکامل للعهدین ، الکتاب المقدس لطائفة المسیحیین والیهود

نوع فايل : pdf ، word
تعداد صفحات : 17 ، A4
لینک دانلود : pdf ، word
1. جاذبه و نفوذ امام بزرگوارِ ما موجب شد که مساله‌ی قدس در بیش از ۱۰۰ کشور مطرح بشود، آن هم به وسیله‌ی توده‌ی مردم، به وسیله‌ی متن مسلمان‌ها.سرّ این جاذبه‌ی بی‌نظیر امام چیست؟
۲. امام مختصات شخصیتی و موهبت‌هایی را دارا بود و خدا به او داده بود که در کمتر کسی در این حد جمع می‌شود. امام انسانی بود شجاع 
ادامه مطلب
دانلود کتاب درس هایی از وصیت نامه امام خميني (ره)
دانلود کتاب درس هایی از وصیت نامه امام خميني (ره) مازندرانی+ پاورپوینت نکات مهم + نمونه سوال
عنوان فايل : دانلود کتاب وصایای امام ndash; درس هایی از وصیت نامه امام خميني (ره) نوع فايل : pdf حجم فايل : ۲.۵ مگابایت تعداد صفحات : ۱۳۶ مولف : محمد شفیعی مازندرانی برای دانلود این فايل با 50% تخفیف به لینک زیر مراجعه کنید لینک : دانلود کتاب درس هایی از وصیت نامه امام .
دريافت فايل
درسهایی از وصیت نامه امام خميني
در چند پست قبل -پست 《حق سر گذر》- نوشتم
چقدر جالبه تدین ودینداری! که برا هرچیزی حقی قائله و انسان رو به ادای اون حقوق وا میداره ولو اگه اون چیز مثل سر گذری باشه!
(رساله حقوق امام سجاد علیه السلام نمونه ای روشن بر این ادعاست)
حالا فکرشو کردیم اگه عنوان بظاهر دست پائینی مثل سر گذر بر ما حق داره، چه چیزها و کسانی در عالمند که بالاترین حق و حقوق ها رو ممکنه بر گردن من و شما داشته باشند؟؟؟!
ایام ولادت امام عصر عجل الله تعالی فرجه است در راس همه حقوق مس
قالب آماده پاورپوینت ارائه پایانه نامه و رساله
دانلود قالب آماده پاورپوینت ارائه پایانه نامه، جهت ارائه جلسه دفاع پایان نامه یا رساله ، در 51 اسلاید. کافی است محتوای پایان نامه خود را در محل های مشخص شده جایگزین نمایید.
صدور گواهی سلامت برای سفر به شهرهای کشور ترکیه در فرودگاه امام (ره)
مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و اموربین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خميني (ره) از هماهنگی برای صدور گواهی سلامت برای مسافران شهرهای مختلف کشور ترکیه در فرودگاه بین المللی امام خميني (ره) خبر داد.
علی کاشانی حیدری با اشاره به هماهنگی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار داشت در همین راستا سفر به کشور ترکیه با دريافت کارت سلامت پ
در مراسم سی امین سالگرد رحلت امام خميني(ره):در این سی سال، تلاشها و شیطنتهای زیادی صورت گرفته برای اینکه یاد و نام امام کمرنگ شود و اصول امام، فکر امام و راه امام در اداره کلان جمهوری اسلامی ایران نادیده گرفته شود. لکن واقعیت این است که جاذبه امام نه فقط کاسته نشده بلکه حتی امتداد بیشتری هم پیدا کرده است.عامل نفوذ امام بزرگوار ما باعث میشود که امسال درحالیکه خبر خباثت آمریکا و خیانت بعضی سران عرب را میشنوید، مسئله قدس در بیش از 100کشور مطرح بش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها