نتایج جستجو برای عبارت :

تسکین نیافته

هنگامی که از گلو درد رنج می برید چای مریم گلی می تواند درد را به سرعت تسکين دهد و همچنین، سوزش و التهاب را در گلو کاهش دهد. ویژگی های ضد می چای مریم گلی به مبارزه با سرماخوردگی و همچنین تسکين درد و سوزش در گلو به واسطه کند کردن رشد باکتری های مضر در این قسمت کمک می کند.
 
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکين دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکين دردم میکنم !
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکين دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکين دردم میکنم !
به کویر ماننده ایم
و به صحراهای داغناک
ما ،این آدمیان هبوط کرده در وادی حیرت
که چارسومان را دیوارهای سیمانی گرفته اند
تشنگانی که قدر دریا ندانسته
و پا از گلیم خویش فراتر گذاشتند
و سر از سراب در آوردند
ما این آدمیان سرگشته
این تشنگان تهیدست
.
 
و گفت :
یا موسی!
فقیر آنست که روزی دهنده ای چون منش نیست.
و بیمار آن که طبیبی چون من ندارد.
و غریب آن که رفیقی نيافته مانند من.
خدایا!
ما گدایان همواره در پیشگاهت سر میساییم
که از فقر عشق رنج می بریم
و ا
 
 
وقتی از گروه رستاک جدا شدم حس ام این بود که پتانسیل این همه آدم فقط برای نمایشگاه؟ بقیه اش چه؟ ما می تونیم اهداف بزرگ تری داشته باشیم که نشد و جدایی بدی بود. روحا آسیب دیدم.تسکين همان بود که میخواستم بزرگ و بلند پرواز و با اعمالش اثبات کرد بزرگ است و بلند پرواز و قطعا تبریز به ان جی او ی مثل تسکين نیاز دارد. پائیز تسکين برای من رسید به دلایل ی جدا شدم دلایل دل شکن و مه آلود بود اما از "تسکين" نبریدم و تسکين خانه من است و به صداقت مالی و تلاش همک
میخواستم یه پست بلند از اتفاقات و دلایلشون بنویسم
ولی دیگه چیزی ازم باقی نمونده که توان تایپ کردن و فکر کردن برای چیدن کلمات داشته باشه .
کلماتی که با هر بار فکر بهشون قلبم فرو میریزه .
امیرحسین جان ، نتونستم هیچ کلمه و جمله ای واسه حالی که دارم پیدا کنم! فقط امید وارم اگه اون ور دنیایی وجود داره ، بهتر از این جهنمی باشه که قدرت رو ندونست .
بدرود ای آرزو های تحقق نيافته بدرود ای تلاش های فراوانی که ثمر نيافته
بدرود ای گران زندگی کرده اما ا
تقویت پیاز مو، درمان ریزش شدید مو، درمان کچلی سکه‌ای، تسکين درد‌های مفصلی و عضلانی، تسکين درد سیاتیک، تسکين درد و التهاب مفصلی ناشی از نقرس و سردرد‌های ناشی از غلبه سردی از مهمترین خواص روغن پیاز عنصل است.
ریزش مو در مردان و ن امروزه به یکی از نگرانی‌های اصلی افراد تبدیل شده است و بسیاری به دنبال راه‌های بی‌خطر و استفاده از گیاهان دارویی برای درمان ریزش موی خود هستند. روغن استخراج شده از پیاز عنصل از دسته درمان‌های گیاهی است که به دل
فتق دیسک کمر یک مشکل شایع ناشی از طرز ایستادن و نشستن اشتباه، اضافه وزن، بلند کردن اجسام سنگین در وضعیت ناردست و سایر عوامل دیگر می‌باشد. این می‌تواند یک وضعیت بسیار دردناک باشد و باعث شود تا افراد به دنبال یک راه سریع تسکين برای رهایی از این وضعیت باشند. یکی از این روش‌های درمانی و تسکين دیسک کمر، ماساژ درمانی است. در این بخش ضمن بیان عوامل و علل دیسک کمر تاثیر ماساژ برای بهبود دیسک کمر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.
ادامه م
مرکز پزشکی دانشگاه مریلند آمریکا به برخی از علائم شایع سنگ کلیه به شرح زیر اشاره می کند:
- درد مداوم در یک ناحیه از پشت بدن در حول قسمت کمر که به سمت کشاله ران کشیده می شود. این درد برخی اوقات تسکين یافته اما مجددا بازمی گردد.
- احساس ناراحتی که با هیچ نوع تغییری در موقعیت بدن تسکين نمی یابد.
- حالت تهوع و استفراغ.
- ادرار خونی.
- تکرر ادرار یا احساس داشتن ادرار یا درد و سوزش در زمان ادرار کردن.
- تب و لرز که می تواند نشانه عفونت باشد و نیاز به درمان
بسم‌الله.
سلام!
+
دوری، دوری است. طول مدت و فاصله‌ش تسکين‌ش نمی‌دهد.
فرقی نمی‌کند آن کسی که دوست‌ش داری، رفته باشد جایی دور در شهرِ تو و یا جایی دور در این عالم. فرقی نمی‌کند قرار است چند وقت این دوری ادامه داشته باشد.
اوضاعِ آدمی‌زاد در این دوری پریشان می‌شود.
انگاری امنیتِ تو در کنار کسی است که عزیزِ توست.
حالا، یک کمی می‌فهمم چرا هم‌سران رزمنده‌ها طی سال‌های جنگ امنیت ظاهریِ شهر خودشان را رها می‌کردند و می‌رفتند دزفول و اندیمشک و
 
به گزارش بهداشت نیوز زمانی که با احساس خراشیدگی در گلو مواجه هستید و سرفه به سراغ شما می آید، نخستین چیزی که برای نوشیدن انتخاب می کنید، احتمالا یک فنجان بزرگ چای گرم است.
چای یا نوشیدنی های گرم دیگر می توانند به تسکين التهاب، پاکسازی مسیرهای بینی و کاهش مقدار مخاط که از مسیرهای بینی سرچشمه می گیرد و ممکن است گلو را هرچه بیشتر تحریک کند، کمک می کند. برخی انواع چای در تسکين درد نقش داشته و برخی دیگر به تنظیم تولید مخاط کمک می کنند.
 
با این وج
چه روغن هایی می توانند یائسگی را تسکين دهند؟
 
بررسی اجمالی :
برای بسیاری از ن ، یائسگی یک لحظه مهم است. این نه تنها نشانگر پایان ماههای قاعدگی است ، بلکه حاکی از کاهش باروری ن است.
اگرچه برخی از خانمها ممکن است در دهه 30 خود متوجه تغییراتی شوند ، بسیاری از خانم ها تا 40 یا 50 سالگی یائسگی را تجربه نمی کنند. طبق تعریف ، یک زن هنگامی که 12 ماه متوالی بدون دوره قاعدگی می گذرد ، یائسگی رسیده است.
بسیاری از خانمها علائمی مانند گرگرفتگی یا خستگی را
۱۲ روش درمان خانگی بواسیراز راهکارهای زیر می‌توان برای درمان و تسکين بواسیر استفاده کرد.۱. مصرف فراوان فیبر: کمک به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیراستفاده از یک رژیم غذایی پر فیبر می‌تواند به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیر کمک کند. برای تسکين بواسیر از میوه ها، سبزیجات، برنج قهوه ای، غلات کامل و آجیل استفاده کنید. نوشیدن آب زیاد نیز می‌تواند مانع از یبوست شود.
ادامه مطلب
نوشیدن آب یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای حفظ سلامت بدن خود انجام دهید. به طور خاص، آب داغ می تواند فواید بیشتری نیز ارائه کند. به گزارش گروه سلامت عصر ایران، نوشیدن آب می تواند به جایگزینی مایعات مورد نیاز بدن کمک کند. همچنین، این اقدام می تواند به بهبود گوارش، رفع احتقان، و حتی کسب آرامش کمک کند. افراد بسیاری نوشیدن آب داغ را به عنوان یک روش درمانی در نظر گرفته و آن را صبح ها با معده خالی انجام می دهند.
کمک به گوارش 
آب داغ می توان
بلغور جو دوسر !  یک درمان خانگی تسکين دهنده پوست
 
چگونه کار می کندشرایط درمان شدهایمنی جو دوسرمحصولاتی که می توانید خریداری کنیددر خانه درست کنیدحمام جو دوسر چیست؟از زمان باستان روم ، مردم از پوست جو دوسر برای مراقبت از پوست استفاده می کردند. امروزه فرمولاسیون های مخصوص جو دوسر در انواع محصولات مراقبت از پوست ، از لوسیون ها تا صابون های حمام استفاده می شود.
بلغور جو دوسر حاوی ترکیباتی است که خاصیت ضد التهابی و حفظ رطوبت دارند. می توانید وا
زندگی چیست؟
این سوالی است که ذهن انسان را در همه اعصار بخود مشغول کرده است ، حالا هر کس با فهم و درک و قدرت عقل خویش ، از این سوال استنباط و برداشت گوناگونی داشته و آنرا به گونه های مختلف بیان می کند.
این سوال همیشگی من بوده و جوابی برای آن نيافته ام .
لذا می نویسم تا شاید از میان نوشته هایم به پاسخی برسم
 
خواستم براتون از لذت خوندنش بگم، که بنظرم اومد همین کافیه:) من که دوست داشتم.
 
می‌ دونی چه حسی داره وقتی خودتو به سرنوشت می‌ سپری؟ یه جورایی بهت خوشامد می‌‌ گه. دیگه نه دردی هست، نه ترسی و نه اشتیاق و آرزویی. مرگ، امید بود که داشت با این تسکين به وجود می‌ اومد. به‌ زودی می‌ توانستم ادوارد رو ببینم. ما تو اون دنیا به هم می‌ رسیدیم، چون مطمئن بودم که خدا مهربونه، خدا هرگز اون‌ قدری بی‌ رحم نیست که ما رو از تسکين تو اون دنیا محروم کنه.
 
 
این کتاب دربارهٔ دلقکی به نام هانس شنیر است که معشوقه‌اش، ماری، او را بابت دلایل مذهبی ترک کرده و وارد رابطه با مردی کاتولیک به نام هربرت تسوپفنر شده‌است که دارای نفوذ مذهبی و ی قابل توجهی است. هانس به همین دلیل دچار افسردگی شده و مرض‌های همیشگی‌اش، مالیخولیا و سردرد تشدید یافته. از این رو برای تسکين آلام خود به مشروب رو آورده‌ است. به قول خودش دلقکی که به مشروب روی بیاورد، زودتر از یک شیروانی ساز مست سقوط می‌کند». فقط دو چیز این درد
63-  و من خطبة له (علیه السلام)
> یحذر من فتنة الدنیا <
أَلَا إِنَّ الدُّنْیَا دَارٌ لَا یُسْلَمُ مِنْهَا إِلَّا فِیهَا وَ لَا یُنْجَی بِشَیْ‏ءٍ کَانَ لَهَا ابْتُلِیَ النَّاسُ بِهَا فِتْنَةً فَمَا أَخَذُوهُ مِنْهَا لَهَا أُخْرِجُوا مِنْهُ وَ حُوسِبُوا عَلَیْهِ وَ مَا أَخَذُوهُ مِنْهَا لِغَیْرِهَا قَدِمُوا عَلَیْهِ وَ أَقَامُوا فِیهِ فَإِنَّهَا عِنْدَ ذَوِی الْعُقُولِ کَفَیْ‏ءِ الظِّلِّ بَیْنَا تَرَاهُ سَابِغاً حَتَّی قَلَصَ و
سرطان کبد یک بیماری است که سلولهای سرطانی خطرناک در بافت کبد گسترش میابند. سرطان اولیه ی کبد زمانی ست که سولهای سرطانی در بافت کبد تشکیل میشوند و بتدریج گسترش میابند. در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی از سرتاسر دنیا شما را به طور کامل با علائم، روشهای جدید درمان، مراحل طول عمر بیماران مبتلا به کبد و همه نکات ضروری دیگر آشنا می کنیم.
نکاتی راجب سرطان کبد
دو نوع سرطان کبد وجود دارد:
کارسینوم هپاتوسلولار (HCC) از سلولهای اصلی کبد منشا میگی
قیصر، پادشاه روم به یکی از خلفای بنی عباس نوشت ما در انجیل دیده‌ایم هر کس سوره‌ای را بخواند که خالی از هفت حرف باشد ، خداوند جسدش را بر آتش جهنّم حرام می‌کند و آن هفت حرف عبارتست از ث » ، ج » ، خ » ، ز »، ش » ، ظ » و ف » . ما، در تورات و انجیل آن سوره را نيافته‎ایم، آیا در کتب خود چنین سوره‎ای را دارید؟ و اگر جواب مثبت است مراد از این حروف هفتگانه چیست؟


ادامه مطلب
طبیعت وحش به‌طور کلی به منطقه‌هایی گفته می‌شود که انسان آن‌ها را به‌طور قابل ملاحظه‌ای تغییر نداده‌است. شالوده حیات وحش جزییات بیشتری دارد که طبیعت وحش را بدین گونه توصیف می‌کند: دست‌نخورده‌ترین و مختل‌نشده‌ترین مناطق طبیعی وحشی باقی‌مانده در سیارهٔ ما، آن مناطق باقی‌مانده واقعاً وحشی که تحت کنترل بشر نیستند و جاده‌ها، خطوط لوله‌کشی یا سایر ساختارهای صنعتی بدان‌ها راه نيافته‌اند.» مناطق طبیعت وحش در کشتارگاه‌ها، ایالات، ر
گفتم قبلش سعی می کردم مطالعه رو یه جوری به زور بین برنامم جا بدم . اما حالا که رفتم توی هیئت مدیره دیگه بهش فکر هم نمی کنم . خیلی با خودم میگم چه اشتباهی کردم این مسئولیتو قبول کردم . 
گفت : همینه که آدم باید سعی کنه مظهر این اسم خداوند بشه : یا من لا یشغله فعل عن فعل . . و تا توی گود نيافته نمیتونه به این صفت دست پیدا کنه .
روش درمان کیفوز متوقف‌کردن پیشرفت منحنی و جلوگیری از بدشکلی است . پزشک شما چند چیز را در هنگام تعیین درمان برای kyphosis در نظر خواهد گرفت ، از جمله : سن child's و سلامت کلی تعداد ساله‌ای رشد باقی مانده ، نوع of روش درمان Nonsurgical درمانی برای بیماران با postural kyphosis توصیه می‌شود . همچنین برای بیمارانی با Scheuermann's kyphosis توصیه می‌شود که منحنی‌های کم‌تر از ۷۵ درجه دارند .
عملیات Nonsurgical ممکن است شامل : مشاهده . پزشک شما ممکن است توصیه کند که به سادگی بر روی منحن
دیروز دل درد شدید گرفته بودم
رفتم تو اینترنت رو گشتم به امید اینکه درمان خونگی خوبی برای دلدرد پیدا کنم.
یه جا نوشته بود"درمان خانگی معجزه آسا شکم درد"
تو سایتش نوشته بود:
اگر به شکم درد مبتلا شده اید میتوانید برای درمان به پزشک معالج مراجعه کنید.
یعنی تا حلا مطلبی به این مفیدی نيافته بووودم
مرسی واقعا.خوب شدم
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکين اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکين سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
 
ما معمولاً سعی می‌کنیم دردها و خشم‌های تسکين نيافته‌ی دورنمان که از دوران کودکی روی هم تلمبار شده را با پنهان کردن یا مسکّن‌هائی مثل شوخی و تمسخر ، بعضی نوشیدنی‌ها ، سرگرمی‌های مجاز و غیرمجاز و . . . .  التیام دهیم. مثل زخمی که حتی نمی‌خواهیم روی آن را باز کنیم و ببینیم چه شده است. اما انتظار داریم شاید با مسکّن‌ها به‌طور معجزه‌آسائی معالجه شود. 
 
نامه‌های عاشقانه ، به نوعی بازکردن و دیدن این زخم است که می‌تواند برای شفای آن کمک مؤثری
پیش بینی من از آمار مبتلایان به کرونا در کل ایران (برای  یک هفته آینده) براساس آمار ارائه شده توسط وزارت بهداشت تاکنون:
 
" من این پست رو براساس آماری که تا امروز وزارت بهداشت داده آپدیت میکنم،" آپدیت اول شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸"
 
پنج شنبه ۹۸/۱۲/۸     : آمار مبتلایان بهبود نيافته: ۱۹۰   آمار فوتی ها: ۲۲ نفر  (منقضی شده، خطای نسبی پیش بینی در مورد تعداد فوتی ها ۱۸٪)
 
جمعه: ۹۸/۱۲/۹        : آمار مبتلایان بهبود نيافته: ۲۵۴    آمار کل فوتی ها: بین ۲۴ تا ۲۵ ن
خواص درمانی عسل 
 
 
سازمان جهانی بهداشت (WHO) به عسل به عنوان تسکين دهنده (ماده‌ای که تحریک و التهاب را کاهش می‌دهد) اعتقاد دارد که به تسکين سرفه به دلیل استفاده از عسل به عنوان یک غشای محافظتی بر روی گلو کمک می‌کند.
 
خاصیت ضد باکتریایی از ویژگی‌های اصلی عسل است که به خواص فیزیکی، فعالیت‌های آنزیمی و فاکتورهای غیر آنزیمی وابسته است. همچنین عسل خاصیت ضد اکسیدانی دارد. عسل باعث ترمیم مخاط آسیب دیده شده و رشد بافت‌های تازه را با خاصیت ضد تورم
سلام
یه سوال، شما اگه امکانش رو داشته باشین برای خودتون و امواتتون چه کار خیری میکنین؟؟
+ دلم خیلی واسه بابام تنگ شده، هفته دیگه دو سال میشه که از دستشون دادم، این مدت فقط یه بار بخوابم اومدن، نمیدونم کجان، چطورن، چی کار میکنن؟؟ حال بابام خوبه؟ غذا اینا چی میخوره؟ جاش گرم هست؟ کسی هست بالش بذاره زیر پاش؟ پتو از پشتش نيافته یه وقت پشتش سرما بخوره! اگه بخواد بره دسشویی کی میره کمکش کنه؟ ویلچره بابا رو کی هل میده.
:((((
1-دوش آب‌گرم بگیرید. این کار باعث تسکين درد بواسیر می‌شود. وان حمام را پر از آب کنید. آب را گرم نگه‌دارید و یک فنجان نمک فرنگی یا دو سه قاشق سوپ‌خوری نمک به آن اضافه کنید. دو یا سه بار در روز این کار را انجام دهید.
اگر بواسیر دارید، محیط را تمیز نگه‌دارید. در هنگام دوش یا حمام، شخصیت خود را حفظ کنید و از توالت استفاده کنید. نیازی به استفاده از صابون نیست، چون ممکن است باعث سوزش بشود. خودتان را با یک حوله خشک تمیز کنید.2 – از کمپرس (کیسه آب) استفا
علت سوزش واژن چیست و روشهایی برای تسکين آن
 
 

سوزش واژن و ناحیه تناسلی یک مشکل رایج در ن است
 
سوزش واژن امکان دارد مربوط به تحریکات پوستی ناحیه خارجی آن باشد، ولی به علت نزدیکی به واژن بصورت خارش و تحریکات ناحیه داخلی واژن بنظر آید.
احساس سوزش در واژن و ناحیه تناسلی
ادامه مطلب
درد یک موضوع شخصی است. آزمایش خون یا اسکن نمی تواند وجود درد و حسی که در شما وجود دارد را تشخیص دهد. چیزی که ممکن است درد یک فرد را تسکين دهد ممکن است در شما کارساز و مفید نباشد. این موضوع بدین خاطر است که درد در همه افراد یکسان نیست.
همانند حس گرمی یا شادابی، درد چیزی است که در مغز و بر اساس اطلاعات حسی که از بدن دریافت می‌کند ایجاد می شود. فاکتورهای زیادی تعداد دردهایی که توسط مغز دریافت می شود را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اضطراب، خستگی و حت
درمان انواع سرفه ها
سرفه های معمولی
روش های درمان
متخصصین رژیم درمانی کشورمان ، جوشانده سبوس گندم را مخلوط با عسل برای درمان سرفه و زکام های سخت توصیه می کنند .
روزی 3 قاشق غذاخوری عسل بعد از غذا جهت رفع سرفه های سخت وگلو درد موثر واقع می شود .
آب پیاز یک استکان ، عسل 2 استکان ، خوب مخلوط کنید
و روزی 4 قاشق غذاخوری بعد از غذا میل نمایید جهت رفع سرفه و گرفتگی صدا موثر است .
محققین کشورمان عصاره گل ختمی را همراه با عسل برای نرم کردن سینه و تسکين سرفه
1- پماد کالامین استفاده کنید
پماد/لوسیون کالامین می تواند به کاهش خارش کمک کند. این پماد دارای خواص تسکين دهنده پوست، و شامل اکسید روی است. با استفاده از انگشت تمیز یا سوآب پنبه، لوسیون کالامین را در مناطق تحت خارش پوست بزنید یا بمالید. توجه داشته باشید که نباید از لوسیون کالامین در داخل و یا در اطراف آبله مرغان روی چشمانتان استفاده کنید. راجب پماد کالامین بیشتر بخوانید!
2- بستنی یخی بدون قند بخورید
آبله مرغان همچنین می تواند در داخل دهان ایجا
واقعاً تصمیم‌گیرهای فرهنگ هنوز بعد از چهل‌ویک سال به راه‌حلی اصولی‌تر از جمع کردن دیشا از پشت‌بوما دست نيافته‌ن؟!
پ.ن.۱. شکار لحظهٔ زیر (:دی) مربوط به چند روز پیشه که اتفاقی افتادم پشت این ماشینه که پر از دیش بود.
پ.ن.۲. ما خودمون دیش و ماهواره نداریم. شماها دارین؟
روغن اسطوخودوس بیشتر به دلیل خواص
ضدمی آن شناخته شده است و قرن‌ها برای جلوگیری عفونت‌های مختلف و
مبارزه با بیماری‌های باکتریایی و قارچی استفاده می‌شده است.
تحقیقات بسیاری عملکرد مثبت روغن اسطوخودوس را در بهبود سوختگی‌ها، بریدگی‌ها و زخم‌ها بیش از پیش نمایان می‌کند.
تحقیقی نشان داد که ترکیب اسانس روغن اسطوخودوس با دیگر روغن‌ها مانند روغن گل میخک، دارچین و روغن درخت چای توانایی آنتی بیوتیک آن را افزایش می‌هد.
برای بهبود سوختگ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها