نتایج جستجو برای عبارت :

خط تولید با ۳۰۰ میلیون

پوتین از احتمال کاهش توليد ۱۰ ميليون بشکه‌ای نفت خبر داد
رییس جمهور روسیه شامگاه جمعه از احتمال کاهش توليد نفت به میزان ده ميليون بشکه نفت در روز یا حتی بیشتر خبر داد و گفت: ما برای همکاری با ایالات متحده آمریکا در مورد بازار نفت آماده‌ایم.
 
یکی در ماه چند ده ميليون یا میلیارد درآمد داره و روزی چندین ميليون خرج می‌کنه و پنج ميليون و ده ميليون واسش هیچی به حساب نمیاد، اون وقت من سه روزه زمین و زمان رو زیر و رو کردم و به این و اون رو انداختم برای چهار ميليون تومان ولی نیست که نیست.
برای ما بدبخت بیچاره ها چهار ميليون اندازه چهل یا چهارصد ميليون تومان ارزش داره.
 
در سال 98 حدود 1.7 ميليون تن به ظرفیت توليد بیلت فولادی افزوده می شود
تا پایان سال جاری کارخانه فولاد سازی زرند افتتاح می شود و 1.7 ميليون تن به ظرفیت توليد بیلت فولادی افزوده خواهد شد .
 
 اسفند ماه امسال شاهد افتتاح پروژه فولاد در کرمان خواهیم بود که سالانه 1.7 ميليون تن بیلت فولادی از گندله سنگ آهن توليد می کند.
با بهره برداری از این پروژه علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی کشور صادارت مازاد نیز به کشورهای هدف صادراتی صورت می گیرد.
این کارخانه که ب
یکی از رایج ترین جستجوهایی که کاربران در فضای مجازی انجام می دهند خط توليد با 100 ميليون می باشد. 
و این نکته را بدانید که توليدی با 100 ميليون امکانپذیر است اما کمتر از 100 ميليون واقعا توجیه ندارد و دیگر نباید به دنبال کار توليدی با 100 ميليون باشید.
ما به شما دقیق خواهیم گفت که کسب درآمد با 100 ميليون تومان چگونه محقق می شود و پیشنهادات کارآفرینی با 100 ميليون را با شما در میان خواهیم گذاشت.
توصیه میکنیم به وب سایت شرکت سارگن مراجعه فرمایید ابتدا ب
فهرست بدهکارترین کشورهای جهانایرلند بیشترین نسبت بدهی خارجی به توليد ناخالص داخلی جهان را دارد.
به گزارش ایسنا، پیش‌بینی می‌شود که مجموع بدهی‌های جهان شامل بدهی‌های دولت، شرکت‌ها و بدهی‌های خارجی تا پایان سال جاری به حدود ۲۷۰ تریلیون دلار برسد که در طول تاریخ بی‌سابقه بوده است.
طبق اعلام سایت بدهی آمریکا، تا پایان ماه مارس، ایرلند بیشترین نسبت بدهی خارجی به توليد ناخالص داخلی را در جهان داشته است؛ به گونه‌ای که این کشور اکنون بیشتر
وزارت صحت:
طبق آخرین گزارش‌ها توليد ماسک روزانه به یک ميليون عدد رسیده که نشان دهنده جهش توليد پنج برابری طی یک ماه در این بخش است
اولویت توزیع ماسک مراکز درمانی است و هنوز در داروخانه‌ها توزیع نشده، اما به زودی با افزایش ظرفیت توليد، شاهد توزیع ماسک در داروخانه‌ها خواهیم بود
روزانه پنج ميليون عدد دستکش توليد می‌شود
چهارشنبه ، ۱۳ فروردین ۹۹@IrNews_24
 
[عکس 320×222]
مشاهده مطلب در کانال
توليد خودرو در سال ۹۸ چندان با
پیش‌بینی مقامات صنعتی کشور هماهنگ نبود و توليد ۸۵۵ هزار دستگاهی در سال
گذشته رقم خورد. سال ۹۷ بسیاری از ت‌گذاران صنعتی و خودرویی، توليد
حداقل یک ميليون تا یک ميليون و ۲۰۰ هزار خودرو در سال ۹۸ را پیش‌بینی کرده
بودند. این در شرایطی است که تعداد خودروهای توليدی بسیار کمتر از خواست
مقامات صنعتی شد.
ادامه مطلب
شاید خیلی از افراد بگویند که با 200 ميليون چه کنم چرا که انصافا مبلغ بالایی نمی باشد و به راحتی نمی توان بهترین شغل با ۲۰۰ ميليون را راه اندازی کرد. 
اما ما مشاوره کارآفرینی با 200 ميليون را ارائه می دهیم و طبق مشاورات دقیق ما به راحتی صاحب خط توليد با 200 ميليون تومان خواهید شد. 
توليداتی مانند: نرده سنگی، و یا سنگ نورانی و یا سنگ های کفپوش رنگی و دیگر خطوط توليد جذاب شرکت سارگن از جمله مواردی است که می توانید صاحب کسب و کار با دویست ميليون تومان
رضا عطاران بالای یک میلیارد تومان
– حمید فرخ‌نژاد ۸۰۰ ميليون تومان
– جواد عزتی ۷۰۰ ميليون تومان
– پژمان جمشیدی حداقل ۴۰۰ ميليون تومان
– امیر جعفری ۴۰۰ ميليون تومان
– نوید محمدزاده برای یک سریال ۲ ماهه یک میلیارد و ۲۰۰ ميليون تومان
– بهرام رادان ۴۰۰ ميليون تومان
– مهناز افشار و لیلا حاتمی بین ۵۰۰ تا ۷۰۰ ميليون تومان
– ترانه علیدوستی بین ۴۰۰ تا ۶۰۰ ميليون تومان
– سحر دولتشاهی، الناز شاکردوست، پریناز ایزدیار و هدیه تهرانی در رده بعدی

من
برگی از هزاران
رشد ۴ برابری شاخص توليد محصولات کشاورزی
برای تعیین شاخص توليد محصولات کشاورزی، میزان توليد محصولات هرسال با یک بازه زمانی معیار، مقایسه می‌شود. ایران طی ۴۰ سال اخیر با وجود خشک‌سالی و همچنین مهاجرت روستائیان، رشد چشمگیری در زمینه توليد محصولات کشاورزی داشته است. مثلاً قبل از انقلاب در سال ۱۳۵۷ توليد غلات در ایران، ۸ و نیم ميليون تن بوده است درصورتی‌که بعد از انقلاب و در سال ۱۳۹۶ توليد غلات در کشورمان به ۲۱ ميليون تن رسیده
پیش‌فروش‌ها این روزها وبال گردن صنعت خودروی کشور شده و ظاهرا رهایی از آن
به سادگی ممکن نیست. طبق گفته رضا رحمانی، وزیر صمت خودروسازان از یکسال
گذشته نسبت به پیش‌فروش یک ميليون دستگاه خودرو اقدام کرده‌اند، این در
شرایطی است که با توجه به روند نزولی توليد بعید به‌نظر می‌رسد که توليد کل
امسال یک ميليون دستگاه را پوشش دهد.
ادامه مطلب
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 میلیارد و 100 ميليون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9میلیارد و 100 ميليون تومان/7هفته * هزارتو:5 میلیارد و 650 ميليون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 میلیارد و 400 ميليون تومان/7 هفته * بنیامین:2 میلیارد و 700ميليون تومان/7هفته * جان دار: 1 میلیارد و 800 ميليون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 ميليون تومان /2 روز * ت
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 میلیارد و 100 ميليون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9میلیارد و 100 ميليون تومان/7هفته * هزارتو:5 میلیارد و 650 ميليون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 میلیارد و 400 ميليون تومان/7 هفته * بنیامین:2 میلیارد و 700ميليون تومان/7هفته * جان دار: 1 میلیارد و 800 ميليون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 ميليون تومان /2 روز * ت
به گزارش رویترز، پهلو ماخذ گزارش های رسمی، صادرات نفت خام سعودی در ماه می (اردیبهشت / خرداد) نسبت به ماه آوریل (فروردین / اردیبهشت ۹۸) روزمره ۲۴۰ هزاره بشکه کاهش یافت. نمونه صادرات نفت عربستاندر ماه آوریل هفت ميليون و ۱۸۰ هزار بشکه اعلام شده بود. توليد نفت سعودی از این قاعده مستثنی نبود و روزانه ۱۳۷ هزاره بشکه کاهش یافت تا میزان توليد بزرگ ترین توليدکننده نفت خام گیتی بوسیله ۹ ميليون و ۶۷۰ هزاره بشکه برسد؛ رقمی که در چهار سال گذشته پایین ترین
اول امسال وام ازدواج 20 ميليونی رو کردن 30 ميليون
حالا 30 ميليون رو کردن 40 ميليون
و گویا تا آخر سال قراره بیشتر هم بشه.
ولی چه فایده؟
اصلا تو بگو نفری 100 ميليون
وقتی یا کار نیست، 
یا هست و کفاف هزینه های معمول رو نمیده
یه جوون چطور ماهی دو تومن قسط بده؟
.
› عوض مدیریت بازار و کنترل قیمت هاست.
› به خیال خودشون به ازدواجم کمک می کنن
پرفروش ترین ها تا روز جاریآمار فروش فیلم‌های سینمایی و کم فروش و پرفروش‌ترین آنان منتشر شد .صدرنشین فروش فیلم‌های سینمایی کشورمان کماکان مطرب» است ; فیلمی که تا ظهر روز جاری به فروش ۳۸ میلیارد تومانی رسیده است .به‌دنبال جدول فروش همگی فیلم‌های سینمایی روی پرده را تا ظهر روز جاری ملاحظه کنید :فیلم فروش ( به تومان ) روزهای نمایشمطرب ۳۸ میلیارد ۹۶ روزدیده و گوش بسته ۱۲میلیارد و ۵۰۰ ميليون ۹۶ روزذیل لحاظ ۸ میلیارد و ۲۰۰ ميليون
خرید آپارتمان اقساطی در اندیشه شامل حداکثر 60 ميليون وام بانک مسکن می باشد پرداخت اقساط به صورت ماهانه می باشد .اقسام وام مسکن ۴۰ تا ۱۶۰ ميليونی با سود جدیدمبلغ وام انفرادی (تومان)     اقساط ماهانه (تومان)     سود دوره(تومان)     کل بازپرداخت(تومان)۸۰ ميليون     ۸۶۵.۰۰۰     ۴۵.۰۰۰.۰۰۰     ۱۲۵.۰۰۰.۰۰۰۶۰ ميليون     ۶۵۰.۰۰۰     ۳۴.۰۰۰.۰۰۰     ۹۴.۰۰۰.۰۰۰۴۰ ميليون     ۴۳۳.۰۰۰     ۲۲.۰۰۰.۰۰۰     ۶۲.۰۰۰.۰۰۰مبلغ وام زوجین     -     -     -۱۶۰ میلی
بلومبرگ بر اساس بررسی خود مدعی شد توليد نفت ایران در ماه جولای 70 هزار بشکه در روز کاهش یافته و به 2.21 ميليون بشکه رسیده است.
بلومبرگ: ایران در ماه قبل روزانه ۲.۲ ميليون بشکه نفت توليد کرد/ توليد نفت اوپک ۱۳۰ هزار بشکه کاهش یافت
به گزارش گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از بلومبرگ، توليد نفت اوپک که قبلا به کمترین میزان از سال 2014 رسیده بود، بار دیگر در ماه گذشته میلادی با توجه به تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ایران، کاهش یافت.
به نوشته ای
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر راه و شهرسازی درباره افزایش تسهیلات ساخت مسکن به 100 ميليون تومان گفت: افزایش تسهیلات ساخت مسکن یکی از تأکیدات جدی ما بوده است که باعث جریان سازی و سرعت بخشیدن به توليد و عرضه مسکن می‌شود.

متن کامل خبر: افزایش 100 ميليون تومانی وام مسکن
ما به شما می گوییم بهترین سرمایه گذاری با 300 ميليون تومان و بهترین کارآفرینی با 300 ميليون چیست؟
اگر دنبال خط توليد با 300 ميليون می گردید حتما پایین این صفحه به وب سایت شرکت سارگن مراجعه کنید تا کامل متوجه شوید چه خطوط توليدی مناسب شما است بعد از مطالعه وب سایت ما و مطالعه خط توليد سنگ های نورانی، سنگ های سابخور و سوله و ویلای پیش ساخته و دیگر خطوط توليد ما متوجه خواهید شد که با سیصد ميليون چیکار کنم؟!
به دنبال این نباشید که جایی پول بگذارید و ت
تسنیم نوشت: داخل راسته امروز خرید و خرید خودرو پژو ۴۰۵ با قیمت ۷۳ ميليون و ۳۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ قوطی دار با ارزش ۹۷ ميليون تومان و پژو۲۰۷ دنده ای با نرخ ۱۲۶ ميليون تومان مورد فروش فراغت گرفت. علاوه بر این سمند EF۷ با ارزش ۸۹ ميليون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با قیمت ۱۶۱ ميليون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۸۲ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان و دنا با نرخ ۱۰۸ ميليون تومان به فروش می رسد. قیمت خودروهای ایران خودرو  قیمت محصولات سایپا در راسته
در حرف ۲۰۰ ميليون تومان واقعا رقم زیادی می باشد که برای بدست آوردن آن باید مدت ها صبر کرد و پول جمع کرد ولی در عمل می بینیم که با این پول حداکثر می شود خودروهایی را خرید که تا همین سال ۹۶ در رده قیمتی ۵۰ تا ۶۰ ميليون تومان بودند .
لیست خودرو‌هایی که با قیمت تقریبی 200 ميليون تومان در بازار می‌توان خرید، به شرح زیر است:
دنا پلاس توربو با کارکرد صفر کیلومتر به قیمت 175 ميليون تومان در بازار به فروش می‌رسد.
آریزو ۵ دنده ای با کارکرد صفر کیلومتر به قی
بوسیله گزارش مهر، در جریان معاملات بازار آزاد تهران امروز چهارشنبه ۱۷ مهرماه ارزش هر قطعه سکه کامل بهار آزادی طرح جدید به ۴ ميليون و ۱۵ هزارتومان، هر قطعه سکه طولانی بهار آزادی طرح ابد به ۴ ميليون تومان، شقه سکه ۲ ميليون و ۴۰ هزاره تومان، ربع سکه یک ميليون و ۲۴۰ هزاره تومان، مبلغ یک گرمی ۸۳۰ هزار تومان است. هر اونس طلا ۱۵۰۱ دلار و ۸۴ سنت و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۸ هزار و ۱۴۳ تومان است.
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از کاهش ۱ تا ۵ ميليون تومانی قیمت تعدادی از محصولات ایران خودرو در بازار دارد.
در بازار امروز خرید و فروش خودرو، سمند ال‌ایکس با قیمت 87 ميليون و 500 هزار تومان، دنا با قیمت 127ميليون تومان، پژو 206 تیپ 5 با قیمت 118 ميليون تومان و پژو پارس با قیمت 106 ميليون تومان به فروش می‌رسد.
علاوه بر این رانا با قیمت 93 ميليون تومان، پژو 206 تیپ 2 با قیمت 94 ميليون تومان و سمند EF7 با قیمت 100 ميليون و 500 هزار تومان مورد معامله قرار می‌گیرد.
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شدهww
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان ت
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تس
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان
دانلود کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون
دانلود رایگان کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5
دانلود کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تو
بیشتر خرماهای جهان در خاورمیانه توليد می شود. مطابق اعلام سازمان غذا و کشاورزی (FAO) سازمان ملل ، کشورهای برتر توليد کننده خرما در سال 2016 بودند:مصر: حدود 1.7 ميليون تن توليد می شود. رایج ترین انواع خرما در مصر هانی و زاغول است.
ایران: 1.1 ميليون تن خرما توليد کرده است. رایج ترین نوع در ایران خرمای رطب مضافتی است.
ادامه مطلب
دانلود رایگان کسب درآمد از اینترنت روزی 2 ميليون تومان تضمینی و تست شده
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست .bigwallet.ir › مقالات آموزشی › قانون‌گذاری و امنیتکسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 ميليون تومان تضمینی و تست شده + روش. آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای ۴۵ ميليون تومان ماهانه، پشتیبانی ۲۴ ساعته ۷ روز هفته، .
کسب درآمد از اینترنت روزی 1/5 م
مقاومت سیمان در تهیه بتن ها و حفظ محیط زیست اهمیت بسیار بالایی دارد که در این مقاله به این مهم می پردازیم:
بهتر است توليد سیمان یا کلینکر کاهش پیدا کند و یا از توليد سیمان بیش از حد انجام نشود چرا که برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی مورد نیاز است.
در اینجا میتوان گفت برای این کار بهتر است برای توليد بتن، مصرف سیمان کاهش یابد و تا امکان دارد میزان مصرف سیمان نسبت به مقاومت بتن کم شود. چرا که بیشترین مصرف سیمان در کارهای ساخت و ساز به صورت بتن می ب
در بازار امروز خرید و فروش خودروی پراید 111 با قیمت 46 ميليون و 600 هزار تومان و پراید 131 با قیمت 41 ميليون و 400 هزار تومان و تیبا با قیمت 48 ميليون و  100 هزار تومان مورد معامله قرار گرفت. 
 همچنین چانگان با قیمت 169 ميليون تومان، استپ‌وی با کاهش 2 ميليون تومانی با قیمت 174 ميليون تومان و سراتو قیمت286  هزار تومان به‌فروش می‌رسد.
در حال حاضر ۶۴ واحد پتروشیمی با پیشرفت ۲۰ تا ۹۹ درصد در ایران درحال ساخت است که شش طرح آن تأمین خوراک با ظرفیت ۱۵ ميليون تن و پنج پروژه نیز زیرساختی است و آنطور که برآورد شده، این پروژه‌ها تا سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد و ظرفیت توليدات پتروشیمی کشور با افزایش ۹۰ تا ۹۵ درصدی به ۱۳۰ ميليون تن در سال می رسد.
از این تعداد ۲۰ واحد اولویت‌دار هستند و تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسند که سه مورد آن‌ها امسال افتتاح می‌شود. با افتتاح این ۲۰ وا
بیخیال پراید ۹۰ ميليونی!
خط فقر شده ۹ ميليون !!
از اون فقر ۹ ميليونی بدتر ذهن فقیر منه که هیچکدوم از شغل هایی که تا الان برای خودم تصور کردم ۹ ميليون درآمد نداشته:/
فقط بچگیا مثل خیلی از پسرای دیگه دوست داشتم خلبان میشدم، فکر کنم اون حقوقش ۹ ميليون بود:)
کاش برگردم به همون بچگیا که دغدغه بزرگم مشقام بود!
در این بلاد کفری که ما زندگی میکنیم امشب و امسال نسبت به سال های قبل بهتر الله اکبر گفتن.
سال های قبل به کسانی که الله اکبر میگفتن ناسزا میگفتن امسال ولی چیزی نگفتن کمیت و کیفیت امسال الحمدلله نسبت به سال های قبل بهتر بود.
ان شاءالله و به مدد حضرت زهرا(س)فردا با شور و شعور بهتر از سال های قبل وارد میدان می شویم و چهل سالگی انقلاب همگی جشن میگیریم ان شاءالله.
سرت سلامت امام ای ان شاءالله که خداوند از ثانیه ثانیه های عمر ما کم کنه و به ثانی

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها