نتایج جستجو برای عبارت :

بررسی ارتباط بین ذهن آگاهی خستگی روانی حساسیت اضطرابی با نشانه های افسردگی در بیماران مبتلا به درد مزمن

از آن جا که شدت و تعداد علائم افسردگي مزمن نسبت به افسردگي اساسی کمتر است، امکان عدم تشخیص آن توسط بیمار یا اطرافیان بیشتر می‌باشد. اگر به مدت بیش از 2 هفته نشانههاي افسردگي مانند فقدان لذت، غم و ناامیدی، تغییرات در خواب و وزن و . را تجربه کردید ممکن است به افسردگي مزمن مبتلا شده باشید. حتی ممکن است فکر کنید از زمانی که خودتان را شناختید همیشه غمگین بوده‌اید با این حال چون تغییر بارزی در روند زندگی‌تان حس نمی‌کنید توجهی به آن نمی‌کنید.
دلایل خستگي مزمن، علائم، دلایل بروز، تشخیص و درمان خستگي مزمن

Causes of chronic fatigue, signs, causes, diagnosis and treatment of chronic fatigue



دلایل خستگي مزمن (Chronic fatigue syndrome) و یا میالژیک انسفالومیالیتیز (myalgic encephalomyelitis) یک وضعیت پزشکی است که نشانه اصلی آن خستگي مفرط و مزمنی است که با انجام هرگونه فعالیت جسمی یا ذهنی به مراتب شدیدتر می شود. این بیماری با انواع دیگر خستگي مزمن و معمول مانند خستگي ناشی از کمبود ویتامین دی، کم خونی، افسردگي و . متفاوت است و وجه
شخص مبتلا به اختلال خود بیمار انگاری ( هیپوکندریازیس ) کوچک ترین نشانه هاي جسمانی را بیماری تلقی می کند و پزشک نمی تواند او را قانع نماید که بیمار نیست . افراد مبتلا به این اختلال با کوچک ترین نشانه هاي فیزیکی یا رواني نگران سلامت خود می شوند و به این باور می رسند که یک بیماری جدی دارند و نیازمند درمان هستند .
نشانه هاي اختلال خود بیمار انگاری :
- شخص مبتلا مدام بدن خود را بررسي می کند و به دنبال نشانه است .
- به طور پیوسته صحبت کردن راجع به بیماری
فایل بررسي ریسک فاکتورهاي بيماران مبتلا به PID بستری در بخش ن در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------بررسي ریسک فاکتورهاي بيماران مبتلا به PID بستری در بخش ن
دانلود فایل بررسي ریسک فاکتورهاي بيماران مبتلا به PID بستری در بخش ن
عنوان فایل : بررسي ریسک فاکتورهاي بيماران مبتلا به PID بستری در بخش ن
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
بررسي ریسک فاکتورهاي بيماران مبتلا به PID بستری در بخش ننام فایل : بررسي ریسک فاکتور
مبتلا به این اختلالات در اثر احساس هاي مزمن و شدید اضطراب درمانده می شوند و مشکلات زیادی در کارکرد شغلی، بين فردی، مالی، تحصیلی، شویی و مراقبتی خود پیدا می کنند و مقادیر بالایی از خدمات بهداشتی را صرف خود می کنند (سادوک وسادوک ،۱۳۸۹). به علت ماهیت عاجزکننده و اختلال هاي مربوط، داروهاي تجویزی برای اضطراب ازجمله پرمصرف ترین داروها در جهان هستند. شیوع اختلالهاي اضطرابي  ۱۸.۷% بوده و شیوع آن در ن و طبقات پایین اقتصادی – اجتماعی بیشتر است
کارشناسان هشدار می‌دهند وجود احساس تنبلی، بی‌انگیزگی،
بی‌تفاوتی و عدم علاقه به کار می‌تواند در درازمدت نشان‌دهنده ابتلای افراد
به بیماری‌هاي قلبی، افسردگي و حتی سکته مغزی باشد. به طور معمول بی‌علاقگی و تنبلی نشان‌دهنده افسردگي معنا می‌شود که در همه موارد این طور نیست.
کارشناسان با تحقیق بر روی افراد مبتلا به انواع بیماری‌ها از جمله بیماری لایم، سندروم خستگي مزمن، بیماری پارکینسون و بیماری MS دریافته‌اند اکثر این افراد دچار خستگ
عنوان:
فارسی: بررسي اثر 8هفته تمرینات عضلات کف لگن بر میزان درد و کیفیت زندگی ن میانسال مبتلا به کمر درد مزمن غیر اختصاصی
    Latin:The effect of 8 weeks  plevic floor muscles exercise on pain and quality of life in middle age wemen with chronic non-specific low back paing
بیان مسأله:
     کمردرد بعد از سردرد، شایع ترین علت درد در انسان می باشد، میزان وقوع  کمردرد در تمام طول زندگی 60% - 90%  و میزان وقوع  سالانه آن 5% برآورد شده است ( 2و 1).   هزینه سنگین کمر درد برروی سیستم بهداشتی -درمانی سبب شده است تا محقق
همانطور که می دانید یک متخصص روانپزشک می تواند بسیاری از افسردگي ها و همچنین اختلالات شخصیتی و دو قطبی را تشخیص و همچنین درمان نماید.
در مطالب قبلی شما را با چند نشانه مهم افسردگي اساسی آشنا کردیم. در ادامه همراه ما باشید تا در مورد اختلال دو قطبی و همچنین نشانه ها و علائم آن اطلاعات بیشتری به دست آورید.
در بسیاری از موارد ممکن است اختلال دو قطبی به راحتی تشخیص داده نشود.
در مورد بيماران مبتلا به اختلال دو قطبی ممکن است حقایقی را متوجه نشده
افسردگي در کودک و بزرگسال معنای مشابهی ندارد و نشانه هاي هر کدام متفاوت است. به طور کلی ، افسردگي عبارت است از احساس درماندگی و به بن بست رسیدن ؛ گاهی این اختلال علائم جسمانی دارد و گاهی علائم رواني ؛ در بسیاری از موارد نیز علائم جسمانی و رواني همزمان دیده می شود.پژوهش ها نشان داده است که افسردگي می تواند از آغاز زندگی یعنی دوران نوزادی هم پدید آید. برای مثال ، زمانی که نوزاد به مرحله ای از رشد می رسد که مادر خود را می شناسد ( شش تا هشت ماهگی ) جد
افسردگي یک اختلال شایع، مزمن و ناتوان کننده است که افراد زیادی را مجبور به مصرف داروهاي ضد افسردگي می‌کند. آیا از عوارض قرص ضد افسردگي آگاهي دارید؟ روش‌هاي متعددی برای درمان افسردگي وجود دارد. در صورتی که افسردگي بسیار شدید و مزمن شده باشد از دارو درمانی استفاده می‌شود. داروهاي ضد افسردگي انواع متعددی دارند که بر اساس تشخیص پزشک تجویز می‌شوند. این داروها عوارض زیادی نیز برای فرد ایجاد می‌ کنند و با برخی از داروها نیز تداخل دارند. آگاهي
اختلالات و بیماری‌هاي رواني انواع مختلفی دارند که بعضی از آن‌ها در جامعه شایع‌تر بوده و فراوانی بیشتری دارند. از جمله بیماری هاي رواني شایع می‌توان به افسردگي و اختلالات اضطرابي اشاره کرد که در هر دو جنس زن و مرد مشاهده می‌شود و بیشترین درصد مراجعه به روانشناس و کلینیک‌ها را به خود اختصاص داده‌اند. افرادی که در یک جامعه زندگی می‌کنند به دلایل مختلف مانند ژنتیک، تاثیر محیط و عوامل خانوادگی ممکن است مبتلا به بیماری‌هاي رواني شوند. آشن
 
 خیلی ها کم خونی را مشکلی ساده می پندارند که با خوردن چند قرص آهن، بدون تجویز پزشک حل می شود اما بر خلاف این تصورکم خونی ممکن است نشانه ای برای شمار زیادی از بیماری ها باشد.
 
گذشته از این، حتی اگر کم خونی نشانه بیماری ناخوشایند هم نباشد به هر حال به شما خستگي مزمن هدیه می دهد و کارکرد روزانه تان را پایین می آورد.
 
شاید دلیل این که بیشتر مردم، کم خونی را جدی نمی گیرند این باشد که این اختلال خونی، مشکلی نسبتا رایج است و خیلی ها به آن مبتلا هستن
توسط انجمن جهانی مطالعه درد(۲۰۰۳)،  بين ۳۳ تا ۵۰ درصد از مبتلایان به درد مزمن، برای انجام فعالیت هاي معمول روزانه کم توان یا ناتوان می شوند، بنابراین انجام مداخله ای برای کاهش عوارض حاصل از درد مزمن لازم و ضروری است همچنین می توان یافته هاي بدست آمده از این پژوهش را در اختیار روانشناسان و مشاوران قرار دارد تا برای ارتقای کیفیت زندگی و کاهش خستگي درد، استرس ادراک شده و عاطفه منفی بيماران مبتلا به درد مزمن استفاده کنند.
علاوه بر مورد ذکر شده،
خود بیمار پنداری حالتی رواني که شخص با وجود سالم بودن خیال می‌کند بیمار است. افرادی که بیش از حد نگران سلامتی خود هستند ممکن است مبتلا به این بیماری رواني بشوند. افراد مبتلا به این بیماری نگران سلامتی خود و ابتلا به اختلالات بدنی فرضی هستند. این افراد بطور دائم خیال می کنند که به بیماری شدیدی مبتلا شده اند و حتی اگر درباره آن هیچ نشانه پزشکی نداشته باشند هم در مورد بیماری خیالی خود متقاعد نمی شوند.
این افراد ممکن است شکایاتی در مورد نوعی نار
 فوق تخصص ریه و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در حال حاضر تفریبا 7 تا 10 درصد کودکان و 3 تا 5 درصد بالغین مبتلا آسم می باشند و شیوع آن روز به روز رو به افزایش است.دکتر"رستم یزدانی" فوق تخصص ریه و در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، در رابطه با بیماری آسم اظهار کرد: آسم بیما ری التهابی مزمن ریه است که منجر به انسداد و تنگی مزمن مجاری تنفسی می شود.
ادامه مطلب
یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه هیروشیما یک هدف جدید برای درمان درده‌ای مزمن را مشاهده کرد . تحقیقات بیشتر با استفاده از این گیرنده می‌تواند منجر به داروهاي موثرتر و موثرتر برای درمان درد مزمن شود .
شرایط ایجاد درد مزمن می‌تواند مشکل باشد . این درد شامل درد سیاتیک , سرطان و ورم مفاصل است . استاد دانشگاه علوم پزشکی و علوم پزشکی , دانشگاه هیروشیما , توضیح می‌دهد که مکانیسم درد مزمن پیچیده است که یکی از دلایلی است که چرا مدیریت درد بسیار مشکل است .
فرد افسرده به چه کسی گفته می شود؟ چرا فرد دچار افسردگي می شود؟ نشانه هاي افراد افسرده چیست؟ این قبیل از سوالات در جامعه کنونی ممکن است ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کند زیرا با وجود استرس و فشار رواني که اخیرا افراد تحمل می کنند بیشتر از پیش در معرض افسردگي قرار دارند. بنابراین با بالا بردن آگاهي افراد جامعه در زمینه افسردگي و نشانه ها و علت هاي ایجاد کننده آن می توان خطر ابتلا به این بیماری رواني را در افراد یک جامعه کاهش داد.

ادامه مطل
سرطان خون بیماری خطرناکی است که در اکثر مواقع علائم بالینی آن خفیف و شبیه به سایر بیماری‌هاي غیرخطرناک است.سرطان خون علائم  ظریف و غافلگیر کننده‌ای داردکه نیاز است بررسي جدی شود. اگر فرد به نوع  حاد این بیماری مبتلا باشد ممکن است بیماری او با سرعت زیاد گسترش پیدا کند  و اگر مبتلا به نوع مزمن آن باشد، در طول زمان و به آرامی بیماری پیشرفت  کرده و بدتر ‌می‌شود. اگر شما متوجه این علائم شدید، به سرعت آن را با پزشک  در میان بگذارید.
خستگي و ضعفب
افسردگي یک بیماری رواني محسوب می شود.
که موجب احساس غم و ناراحتی به طور مداوم و از دست رفتن علاقه خواهد شد.
بیشتر اشخاص برخی اوقات احساس ناراحتی و افسردگي به آنها دست می دهد.
 وقتی حالم خوب نیستاحساس افسردگي و ناراحت بودن واکنش معمولی  می باشد .نسبت به مشکلات زندگی و از دست رفتن چیزها .و اشخاصی که به آنها علاقه مند هستیم،  محسوب می شود.هنگامی که احساس ناراحتی حاد،  ناامید شدن .و  بی ارزش بودن اگر بیشتر از چند هفته طول بکشد. شما به بیماری افسرد
افسردگي یک بیماری رواني محسوب می شود.
که موجب احساس غم و ناراحتی به طور مداوم و از دست رفتن علاقه خواهد شد.
بیشتر اشخاص برخی اوقات احساس ناراحتی و افسردگي به آنها دست می دهد.
 وقتی حالم خوب نیستاحساس افسردگي و ناراحت بودن واکنش معمولی  می باشد .نسبت به مشکلات زندگی و از دست رفتن چیزها .و اشخاصی که به آنها علاقه مند هستیم،  محسوب می شود.هنگامی که احساس ناراحتی حاد،  ناامید شدن .و  بی ارزش بودن اگر بیشتر از چند هفته طول بکشد. شما به بیماری افسرد
چگونه بفهمیم دیابت نوع 2 داریم ؟ علائم و نشانه هاي اولیه دیابت نوع 2 چیست و چگونه زودهنگام آن را تشخیص دهیم. ما همچنین در مورد خطرهايی که این بیماری برای ما ایجاد می کند نیز صحبت می کنیم.
دیابت نوع 2 باعث می شود سطح قند خون فرد بیش از حد بالا رود. شناخت علائم و نشانه هاي اولیه این بیماری مزمن می تواند فرد را زودتر تحت معالجه قرار دهد که این امر خطر عوارض آن را کاهش می دهد.
دیابت نوع 2 یک بیماری شایع است. یک گزارش معتبر از سال 2017 از مراکز کنترل و پیشگ
ورزش نقش اساسی در مقابله با انرژی و اضطراب ایفا می‌کند. ورزش‌هاي خاصی وجود دارند که بیشتر بر روی سلامت ذهن تاثیر می‌گذارند و می‌توانند افسردگي را دور کنند.
جسم و ذهن با یکدیگر در ارتباط هستند. هنگامی که شخص ورزش می‌کند و از بدن خود مراقبت می‌کند در واقع بر روی ذهن خود نیز کار کرده است. البته تمام کسانی که مشکلات وخیم ذهنی دارند باید برای درمان با پزشک خود م کنند.
با این حال آنچه که در تحقیقات مختلف مشخص شده نشان می‌دهد که سه نوع ورزش نق
خود بیمار پنداری حالتی رواني که شخص با وجود سالم بودن خیال می‌کند بیمار است. افرادی که بیش از حد نگران سلامتی خود هستند ممکن است مبتلا به این بیماری رواني بشوند. افراد مبتلا به این بیماری نگران سلامتی خود و ابتلا به اختلالات بدنی فرضی هستند. این افراد بطور دائم خیال می کنند که به بیماری شدیدی مبتلا شده اند و حتی اگر درباره آن هیچ نشانه پزشکی نداشته باشند هم در مورد بیماری خیالی خود متقاعد نمی شوند.
این افراد ممکن است شکایاتی در مورد نوعی نار
موارد مصرف دارو:
این دارو هم بروی نشانههاي مثبت روان‌گسیختگی positive symptoms (مانند هذیان و توهم) و هم بروی نشانههاي منفی آن negative symptoms (مانند گریختن از اجتماع و رفتارهاي اجتماعی) اثردرمانی قابل توجهی دارد.
درمان اسکیزوفرنی مقاوم به درمان
در بيمارانی که به سایر داروهاي ضد سایکوز متعارف (حداقل دو دارو) مقاومت نشان می‌دهند.
کاهش احتمال خودکشی در بيماران اسکیزوفرنی که شدیداً در خطر اقدام به خودکشی قرار دارند.
سایر موارد مصرف (تأیید نشده)
-درما
موارد مصرف دارو:
این دارو هم بروی نشانههاي مثبت روان‌گسیختگی positive symptoms (مانند هذیان و توهم) و هم بروی نشانههاي منفی آن negative symptoms (مانند گریختن از اجتماع و رفتارهاي اجتماعی) اثردرمانی قابل توجهی دارد.
درمان اسکیزوفرنی مقاوم به درمان
در بيمارانی که به سایر داروهاي ضد سایکوز متعارف (حداقل دو دارو) مقاومت نشان می‌دهند.
کاهش احتمال خودکشی در بيماران اسکیزوفرنی که شدیداً در خطر اقدام به خودکشی قرار دارند.
سایر موارد مصرف (تأیید نشده)
-درما
براساس یک مطالعه جدید , مصرف مواد مخدر مزمن در بين کودکان با تاریخ IBD بالا است : 9 فوریه ۲۰۱۵ منبع : استفاده از مواد مخدر مزمن در کودکان مبتلا به بیماری روده ملتهب ( IBD ) شایع است در حالی که با کودکان مبتلا به این بیماری در مقایسه با کودکان بدون این بیماری شایع است . مواد مخدر ممکن است برای بيمارانی با IBD که شامل بیماری Crohn's و ulcerative colitis است , برای تسکین درد موقت , مانند درمان یک منور حاد و یا کاهش درد بعد از عمل جراحی, تجویز شود .

موسسه فلندرز
جذب
ا
 
 
 
مبارزه با خستگي و افسردگي با گانودرما
قارچ گانودرما به کاهش خستگي و افسردگي و درنتیجه بهبود کیفیت زندگی کمک می کند.
شاید تأثیر قارچ گانودرما در تقویت دستگاه ایمنی آن‌قدر موردتأکید قرار گرفته شده که باعث غفلت ما از سایر خواص آن شده است. این در حالی است که قارچ گانودرما خواص دیگری نیز دارد. ازجملهٔ این خواص می‌توان به کاهش خستگي و افسردگي و درنتیجه بهبود کیفیت زندگی اشاره کرد. در یک مطالعه تأثیر قارچ گانودرما بر روی ۱۳۲ فرد مبتلا به ضعف
از آن جا که شدت و تعداد علائم افسردگي مزمن نسبت به افسردگي اساسی کمتر است، امکان عدم تشخیص آن توسط بیمار یا اطرافیان بیشتر می‌باشد. اگر به مدت بیش از 2 هفته نشانههاي افسردگي مانند فقدان لذت، غم و ناامیدی، تغییرات در خواب و وزن و . را تجربه کردید ممکن است به افسردگي مزمن مبتلا شده باشید. حتی ممکن است فکر کنید از زمانی که خودتان را شناختید همیشه غمگین بوده اید با این حال چون تغییر بارزی در روند زندگی تان حس نمی‌کنید توجهی به آن نمی‌کنید. ا
خیلی از افراد تاثیر افسردگي بر بدن را نادیده می گیرند. چون به قدرت ذهن انسان باور ندارند.
 
تاثیر افسردگي بر تمام جنبه هاي زندگی افراد است به همین خاطر ممکن است اثرات افسردگي فقط بر احساسات و سلامت روان فرد نباشد.
 
اما باید بدانید افسردگي چیست و چطور می تواند بر سلامت جسمی فرد تأثیر بگذارد.
 
تاثیر افسردگي بر بدن انسان چیست؟
 
افسردگي فقط ذهن را تحت تأثیر قرار نمی دهد، بلکه روی بدن نیز تأثیر می گذارد.
 
برخی از تاثیرات فیزیکی شامل عادات خواب
هیستری یک نوع اختلال رواني در دسته اختلالات اضطرابي است که نشانههاي آن تماما جسمانی می‌باشد. در واقع فرد به ظاهر دچار یک بیماری جسمانی شده است ولی هیچ علت پزشکی برای این اختلال بیمار وجود ندارد. شاید برای شما نیز جالب باشد فرد مبتلا به طور ناگهانی احساس می‌کند فلج است و نمی‌تواند راه برود. در حالی که هیچ گونه صدمه‌ای به اندام او وارد نشده است. هیستری در اثر علل رواني که در سابقه فرد حضور دارند، به وجود می‌آید. این اختلال برای درمان نیاز
ب) ضرورت عملی:
به لحاظ عملی نتایج به دست آمده می تواند  با شناسایی متغیر هاي دخیل در  اضطراب کودکان، استفاده از آن را درضابطه مندی و ارائه مداخله هاي روانشناختی مربوط به اختلالات اضطرابي کودکان، مورد توجه قرار دهد. در صورتی که بين آسیب شناسی والدین مثل اضطراب والدین یا دیگر موارد با اضطراب کودکان رابطه جدی و اساسی وجود داشته باشد،  می تواند دربرنامه ریزی هاي پیشگیرانه و تربیتی و نیز  طرح ریزی درمانی با توجه به  نقش والدین یاری رساند. در صور
 
درد مزمن دردی است که بیش از سه ماه طول می­ کشد و درموارد بسیاری حتی بعد از بهبود آسیب ایجاد شده نیز همچنان ادامه دارد.
چه عواملی منجر به ایجاد درد مزمن می­ شوند؟
همیشه عامل این درد مشخص نمی­باشد. گاهی مواقع به دلیل مشکلات دارویی پیش رو مانند آرتروز و یا نوروپاتی دیابتی (آسیب به عصب به دلیل قند خون بالا) ایجاد می­ شود.
 
علائم درد مزمن چیست؟
اصلی ­ترین نشانه درد مزمن، صدالبته درد می­ باشد. اما درد می­تواند بدن را از راه ­هاي مختلف تحت تاًثیر قر
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که احساس کنید که بیمار هستید یا ترس از ابتلا به یک بیماری داشته باشید . اما وقتی که به پزشک مراجعه می کنید، متوجه می شوید که دچار اضطراب و استرس شده اید و خود را بیمار پنداشته اید . به این اختلال، اختلال هیپوکندریازیس یا اختلال خود بیمار انگاری گفته می شود .
افراد دچار این اختلال کوچکترین نشانه هاي بدنی خود را بیماری تلقی می کنند و پزشک نمی تواند آن ها را قانع کند که بیمار نیستند . افراد مبتلا به این اختلال با کوچک
بیماری کرونا با تب شروع می شود. در واقع تب شایع ترین نشانه ای است که در میان بيماران مبتلا به ویروس کرونا ی جدید در چین دیده شده.
به تازگی تحقیقی بر روی حدود ۱۴۰ بیمار بیمارستان ژونگ نان ِ دانشگاه ووهان صورت گرفته که الگوی مشخصی از نشانه هاي مرتبط با ویروس کرونای ووهان را ارائه می دهد، عامل بیماری ای که حالا با عنوان کووید-۱۹ شناخته می شود. دمای بدن نزدیک به ۹۹ درصد از این بيماران بالا بود، در حالی که بیشتر از نیمی از آن ها به خستگي و سرفه خشک دچ
موارد کاربرد طب سوزنی
 
 
موارد کاربرد طب سوزنی از نظر سازمان بهداشت جهانی (WHO)، سال 1997
 
بیماریهاي مجرای تنفسی:
 
آلرژیبرونشیت حاد مزمن شبه حناق (دیفتری)آسم برونکیالالتهاب حاد مزمن سینوس هاتب یونجه افراد مستعد عفونت  
 
 بیماریهاي معده و روده:
کولیت اولسراتیوبیماری کروننشانگان روده تحریک پذیراسهال یبوست    
 
بیماریهاي اندامهاي حسی:
وزوز گوشگوش دردالتهاب مزمن ملتحمهآب مرواریدکوری تدریجی
بیماریهاي غیر ارادی و  رواني:
 
التهاي خستگياخ
با شناخت علائم اوتیسم می‌توانید تا حدی زیادی شک خود را نسبت بهرفتارها و نشانههاي عدم پیشرفت رشدی در کودکتان برطرف کنید. توجه داشته‌ باشید تشخیص قطعی تنها بر عهده‌ی پزشک و یا روانشناس متخصص است. ممکن است شما نیز نسبت به برخی از نشانه هاي اوتیسم در فرزند خود مشکوک باشید. در ادامه توضیح داده‌ایم که از محوری‌ترین ویژگی‌هاي افراد اوتیسم تعاملات اجتماعی ضعیف، ناتوانی در برقراری ارتباط و میل به رفتارهاي تکراری است. اوتیسم سطوح مختلفی دارد
افسردگي یک بیماری رواني محسوب می شود.
که موجب احساس غم و ناراحتی به طور مداوم و از دست رفتن علاقه خواهد شد.
بیشتر اشخاص برخی اوقات احساس ناراحتی و افسردگي به آنها دست می دهد.
 وقتی حالم خوب نیستاحساس افسردگي و ناراحت بودن واکنش معمولی  می باشد .نسبت به مشکلات زندگی و از دست رفتن چیزها .و اشخاصی که به آنها علاقه مند هستیم،  محسوب می شود.هنگامی که احساس ناراحتی حاد،  ناامید شدن .و  بی ارزش بودن اگر بیشتر از چند هفته طول بکشد. شما به بیماری افسرد

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها