نتایج جستجو برای عبارت :

سریع ترین راه واریز

اصن چجورى باید راجبش حرف زد؟ پر حساى عجیب كه غیر از ما واسه بقیه آدما غیر قابل دركه و فقط اون میتونه ساده بفهمه پر قانون و منطقم اما بازم آخرش تابع قلبم میزارم رو مخم را بره عمدا كه غرق شیم توى رابطه كم كم صورتت مثه ماهه چقد من میدیدمت از این فاصله هرشب تـــو ، تنها دوم شخص مفرد منى به فرد من منحصر یعنى تو قرمز سبز زرد بنفش آبى نارنجیمى مكملمى تو جرات قبل گفتن حقیقتى و هنر دستى یا قدرت طبیعتى معتدل ترين زمین وسط دریا جزیرمى.
زمان واريز اولین یارانه معیشتی سال 99 اعلام شد
اعلام زمان واريز اولین یارانه معیشتی سال 99
زمان و تاریخ واريز یارانه معیشتی فروردین 99
زمان واريز اولین یارانه معیشتی سال ۹۹ اعلام شد + مبلغ یارانه
یک منبع آگاه زمان واريز یارانه معیشتی ۶۰ میلیون نفر ایرانی را اعلام کرد.
 
ادامه مطلب
امام حسن علیه السلام شبیه‌ترين مردم به رسول خدا صلی الله علیه و آله
شیخ مفید رضوان الله علیه روایت کرده است که امام صادق علیه السلام فرمودند:
كانَ الحَسَنُ أشبَهَ النّاسِ بِرَسولِ اللّه ِ خَلقا و سُؤدُدا و هَدیا.
امام حسن علیه السلام در خلقت و سیرت و شرافت شبیه ترين مردم به رسول خدا بود.
الارشاد، تالیف شیخ مفید، جلد ۲، صفحه ۵، چاپ موسسه آل البیت لاحیاء التراث
یارانه نقدی فردا شب واريز می‌شود
نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه به حساب سرپرستان خانوار واريز و قابل برداشت می‌شود.
نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی مربوط به اردیبهشت ماه به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ۹۸ ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واريز و قابل برداشت می‌شود.
مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته
شماره حساب مدرسه جهت واريز شهریه
لطفا مبلغ شهریه خود را از این پس به شماره حساب 0225367068006 نزد بانک ملی بنام رحیم خلیلی و جواد افسری واريز و یا حضوری با دستگاه کارتخوان مدرسه پرداخت کرده و حتما فیش را تحویل داده و رسید خود را دریافت کنید. 
لازم بذکر است که پرداخت شهریه فقط بصورت واريزی به حساب از طریق دستگاه کارتخوان و یا واريز به شماره حساب قابل قبول است ضمناً از پرداخت آن بصورت نقدی خوداری کنید . 
با تشکر
مدیریت دبیرستان نخبگان برتر
شماره حساب مدرسه جهت واريز شهریه
 
لطفا مبلغ شهریه خود را از این پس به شماره حساب 0225467098009 و یا به شماره شبا IR10017000000225467098009 نزد بانک ملی بنام رحیم خلیلی و جواد افسری واريز و یا حضوری با دستگاه کارتخوان مدرسه پرداخت کرده و حتما فیش را تحویل داده و رسید خود را دریافت کنید. 
 
لازم بذکر است که پرداخت شهریه فقط بصورت واريزی به حساب از طریق دستگاه کارتخوان و یا واريز به شماره حساب قابل قبول است ضمناً از پرداخت آن بصورت نقدی خوداری کنید . 
 
با تشکر
مد
یارانه اسفند 97کی واريز میشه | یارانه اسفند 97 کی پرداخت میشه | یارانه اسفند چقدر است
یارانه اسفند 97 کمیته امداد چقدر است و کی واريز میشه،یارانه اسفندماه واريز میشه یارانه اسفند 97 چقدر است
زمان واريز و برداشت یارانه نقدی اسفند 97 ؛ نود و هفتمین مرحله یارانه نقدی اسفند ماه ساعت ۲۴ امشب به حساب سرپرستان خانوار واريز می‌شود.
زمان واريز و برداشت یارانه نقدی اسفند ۹۷ ؛ نود و هفتمین مرحله پرداخت یارانه نقدی مربوط به اسفند ماه به همراه افزایش حداقل م
براساس اعلام قبلی شب گذشته مرحله دوم بسته حمایتی ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا به حساب سرپرستان خانوار واريز شد.
براساس گفته مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور بنا بود دومین مرحله کمک بلاعوض دولت شنبه (۳۰ فروردین) به حساب سرپرستان خانوار که حدود ۳ میلیون نفر نیازمند شناسایی شده هستند، واريز شود.
براین اساس، میزان این کمک‌های بلاعوض بر اساس بُعد خانوار از ۲۰۰ هزار تا ۶۰۰ هزار تومان خواهد بود که دو مرحله کمک بلا عوض دیگر اردیبهشت
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی دکتر علیرضا صالح در گفت‌وگویی در مورد واريز سود سهام عدالت گفت: از سوم اسفندماه سال 98 به ازای هر سهم یک میلیون تومانی سهام عدالت، به صورت علی‌الحساب 205 هزارتومان واريز می‌کنیم. چون هنوز بخشی از سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر عدالت دریافت نشده است و این مبلغ را فعلاً پرداخت می‌کنیم تا بعداً که سود کامل شرکت‌ها دریافت شد، سود قطعی برای عملکرد سال 97 به حساب مشمولان سهام عدالت واريز می‌شود.
همچنین این مقام گفت: واريز س
حقوق بهمن ماه بازنشستگان کشوری امشب واريز می شود
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق بهمن ماه بازنشستگان تا پایان امشب به حساب آنها واريز خواهد شد.
به گزارش ندای زرند ، "جمشید تقی زاده" با اشاره به زمان پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان این صندوق اظهار داشت: با تلاش و پیگیری های انجام شده و همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه کل کشور، حقوق بهمن ماه بازنشستگان کشوری، تا پایان امشب (سه شنبه 30 بهمن ماه 97) به حساب این افراد واريز خواهد شد.
تقی
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
یارانه نقدی اردیبهشت ۹۸، پنجشنبه شب واريز می‌شود
پیش بینی می‌شود نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار‌ها واريز شود.
به گزارش ندای زرند، به نقل از باشگاه خبرنگاران ، پیش بینی می‌شود نود و نهمین مرحله از پرداخت یارانه نقدی، ساعت ۲۴ روز پنجشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه به حساب سرپرستان خانوار‌ها واريز شود
.
یارانه نقدی امشب واريز می‌شود
نود و ششمین مرحله از یارانه نقدی امشب (پنج شنبه ۲۵ بهمن ماه) به حساب سرپرستان خانوار واريز می شود.
به گزارش ندای زرند ، نود و ششمین مرحله پرداخت یارانه نقدی مربوط به بهمن ماه به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور، پنج شنبه ۲۵ بهمن ۹۷ ساعت ۲۴ به حساب سرپرستان خانوار واريز و قابل برداشت می‌شود.

مبلغ یارانه نقدی در طول سال‌های گذشته تغییری نکر
یارانه اسفند ماه زودتر واريز می شود
یارانه نقدی اسفند 97 دوشنبه 20 اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واريز می شود که مبلغ دریافتی برای هر یک از مشمولان همانند ماه قبل ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان است.
به گزارش ندای زرند ، نود و هفتمین مرحله یارانه نقدی ساعت 24 روز دوشنبه 20 اسفند ماه 97 به حساب سرپرستان خانوار واريز و قابل برداشت خواهد شد.
لازم به ذکر است که مبلغ یارانه دریافتی هر یک از مشمولان دریافت یارانه نقدی همانند ماه‌های گذشته ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ا
 مراجعه کنندگان گرامی:شماره حساب  371004309662840001 و یا شماره کارت 6273817010137002 بانک انصار به نام شرکت بازرسی فنی شیخ صفی جهت واريز نمودن هزینه های بازرسی در اختیار شما عزیزان می باشد، لطفا در هنگام واريز دقت فرمایید مبلغ را بصورت دقیق از جداول مربوطه که داخل سایت قرارداده شده درج کرده و رسید آن را به دفتر شرکت تحویل نمائید، تا نسبت به بازرسی از آسانسور مورد درخواست اقدام گردد.دقت کنید که هزینه هر نوبت بازرسی باید بصورت جداگانه واريز گردد.
رفتم بانک که یه مقدار پول بریزم به حساب
داخل بانک مثل تنور گرم بود ! بعد کلی انتظار ، صندوقدار بانک گفت کسی
نمی خواد پول واريز کنه ؟ من و یکی دیگه از مشتریها اعلام کردیم که واريزی
داریم . ظاهرا پول نداشت به یکی از مشتری ها بده !!!
رفتم جلو باجه که واريز رو انجام بدم نسیم خنکی حس کردم . نگو کولر رو
برای خودشون تنظیم کردن فقط !!! ما رو باش پولمون رو دست کی می سپریم !
واريز وام یک میلیون تومانی، ۲۴ ساعت بعد از اعلام لیست به بانک مرکزی.
پیرو انتشار اخباری مبنی بر واريز وام یک میلیون تومانی، روابط عمومی بانک مرکزی به اطلاع هموطنان عزیز می رساند در حال حاضر لیست سرپرستان خانوار متقاضی از طرف وزارت کار در اختیار سازمان هدفمندی یارانه ها قرار گرفته است.

لازم به ذکر است طبق توافق انجام شده چنانچه لیست مذکور تا ظهر چهارشنبه به بانک مرکزی ارسال شود، این بانک با هماهنگی بانک های عامل طی حداقل ۲۴ ساعت نسبت به وا
از ساکنین محترم مجتمع خواهشمند است نسبت به پرداخت مبلغ 150 هزار تومان بابت حق شارژ شهریور ماه بصورت نقدی یا واريز اینترنتی و یا کارت به کارت به شماره (6104337953303821) به نام پرویز جانجانی اقدام نموده و فیش واريزی را به واتس اپ خانم ستوده ارسال کرده و در گروه واتس اپ شارژ و مخارج قرار دهید .
بهم نخندید ولی بالاخره فردا میخوام برم سراغ اداره ثبت شرکتها
یعنی همه اون انتخاب اسم و . قبل ازهرگونه اقدام لازم بود
جو گیر شده بودم :دی
و خبر خوب این که امروز بالاخره بعد از ماهها انتظار حق احمه طرح پژوهشی ام واريز شد (حالا انگار چقدر هست)
و مهمترين امتیازش همینه که فردا که برم پیگیر بشم احتمالا باید برای ده تا جا فیش واريز کنم
و حداقل خیالم راحته که ی مبلغی تو حسابم هست برای این کارها
چگونه شماره شبا حساب بانکی خود را در لحظه به دست آوریم؟ شاید تابحال زیاد پیش آمده که برای واريز وجه نقد به حسابتان از شما شماره شبا خواسته شده باشد. به ویژه برای واريز سود سهام عدالت، یارانه ها، واريز مبلغ از سمت یک سازمان رسمی به هر عنوانی مانند حقوق، بازگشت وجه و … دریافت شماره شبا چگونه اتفاق می افتد و در هر بانک چطور میتوان آن را بدست آورد
منبع : وبلاگ ایران سرور
یک طرح پژوهشی کار کردم برای آموزش و پرورش به مبلغ 12 میلیون
ده درصدش که قبل واريز کسر میشه به عنوان حق ناظر
اون ده و هشصد بقیه، دقیقا 24 فروردین واريز شده به حساب محل کار
دو و چارصد از این مبلغ هم طبق قرارداد میره به حساب همین محل کار
حالا ی چی حدود هشت تومن قراره برسه به ما
محل کار هیچچچچ امکانی برای انجام طرح فراهم نکرده
غیر از این که امتیاز پژوهشی زحمت میکشه بهمون عطا می کنه
پیگیر شدم که خوب الان بیشتر از یک ماهه که پول واريز شده به حسابتون، هش
⭕️ زمان واريز و برداشت یارانه نقدی اردیبهشت 99 اعلام شدیارانه نقدی اردیبهشت ماه 99 ساعت 24 روز شنبه مورخ 20 اردیبهشت به حساب سرپرستان خانوار واريز می‌شود.یارانه نقدی اردیبهشت ماه همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه افزایش حداقل مستمری خانوارهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به حساب سر پرستان خانوارها واريز و قابل برداشت خواهد بود.
انجمن رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد
از وقتی رفتم سر کار فهمیدم از پیگیری مسائل مالی متنفرم. از این که بخوام برم بپرسم چرا حقوق فلانی از من بیش‌تره با این که شرایطمون یکیه یا چرا حقوقم دیر واريز شده یا کارانه و اضافه کار چی‌ان و چه طوری واريز می‌شن و.
اصلا نمی‌تونم مرز بین یه شهروند غیرمسئول بودن در مورد پیگیری حق و حقوقم رو با موجود پولکی‌ای که مدام در حال حساب و کتاب چندرغازیه که می‌گیره، پیدا کنم.
عیدی بازنشستگان کشوری امشب واريز می‌شود
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: عیدی بازنشستگان کشوری امشب (یکشنبه) به حساب‌شان واريز می‌شود.

به گزارش ندای زرند ، "جمشید تقی‌زاده" با گرامی‌داشت فرا رسیدن ۲۲ بهمن ماه و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، و دعوت از عموم مردم به ویژه بازنشستگان برای حضور پرشور در این مراسم اظهار داشت: با تلاش دکتر شریعتمداری - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری کل، عیدی ا
 ما در بیت مهر این امکان را فراهم کرده ایم تا افرادی که قصد خرید بیت کوین با قیمت مناسب دارند بتوانند به راحتی و سريع بیت کوین های مورد نیاز خود را تهیه نمایند.مشتریان محترم می توانند قیمت های ما را با سایر سایت های مد نظرشان مقایسه کنند. همچنین در نظر داشته باشید که خرید و فروش در سایت بیت مهر به صورت نامحدود است .همچنین تسویه حساب و واريز ارز دیجیتال به حساب بانکی و کیف پول شما به صورت آنی در صرافی آنلاین ما انجام می گیرد. به این معنا که ارز د
باسلام خدمت کاربران گرامی، مدارکی به دستمان رسیده که حاوی واريز نکردن جوایز سایت اسپورت وان(1Sort1)به مدت بیش از1ماه بوده است سایت اسپورت وان به بهانه مسدود بودن حساب بانکی شروع به ی از افرادکرده و هیچ واريزی انجام نمیدهد،این سایت که برای جلب نظر ازبونوس50درصد بدون قیدوشرط استفاده کرده است؛به هیچ عنوان دراین سایت شرطبندی نکنید زیر هیچگونه جوایزی واريز نخواهد کرد.
آدرس سایت:1sport1.netعکس سایت
#برای خرید هر محصول اول مطلب زیر را بخوانید و تا تمام نشده مراحل را انجام ندهید#

[1]. به ایدی زیر بروید و اطلاع دهید که می خواهید محصولی را بخرید و می خواهید پول را واريز کنید بعد از جواب مثبت ما پول را واريز کنید.
Mr_Bge@
[2]. برای خرید (اینجا کلیک کنید) حتما برای خرید هماهنگی کرده باشید.
[3]. پول را واريز کنید.
[4]. از ان صفحه که پول را واريز کردید عکس بگیرید مطمئن شوید جمله ی (تراکنش با موفقت انجام شد) در عکس باشد و به ایدی زیر بفرستید.
Mr_Bge@
[5]. تیم ما بعد از
رژیم لاغری 7 روزه
در اینبخش بهترين و سريع ترين روشهای رژیم لاغری را مرور می کنیم. چاقی اینروزها بخشی از بی شمار معضل های جامعه بـه حساب می آید، اضافه وزن فقط ظاهر شـما را خراب نمی کند بلکه برای سلامتی شـما هم فوق العاده مضر اسـت. دراین پست روش هایی کاربردی برای تسريع سرعت لاغر شدن رابا ذکر دلایل هر کدام بشما خواهیم گفت
 
ادامه مطلب
همین چند وقت پیش فیلم ایکس من آپوکالیپس منتشر شد  و صحنه هایی بسار زیبایی از دویدن کوییک سیلور را به تصویر کشیدند و این تصور را به وجود آورد که او سريع ترين کاراکتر در جهان مارول است اما واقعیت به شکل دیگری است. در ادامه به ده نفر از سريع ترين کاراکتر های مارول اشاره خواهم کرد.
ادامه مطلب
چه کسانی یارانه معیشتی نمی‌گیرند؟ 
البته غیر از این ویدئو، امروز شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی هم اعدادی در این زمینه گفتن که یکم متفاوت تر از اعداد گفته شده در ویدئو هست
♦️وزیر تعاون: کسانی که دارایی‌شان ۹۰۰ میلیون به بالاست، کمک معیشتی نمی‌گیرند!
کسانی که دارای ملک بیشتر از یک میلیارد تومان یا درآمدهای دیگری هستند یا خودروی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان دارند یا سه سفر خارجی غیر زیارتی در سال داشته‌اند، جزو افراد با تمکن مالی به شمار
⚠️شما چگونه شریک جرم یک می شوید؟! 
در خانه نشسته اید، ناگهان اس ام اس می آید. سه تا یک میلیون تومان به حساب شما واريز می شود، ده دقیقه بعد فردی زنگ می زند: آقا ببخشید من از شهرستان قرار بوده پول واريز کنم به حساب برادرم اشتباهی به حساب شما ریختم، 
ادامه مطلب
چرا پول بعضی بازیکنان استقلال پرداخت نشد؟
قرار بود مطالبات بازیکنانی مثل علی دشتی، فرشید اسماعیلی، ووریا غفوری، علی کریمی و . امروز به حساب آنها واريز شود و حتی مدیریت این باشگاه تمامی امور پرداخت مطالبات بازیکنان را انجام داد اما یک مشکل مانع از واريز پول به حساب بازیکنان شد.

به گزارش افکارنیوز، قرار بود مطالبات بازیکنانی مثل علی دشتی، فرشید اسماعیلی، ووریا غفوری، علی کریمی و . امروز به حساب آنها واريز شود و حتی مدیریت استقلال تمامی ا
واريز حقوق فرهنگیان فروردین ۹۸ از سایت ایندکس وار دریافت کنید.
حقوق فرهنگیان در سال 98
خبر 17 فروردین 98 تعداد اضافه حقوق معلمان و فرهنگیان سر سال 98 منبع جلسه می‌گوید دو پا جدی برای اضافه حقوق فرهنگیان سر سال ۹۸ برداشته شده. به اجرای طرح پروراننده هر وقت ۲۵ درصد به بالا ‌العاده خصوصی معلمان جمع خواهد شد و از سوی دیگر در سال ۹۸ دفتر قوانین کارمندان حکومت حدود ۲۰ درصد افزایش می‌یابد.
ادامه مطلب
سهمیه بنزین اسفند‌ماه واريز شد/ آغاز پایش کارکرد وانت‌بارها از امروز ساعت صفر بامداد امروز، سهمیه بنزین اسفندماه در کارت‌های سوخت شخصی مالکان خودرو و موتورسیکلت‌ها شارژ شد؛ همچنین پایش کارکرد وانت‌بارها برای تخصیص سهمیه اضافی بنزین آغاز شد
به گزارش سایت تفریحی چفچفک برگرفته از نیمروز : روش‌های متفاوت وزیادی برای کاهش وزن وجود دارند. راه های کاهش وزن سريع و چگونه سريع لاغر شویم و چطور سريع وزن کم کنیم؟
مطمئنا تبلیغات کاهش وزن بسیاری را مشاهده کرده‌اید که هر کدام ادعا می‌کنند می‌توانند وزن شما را در سريعترين زمان ممکن کاهش دهند. اکثر این رژیم‌های غذایی شما را به گرسنگی بیش از حد برای لاغر شدن تشویق می‌کنند. اما این روش درست نیست و بیشتر به بدن صدمه وارد می‌کنید. در این مطلب
دوستان گرامی
شما می توانید بابت هر یک از موارد مشخص شده، وجوه خود را به حساب زیر متعلق به گروه جهادی شمع واريز نموده و پس از واريز حتماً فرم مربوطه را تکمیل نمایید.
 
شماره حساب:
شماره کارت (عضو شتاب):
شماره شبا:
 
 
فرم اطلاعات واريز وجه
 
موارد واريز وجه:
1- پس انداز جهت تأمین مالی قرض الحسنه (وجه پرداختی قابل عودت می باشد)
2- مشارکت در طرح های تولید و اشتغاائی(وجه پرداختی قابل عودت می باشد)
3- کمک به خیریه مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه (وجه پرداخت
اگر قصد دارین الماس هی دی یا جم هی دی را خریداری کنید، من به شما سایت ایران موجو را معرفی می کنم. این سایت الماس های هی دی را با پایین ترين قیمت روز عرضه می کند. قابل اعتماد است. خرید جم سريع در آن بسیار آسان است و شما می توانید بدون هیچ محدودیتی در سريع ترين زمان و به صورت فوری جم مورد نیاز خود را سفارش دهید. 
هی دی hay day یکی از بازی های استراتژیک بسیار جذاب است که شما می توانید در گوشی های اندروید و ios خود آن را نصب نمایید. در این بازی شما می توانید

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها