نتایج جستجو برای عبارت :

درباره کتابخانه زابلgo

دومین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه های عمومی استان با حضور روسای ادارات کتابخانه های عمومی استان و همچنین کارکنان اداره کل در محل کتابخانه استاد کامبوزیا زاهدان برگزار شد.
در این جلسه کارشناسان و روسای ادارات به بیان نکات و نقطه نظرات خود در خصوص رفع موانع و مشکلات پیش رو در کتابخانه های عمومی استان پرداختند و در پایان این جلسه از آقایان حیدری، بامری، عبدالغفارکرد و هاشمزهی روسای ادارات کتابخانه های عمومی شهرستانهای زابل، ایرانشه
به مناسبت پانزدهمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، که (17 اسفند هر سال) می باشد. برای دومین سال متوالی، کتابخانه گردی در کتابخانه های عمومی شهرستان زهک، در کتابخانه عمومی فدک در روستای قلعه نو برگزار شد که که کتابداران کتابخانه عمومی شهیدطباطبایی به این مناسبت در کتاب عمومی فدک حضور بهم رساندند.
ادامه مطلب
در تاریخ 1398/08/28 دانش آموزان پایه نهم مدرسه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که نحوه عضویت در کتابخانه و بخشهای مختلف کتابخانه معرفی گردید و در پایان کتاب حکایت های امیرحمزه صاحبقران و نسیم عیار نوشته محمدرضا شمس توسط کتابدار کتابخانه معرفی گردید و جلسه پرسش و پاسخ بین دانش آموزان برگزار شد.
در تاریخ 1398/08/19 پیش دبستانی سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل بازدید کردند که بخشهای مختلف کتابخانه توسط کتابدار کتابخانه معرفی شد و همچنین کلاس قصه گویی نیز برگزار شد که دو قصه از کتاب 30 قصه 30 شب نوشته مژگان شیخی توسط کتابدار کتابخانه برای دانش آموزان قصه گویی شد.
به مناسبت پانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
به مناسبت شانزدهمین سال تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، دومین دوره کتابخانه گردی کتابخانه های عمومی شهرستان زهک در کتابخانه تازه تاسیس فدک واقع در روستای قلعه نو در روز شنبه 18 اسفند ساعت 9 صبح برگزار می شود.
ادامه مطلب
از این عجیب‌تر دیگر نمی‌شود! شما تا به حال شنیده بودید که یک شیر به کتابخانه بیآید، آن هم یک شیر بزرگ و قوی!
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که روزی از روزها یک شیر به به یک کتابخانه می‌رود. او صاف از جلوی میز کتاب‌دار می‌گذرد، به طرف قفسه‌های کتاب می‌رود و به آن‌ها  نگاه می‌کند. برگه‌دان را بو می‌کشد، سرش را به مجموعه‌ی کتاب‌های نورسیده می‌مالد و با قدم‌های نرم و آرام به بخش کتاب‌های داستان می‌رود.
حضور یک شیر در کتابخانه خیلی خطرناک ا
 
اولین جلسه قرآن با همکاری کتابخانه عمومی نیمروز زابل و  سرکار خانم صیادی مربی قرآن و اهالی محترم روستای خراشادی برگزار شد که در طی برگزاری این جلسه جوایز فرهنگی جشنواره رضوی به شرکت کنندگان در این مسابقه توسط کتابخانه عمومی نیمروز زابل اهدا شد.
 
 
بنا بر اعلام نهاد کتابخانه های عمومی کشور مبنی بر تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال 98، کتابخانه عمومی میرجعفری به علت شیوع کرونا تا پایان سال 98 تعطیل است. پس از پایان ایام تعطیلی خدمات کتابخانه از سر گرفته خواهد شد و اعضای محترم می توانند کتاب های امانتی خود را بدون هیچ مشکلی به کتابخانه برگردانند.
با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، کتابخانه عمومی میرجعفری ضدع
به مناسبت روز کتابخانه گردی مراسم شاهنامه خوانی در کتابخانه عمومی جدیدالتاسیس هشت بهشت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران ، مریم نوروزی با اعلام این خبر عنوان داشت در این مراسم که به همت سرکار خانم هاشمی زاده ، مسوول کتابخانه عمومی هشت بهشت گلبهار و به مناسبت روز کتابخانه گردی برگزار شد ، حسنا شریعت زاده از اعضای خردسال کتابخانه اقدام به قرائت بخش های از شاهنامه و شاهنامه خوانی در حضور اعضای کتابخانه
با تلاش و پیگیری کارشناس فناوری استان جناب آقای صوفی در خصوص کسب مجوز تهیه و به کارگیری مودم های 4g اینترنت همراه، و با مساعدت همکاران اداره کل توسعه کتابخانه و مشارکتهای نهاد کتابخانه های عمومی کشور 4 کتابخانه عمومی  روستایی مهتاب و فجر در شهرستان ایرانشهر، شهید ا. بخش  ایرندگانی روستای ایرندگان شهرستان خاش و کتابخانه مرحوم حجت الاسلام  رحمان بامری روستای گز کر شهرستان دلگان  به سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی (سامان) متصل گردیدند و با
فعالیت کتابخانه ها در فضای مجازی ادامه می یابد.
هفته آینده(هفته اول اردیبهشت۹۹)فعالیت کتابخانه ها به منظور رعایت توصیه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود.
با این حال پیگیری ها برای بازگشایی کتابخانه ها با در نظر گرفتن توصیه های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب فعالیت کتابخانه ها جهت ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وصع موجود آغاز خواهد شد.
کتابخانه PIL که مخفف عبارت Python Imaging Library یا کتابخانه تصویر پایتون است، یکی از کتابخانه‌های پردازش تصویر با پایتون محسوب می‌شود. این کتابخانه، پشتیبانی از عملیات مرتبط با پردازش تصویر نظیر باز کردن، دستکاری و ذخیره‌سازی تصاویر در فرمت‌های مختلف را به زبان پایتون اضافه می‌کند. با این حال، توسعه آن از سال 2009 دچار وقفه شده است.
کتابخانه های عمومی مکانهایی آرام برای استفاده همه ی مردم از کتابها و امکانات موجود بصورت رایگان می باشد. هر فرد با هر سنی و هر شغلی می تواند بصورت رایگان همیشه از این شرایط استفاده نماید.همه می توانند بدون هیچ محدودیتی از این امکانات استفاده نمایند و تنها چیزی که لازم است تا به این امکانات دسترسی داشته باشند به کتابخانه رفتن است. تعدادی از خدماتی که توسط کتابخانه ها ارائه می شود به شرح زیر است:
 - کتابهای فراوانی که هم می توان در کتابخانه از
در تاریخ 1398/08/19 به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید از کتابخانه توسط دانش آموزان پایه ششم دبستان پسرانه سما انجام شد و بخشهای مختلف، نحوه عضویت، امانت و هچنین توضیحاتی درباره بخش سیستان شناسی به دانش آموزان توسط کتابدار کتابخانه ارائه شد که در پایان مربی مربوطه توضیحاتی درباره استاد گلستانه و آثار ایشان ارائه دادند.
همزمان با طرح کتابخانه گردی و تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور آقای بهزاد کاویانی عضو شورای اسلامی شهر اندیشه از کتابخانه عمومی ایثار بازدید و با آقای علی افسری رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار گفتگو کردند.
Scrappy یک کتابخانه محبوب پایتون برای web scraping است. از این کتابخانه برای ساخت خزنده استفاده می‌شود. در ابتدا از این کتابخانه تنها برای scraping استفاده می‌شد، اما بعدها مواردی مانند داده‌کاوی، خودکارسازی تست‌ها و. مورد استفاده قرار گرفت. Scrapy کتابخانه‌ای متن‌باز و محبوب است.
نحوه کار با این کتابخانه نیاز به توضیح نداره و همینطور سورس فایل نیز همراه با کتابخانه قرار داده شده که میتونید کار با اون رو متوجه بشید . این کتابخانه انیمیشن های زیبایی داره که میتونید نمونه اون رو در تصویر پایین ببینید.

شما میتونید کتابخانه SAnimation رو از لینک زیر دانلود کنید .
محتوایت فایل : سورس+کتابخانه + فایلApk

کتابخانه SAnimation 0.88MB learningb4a.blog.ir RAR لینک دانلود
جناب حاج آقای رضایی مدیر کل محترم نهاد کتابخانه های استان خراسان جنوبی مورخه 98/10/4 از کتابخانه های شهرستان زیرکوه بازدید کردند . همچنین هیات همراه ایشان جناب آقای حاجی و جناب آقای نارمنجی بودند که از ساختمان در حال تکمیل کتابخانه نیز بازدید کردند و اظهار امیدواری کردند که انشاالله تا پایان سال 98  کتابخانه شهدای غزه در ساختمان اصلی مستقر شود. 
در تاریخ 1398/08/26 کارکنان اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زابل به مناسبت هفته کتاب  و کتابخوانی از کافه کتاب گار شهدای زابل بازدید کردند که دارای طراحی و چیدمان قابل توجهی بود و مسئول کافه کتاب درباره شرایط استفاده و مقررات کافه کتاب توضیحاتی را ارائه دادند.

 
در تاریخ 1398/08/25 پیش دبستانی دخترانه سما از کتابخانه عمومی نیمروز زابل به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی بازدید کردند که  کلاس شعر خوانی از کتاب بخور تو سیب نوش جون/ مفیده اون فراوان از مژده پورحسینی و کتاب کله کدو چه ماهه / فکر گل و گیاهه از ناصر کشاورز برگزار شد که بچه با شوق و هیجان خاصی گوش دادند و در پایان شعری در مورد کتاب خواندند.
سال 2009 بود که تاد بل برای ادای احترام به مادرش قفسه‌ی کتابی ساخت و آن را در جلوی حیاط خانه‌اش گذاشت. قفسه‌ی کتاب درواقع کتابخانه‌ای کوچک بود با طراحی برگرفته از مدرسه‌های مناطق روستایی. طولی نکشید که همسایه‌ها از ایده‌ی تاد استقبال کردند. کتاب‌ها به‌سرعت جابه‌جا می‌شد و برخی کتاب‌های جدیدی را هم به کتابخانه اضافه می‌کردند. همین استقبال باعث شد تا تاد کتابخانه‌های بیشتری بسازد و آن‌ها را به دیگران بدهد. سپس ریک بروک به ایده‌ی تاد پ
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران ، مریم نوروزی عنوان داشت در مراسمی که  به مناسبت روز کتابخانه گردی در کتابخانه عمومی جدیدالتاسیس هشت بهشت گلبهار با حضور تنی چند از مسوولان شهرستان برگزار شد از جاب آقای معشوقی ، بخشدار گلبهار با اهدای لوح تقدیر ، تشکر و قدردانی شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران با اعلام این خبر عنوان داشت این تقدیر با توجه به نقش ویژه و حمایت های بخشداری گلبهار از حوزه فرهنگی و ع
دانلود سوالات پیام نور آشنایی با کتابخانه
دانلود سوالات پیام نورآشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانهکد درس : 1211020_1211046دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال دوم 93-92دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال اول 93-92دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کتابخانه و اصول کتابداری- مدیریت کتابخانه نیمسال اول 92-91دانلود نمونه سوالات درس آشنایی با کت
کتابخانه اَدمونت در اتریش
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
سلام دوستان
خیلی از شما تا ب حال اسم کتابخونه یا فریم وورک رو شنیدید
در این قسمت میپردازیم به اینکه اصلا چی هست :)
در این مطلب میخوانید:
فریم ورک یا کتابخانه  چیه؟
معرفی کتابخانه ی بوت استرپ در css
معرفی کتابخانه ی فونت اوسوم در css
معرفی کتابخانه ی انیمیت در css 
معرفی کتابخانه ی جی کوئری
چطوری کتابخونه ها رو استفاده کنیم
چطوری یه کتابخونه بسازیم؟

ادامه مطلب
با سلام و عرض ادب خدمت مراجعین و اعضای محترم کتابخانه ی سعدی
کلاس قصه گویی و خلاقیت هر هفته در کتابخانه ی سعدی برای رده ی سنی کودکان برگزار می شود. در این کلاس که به مدت یک ساعت در بخش کودک کتابخانه برگزار می گردد، بر اساس یک برنامه ی مدون، کتاب های ادبیات فاخر ایران، نظیر قصه های شاهنامه، کلیله و دمنه، حکایت های سمک عیار، داستان های هزار و یک شب و . برا کودکان خوانده می شود و بر اساس داستان و بسته به خلاقیت کودکان نمایش، کاردستی و . ساخته می ش
به گزارش روابط عمومی و کتابخانه ملی کتابخانه های عمومی ، طبق بخشی که مصوب چهارشنبه 15 اردیبهشت توسط دبیرکل و کارکنان شرکت است ، کتابخانه های عمومی در سراسر کشور – پس از حدود سه ماه رعایت اورژانس با قوانین و مقررات بهداشتی و درمانی ، اورژانس را آغاز خواهد کرد. دارن کار میکنن.طبق راهنما ، در مثال اول ، بخش های بهداشتی موظفند مطابق با تعداد کتابخانه ها و کتابخانه ها ، مراکز بهداشتی از جمله سپر صورت ، ماسک ، دستکش یکبار و ضدعفونی کننده دست را تأم
کتابخانه اَدمونت در اتریش
 
این بنا در کوهپایه رشته کوه های آلپ واقع شده است. این کتابخانه زیبا، دومین کتابخانه بزرگِ وابسته به صومعه ها، در جهان است. سالن کتابخانه، در سال ۱۷۷۶ با سالنی به طول نزدیک به ۲۳۰ فوت طراحی شده که شامل ۲۰۰۰۰۰ جلد کتاب است. سقف آن، مراحلی از دانش بشری را نشان می دهد که بالاترین نقطه‌اش به وحی الهی می‌رسد.
 
بنابر تصمیم نهاد کتابخانه های عمومی کشور عضویت در تمامی کتابخانه های استان کردستان در روز چهارشنبه 29 خرداد ماه به صورت رایگان می باشد. مراجعین محترم که در تاریخ مذکور به کتابخانه ها مراجعه می کنند اامی است کارت شناسایی، یک قطعه عکس و مبلغ 1000 تومان جهت صدور کارت همراه داشته باشند
ضمن تبریک هفته کتاب از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور شنبه مورخه 25آبان بعنوان روز عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر کشور در نظر گرفته شده است لذا از عموم مردم تقاضا میشود جهت عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی در تاریخ فوق با همراه داشتن مدارک شناسایی به کتابخانه مراجعه نمایند.
در جلسه بازدید از کتابخانه توسط نونهالان مهد کودک مکتب القران ،کتابدار درباره نحوه عضویت و امانت کتاب، مدت امانت، انواع کتابهای بخش کودک بخصوص کتابهای گروه سنی الف، روزهاو ساعات کاری کتابخانه توضیحاتی دادو آنها به عضویت در کتابخانه دعوت کرد
کتابخانه Serio  یک کتابخانه برای serialization در سی پلاس پلاس است که از کانتینرهای سی پلاس پلاس و دیگر تایپ‌ها و همچنین کلاس‌ها و استراکت‌ها پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با کتابخانه libnop گوگل هم از سرعت بیشتری برخوردار است و هم پشتیبانی تایپ‌های بیشتری انجام می‌دهد.
لینک گیتهاب کتابخانه Serio
در مرحله نخست که از ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، کتابخانه‌ها در یک نوبت کاری از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر بدون حضور اعضاء و با هدف انجام امور کتابخانه ای و ارائه خدمات بازگشایی می شوند و کتابداران به صورت یک روز در میان در کتابخانه حضور خواهند یافت.
فایل کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی در دسته بندی #سایر_محصولات در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی
دانلود فایل کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی
عنوان فایل : کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهی
دسته بندی : سایر محصولات
برچسب ها:
کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها-و-موسسات-دانشگاهینام فایل : کاربردهای-داده-کاوی-در-کتابخانه-ها
به نام خدا
خب دوستان من صرفا شروع ++c از ابتدا نخواهم گفت :
مطالبی اضافه بر انچه هست خواهم گفت . هدف من تدریس نیست
 
هدف به اشتراک گذاشتن مطالب است.
 
خب همین طور که میدانیم هر زبانی یه سری حروف الفبا داره. در زبان های برنامه نویسی ابتدا باید تعریف شه که ما از چه الفباهایی (کتابخانه)  میخواهیم استفاده کنیم
برای این کار از :
#include <name>
#include 'name'
بجای name نام کتابخانه مورد نظرمون رو تایپ میکنیم
در برنامه نویسی کتابخانه های متعددی وجود داره
که من در
 
به همت پرسنل کتابخانه باقرالعلوم ع بیست و پنجمین نشست کتابخوان مجازی شهرستان پاکدشت با شرکت کتابداران، معلمان و اعضای کتابخانه های عمومی برگزار شد.
در این نشست طاهره جمشیدی کتابدار کتابخانه باقرالعلوم ع ، وجیهه قدیری کتابدار کتابخانه علامه دهخدا تهران ، لیلا عسگری و هاجر علی عسگری فرد دبیران آموزش و پرورش که از اعضای کتابخانه نیز هستند و محمد مهدی ابراهیمی عضو نوجوان کتابخانه به معرفی کتابهای خود پرداختند.
با حضور جمعی از نونهالان پیش دبستانی دنیای غنچه ها و به همت مسئول کتابخانه عمومی مهر بهادران نشست قصه گویی در بخش کودک این کتابخانه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، مریم منگلی، مسئول کتابخانه عمومی مهربهادران از بازدید نونهالان پیش دبستانی دنیای غنچه ها خبر داد و گفت: در این بازدید ضمن معرفی کتابخانه به کودکان و آشنایی نونهالان با فعالیت های کتابخانه، قصه گویی از کتاب شنل قرمزی و گرگ بدشانس» نوشته
مرحوم آیت الله هادی علاقه وافری به کتاب و کتابخوانی داشتند. با توجه به استفاده عموم پژوهشگران و طالبان علم ازکتابخانه حوزه خاتم الانبیاء(صدر) و همچنین عدم وجود کتابخانه عمومی مناسب در سطح شهر بابل ، آن مرحوم به فکر احداث یک کتابخانه عمومی بزرگ برآمدند تا جوابگوی خیل مراجعه کنندگان و مشتاقان علم و دانش باشند.
کتابخانه عمومی آیت الله به همت والای مرحوم آیت الله شیخ هادی در سال 1373 بنا و در سال 1378 تاسیس گردید.این کتابخانه 
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در هفته سوم
آبان‌ماه کتابخانه‌های عمومی کشور با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی
پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی خواهند بود.
ادامه مطلب
معاون توسعه کتابخانه و
کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از تلاش این نهاد برای تبدیل
کتابخانه‌های عمومی از یک پایگاه عضویت و امانت کتاب به یک پاتوق فرهنگی و
اجتماعی خبر داد.
 به
گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه سمنان، محمد اللهیاری در حاشیه گردهمایی مولفین
و خادمان کتاب استان سمنان اظهار کرد: تلاش نهاد بر این است که به سمتی
حرکت کنیم که کتابخانه‌های عمومی، علاوه بر ارائه خدمات در حوزه امانت
کتاب، پاسخگوی بسیاری از دیگر نیا
در قالب سی امین سفر استانی؛دبیرکل نهاد به دیدار کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی می آیددبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی با کتابداران این استان دیدار و گفتگو می‌کند.به گزارش پایگاه‌ اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور روز چهارشنبه دهم مهرماه با سفر به استان خراسان جنوبی از نزدیک با کتابداران این استان
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان گلبهار ، مریم نوروزی عنوان داشت به مناسبت سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و روز کتابخانه گردی کتابخانه جدیدالتاسیس هشت بهشت گلبهار امروز میزبان عموم علاقه مندان  به مطالعه و کتابخوانی و مدیران شهرستان بود.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی همچنین اظهار داشت از جمله برنامه های برگزار شده در این روز می توان به استقبال از مراجعه کنندگان به کتابخانه ، برش کیک ویژه سالروز تاسیس نها
به همت مسئول و
کتابداران کتابخانه عمومی استاد شهریار شهرستان شهریار مراسم بزرگداشت روز معلم در
بخش کودک این کتابخانه برگزار گردید. در این برنامه ابتدا کودکان نقاشی هایی با
محوریت روز معلم کشیدند. سپس کتاب "برسد به دست معلم عزیزم" نوشته جینز
سایمون و ترجمه محبوبه خانی برای کودکان خوانده شد. در ادامه از یکی از معلمان عضو
کتابخانه دعوت شد و کودکان با گفتن معلم عزیزم روزت مبارک از ایشان استقبال کردند.
ایشان نیز درباره این روز و علت نامگذاری برا
مسابقه کتابخوانی موعود آسمانی
جوایز مسابقه: 12 جایزه 500 هزار ریالی برای 12 نفر
جهت ثبت نام رایگان و دریافت کتاب مسابقه به کتابخانه عمومی نیمروز زابل واقع در خیابان فردوسی جنب اداره ثبت احوال مراجعه و یا با شماره تلفن 32224433 تماس حاصل نمایید.
مکان برگزاری مسابقه: کتابخانه عمومی نیمروز          زمان: دوشنبه 1398/02/02 ساعت 16
همچنین می توانید فایل pdf کتاب مسابقه را از لینک زیر دریافت نمایید
http://cdn.ahlolbait.ir/files/12/download/33_0.pdf
در تاریخ 1398/08/29 هنرستان فنی حرفه ای دخترانه عصمت از کتابخانه  بازدید کردند و کلاس گزارش نویسی با موضوع اهداف، منابع و خدمات کتابخانه  توسط مربی هنرستان برگزار شد که با مقررات و خدمات ارائه شده در کتابخانه آشنا شدند و در پایان فرم عضویت بین دانش آموزان توضیع شد.
صبح زنگ زدم کتابخانه. خانم مسئول، پشت تلفن گفت تا ساعت ۷:۳۰ هستیم. اگر اشتباه نکنم، ۱۶ جلد کتاب را چپاندم توی کوله‌پشتی و بعد رفتم کیف دستی‌ام را از احسان گرفتم. نیمی از کتاب‌ها را گذاشتم توی آن و راهی کتابخانه شدم. رفتم طبقۀ دوم. همه‌چیز عوض شده بود. در را که باز کردم، هرچه خاطره بود به یادم آمد. از خرداد ٩١ تا آخرین باری که به آن‌جا رفته بودم. انگار هنوز میثم و امیرمحمد آن‌طرف نشسته بودند. آقای مسئول گفت کتاب‌هایی که به‌درد کتابخانه بخور
کتابخانه:افزونه های کتابخانه و درخواست کتاب.
شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که در کتابخانه قرار دارند دانلود و مطالعه کنید و همچنین شما میتوانید پی دی اف کتاب هایی را که از قسمت درخواست کتاب،درخواست می کنید،در کتابخانه قسمت کتاب های درخواستی دانلود و مطالعه کنید.
موفق باشید.
✨*خواندن کتاب های خوب مانند گفتگو با بهترین ذهن های قرن های گذشته استرنه دکارت”*✨جلسه انجمن کتابخانه عمومی پیشین در جهت بررسی مشکلات کتابخانه و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه با محوریت و موضوع هفته کتاب با حضور مسئولین شهرستان و بخش در محل بخشداری برگزار گردید.✨وبلاگ کتابخانه:pishinlb.blog.ir✨
فعالیت کتابخانه‌ها در فضای مجازی ادامه می‌یابد؛هفته آینده (هفته اول اردیبهشت 1399) کتابخانه‌های عمومی به منظور رعایت توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا دایر نخواهد بود. با این حال پیگیری‌ها برای بازگشایی کتابخانه‌ها با در نظر گرفتن توصیه‌های بهداشتی در حال انجام است و به محض فراهم شدن شرایط مناسب، فعالیت کتابخانه‌ها برای ارایه خدمات حضوری مطابق قوانین و مقررات مناسب وضع موجود آغاز خواهد شد. 
زبان پایتون یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی می باشد که کتابخانه های متعددی دارد.کتابخانهpygameیکی از کتابخانه های محبوب پایتون می باشد.این کتابخانه ی قدرتمند ابزار  های مختلفی را در جهت پیاده سازی بازی برای علاقمندان در این زمینه ارائه داده است.ما طی این دوره توسط این کتابخانه بازی های مختلفی را طراحی خواهیم کرد.امید است پس از پایان این دوره همه ی شما دوستان بتوانید کار با این کتابخانه را به طور کامل فراگیرید و بتوانید ایده های خود را
اهم فعالیتهاسی کمیته کتابخانه
1- تجهیز و پالایش کتاهای موجود در کتابخانه
2- عضو گیری از دانش آموزان
4- رسیدگی به امور مربوط به کتابخانه های کلاسی
5- تشویق دانش آموزان کتابخوان
6- خواندن کتاب برای دانش آموزان کلاس اولی
7- برپایی فروشگاه کتاب وفروش کتا به تخیفف
8- برگزاری نمایشگاه کتاب
9- برگزارس جشن کتاب
10-معرفی کتابهای کاربردی
11-تعامل با کتابخانه مرکزی شهر وتعامل با کانون

دریافتمشارکت در کتابخانه حجم: 1.96 مگابایت
۱.  کتابخانه بریتانیا: این کتابخانه در لندن واقع شده و در سال ۱۹۷۳ تاسیس گردیده است. در این کتابخانه بالای ۱۵۰ میلیون نسخه کتاب موجود است. اگر یک فرد روزی ۵ کتاب بخواند ۸۰۰۰ سال طول میکشد تا تمام کتابهای آن را بخواند.
۲. کتابخانه کنگره: این کتابخانه در واشنگتن آمریکاست و بیش از ۱۴۰ میلیون نسخه کتاب و سند در آن جای گرفته است.
۳۰ کتابخانه سلطنتی کپنهاک: این کتابخانه در سال ۱۹۹۹ در کشور دانمارک تاسیس شده است. به خاطر معماری خیره کننده آن به الماس س
کتابخانه عمومی شهر کانزاس در سال 1873 ساخته شد. در آن زمان به عنوان کتابخانه عمومی مدرسه مورد استفاده قرار می‌گرفت اما امروزه به یکی از شناخته‌ شده‌ترین کتابخانه‌های جهان تبدیل شده است.
این کتابخانه در سال 1889 تبدیل به کتابخانه عمومی شهر کانزاس شد. در سال 1897 ساختمان جدید این کتابخانه با هزینه 200 هزار دلاری افتتاح شد و یک سال بعد استفاده برای عموم مردم آزاد شد.
بین سال‌های 1960 تا 1980 این کتابخانه مجددا وسعت یافت و سال 1988 کاملا به شکل مستقل درآمد
کتابخانه جورج پی بادی در مریلند امریکا
 
این کتابخانه توسط فرد نیکوکاری به نام جورج پی بادی پایه گذاری شده است. او این کتابخانه را به عنوان یک هدیه، برای شهروندان بالتیمور به علت مهربانی و مهمان نوازی آنها ساخته است. کتابخانه پی بادی به خاطر درونی اش که یک اطاق‌ میانی بلند‌ دارد، شناخته شده است. پنج بالکن موج دار آهنی به حاشیه پر از کتاب متصل شده است و سقف نورگیر، کتابخانه را با نور طبیعی پوشش می دهد.
 
با بررسی عملکرد کتابخانه های عمومی؛
کتابخانه های برتر سیستان و بلوچستان در حوزه فعالیت های فرهنگی معرفی شدند










کتابخانه
امام حسین(ع) زاهدان و شهید بهشتی خاش به عنوان دو کتابخانه فعال استان در
حوزه برنامه های فرهنگی در ماه های اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ معرفی شدند.


به گزارش
روابط عمومی ادا
بسمه تعالی
نشست کتابخوان با موضوع حقوق بشر آمریکایی در تاریخ 1398/05/08 در کتابخانه عمومی نیمروز زابل برگزار شد.
کتابهای ارائه شده در نشست عبارتند از:
1. ت حقوق بشر کارتر: نوشته فراز چمنی
2. امنیت انسانی و حقوق بین الملل: نوشته اربارا فن تیگر شتروم
3. شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد: نوشته دفتر مطالعات ی
5.حقوق بشر دوستانه و مسائل نوظهور (جنگ های پسانوین): نوشته نادر ساعد
6. سازمان کنفرانس اسلامی حقوق بشر: نوشته اطهره السادات
         
به مناسبت فرا
رسیدن هفته پژوهش، نرم افزار سامان توسط دو نفر از دانشجویان علم اطلاعات و دانش
شناسی دانشگاه زابل مورد معرفی قرار گرفت. در این جلسه کتابدار کتابخانه عمومی نیمروز زابل ابتدا ضمن تبریک هفته پژوهش گفتند، در دنیای امروزه که پیشرفتها
مبتنی بر اطلاعات و تکنولوژی است، کتابداران به عنوان سردمداران سازماندهی و اشاعه
اطلاعات می توانند نقش مهم و اساسی را در پیشرفت علم در کشور داشته باشند. ایشان
گفتند یکی از نهادهای ارائه کننده خدمات اط
پروژه کتابخانه دانشگاه
به همراه نمودار DFD
به همراه نمودار ER
به همراه آنالیز سیستم
به همراه طراحی جداول سیستم
به همراه کلاس دیاگرام
به همراه گزارشات مورد نیاز کتابخانه
به همراه کد برنامه به زبان ASP.NET
کوئری های SQL مورد نیاز برای ساخت دیتابیس
برای دانلود پروژه کتابخانه دانشگاه اینجا را کلیک کنید
این زبان دارای توابع کتابخانه ای می باشد که برنامه برای اجرای هر دستور به تابع کتابخانه ای مربوطه مراجعه می کند که مانند کتاب راهنما می ماند و راهنمای استفاده از هر دستور در آن می باشد. 
نکته: برای معرفی توابع کتابخانه ای قبل از دستور main به شیوه زیر عمل می کنیم:
#include <تابع کتابخانه ای >
int main( ){
.
.
.
}
اولین تابع کتابخانه ای تابع (iostream) می باشد. این تابع تمام دستورات مربوط به خواندن و نوشتن را شامل می شود.
دومین تابع کتا
گزارش تصویری؛
به همت کتابخانه عمومی مجتمع فرهنگی همایش دوچرخه سواری با شعار سلامت جسم با ورزش و سلامت روح با کتاب در تاریخ 23 آبان 
نشست کتابخوان کتابخانه ای با حضور اعضاء نوجوان در کتابخانه عمومی بقیه الله(عج) در تاریخ 20 آبان
نشست کتابخوان کتابخانه ای با حضور اعضاء نوجوان در کتابخانه عمومی امام حسین(ع) در تاریخ 25 آبان
زنگ کتاب و کتابخوانی در دبیرستان دخترانه صدرا و شهید صلواتی با حضور کتابداران کتابخانه شهید مطهری در تاریخ 22 آبان
 
گروه علاقه مندی های ویژه محیط زیست، پایداری و کتابخانه های ایفلا  برای پنجمین جایزه کتابخانه سبز ایفلا ۲۰۲۰ فراخوان داد.
به گزارش لی، در این روزها، بسیار زیاد در مورد تغییرات آب و هوا می‌شنویم. شاید  این سؤال مطرح باشد که کتابخانه ها چه ارتباطی با مسائل زیست محیطی دارند و آیا کتابداران در این باره نقشی ایفا می کنند.؟
کتابداران می توانند اکنون  نقش خود را ایفا کنند.  گروه علاقه­ مندی های ویژه درباره محیط زیست، پایداری و کتابخانه­ ها 
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از کتابخانه عمومی آیت الله اراکی فرهنگسرای آیینه شهر اراک بازدید کرد.
سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی ضمن گفتگو با کتابداران این کتابخانه، در خصوص مسائل و مشکلات کتابخانه بحث و تبادل نظر کرد و با بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، در جریان فعالیت‌های فرهنگی و اقدامات کتابخانه عمومی آیت الله اراکی قرار گرفت.
اهم فعالیتهای کمیته کتابخانه
1- تجهیز و پالایش کتابهای موجود در کتابخانه
2- عضو گیری از دانش آموزان
4- رسیدگی به امور مربوط به کتابخانه های کلاسی
5- تشویق دانش آموزان کتابخوان
6- خواندن کتاب برای دانش آموزان کلاس اولی
7- برپایی فروشگاه کتاب وفروش کتا ب به دانش آموزان با تخیفف 50%
8- برگزاری نمایشگاه کتاب
9- برگزاری جشن کتاب
10-معرفی کتابهای کاربردی
11-تعامل با کتابخانه مرکزی شهر وتعامل با کانون
12-برگزاری نشست کتابخوان با همکاری کتابخانه مرکزی
مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با اعلام راه‌اندازی پویش ملی هر خانه یک کتابخانه» از ۱۲ اسفندماه، با همراهی موثر دستگاه های فرهنگی و اجرایی در سراسر کشور، همزمان با ایام تعطیلی کتابخانه‌های عمومی به دلیل توصیه‌های وزارت بهداشت، از عموم مردم برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.
در پویش هر خانه یک کتابخانه» از همه مردم دعوت می‌کنیم که به سراغ یکی از این کتاب‌ها رفته و با ارسال یک عکس با کتاب مورد نظر، خلاصه‌ای از آنچه که
استاندار خراسان جنوبی جناب آقای معتمدیان و هیات همراه ایشان و حاج آقای رضایی مدیر کل محترم نهاد کتابخانه های استان خراسان جنوبی روز پنج شنبه مورخه 98/10/12 از ساختمان کتابخانه زهان بازدید کردند و اظهار امیدواری کردند که انشاالله تا پایان سال به بهره برداری برسد. 
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، کتابخانه از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
برگزاری نشست کتابخوان کتابخانه ای :
 به همت سحر همامی کتابدار کتابخانه ، نشست کتابخوان  با حضور جمعی از نوجوانان  علاقه مند به مطالعه  در محل کتابخانه برگزار گردید. در این نشست اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتابهای مورد علاقه خود پرداختند.
این مراسم با تلاوت امیرحسین ابراهیمی عضو کتابخانه اغاز شد . و در ادامه زهرا شریفی و الناز حسنی به نقالی شاهنامه و داستان نبرد بین رستم سهراب پرداختند . سپس گروه سرود دبستان شاهد ریحانه تقدیم کردند سپش از اعضای کتابخانه با شیرینی پذیرایی شد و در اتمام جشن عکس یادگاری از اعضای جشن گرفته شد .
ادامه مطلب
با نظر به تقاضای روز افزون اعضاء کتابخانه و خانواده های محترمشان، مبنی بر افزایش ساعت فعالیت کتابخانه، با پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوز از اداره کل استان، ساعت کارکتابخانه  از شنبه تا چهارشنبه تا ساعت 21:00  و همچنین عصر پنجشنبه ها تا ساعت 19:00 مشغول به خدماتدهی به اعضاء و مراجعان محترم می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، ایمان مطهری نیا، مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری با اعلام خبر برگزار کلاس های تابستانی در کتابخانه گفت: این کلاس ها علاوه بر پر کردن اوقات فراغت با هدف پرورش خلاقیت، نوآوری و تقویت حس اعتماد به نفس کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.
به همت مهرداد جدیدی مسئول کتابخانه و نوشین شهرکی کتابدار، کتاب "فاطمه و فاطمه(ع): شباهت حضرت معصومه (س) با حضرت زهرا (س)" اثر سید محمد مهاجرانی با حضور تعدادی از اعضای کودک در کتابخانه عمومی سعدی معرفی و جمع خوانی شد. در ابتدای نشست مسئول کتابخانه به ارائه توضیحاتی درباره نحوه شرکت در مسابقات جشنواره کتابخوانی رضوی پرداخت سپس کتاب "فاطمه و فاطمه" توسط اعضای کتابخانه جمع خوانی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی
نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به نقل از دبیرخانه موقت انجمن علمی ارتقای
کتابخانه‌های عمومی ایران»، این انجمن با رویکرد میان‌رشته‌ای و به‌منظور
گسترش، پیشبرد و توسعه دانش و مهارت در حیطه کتابخانه‌های عمومی و توسعه
دانش‌بنیان از طریق انجام پژوهش‌های کاربردی و آموزش‌های مؤثر، پس از کسب
مجوز از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آماده فعالیت علمی در مسیر تحقق
اهداف ملی و ارتقای کتابخانه‌های عمومی است
قفسه‎ کتاب جزو مهترین قسمت‎های مبلمان هر خانه و محیط کار است. قفسه کتابخانه نه تنها به مجموعه رمان‎های شما نظم می‎دهند بلکه همچنین نقش مکانی را ایفا می‎کنند که در آن آثار هنری خود را به نمایش می‎گذارید.
با اضافه کردن چند سبد حتی می‎توانید آن‎ها را به مکان عالی برای نگهداری خرت و پرت‎های خود تبدیل کنید. انتخاب صحیح یک قفسه کتابخانه باعث می‎شود تا چندین سال (یا حتی دهه) به استفاده از آن ادامه دهید. در این مطلب قصد داریم به نکاتی در مورد پ
در این پروژه پاورپوینت ساختمان و تجهیزات کتابخانه در 167 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع و طبقه بندی شده طبق موارد زیر بیان شده است 1 هدف طرح 2 انواع کتابخانه ها و وظایف و اهداف تاسیس 3 نقش کتابدار 4 بخش های مختلف کتابخانه 5 نیاز به تجهیزات لازم جهت تهویه ، گرما ، سرما و جلوگیری از گرد و غبار و آتش سوزی 6 معماری ساختم.
 

دسته بندی
عمران

فرمت فایل
pptx

حجم فایل
382 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
167

 
در این پروژه پاورپوینت ساختمان و تجهیزات کت
شیر کتابخانه
پدیدآور: میشل نودسن
مترجم: محبوبه نجف‌خانی
ناشر: ققنوس
از این عجیب‌تر دیگر نمی‌شود! شما تا به حال شنیده بودید که یک شیر به کتابخانه بیآید، آن هم یک شیر بزرگ و قوی!
ماجرا از این‌جا آغاز می‌شود که روزی از روزها یک شیر به به یک کتابخانه می‌رود. او صاف از جلوی میز کتاب‌دار می‌گذرد، به طرف قفسه‌های کتاب می‌رود و به آن‌ها  نگاه می‌کند. برگه‌دان را بو می‌کشد، سرش را به مجموعه‌ی کتاب‌های نورسیده می‌مالد و با قدم‌های نرم و آرام
نشست اداری با حضور زهرا رضائی رئیس اداره کتابخانه های
عمومی شهرستان شهریار، آقای دکتر رنجبر شهردار باغستان و آقای شمسایی معاونت
فرهنگی شهرداری باغستان برگزار گردید. در این نشست زهرا رضائی ضمن اشاره به وضعیت
کتابخانه علامه طباطبایی و اهمیت کتابخانه ها و مراکز فرهنگی خواستار همکاری بیشتر
شهرداری باغستان در جهت راه اندازی مجدد این کتابخانه شد. در ادامه آقای دکتر
رنجبر شهردار باغستان ضمن تبریک به رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهری
امیر علی نیک بخش مدیر کل کتابخانه های عمومی استان به مناسبت بیست هفتمین دوره هفنه کتاب و کتابخوانی  ، و به منظور قدردانی از زحمات کتابداران کتابخانه های عمومی استان ، به همراه ایرج صادقی معاون امور کتابخانه های عمومی و جواد سلیمی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سلطانیه ، با حضور در کتابخانه عمومی علوی روستای یوسف آباد با سرکار خانم فرزانه نصیری مسئول کتابخانه دیدار و ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی  با اهدای گل از زحمات ارزشمند شان
علیرضا
مختارپور دبیرکل نهاد گفت: از ۱۲۴۵ شهر کشور در سال ۱۳۹۳، ۲۵۶ شهر به کلی
فاقد کتابخانه عمومی بوده اند که با تلاش نهاد کتابخانه ها عمومی در سال
۱۳۹۷ این تعداد به ۱۳۰ شهر کاهش یافته و امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ تعداد
شهرهای فاقد کتابخانه به صفر برسد.
با حضور علی نیکنام مدیر کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حسام قربانعلی مدیرکل امور مجلس و استان های نهاد کتابخانه ها، خانم یوسفی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان شهریار آئین معارفه خانم زهرا رضایی به عنوان رئیس جدید اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار و تکریم آقای علی افسری سرپرست اداره کتابخانه های عمومی شهرستان شهریار برگزار شد.
نخستین کارگاه آموزشی خلاقیت مادر و کودک» با هدف پرورش خلاقیت در کودکان در کتابخانه عمومی سمسار روستای عصمت آباد مهریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، اکرم دهقان عصمت آبادی، مسئول کتابخانه عمومی سمسار با اعلام این خبر گفت: این کارگاه، در فضایی شاد و با حضور بیش از 50 نفر از مادران و کودکان برگزار شد.
اکرم دهقان، در ادامه اظهار داشت: این کارگاه با کارشناسی آذر شفیع و با آموزش مهارتهایی از قبیل: تقویت حو
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی، محمد
عباس زاده رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان جاجرم از اجرای برنامه های متنوع
فرهنگی برای گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب توسط کتابخانه عمومی شهید
مطهری خبر داد.
ادامه مطلب
عنوان:شیر کتابخانه
نویسنده:میشل نودسن
ناشر:ققنوس
روزی شیر بزرگی وارد کتابخانه شد. از کنار میز مسئول ثبت‌نام کتابخانه گذشت و یکراست به طرف قفسه کتاب‌ها رفت. آقای مک‌بی، مسئول ثبت کتاب‌ها، به طرف دفتر رئیس کتابخانه دوید و داد زد: خانم مریوِدر!» خانم مریوِدر بدون این‌که سرش را بالا کند، گفت: دویدن ممنوع!» آقای مک‌بی گفت: آخر یک شیر توی کتابخانه است!» خانم مریوِدر گفت: ببینم، از مقررات کتابخانه سرپیچی کرده؟» او در مورد سرپیچی از مقررات ک
پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، در پی تعرض آشوبگران به اموال عمومی و سوختن "کتابخانه تفکر شهریار " از مردم خواست برای بازسازی این کتابخانه کمک کنند.بنابر این اطلاعیه، نهاد کتابخانه‌ها در زمینه کمک به بازسازی کتابخانه در حوزه‌های عمرانی، جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی در کتابخانه‌های عمومی کشور و تامین تجهیزات اعم از قفسه، میز و صندلی درخواست همکاری کرده است.در این اطلاعیه آمده است: افراد داوطلب می‌توانند کمک‌های نقدی خو
به همت مریم محمدحسینی مسئول کتابخانه عمومی محمد رهگذر جمع
خوانی از منابع کتاب های نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در این کتابخانه برگزار شد.
در این نشست که اعضاء نوجوان کتابخانه حضور داشتند کتاب "راز آن بوی
شگفت" نوشته فریبا کلهر توسط اعضا جمع خوانی شد. هم چنین سایر منابع جشنواره
کتابخوانی رضوی و شیوه های شرکت در مسابقه توسط مسئول کتابخانه برای اعضا توضیح
داده شد.
 با اتصال چهار کتابخانه روستایی به اینترنت همراه
100در صد کتابخانه های عمومی استان به سامانه سامان متصل شدند

با
صدور مجوز استفاده از اینترنت همراه برای چهار کتابخانه های روستایی
،تمامی کتابخانه های عمومی استان به سامانه (سامان ) متصل شدند
به
گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، با
مساعدت اداره کل امور کتابخانه ها و مشارکت های نهاد کتابخانه های عمومی
کشور در زمینه فراهم سازی امکان استفاد
نشست کتابخوان اسفندماه با معرفی شش کتاب در سالن مطالعه کتابخانه برگزار گردید.
در این نشست شش نفر از اعضا به معرفی کتاب پرداختند که به این شرح است:
صوفی و چراغ جادو، نویسنده: ابراهیم حسن بیگی، ارائه توسط: علی نظری (عضو کتابخانه).
باغ خرمالو، نویسنده: هادی حکیمیان، ارائه توسط: علی محققی (عضو کتابخانه).
پیامبر(ص)، نویسنده: نقی سلیمانی، ارائه توسط: ابوالفضل بیگلری (عضو کتابخانه).
کرمی که هیولا شد، نویسنده: جعفر توزنده جانی، ارائه توسط: علیرضا نظری (
کارگاههای آموزشی ((خودشناسی)) باحضور استاد در کتابخانه شهدای سنجان تشکیل خواهدشد.
شایان ذکر است کلاسهای آموزشی صرفا برای اعضای کتابخانه تشکیل می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره کلاسهای آموزشی در ساعات اداری با کتابخانه تماس حاصل فرمایید.
ظرفیت کلاس محدود می باشد.
         



آیا می دانید نزدیکترین کتابخانه ها به شما کدامند؟با
کمک این اپلیکیشن می توانید فهرست تمامی کتابخانه های عمومی شهر و یا
استان خود را مشاهده کنید. می توانید ادرس دقیق آنها را از روی نقشه موقعیت
یابی کنید و از نحوه رسیدن به محل موردنظر مطلع شوید. نهاد کتابخانه های
عمومی با داشتن بیش از 3000 کتابخانه و دو میلیون عضو در کل کشور بزرگترین
مرجع خدمات رسانی در حوزه کتاب و کتابداری در ایران می باشد.دستیابی به کتابخانه حت
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز همزمان با فرا رسیدن ایام تابستان، از آغاز کلاس های تابستانی در کتابخانه های این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، سعید قریشی اظهار داشت: کلاس های اوقات فراغت تابستانی در 11 کتابخانه عمومی شهرستان از اول تیرماه آغاز و تا نیمه شهریور ادامه دارد.
رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز، اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی، پر کردن اوقات فراغت کودکان و ن
تعطیلی کتابخانه های عمومی سراسر کشور تا پایان سال ۱۳۹۸

با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل هستند.
لازم به ذکر است بلافاصله پس از تعطیلی کتابخانه های عمومی و با توجه به دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با نظارت نمایندگانی از نهاد، روند ضدعفونی کردن کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد تا پس از اخذ م
به مناسبت دهه ی فجر راهرو کتابخانه شهدا و بخش کودک آن با پرچم های مقدس ایران تزیین شدو همچنین نمایشگاه کتاب و عکس نیز به همین مناسبت برپا شد.
همچنین با کمک تنی چند از اعضای دختر کتابخانه کتابهای قفسه های بخش کودک کتابخانه مرتب شد.
برای دیدن عکسها روی ادامه مطلب کلیک کنید .

ادامه مطلب
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران، نشست تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی گلبهار و گلمکان با حضور بخشدار، رییس اداره کتابخانه های عمومی و اعضای این انجمن در محل بخشداری برگزار شد.
رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان چناران در این جلسه با معرفی کتابی از مقام معظم رهبری با عنوان"بصیرت و استقامت  با ضمیمه فتنه" پرداخت.مریم نوروزی ادامه داد: نصب تابلو بر روی دو آلاچیق قصه گویی با نشان نهاد کتابخانه های عمومی کشور در
به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، مسئول و اعضای کتابخانه عمومی مهر بهادران در منزل شهید حسن علی عباسی حضور یافتند و با خانواده معظم این شهید دیدار و گفتگو کردند.
به مناسبت بزرگداشت روز شهدا، جمعی از اعضای کتابخانه مهر بهادران به همراه مسئول کتابخانه و با همراهی اعضاء پایگاه ام سلمه با خانواده شهید حسن علی عباسی دیدار و گفتگو کردند.
گفتنی است در این دیدار, حجت الاسلام احسان اکبری محل، به ایراد سخنرانی درباره مقام و منزلت شهدا پرداخت و در
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما
پاورپوینت تحلیل کتابخانه دانشگاه هنر تاما، 22 اسلاید، قابل ویرایش، کتابخانه دانشگاه هنر تاما به سادگی تمام و از ترکیب بتن و شیشه حاصل شده و هر چند که ساختمان مقاوم در برابر زله های ویرانگر توکیو ژاپن طراحی شده اما ساختار ظاهری آن بسیار شکننده، ظریف و شفاف به نظر می رسد.این کتابخانه ازمعماری .
به گزارش پایگاه خبری آستاره نیوز، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اندیکا با اعلام این خبر گفت: در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و به درخواست این نهاد، موسسه خیریه سنا» که در زمینه‌های فرهنگی، هنری فعالیت می‌کند، در اقدامی پسندیده 2000 جلد کتاب را به این کتابخانه‌ها اهدا کرد.زینب خدری افزود: به‌رغم نیاز شهرستان، کتابخانه‌های شهرستان اندیکا به‌دلیل مشکلات، توانایی برگزاری برنامه‌های فرهنگی بیشتر برای کودکان و نوجوانان ر
به مناسبت پایان سال تحصیلی و با همکاری مدیر محترم و شایسته مدرسه ابتدائی دانش آموزان  ( استثنائی )  شهید تقی زاده  از روستای خانقاء از کتابخانه ادیب الممالک شهر جاورسیان باز دید نمودند ابتداء مسئول کتابخانه ضمن خوش آمد گویی و با محبت فراوان در باره کتاب و کتابخانه با لحنی آرام و ساده برای این عزیزان صحبت نمودند ودر بخش کودک برای آنها قصه ای عامیانه در سطح فکری آنها بیان شد ودر ادامه از آنها خواسته شد که در تابستان با والدین خود به کتابخانه م
به همت کتابخانه شهدای سنجان، نشستمعرفی و جمع خوانی کتاب هدهد سفید با حضور فعال دختران نوجوان در کتابخانه برگزار شد.
هدهدسفید کتابی است که برای نوجوانان عضو کتابخانه های عمومی منتشر شده است،هدهد سفید می خواهد راوی سفر به سوی کوه قاف دانش و فرهنگ و آگاهی و مهربانی باشد.
با توجه به ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی و عمل به توصیه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا صورت می گیرد؛تداوم ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌های عمومی در فضای مجازی تا ۱۹ اردیبهشت ماه
به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با توجه به تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و عمل به توصیه های بهداشتی ستاد ملی کرونا، کتابخانه‌های عمومی کشور طی دو هفته آینده تا ۱۹ اردیبهشت ماه دایر نبوده و فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی کتابخانه‌ها همچنا
در این بازدید که توسط دانش آموزان پایه هفتم مدرسه شهید بهشتی صورت گرفت ابتدا توضیحاتی در رابطه با بهداشت روان و ارتباط آن با کتاب و کتابخوانی توسط مسئول کتابخانه خانم سهیلا عباس زاده ارائه شد سپس بعد از معرفی بخش های مختلف کتابخانه بازدید توسط دانش آموزان انجام گرفت و در پایان نیز تعدادی از دانش آموزان در کتابخانه ثبت نام کردند.
ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی تمدید شدمهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی تا 30 بهمن ماه ۱۳۹۸ تمدید شد.
منصور کوهی رستمی، دبیر اجرایی اولین همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی از تمدید مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی کارکردهای اجتماعی کتابخانه های عمومی تا 30 بهمن ماه 98 خبر داد.
 وی با اشاره به استقبال خوب پژوهشگران، محققان و علاقه‌مند
با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز تا پایان سال تعطیل شدند.به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور،‌ با توجه به تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی تا پایان سال، و هشدارهای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای جلوگیری از انتشار عوامل بیماری زا، کتابخانه های عمومی سراسر کشور نیز ت
به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مهریز, ایمان مطهری نیا مسئول کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز گفت: به منظور تبیین آموزه ها و اندیشه های والای حضرت امام خمینی به کودکان و نوجوانان، قصه گویی از کتاب امام و مهربانی» نوشته مرتضی امین» و با بازخوانی و جمع خوانی حمیده حائری و اعضاء کودک کتابخانه صورت گرفت.
کارشناس بخش مرجع
کتابخانه مجلس گفت: منابع مرجع، پاسخگوی اولیه مراجعان و پژوهشگرانی است که
درحال تحقیق بر روی پروژه‌‌های پژوهشی خود هستند.


خبرگزاری کتاب ایران‌(ایبنا)،
بخش مرجع کتابخانه مجلس شورای اسلامی، به گفته کیانوش بیاتی، کارشناس این
بخش، نقطه نهایی ارائه‌دهنده خدماتی است که از مجموع فعالیت‌های تخصصی
کارکنان و کتابداران کتابخانه مجلس حاصل شده؛ جایی که مراجعان کتابخانه، با
پرسش‌های تحقیقی و پژوهشی  از ساده تا پیچیده به آن م
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور مطرح کرد؛
برنامه‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی ویژه چهل سالگی انقلاب









خبرگزاری آریا- دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور: افتتاح چندین
کتابخانه همچون بزرگترین کتابخانه عمومی کشور در مشهد از برنامه‌های این
نهاد به مناسبت چهل سالگی انقلاب است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها