نتایج جستجو برای عبارت :

فىلم حصرت ازراعىل

ابن ابی نصر گوید از حصرت رضا   علیه السلام راجع بقول خدای عزوجل و ای گروندگان از خدا باک داشته باشید و با صادق ان باشید پرسیدم فرمود صادق ان همان امامان و باور دارنگان اطاعت ایشانند صادق و صدیق همان اما مانند بواسطه  بواسطه اطاعتشان خدا را 
زر اره گوید از حصرت ع راجع بقول خدای جل و عز وسع   کرایه السماوات و الارض  پرسیدم که آیا آسمانها و زمین کرسی رادر بر دارند یا کرسی آسمانها و زمین را در بر دارد فرمود بلکه کرسی اسمانهاوزمین و عرش را در بر دارد  پس کرسی مرفوع است و فاعل وسع و کسر همه چیز را در بر دارد
حصرت صادق ع فرمود گناهاییکه نعمت ها دا دگر گون سازند بدیگران است وگناهانیکه پشبمانی ببار اورند کشتن است و اومکشی است وان گناهانی که بلاها نازل کند ستم است وانهاکه پرده را بدرند شرابخواریست و انهاکه روزی را نگهدارند ودر نتیجه کم شود است وانانکه در نابودیشتاب کنند قطع رحم است وانهاکه دعارا بر گردانند و عضاراتهره وتار کنند نا فرمانی و اذردن پدر ومادر است 
ب حصرت ابوالحسن  علیه السلام  عرض کردم نزد ما دست ای هستند که دوستدار امامند ولی آن تصمیم راس خرا ندارند که بتوانند از راه عقیده خویش از جان ومال بگذرند  همین قدر که از محبت امام دم میزنند فرمود آنها بواسطه کوتاهی عقل و قصور ادراگشان از جمله کسانی که مورد سرزنش خدا قرار گرفته اند نیستند همانا خدا می فرماید عبرت گیرید ای صاحبان ای صاحبان بصیرت و ایشان صاحب بصیرت نمی باشند 
وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثینَ5
طبق آیه ی 5 سوره ی قصص زمین طبق وعده ی الهی به وارثین حقیقی خود یعنی مستضعفین می رسد. یعنی من و شما چه کار کنیم چه کار نکنیم این وعده ی الهی محقق می شود. و در آن روز کسی حصرت زده است که خودش را در جریان الهی هل نداده است و امام زمان علیه السلام هیچ کاری به او نسپارد. 
ابن ب گوید از حصرت صادق ع از گفتار خدای عزوجل پرسیدیم که فرمرماید و هرچه مصیبت بشما رسد بواسطه ان چیزی است که خودتان کرده اید حضرت دنباله ایه را خواند و فرمود و از بسیاری از گناهان بگدردسوره شورای آیه 30  گوید من عرض کردم مقصودم دنباله آیه نبود بلکه بفرمائید آنچه به علی علیه السلام و انانکه مانند او بودند از خاندانش رسید از همین باب بود یعنی آنها چه کرده بودند که آنهمه مصیبت و بلا بدانهارسید  و فرمود همانارسولخدا ص در هر روز بون اینکه گناه
محمدبن ربیع شایی گوید با مردی از  ثنویه قایلبن به دوخدا در اهواز مباجثه کردم که قدری سپس به سامره رفتم. و بعضی از سخنان او بدلم چسبیده بودروز بار خلیفه بود من در خانه احمدبن خضیب نشسته بودم   یکتا و بکتافرد است من بیهوش شدم و افتادم  21 ابوهاشم جعفری گویدروزی خدمت حصرت ابو محمد رسیدم و درنظر داشتم قدری نقره از ان حضرت بگیرم تا از نظر تبرک با ان انگشتری بسازم خدمتش نشستم ولی فراموش کردم که برای چه امده بودم چون خدا حافظی کردم و برخاستم. انگشترش
حدیث 83 ابوعبیده جدا گو،ید از امام باقر  ع راجع استطاعت ورفتار مردم در آن باره پرسیدم حصرت این آیه را تلاوت نمود و مردم  پیوسته مختلف خواهند بود از لحاظ عقیده جز انکه را پروردگارت ترحم کند  و بر اه حق هدایتش فرماید و ایشانرا برای ترحم آفریده 119 سوره12  و فرمود ای ابوعبیده مردم در رسیدن بقول حق مختلفند وهم گی در هلا کند حق را کنار گذاشته از بطالتها پیروی میکنند من ع رصکردم خدا می‌فرماید و جز کسیرا که پروردگارت ترحم کند فرمود انهاشیعیان ما هستن
بسم رب الشهدا
.
#قسمت_هفتاد
.
قطار راه افتاد چیزی نگذشته بود که نوبت شام رسید
اشک من و فاطمه دوباره در اومد
حدودا دوازده شب بود که رسیدیم مشهد
و دوباره ماجرای اتوبوس و بعد هم تو هتل مشخص کردن اتاق ها 
اتاق ها دو نفره سه و چهار و شش نفره بودن
بچه ها از قبل هم اتاقی هاشون رو مشخص کرده بودند و یه سریشون هم که اینکار و نکرده بودند رندوم با هم گذاشته بودند
ممع کردن مدارک همشون و تحویل اتاق و برنامه ی کاروان کار حصرت فیل بود
کل هتل از همهمه رو هوا بود
اد
 سدیر گوید من و ابو بصیر و یحیای بزاز و داود بن کثیر در مجلس نشسته بودیم که امام صادق علیه السلام با حالت خشم وارد شد چون در مسند خویش قرار گرفت فرمود شگفتا از مردمیکه گمان میکنند ما غیب میدانیم کسی جز خدای غزو جل غیب نمیداند من میخواستم فلان کنیم را بزنم او از من گریختو من ندانستم که در کدام اطاق منزل پنهان شده است  سدیر گوید چون حصرت از مجلس برخاست و بمنزلش رفت من و ابو بصیر و میسر خدمتش رفتیم و عرض کردیم قربانت گردیم آنچه در باره کنیزت فرمو
عمربن ابی مسلم گوید مردی از اهل  مصر که نامش  سیف بن ایث  بود در سامره نزد ما امد در باره ملکی که شفیع خادم از او بزور گرفته بود و اورا بیرون کرده بود نزد مهتدی عباسی داد خواهی. کند ما باو  بحضرت ابی محمد ع نامه نوبسد و تسهیل  کارش را بخواهد  حصرت  در جواب او نوشت باک مدار  ملکت را بتو بر میگردانند نزد سلطان مرو بلکه وکبلی  راکه ملکت دست او است ببین و اورا از سلطان  اعظم  خداوند رب العالمین بتر سان سیف اورادید وکیلی را که ملکت  دست او است ببین و
داودبن فاسم جعفری گوید خدمت امام جواد ع رسدم وسه نامه بی ادرس همراه من بود که بر من مشتبه شده بود واندوهگین بودم حضرت یکی از انهارا برداشت وفرمود این نامه زیادبن شلیب است دومی را برداشت. این نامه فلانی است من مات ومبهوت شدم حثرت لبخندی زدو نیز 300 دینار بمن داد وامر فرمود که انرا نزدیکی از پسر عموهایش برم وفرمود اگاه باش که او بتو خواهد گفت مرابه پبشه وری راهنمایی کن تا این پول از او کالایی بخرم تو اورا راهنمایی کن داود من دینارهانزد او بردم بم
فهو حسبی.هر سال، چنین شبی شب عاشورا.بیشتر از هر روز و شب دیگر سال، حتی خیلی بیشتر از شب های قدر، به خودم می پیچم.در گریه های خانوم زینب، گریه های خودم را می بینم و در لحظات نفس گیر قتلگاه،کوتاهی هایم را که با محاسبه سالیانه خودم، عاشورای هر سال، به سال های قبل اضافه می شود.من مانده ام با این همه بار سنگین، چطور می توانم جزو آدم هایی باشم که در قبال امام مهدی، سکوت نکنم و خیلی قاطع، درست را از نادرست تشخیص بدهم که شاهد چنین قتلگاه برای معصوم ز
امروز، ساعت اول، یه استاد جدید داشتیم. خیلی جوان بودن و متولد 69.
بعد از معارفه و توضیح سرفصل ها و روش های ارائه و.  بالاخره کلاس تموم شد و از ما خواستند تا فرم هایی که انگار مربوط به پایان نامه شون بود رو پر کنیم. 
هرکی حالشو داشت گرفت و منم یکیش بودم، راجع به ابزارهای دیجیتال بود و می‌خواست بدونه فرد به عنوان دانشجو و درنهایت یک معلم چقدر آونهارو میشناسه و توشون مهارت داره. 
من خیلی هاشون رو درحد اسم میشناختم، بعضی هاشون روهم برای اولین بار
بنام خالق هستی
 
امتحان گرفتن ناموس خلقت استنمیشود نادیده گرفتنادیده گرفتن امتحان یعنی عبث خلقت
ما الان داریم امتحان میشویم بعد از ظهور هم امتحان میشویمپس چه فرقی دارد؟چه فایده ای ظهور برای خلقت دارد؟؟؟
خداوند در هرصورت امتحان میگیرداما خدا همه شرایط امتحان‌ راهم نمی پسندد  بلکه بعصی از شرایط امتحان را گرچه باید باشد اما اکراه میداند
حضرت زهرا چرا گریه میکردند که خلافت به حق نرسید؟؟اوبرای کل بشریت غصه میخوردمیفرماید اگر حق ب حق دار میر
*سلام. کاملا درسته سلامتی وارامش دو نعمت بسیار بزرگ هستند که من تا این سنم به ارزش و اهمیت آنها پی نبرده بودم
خدا را سپاس گزاریم که به ما آگاهی می دهند و ما را بیش تر با مهربانی های شان آشنای مان می کنند و بادا یاری مان کنند پاکباخته ایشان» گردیم و بس. حواس همه مان باشد به این دو نعمت سلامتی و ایمان ـ تن درستی و آرامش ـ و افتخار کنیم به خدای بزرگ مان حضرتِ الله، تنها پادشاه، اعلی حضرت، صاحب عزّت و کرامت و تقوی و معرفت و مغفرت و نعمت و رحمت و رحمان
حصرت مولانا،  چقدر زیبا گفته 
هر کسی را بهر کاری ساختند
میل آن را در دلش انداختند
امروز برای پانسمان سوختگی دست پدر همراه او به بیمارستان رفتم.  انقدر سخت و طاقت فرسا بود که حد و اندازه  نداشت.  
 دیدن تراشیدن زخم پدر، با اینکه بی حسی  تزریق شده بود، خیلی سخت بود.   انگار جان من را می گرفتند. و ذره ذره وجود من را می تراشیدند.  
اما برای جلوگیری از عفونت لازم بود که سوختگی و قشر رویی پوست را بتراشند.    . پدر تحمل کرد.  اما من مثل پدر قوی نبودم.  
*سلام. کاملا درسته سلامتی وارامش دو نعمت بسیار بزرگ هستند که من تا این سنم به ارزش و اهمیت آنها پی نبرده بودم
خدا را سپاس گزاریم که به ما آگاهی می دهند و ما را بیش تر با مهربانی های شان آشنای مان می کنند و بادا یاری مان کنند پاکباخته ایشان» گردیم و بس. حواس همه مان باشد به این دو نعمت سلامتی و ایمان ـ تن درستی و آرامش ـ و افتخار کنیم به خدای بزرگ مان حضرتِ الله، تنها پادشاه، اعلی حضرت، صاحب عزّت و کرامت و تقوی و معرفت و مغفرت و نعمت و رحمت و رحمان
دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جرات حقیقت
دسته بندی : دانلود آهنگ جدید تاریخ : یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹
 
 
 
دانلود آهنگ جدید مهراب به نام جرات حقیقت با لینک مستقیم
Download New Song By Mehrab Called Jorat Haghighat With The Quality Of 128 And 320
دانلود آهنگ مهراب جرات حقیقت
در این ساعت از سایت من دانلود کنید با دو کیفیت mp3 که جدیدترین و آخرین اهنگ پرطرفدار منتشر شده با صدای مهراب است. ابتدا با پخش آنلاین موزیک را کامل گوش کنید و چنانچه دوست داشتید خیلی آسان به صورت رای
بسم الله الرحمن الرحیم- نظریات شخصی است- نیم نگاهی به دعای عرفه- این دعا اول سبک سجع ادبی امام علیه السلام بخوبی روشن میکند که درسطح یک شاعر تمام عیار است- مثال- دافع- مانع- الصانع- الواسع-البدایع- ضارع-قانع-المنافع-الجامع-الساطع-سامع-رافع کل این کلمات دریک پایگراف یعنی یک قطعه منسجم است ولی امام علیه السلام نمیخواهدبعنوان یک شاعر مطرح شود که ان زمان- تاحدی شاعرارزش معنوی خوبی نداشت-  نکته مهم دیگر نشانه های یک اسوه الهی که در درجات بسیار پائی
پروفایل پدر فوت شده | 50 عکس نوشته غمگین دلتنگی برای روز پدر
در این نوشته از دلبرانه به مناسبت نزدیکی به روز پدر و برای بزرگداشت پدران آسمانی که دیگر در میان ما نیستند 55 عکس پروفایل پدر فوت شده و پدران شهید را گرد آوری کرده ایم که تقدیم حضور شما میکنیم .
 
پروفایل پدر فوت شده 
پدر بی تو در این دنیا شدم بی مونس و تنها
پروفایل پدر فوت شده جدیدپروفایل پدر فوت شده برای روز پدرپروفایل پدر فوت شده غمگین
پروفایل پدر فوت شده قشنگ
روز پدر مبارک
امسال آرا
به نام، نام نامی

بخش اول تحلیل چند موضوع
بین ستاره قبل از شروع نقد فیلم باید نقدی در مورد اسم فیلم شود.قابل توجه باشد که هر خطایی که ممکن است اتفاق بیافتد احتمال وقوع اش زیاد است.سوالی که من می خواهم ذهن های هاج و ماج شما را به سمتش سوق دهم و بتوانم برویش موح سواری کنم انجا است که ایا در این فیلم میان ستارگان اتفاقاتی نمی افتد.شاید دو برادر نولان قصد دارند علم را زیر یوق طناب هنری فیلم خود برده و ان را به بردگی بگیرند.این فیلم در میان چند کره به
به نام، نام نامی

بخش اول تحلیل چند موضوع
بین ستاره قبل از شروع نقد فیلم باید نقدی در مورد اسم فیلم شود.قابل توجه باشد که هر خطایی که ممکن است اتفاق بیافتد احتمال وقوع اش زیاد است.سوالی که من می خواهم ذهن های هاج و ماج شما را به سمتش سوق دهم و بتوانم برویش موح سواری کنم انجا است که ایا در این فیلم میان ستارگان اتفاقاتی نمی افتد.شاید دو برادر نولان قصد دارند علم را زیر یوق طناب هنری فیلم خود برده و ان را به بردگی بگیرند.این فیلم در میان چند کره به
به نام، نام نامی

بخش اول تحلیل چند موضوع
بین ستاره قبل از شروع نقد فیلم باید نقدی در مورد اسم فیلم شود.قابل توجه باشد که هر خطایی که ممکن است اتفاق بیافتد احتمال وقوع اش زیاد است.سوالی که من می خواهم ذهن های هاج و ماج شما را به سمتش سوق دهم و بتوانم برویش موح سواری کنم انجا است که ایا در این فیلم میان ستارگان اتفاقاتی نمی افتد.شاید دو برادر نولان قصد دارند علم را زیر یوق طناب هنری فیلم خود برده و ان را به بردگی بگیرند.این فیلم در میان چند کره به
امام زین العابدین (ع)

حضرت علی
بن الحسین مشهور به  سید الساجدین  چهارمین پیشوای رئوف شیعیان جهان اسلام است.

ولادت

بنا به عقیده علمای شیعه ایشان در روز پنچشنبه،
پنجم شعبان سال 38 هجری به دنیا آمده اند.[۱] هر چند تاریخ های دیگری چون نهم شعبان
یا نیمه جمادی الاولی یا بیست و ششم جمادی ثانی سال 38 هجری نیز، به عنوان روز تولد
ایشان ذکر شده است، اما به نظر اکثر علمای شیعه، همان تاریخ نخست، صحیح است. در مورد
مکان تولد حضرت نیز عموم علمای شیعه، مدینه را
 
امام زین العابدین (ع)
حضرت علی بن الحسین مشهور به  سید الساجدین  چهارمین پیشوای رئوف شیعیان جهان اسلام است.
ولادت
بنا به عقیده علمای شیعه ایشان در روز پنچشنبه، پنجم شعبان سال 38 هجری به دنیا آمده اند.[۱] هر چند تاریخ های دیگری چون نهم شعبان یا نیمه جمادی الاولی یا بیست و ششم جمادی ثانی سال 38 هجری نیز، به عنوان روز تولد ایشان ذکر شده است، اما به نظر اکثر علمای شیعه، همان تاریخ نخست، صحیح است. در مورد مکان تولد حضرت نیز عموم علمای شیعه، مدینه را
    داستان بلند  شهرخیس . . .     قسمتی از داستان بلند   
۴۴
★ داستان هشتم★
(  سوشا، شبح خانه‌ی وارثی)
 
_(روحی پریشان و سرگردان پیچیده بر خیالاتی عاشقانه بنام سوشا)
_در خانه‌ی نیمه مخروبه‌ی وارثی ، انتهای کوچه‌ای بن.بست ، در دل محله‌ی قدیمی ساغر ، پسرکی تنها بنام سوشا ،چشمانش را باز می کند صبح شده تختش پر ته سیگار. و باز هم رویا هایی که خواب می شوند و خواب هایی که از بی هوشی می آید. از فرط خستگی! او باز باید  ، به سرکار ، در فروشگاهی بزرگ برود

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها