نتایج جستجو برای عبارت :

تسکین نیافتهgo

هنگامی که از گلو درد رنج می برید چای مریم گلی می تواند درد را به سرعت تسکين دهد و همچنین، سوزش و التهاب را در گلو کاهش دهد. ویژگی های ضد می چای مریم گلی به مبارزه با سرماخوردگی و همچنین تسکين درد و سوزش در گلو به واسطه کند کردن رشد باکتری های مضر در این قسمت کمک می کند.
 
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکين دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکين دردم میکنم !
انتظار ،سخت ، تلخ و مرگ آور است ‌ . هیچ چیز راجع به آن شیرین نیست و افسانه هایی که نشان میدهند انتظار میتواند شیرین هم باشد ،چیزی جز افسانه نیستند . 
مادری که ۹ ماه درد آورش را انتظار شیرین می نامد تنها برای تسکين دردش ، واژه شیرین را در کنار انتظار می نهد ، همچون من که اینجا و واژه های طفل معصوم را قربانی تسکين دردم میکنم !
 
 
وقتی از گروه رستاک جدا شدم حس ام این بود که پتانسیل این همه آدم فقط برای نمایشگاه؟ بقیه اش چه؟ ما می تونیم اهداف بزرگ تری داشته باشیم که نشد و جدایی بدی بود. روحا آسیب دیدم.تسکين همان بود که میخواستم بزرگ و بلند پرواز و با اعمالش اثبات کرد بزرگ است و بلند پرواز و قطعا تبریز به ان جی او ی مثل تسکين نیاز دارد. پائیز تسکين برای من رسید به دلایل ی جدا شدم دلایل دل شکن و مه آلود بود اما از "تسکين" نبریدم و تسکين خانه من است و به صداقت مالی و تلاش همک
تقویت پیاز مو، درمان ریزش شدید مو، درمان کچلی سکه‌ای، تسکين درد‌های مفصلی و عضلانی، تسکين درد سیاتیک، تسکين درد و التهاب مفصلی ناشی از نقرس و سردرد‌های ناشی از غلبه سردی از مهمترین خواص روغن پیاز عنصل است.
ریزش مو در مردان و ن امروزه به یکی از نگرانی‌های اصلی افراد تبدیل شده است و بسیاری به دنبال راه‌های بی‌خطر و استفاده از گیاهان دارویی برای درمان ریزش موی خود هستند. روغن استخراج شده از پیاز عنصل از دسته درمان‌های گیاهی است که به دل
فتق دیسک کمر یک مشکل شایع ناشی از طرز ایستادن و نشستن اشتباه، اضافه وزن، بلند کردن اجسام سنگین در وضعیت ناردست و سایر عوامل دیگر می‌باشد. این می‌تواند یک وضعیت بسیار دردناک باشد و باعث شود تا افراد به دنبال یک راه سریع تسکين برای رهایی از این وضعیت باشند. یکی از این روش‌های درمانی و تسکين دیسک کمر، ماساژ درمانی است. در این بخش ضمن بیان عوامل و علل دیسک کمر تاثیر ماساژ برای بهبود دیسک کمر را مورد بررسی قرار می‌دهیم. با ما همراه باشید.
ادامه م
مرکز پزشکی دانشگاه مریلند آمریکا به برخی از علائم شایع سنگ کلیه به شرح زیر اشاره می کند:
- درد مداوم در یک ناحیه از پشت بدن در حول قسمت کمر که به سمت کشاله ران کشیده می شود. این درد برخی اوقات تسکين یافته اما مجددا بازمی گردد.
- احساس ناراحتی که با هیچ نوع تغییری در موقعیت بدن تسکين نمی یابد.
- حالت تهوع و استفراغ.
- ادرار خونی.
- تکرر ادرار یا احساس داشتن ادرار یا درد و سوزش در زمان ادرار کردن.
- تب و لرز که می تواند نشانه عفونت باشد و نیاز به درمان
بسم‌الله.
سلام!
+
دوری، دوری است. طول مدت و فاصله‌ش تسکين‌ش نمی‌دهد.
فرقی نمی‌کند آن کسی که دوست‌ش داری، رفته باشد جایی دور در شهرِ تو و یا جایی دور در این عالم. فرقی نمی‌کند قرار است چند وقت این دوری ادامه داشته باشد.
اوضاعِ آدمی‌زاد در این دوری پریشان می‌شود.
انگاری امنیتِ تو در کنار کسی است که عزیزِ توست.
حالا، یک کمی می‌فهمم چرا هم‌سران رزمنده‌ها طی سال‌های جنگ امنیت ظاهریِ شهر خودشان را رها می‌کردند و می‌رفتند دزفول و اندیمشک و
 
به گزارش بهداشت نیوز زمانی که با احساس خراشیدگی در گلو مواجه هستید و سرفه به سراغ شما می آید، نخستین چیزی که برای نوشیدن انتخاب می کنید، احتمالا یک فنجان بزرگ چای گرم است.
چای یا نوشیدنی های گرم دیگر می توانند به تسکين التهاب، پاکسازی مسیرهای بینی و کاهش مقدار مخاط که از مسیرهای بینی سرچشمه می گیرد و ممکن است گلو را هرچه بیشتر تحریک کند، کمک می کند. برخی انواع چای در تسکين درد نقش داشته و برخی دیگر به تنظیم تولید مخاط کمک می کنند.
 
با این وج
 
 
درمان زانو درد بسته به اینکه درد زانو شما مداوم و طولانی مدت باشد یا در نتیجه آسیب یا ضربه ای باشد که در مدت زمان کوتاهی بهبود می یابد، متفاوت خواهد بود. از زانوی دونده گرفته تا آسیب های ورزشی مانند رگ به رگ شدن، کشیدگی - از پارگی رباط ها تا التهاب تاندون، ولتارن می تواند بخشی از درمان کلی شما باشد. در سایت فروشگاه آنلاین شفاکاران مطالب بیشتری در این باره می خوانید.
نحوه درمان زانو متورم در خانه
در بسیاری از موارد، تورم خفیف تا متوسط زانو م
چه روغن هایی می توانند یائسگی را تسکين دهند؟
 
بررسی اجمالی :
برای بسیاری از ن ، یائسگی یک لحظه مهم است. این نه تنها نشانگر پایان ماههای قاعدگی است ، بلکه حاکی از کاهش باروری ن است.
اگرچه برخی از خانمها ممکن است در دهه 30 خود متوجه تغییراتی شوند ، بسیاری از خانم ها تا 40 یا 50 سالگی یائسگی را تجربه نمی کنند. طبق تعریف ، یک زن هنگامی که 12 ماه متوالی بدون دوره قاعدگی می گذرد ، یائسگی رسیده است.
بسیاری از خانمها علائمی مانند گرگرفتگی یا خستگی را
۱۲ روش درمان خانگی بواسیراز راهکارهای زیر می‌توان برای درمان و تسکين بواسیر استفاده کرد.۱. مصرف فراوان فیبر: کمک به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیراستفاده از یک رژیم غذایی پر فیبر می‌تواند به کاهش خونریزی و درد ناشی از بواسیر کمک کند. برای تسکين بواسیر از میوه ها، سبزیجات، برنج قهوه ای، غلات کامل و آجیل استفاده کنید. نوشیدن آب زیاد نیز می‌تواند مانع از یبوست شود.
ادامه مطلب
نوشیدن آب یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای حفظ سلامت بدن خود انجام دهید. به طور خاص، آب داغ می تواند فواید بیشتری نیز ارائه کند. به گزارش گروه سلامت عصر ایران، نوشیدن آب می تواند به جایگزینی مایعات مورد نیاز بدن کمک کند. همچنین، این اقدام می تواند به بهبود گوارش، رفع احتقان، و حتی کسب آرامش کمک کند. افراد بسیاری نوشیدن آب داغ را به عنوان یک روش درمانی در نظر گرفته و آن را صبح ها با معده خالی انجام می دهند.
کمک به گوارش 
آب داغ می توان
بلغور جو دوسر !  یک درمان خانگی تسکين دهنده پوست
 
چگونه کار می کندشرایط درمان شدهایمنی جو دوسرمحصولاتی که می توانید خریداری کنیددر خانه درست کنیدحمام جو دوسر چیست؟از زمان باستان روم ، مردم از پوست جو دوسر برای مراقبت از پوست استفاده می کردند. امروزه فرمولاسیون های مخصوص جو دوسر در انواع محصولات مراقبت از پوست ، از لوسیون ها تا صابون های حمام استفاده می شود.
بلغور جو دوسر حاوی ترکیباتی است که خاصیت ضد التهابی و حفظ رطوبت دارند. می توانید وا
 
خواستم براتون از لذت خوندنش بگم، که بنظرم اومد همین کافیه:) من که دوست داشتم.
 
می‌ دونی چه حسی داره وقتی خودتو به سرنوشت می‌ سپری؟ یه جورایی بهت خوشامد می‌‌ گه. دیگه نه دردی هست، نه ترسی و نه اشتیاق و آرزویی. مرگ، امید بود که داشت با این تسکين به وجود می‌ اومد. به‌ زودی می‌ توانستم ادوارد رو ببینم. ما تو اون دنیا به هم می‌ رسیدیم، چون مطمئن بودم که خدا مهربونه، خدا هرگز اون‌ قدری بی‌ رحم نیست که ما رو از تسکين تو اون دنیا محروم کنه.
 
 
این کتاب دربارهٔ دلقکی به نام هانس شنیر است که معشوقه‌اش، ماری، او را بابت دلایل مذهبی ترک کرده و وارد رابطه با مردی کاتولیک به نام هربرت تسوپفنر شده‌است که دارای نفوذ مذهبی و ی قابل توجهی است. هانس به همین دلیل دچار افسردگی شده و مرض‌های همیشگی‌اش، مالیخولیا و سردرد تشدید یافته. از این رو برای تسکين آلام خود به مشروب رو آورده‌ است. به قول خودش دلقکی که به مشروب روی بیاورد، زودتر از یک شیروانی ساز مست سقوط می‌کند». فقط دو چیز این درد
‍ 
خواص به لیمو

•    خاصیت ضد عفونی کنندگی و ضد التهابی
•    کمک به هضم غذا
•    تقویت سیستم عصبی
•    درمان تهوع و درد
•    تسکين اسپاسم معده و تحریک پذیری روده بزرگ
•    کاهش علائم نفخ و اسهال
•    رفع استرس ، خستگی و افسردگی
•    درمان اختلالات خواب و بی خوابی
•    تنظیم متابولیسم و کمک به کاهش وزن
•    کاهش تب ناشی از آنفلوآنزا
•    درمان سرماخوردگی و سرفه و آسم
•    درمان گرفتگی بینی و برونشیت
•    تسکين سیستم عصبی و درمان افسردگی خفی
خواص درمانی عسل 
 
 
سازمان جهانی بهداشت (WHO) به عسل به عنوان تسکين دهنده (ماده‌ای که تحریک و التهاب را کاهش می‌دهد) اعتقاد دارد که به تسکين سرفه به دلیل استفاده از عسل به عنوان یک غشای محافظتی بر روی گلو کمک می‌کند.
 
خاصیت ضد باکتریایی از ویژگی‌های اصلی عسل است که به خواص فیزیکی، فعالیت‌های آنزیمی و فاکتورهای غیر آنزیمی وابسته است. همچنین عسل خاصیت ضد اکسیدانی دارد. عسل باعث ترمیم مخاط آسیب دیده شده و رشد بافت‌های تازه را با خاصیت ضد تورم
1-دوش آب‌گرم بگیرید. این کار باعث تسکين درد بواسیر می‌شود. وان حمام را پر از آب کنید. آب را گرم نگه‌دارید و یک فنجان نمک فرنگی یا دو سه قاشق سوپ‌خوری نمک به آن اضافه کنید. دو یا سه بار در روز این کار را انجام دهید.
اگر بواسیر دارید، محیط را تمیز نگه‌دارید. در هنگام دوش یا حمام، شخصیت خود را حفظ کنید و از توالت استفاده کنید. نیازی به استفاده از صابون نیست، چون ممکن است باعث سوزش بشود. خودتان را با یک حوله خشک تمیز کنید.2 – از کمپرس (کیسه آب) استفا
علت سوزش واژن چیست و روشهایی برای تسکين آن
 
 

سوزش واژن و ناحیه تناسلی یک مشکل رایج در ن است
 
سوزش واژن امکان دارد مربوط به تحریکات پوستی ناحیه خارجی آن باشد، ولی به علت نزدیکی به واژن بصورت خارش و تحریکات ناحیه داخلی واژن بنظر آید.
احساس سوزش در واژن و ناحیه تناسلی
ادامه مطلب
درد یک موضوع شخصی است. آزمایش خون یا اسکن نمی تواند وجود درد و حسی که در شما وجود دارد را تشخیص دهد. چیزی که ممکن است درد یک فرد را تسکين دهد ممکن است در شما کارساز و مفید نباشد. این موضوع بدین خاطر است که درد در همه افراد یکسان نیست.
همانند حس گرمی یا شادابی، درد چیزی است که در مغز و بر اساس اطلاعات حسی که از بدن دریافت می‌کند ایجاد می شود. فاکتورهای زیادی تعداد دردهایی که توسط مغز دریافت می شود را تحت تاثیر خود قرار می دهد. اضطراب، خستگی و حت
درمان انواع سرفه ها
سرفه های معمولی
روش های درمان
متخصصین رژیم درمانی کشورمان ، جوشانده سبوس گندم را مخلوط با عسل برای درمان سرفه و زکام های سخت توصیه می کنند .
روزی 3 قاشق غذاخوری عسل بعد از غذا جهت رفع سرفه های سخت وگلو درد موثر واقع می شود .
آب پیاز یک استکان ، عسل 2 استکان ، خوب مخلوط کنید
و روزی 4 قاشق غذاخوری بعد از غذا میل نمایید جهت رفع سرفه و گرفتگی صدا موثر است .
محققین کشورمان عصاره گل ختمی را همراه با عسل برای نرم کردن سینه و تسکين سرفه
1- پماد کالامین استفاده کنید
پماد/لوسیون کالامین می تواند به کاهش خارش کمک کند. این پماد دارای خواص تسکين دهنده پوست، و شامل اکسید روی است. با استفاده از انگشت تمیز یا سوآب پنبه، لوسیون کالامین را در مناطق تحت خارش پوست بزنید یا بمالید. توجه داشته باشید که نباید از لوسیون کالامین در داخل و یا در اطراف آبله مرغان روی چشمانتان استفاده کنید. راجب پماد کالامین بیشتر بخوانید!
2- بستنی یخی بدون قند بخورید
آبله مرغان همچنین می تواند در داخل دهان ایجا
برای آرامش روان سفر بهترین گزینه است که می
تواند روان شما را بعد از مدتی که زندگی پر مشغله آن را آزرده، به خوبی تسکين
ببخشد. این سفر باید به معنای واقعی کلمه آرامش بخش باشد. چه چیز بهتر از دریا
برای آرامش روان؟ و چه بهتر اگر مقصد در دل دریا باشد؛ جزیره کیش جایی است که
آرامش در سفر را خواهید داشت و برای مدتی شما را از مخاطرات زندگی شلوغ به دور می کند.
این تسکين روح و روان تنها تاثیر دریا نیست چون هتل های کیش شما را یاری می دهند
که بدون درگیری ذهنی
دردهای عضلانی و مفصلی معمولا از ۱۲ تا ۴۸ ساعت بعد از انجام فعالیت بروز میکنند.بسیاری از افراد از داروهای شیمیایی برای تسکين دردهای موضعی خود استفاده می کنند اما باید بدانید مصرف زیاد مسکن ها می تواند اعتیادآور باشد.در این میان داروهای گیاهی زیادی برای درمان دردهای مفصلی و عضلانی وجود دارد.یکی از مهمترین داروها روغن سیاه دانه می باشد . سیاه دانه بهترین روغن برای دردهای عضلانی است و با ماساژ آن می توانید خونرسانی در عضلات را زیاد کرده و در
زمانی که بعدازظهر همچون من رخت می بست برای رفتن، من در سردرد خفیفی بخاطر کمبود خواب رنج می بردم. اما پیش روی کردم به سمت خانه مادربزرگم. در حالی که تسکين دردم را در چای خاله ام می دیدم. اما آن را در کتابخانه اش یافتم. مدتها پیش صادق1 را در کنار دایی ام دیده بودم. اما هیچگاه بوف کور2 را نخوانده بودم. صادق پیش می راند و خیلی دقیق توصیف می کرد و مرا تشنه و سپس قطره امیدی به من می بخشید. نمی خواست سیراب شوم تا دیگر تشنگی را نچشم. بعد از همراهی کوتاهی به
اغلب افراد از روش هایی مانند استفاده از مسکن برای  تسکين دردهای خود استفاده می کنند اما باید بدانید به جز روش های معمول، از طریق راهکارهایی مانند فشار دادن نقاط خاصی در کف دست می توان دردهای بدن را تسکين داده و برخی بیماری ها و مشکلات را درمان کرد.
به منظور این کار کافی است این نقاط خاص را برای 5 ثانیه به آهستگی فشار داده، نفس عمیق بکشید. و معجزه این کار را ببینید.
 
نقطه ای در پایین انگشت شست(1)
سرفه، ناراحتی های تنفسی و عملکرد تیروئید  با فشار
درمان معده درد, علل معده درد و تسکين آن
معده درد به دلایل مختلفی ایجاد می شود. تغذیه نقش بسیار مهمی در پیشگیری و تسکين و درمان دردهای معده دارد. بیماری های مختلفی موجود است که از علایم آن ها معده درد می باشد.
معده درد جزء آن دسته دردهایی است که اغلب افراد آن را تجربه کرده اند. درد معده ناشی از عوامل مختلفی است. یکی از عواملی که به سرعت بر معده تاثیرگذار است، استرس و اضطراب می باشد. در این مطلب علت های معده درد و چگونگی درمان آن را بیان خواهیم کرد.
فواید و خواص درمانی عسل
 
 
خواص عسل در کاهش سرفه: 
 
از آنجایی که عسل به کاهش  سرفه کمک می‌کند، با شایع‌ تر شدن سرماخوردگی بخصوص در طی ماه‌ های زمستانی، مصرف آن می‌ تواند بسیار مفید باشد. شما می‌ توانید از شربت‌ های سرفه تجویز شده بوسیله پزشک استفاده کنید، اما مواد تشکیل دهنده آنها برای سیستم ایمنی شما مضر هستند.
تمام مواد موجود در شربت سرفه، برای شما سلامتی به ارمغان نمی‌ آورند، اما عسل نوعی داروی قدیمی برای سرفه است که برای سلامتی مفی
پوسیدگی دندان رایج ترین علت دندان درد است. با این حال این به تنهایی نمیتواند علت دندان درد باشد. دندان ترک خورده، دندان پر شده آسیب دیده، لثه های عفونی، دندان آبسه کرده (عفونت همراه با درد در ریشه دندان یا بین لثه و دندان) همه اینها میتواند باعث دندان درد شما شود. وقتی که شما حرکات تکراری نظیر جویدن آدامس یا ساییدن دندان ها با دهانتان انجام میدهید ممکن است که از دندان درد رنج ببرید.
درمانهای خانگی برای تسکين دندان درد
1-کیسه یخ برای تسکين دندا
موارد کمی هستند که سوزش و ناراحتى حاصل از آنها بیشتر از سوختن بدن باشد. چه سوختن به خاطر گرفتن دسته فى داغ قابلمه یا کترى روى گاز باشد و چه تماس دست با موتور داغ اتومبیل، یافتن مسکنى که قدرت التیام محل سوختگى را هم داشته باشد، ضرورى است. در این مقاله قصد داریم 15روش موثر و ثابت شده علمی برای تسکين سوختگى را برایتان شرح دهیم.
1-آلوئه ورا
استفاده از مشتقات گیاه آلوئه ورا سریعترین و رایجترین درمانی است که مىتواند به شما در تسکين سوختگى کمک کند.
چ
استفاده از روغن شاهدانه برای کاهش درد 
 
 
کاهش درد مزمن
تسکين درد آرتریت
تسکين درمان سرطان
کاهش درد میگرن
اثرات جانبی
بررسی اجمالی :
Cannabidiol (CBD) نوعی گیاه کانابینوئید است ، ماده شیمیایی است که بطور طبیعی در گیاهان شاهدانه (ماری جوانا و کنف) یافت می شود. CBD باعث نمی شود احساس "زیاد" که اغلب با حشیش همراه است. این احساس توسط تترا هیدروکانابینول (THC) ، یک نوع متفاوت کانابینوئید ایجاد می شود.
برخی از افراد مبتلا به درد مزمن برای مدیریت علائم خود از م
در این مطلب با فواید، عوارض، نحوه مصرف اصولی و سایر نکات ضروری داروی میدازولام آشنا می شوید. این مقاله در واقع بعد از چندین روز جستجو در مجلات معتبر پزشکی دنیا جمع آوری شده استش
میدازولام چیست؟
میدازولام یک داروی بنزودیازپین، نوعی آرامبخش است. میدازولام به عنوان آرامبخش برای شخصی که جراحی سرپایی دارد، استفاده میشود. این دارو معمولاً برای امور دندانپزشکی و اقدامات بهداشتی کاربرد دارد.
ایجاد تسکين قبل از جراحی(برای ایجاد خواب یا خواب آلود
❆ مرهم:
 
تمامِ خیابان های شهر را هم که قدم بزنم،باز به بازوان تو محتاجم.به آغوشت،که دردم را تسکين می‌دهد!مرا بی تو بودن راهیچ کاری نیست!
 
#سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_کوتاه┏━━━━━━━━━━•┓@ZanaKORDistani63@mikhanehkolop3https://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com┗••━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━┛
چگونه بیماری چشم صورتی را در منزل درمان کنیم؟
بیماری چشم صورتی یا ورم ملتحه، معمولا موقتی است و علل مختلفی مانند عفونت باکتریایی، عفونت ویروسی و یا حساسیت باعث بروز آن می شود. افراد می توانند برای تسکين علائم آن، از هر نوع درمان خانگی کمک بگیرند. چشم صورتی که پزشکان آن را ورم ملتحمه نیز می نامند، معمولا ظرف مدت دو هفته و بدون هیچ گونه درمانی، از بین می رود. با این حال، درمان های خانگی می توانند خارش، ناراحتی و التهاب ناشی از این عفونت را تسکی
خواص انار
1. پوست و ریشة انار ضدکرم
2.انار معتدل، مقوی، ملین، ادار آور و ضد تشنگی
3.اگر بعد از غذا انار شیرین خورده شود رنگ چهره زیبا و غذا آسان هضم می‌شود.
4. کسانی که لاغر هستند خوردن انار برای آنها مفید است البته نوع شیرین آن
5. انار شیرین برای کسانی که یرقان دارند مفید است، یک ساعت قبل یا بعد از غذا میل شود.
6. انار شیرین سرفه را تسکين می‌دهد و صدا را باز می‌کند (برای کسانی که آواز می‌خوانند)
7.انار شیرین خارشهای بدن را تسکين می‌دهد.
ادامه مطلب
 http://WWW.NEGARSKIN.IRتسکين درد کمر
تحقیقاتی برای کاهش درد کمر توسط تزریق بوتاکس در حال انجام است که طرفدارن نظریه مثبت بودن تاثیر بوتاکس بر روی دردهای کمر معتقد هستند که بوتاکس به تقلیل اسپاسم‌های عضلات و التهاب کمر به تسکين درد کمر کمک می‌کند.
در این شکل درمانی بوتاکس پس از ۱۰ تا ۱۴ روز تاثیرات مثبت خود را نشان می‌دهند و این تاثیر ها طی ۳ تا ۴ ماه استمرار دارد.
مرکز ستون فقرات دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس بر عقیده‌ای متذکر هستند که بیان می کند،
چه می‌گویی سایه؟چه واگویه می‌کنی با من سایه؟با ایندوخته نگاهُریخته خونُخفته نجواچه می‌گویی سایه؟چه واگویه می‌کنی با من سایه؟به سان مردی که برای همیشه معشوقه‌اشدر شکل زنی که برای همیشه عاشق‌اشکه سایه‌ی منی تو؟که فرار نکنم از تو؟که تو با منی؟که پنهان نشوم از تو؟که تو صدای منی؟که سکوت نکنم؟که غمگینی و به تو نخندم؟که برای زنده ماندن بایدتو را از خود دور کنم؟چه می‌گویی سایه؟​​​​​​​چه واگویه می‌کنی با من سایه؟اندکی بلندتر‌ترع
تحریک الکتریکی اعصاب یا تنس (Tens) به واسطه تکنولوژی بسیار پیشرفته برای مصارف فیزیوتراپی و خانگی میسر است.
امواج ملایم الکتریکی به هر جائی که بالشتکها قرار گرفته اند نشاط می بخشد. فشارهای کاری، خستگی و دردهای عضلانی به طور موثری به وسیله تنس قابل درمان میباشد.
کاربرد دستگاه محرک الکتریکی اعصاب:
امروزه تنس بعنوان یکی از ایمن ترین و موثرترین روش های تسکين درد ن باردار در وضع حمل شناخته شده است. کارشناسان مامایی این روش را بعنوان بخشی از برنا
یک پیش نویس دارم که فقط عنوانش را نوشته ام ! 
شرح دیشب بود ،خوابیده بر روی تخت های سخت خوابگاه . دل شکسته و رها از اضطراب مسابقه ی امروز . 
حالا اما دوباره ، خوابیده بر تخت های سخت خوابگاه با لباس های ورزشی و کوله پشتی پر برای کمتر از یکساعت دیگر ! 
نمیدانم چه پیش آید اما هرچه هست خیر است ! 
کلیشه ای ست اما تسکين دهنده! 
غم غربت شرایطی است که در آن فرد از وطن و خانه خود دور بوده و احساس دلتنگی و اندوه شدیدی را تجربه می‌کند. دلتنگی برای نزدیکان، شرایط فرهنگی و دشواری‌های موجود در مهاجرت باعث ایجاد احساس غم غربت می‌شوند. بسیاری از افراد با وجود انتخاب خودشان برای مهاجرت نیز دچار دلتنگی و حسرت می‌شوند. خلق پایین، بی انگیزگی، افسردگی، بیکاری از پیامدهای غم غربت هستند. بیشتر افراد برای داشتن یک زندگی شاد اقدام به مهاجرت می‌کنند. این غم و اندوه مانع از رسیدن
ریلایف یا همان دیکلومول یک مسکن غیر استروئیدی است. از این دارو برای کاهش درد و التهابات در شرایطی مختلف استفاده می‌شود. از این دارو برای درمان گرفتگی عضلات در دوران قاعدگی نیز استفاده می‌شود.
ترکیبات دیکلومول
دو ماده اصلی این دارو دیکلوفناک و پاراکتامول (استامینوفن) است. میزان ترکیب این دو ماده با توجه به نوع دارو متفاوت است.
مزایای قرص دیکلومول
دیکلومول یک داروی مسکن است و برای تسکين دردهای زیر استفاده می‌شود:
آماس زردپی
آماس مفصلی
گرفت
روش های فوری برای درمان و تسکين دندان درد
اگر این موارد دست نخورده باقی بماند، پلاک‌ها می‌توانند باعث تشکیل تارتار شوند که به راحتی قابل شستشو نیست. این اسیدها باعث خورده شدن عاج دندان می‌شوند و اگر به آن‌ها رسیدگی نشود قادرند مغز دندان را نیز از بین ببرند.دندان درد.
این کار تا زمانی ادامه پیدا می‌کند که پالپ یا همان مغز دندان دچار عفونت ‌شود. قبل از اینکه بخواهید از درمان‌های خانگی زیردندان درد. استفاده کنید بهتر است. از یک دندانپزشک کم
پد ژلی خنک کننده میگرن تسکين فوری سردردهای عصبی و میگرن ، گرمازدگی و گرگرفتگی
 
migraine kooln soothe
 

میگرن از جمله بیماری های سخت و دردناک می باشد که با سردردی شدید همراه می باشد . میگن می‌تواند بصورت ضربه و تپش در سر رخ‌دهد و ممکن‌است باعث، حالت تهوع، استفراغ و حساسیت شدید به نور و صدا شود.
علائم نشان دهنده میگرن
 
سرد در همراه با تپش
حالت تهوع و درد معده و استفراغ
حساس شدن به نور و صدا
موارد دیگری نیز در نشان دادن علائم میگرن وجود دارد که اصلی تری
* می‌دونی . فرق من با آدم‌های معمولی همینه
. من نمی‌تونم وقتی به مرز فروپاشی می‌رسم گوشی تلفن رو بردارم و به
کسایی که می‌خوام زنگ بزنم . که شاید تسکين بیابم . اینم از مدل زندگی
رقت‌بار منه که ازش غصه‌ام می‌شینه ‌. و گرنه دیگران که تقصیری ندارند
‌. جور درماندگی من رو فقط خودم باید بکشم ‌. 
* کاش بخوابم و در خواب، دستی تا صبح محکم بغلم کند .
 
 
 
گلاب برای هزاران سال حتی در قرون وسطی استفاده شده است و تصور می شود منشا آن ایران باشد. این گیاه به طور سنتی در محصولات زیبایی، مواد غذایی و نوشیدنی استفاده می شود. همچنین دارای مزایای بالقوه ای برای سلامتی است.
کمک به تکسین سوزش پوست
یکی از بزرگترین فواید گلاب خاصیت ضد التهابی بسیار قوی آن است. این خاصیت می تواند به درمان چندین بیماری داخلی و خارجی کمک کند. حتی ممکن است سوزش اگزما یا روزاسه نیز تسکين بدهد.
تسکين گلو درد
پزشکان غالباً برا
درمان درد مفاصل
روش های درمان
ضماد عصاره پیاز نرگس با عسل طبیعی بر اعضای دردهای مزمن عصبی و نقرس سبب از بین رفتن این دردها می گردد.
بیماران مبتلا به درد مفاصل باید جوشانده برگ زیتون با عسل صبح ناشتا یک لیوان میل نمایند .
خوردن مخلوط مساوی سرکه و عسل با انگور فرنگی سبز به علت داشتن
مواد معدنی بسیار نافع است و باید قبل از صبحانه و ناهار یک استکان میل شود .
مغز گردو را با زیره سیاه کرمانی نرم ساییده و با عسل مخلوط کرده به محل درد بمالید
در تسکين در
خدایا ؛
گاهی مرا در آغوش بگیر . . .
وقتی در محاصره ی مشکلاتم و تنها پناهگاهم تویی
وقتی تمام تلاشم را کرده ام ، خسته ام و دلم کمی سکوت می خواهد ،
کمی آرامش ، کمی تسکين . . .
بی خبر از راه برس و مرا بغل کن
باور کن آدمِ جا زدن نیستم !
اما ؛
از یک جایی به بعد ، بگو که با هم درستش می کنیم ،
از یک جایی به بعد ، خودت برایم معجزه کن !
 
+یادداشت شماره ۵۱
مدیریت عوامل مسبب نوروپاتی و برطرف کردن علائم از اهداف درمانی به حساب
می‌آیند. درصورتی‌که تست‌های آزمایشگاهی هیچ بیماری دیگری را نشان ندهند،
احتمالا پزشک به بیمار وقت می‌دهد به این امید که علائم نوروپاتی بهبود
یابد. علاوه بر داروهایی که برای درمان نوروپاتی دیابتی
و بیماری‌های مرتبط با نوروپاتی محیطی استفاده می‌شوند، برخی داروهای
مصرفی جهت تسکين علائم و نشانه‌های نوروپاتی محیطی از قرار ذیل هستند:
داروهای مسکن
داروهایی که بدون نس
با توام
ای لنگر تسکين!
ای تکان‌های دل!
ای آرامش ساحل!
با توام
ای نور!
ای منشور!
ای تمام طیف‌های آفتابی!
ای کبود ارغوانی!
ای بنفشابی!
با توام ای شور ای دلشوره‌ی شیرین!
با توام
ای شادی غمگین!
با توام
ای غم!
غم مبهم!
ای نمی‌دانم!
هر چه هستی باش!
ای کاش.
نه، جز اینم آرزویی نیست:
هر چه هستی باش!
اما باش!
گاهی حضورت چه پر رنگ می شود.
آن قدر که در تک تک لحظاتم،وجودت را حس میکنم.
در شادی ام،تو را می بینم خنده بر لب که با آغوش باز، دعوی بوسه ی من بر لبان سرخت میشوی. 
در غمم، تسکين و آرامش دهنده می بینمت که دست نوازش بر سرم میکشی و به من میگویی: آه بنده ی من!  به من امید داشته باش. من کنارتم! 
آنگاه است که من غرقه در خوشحالی و غوطه ور در آرامشم.ممنون بخاطر وجودت خداجون!
 
 
آلوفرست اسپری
محلولی با PH بالا - تسکين و بهبود طبیعی زخمهای جزیی پوست، ساییدگی، سوختگی، خراش، آفتاب سوختگی، سوزش پوست و دیگر التهابات پوستی بدن، موثر در بیماری پوستی زونا و ویتیلیگو(لکه های سفید پوستی)
Aloe First Spray
محلولی همراه با ژل آلوئه ورا - بره موم عسل - الانتوئین و عصاره یازده گیاه ارزشمند با PH مفید برای پوست، اسپری آسان برای پوستهای حساس.
تسکين و بهبود طبیعی زخمهای جزیی پوست، ساییدگی، سوختگی، خراش، آفتاب سوختگی، سوزش پوست و دیگر التهابا
وقتی بعضی چیزارو نمیبینمو انتخاب میکنم که نگاه نکنمبیاد می اورم و بعد از خودم میپرسم حسم چیه؟!و میگم شبیه اینکه به زخمت نگاه کنی و یاد دردت بیفتیاما مطمئنی جای زخم هم خوب میشه مثل همیشه
 
به پشت سرت که نگاه نکنی.حس میکنی دور شدی خیلی دور
و همین حس خیلی چیزا رو تسکين میده
چه یک استاد یوگا باشید و چه یک مبتدی، یوگا تاثیرات شگفتی در قدرت بدنی، انعطاف پذیری و حتی سلامت روان شما دارد. پس اگر به دنبال راهی برای کاهش تنش، اضطراب و استرس هستید این مقاله را حتما بخوانید
حرکت یوگا برای رهایی از تنش، اضطراب و استرس
ثابت شده است که این تمرین ذهنی یک راه عالی برای تسکين ذهن، بدن و روح است – و در حالی که کل تمرینات یوگا برای تمرین تمدد اعصاب و آرامش است، حرکاتی خاص در یوگا وجود دارد که نسبت به سایر حرکات تاثیر بیشتری در کاه
فواید جو دوسر برای پوست
فواید جو دوسر برای پوست : جو دوسر برای پوست فواید بسیاری دارد و ما در این مطلب میخواهیم به آن بپردازیم. همراه ما باشید.
جو دوسر برای چه چیزی خوب است؟
بدون بحث بیشتر، بیایید در مورد اینکه بلغور جو دوسر برای چه چیزی خوب است صحبت کنیم. در زیر، ما برخی از مزایای شناخته شده را بر اساس تحقیقات تجزیه و تحلیل می کنیم.
آبله مرغان.
برای کمک به مراقبت از خارش پوست مرتبط با آبله مرغان، آکادمی درماتولوژی آمریکا (AAD) پیشنهاد می کند که د
یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه هیروشیما یک هدف جدید برای درمان درده‌ای مزمن را مشاهده کرد . تحقیقات بیشتر با استفاده از این گیرنده می‌تواند منجر به داروهای موثرتر و موثرتر برای درمان درد مزمن شود .
شرایط ایجاد درد مزمن می‌تواند مشکل باشد . این درد شامل درد سیاتیک , سرطان و ورم مفاصل است . استاد دانشگاه علوم پزشکی و علوم پزشکی , دانشگاه هیروشیما , توضیح می‌دهد که مکانیسم درد مزمن پیچیده است که یکی از دلایلی است که چرا مدیریت درد بسیار مشکل است .
اینجا درون من کسی به انتظار تو نشسته است، و تاکنون میخواستم بیایی تا آلامم را تسکين بدهی، یا "آمالم را به من برسانی."
دیگر وقتش رسیده که بیاموزم تو را برای خودت دوست داشته باشم،و دریابم بزرگترین آلام نبود شماست 
و آمدنتان زیباترین آرزوست
عالیجناب میخواهم شما را برای خودتان بخواهم
شاید منظور از یکی شدن بدن و ذهن این است که جسم از جریان ذهن جدا نیست. مثلا وقتی جسم بیمار و ذهن سرحال است تا حدی می‌تواند جسم را تسکين دهد. وقتی مدام به بدن ایراد گرفته شود، تو زشتی، تو چاقی، تو لاغری، تو شیر برنجی، موهات شبیه اسکاچ است و. ذهن نیز آشفته می‌شود. اگر در مورد بدن بد فکر کنیم تبدیل به چیز بدی می‌شود و اگر احساس خوبی درموردش داشته باشیم چیز خوبی می‌شود. اهمیت این موضوع وقتی است که بدانیم ما با ارزش‌گذاری در حال خلق خودمان هستیم.
۱- چاقیبرای برخی، ممکن است تا حدودی عجیب و غریب به نظر برسد، منتها چاقی عمدتا به دلیل کم تحرکی اتفاق می افتد. به جای ساعت ‌ها دویدن بر روی تردمیل، یوگا یک روش موثر برای کاهش وزن است. طبق گفته ژورنال یوگا،  بهترین ژست ها برای از دست دادن وزن از طریق یوگا شامل ژست قایق، ژست زاویه باز و خم به جلو هستند.
۲- توده عضلانی کم و عضلات ضعیفبسیاری از مردان از داشتن عضلات بزرگ لذت می برند، زیرا آنرا جذاب می دانند؛ اما برای برخی، عضلات بزرگ جایی برای تحسین ن
انگور فرنگی سیاه درختچه‌ای است با شاخه‌های راست و برگ‌های بریده که پشت برگ‌های آن برجسته می‌باشد، گل‌های زرد کمرنگ آن به میوه‌های سیاه تبدل می‌شوند که ارتفاع آن 1/5 تا 2 متر می‌رسد.

باید بدانید این میوه منبع فوق‌العاده‌ی ویتامین C محسوب می‌شود. در واقع هر 100 گرم انگور فرنگی سیاه حاوی 159 تا 200 میلی گرم ویتامین C می‌باشد؛ و این میزان خیلی بیشتر از میوه‌های دیگر است.


انگور فرنگی سیاه دارای ویتامین‌های B، A، قندها و مواد معدنی لازم برای بد
تسکين دردهای قبل از قاعدگی یا
من هنوز با زنی ملاقات کرده‌ام که از بودن در دوره او لذت می‌برد یا تغییرات روحی دوست‌داشتنی را تجربه می‌کند که اغلب با آن کنار می‌آید. بسیاری از ن به سادگی با این زودرنجی و باد کردگی و نفخ شکم سر و کار دارند (چون ما ن هستیم و این کاری است که ما انجام می‌دهیم). اما گاهی اوقات حتی دشوارترین ما به کمک کمی از مشکلات premenstrual نیاز داریم
اول، نگاهی به آن چه سندروم premenstrual (PMS)دقیقا وجود دارد. بعد از تخمک‌گذاری
آویشن از قدیم برای مصارف خوراکی و تهیه غذاها و سالادها به کار می رفته اما کم کم به جمع گیاهان دارویی نیز اضافه شد و مردم از خواص طبی آویشن مطلع شدند. دمنوشی برای ویروس سرماخوردگی , نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار موثر هست و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به مریضی‌های گوناگون دارند. طبع آویشن از نظر طب سنتی گرم و خشک است. آویشن رابه صورت تازه یا خشک و پودر شده در انواع غذا‌ها مصرف میکنند. دمنوش آویشن یا چای آویشن نوشیدنی سا
آلرژی ها: گیاه نعنا حاوی ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب است که رزمارینیک اسید نامیده میشود. مطالعاتی در مورد اثربخشی آن بر تسکين علایم آلرژی های فصلی بعنوان یک درمان طبیعی انجام شده است.شیردهی: شیردهی مادر برای نوزاد و مادر مزایای ویژه ای دارد اما ممکن است موجب درد و آسیب به نوک شود. مطالعه ای که در آوریل 2007 در مجله ی بین المللی تغذیه با شیرمادر منتشر شد نشان داد که آب نعنا موجب جلوگیری از ترک نوک و درد آن برای مادرانی که اولین ب
عرق پونه حاوی ترکیبات آنتی هیستری است که موجب تسکين اعصاب و مغز میشود. این بخصوص برای بیماران مبتلا به هیستری که از حملات این بیماری مختلف مانند تشنج، رفتارهای خشونت آمیز و غش کردن رنج میبرند، مفید است. برطبق وبسایت Organic Facts، اثرقدرتمند این گیاه درمقابل هیستری برای دور کردن حملات این بیماری اهمیت دارد. به همین ترتیب این گیاه دارای خواص آرام بخش است که به کاهش عصبانیت کمک میکند.
بیماران مبتلا به آرتریت و روماتیسم هم ازاین گیاه سود خواهند برد.
جراحی لاغری ، عملی مهم با درجات مختلف پیچیدگی است، به همین دلیل طبیعی است که بیمار در روز های اولیه پس از جراحی لاغری دچار خستگی مفرط، حالت تهوع، استفراغ، بی خوابی، درد حاصل از جراحی، ضعف، سرگیجه خفیف، درد در هنگام خروج باد معده (چه از راه دهان و چه از راه مقعد) و تحولات روحی باشد.
با این حال، می توانید مطمئن باشید که تامین احساس آرامش و تسکين درد بیمار، پس از جراحی لاغری یکی از اولویت های کارکنان بیمارستان می باشد. به همین دلیل پرستاران بیما
روزایی که تعطیلم و خونم مث امروز و دیروز، بدترین روزامنخاطره ها و حرفا مث خوره میفته به جونم.حتی صدا و خنده هاشم میاد تو گوشم.تمام کل هفته منتظر تعطیلیای اخر هفته هام که بخوابم و ریلکس کنمولی عملا اون روزا میشن روزای مرور خاطرات!!
دلم مشهد میخوادخیلی زیادالبته که اگه برم هجوم خاطره ها مسلما منو تو اون شهر خفه میکنه.ولی حس میکنم دلم میخواد برم اونجا
نمیدونمشایدم اینکه پریشب خوابشو دیدم در ناراحتی این دو روزم بی تاثیر نیس:/ میگن وق
فواید ماساژ صورت با سنگ سرد
ماساژ صورت سنگ سرد با استفاده از
سنگ‌های مرمر صافِ سرد بر روی یخ انجام می‌شود. درمان سنگ سرد که منافع
شگفت انگیز آن به طور گسترده‌ای شناخته نشده است. ماساژ سنگ سرد در ناحیه
صورت علاوه بر فواید تسکين‌دهندگی، فواید زیبایی ویژه‌ای نیز دارد که در
کشور ما و اکثر کشورها به آن بی‌توجه هستند. این فواید به طور کلی شامل
موارد زیر می‌شوند.
درمان سینوزیت
مناسب برای سندرم TMJ
از بین برنده پف و حالت خستگی چشم
تسکين سردرد
کا
عاقبت از دست عشقت سر به صحرا میگذارم یا به تسکين میرسم یا جان به غم ها میسپارم
ای نگارم نگارم به عشق تو دچارم بی قرارم بی قرارم
گفته بودن حرمت عشق مرا مشکن مگر نه داغ عشق پاک خود را بر دلت جا میگذارم
هر چه میخواهی دلم را بشکن اما با خبر باش گر غرورم بشکند روی دلم پا میگذارم
قصه ی امروز و فرداهای تو دنبالدار است من دگر شوقی برای دیدن فردا ندارم
برترین‌ها: برای هر کسی می‌تواند اتفاق بیفتد: شروع یک درد ناگهانی سوزن مانند، ضربان دار و یا چنگ زدگی. شاید در چنین شرایطی دارو یا قرص مناسبی ندارید که مصرف کنید، وحشتناک به نظر می‌رسد، اما نگران نباشید. ما راهکار‌ها و توصیه‌هایی برای‌تان داریم که بتوانید دردتان را موقتا تسکين بدهید یا شاید اصلا دردتان کلا برطرف شود.
برای تسکين گلو دردتان یک تکه شکلات تلخ بخورید
اگر سرفه می‌کنید و احساس می‌کنید گلو درد دارید، یک تکه شکلات تلخ (با درصد ب
چگونه باور کنم نبودنت را در کنارمآنگاه ک دلهره هایم را با قطره اشکی  تسکين میبخشی و خودت را نشانم میدهیمگر میشود امشب رااحیا گرفت و یاد خطاهای تا همیشه توامان با خود نکرد
دیگر لحظه ها هم از پس مکث های طولانی خوشبختی در وجودم به این مصیبت تن داده اند
نهکمی صبر کن یا صبار.
 
خوشبختی را چیزهای دیگری معنا میبخشدچیزهایی از جنس تو  و داشتنت.
ای بی نهایتتا منتها الیه بودنم را در کنار خودت رقم بزن.
بسیاری از افراد نمیدانند که گل زیبای ختمی کاملا خوراکی است (ریشه، برگها و شکوفه ها) و فواید آن از ظاهر جذابش بیشتر است. چیزی که درمورد این گیاه باید بخاطر بسپارید این است که گرمای بالا و الکل میتواند ماهیت برخی خواص التیام آور آن را تغییر دهد. پس از این دو روش آماده سازی گل ختمی استفاده نکنید.
خواص در طب سنتی
بنام خطمی شناخته شده است. طبیعت آن نزدیک به اعتدال است. رالینوس طبیعت گیاه را سرد و تر دانسته و ابن سینا گرم و معتدل اکثراً آن را مایل به س
یک عصر اردیبهشتی هم هست که غمگین نیستم. و گلبهی ام لابد. یوگنی گرینکو "جانِ مریم" می‌نوازد و من زیر این پنجره و روی این کاناپه به شست پاهام نگاه می‌کنم و فکر می‌کنم که کاش می‌شد این هوا، این رنگِ نور و این نسیم لطیف را برای کل سال نگه دارم. می‌ترسم که این روزها تمام شوند و من خوب نفس نکشیده باشمشان. در واقع هیچ‌کجای زندگیم به چنین چیزی فکر نکرده بودم! شاید چون انقدر بهش نیاز نداشتم. چشم‌هام طور دیگری می‌بینند. مردّدم که این حال "داغی"ست یا "
ای عزیزم یک دمی از نازنین من بگو،
بر خزان من نگر، حال حزین من بگو.
از کمان ابرویش حرفی مگو در پیش او،
از کمان قامتم تو در کمین من بگو.
همقدم گردی تو گاهی با رفیق همقدح،
نوشبادی هم برای همنشین من بگو.
نی مرا تحسین بگو از بهر تسکين دلم،
نی سخن از سوز عشق آتشین من بگو.
صد هوس در دل بمرد و صد امید زندگی،
گر نمردم من ز غم، صد آفرین من بگو.
خیرخواه من بدی، خیری نکردی بهر من،
خیربادی در نفسهای پسین من بگو.
خواص دارویی سنجد
 
ضد تب و درد است.
بادشکن و مقوی قلب است و سردرد را تسکين می دهد.
پودر هسته آن غضروف ساز بوده و جهت ترمیم مفاصل و کمردرد میتوان آنرا با شیر میل کرد
از گل آن برای التیام زخم استفاده می شود.
کم کالری و مقوی معده است.
سنجد پخته شده در روغن زیتون، درد مفاصل وخارش پوست را درمان می کند و برای رشد مومفید است.
 

 
گیاهان پر فایده برای معالجه شدن استرس موجود می باشد.
که هر کدام از این گیاهان را می توانید .
به شیوه های متفاوتی مورد مصرف قرار دهید.
مانند اینکه آن را به سوپ یا سالاد خود اضافه کنید .
و یا دم کرده آن را مصرف کنید.درمان گیاهی استرس
که این گیاهان شامل موارد زیر می شود:
    گل ساعت: اثر بخش این گیاه متوسط می‌باشد.    و خواب را بیشتر خواهد کرد.    علاوه بر این برای معالجه اضطراب و بی‌خوابی .    و عصبانیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.    قسمتی از گیاه
درمان سردرد
پست سر، دقیقا بعد از تمام شدن جمجمه را با انگشت شست محکم فشار دهید و نگه دارید
حداقل یک دقیقه
تا ۳ بار تکرار شود
بسیاری از سردرد ها تسکين میابد و برخی از انواع سردرد، درمان می شوند.
┄┅═══✼✼✼═══┅┄
️ #پیک_خبری_ملارد
@peikemalard
[عکس 1280×818]
مشاهده مطلب در کانال
 
رسم است هر که داغ جوان دید، دوستانرأفت برند حالت آن داغدیده را
یک دوست زیر بازوی او گیرد از وفاوآن یک ز چهره پاک کند اشک دیده را
آن دیگری بر او بفشاند گلاب قندتا تقویت شود دل محنت کشیده را
یک چند دعوتش به گل و بوستان کنندتا برکنندش از دل، خار خلیده را
القصه هرکس به طریقی ز روی مهرتسکين دهد مصیبت بر وی رسیده را
آیا که داد تسلیت خاطر حسین؟چون دید نعش اکبر در خون تپیده را؟
آیا که غم‌گساری و اندُه‌بری نمودلیلای داغدیدۀ محنت‌کشیده را
بعد از پسر
 ❆ بهانه:نارنگی بهانه استبوی عشق می‌دهنددستان توپوست بگیر این فاصله ها رامن به فصل فصل آغوش تو محتاجم. ❆ مرهم:تمامِ خیابان های شهر را هم که قدم بزنم،باز به بازوان تو محتاجم.به آغوشت،که دردم را تسکين می‌دهد!مرا بی تو بودن راهیچ کاری نیست! ❆ راه:کدامین راهتو را به کلبهٔ قلبم می رساند؟ من، کلبه ای متروکم منتظر آمدنتاز پای در آورده مراانتظار. #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_کوتاه┏━━━━━━━━━━•┓@ZanaKORDistani63@mikhanehkolop3https://www.instagram.com/zanakordis
دریچه ای به خیال من باز است 
می تابد از آن کسی در اوج
در این ساحل خشک و سرد و عجیب
احساس می کنم طراوت یک موج
سرم در آسمان پیدا است
دری روبروی چهره ام باز است 
پشت در چیست ؟ نمی دانم
میان شک و تردید گمراهم
می کشم بار فکر سنگینی عمیق
راه بس طولانی و بی پایان
شایدم نمی رسم هیچ گاه
به درهای قفل این زندان
مهر می تابد از دستانی 
که پر شد از دستان دگر
شب به شب در حسرت خورشید
ماه مرا می دهد تسکين
از آسمان سقوط کردم
بی آنکه آگاه از آن باشم
پشت حجم یک دریا
افت
چه کرده چشم تو این مرد زخم آلود دیرین را
که یادش رفته آن پیمان سنگین نخستین را
من آشوب زمان و کینه افروز جهان بودم
نشانده بر دهانم بوسه هایت مهر تسکين را
هر آنکس که به فتوای من از خود عشق را رانده
بگو باز آورد با احترام این جام زرین را
که من بعد از دو قرن رفته از کاوشگری هایم
ندیدم در خم صد ساله این تلخی شیرین را
دلیلش هیچ چیزی نیست الا عشق الا عشق
به لب هایت اگر می آورد این شعر تحسین را
محمد صادق امیری فر
بواسیر یا هموروئید در دوران بارداری و به خصوص در سه ماهۀ سوم یا پس از زایمان مشکل شایعی است. بواسیر تورم غیرطبیعی رگ‌های خونی ناحیۀ مقعد است که در برخی موارد با خونریزی همراه است. در این مطلب با علائم بواسیر، عوامل مؤثر در ایجاد آن، راه‌های جلوگیری و تسکين درد ناشی از آن بیشتر آشنا می‌شوید.
ادامه مطلب
بواسیر یا هموروئید در دوران بارداری و به خصوص در سه ماهۀ سوم یا پس از زایمان مشکل شایعی است. بواسیر تورم غیرطبیعی رگ‌های خونی ناحیۀ مقعد است که در برخی موارد با خونریزی همراه است. در این مطلب با علائم بواسیر، عوامل مؤثر در ایجاد آن، راه‌های جلوگیری و تسکين درد ناشی از آن بیشتر آشنا می‌شوید.
ادامه مطلب
آبروی باد اگر سمباده بر یاد بکشد، وای من که چه تو را از یاد من خواهد برد؟ وای که هر باد و برف و بورانی زخمه‌ای جدیدم می‌زند از عمق زخم تو. وای من که هر گریه‌ی آسمانم، آبستن از بخار خیس تن توست. وای من که از یادت نمی‌بَرم و نمی‌بُرم. وای من که دریغم از مرهمی برای یادت. وای من که از بی‌پناهی تو پناه بر شعر و الکل و سیگار و بیهودگی روزگار. وای من که مبتلای تو و اسیر بطالت بی‌تو. وای من که خشکه خشکه تکه‌های لبم زنده به بوسه‌باران لب‌هایت. وای من که
 ❆ #باغ:سکوت قناری در این باغاز قیر و قار کلاغ نیستدیر زمانی است دیگردرخت ها را ایستادهسر می‌زنند در باغ ❆ #خیال:خیال توسالهاستبی خیال من شده است ❆ #درد:نبودنت دردی استبی امانتا نیایی تسکين نیابداین درد #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_سپکو@ZanaKORDistani63سپرای میخانهکانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)https://t.me/sepkomikhanehhttps://www.instagram.com/zanakordistani?r=nametaghttp://mikhanehkolop3.blogfa.com
مواد مغذی مهم در مرزه
دیگر مواد مغذی مهم موجود در مرزه به شرح زیر هستند:
ویتامین A
ویتامین B-complex، به خصوص پیریدوکسین (B6) و فولات (B9)
ویتامین C (در مرزنگوش، پونه کوهی و مرزه وحشی)
ویتامین E و K (در مرزنگوش و پونه کوهی)
کلسیم، آهن و منگنز مواد معدنی موجود در مرزه هستند. در مرزه، منیزیم و روی نیز قابل توجه است. همچنین در مرزه وحشی، منیزیم، پتاسیم، سلنیوم و روی وجود دارد.  دیگر اجزای مهم در خانواده مرزه عبارتند از الیاف غذایی، اسیدهای چرب امگا 3 و گیامغذ
قرن های متمادیست که درمان آرتروز و درد مفاصل توسط طب سوزنی ، رواج داشته است . طب سوزنی برای بسیاری از مبتلایان به عنوان جایگزین یا مکمل درمان های مدرن آرتروز استفاده می شود . طب سوزنی تنها برای درد مفاصل کاربرد درمانی ندارد ، بلکه در مفاصل تحریک شده و ملتهب ، می تواند منتج به تسکين درد قابل توجهی شود .
طی هزاران سال در طب سنتی چینی ، طب سوزنی برای تسکين درد به کار برده شده است . امروزه این روش به صورت گسترده ای در پزشکی مدرن کاربرد دارد . این کارب
 
سِرکه یک محلول آبی از اسید استیک و مواد شیمیایی دیگری است که می تواند ، شامل طعم دهنده ها باشد. معمولاً ۵ تا ۲۰ درصد از حجم سرکه‌ها، اسید استیک می‌باشد.معمولاً اسید استیک با تخمیر اتانول یا تخمیر قند توسط باکتریهای اسید استیک تولید می شود. سرکه‌های طبیعی، اسید تاتاریک و جوهر لیموی کمتری دارند.
سرکه انگور
این سرکه برای تسکين بیماری های پوستی مفید است. انستیتو Vinegar یک موسسه ی تجارت بین المللی است که اکثر تولیدکنندگان سرکه را که بی
به دلیل اثرات آرام بخش و تسکين دهنده ی نعناع، میتوان از آن برای کاهش نفخ و سایر مشکلات گوارشی استفاده کرد. نعناع با آرامش عضلات صاف موجود در معده، کار می کند و باعث خارج شدن گاز معده می شود.
هنگامی که نعناع با سایر گیاهان آرامش بخش مانند رازیانه، بابونه، شیرین بیان و گیاه شاه پسند به عنوان یک چای گیاهی ترکیب شود، ممکن است در کاهش علائم کولیک موثر باشد. اگر تصمیم دارید مخلوط گیاهی را که حاوی نعناع است به کودک خود بدهید، سعی کنید از مقادیر کم م
ماساژ سنگ داغ برای کسانی که درد و تنش عضلانی دارند یا اینکه فقط می‌خواهند آرامش داشته باشند از همه بهتر است. این نوع ماساژ درمانی شبیه ماساژ سوئدی است، فقط اینکه ماساژ درمانگر به جای دست‌ها یا علاوه بر دست‌هایش از سنگ‌های داغ نیز استفاده می‌کند. این کار تنش عضلانی را کاهش می‌دهد، جریان خون را افزایش می‌دهد، و از طریق استفاده‌ی سنگ‌های داغ درد را تسکين می‌دهد. سنگ‌های داغ همچنین ممکن است به موارد زیر نیز کمک کنند:
تسکين تنش عضلانی
لوسیون آلوئه ورا
لوسیون غلیظ و همه منظوره برای پوست دست، صورت و بدن با خاصیت مرطوب کنندگی و التیام بخشی بالا بهترین انتخاب برای پوستهای خشک و پوسته پوسته شده جهت حفاظت از پوست در برابر خشکی، آلودگی هوا و عوامل نامطلوب جوی متعادل سازی سریع PH پوست جهت نرم و مرطوب نگهداشتن آن حاوی ژل آلوئه ورا،روغن جوجوبا و ویتامین E . همراه با کولاژن و الاستین.
Aloe Lotion
یکی از محصولات صاحب نام ما، لوسیون آلوئه است که لوسیونی خارق العاده و چند منظوره برای پوست بود
میرویم به بالاترین نقطهدور از مردم. موسیقی که درد هایمان را زنده میکند ولی تو 
برای تسکين درد هایت;دست در دست من موهای بلند و نرمت را بر شانه ام میگذاری.
آرام نجوا میکنیم.چیز هایی که از هم میخواهیمداستان هایی میگوییم که مانند خودمانند.
میدوییممیخواهیم دور شویمشب را نمیخواهیم.ما نیاز داریم روشنایی را.نیاز دارم تا تو را ببینم.نیاز دازم چون باید تو را بیشتر از تو بشناسم
ولی شبستاره هایشنور ماهمیدانم که تو را از من خواهند گرفتولی ما
ر
ماساژ درمانی و منوال تراپی
اصطلاح منوال تراپی به معنای انجام تکنیک های درمان دستی بر روی مفاصل ستون فقرات و دست ها و پا ها برای کمک به تسریع درمان و تصحیح اختلال عملکرد آن ها می باشد . روش های درمان دستی (کایروپراکتیک) می تواند شامل کشش دادن عضلات و مفاصل ، ماساژ عمقی بافت نرم ، فشار درمانی و جا اندازی مفاصل یا بافت های نرم  شود. تکنیک های مانوال تراپی شامل ماساژ های نرم ، ریتمیک ، و همچنین حرکت دادن ماهرانه بدن ( در واقع مفاصل) شخص با سرعت و در ج
یک متخصص تغذیه گفت: شیره خرما خطر بروز کم خونی را کاهش می‌دهد و این عارضه را برطرف می‌کند. حیدر علی قربانی متخصص تغذیه اظهار کرد: شیره‌ها جزو مواد غذایی انرژی‌زا هستند و برای مواقعی که بدن به انرژی بیشتری نیاز دارد، بهترین غذا محسوب می‌شوند؛ شیره خرما از جمله انواع شیره‌ها و تسکين دهنده درد‌های رماتیسمی و امراض شریانی و وریدی است.

ادامه مطلب
یا ابامحمد، یا حسن بن علی، ایها المجتبی یابن رسول الله.شیر جمل، رزمنده ی نام‌آور صفین کوه صبور ای روی دوش تو لوای دینای مرجع تقلید شاه کربلا، ای نورروشن شده با تابش تو جاده ی آییناز تو کرامت را شنیدیم و یقین داریمدست گدایی‌مان نخواهد دید غیر از ایننام عزیز تو همینکه روی لب آمدعرض ارادت‌هایمان شد درد را تسکيندنیا خزان می‌شد بدون برکت نامتبا بودنت هر لحظه‌مان شد غرق فروردینمن مطمئنم که مدینه روز میلادت با پرچم یا مجتبی» روزی شود آذینإن
انجام کلیه خدمات ماساژ در منزلبا یکبار امتحان مشتری دائمی ماشویداین شعارنیست تجربه واقعی مااست
حس خوب ماساژ را باماتجربه کنیدماساژ ریلکسیماساژ درمانیماساژ سوئدیماساژ سبک فشاریماساژ با دستگاهماساژ روغنیماساژ ورزشیماساژ سنگ و شمع ماساژ لاغریماساژ حجمی ماساژ شیاتسوماساژ تایلندیماساژ ژاپنی ماساژ ریفلکشن ماساژ روسی 
تسکين درد.زالو
باکادری مجرب و جوان 
جهت هماهنگی و وقت قبلی با شماره:۰۹۳۸۷۴۲۲۳۴۰و یادر تلگرام یا وات ساپ پیام بدهید:آد
ماساژ درمانی و منوال تراپی
اصطلاح منوال تراپی به معنای انجام تکنیک های درمان دستی بر روی مفاصل ستون فقرات و دست ها و پا ها برای کمک به تسریع درمان و تصحیح اختلال عملکرد آن ها می باشد . روش های درمان دستی (کایروپراکتیک) می تواند شامل کشش دادن عضلات و مفاصل ، ماساژ عمقی بافت نرم ، فشار درمانی و جا اندازی مفاصل یا بافت های نرم  شود. تکنیک های مانوال تراپی شامل ماساژ های نرم ، ریتمیک ، و همچنین حرکت دادن ماهرانه بدن ( در واقع مفاصل) شخص با سرعت و در ج
تصحیح نحوه بخواب
وقتی کمر درد دارید، خوابیدن سخت است. این می تواند یک چرخه باشد زیرا وقتی خواب کافی ندارید ، کمردرد ممکن است بدتر شود. وضعیت نامناسب خواب نیز می تواند درد کمر را تشدید کند. سعی کنید دراز بکشید. یک بالش را بین زانوها قرار دهید تا ستون فقرات در حالت خنثی قرار بگیرد و فشار را بر روی پشت کاهش یابد. اگر تمایل دارید، به پشت بخوابید ، یک بالش بین زانو قرار دهید و حتما روی یک تشک کاملاً راحت بخوابید.
درست نشستن
وضعیت بد نشستن می تواند در
این آویز به شکل پرنده ساخته شده و دارای رنگ های زیبا و اشکال مختلف است که کودک را سرگرم می کند.آویز مارپیچ را می توان به دسته کالسکه و کریر متصل کرد. این آویز دارای دندانگیر است که به تسکين درد لثه های کودک کمک می کند و همچنین بعضی از اشکال آن دارای صدایی هستند که باعث تحریک و تقویت حس شنوایی کودک می شوند. این آویز باعث تقویت حس بینایی و مهارت های حرکتی کودک می شود.
 
ویژگی محصول:
مناسب برای کودکان از بدو تولد
دارای رنگ های زیبا و اشکال مختلف
د
همیشه ترس از نوشتن را در طول زندگی سی ساله ام به همراه داشته ام. شاید ترس از قضاوت شدن یا هر چیز دیگر. اینجا می خواهم خودم باشم بدون ترس از قضاوت شدن. اینجا را نگه می دارم تا زمان هایی که دوست داشتم بنویسم و اگر لازم شد غر بزنم از زمین و زمان و دانشگاه و استاد و همسر و و مگر نه این است که یکی از راه های تسکين افکار خشمگین نوشتن آنهاست؟! می خواهم در سی و یک سالگی الانم تجربیات و اتفاقاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کنم را بنویسم. مخاطب داشته باشد
یکی از شایع ترین مشکلات در حساسیت پوستی خارش پوست است که گاهی آنقدر شدید می شود که خواب را هم از فرد می گیرد. اگر خارج چند هفته تا چند ماه طول بکشد باید به پزشک مراجعه کنید تا درمان‌های لازم و ضروری را برای شما به عمل آورند با این حال اگر خارج قابل تحمل باشد و علائم دیگری نیز نداشته باشید میتوانید با درمان های مختلف خانگی  آن را تسکين دهید.
 علت های خارش پوستی
 نیش ات
 آلرژی به مواد مختلف
 آفتاب سوختگی
 عفونت های پوستی
 خشکی و سردی هوا
 ان
 
پاک کننده دو فاز - 125 میل 
- پاک کننده ى قوى هر گونه آرایش حتى آرایش هاى ضد آب- فرمولاسیون مخصوص و ملایم که قادر است پوست را لطیف ، آبرسانى و تسکين دهد.- ترکیبى از روغن هاى طبیعى و آب ولى بافت غیر چرب که در پایان نیاز به آبکشى دارد.که از پوست در برابر التهابات محافظت کرده و نیز عصاره کالاندولا Melilot - حاوى عصارهو کلیسم است. A , C براى آرام بخشى هرچه بهتر و عصاره انبه که سرشار از ویتامین
کمر درد می‌تواند مشکلات زیادی را بوجود آورد و افراد را از انجام دادن فعالیت‌ها و کارهای روزانه بازدارد. بسیاری از افراد هنگام مواجهه با درد کمر معمولا شروع به ماساژ دادن کمر خود می‌کنند و نمی‌دانند که با این کار ممکن است به کمر و ستون فقرات خود آسیب برسانند. رفلکسولوژی پا روش درمانی معروفی است که می‌تواند کوفتگی، گرفتگی و دردهای کمر را درمان کند. این روش شامل ماساژ دادن نقاطی از پا می‌شود. آن دسته از دردهای کمر که نامشخص بوده و بر اثر آسی
مطالعات روزافزون نشان داده اند که مصرف بی رویه داروهایی مانند
آسپرین، ایبوپروفن، و استامینوفن می تواند تاثیر منفی بر سلامت انسان داشته
باشد.
این در شرایطی است که زندگی روزانه همراه با درد نیز بی تردید تجربه خوبی نیست.
روغن های اساسی یکی از گزینه هایی هستند که می توانید برای تسکين درد و
کسب آرامش به روشی طبیعی مد نظر قرار دهید. افزون بر این، روغن های اساسی
می توانند فواید دیگری مانند تقویت حافظه، تمرکز و حتی سمزدایی خانه را
ارائه کنند.
روغ
مشاور پرورش شترمرغ
 
روغن شترمرغ
زیبایی
این مسئله شاید برای خیلی ها مهم باشد چرا که مانع زیبایی است .3 روز در هفته بعد از شست و شوی تمیز با صابون روی پوستتان را به مدت 60 ثانیه با روغن شتر مرغ چرب کرده و مالش دهید . به این مسئله توجه کنید که برای از بین رفتن لکه ها باید زمان بیشتری را در نظر بگیریم .
یکی دیگر از مواردی که باعث اذیت بسیاری از افراد می شود ترک پا هست .برای درمان کامل ترک پا روزی 2 بار (حتماً یک بار قبل از خواب) پاهای خود رابه روغن شتر مر
خوراکی های مناسب برای درمان دیسک کمر:
دیسک کمر مشکلی است که در سنین مختلف افراد را دچار می کند و به دلیل مرکزیت کمر تقریبا انجام تمام فعالیت های بدنی مشکل می شود. از انجا که جراحی ها و درمان دیسک کمر ساده نیست مصرف برخی خوراکی ها توصیه می شوند. در ادامه تعدادی از بهترین خوراکی ها برای درمان و تسکين درد دیسک کمر را به شما معرفی می کنیم.
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها