نتایج جستجو برای عبارت :

عبور زمان بیدارت میکند

زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زمان زم
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-.دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز.دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
استاد اندیشه می‌گفت شاید یکی از دلایل دلگیری غروب جمعه، این باشه که زمان بازگشت ارواحه. اون‌ها حین بازگشت به دنیای دیگه ، با عبور از جسم‌ ما، بخشی از غم و دل‌تنگی‌ای که بهش دچارن رو در ما جا می‌ذارن و باعث می‌شن ما هم احساس دلتنگی کنیم.
چه دل گرفته‌ای داشته روحی که از من عبور کرده.
به نام خدا
جلوبندی بنز
طراحی جلوبندی خودروی بنز، با نحوه طراحی و تولید انواع اتومبیل های دیگر متفاوت می باشد. جلوبندی بنز، به صورت جداگانه و سیستماتیک جهت محافظت بدنه کلی بنز در زمان عبور خودرو از پستی و بلندی و برخورد با نقاط خاص تعبیه شده است. یکی از مزایای قرار گیری جلوبندی بنز، تأثیر این قطعه در هندلینگ و کنترل خودرو در زمان عبور از سطوح شیب دار و پیچ ها است.
ادامه مطلب
▼ حرف
رمز عبور از آشوب
 
بیش از 40 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و در طول این دوران با چالش‌های متعددی در حوزه امنیت مواجه بوده است. دشمنان انقلاب از برخی ناکارآمدی‌ها و سوء تدبیرها بهره جسته و بلوا ایجاد کردند که آخرین آن به بهانه گرانی قیمت بنزین کلید خورد. نکته اساسی در این میان آن است که نظام اسلامی همواره توانسته با کمترین هزینه و کمترین زمان از این چالش‌ها عبور کند. در یک حساب سرانگشتی می‌توان به محورهای زیر به منزله رمز عب
به تازگی هکری به نام Pr0x13 ابزاری را با نام iDict منتشر کرده است، او ادعا ميکند با کمک این ابزار میتوان تدابیر امنیتی حساب iCloud افراد را دور زد و رمز عبورشان را به دست آورد.
در حال حاضر اپل اگر متوجه شود رمز حساب iCloud کاربری چندین بار بصورت متوالی اشتباه وارد شده آن حساب کاربری را در کوتاه ترین زمان قفل می نماید اما ابزار iDict به راحتی این محدودیت را دور میزند تا بتواند با وارد کردن تعدادی نا محدود از کلمات رمز عبور مربوط به حساب کاربر را حدس بزند. ا
maryam rad:*نجوا ▪️ وضو گرفتم به اشکهایت تطهیر شدن مسلک من است تیمم می کنم به نگاهت مسح می کشم به چشم هایم به پهنای صورت لبخند می زنم به خنده هایت نجوا می کنند که اغوا شده است ▪️چشم ها را می بندم دریچه ی بسته سو سو نمی زند و از چشم هایت از خنده هایت از دستهای نوازشگرت گذشتم گذشتن سهم کوچکی از من بود هنگامی که ضرورت عبور بود مثل عابری ساده از رد پای خاطرات من عبور عبور عبور ▪️سجاده سجاده سجده کردم به رد پای تو انگار حک شده است عطر تنت در کوچه پس کوچه
آدم‌ هایی که ما را رنج می ‌دهند ، خیلی اوقات رنج ‌کشیده‌ هایی هستند که از زخم ‌های خودشان نتوانستند عبور کنند .
اروین یالوم
+رنج ها میتوانند از جانب بیرون باشند اما بزرگترین رنج ها را خودمان به خودمان می دهیم !
رنج هایی زاده ی رفتارمان
رنج هایی زاده ی ذهن بیمارمان
رنج هایی برای تنبیه خودمان
رنج هایی برای انتقام
و .
++مدتی است دچار عزیزی هستیم که سخت رنج مان می دهد . شاید دلیلش همین باشد . نتوانسته است از رنج هایش عبور کند .
سعی میکنیم درک اش کن
متقاضیان پذیرش بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد با پرداخت هزینه ثبت نام  و خرید کارت اعتباری یک کلمه عبور دریافت می کنند . داوطلبان برای ورود به صفحه ثبت نام ، ویرایش اطلاعات و مشاهده نتایج به این کلمه عبور نیاز دارند . داوطلبانی ک بنا به هر دلیلی به کلمه عبور خود دسترسی ندارند می توانند با اطلاع از نحوه بازیابی کلمه عبور ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مجدد این رمز را دریافت کنند .
برای مطالعه متن کامل این مقاله روی لینک زیر کلیک
رمز عبور بر روی تلفن‌های هوشمند روشی برای محافظت از اطلاعات خصوصی گوشی‌تان است. در عصری که اطلاعات شخصی، حرفه‌ای و مالی همه ما بر روی گوشی ها ذخیره می شود، استفاده از رمز عبور یک ضرورت محسوب می‌شود.
آیا برای شما پیش آمده که رمز عبور خود را فراموش کنید ؟ برای بازیابی رمز خود چکار می کنید، در ادامه روش‌هایی را برای شما بیان می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید در صورت فراموش کردن رمز دوباره به گوشی‌تان دسترسی پیدا کنید.
 
ادامه مطلب
 
=> این اموزش با کالی انجام میشه ولی در دیگر توزیع ها مثل اوبونتو و … به همین شکل هست.
-> ترمینال را باز کنید و دستور زیر را بنویسید:
passwd

بعد از اجرای دستور، با پیغام زیر مواجه میشید
Enter new UNIX password
که بدین معنی است که باید رمز عبور جدید را وارد کنید.

-> بعد از وارد کردن رمز عبور دوباره پیغامی ظاهر میشود
Retype new UNIX password
که باید رمز عبور جدید خود را که در بالا وارد کردید دوباره وارد کنید.

-> و
 
ناخالصی های فیزیکی موجود در بنزین است. 
این ناخالصی ها گاهی آنقدر ریز هستند که از فیلتر اولیه نصب شده بر روی پمپ بنزین و حتی فیلتر بنزین عبور میکنند و به انژکتور میرسند.

 انژکتورها دارای یک فیلتر بسیار ظریف هستند که سوخت پیش از ورود به مجموعه انژکتور از آن عبور ميکند تا برای آخرین مرتبه هرگونه ناخالصی داخلی آن پاک شود. 
این فیلتر بسیار ظریف بوده و ممکن است به مرور در اثر ذرات معلق داخلی بنزین بگیرد. 
به علاوه گاهی ذراتی کوچک و یا محلول در ب
دلیل رسوبات رادیاتور و بطور کلی مسدود شدن راه عبور آب در سیستم رادیاتور 
دلیل این رسوبات و زنگارها داخل رادیاتور استفاده از آب لوله کشی به جای آب رادیاتور می باشد که به مرور زمان املاح مدنی آب دربین شبکه های داخلی رادیاتور رسوب کرده و ته نشین می شود و مسیرعبورآب را مسدود می کند.   
همین عامل باعث خرابی رادیاتور و جوش آمدن.
ادامه در
http://ravankaransanat.ir/category/weblog 
❆ #دیوار:دیوارهای کوچه می دانندآنکه ایستادهسرِ قرار، منمآنکه جا زدهاز سایه ی دیوار تویی ❆ #نان:طعم نان بیات گرفته است زندگیِ مناز بس که سفره‌ٔ خالی‌ِ مانان گرم به خود ندیده است ❆ #عبور:عبور ات به حوالی ام خوردخواهی دیدپهن کرده امبساط تنهایی ام رااما کوچه در قُرق خیالتبی عبور است #سعید_فلاحی (زانا کوردستانی)#شعر_سپکو@ZanaKORDistani63سپرای میخانهکانال شعرهای سپکو(سپید کوتاه) سعید فلاحی(زانا کوردستانی)https://t.me/sepkomikhanehhttps://www.instagram.com/zanakordistani?r=namet
 خداوند ان‌شاءالله که به شماها اجر بدهد، صبر بدهد. [حاج قاسم] زندگی‌اش هم برای شما امتحان بود، شهادتش هم برای شما امتحان است. رنج زیاد است، غصّه بزرگ است، امّا اجر هم به همین اندازه بزرگ است. بایستی تحمّل کنیم، بایستی از خدای متعال راضی باشیم؛ بالاخره هر کسی از این مرحله‌ی زندگیِ این نشئه به نشئه‌ی بعد عبور خواهد کرد -همه عبور میکنند: من، شما، دیگران، همه؛ جوان، پیر- نوع عبور کردن مهم است؛ .
ادامه مطلب
واکنش یک عنصر مدار به تغیرات جریان الکتریکی یا ولتاژ است که در اثر ظرفیت خازنی یا القایی پدید می آید راکتانس مشابه مقاومت عمل ميکند و در برابر تغیرات ولتاژ مقاومت می کند.
راکتانس بر دو نوع است؛
راکتانس سلفی:در راکتانس سلفی در زمان بالا رفتن فرکانس خط مقاومت زیادی از خود نشان میدهد و در فرکانس پایین مقاومت کمتری از خود نشان میدهد،در راکتانس سلفی با عبور جریان از سیم در اطراف سیم یک میدان مغناطیسی ایجاد میشود،در صورت برعکس شدن جریان این میدا
ماه تا طلوع ميکند شمار غصه هام را
مرور میکنم!
از همه عبور میکنم !
در زمین خاطرات خفته ام
مثل بدویان
طفل کوچکی که عشق نام اوست را
زنده زنده
در حصار گور میکنم!
دل در انتظار را
بی قرار میگذارمش.
ولی
میان این همه
به اسم تو که میرسم
             کنار میگذارمش.

محمد صادق امیری فر
همزمان با معرفی سیستم عامل Sierra و ورژن‌های بالاتر، اپل قابلیتی را درون آن قرار داد که به کاربر اجازه می‌دهد تا در صورت داشتن اپل واچ، بتوانید صفحه نمایش سیستم عامل مک را به کمک اپل واچ آنلاک کند. این موضوع به نظر ساده می‌آید. اما قبل از انجام این کار، باید تنظیماتی را انجام دهید تا بتوانید عملکرد اشاره شده را از دستگاه انتظار داشته باشید.
 
آیا شما روی اپل واچ خودتان رمز عبور گذاشته اید؟ آیا رمز عبور گذاشته اید و حالا می خواهید آن را بردارید؟
نحوه کارکرد پکیج دیواری ایران رادیاتور
قطعات پکیج دیواری ایران رادیاتور شامل برد الکترونیک یا واحد الکترونیک ECU، ترموستات، شیر کنترل و اطمینان، محفظه احتراق، فن، مشعل، کلید کنترل حداقل فشار آب، مبدل اصلی، شیر تخلیه، پمپ، منبع انبساط، فن، شیر خودکار هواگیری، الکترود جرقه زن و تشکیل شعله، اتصال دودکش و … که درون بدنه پکیج جای گرفته اند. این قطعات در مجموع مشخصات فنی پکیج ایران رادیاتور را نیز تشکیل می دهند. 
یکی از اصلی ترین قطعات که شروع
maryam rad:
*نجوا 
▪️  وضو گرفتم به اشکهایت 
تطهیر شدن مسلک من است 
تیمم می کنم به نگاهت 
مسح می کشم به چشم هایم به پهنای صورت 
لبخند می زنم به خنده هایت 
نجوا می کنند که اغوا شده است 
▪️چشم ها را می بندم 
دریچه ی بسته سو سو نمی زند 
و از چشم هایت از خنده هایت 
از دستهای نوازشگرت  گذشتم 
گذشتن سهم کوچکی از من بود 
هنگامی که ضرورت عبور بود 
مثل عابری ساده 
از رد پای خاطرات من 
عبور عبور عبور 
▪️سجاده سجاده 
سجده کردم به رد پای تو 
انگار حک شده است
کاربرد دستگاه آب شیرین کن و خرید در مازندران:تصفیه آب و تولید آب شیرین به روش اسمز مع RO – دستگاه اسمز مع، به طور ویژه در مواقعی استفاده می گردد که نیاز به کاهش میزان نمک آب می باشد . در واقع پیشرفته ترین روش تصفیه آب ( آب شیرین کن )، اجرای روش اسمز مع (Reverse Osmosis) می باشد که در این فرایند آب با فشار از یک سری غشاء نیمه تراوا  عبور داده می شود. این فشار خارجی از فشار اسمزی طبیعی بیشتر است در نتیجه مولکول های کوچک تر از منافذ غشاء، عبور می کن
وارد نمودن رمز همگام به هنگام ثبت نام آزمون تیزهوشان برای کلیه دانش آموزان پایه های ششم و نهم ضروری می باشد. همچنین به هنگام دریافت کارنامه تیزهوشان نیز، یکی از فیلدهای مورد نیاز برای دریافت کارنامه ، مربوط به وارد نمودن رمز همگام می باشد. اما برخی از داوطلبان ممکن است مایل به درخواست رمز عبور جدید همگام باشند که با مراجعه به سامانه مربوطه می توانند اقدامات لازم را به انجام برسانند.
لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبانی می توانند اقدام به ت
اگر شما رمز عبور خود را می‌دانید، لازم نیست آن را بازیابی کنید و تنها کافی است خیلی ساده آن را از طریق Settings  ویندوز تغییر دهید.مراحل زیر را با ما انجام دهید تا با روش حذف رمز در ویندوز 10 نیز آشنا شوید.
بر روی گزینه Settings کلیک نمایید تا پنجره آن باز شود( اگر دوست داشته باشید، شما می‌توانید از کلید‌های ترکیبی Win + I نیز برای اینکار استفاده کنید).
بر روی گزینه Accounts کلیک کنید.
در منوی سمت چپ وارد تب Sign-in options شوید.
تیتر قسمت Password را پیدا کنید.
در پایین
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
 
 
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



 
به عقب برگشتم
به روز هایی که رفت و دیگر هیچوقت برنگشت
عبور میکنم.
زمان میگذرد و میرود
و تو میمانی و یک آدم تو خالی و پوچ
عبور میکنم
به عقب برمیگردم
به روزهایی که دیگر نمی آید
به روزهایی که و
 
✨﷽✨
مـا گـمشـده ایـم.
عارف مرحوم میرزا #محمد_اسماعیل_دولابی در بیانی، معنای غیبت حضرت ولی عصر(عج) را اینگونه تشریح می‌کنند:
سوال شد امام زمان (عج) غایب است یعنی چه؟ گفتم غایب؟کدام غایب؟ بچه دستش را از دست پدر رها ڪرده و گم شده می گوید: پدرم گم شده است، ما مثل بچه‌ای هستیم ڪه پدرش دست او را گرفته است تا به جایی ببرد و در طول مسیر از بازاری عبور می‌ڪنند.بچه جلب ویترین مغازه‌ها می‌شود و دست پدر را رها می‌ڪند و در بازار گم می‌شود و وقتی متوج
دیده ای؟ هر که وارد یک خانه ای تاریک شود. فانوس به همراه دارددنبال  نوری میگردد و آن را روشن ميکندو به روزنه های خانه روشنی ارزانی می دارد.زمانی که در زندگی ام گشتی، دل من کلبه ای محقر و تاریکی بود و تو همچون فانوس  !آمدی و روشنایی ای از جنس امید به دلم بخشیدیو تزریق جانی دوباره ب جانم.با گرمای وجودت کور سوی شعله ی قلبم را شعله ور کردیدیده ای ؟نابینایی که میخواهد از خیابانی عبور کند . ساعتها کنار جاده ب انتظار صدایی از تردد قلیل ماشین هاس
 
 نحوه قرار دادن رمز عبور بر روی فایل های pdf در word 2013

یکی ازقابلیتهای جدید و کاربردی موجود در Word 2013 امکان مشاهده و ویرایش فایل‌های PDF است که در این روش به آن به طور کامل پرداخته شده است.علاوه بر این شما می‌توانید از فایل‌های PDF تولید شده به وسیله‌ی رمز عبور نیز محاظت کنید. بدین صورت که کاربر برای مشاهده محتویات این فایل بایستی حتماً رمز عبور را وارد کند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.
ابتدا فایل خود را در محیط Word 2013 فراخ
دانلود طرح درس - واحد کارخیابان
فرمت فایل (word) و قابل ویرایش 
تعداد صفحات 2 صفحه
قسمتی از مجموعه
هدف کلی
عبور و مرور از خیابان
اهداف جزئی
-        آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به زبان ساده به خردسالان
-        خیابان محل عبور و مرور ماشین و موتورسیکلت است
-        پیاده رو محل عبور و مرور افراد پیاده است
-        رعایت نطم وظیفه تک تک ماست
-        آشنایی با چراغ راهنما و معنای سه رنگ آن
 اهداف رفتاری
دانش آموزان پس از پایان درس باید بتوانن
تور ویژه تعطیلات خردادماه به مقصد گیلان
جاذبه های برنامه:
- حضور در ارتفاعات و ییلاقات تالش (سرزمین رویاها).
- بازدید از جاده اسالم-خلخال، معروف به جاده بهشت با چشم اندازهای زیبا و بکر و یکی از ده جاده زیبای کشور.
- عبور از دشت شقایق، کرمان، چارسو، اسبه بونی و .
- دیدار از روستاهای بکر و مردمانی با زندگی ساده ولی پر از عشق.
- بازدید از ییلاق و روستاهای: بیلی، ناو، خلیان، دریابن.
- بازدید از آبشار دریابن.  
- چشم انداز ییلاق و کلبه های چوبی روستایی.
-
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
مقاومت جسم هادی دو سری است که در مقابل عبور جریان الکتریکی از خود مقاومت نشان میدهد و ولتاژ دو سر آن متناسب با جریان عبوری از آن میباشد.در واقع هر هادی الکتریکی از خود در مقابل عبور جریان الکتریکی مقاومت نشان میدهد که بسته به میزان این مقاومت جریان عبوری از آن هادی محدود میشود البته پارامترهای دیگری مانند طول هادی و میزان سطح مقطع آن نیز در مقدار عبور جریان موثر میباشد واحد اندازه گیری مقاومت اهم است. در الکترونیک مقاومت را با حرف R (ابتدای ک
باسلام
جلسه ۹۵
لینک دانلود فایل صوتی جلسه ۹۵، سه شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۷ (25.4 MB صوت با کیفیت wma -صندوق بیان)
1 جمادی الاولی 1440
لینک کمکی جلسه ۹۵ (33.9 MB صوت با کیفیت mp3 -سرور ابری پرشین گیگ)
موضوع جلسه:
-  ایام الله و رابطه زمان با امام عصر و دوران حکومتشان (جلسه چهارم)
 زمان از احکام بدن است و دوران ظهور برای عبور از زمان و احکام بدن و تحقق سیطره احکام روح و ورود به زمان ولایی امام است.
اساساً سوال از مقدار زمان مادی آن دوران غلط است، چراکه در دوران ظهور ب
Artist: DJ Avi8 (Scott Nicol) | Music Name: Pass You By | Genre: ‎HardStyle/Hard Dance | Released: 2019 | DJ Avi8 - Pass You By


هنرمند: آوی8 | نام موزیک: عبور شما توسط (عبور شما با) | سبک: هارد استایل | تاریخ انتشار: 2019 | ملیت: اسکاتلند
دانلود آهنگ (آوی8) Avi8 با نام (عبور شما توسط) Pass You By

ادامه مطلب
محمد جواد ظریف تایید کرد که ذخایر اورانیوم غنی‌شده ایران از
مرز ۳۰۰ کیلوگرم گذشته است. او گفت که این اقدام بر اساس برنامه‌ریزی زمان
بندی شده و از پیش اعلام شده بوده است.


























ادامه مطلب
عملکرد شیر برقی نورگرینیک سلونوئید ،سیم پیچی است که با عبور الکتریسیته از آن مغناطیس میشود.سلونوئید ها یک شکاف در میانه دارند که یک میله فی در آن با مغناطیس حاصل از عبور جریان حرکت ميکند.یک شیر برقی ، سیم پیچی را به عنوان بخش فرمان به کار میبرد.این کار کمک ميکند تا شدت جریان آب ، هوا یا هر چیز دیگری را با جریان برق کنترل کند.اجزاء شیر برقی NORGREN نورگرین۱ – بدنه۲ – ورودی سیال۳ – خرووجی سیال۴ – سیم پیچ۵ – قاب سیم پیچ۶ – اتصال سیم ها۷ – میله ف
شاخص کل بورس تهران دیروز با رشد 1166 واحدی، در آستانه شکستن مقاومت 310000 واحدی قرار گرفت. حدود 6 هفته است که شاخص کل نتوانسته از این محدوده مقاومتی شاخص کل عبور کند. مطمئنا امروز نیز شاخص کل با برخورد با این محدوده مقاومتی، با افزایش عرضه ها روبرو خواهد شد. اما به اعتقاد من، زمان عبور از این مقاومت فرا رسیده و هفته آینده، از این محدوده عبور خواهیم کرد. موارد مهم در روزهای قبل گفته شده و نکته جدیدی برای ارائه نیست. اول هفته گفته بودم که از بیمه دانا
خط میانی بدن چیست؟
خطی فرضی که از سر شما شروع و به میان دوپا ختم می شود و بدن را به دو بخش راست و چپ تقسیم می کند. هر بار که دست یا پای شما از این خط عبور می کند عبور از خط میانی” اتفاق می افتد. این مهارت بطور طبیعی از زمان جنینی در کودک شکل می گیرد.
 
پس اگر کودک در این مهارت دچار مشکل است، چه اتفاقی می افتد؟
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها