نتایج جستجو برای عبارت :

رئال مادرید

باشگاه رئال مادريد به انگلیسی realmadrid Football club و به اسپانیایی Real Madrid Club de Fútbol – رئال مادريد محبوبترین تیم حال حاضر دنیا است. باشگاه فوتبال رئال مادريد در پایتخت اسپانیا قرار دارد در ا ین صفحه می توانید جدیدترین اخبار رئال مادريد را دنبال کنید. لباس تیم رئال مادريد سفید است.
رومه آس : پیشرفت قابل توجه رئال مادريد در جذب امباپه 
آس گزارش داد تا این لحظه امباپه از تمدید قراردادش با پی اس جی امتناع ورزیده که این به معنی نزدیک شدنش به رئال مادريد است
ستاره فرانسوی تا سال 2022 با تیمش قرارداد دارد ، او هدف اصلی رئال در تابستان آینده خواهد بود
رئال مادريد مارکا: بعد از خرید های جدید کهکشانی های مادريد، اکنون وقت فروش بازیکنان است!ایسکو، گرت بیل، وازکز،کواچیچ، تئو هرناندز و خامس از بازیکنانی هستند که احتمال خروج آنها از باشگاه بالا است!
 بازی بعدی رئال مادريد
هفته 25 لالیگا
 لوانته  رئال مادريد
 شنبه 3 اسفند
ساعت 23:30
ورزشگاه سیوداد والنسیا
اخبار رئال مادريد » رئال مادريد » بازی بعدی رئال مادريد
کد ابزار »»» نتایج زنده
جدول لالیگا | نتایج بازیهای لالیگا | برنامه بازیهای لالیگا اسپانیا فصل جدید
 
»» اگر تمایل به داشتن یک عکس پروفایل خاص از ستارگان و لوگو رئال مادريد دارید پیشنهاد می کنیم عکس پروفایل رئال مادريد را از اینجا انتخاب کنید.
»» بازی رئال مادريد و بارسلونا
 بازی بعدی رئال مادريد
هفته 25 لالیگا
 لوانته  رئال مادريد
 شنبه 3 اسفند
ساعت 23:30
ورزشگاه سیوداد والنسیا
اخبار رئال مادريد » رئال مادريد » بازی بعدی رئال مادريد
کد ابزار »»» نتایج زنده
جدول لالیگا | نتایج بازیهای لالیگا | برنامه بازیهای لالیگا اسپانیا فصل جدید
 
»» اگر تمایل به داشتن یک عکس پروفایل خاص از ستارگان و لوگو رئال مادريد دارید پیشنهاد می کنیم عکس پروفایل رئال مادريد را از اینجا انتخاب کنید.
»» بازی رئال مادريد و بارسلونا
 
 
مرجع خبری رئال مادريد : زین الدین زیدان به سومین مربی تاریخ رئال مادريد از نظر برد در لالیگا با 88 برد تبدیل شد.
در حال حاضر لئو بین هاکر با 89 برد در رده دوم است که به نظر می رسد زیزو در هفته های آینده از او هم عبور کند. میگل مونیوز با 257 بازی رکورد دار است
الکسیس برنارد (لکیپ):رئال مادريد پیشنهاد ۱۲۰ میلیون + خامس رو داده که پی اس جی رد کرده، پی اس جی هم گفته جای خامس ایسکو رو بدید که رئال رد کرده، پی اس جی همچنین دنبال دوازه بان هم هستش اما کورتوا از رئال جدا نخواهد شد.⚽️ ایران رئال مادريد ⚽️
برنامه بازیهای رئال مادريد در فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۲۰
هفته اول لالیگا | سلتاویگو - رئال مادريد | شنبه، ۲۶ مرداد ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران
هفته دوم لالیگا | رئال مادريد - وایادولید |  شنبه، ۲ شهریور، ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران 
هفته سوم لالیگا | ویارئال - رئال مادريد | یکشنبه، ۱۰ شهریور، ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران
هفته چهارم لالیگا |‌ رئال مادريد - لوانته | شنبه، ۲۳ شهریور، ساعت  ۱۵:۳۰ به وقت ایران⚽️ ایران رئال مادريد ⚽️
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گرت بیل ستاره وی تیم فوتبال رئال مادريد قبل از ورود به زمین تمرین کهکشانی‌ها دل درد شدیدی گرفت. مسئولان باشگاه رئال مادريد از ترس اینکه این دل درد نشانه کرونا باشد اجازه ندادند او در تمرین روز گذشته حاضر شود.
مسئولان باشگاه رئال مادريد پس از این موضوع خطاب به این بازیکن گفتند: زین الدین زیدان (سرمربی تیم رئال مادريد) تمام بازیکنان را برای بازی مقابل لوانته سالم می‌خواهد.
کلیک کنید
شب گذشته اتلتیکو مادريد توانست با پیروزی 3-2 بر بارسلونا راهی فینال سوپرکاپ اسپانیا شود. حریف این تیم رئال مادريد است که دو شب پیش توانسته بود 3-1 بر والنسیا چیره شود. دیداری که ساعت 21.30 روز یکشنبه در جده عربستان برگزار خواهد شد. او را رائول کابانیه رو و خوزه گایه گو به عنوان کمک همراهی خواهند کرد و ایگناسیو ویانوئوا نیز داور وی ای آر خواهد بود.
سانچس مارتینز برای سومین بار در فصل جاری است که قضاوت بازی رئال را عهده دار خواهد بود. او در
مرجع خبری رئال مادريد : رئال مادريد در شبی که فرصت داشت تا به صدر جدول لالیگا برسد در خانه و مقابل بتیس تن به تساوی بدون گل داد.
رئال مادريد تیم برتر میدان بود اما موقعیت های کلیدی از دست رفت. از راموس گرفته تا مندی، وینیسیوس، رودریگو و … همه و همه موقعیت های بزرگ گنی را از دست دادند تا رئال مادريد در رده دوم بماند و چه بسا در صورت پیروزی گرانادا در بازی یکشنبه به رده سوم نزول کند.
رئال مادريد همه چیز برای پیروزی داشت. هازارد یک گل زیبا به ثمر
مدافعان رئال مادريد سرخیو راموس و مارسلو قصد دارند عنوان بیشتری برای رئال مادريد به دست بیاورند.
راموس و مارسلو تعداد مشابهی از رئال مادريد را با وجود اینکه در زمان های مختلف برای لباس های برنابئو ثبت نام کرده اند، کاپیتان رئال مادريد در تابستان سال 2005 برای رئال مادريد امضا کردند، در حالی که مدافع برزیلی در زمستان سال 2006 برای غول برنابئو امضا کرد.
راموس و مارسلو اولین عنوان خود را در فصل 2006/07 با عنوان "لالیگا" در همان فصل کسب کردند و برای پیر
لوکا مودریچ بازیکن کروات رئال مادريد بعد از ده سال به سلطه مسی و رونالدو پایان داد و الان امیدوار است با رئال متدرید در سال بعد به موفقیت های زیادی دست پیدا کند . از دلایل بهترین بازیکن شدن او در سال ٢٠١٨ میتوان به نایب قهرمانی کرواسی در جام جهانی و قهرمانی رئال مادريد در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد . لوکا مودریچ دلیل اصلی موفقیت کرواسی در جام جهانی بود .
پروژه ضد پهباد رئال مادريد
تیم امنیتی رئال مادريد در خصوص پرواز پهبادها بر فراز شهرک ورزشی والدبباس در حال اتخاذ تصمیم‌گیری های مهم است. 
باشگاه پرواز‌ پهباد‌ها را نه تنها نقض حریم خصوصی تیم می‌داند بلکه آنها را به شکل یک تهدید امنیتی در نظر گرفته است. 
برخی از تیمها از پهبادها برای تصویربرداری تمرینات استفاده می‌کنند اما امکان استفاده از هواپیما‌های بدون سرنشین برای خرابکاری و حتی جاسوسی از تمرینات یک تیم وجود دارد
 رئال مادريد به دنبال یک تیم جدید برای وایخو 
این مدافع جوان 2 ماه است که به دلایل فنی در ولورهمپتون نیمکت نشین شده و باشگاه قصد دارد در ژانویه او را به تیم دیگری به صورت قرضی بفرستد
البته خود بازیکن ظاهرا از زندگی در انگلستان راضی است اما اگر رئال اقدام به جابجایی او کند ترجیح می‌دهد راهی آلمان یا اسپانیا شود
وی کاپیتان تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا است اما با این روند حتی امکان دارد برای بازی های المپیک به لیست تیم ملی کشورش دعوت نشود
لیونل مسی در طول این فصل لالیگا خط حمله رئال مادريد را تحقیر کرده است.
این فوق ستاره بارسلونا پیش از آن 16 گل به ثمر رسانده است و 10 پاس گل هم برای تیمش به ثبت رسانده است.
لیونل مسی به همان تعداد گل هایی که رئال مادريد این مدت را به ثمر رسانده است، گنی کرده است.
تیم سانتیاگو سولاری ها در حال مبارزه هستند و آمار آنها را شرمنده می کند، با تعداد مسی که تفاوت بین این حریف قدیمی را نشان می دهد.
کریم بنزما گن برتر با هفت گل است و گرت بیل با چهار گل با س
رئال مادريد تایید کرده است که بیل پس از ناکامی در بازی 2 بر 2 برابر ویارئال با مصدومیت روبرو شده است
رئال مادريد تایید کرد گرت بیل یک آسیب ماهیچه ساق پا را پشت سر گذاشته است، سانتیاگو سولاری،سرمربی تیم امیدوار است که زودتر به زمین بازگردد.
مهاجم وی در نیمه بازی با ویارئال تعویض شد و به سوی نیمکت رفت - در این فصل 11 بار که در لیگ برتر و 15 در تمامی مسابقات جایگزین شده است.
اما سولاری امیدوار است که او تنها برای یک دوره کوتاه، با مادريد بعد از تایی
از عملکرد خوب کاپیتان رئال مادريد تا بهترین های لالیگا تا هفته دوم
اخبار رئال مادريد: دو هفته از لالیگا تا تاریخ امروز گذشته است و کریم بنزما فعلا بهترین بازیکن رئال مادريداست. براساس نمره‌ی سوفا اسکور بهترین بازیکن لالیگا  پس از گذشت دو هفته از شروع رقابت های لالیگا کریم بنزما است.
بهترین گن لالیگا با دو گل زده در لالیگا مهاجم فرانسوی رئال مادريد کریم بنزما است و همچنین بیشترین شوت به سمت دروازه  را با میانگین آماری ۴.۵ تو هربازی د
جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل می گوید که مردم نباید هر چیزی که در رسانه ها می خوانند را باور کنند.
ترنسفرگاسیپس - روز دوشنبه گرت بیل به لندن سفر کرده بود تا با منیجر خود ملاقات کند، و همین مسئله شایعات زیادی به وجود آورد. حتی باشگاه رئال مادريد و زیدان هم نسبت به غیبت او واکنش نشان داده و از ستاره وی دفاع کردند.
به گزارش AS، بارنت در مصاحبه ای که با رسانه اسپانیایی Deportes Cuatro داشت، در مورد شایعات جدایی بیل از رئال مادريد گفت:
 گرت از ب
جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل می گوید که مردم نباید هر چیزی که در رسانه ها می خوانند را باور کنند.
ترنسفرگاسیپس - روز دوشنبه گرت بیل به لندن سفر کرده بود تا با منیجر خود ملاقات کند، و همین مسئله شایعات زیادی به وجود آورد. حتی باشگاه رئال مادريد و زیدان هم نسبت به غیبت او واکنش نشان داده و از ستاره وی دفاع کردند.
به گزارش AS، بارنت در مصاحبه ای که با رسانه اسپانیایی Deportes Cuatro داشت، در مورد شایعات جدایی بیل از رئال مادريد گفت:
 گرت از ب
مرجع خبری رئال مادريد : رئال مادريد با درخشش و هت تریک رودریگو گوئس و دبل بنزما با نتیجه شش بر صفر در مقابل گالاتاسرای پیروز شد و توانست یک پیروزی درخشان چمپیونزلیگی را کسب کند.
رودریگو گوئس بی تردید چهره درخشان میدان بود که توانست سه گل به ثمر برساند. بازیکن برزیلی با هت تریک در این بازی به پنج گل رسید تا به دومین گن فصل رئال مادريد تبدیل شود و به روند خوبش ادامه بدهد. کریم بنزما دبل کرد و راموس از روی نقطه پنالتی دیگر گل رئال را به ثمر رساند
مرجع خبری رئال مادريد : مرکز تحقیقاتی رئال مادريد موسوم به سایس بررسی آماری را در مورد تیم های پنج لیگ بزرگ اروپا انجام داده تا بفهمد که کدام یک از آنها صادرات بیشتری در زمینه بازیکنان اکادمی خود به تیم های دیگر داشته اند.
برای این که بازیکنی مربوط به آکادمی دانسته شود بر اساس این تحقیق آن بازیکن باید بین 15 تا 21 سالگی حداقل سه فصل در تیمی مذکور بازی کرده باشد. در پنج لیگ معتبر، رئال مادريد با 39 محصول آکادمی رکورد دار است. بارسا با 34 و لیون با 30
آخرین اخبار رئال مادريد امروز
فراتس فوتبال | رئال مادريد برترین باشگاه تاریخ فوتبال!۲- بارسا۳- منچستر یونایتد
در این رده بندی معیارهایی نظیر جام، توپ طلا، مخاطب تلویزیونی، استقبال در شبکه های اجتماعی، تاشاگر بازیها، در آمد، هزینه، ارزش نقل و انتقالاتی ترکیب هر تیم و اهمیت تاریخی باشگاه و همچنین دستاوردهایش مورد بررسی قرار می گیرند.
فراتس فوتبال | رئال مادريد برترین باشگاه تاریخ فوتبال!
اخبار رئال مادريد: مارکا | حملات رئال مادريد از سمت چ
آیا فدریکو والورده نسخه ارزان‌تری از پوگبا برای رئال مادريد است؟
کد تو » اخبار ورزشی: زین‌ الدین زیدان در پاسخ به این پرسش که آیا فدریکو والورده نسخه ارزان‌تری از پوگبا است؟»، گفت: من اینطور به این قضیه نگاه نمی‌کنم. فدریکو والورده بازیکن خیلی جوانی است که آینده درخشانی در انتظارش است. او عالی کار  می‌کند و از عملکردش سورپرایز نشدم. فدریکو بازیکن مهمی برای ما به شمار می‌رود.
»» نتایج زنده فوتبال
سرمربی رئال مادريد همچنین درباره
زیدان:‌ پیش فصل رئال مادريد تمام شد و حالا می خواهیم لالیگا را با قدرت شروع کنیم
 
 
زیدان :‌پیش فصل رئال مادريد تمام شد و حالا ما میخواهیم لالیگا رو با قدرت شروع کنیم.‌نیمار؟
من با تیمی‌ که در اختیار دارم اینجام و ما فقط به بازیکنانمون فکر میکنیم.‌به خرید نیاز داریم؟
من همان جواب را میدم. من یه تیم در اختیار دارم و تا پای مرگ کنار این بازیکنان هستم. ما همه‌ی تلاشمون رو میکنیم که فصل بسیار خوبی داشته باشیم. همین.‌پوگبا؟
ما این تیم رو در اخت
نشریه le10psort» فرانسه خبر داد که کیلیان امباپه، برای برنده شدن توپ طلا برنامه ریزی کرده تا به رئال مادريد برود.
 
آرزوی مهاجم فرانسوی برنده شدن توپ طلا است و این آرزو با انتقالش به مادريد محقق خواهد شد. قرارداد مهاجم ملی پوش فرانسوی با باشگاه پاریسی تا سال 2022 است.
 
لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن در حال رایزنی است تا ام باپه را برای تمدید قرارداد راضی کند اما خانواده این ستاره جوان در تلاش هستند تا این بازیکن به رئال برود و به آرزویش بر
 
بازی امشب
‏⬅ رئال مادريد از کیت سیاهش استفاده خواهد کرد و گلر از کیت آبی / آژاکس هم با کیت قرمز و سفید"
⬅ ورزشگاه با سقف باز خواهد بود
⬅ 2500 هوادار رئال در ورزشگاه خواهند بود
⬅ گروه داوری VAR و خط دروازه نیز حاضر خواهند بود
⬅ بازی با یک دقیقه سکوت بخاطر ایمیلیانو سالا شروع خواهد شد
نیمار در راه بارسا یا مادريد ؟؟
به گزارش برخی رسانه ها ناصر الخلیفی تمایل به فروش نیمار دارد اینه در حالی است که برخی باشگاه های بزرگ مانند بارسلونا ، رئال مادريد در صف اول  مشتریان این بازیکن هستند و نیمار به باشگاه های دیگری نیز لینک شده که دو تیم شهر منچستر از مهم ترین آنها هستند 
در طی روز های گذشته شایعاتی مبنی بر توافقات اولیه میان بارسا و آنتوان گریزمان خبر میدهند و رئال مادريد هم به تازگی چندین بازیکن مثل هازارد و یوویچ را خریداری کر
وضعیت مبهم ماریانو : در یک هفته اخیر با تیم تمرین نکرد ، سایت باشگاه فقط نوشت که در سالن بدنسازی تمرین می‌کند و هیچ بیانیه ای مبنی بر مصدومیت او صادر نشد
از سویی با حضور یوویچ در تیم زیدان دیگر جایی ندارد و تا به این لحظه مشتری هم برایش پیدا نشده است.
عکس؛ پیراهن ایسکو تن نوزادش
ایسکو هافبک مالاگایی رئال مادريد در ابتدیا تابستان صاحب پسری به نام تئو از نامزدش سارا سالامو شد ، حالا سارا لباس ایسکو را تن فرزندشان  کرده و عکس گرفته است
 
باشگاه ر
با باز شدن پای پول به فوتبال و تبدیل شدن این ورزش به صنعت، ارقام عجیبی از انتقال بازیکنان در فوتبال به گوش می رسد که در زیر به یک مورد از نقل و انتقالات پرسر و صدا در تابستان امسال اشاره خواهیم کرد.
هازاد از چلسی به رئال
بدون شک جذاب ترین انتقال رئالیها در این فصل نقل و انتقالات، خرید هازاد از چلسی است. پس از درخشش های فوق العاده ی هازاد در ترکیب آبی پوشان چلسی و همچنین علاقه سرمربی رئال ها یعنی زیدان به بازیکن چلسی، شایعات را درباره حضور هازاد
بازیکن فرانسوی در این فصل تلاش کرد تا در  تیم منچستر یونایتد عملکرد مناسبی را برای تأیید انتقاد از ثبت رکورد باشگاه انجام دهد.
پوگبا از منچستر یونایتد برای خطوط دو نفره لیگ برتر خارج شد، چرا که شیاطین سرخ به پیروزی 2-2 مقابل آرسنال در برابر پیروزی 4-0 در برابر فولام دست یافتند.
این تیم 25 ساله به تیم منچستر یونایتد برای چلسی در لیگ قهرمانان در والنسیا در روز چهارشنبه شب بازگشت اما شیاطین سرخ 2-1 را به سمت لالیگا از دست دادند.
ستاره سابق شیاطین سرخ
رامون کالدرون (مدیر سابق رئال) :وقتی فرگوسن فهمید که رونالدو می خواهد به رئال برود با شرایطی مشابه او را به بارسلونا پیشنهاد داد
به رونالدو گفت که میتواند برود اما فقط به شرطی که به بارسا برود ، با این وجود رونالدو تعهد و تعصبش به رئال را نشان داد و به همین خاطر به برنابئو آمد
آ.اس | پیشنهاد اولیه رئال مادريد برای جذب لوکا یوویچ مهاجم ۲۱ ساله صربستانی(بوسنیایی) فرانکفورت ، حالا شاهد رقابت بین بارسلونا و رئال برای جذب این بازیکن خواهیم بود لوکا بهترین بازیکن این فصل بوندیس لیگا بوده است و با ۱۴ گل زده در صدر جدول گلن نیز هست
ادامه مطلب
اخبار رئال مادريد:رئال مادريد به دنبال فتح لیگ قهرمانان برای چهارمین فصل متوالی است و در این مسیر آنها فردا شب باید در اولین گام مرحله حذفی، در آمستردام به مصاف قدرت دهه 70 اروپا بروند.
بازی شماره 600 سرخیو راموس: "او دارای شخصیت شگفت انگیزی بوده و فوق العاده رقابت طلب است. رسیدن به 600 بازی آسان نیست و راموس در تاریخ رئال مادريد جایگاه خود را دارد. امیدوارم بتوانیم باز هم در آینده از بازی های راموس لذت ببریم."
اخبار رئال مادريد:مارسلو یا توماس رگ
سرمربی تیم فوتبال رئال مادريد اخیراً با خودرویش تصادفی کرد که پایان جالبی داشت.
 نشریه اسپانیایی مارکا» گزارش داد؛ زین‌الدین زیدان شنبه هفته جاری در حالی که با خودرویش در مسیر رفتن به والدبباس، زمین تمرین تیم فوتبال رئال مادريد بود از پشت به خودرویی دیگر می‌زند که با تغییر مسیر به کنار جاده، قصد راه دادن به خودرویی دیگر را داشت.
ایگناسیو فرناندس، مالک خودرویی که سرمربی فرانسوی رئال مادريد از پشت به خودروی وی زد و هر دو خودرو خسارت جزئی
بنزما در دیدار بعدی رئال نیمکت نشین خواهد بود
سانتیاگو سولاری در ماه اکتبر هدایت تیم را برعهده گرفت وجانشین خولن لوپتگی شد که پس از شکست 5-1 در بارسلونا اخراج شد. به محض اینکه او شرایط بازی کردن را پیدا کرد (او در آخرین بازی حضور لوپتگی روی نیمکت رئال مصدوم شد) ، سرمربی آرژانتینی از او در پست‌های جلوتر و به عنوان هافبک چپ استفاده کرد. در حقیقت سولاری معتقد است که مارسلو به زمان و اعتماد به نفس نیاز دارد تا به روزهای خوب خود بازگردد ولی حالا اوض
رئال مادريد پس از هفته ها کسب نتایج نه چندان خوب و به خصوص ارائه بازی خسته کننده، حالا به فرم خوب خودش بازگشته است.




به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از کسب دو
برد متوالی در لالیگا، در کوپا دل ری نیز جیرونا را در هم کوبید و مهمتر
اینکه شکل بازی های این تیم نیز نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. به
عقیده آاس، بیش از همه این پینتوس، بدنساز رئال بوده که نقش اصلی را در
باز
اخبار رئال مادريد | وینیسیوس در رئال مادريد 4 گل 10 پاس گل 2 پنالتی گرفتن هر81 دقیقه تاثیر روی1گل
 اخبار ورزشی »» رئال مادريد »» اخبار رئال مادريد
»» فقط 4 بازیکن از مرز +60 گل در لیگ قهرمانان اروپا گذشته اند
1- کریستیانو رونالدو (121)2- لیونل مسی (106)3- رائول (71)4- کریم بنزما (60)
450 بازی رسمی کریم با پیراهن رئال مادريد
- 314 برد- 71 تساوی- 65 باخت- 211 گل
»» کریم بنزما با گنی برابر آژاکس به رکورد دی استفانو در تعداد گلهای بازی های قاره ای رسید و سومین گن تار
آموزش مبتنی بر تجربه در آزمایشگاه و طبیعت، بخش تفکیک ناپذیر آموزش علوم
زیستی در مدارس و دانشگاه ها می باشد. ولی، عوامل مختلفی باعث عدم استقبال دبیران
زیست شناسی از آموزش­های تجربی و گرایش شدید به آموزش­های کاملا نظری و شفاهی  شده است.

بدون شک، روند احیای فرایند آموزش صحیح زیست شناسی به کمک امکانات
آزمایشگاهی،  بایستی بخش مهمی از برنامه
های آموزشی حال و آینده کشور باشد. بنابراین با توجه به این که میهن ما، به دنبال
دست یافتن به قله های علم و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها