نتایج جستجو برای عبارت :

به مرد اعتمادی نیست

از یک جایی به بعد آدم عوض می‌ شود . یکسری خلق‌ و خوها ، عقاید، دغدغه‌ ها. خیلی چیزها می‌توانند روی این تغییرات موثر باشند. سن، تجربه، دوستان، جامعه و کتاب‌ ها و فیلم‌ ها و . این روزها بزرگترین تغییری که در خلق‌ و خویم رخ داده ، بی ‌اعتمادي‌ ست! به شکل افراطی‌ ای نسبت به همه چیز بی‌ اعتماد شده‌ ام. نسبت به دوستان، جامعه، حکومت و حتی گاهی به اتفاق‌ هایِ خوبِ اطراف. انگار بعد از هر اتفاقی باید درخواستِ ویدیو چک داد! تحلیل کرد که واقعا چ
تعارض منافع و افول سرمایه اجتماعى»
پرسش‌های #مشق_نو درباب #تعارض_منافع 
بخش نخست، #عباس_عبدی
از متن:
سنجش اعتماد یک حرف اشتباه است، چون اعتماد کافی نيست. بلکه رفع بی‌اعتمادي و سنجش بی‌اعتمادي است که یک رویکرد اساسی در جامعه امروز است. در رژیم های غربی و توسعه‌یافته بی‌اعتمادي کم است، چون سازوکارهایی نهادینه کردند که می‌تواند مانع بی‌اعتمادي شود. مثلا در آنجا اگر از کسی بپرسند شما مالیات دادید یا نه، اگر گفت نه می‌پذیرند، اما فرض می‌ک
مراسم شب هفتم محرم 1441 در مسجد امام محمد باقر تایباد برگزار گردید .
 
حجت الاسلام حسن عسگری ؛ در شب هفتم محرم به موضوع سؤظن و بی اعتمادي پرداخت و با اشاره به آیه 12 سوره مبارکه حجرات افزود :سؤظن و بی اعتمادي بر دو نوع است .1- بی اعتمادي به خود 2- بی اعتمادي به مردم 
 
 
امام جماعت مسجد امام محمد باقر در پاسخ به این سوال که سؤظن و بی اعتمادي از کجا سرچشمه میگیرد ؟تصریح کرد که :کم شدن نور ایمان باعث می شود انسان به بی اعتمادي روی ببرد.
 
او با بیان یک مثا
الان که رو صندلیِ ماشین نشسته‌ام و رو به رویم بیابانی تاریک هست که مرا خیره به تاریکی‌اش و غرقِ در افکارم کرده؛ به این فکر می‌کنم که چه یکهو دارد صفحه‌ای از زندگی‌ام ورق می‌خورد. انگار انتظار داشته باشم که ماجراهایی از قلم افتاده و هنوز وقتِ ورق زدن نيست! اما به صورتِ حیرت آوری خدا دستش را گذاشته و می‌خواهد هر طور که هست ورقش بزند. و من عاشقِ ورق زدن‌هایِ خدایم. خوب می‌داند چه چیز را کجا و چه زمانی به آدم بدهد. خوب می‌داند چگونه خیر را برس
همیشه طرف ما صددر صد بد وصد درصد خوب نيست بلکه بین اینها درجه بندی های بسیاری وجود داره و انتخاب این درجه بندی به عهده ی خود ماست ولی سعی کنیم در قضاوت اول از طرف مقابل غول نسازیم البته نه اینکه بی منطق به همه اعتماد کنیم بلکه واقعیت وغیرواقعیت را از هم تمیز دهیم گاهی اوقات اینقدر که افکار غیرواقعیمونو زیر سوال نبردیم فکر میکنیم که آنها واقعی هستند وبه هیچ وجه از اونها کوتاه نمیآییم وآنها رنگهای واقعی زندگی رابه مانشان نمیدهند. افکار غیروا
خشایار اعتمادي –دیر به فکر افتادی

دانلود آهنگ جدید خشایار اعتمادي به نام دیر به فکر افتادی با دو کیفیت ۱۲۸ ♥ ۳۲۰ از رسانه موزیک ۳۶۴
Khashayar Etemadi ←♥→ Dir Be Fekr Oftadi
 

♫♫♫♫♫♫♫
♠♣♥♦
♠♣♥♦متن آهنگ خشایار اعتمادي به نام وای دیر به فکر افتادی♦♣♥♦

واسه سقوط و دلشکستگیت واسه تموم ناباوریات.
حس همدردی من رو بپذیر از ته دل متاسفم برات.
سخته اما کمی درکت میکنم تو دلت ی فرصت تازه میخواد.
گریهه هاتم کاملا طبیعیه اینا بعد جدایی پیش میاد.
دیر به فکر
استرسمون  نسبت به وضعیت اهواز رو به افزایشه. بخش ها و روستا های اطراف رو آب گرفته. برای شنبه هم اعلام بارندگی سیل آسا کردن. سیستم برق و فاضلاب اهوزام که افتضاحه!  من که دیروز مدارک و لوازم ضروریم رو جمع کردم و آماده اعلام وضعیت بحرانی ام .هرچند خونه ما دور از رودخونه است اما به شرایط و مسئولین اعتمادي نيست!
♦️به تقویم ها اعتمادي نيست،
اگر تحولی در دل و زندگیت روی داد مبارک است؛
 
راز نو شدن را باید دانست
و گرنه بهار یک فصل تکراریست!
گذشت عمر تبریک ندارد.
 
صافی دلها و نو شدن ها تبریک دارد.
 
شاد ترین ایام را برایتان  آرزو دارم
 
نه برای امروز ، بلکه برای فردای هر روز . . .
نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نيست.
الکافی، تالیف ثقة
کلکسیونی از اولین‎هاست؛ اولین خواننده پاپ بعد از
انقلاب، اولین خواننده پاپی که در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت،
اولین خواننده پاپی که طی دو شب، ۱۶، ۱۷ هزار نفر را به کنسرتش کشاند.
خشایار اعتمادي»، جان‎سخت موسیقی پاپ ایران است. رومه آرمان امروز - مجتبی اردشیری:
کلکسیونی از اولین‎هاست؛ اولین خواننده پاپ بعد از انقلاب، اولین خواننده
پاپی که در جشنواره موسیقی فجر به روی صحنه رفت، اولین خواننده پاپی که طی
دو شب، ۱
کیفیاتی در زندگی‌ و وجود آدمی هست که با هیچ کمیتی قابل جایگزین شدن نيست ، اصلا چون آبی هستند که چون از جوی رفت دیگر برنخواهد گشت.
اعتماد اولین و مهم ترین آن هاست، اعتماد با هیچ مقیاسی قابل اندازه گیری نيست . تنها معیار اعتماد همان خدشه دار نشدن آن است . اعتمادي که خط و خش پیدا کرد، یک پول سیاه نمی ارزد.
این روزها فکر میکنم دارم به بهانه ی بعضی چیزهای حقیر و کوچک ، بزرگترین ارزش های زندگیم و مهم ترین خصایص وجودی ام را از دست میدهم . 
اینکه انسان ا
شادمهر عقیلی٬ محمد اصفهانی و خشایار اعتمادي نخستین کسانی بودند که رسما اجازه فعالیت پیدا کردند. برخی از آثار این افراد در تلویزیون نیز پخش شد که این کار سهم به سزایی در معرفی و موفقیت آنان داشت. در این میان روایات دیگری نیز وجود دارد.عده ای معتقدند پیش از خشایار اعتمادي و شادمهر عقیلی، خوانندگانی بوده اند که موفق به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و آلبوم های خود را روانه بازار کرده اند.
حالا مدتهاست که بر سر اولین و اخرین خوان
دردم از یار است و درمان نیز هم
دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن
یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما
عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن
گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل
بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست
گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادي نيست بر کار جهان
بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار
بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند
امروز زیاد حالم رو براه نيست. هرچند باید بهش توجهی نکنم تا درست شه. اما نیچه رو دست گرفتمو دارم میخونم. بعدشم ظهر میریم خونه بابابزرگم نوبت مامانه و غذا رو اونجا میخوریم. بعدش میام خونه وباقی کارها دیروز فقط دو سه تا کارمو نرسیدم که کوچیکم بودن تنبلی کردم اما امروز همشو انجام میدم. خلاصه که همین. خبر دیگه ای نيست. بابا بزرگم حالش زیاد خوب نيست :(( امیدوارم زودتر خوب بشه. خیلی ضعیف شده. همشم تقصیر اون زنه هست. همش بهش قرص خواب اور میدادو غذا هم هی
صدای آمریکا واقعیت ها را به نفع خود تغییر می دهد. در خبری که مربوط به آزادی کشیش برانسون است اتهامی که از آن مبرا شده است را "ترور" ذکر می کند، در حالی که اتهام این به اصطلاح کشیش همکاری با سازمان تروریستی پ ک ک، همچنین سازمان تروریستی فتو می باشد.
چشمام بزور بازه.دارم از خواب کور میشم،صبح کله سحر هم کلاس دارم
امروز از خود صبح تا بعرازظهر من همش کار داشتم
خداروشکر بالاخره این قرارداد جدیده پست شد و امیدوارم واقعا به دستشون برسه و تو هوا فنا نشه(از این مجاریا هیچی بعید نيست و بهشون هیچ اعتمادي نيست)
انقدر خسته امبازم سر درد دارم،میدونم نباید از لپتاب استفاده کنم تا که سردردم قطع شه ولی بخاطر دسهام چاره ای نيست.
اخ اخ امان از دست اناتومی عزیزم که پدرمنو دراورده هرمبحثش قشنگ
*این روزها از جمله روزهای تاریک زندگیم بود . روزهایی از سیاهی شب سیاه تر . تلخ تر از زهرمار . 
نمیدونم با خاطرات تلخ این روزها باید چطور کنار بیام . گفت منو ببخش و اشتباهی که مرتکبش شدم رو فراموش کن . چطور میشه فراموش کرد؟ چطور میشه نادیده گرفت. این تنها خط قرمز زندگی من بود که بهش خدشه وارد شده و حالا من هر لحظه حس میکنم هستن افرادی که از مرز زندگی من به راحتی داخل شن و این افکار جز منفورترین حس هاست . 
بی اعتماد بودن کار راحتی نيست . کلا خیلی زشت
بعد از این همه وقت که باورت داشتم و تو نه به باور من، که به باور همه آن آدم ها خیانت کردی، رنگ دنیا برای همه آن آدم ها عوض شد.
دو سال و سه ماه و ده روز از آن روزها گذشته و تو هنوزبصورت خاموش باورهای ما را نابود می کنی. خسته نشدی از این همه دروغ. دغل. نفاق. ریا.
+مواظب اعتمادي که آدم ها به شما می کنند باشید، اعتماد المثنی ندارد!
 
شادمهر عقیلی٬ محمد اصفهانی و خشایار اعتمادي نخستین کسانی بودند که رسما اجازه فعالیت پیدا کردند. برخی از آثار این افراد در تلویزیون نیز پخش شد که این کار سهم به سزایی در معرفی و موفقیت آنان داشت. در این میان روایات دیگری نیز وجود دارد.عده ای معتقدند پیش از خشایار اعتمادي و شادمهر عقیلی، خوانندگانی بوده اند که موفق به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و آلبوم های خود را روانه بازار کرده اند.
حالا مدتهاست که بر سر اولین و اخرین خوان
اگر شرایط در دوران کودکی به
گونه‌ای باشد که نتوانید احساس امنیت کنید در دام دو تله‌ی زندگی می‌افتید:
رهاشدگی و بی اعتمادي / بدرفتاری.
رهاشدگی
اگر در این تله‌ی زندگی گرفتار
شده‌اید هر لحظه احساس می‌کنید افرادی را که دوست‌شان دارید شما را ترک می‌کنند و
در نهایت به تنهایی و بی‌پناهی دچار می‌شوید. دایم احساس می‌کنید نزدیکان خود را
به دلیل مرگ از دست می‌دهید یا تنها می‌مانید. ترس شما از تنهایی است. می‌ترسید که
افراد مورد علاقه‌تان، فرد د
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
سلام
یه سوالی مدت ها ذهنم رو درگیر کرده بود و خواستم نظرات شما رو هم بدونم، ببینید شروط ضمن عقد رو که همه مون میدونیم هست و حتی به علت نقض اون ها میشه طلاق گرفت. مثلا شرط تحصیل خانوم و . حالا من میگم این شروط برای من یعنی بی اعتمادي نسبت به فرد مقابلم.
میگم آخه مردی که از همون اول برنه زیر حرف هاش که دیگه تکلیفش معلومه. برای همین هم سعی میکنم طرفم رو خوب بشناسم ولی شرط ضمن عقد نذارم. حالا شما نظرات تون رو راجع به دیدگاه من بگین. درسته یا غلط؟ 
ا
همون اندازه که بعضی دوستیها شبیهِ سَرابند
 
و تا نزدیک و نزدیکتر نشی ، پوچیِ اونها را نمیبینی .
 
بعضی آدمها هم شبیهِ خرمالو هستند !
 
در نگاهِ اول ، دلبرانه و افسونگر
 
و بعد چیزی که برات میمونه ،
 
طعمِ گَسِ بی اعتمادي و ددگیه .
 
 
#مژگان_سلطانعلی
 
از اول همه‌‌مان قانون را رعایت نکردیم و برایش توجیه آوردیم؛ مثلا در همین مورد قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، [عده
ای را استثنا می‌کنیم و] می‌گوییم کسی را جایگزینش نداریم. به نظرم این کارها بخشی
از بی‌اعتمادي را شکل داده است. مردم به قانون و مجری قانون بی‌اعتماد شده‌اند. رئیس
قوه، معاون او، امام جمعه هرکس توضیح می‌دهد مردم قانع نمی‌شوند.

عملگرایی ممکن است امروز کار ما را پیش ببرد و در کوتاه‌مدت نتیجه بدهد ولی در درازمدت همین [بی
اعت
من یک فرد کاملا اعتماد کننده ای می باشم. من در شرایط نرمال تمایل دارم تا اعتمادم را نسبت به سایر افراد گسترش بدهم و از آنها انتظار دارم تا مهربانی متقابل داشته باشند.
در صورتی که فرد دیگر اثبات کند که غیرقابل اعتماد می باشد، در آن صورت من سطح اعتمادم نسبت به وی را تغییر خواهم داد.مبارزه با هیولای بی اعتمادي قبل از تخریب رابطه
در روابطی که بی اعتمادي را تجربه می کنم، معمولا به این نتیجه می رسم که این مورد به دلیل یک نقص قابل توجهی در اعتماد صورت
عکس بالا رو نگاه کنید
این کوآلا از آتش سوزی یک جنگل 2000 هکتاری در استرالیا جان سالم به در برده ولی زخمی شده! حالا کاری ندارم قیافش شبیه بعضی از دانشجوهای منه وقتی که از چرت سر کلاس بیدار میشن و می بینن انتگرالهای دوگانه تبدیل شده به سه گانه!!:)
آی آدمهای مهربون.با ندونم کاریتون!!! (خشایار اعتمادي خونده گمونم)
اگر شما با مخاطب خاص سر و کار دارید که خوب مقصود این مطلب نيستید
مقصود اینجا دسته ای از افراد هستند که هنوز با فرد مورد نظر خود آشنا نشده اند بله تأکید می کنم بر روی کلمه ی آشنا_
وقتی در ذهن خود مخاطبی دارید واقعا چگونه با او برخورد می کنید و خواهید کرد من میخواهم توجه شما را جلب کنم به این نکته که تنها زمانی ملاک ارتباط طرفین است که آنها با هم روبه رو می شوند و مهم نيست که از هم آشنایی قبلی داشته باشند یا نه اما معیار آن زمان است
اضافه می کنم که
 
عجب سرماییگاهی دلگرمی یک رفیق معجزه ای می کندکه گویی خداروی زمین کنارت لبخند میزند


•در حنجره‌ام شور صدا نيست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نيست رفیقبگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نيست رفیق


جملات زیبا در مورد رفیق
•سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نيستگر در این خلوت بمیرم، هیچ کس آگاه نيستمن در این دنیا به جز سایه ندارم همدمیاین رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نيست


جملات زیبای رفیق فابریک

ینی این جمله رو باید با طلا نوشت :
"خدایا تو من و از شر دوستام حفظ کن؛ من خودم حواسم به دشمنام هست"
ینی چندبار باید سرت به سنگ بخوره تا بفهمی اعتمادي وجود نداره تو دنیا!رفاقت معنی نمی‌ده
خدایی قصدم غر زدن نيستابه قول جمله‌ی معروف بینمون (الان خیلی تو حال خوب و بی عصبانیت دارم این حرف رو میزنم) ولی آخه لعنتی چقد بعضیا عجیبنچه راحت نمکدون میشن
بیخیال اینا.
هوا چه خوبه امشب❤
سلام
موضوعی که میخام باهاتون صحبت کنم، بی اعتمادي در ازدواجه، مشکلی که بعضی ها الان دچارش هستند. بطور مثال عرض میکنم خدمت تون.
پسرها میان میگن ما مهریه بالا نمیدیم چون کسی رو که نمیشناسیم نمیتونیم بهش اعتماد کنیم و مهریه بدیم. دخترها هم میگن از کجا معلوم پسره فردا فیلش یاد هندستون نکنه ما رو طلاق نده ؟
خب اینجا حق با کدومشونه؟ با هر دو
یا مثلا پسرها میان میگن ما گواهی بکارت میخوایم چون نمیتونیم اعتماد کنیم. از اونور دخترها میگن پسری که از ما
فردا چه روزیه؟ روز اول ترم جدید و با جبر شروع می‌شه. جبر عزیزم، خوشحالم که بعد از مدت‌ها انتظار و دعوا با این و اون، دارم می‌آم سراغت که بخونمت. :) دلم روشنه که خوب پیش می‌ریم با هم. امیدوارم قلق هم زود و خوب دستمون بیاد.
تعطیلات بین دو ترم جالبی نبود، با خستگی، نگرانی، حرص و بی‌اعتمادي گذشت.
ولی الان، ما توی بغل هم گریه می‌کنیم که ادامه بدیم. ادامه می‌دیم چون چاره‌ای نداریم؛ چون تازه یاد گرفته‌یمش. ادامه می‌دیم و دعا می‌کنیم، همین. خدا پش
می‌ترسم. احساس ناامنی وجودم را خفه می‌کند. ولی ناچارم. حالت دوگانه‌ای نفرت‌انگیزی است که نمی‌دانم چطور باید ازش فرار کنم. چند بار برایم پیش آمده است. یک زنگ زدن چیزی از من کم نمی‌کند آخر. هزینه‌ای ندارد برای من. برایم هم زیاد پیش می‌آید. مثل آدرس پرسیدن است. حس خوبی بهم می‌دهد. وقتی از تو چیزهای ساده‌ای می‌خواهند که تو از پسشان به‌راحتی برمی‌آیی. حس خوب مفید بودن. عابر پیاده که باشی زیاد اتفاق می‌افتد. برای چه دریغ کنم؟ نمی‌دانم. 
عموم
دانلود رایگان ترجمه مقاله مدیریت: فاصله روان شناختی و جبران بی اعتمادي در خرید و فروش آنلاین
Feeling Close From Afar: The Role of Psychological Distance in Offsetting Distrust in Unfamiliar Online Retailers

برای دانلود رایگان مقاله انگلیسی و ترجمه آماده این مقاله روی لینک بالا کلیک نمایید.

منبع: ترجمه یاب
معبودا! بر محمد و خاندان او درود فرست و مرا به تقدیر خود خوشنود ساز، و سینه ام را نسبت به موارد حکم خود گشاده گردان، و به من اعتمادي عطا فرما تا به سبب آن اعتراف کنم که تقدیرت جز به نیکی جاری نگشته است و سپاسم را برای خودت نسبت به آنچه از من بازداشته ای، افزون تر از سپاسم نسبت به آنچه عطایم کرده ای، قرار ده»
کلام حضرت در دعای سی و پنجم صحیفه
بببینید، مخالفت با تغییر، منطقی نيست. اما وقتی در عرض کمتر از یک‌سال کسی تغییرات بنیادین در عقایدش می‌ده، برای من قابل‌پذیرش نيست که اون فرد دلایل تغییراتش رو در خودش عمیق کرده باشه، و متاسفانه تا جایی که در حافظه‌مه، همیشه در رفتارهای این افراد بی‌اعتمادي به خود و رفتارهای متناقض و جوگیرانه دیده‌م. پس لااقل توی چنین وضعی، منبر نگیرید و موعظه کنید دیگران رو، یا لااقل مخاطبتون رو در نظر بگیرید و بعد موعظه‌ش کنید و بلافاصله خودتون رو رو
2553 - حسن اعتمادي» از موسسان شبکه من‌وتو» با بیان اینکه بودجه این شبکه دولتی است و توسط پنتاگون (وزارت جنگ آمریکا) تامین می‌شود، گفت: این شبکه دارای حداقل 200 کارمند و یکی از بزرگترین استودیوها است که برای ساخت فیلم‌های سینمایی اجاره داده می‌شود . قطعا یک نفر نمی‌تواند هزینه آن را بدهد و نهادهای وابسته به دولت‌ها این کار را می‌کنند . هدف اصلی این شبکه سرگرمی نيست، بلکه ی است و هدف نهایی‌شان نابودی رژیم ایران است”
دانلود فایل اصل
آدم ها معیار ارزیابی شون از بقیه متفاوته.اصلا به تعداد آدم های روی زمین، معیار ارزیابی وجود داره.مثلا فلانی که شخصیت بسیار مقبول و مورد اعتمادي از منظر منه، آقای x رو به عنوان گزینه ای دارای صلاحیت ویژه برای تصدی فلان پست معرفی کرده.طرف رو منصوب کردن و به کار گماشتنش.۲ سال یا شاید هم بیشتر از اون روز گذشته.آقای x در آن پست هیچ کارایی نداشته.اصلا موفق نبوده.اعتماد من به معرف خدشه دار نشده ولی به این نتیجه رسیدم که معیار او با معیار من فرق
دونالدوجان بولتون دریک سوپرمارکت بزرگ مشغول خریدشده بودند.جان بولتون گفت اگرسی عددپفک برای ملانیاببری چه برخوردی داره؟!
دونالدگفت منظورت چیه مگه قحطی پفک توایالات متحده داریم.یادریک ساعت قرارهست قیمتشون چندبرابربشه؟
جان بولتون گفت میخواستم بدانم باهات شریک میشه یانه؟
دونالدگفت معمولامیشه امااززمان خروج ازبرجام نمیشه.اصلابه عشق وعاطفه اعتمادنداره همش میگه توغیرقابل اعتمادي.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها