نتایج جستجو برای عبارت :

درباره کتابخانه زابل

دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان با حضور روسای ادارات کتابخانه های عمومی استان و همچنین کارکنان اداره کل در محل کتابخانه استاد کامبوزیا زاهدان برگزار شد.
در این جلسه کارشناسان و روسای ادارات به بیان نکات و نقطه نظرات خود در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش رو در کتابخانه های عمومی استان پرداختند و در پایان این جلسه از آقایان حیدری، بامری، عبدالغفارکرد و هاشمزهی روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای زابل، ایرانشه
 
اولین جلسه قرآن با همکاری کتابخانه عمومی نیمروز زابل و  سرکار خانم صیادی مربی قرآن و اهالی محترم روستای خراشادی برگزار شد که در طی برگزاری این جلسه جوایز فرهنگی جشنواره رضوی به شرکت کنندگان در این مسابقه توسط کتابخانه عمومی نیمروز زابل اهدا شد.
 
 
باربری تهران
باربری تهران ارزانترین نرخ حمل انواع بار و خرده بار و کالا و محصول و اثاثیه از تهران به زابل را ارائه می نماید. تخفیفات استثنایی باربری تهران در مسیر تهران به زابل و بالعکس در حالی ارائه می شود که این باربری بالاترین کیفیت خدمات را نیز دارا می باشد.
ارزانترین حمل بار تهران زابل
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
#اطلاعیهامور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زابل برگزار می کند:
⭕️جشن بزرگ امامت⭕️
"ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان زابل
زمان:سه شنبه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۷مکان: سالن امفی تئاتر دانشگاه زابل (سایت قدیم)
"امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان زابل"
سایت:: http://zabol-farhangian.blog.ir
کانال اطلاع رسانی :: @farhangian_zbl_eکانال امور فرهنگی:: @farhangianfarhangizabol
در تاریخ 1398/08/19 پیش دبستانی سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل بازدید کردند که بخشهای مختلف کتابخانه توسط کتابدار کتابخانه معرفی شد و همچنین کلاس قصه گویی نیز برگزار شد که دو قصه از کتاب 30 قصه 30 شب نوشته مژگان شیخی توسط کتابدار کتابخانه برای دانش آموزان قصه گویی شد.
در تاریخ 1398/08/26 کارکنان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زابل به مناسبت هفته کتاب  و کتابخوانی از کافه کتاب گار شهدای زابل بازدید کردند که دارای طراحی و چیدمان قابل توجهی بود و مسئول کافه کتاب درباره شرایط استفاده و مقررات کافه کتاب توضیحاتی را ارائه دادند.

 
باربری مشهد
باربری مشهد یکی پر افتخارترین باربری های شرق کشور است که در بین مردم این دیار شهرت و محبوبیت بسیاری دارد و سالهاست که در زمینه حمل بار درون شهری و بین شهری فعال بوده و حمل بار از مشهد به زابل به ارزانترین قیمت نیز از جمله وظایف این باربری محسوب می گردد.
ارزانترین باربری مشهد زابل
در تاریخ 1398/08/25 پیش دبستانی دخترانه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که  کلاس شعر خوانی از کتاب بخور تو سیب نوش جون/ مفیده اون فراوان از مژده پورحسینی و کتاب کله کدو چه ماهه / فکر گل و گیاهه از ناصر کشاورز برگزار شد که بچه با شوق و هیجان خاصی گوش دادند و در پایان شعری در مورد کتاب خواندند.
به مناسبت فرا
رسیدن هفته پژوهش، نرم افزار سامان توسط دو نفر از دانشجویان علم اطلاعات و دانش
شناسی دانشگاه زابل مورد معرفی قرار گرفت. در این جلسه کتابدار کتابخانه عمومی نیمروز زابل ابتدا ضمن تبریک هفته پژوهش گفتند، در دنیای امروزه که پیشرفتها
مبتنی بر اطلاعات و تکنولوژی است، کتابداران به عنوان سردمداران سازماندهی و اشاعه
اطلاعات می توانند نقش مهم و اساسی را در پیشرفت علم در کشور داشته باشند. ایشان
گفتند یکی از نهادهای ارائه کننده خدمات اط
اگر دنبال یک مقصد متفاوت برای ایرانگردی هستید، شهر سوخته زابل همان جایی است که دنبالش هستید. شهری باستانی با رمز و راز فراوان!
برای دسترسی به شهر سوخته ابتدا باید به زابل سفر کرد. شهر سوخته در ۵۶ کیلومتری زابل در حاشیه‌ی جاده‌ی زابل به زاهدان قرار دارد.
تا کنون کشفیات عجیب فراوانی در شهر سوخته صورت گرفته اما رازهای زیادی هم هنوز سر به مهر مانده اند!
در اینجا؛ یک چشم مصنوعی کشف شده که زمان ساختش به ۴۸۰۰ سال پیش برمیگردد و متعلق به زنی ۲۵ تا ۳۰
به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، که (17 اسفند هر سال) می باشد. برای دومین سال متوالی، کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی شهرستان زهک، در کتابخانه عمومی فدک در روستای قلعه نو برگزار شد که که کتابداران کتابخانه عمومی شهیدطباطبایی به این مناسبت در کتاب عمومی فدک حضور بهم رساندند.
ادامه مطلب
مسابقه کتابخوانی موعود آسمانی
جوایز مسابقه: 12 جایزه 500 هزار ریالی برای 12 نفر
جهت ثبت نام رایگان و دریافت کتاب مسابقه به کتابخانه عمومی نیمروز زابل واقع در خیابان فردوسی جنب اداره ثبت احوال مراجعه و یا با شماره تلفن 32224433 تماس حاصل نمایید.
مکان برگزاری مسابقه: کتابخانه عمومی نیمروز          زمان: دوشنبه 1398/02/02 ساعت 16
همچنین می توانید فایل pdf کتاب مسابقه را از لینک زیر دریافت نمایید
http://cdn.ahlolbait.ir/files/12/download/33_0.pdf
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. ت حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات ی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات
         
به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
به مناسبت شانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
کاربران عزیز برای شما یک فایلی در موضوع اتوکد نقشه شهر زابل آماده دانلود قرار داده ایم برای دریافت به لینک پایین صفحه مراجعه فرمایید
تک های این فایل
# نقشه اتوکد شهر زابل
# نقشه جامع شهر زابل
# نقشه استان زابل
# خیابان فرخی سیستانی زابل
# نقشه هوایی شهرستان هیرمند
# نقشه روستاهای زابل
# نقشه شهرستان هیرمند
# اتوکد نقشه شهر زابل
# نقشه شهر زابل





ترافیک اینترنت بازد
راهنمای مسافرتی به زابل
زابل شهری تاریخی با جاذبه های گردشگری فراوان است که در استان سیستان و بلوچستان واقع شده است. این شهر دارای پیشینه تاریخی گسترده بوده و گردشگران زیادی را سالانه به سمت خود جذب می کند. نکته ی قابل توجهی که درباره شهر زابل وجود دارد این است که بدانید این شهر زادگاه پهلوانان اساطیری ایران باستان مانند رستم، سام و زال در شاهنامه فردوسی بوده و از همین جهت در تاریخی ادبی ایران هم نقش پر رنگی داشته است. اما قبل از سفر به هر
از این عجیب‌تر دیگر نمی‌شود! شما تا به حال شنیده بودید که یک شیر به کتابخانه بیآید، آن هم یک شیر بزرگ و قوی!
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که روزی از روزها یک شیر به به یک کتابخانه می‌رود. او صاف از جلوی میز کتاب‌دار می‌گذرد، به طرف قفسه‌های کتاب می‌رود و به آن‌ها  نگاه می‌کند. برگه‌دان را بو می‌کشد، سرش را به مجموعه‌ی کتاب‌های نورسیده می‌مالد و با قدم‌های نرم و آرام به بخش کتاب‌های داستان می‌رود.
حضور یک شیر در کتابخانه خیلی خطرناک ا
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
به مناسبت روز کتابخانه گردی مراسم شاهنامه خوانی در کتابخانه عمومی جدیدالتاسیس هشت بهشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران ، مریم نوروزی با اعلام این خبر عنوان داشت در این مراسم که به همت سرکار خانم هاشمی زاده ، مسوول کتابخانه عمومی هشت بهشت گلبهار و به مناسبت روز کتابخانه گردی برگزار شد ، حسنا شریعت زاده از اعضای خردسال کتابخانه اقدام به قرائت بخش های از شاهنامه و شاهنامه خوانی در حضور اعضای کتابخانه
با تلاش و پیگیری کارشناس فناوری استان جناب آقای صوفی در خصوص کسب مجوز تهیه و به کارگیری مودم های 4g اینترنت همراه، و با مساعدت همکاران اداره کل توسعه کتابخانه و مشارکتهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4 کتابخانه عمومی  روستایی مهتاب و فجر در شهرستان ایرانشهر، شهید ا. بخش  ایرندگانی روستای ایرندگان شهرستان خاش و کتابخانه مرحوم حجت الاسلام  رحمان بامری روستای گز کر شهرستان دلگان  به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی (سامان) متصل گردیدند و با
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد.
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
کتابخانه های عمومی مکانهایی آرام برای استفاده همه ی مردم از کتابها و امکانات موجود بصورت رایگان می باشد. هر فرد با هر سنی و هر شغلی می تواند بصورت رایگان همیشه از این شرایط استفاده نماید.همه می توانند بدون هیچ محدودیتی از این امکانات استفاده نمایند و تنها چیزی که لازم است تا به این امکانات دسترسی داشته باشند به کتابخانه رفتن است. تعدادی از خدماتی که توسط کتابخانه ها ارائه می شود به شرح زیر است:
 - کتابهای فراوانی که هم می توان در کتابخانه از
 
نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته دولت در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
                                                                                                                                                                                                                          
 
 
 
در تاریخ 1398/08/19 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید از کتابخانه توسط دانش آموزان پایه ششم دبستان پسرانه سما انجام شد و بخشهای مختلف، نحوه عضویت، امانت و هچنین توضیحاتی درباره بخش سیستان شناسی به دانش آموزان توسط کتابدار کتابخانه ارائه شد که در پایان مربی مربوطه توضیحاتی درباره استاد گلستانه و آثار ایشان ارائه دادند.
همزمان با طرح کتابخانه گردی و تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور آقای بهزاد کاویانی عضو شورای اسلامی شهر اندیشه از کتابخانه عمومی ایثار بازدید و با آقای علی افسری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار گفتگو کردند.
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و. مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
 
طبق روال سالهای پیش امسال نیز به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی روز 25 آبان ماه کتابخانه به صورت رایگان عضو جدید می پذیرد.
علاقه مندان به عضویت می توانند روز 25 آبان از طریق آدرس اینترنتی زیر
http://www.samanpl.ir/
نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام نموده و با در دست داشتن مدارک لازم از قبیل کپی شناسنامه یا کارت ملی و یک قطعه عکس و پرداخت 10000 ریال برای صدور کارت عضویت به کتابخانه عمومی نیمروز زابل مراجعه کنند. 
شهر سوخته چیست ؟ 





شهر سوخته نام بقایای دولت شهری باستانی در ایران است که در ۵۶ کیلومتری زابل و در حاشیه جاده زابل-زاهدان در شرق ایران در استان سیستان و بلوچستان واقع شده‌است. شهر مزبور در روی آبرفت‌های مصب رودخانه هیرمند به دریاچه هامون و زمانی در ساحل آن رودخانه بنا شده بود. دورهٔ بنای این شهر بزرگ با دوره برنز تمدن جیرفت مقارن است و زروانیان در حدود ۶۰۰۰ سال پیش در این شهر زندگی می‌کرده‌اند.

در سی‌وهشتمی
جناب حاج آقای رضایی مدیر کل محترم نهاد کتابخانه های استان خراسان جنوبی مورخه 98/10/4 از کتابخانه های شهرستان زیرکوه بازدید کردند . همچنین هیات همراه ایشان جناب آقای حاجی و جناب آقای نارمنجی بودند که از ساختمان در حال تکمیل کتابخانه نیز بازدید کردند و اظهار امیدواری کردند که انشاالله تا پایان سال 98  کتابخانه شهدای غزه در ساختمان اصلی مستقر شود. 
سال 2009 بود که تاد بل برای ادای احترام به مادرش قفسه‌ی کتابی ساخت و آن را در جلوی حیاط خانه‌اش گذاشت. قفسه‌ی کتاب درواقع کتابخانه‌ای کوچک بود با طراحی برگرفته از مدرسه‌های مناطق روستایی. طولی نکشید که همسایه‌ها از ایده‌ی تاد استقبال کردند. کتاب‌ها به‌سرعت جابه‌جا می‌شد و برخی کتاب‌های جدیدی را هم به کتابخانه اضافه می‌کردند. همین استقبال باعث شد تا تاد کتابخانه‌های بیشتری بسازد و آن‌ها را به دیگران بدهد. سپس ریک بروک به ایده‌ی تاد پ
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران ، مریم نوروزی عنوان داشت در مراسمی که  به مناسبت روز کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی جدیدالتاسیس هشت بهشت گلبهار با حضور تنی چند از مسوولان شهرستان برگزار شد از جاب آقای معشوقی ، بخشدار گلبهار با اهدای لوح تقدیر ، تشکر و قدردانی شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران با اعلام این خبر عنوان داشت این تقدیر با توجه به نقش ویژه و حمایت های بخشداری گلبهار از حوزه فرهنگی و ع
دانلود سوالات پیام نور آشنایی با کتابخانه
دانلود سوالات پیام نورآشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانهکد درس : 1211020_1211046دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال دوم 93-92دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال اول 93-92دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال اول 92-91دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کت
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
سلام دوستان
خیلی از شما تا ب حال اسم کتابخونه یا فریم وورک رو شنیدید
در این قسمت میپردازیم به اینکه اصلا چی هست :)
در این مطلب میخوانید:
فریم ورک یا کتابخانه  چیه؟
معرفی کتابخانه ی بوت استرپ در css
معرفی کتابخانه ی فونت اوسوم در css
معرفی کتابخانه ی انیمیت در css 
معرفی کتابخانه ی جی کوئری
چطوری کتابخونه ها رو استفاده کنیم
چطوری یه کتابخونه بسازیم؟

ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و . برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و . ساخته می ش
موزشآموزش در طلایهکارگاه های آموزشی طلایهمقالاتدانستنی های مفید+چند رسانه ایاخبارکاتالوگتیزر تبلیغاتگالری تصاویر+پرتال مشتریانسامانه شناسنامه انشعابات آبنحوه ی رسیدگی به پیشنهادات، شکایات و انتقادات مشتریانثبت شکایات، انتقادات و پیشنهاداتپیگیری شکایات، انتقادات و پیشنهاداتعضویت در سایتتماس با ما+آزمایشگاه اکرودیتهدرخواست آزمون
 دانستنی های مفیدبحران کم آبی و تاثیر آن در جهان
حجم آب در کره زمین ثابت و در مداری بسته به طور دایم در

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها