نتایج جستجو برای عبارت :

تسکین نیافتهgo

هنگامی که از گلو درد رنج می برید چای مریم گلی می تواند درد را به سرعت تسکين دهد و همچنین، سوزش و التهاب را در گلو کاهش دهد. ویژگی های ضد می چای مریم گلی به مبارزه با سرماخوردگی و همچنین تسکين درد و سوزش در گلو به واسطه کند کردن رشد باکتری های مضر در این قسمت کمک می کند.
 
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکين دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکين دردم میکنم !
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکين دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکين دردم میکنم !
 
 
وقتی از گروه رستاک جدا شدم حس ام این بود که پتانسیل این همه آدم فقط برای نمایشگاه؟ بقیه اش چه؟ ما می تونیم اهداف بزرگ تری داشته باشیم که نشد و جدایی بدی بود. روحا آسیب دیدم.تسکين همان بود که میخواستم بزرگ و بلند پرواز و با اعمالش اثبات کرد بزرگ است و بلند پرواز و قطعا تبریز به ان جی او ی مثل تسکين نیاز دارد. پائیز تسکين برای من رسید به دلایل ی جدا شدم دلایل دل شکن و مه آلود بود اما از "تسکين" نبریدم و تسکين خانه من است و به صداقت مالی و تلاش همک
تقویت پیاز مو، درمان ریزش شدید مو، درمان کچلی سکه‌ای، تسکين درد‌های مفصلی و عضلانی، تسکين درد سیاتیک، تسکين درد و التهاب مفصلی ناشی از نقرس و سردرد‌های ناشی از غلبه سردی از مهمترین خواص روغن پیاز عنصل است.
ریزش مو در مردان و ن امروزه به یکی از نگرانی‌های اصلی افراد تبدیل شده است و بسیاری به دنبال راه‌های بی‌خطر و استفاده از گیاهان دارویی برای درمان ریزش موی خود هستند. روغن استخراج شده از پیاز عنصل از دسته درمان‌های گیاهی است که به دل
فتق دیسک کمر یک مشکل شایع ناشی از طرز ایستادن و نشستن اشتباه، اضافه وزن، بلند کردن اجسام سنگین در وضعیت ناردست و سایر عوامل دیگر می‌باشد. این می‌تواند یک وضعیت بسیار دردناک باشد و باعث شود تا افراد به دنبال یک راه سریع تسکين برای رهایی از این وضعیت باشند. یکی از این روش‌های درمانی و تسکين دیسک کمر، ماساژ درمانی است. در این بخش ضمن بیان عوامل و علل دیسک کمر تاثیر ماساژ برای بهبود دیسک کمر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.
ادامه م
مرکز پزشکی دانشگاه مریلند آمریکا به برخی از علائم شایع سنگ کلیه به شرح زیر اشاره می کند:
- درد مداوم در یک ناحیه از پشت بدن در حول قسمت کمر که به سمت کشاله ران کشیده می شود. این درد برخی اوقات تسکين یافته اما مجددا بازمی گردد.
- احساس ناراحتی که با هیچ نوع تغییری در موقعیت بدن تسکين نمی یابد.
- حالت تهوع و استفراغ.
- ادرار خونی.
- تکرر ادرار یا احساس داشتن ادرار یا درد و سوزش در زمان ادرار کردن.
- تب و لرز که می تواند نشانه عفونت باشد و نیاز به درمان
بسم‌الله.
سلام!
+
دوری، دوری است. طول مدت و فاصله‌ش تسکين‌ش نمی‌دهد.
فرقی نمی‌کند آن کسی که دوست‌ش داری، رفته باشد جایی دور در شهرِ تو و یا جایی دور در این عالم. فرقی نمی‌کند قرار است چند وقت این دوری ادامه داشته باشد.
اوضاعِ آدمی‌زاد در این دوری پریشان می‌شود.
انگاری امنیتِ تو در کنار کسی است که عزیزِ توست.
حالا، یک کمی می‌فهمم چرا هم‌سران رزمنده‌ها طی سال‌های جنگ امنیت ظاهریِ شهر خودشان را رها می‌کردند و می‌رفتند دزفول و اندیمشک و
 
به گزارش بهداشت نیوز زمانی که با احساس خراشیدگی در گلو مواجه هستید و سرفه به سراغ شما می آید، نخستین چیزی که برای نوشیدن انتخاب می کنید، احتمالا یک فنجان بزرگ چای گرم است.
چای یا نوشیدنی های گرم دیگر می توانند به تسکين التهاب، پاکسازی مسیرهای بینی و کاهش مقدار مخاط که از مسیرهای بینی سرچشمه می گیرد و ممکن است گلو را هرچه بیشتر تحریک کند، کمک می کند. برخی انواع چای در تسکين درد نقش داشته و برخی دیگر به تنظیم تولید مخاط کمک می کنند.
 
با این وج
 
 
درمان زانو درد بسته به اینکه درد زانو شما مداوم و طولانی مدت باشد یا در نتیجه آسیب یا ضربه ای باشد که در مدت زمان کوتاهی بهبود می یابد، متفاوت خواهد بود. از زانوی دونده گرفته تا آسیب های ورزشی مانند رگ به رگ شدن، کشیدگی - از پارگی رباط ها تا التهاب تاندون، ولتارن می تواند بخشی از درمان کلی شما باشد. در سایت فروشگاه آنلاین شفاکاران مطالب بیشتری در این باره می خوانید.
نحوه درمان زانو متورم در خانه
در بسیاری از موارد، تورم خفیف تا متوسط زانو م
چه روغن هایی می توانند یائسگی را تسکين دهند؟
 
بررسی اجمالی :
برای بسیاری از ن ، یائسگی یک لحظه مهم است. این نه تنها نشانگر پایان ماههای قاعدگی است ، بلکه حاکی از کاهش باروری ن است.
اگرچه برخی از خانمها ممکن است در دهه 30 خود متوجه تغییراتی شوند ، بسیاری از خانم ها تا 40 یا 50 سالگی یائسگی را تجربه نمی کنند. طبق تعریف ، یک زن هنگامی که 12 ماه متوالی بدون دوره قاعدگی می گذرد ، یائسگی رسیده است.
بسیاری از خانمها علائمی مانند گرگرفتگی یا خستگی را
۱۲ روش درمان خانگی بواسیراز راهکارهای زیر می‌توان برای درمان و تسکين بواسیر استفاده کرد.۱. مصرف فراوان فیبر: کمک به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیراستفاده از یک رژیم غذایی پر فیبر می‌تواند به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیر کمک کند. برای تسکين بواسیر از میوه ها، سبزیجات، برنج قهوه ای، غلات کامل و آجیل استفاده کنید. نوشیدن آب زیاد نیز می‌تواند مانع از یبوست شود.
ادامه مطلب
نوشیدن آب یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای حفظ سلامت بدن خود انجام دهید. به طور خاص، آب داغ می تواند فواید بیشتری نیز ارائه کند. به گزارش گروه سلامت عصر ایران، نوشیدن آب می تواند به جایگزینی مایعات مورد نیاز بدن کمک کند. همچنین، این اقدام می تواند به بهبود گوارش، رفع احتقان، و حتی کسب آرامش کمک کند. افراد بسیاری نوشیدن آب داغ را به عنوان یک روش درمانی در نظر گرفته و آن را صبح ها با معده خالی انجام می دهند.
کمک به گوارش 
آب داغ می توان
بلغور جو دوسر !  یک درمان خانگی تسکين دهنده پوست
 
چگونه کار می کندشرایط درمان شدهایمنی جو دوسرمحصولاتی که می توانید خریداری کنیددر خانه درست کنیدحمام جو دوسر چیست؟از زمان باستان روم ، مردم از پوست جو دوسر برای مراقبت از پوست استفاده می کردند. امروزه فرمولاسیون های مخصوص جو دوسر در انواع محصولات مراقبت از پوست ، از لوسیون ها تا صابون های حمام استفاده می شود.
بلغور جو دوسر حاوی ترکیباتی است که خاصیت ضد التهابی و حفظ رطوبت دارند. می توانید وا
 
خواستم براتون از لذت خوندنش بگم، که بنظرم اومد همین کافیه:) من که دوست داشتم.
 
می‌ دونی چه حسی داره وقتی خودتو به سرنوشت می‌ سپری؟ یه جورایی بهت خوشامد می‌‌ گه. دیگه نه دردی هست، نه ترسی و نه اشتیاق و آرزویی. مرگ، امید بود که داشت با این تسکين به وجود می‌ اومد. به‌ زودی می‌ توانستم ادوارد رو ببینم. ما تو اون دنیا به هم می‌ رسیدیم، چون مطمئن بودم که خدا مهربونه، خدا هرگز اون‌ قدری بی‌ رحم نیست که ما رو از تسکين تو اون دنیا محروم کنه.
 
 
این کتاب دربارهٔ دلقکی به نام هانس شنیر است که معشوقه‌اش، ماری، او را بابت دلایل مذهبی ترک کرده و وارد رابطه با مردی کاتولیک به نام هربرت تسوپفنر شده‌است که دارای نفوذ مذهبی و ی قابل توجهی است. هانس به همین دلیل دچار افسردگی شده و مرض‌های همیشگی‌اش، مالیخولیا و سردرد تشدید یافته. از این رو برای تسکين آلام خود به مشروب رو آورده‌ است. به قول خودش دلقکی که به مشروب روی بیاورد، زودتر از یک شیروانی ساز مست سقوط می‌کند». فقط دو چیز این درد
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکين اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکين سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
خواص درمانی عسل 
 
 
سازمان جهانی بهداشت (WHO) به عسل به عنوان تسکين دهنده (ماده‌ای که تحریک و التهاب را کاهش می‌دهد) اعتقاد دارد که به تسکين سرفه به دلیل استفاده از عسل به عنوان یک غشای محافظتی بر روی گلو کمک می‌کند.
 
خاصیت ضد باکتریایی از ویژگی‌های اصلی عسل است که به خواص فیزیکی، فعالیت‌های آنزیمی و فاکتورهای غیر آنزیمی وابسته است. همچنین عسل خاصیت ضد اکسیدانی دارد. عسل باعث ترمیم مخاط آسیب دیده شده و رشد بافت‌های تازه را با خاصیت ضد تورم
1-دوش آب‌گرم بگیرید. این کار باعث تسکين درد بواسیر می‌شود. وان حمام را پر از آب کنید. آب را گرم نگه‌دارید و یک فنجان نمک فرنگی یا دو سه قاشق سوپ‌خوری نمک به آن اضافه کنید. دو یا سه بار در روز این کار را انجام دهید.
اگر بواسیر دارید، محیط را تمیز نگه‌دارید. در هنگام دوش یا حمام، شخصیت خود را حفظ کنید و از توالت استفاده کنید. نیازی به استفاده از صابون نیست، چون ممکن است باعث سوزش بشود. خودتان را با یک حوله خشک تمیز کنید.2 – از کمپرس (کیسه آب) استفا
علت سوزش واژن چیست و روشهایی برای تسکين آن
 
 

سوزش واژن و ناحیه تناسلی یک مشکل رایج در ن است
 
سوزش واژن امکان دارد مربوط به تحریکات پوستی ناحیه خارجی آن باشد، ولی به علت نزدیکی به واژن بصورت خارش و تحریکات ناحیه داخلی واژن بنظر آید.
احساس سوزش در واژن و ناحیه تناسلی
ادامه مطلب
درد یک موضوع شخصی است. آزمایش خون یا اسکن نمی تواند وجود درد و حسی که در شما وجود دارد را تشخیص دهد. چیزی که ممکن است درد یک فرد را تسکين دهد ممکن است در شما کارساز و مفید نباشد. این موضوع بدین خاطر است که درد در همه افراد یکسان نیست.
همانند حس گرمی یا شادابی، درد چیزی است که در مغز و بر اساس اطلاعات حسی که از بدن دریافت می‌کند ایجاد می شود. فاکتورهای زیادی تعداد دردهایی که توسط مغز دریافت می شود را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اضطراب، خستگی و حت
درمان انواع سرفه ها
سرفه های معمولی
روش های درمان
متخصصین رژیم درمانی کشورمان ، جوشانده سبوس گندم را مخلوط با عسل برای درمان سرفه و زکام های سخت توصیه می کنند .
روزی 3 قاشق غذاخوری عسل بعد از غذا جهت رفع سرفه های سخت وگلو درد موثر واقع می شود .
آب پیاز یک استکان ، عسل 2 استکان ، خوب مخلوط کنید
و روزی 4 قاشق غذاخوری بعد از غذا میل نمایید جهت رفع سرفه و گرفتگی صدا موثر است .
محققین کشورمان عصاره گل ختمی را همراه با عسل برای نرم کردن سینه و تسکين سرفه
1- پماد کالامین استفاده کنید
پماد/لوسیون کالامین می تواند به کاهش خارش کمک کند. این پماد دارای خواص تسکين دهنده پوست، و شامل اکسید روی است. با استفاده از انگشت تمیز یا سوآب پنبه، لوسیون کالامین را در مناطق تحت خارش پوست بزنید یا بمالید. توجه داشته باشید که نباید از لوسیون کالامین در داخل و یا در اطراف آبله مرغان روی چشمانتان استفاده کنید. راجب پماد کالامین بیشتر بخوانید!
2- بستنی یخی بدون قند بخورید
آبله مرغان همچنین می تواند در داخل دهان ایجا
برای آرامش روان سفر بهترین گزینه است که می
تواند روان شما را بعد از مدتی که زندگی پر مشغله آن را آزرده، به خوبی تسکين
ببخشد. این سفر باید به معنای واقعی کلمه آرامش بخش باشد. چه چیز بهتر از دریا
برای آرامش روان؟ و چه بهتر اگر مقصد در دل دریا باشد؛ جزیره کیش جایی است که
آرامش در سفر را خواهید داشت و برای مدتی شما را از مخاطرات زندگی شلوغ به دور می کند.
این تسکين روح و روان تنها تاثیر دریا نیست چون هتل های کیش شما را یاری می دهند
که بدون درگیری ذهنی
دردهای عضلانی و مفصلی معمولا از ۱۲ تا ۴۸ ساعت بعد از انجام فعالیت بروز میکنند.بسیاری از افراد از داروهای شیمیایی برای تسکين دردهای موضعی خود استفاده می کنند اما باید بدانید مصرف زیاد مسکن ها می تواند اعتیادآور باشد.در این میان داروهای گیاهی زیادی برای درمان دردهای مفصلی و عضلانی وجود دارد.یکی از مهمترین داروها روغن سیاه دانه می باشد . سیاه دانه بهترین روغن برای دردهای عضلانی است و با ماساژ آن می توانید خونرسانی در عضلات را زیاد کرده و در
زمانی که بعدازظهر همچون من رخت می بست برای رفتن، من در سردرد خفیفی بخاطر کمبود خواب رنج می بردم. اما پیش روی کردم به سمت خانه مادربزرگم. در حالی که تسکين دردم را در چای خاله ام می دیدم. اما آن را در کتابخانه اش یافتم. مدتها پیش صادق1 را در کنار دایی ام دیده بودم. اما هیچگاه بوف کور2 را نخوانده بودم. صادق پیش می راند و خیلی دقیق توصیف می کرد و مرا تشنه و سپس قطره امیدی به من می بخشید. نمی خواست سیراب شوم تا دیگر تشنگی را نچشم. بعد از همراهی کوتاهی به
اغلب افراد از روش هایی مانند استفاده از مسکن برای  تسکين دردهای خود استفاده می کنند اما باید بدانید به جز روش های معمول، از طریق راهکارهایی مانند فشار دادن نقاط خاصی در کف دست می توان دردهای بدن را تسکين داده و برخی بیماری ها و مشکلات را درمان کرد.
به منظور این کار کافی است این نقاط خاص را برای 5 ثانیه به آهستگی فشار داده، نفس عمیق بکشید. و معجزه این کار را ببینید.
 
نقطه ای در پایین انگشت شست(1)
سرفه، ناراحتی های تنفسی و عملکرد تیروئید  با فشار
درمان معده درد, علل معده درد و تسکين آن
معده درد به دلایل مختلفی ایجاد می شود. تغذیه نقش بسیار مهمی در پیشگیری و تسکين و درمان دردهای معده دارد. بیماری های مختلفی موجود است که از علایم آن ها معده درد می باشد.
معده درد جزء آن دسته دردهایی است که اغلب افراد آن را تجربه کرده اند. درد معده ناشی از عوامل مختلفی است. یکی از عواملی که به سرعت بر معده تاثیرگذار است، استرس و اضطراب می باشد. در این مطلب علت های معده درد و چگونگی درمان آن را بیان خواهیم کرد.
فواید و خواص درمانی عسل
 
 
خواص عسل در کاهش سرفه: 
 
از آنجایی که عسل به کاهش  سرفه کمک می‌کند، با شایع‌ تر شدن سرماخوردگی بخصوص در طی ماه‌ های زمستانی، مصرف آن می‌ تواند بسیار مفید باشد. شما می‌ توانید از شربت‌ های سرفه تجویز شده بوسیله پزشک استفاده کنید، اما مواد تشکیل دهنده آنها برای سیستم ایمنی شما مضر هستند.
تمام مواد موجود در شربت سرفه، برای شما سلامتی به ارمغان نمی‌ آورند، اما عسل نوعی داروی قدیمی برای سرفه است که برای سلامتی مفی
پوسیدگی دندان رایج ترین علت دندان درد است. با این حال این به تنهایی نمیتواند علت دندان درد باشد. دندان ترک خورده، دندان پر شده آسیب دیده، لثه های عفونی، دندان آبسه کرده (عفونت همراه با درد در ریشه دندان یا بین لثه و دندان) همه اینها میتواند باعث دندان درد شما شود. وقتی که شما حرکات تکراری نظیر جویدن آدامس یا ساییدن دندان ها با دهانتان انجام میدهید ممکن است که از دندان درد رنج ببرید.
درمانهای خانگی برای تسکين دندان درد
1-کیسه یخ برای تسکين دندا
موارد کمی هستند که سوزش و ناراحتى حاصل از آنها بیشتر از سوختن بدن باشد. چه سوختن به خاطر گرفتن دسته فى داغ قابلمه یا کترى روى گاز باشد و چه تماس دست با موتور داغ اتومبیل، یافتن مسکنى که قدرت التیام محل سوختگى را هم داشته باشد، ضرورى است. در این مقاله قصد داریم 15روش موثر و ثابت شده علمی برای تسکين سوختگى را برایتان شرح دهیم.
1-آلوئه ورا
استفاده از مشتقات گیاه آلوئه ورا سریعترین و رایجترین درمانی است که مىتواند به شما در تسکين سوختگى کمک کند.
چ
استفاده از روغن شاهدانه برای کاهش درد 
 
 
کاهش درد مزمن
تسکين درد آرتریت
تسکين درمان سرطان
کاهش درد میگرن
اثرات جانبی
بررسی اجمالی :
Cannabidiol (CBD) نوعی گیاه کانابینوئید است ، ماده شیمیایی است که بطور طبیعی در گیاهان شاهدانه (ماری جوانا و کنف) یافت می شود. CBD باعث نمی شود احساس "زیاد" که اغلب با حشیش همراه است. این احساس توسط تترا هیدروکانابینول (THC) ، یک نوع متفاوت کانابینوئید ایجاد می شود.
برخی از افراد مبتلا به درد مزمن برای مدیریت علائم خود از م
در این مطلب با فواید، عوارض، نحوه مصرف اصولی و سایر نکات ضروری داروی میدازولام آشنا می شوید. این مقاله در واقع بعد از چندین روز جستجو در مجلات معتبر پزشکی دنیا جمع آوری شده استش
میدازولام چیست؟
میدازولام یک داروی بنزودیازپین، نوعی آرامبخش است. میدازولام به عنوان آرامبخش برای شخصی که جراحی سرپایی دارد، استفاده میشود. این دارو معمولاً برای امور دندانپزشکی و اقدامات بهداشتی کاربرد دارد.
ایجاد تسکين قبل از جراحی(برای ایجاد خواب یا خواب آلود
❆ مرهم:
 
تمامِ خیابان های شهر را هم که قدم بزنم،باز به بازوان تو محتاجم.به آغوشت،که دردم را تسکين می‌دهد!مرا بی تو بودن راهیچ کاری نیست!
 
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_کوتاه┏━━━━━━━━━━•┓@ZanaKORDistani63@mikhanehkolop3https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com┗••━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
چگونه بیماری چشم صورتی را در منزل درمان کنیم؟
بیماری چشم صورتی یا ورم ملتحه، معمولا موقتی است و علل مختلفی مانند عفونت باکتریایی، عفونت ویروسی و یا حساسیت باعث بروز آن می شود. افراد می توانند برای تسکين علائم آن، از هر نوع درمان خانگی کمک بگیرند. چشم صورتی که پزشکان آن را ورم ملتحمه نیز می نامند، معمولا ظرف مدت دو هفته و بدون هیچ گونه درمانی، از بین می رود. با این حال، درمان های خانگی می توانند خارش، ناراحتی و التهاب ناشی از این عفونت را تسکی
خواص انار
1. پوست و ریشة انار ضدکرم
2.انار معتدل، مقوی، ملین، ادار آور و ضد تشنگی
3.اگر بعد از غذا انار شیرین خورده شود رنگ چهره زیبا و غذا آسان هضم می‌شود.
4. کسانی که لاغر هستند خوردن انار برای آنها مفید است البته نوع شیرین آن
5. انار شیرین برای کسانی که یرقان دارند مفید است، یک ساعت قبل یا بعد از غذا میل شود.
6. انار شیرین سرفه را تسکين می‌دهد و صدا را باز می‌کند (برای کسانی که آواز می‌خوانند)
7.انار شیرین خارشهای بدن را تسکين می‌دهد.
ادامه مطلب
شبکه پرداختی بلاک چین جهانی شرکت آی‌بی‌ام (BWW) از فاز آزمایشی خارج شد.
این شبکه پرداختی، پرداخت‌های بین المللی بین بانک‌ها در زمان تقریبا آنی با استفاده از ارز دیجیتال در بلاک چین استلار تسهیل خواهد کرد.
شرکت چند ملیتی IBM در تشریح این پلتفرم می‌گوید که این سیستم علاوه بر یکپارچه‌سازی دستورات پرداخت، از دارایی‌های دیجیتال برای حل و فصل معاملات استفاده می‌کند که به عنوان یک ذخیره ارزش مورد توافق بین طرفین تبادل می‌شود.
آی‌بی‌ام همچنین

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها