نتایج جستجو برای عبارت :

سیستم رایانه ای از چه بخش هایی تشکیل شده است؟ هر بخش را توضیح دهید

دانلود گزارش امكان سنجی مقدماتی لوازم و قطعات الكتریكی و الكترونیكی سيستم هاي هوشمند توزیع برق


گزارش امكان سنجی مقدماتی لوازم و قطعات الكتریكی و الكترونیكی سيستم هاي هوشمند توزیع برق
دانلود گزارش امکان سنجی لوازم و قطعات الكتریكی و الكترونیكی سيستم هاي هوشمند توزیع برق (كنتورهاي هوشمند)، در قالب pdf و در 28 صفحه، می باشد که براي دانلود اين طرح کارآفرینی بر روی دانلود در انتهاي مطلب کلیک کنید.
فهرست مطالب دانلود گزارش امكان سنجی مقدماتی
 
کاربرد رايانه چیست؟ | کاربر رايانه
کاربرد رايانه در زندگی روزمره و همچنین در صنايع کوچک و بزرگ آن قدر براي همگان واضح است که بی شک نمی توان از کنار آن به سادگی گذشت.
رايانه و کاربردهاي آن | دَب دانلود | دانلود پاورپویت ppt 
دانلود پاورپوینت رايانه و کاربردهاي آن درامور مختلف. در اين فايل که براي مقاطع گوناگون آماده شده است برآنیم ، توضيح ساده اي از رايانه و کاربردهاي آن .
کاربردهاي کامپیوتر - دنیاي فناوری اطلاعات
کاربرد‌هاي کامپیوتر. ک
رخنه یا هک به معنی سود بردن از یک روش سریع و هوشمندانه براي حل یک مشکل در رايانه می‌باشد. در علوم مربوط به رايانه معنی هک گاه مساوی معنی کرک (crack) که رمزگشايی است نیز عنوان می‌شود. در گفتگوهاي امروزی هک به معنی نفوذ به یک سيستم رايانهاي است؛ و کرک نیز به معنی رمزگشايی است و کراکر (به انگلیسی: Cracker) به فرد گشاينده رمز می‌گویند.
در اصطلاح روزمره، رخنه کردن به معنی نفوذ به یک سيستم رايانه اي می‌باشد و رخنه گر  کسی است که با داشتن دانش کافی د
جامعه براي تامین نیازهاي اطلاعاتی خود به طور روزافزون به سيستم‌هاي اطلاعاتی حسابداری وابستگی پیدا کرده است و سيستم‌هاي اطلاعاتی حسابداری خود به طور وسیع در حال گسترش و پیچیدگی است. 
به موازات افزايش پیچیدگی سيستم اطلاعاتی حسابداری و وابستگی جامعه بر اين سيستم، شرکت‌ها نیز با مخاطرات فزاينده‌اي در مورد سيستم‌هاي اطلاعاتی خود روبرو می‌شوند.
 
ادامه مطلب.
اگه براتون سواله که کامپیوتر چند بخشه متن زیر کمکتون میکنه که یکم اطلاعات از دو بخش اساسی کامپیوتر به دست بیارید :
کامپیوتر(رايانه)  از دو قسمت متفاوت به اسم هاي سخت افزار و نرم افزار تشکيل شده. قسمت هايی  مانند کارتها و بردهاي الکترونیکی ، مانیتور و صفحه کلید و غیره که قابل دیدن و لمس هستن سخت افزار می گن.
نرم افزار: مجموعه اي هماهنگ از برنامه ها هست که کنترل و هماهنگی فعالیتهاي سخت افزاری رايانه و هدايت و پردازش داد ه ها را انجام میده. کاربر
در اين مطلب به شما می آموزیم که چگونه زبان رايانه خود را تغییر دهيد. اين متن را که در منوها و پنجره ها استفاده می شود، تحت تاثیر قرار می دهد. شما می توانید اين کار را در هر دو کامپیوتر ویندوز و مک انجام دهيد. تغییر زبان پیش فرض رايانه شما زبان برنامه هاي مرورگر اينترنت شما یا ساير برنامه ها را تغییر نخواهد داد.
ادامه مطلب
 کل بدنه مدل جدید رايانه مک از یک تکه شیشه خمیده شده تشکيل شده است. بخش اصلی اين شیشه که نمايشگر را تشکيل می‌دهد به صورت تخت و یکپارچه طراحی شده و بعد از اتمام انحنا در پايین اين صفحه شیشه‌اي بخشی براي نصب صفحه کلید و بخشی نیز به عنوان صفحه تراک پد در نظر گرفته شده است.
 
میزان اين خمیدگی ممکن است قابل تغییر و باز تنظیم باشد تا بتوان زاویه نمايشگر را تنظیم کرد یا حتی آن را به طور کامل تا زده و بست. اما هنوز مشخص نیست اپل در اين زمینه دقیقاً چگون
مهندس کامپیوتر مجتبی دینی ؛
مهندسی کامپیوتر و کاربردهاي آن »
مهندسی کامپیوتر یا مهندسی رايانه دانشی هستش از ترکیب مفاهیم سخت و نرم‌افزار.
ویکی پدیا؛
اين رشته برخلاف مهندسی نرم‌افزار با طراحی و توسعه و تولید سيستم‌هاي رايانهاي در هر دو شاخهٔ سخت‌افزار و نرم‌افزار سر و کار دارد.
مهندسی کامپیوتر با مهندس نرم افزار چه تفاوتی دارد ؟!
مهندسی رايانه یا متخصص کامپیوتر دانشی است مرکب از مباحث نرم‌افزاری.مهندسی رايانه شاخه‌اي از مهندسی است ک
 
یکی از شاخه هاي دانش نوین پزشکی ، دانش نوروفیزیولوژی و یا علم بررسی کارکارد سيستم عصبی است ، اين دانش جدید توانسته ، پرده از اسرار مغز برداشته و پیچیدگی هاي آن را کشف نمايد.
 
از دیدگاه دانش فیزیولوژی ، مغز یک سيستم رايانه اي فوق العاده پیشرفته است و همچون رايانه داراي قسمت هاي مختلفی می باشد. اگر مغز را داراي اقشار مختلفی بدانیم ، یک قشر آن را قشر حسی تشکيل خواهد داد که هر قسمت ازقشر حسی به عضو معینی از بدن مرتبط است . اگر نحوه ارتباط قشر حسی
لینْوْکس (Linux، که به صورت لینِکس، لیناکس، و لاي‌ْنِکس هم تلفظ می‌شود) یک سيستم‌عامل شبه یونیکس است که بخش عمدهٔ آن سازگار با استاندارد پازیکس است. از لحاظ فنی لینوکس تنها نامی است براي هستهٔ سيستم‌عامل و نه همه سيستم‌عامل. هسته‌اي که نخستین بار در سال ۱۹۹۱ توسط لینوس توروالدز منتشر شد؛ اما به‌طور معمول اين نام به سيستم‌عامل‌هايی که از ترکیب‌بندی لینوکس (به عنوان هسته سيستم‌عامل) با نرم‌افزارهاي آزاد و متن‌باز بدست می‌آیند گفته می
سوالات بخش شبکه
۱.اگرامنیت شبکه برقرار نگردد چه اتفاقی می اوفتد؟
۲.براي بالا بردن امنیت در هنگام استفاده از سرویس هاي ارتباطی چه مواردی را بايد رعايت کرد؟
۳.براي مواجهه باايمیل یا وبلاگ هاي تبلیغاتی وغیر ضروری وناخاسته چه بايد کرد؟
۴.سه مورد از ی هاي اينترنتی را بنویسید؟
۵.ویروس هاي رايانه اي را تعریف کنید؟
۶.ازعملکرد ویروس ها سه مورد نام ببرید
وتوضيح  دهيد؟
۷.انواع برنامه هاي مخرب را نام ببرید؟(۴مورد)
۸.کرم رايانه اي را توضيح دهی
Eco Antivirus 2010 یکی دیگر از برنامه هاي ضد ویروس است که حذف آن بسیار دشوار است. اين ابزار بعد از نصب خود در رايانه ، مجموعه اي از خطاها” را تشکيل می دهد که قرار است پس از خرید ابزار برطرف شوند. بسیاری از مردم نمی دانند که اين ابزار در واقع مثل همیشه خوب نیست و در واقع می تواند به مراتب بیشتر از خسارت عمل کند! در اينجا نحوه حذف آن آورده شده است …اولین کاری که شما براي از بین بردن بدافزار Eco Antivirus بايد انجام دهيد اين است که از اجراي آن بر روی رايانه جلوگ
هر رايانه یک CPU واحد مرکزی پردازش دارد.اين واحد مغز رايانه است.اين وظیفه پردازشگر است که تمام آنچه که شما از رايانه می خواهید انجام دهد.مهمترین CPU ها شامل AMD-Intel-Cyrix می باشد.پردازشگر مغز رايانه می باشد.CPU دستورالعمل هايی را اجرا می کند که به پردازشگر می گویند چه بايد بکند.
باسمه تعالىدنیاى مجازى خطر جدى در پى داردبنابراين:1. رايانه را در مکانى پر رفت و آمد قرار دهيد 2. ساعات مشخص براى استفاده از رايانه تعیین کنید 3. بدانید و بیاموزید که هویتتان مخفى نمى ماندآداب پرسه در دنیاى مجازى را جستجوکنیدتبیان
به هر حال Google Ades چیست؟به عبارت ساده ، Google Adds اکوسيستم تشکيل شده از:
کاربران در اينترنت گشت و گذار می کنند.شرکت هايی که می خواهند تبلیغات خود را به مشتریان بالقوه نشان دهند.رسانه اينترنتی - وب سايتها و برنامه هايی که می خواهند با ارائه اين تبلیغات درآمد کسب کنند. یکی از محبوب ترین موتور جستجوی گوگل است.در حقیقت ، شما به عنوان یک تجارت ، تبلیغ خود را در رسانه هاي مختلف اينترنتی براي کاربران هدف خود انجام می دهيد.
اما چرا اين سرویس بسیار محبوب است
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه
 
 
 
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه     اين مجموعه شامل 10 فايل سوال با موضوعات زیر می باشد :   سيستم عامل مقدماتی سيستم عامل پیشرفته سيستم عامل لینوکس مبانی اينترنت پست الکترونیک ویروس هاي رايانه اي شبکه   اين مجموعه شامل 10 فايل پاسخنامه نیز می باشد . تمامی سوالات همراه با پاسخ هستند. پسوند فايل ها : PDF   .
دریافت فايل
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه     اين مجموعه شامل 10 فايل سوال با موضوعات زیر می باشد :   سيستم عامل مقدماتی سيستم عامل پیشرفته سيستم عامل لینوکس مبانی اينترنت پست الکترونیک ویروس هاي رايانه اي شبکه   اين مجموعه شامل 10 فايل پاسخنامه نیز می باشد . تمامی سوالات همراه با پاسخ هستند. پسوند فايل ها : PDF   .
دریافت فايل
رايانه یا کامپیوتر (به انگلیسی: Computer) دستگاه الکترونیکی اي است که می‌تواند برنامه‌ریزی شود تا دستورهاي ریاضیاتی و منطقی را به‌صورت خودکار انجام دهد. رايانه‌ها می‌توانند از مجموعه عظیمی از دستورها به نام برنامه (نرم افزار) پیروی کنند، اين امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قابلیت انجام حجم بزرگی از وظايف را داشته باشند؛ و بر اساس برنامه‌اي که به آن‌ها داده می‌شود عمل می‌کنند.
یک رايانه مدرن حداقل از یک واحد پردازش مرکزی (CPU)، نوعی 
 
 
کامپیوتر
 
رايانه یا کامپیوتر (به انگلیسی: Computer) دستگاه الکترونیکی اي است که می‌تواند برنامه‌ریزی شود تا دستورهاي ریاضیاتی و منطقی را به‌صورت خودکار انجام دهد. رايانه‌ها می‌توانند از مجموعه عظیمی از دستورها به نام برنامه (نرم‌افزار) پیروی کنند، اين امر به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قابلیت انجام حجم بزرگی از وظايف را داشته باشند؛ و بر اساس برنامه‌اي که به آن‌ها داده می‌شود عمل می‌کنند.
یک رايانه مدرن حداقل از یک واحد پردازش مرکزی (CPU)،
سيستم عامل ویفیند
سيستم عامل ویفیند توسط مهدی فرشی از سال 1396 تا سال 1398 ساخته شده است .
اين سيستم عامل می تواند به جاي سيستم عامل هاي گروه ویندوز ساخته شده توسط شرکت مايکروسافت بر روی رايانه نصب شود.از جمله قابلیت هاي اين سيستم عامل می توان به : فرمان صوتی -  امکان نصب برنامه هاي اندروید بر روی رايانه - قابلیت جستجو و یافت و متصل شدن به سايت هاي تحریم شده براي ايران
ادامه مطلب
البته به فهرست مواد شما نیز نیاز خواهید داشت. در کوچک امکاناتی که فقط می توانند صورتحساب مواد موجود در آن باشندنقشه ها وقتی بیش از ده تا بیست داشته باشیدنقشه هايی که براي گیاه شروع می شود دست و پا گیر است.لیست مواد آماده شده ، دوباره می توانید از رايانه استفاده کنید ،می تواند از تعدادی صفحه در یک صحافی سه حلقه تشکيل شده باشد.
ادامه مطلب
شايد یکی از بدترین اتفاقاتی که ممکنه روی کامپیوتر یا موبايل و اتفاق بی افته ویروس ها هستند !!! آیا تا به حال شده که سيستمتون دچار ویروس بشه؟ . ویروس ها نرم افزار هاي ساده اي هستند که به طور اتفاقی توسط ویروس نویسان از راه هايی مانند جابه جا کردن فلش بر روی سيستم هاي دیگر و یا انتشار اين ویروس از طریق ايمیل به ايمیل دیگران و . پخش می شوند و اگر اين ویروس از روی سيستم ها از بین نرود حتی ممکن است توی کشور نیز اين ویروس پخش بشود و همه ی سيستم ها را
سيستم عامل چیست:
 
سيستم عامل یکی از مهم ترین نرم افزار
هاي سيستمی است و سيستم یک برنامه سيستمی هستش که به محض شروع به کار
رايانه اجرا میشود.
سيستم
عامل مدیریت و کنترل سخت افزار واجراي برنامه ها رو به عهده دارد. مهم
ترین هدف سيستم عامل استفاده از رايانه براي کاربران را راحت و اسون کند .
 
انواع و معرفی سيستم عامل هاي مشهور کامپیوتر شخصی :
 
سيستم عامل یونیکس
:یک سيستم‌عامل چندوظیفگی و چند کاربره است که در سال ۱۹۶۹ به دست گروهی
از کارمندان
طراحی و ریسپانسیو ، یا RWD، یک صفحه وب را طراحی می کند تا بتواند به طور مطلوب مشاهده و ناوبری را در طیف گسترده اي از دستگاه ها از جمله کامپیوترهاي رومیزی و رايانه اي رايانه اي رايانه اي رايانه اي رايانه اي رايانه، رايانه لوحی و رايانه، تلفن هاي هوشمند و ساير دستگاه هاي تلفن همراه بسازد. با تشخیص عرض صفحه دستگاه با استفاده از CSS  Query، اين امکان براي مشاهده بین دستگاه هاي مختلف را با کاهش یا افزايش عرض تصویر، تغییر اندازه فونت، کاهش حاشیه ها و پن
هرگونه مشکل در سيستم pc لب تاب  نرم افزاری سخت افزاری در شهر قزوین دارید .می تونید از ما کمک بگیرید.درمنزل و محل کار
برخی از خدمات تعمیر کامپیوتر در محل کار در شهر قزوین
 
امداد رايانه درشهر قزوین فرصتی هستش تا به شما همشهریان عزیز بتوانیم خدمات خود را به شما اراِئه بدهیم در اولین زمان ممکن
 

بهترین رايانه‌هاي گیمینگ ۲۰۱۹
  
به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری فهرستی از بهترین رايانه‌هاي مخصوص بازی و گیمینگ در سال ۲۰۱۹ میلادی را معرفی و اعلام کرده‌اند.
 به گزارش ايسنا، از آنجايی که یکی از بزرگترین بازارهاي فروش شرکت‌هاي تکنولوژی در جهان به محصولات و دستگاه‌هاي مخصوص گیمینگ و بازی‌هاي رايانهاي اختصاص دارد، رايانه‌هاي رومیزی قدرتمند متعددی از سوی شرکت‌هاي تولیدکننده و فعال در حوزه تکنولوژی توسعه داده و تولید شده
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه     اين مجموعه شامل 10 فايل سوال با موضوعات زیر می باشد :   سيستم عامل مقدماتی سيستم عامل پیشرفته سيستم عامل لینوکس مبانی اينترنت پست الکترونیک ویروس هاي رايانه اي شبکه   اين مجموعه شامل 10 فايل پاسخنامه نیز می باشد . تمامی سوالات همراه با پاسخ هستند. پسوند فايل ها : PDF   .
دریافت فايل
معرفی رشته :
فناوری اطلاعات همان طور که به‌وسیله انجمن فناوری اطلاعات آمریکا (ITAA‎) تعریف شده‌است، به مطالعه، طراحی،
توسعه، پیاده‌سازی، پشتیبانی یا مدیریت سيستم‌هاي اطلاعاتی مبتنی بر رايانه، خصوصا برنامه‌هاي نرم‌افزاری و سخت‌افزار
رايانه می‌پردازد.
به طور کوتاه، فناوری اطلاعات با مسائلی مانند استفاده از رايانه‌ها و نرم‌افزار سروکار دارد تا از اين طریق تبدیل، ذخیره،
حفاظت، پردازش، انتقال و بازیابی اطلاعات به شکلی مطمئن و ايم
اين عناوین به تشخیص خودم و طبق نیازی که به نظرم می‌رسید دانشجوها دارن، انتخاب شدن. در بین دانشجویان من، افرادی بودند که تا کنون با رايانه و به‌طبع نرم‌افزاهاي رايانهاي کار نکرده بودند، به همین جهت بايد مفاهیم پايه رو هم اشاره‌اي می‌کردم.
نسخه‌ی پی‌دی‌اف اين عناوین رو می‌تونید با کلیک بر روی شکل روبرو دانلود کنید.
اين عناوین به اين شرحند:
جلسه اول و دوم - ویندوز
1. انواع نرم افزار:
أ‌. کاربردی
ب‌. سيستم عامل و توضيح مختصر آن‌ها
2. معرفی
پاورپوینت سيستم هاي رايانه اي - بکارگیری رايانه ها توسط سازمان ها و کاربران نهايی



فرمت فايل : ppt
حجم : 3925

صفحات : 40



گروه : مدیریت




توضيحات محصول :
عنوان: پاورپوینت سيستم هاي رايانه اي : بکارگیری رايانه ها  توسط سازمان ها و کاربران نهايی
فرمت: پاورپوینت (PowerPoint) قابل ویرايش
تعداد اسلايد: 40 اسلايد
دسته: مدیریت - حسابداری- اقتصاد
اين فايل شامل پاورپوینتی با عنوان "  سيستم هاي رايانه اي : بکارگیری رايانه ها  توسط سازمان ها و کاربران نهايی " می باش
امروزه توسعه و رشدسریع فناوری اطلاعات تمام جنبه هاي زندگی بشر را تحت تاثیر قرارداده و شايد بتوان گفت انقلابی بزرگ در زندگی بشر ايجاد شده است. 
فناوری هوش مصنوعی به عنوان دستاوردی نو از  فناوری بسیاری از علوم را تحت تاثیر خود قرارداده است. علم حسابداری نیز نه تنها از اين امر مستثنی نیست بلکه یکی از مستعدترین قلمروها براي کاربرد رهاورد هاي  سيستم هاي مبتنی بر هوش مصنوعی است. در ادامه اين اين سيستم هاي هوشمند را معرفی کرده و کاربرد آن ها را در
میکروتیک (به انگلیسی: MikroTik) یک شرکت در لتونی است که در سال ۱۹۹۶ براي توسعه روترها و سيستم‌هاي بی‌سیم ISP تأسیس شد.[۳] مهمترین محصول اين شرکت سيستم‌عامل میکروتیک است. سيستم‌عامل میکروتیک مسیریابی است که با استفاده از هسته لینوکس ساخته شده‌است. سيستم‌عامل میکروتیک علاوه‌بر قابلیت نصب بر روی رايانه‌هاي خانگی، به صورت بسته نرم‌افزاری-سخت‌افزاری نیز ارائه شده‌است.[۴]
لپ تاپ داری؟ آیا می دانید که بايد اين کار را به خوبی ادامه دهيد؟ بعضی اوقات ، پس از مدتی استفاده از آن ، نمی تواند خیلی خوب کار کند و براي کارآمد نیاز به نگهداری دارد.1. به یاد داشته باشید که حداقل هفته اي یکبار از فايلها نسخه پشتیبان تهیه کنید. براي ذخیره اطلاعات می توانید از یک هارد اکسترنال استفاده کنید. مهم است که اگر اتفاقی براي لپ تاپ شما افتاد اطلاعات مهم خود را از دست ندهيد.2. پرونده هاي موقتی خود را تمیز کنید. شما می توانید اين کار را با ا
با سلام خدمت همکاران محترم
با توجه به سئوالات مکرر همکاران و با هماهنگی با دبیرخانه کشوری به
اطلاع می رساند براي استاندارهاي کاربر رايانه و کاربر نرم افزار اداری
بايستی دروس و کتب طبق جدول زیر در اختیار دانش آموزان قرار گیرد:
 

کاربر رايانه

مفاهیم پايه
سيستم عامل مقدماتی 
اطلاعات و ارتباطات
سيستم عامل پیشرفته


کاربر نرم افزار اداری

واژه پرداز word
ارائه مطلب Power point
صفحه گسترده Excel
نرم افزار اداری و تکمیلی


 
 

ضم
لازم است که در کلاس آموزش رايانه، کلاس یا مجهز به ویدئو پروژکتور باشد، و یا بتوان از طریق شبکه، بر روی نمايشگر رايانه‌هاي دانشجویان، محتواي نمايشگر رايانه‌ی استاد را نشان داد. زیرا به اين صورت، دانشجویان به طور هم‌زمان در جریان آموزش مبباحث قرار می‌گیرند و کار آموزش آسان‌تر، سریع‌تر و هماهنگ‌تر پیش می‌رود.
در غیر اين صورت، لازم است استاد کنار همه‌ی دانشجویان حاضر شود و مبحث را یکی‌یکی به آن‌ها آموزش دهد. البته اين کار خیلی مشکلی نیس
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه
 
 
 
مجموعه نمونه سوالات جامع و کاربردی دوره آموزشی کاربر رايانه     اين مجموعه شامل 10 فايل سوال با موضوعات زیر می باشد :   سيستم عامل مقدماتی سيستم عامل پیشرفته سيستم عامل لینوکس مبانی اينترنت پست الکترونیک ویروس هاي رايانه اي شبکه   اين مجموعه شامل 10 فايل پاسخنامه نیز می باشد . تمامی سوالات همراه با پاسخ هستند. پسوند فايل ها : PDF   .
دریافت فايل
در توضيح لغوی بايد بگوییم که نشر اکاذیب از کلمه نشر به معنی پخش و توزیع
و پراکندن و اکاذیب به معناي سخنان دروغ و واهی تشکيل شده است.
 
 
جرم نشر اکاذیب در رايانه در ماده 18 قانون جرايم رايانه اي درج گردیده است.
بر اساس اين ماده قانونی هر فردی که با قصد و نیت ضرر رساندن به دیگران
و یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی توسط سيستم مخابراتی
و یا ارايانه اي اکاذیبی را نشر دهد و یا در دسترس سايرین قرار دهد
و یا با همان هدف، کارهايی بر خلاف واقعیت، شخصا
و
خوب ، همه ما آنجا بودیم. ما رايانه (بوت) خود را براي آماده سازی براي نوشتن گزارش مدرسه ، یا تجارت نشان می دهیم و حدس می زنیم ، کامپیوتر ما امروز نمی خواهد کار کند. اين که آیا یک پردازنده کلمه ، صفحه گسترده یا بسته مالی کار نمی کند ، بیشتر مردم نمی دانند که Microsoft Windows XP داراي یک ویژگی داخلی است که ممکن است امروز براي شما پیش بیايد. به اين ویژگی System Restore” گفته می شود.در اصل ، System Restore شبیه به صداي پشت صحنه است و عکس هاي فوری” از قسمت هاي مختلف مايک

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها