نتایج جستجو برای عبارت :

قراءات استدیویی منشاوی

یک آیه از سوره لقمان با صدای استاد منشاوي که مربوط به انتهای یک اجرای استديويي سوریه است. تلاوتی که قسمتهاییش شبیه محافل الاقصی هست.
مَّا خَلْقُکُمْ وَلَا بَعْثُکُمْ إِلَّا کَنَفْسٍ وَاحِدَةٍ ۗ إِنَّ اللَّهَ سَمِیعٌ بَصِیرٌ (28)خلقت و بعثت همه شما (خلایق بی‌شمار در آسانی بر خدا) جز مثل یک تن واحد نیست، که همانا خدا شنوا و بیناست.
بشنوید
یک آیه از سوره یونس با صدای استاد منشاوي که بخشی از تلاوت استديويي توبه-یونس هست. سال نو مبارک.
هُوَ الَّذِی جَعَلَ الشَّمْسَ ضِیَاءً وَالْقَمَرَ نُورًا وَقَدَّرَهُ مَنَازِلَ
لِتَعْلَمُوا عَدَدَ السِّنِینَ وَالْحِسَابَ ۚ مَا خَلَقَ اللَّهُ ذَٰلِکَ إِلَّا
بِالْحَقِّ ۚ
یُفَصِّلُ الْآیَاتِ لِقَوْمٍ یَعْلَمُونَ (5)اوست خدایی که آفتاب را رخشان و ماه را تابان فرمود و سیر ماه را در منازلی معین
کرد تا بدین واسطه شماره سنوات و حساب ایام را
 
 
"مصحف معلّم منشاوي برای اطفال" یکی از بهترین برنامه هایی است که دارای فونت ونمایی بسیار زیبا از قرآن کریم میباشد ودر زیبایی نمونه آن را به ندرت میتوان یافت.
امکانات برنامه :
نمایش کل قرآن با قابلیت بزرگنماییتلاوت کل قرآن با صدای استاد منشاويتکرار تلاوت هر آیه بعد از استاد منشاوي توسط قاری خردسالامکان تکرار آیات جهت سهولت در حفظ قرآن کریم احکام تجوید برای کارآموزآموزش نحوه وضو و نماز بصورت تصویری و نوشتاری برای کودکانو
حجم برنامه 478MB
یک آیه از سوره روم با صدای استاد منشاوي که بخشی از تلاوتهای ختم مجود است.
فَیَوْمَئِذٍ لَّا یَنفَعُ الَّذِینَ ظَلَمُوا مَعْذِرَتُهُمْ وَلَا هُمْ یُسْتَعْتَبُونَ (57)پس در آن روز آنان که ستم کردند عذرشان مفید نیفتد و از آنان نخواهند که توبه و عذرخواهی کنند
یک آیه از سوره نجم با صدای استاد منشاوي که بخشی از تلاوت طور-نجم از ختم مجود هست.
وَأَن لَّیْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَىٰ(39) وَأَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُرَىٰ(40) ثُمَّ یُجْزَاهُ الْجَزَاءَ الْأَوْفَىٰ(41)و (نمی‌داند) اینکه برای آدمی جز آنچه به سعی و عمل خود انجام داده (ثواب و جزایی)
نخواهد بود؟//و اینکه البته پاداش سعی و عمل او را (در دنیا و برزخ) به وی بنمایند//سپس (در آخرت) پاداش کامل آن را به او بدهند
بشنوید
یک آیه از سوره شعراء با صدای استاد منشاوي از مجموعه محافل لیبی در اواسط دهه شصت.
فَأَلْقَىٰ عَصَاهُ فَإِذَا هِیَ ثُعْبَانٌ مُّبِینٌ(32) وَنَزَعَ یَدَهُ فَإِذَا هِیَ بَیْضَاءُ لِلنَّاظِرِینَ(33)در آن موقع موسی عصای خود بیفکند که ناگاه ماری عظیم پدیدار گشت//و نیز دست خود (از گریبان) بیرون آورد که ناگاه سپید و رخشان به چشم بینندگان آشکار
گردید
بشنوید
مبانی نظری و پیشینه تحقیق ویژگی های فردی و سازمانی کارکنان با میزان پذیرش 
تغییر 
 
مبانی نظری و پیشینه تحقیق قتل و انواع آن
  
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بیمه ، ضمان جریره و بیمه مسئولیت 
 
مبانی نظری و پیشینه تحقیق حجیت رأی اکثریت
  
مبانی نظری و پیشینه تحقیق شرکت‌های هرمی از نظر فقهی
  
مبانی نظری و پیشینه تحقیق قراءات
  
مبانی نظری و پیشینه تحقیق غنا و موسیقی
  
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل مردم با حاکم
  
مبانی نظری و پیشینه تحقیق فل
یک آیه از سوره آل عمران با صدای استاد منشاوي که جز تلاوتهای استدویی هست.
إِنَّ مَثَلَ عِیسَىٰ عِندَ اللَّهِ کَمَثَلِ آدَمَ ۖ خَلَقَهُ مِن تُرَابٍ ثُمَّ
قَالَ لَهُ کُن فَیَکُونُ (59)الْحَقُّ مِن رَّبِّکَ فَلَا تَکُن مِّنَ الْمُمْتَرِینَ (60)همانا مثل (خلقت) عیسی به امر خدا مثل خلقت آدم است که او را از خاک بساخت، سپس
بدان خاک گفت: (بشری به حد کمال) باش، همان دم چنان گشت//سخن حق همان است که از جانب خدا به تو رسید، مبادا هیچ گاه در آن شکّ کنی
بشنوید
یک آیه از سوره یس با صدای استاد منشاوي که جز تلاوتهای استدویی است.
یس(1) وَالْقُرْآنِ الْحَکِیمِ(2) إِنَّکَ لَمِنَ الْمُرْسَلِینَ (3) عَلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِیمٍ(4) تَنزِیلَ الْعَزِیزِ الرَّحِیمِ(5) لِتُنذِرَ قَوْمًا مَّا أُنذِرَ آبَاؤُهُمْ فَهُمْ غَافِلُونَ(6)قسم به قرآن حکمت بیان//که تو البته از پیمبران خدایی//که به راهی راست فرستاده شدی//(این قرآن تو کتابی است که) از جانب خدای مقتدر مهربان نازل شده است//تا قومی که پدرانشان به کتب آسمانی پیشی
یک آیه از سوره روم با صدای استاد منشاوي که بخشی از تلاوت روم-لقمان از مجموعه ختم مجود است.

فَیَوْمَئِذٍ لَّا یَنفَعُ الَّذِینَ ظَلَمُوا مَعْذِرَتُهُمْ وَلَا هُمْ یُسْتَعْتَبُونَ (57)پس در آن روز آنان که ستم کردند عذرشان مفید نیفتد و از آنان نخواهند که توبه و عذرخواهی کنند
بشنوید
یک آیه از سوره یوسف با صدای استاد منشاوي که بخشی از محفل هود-یوسف اجرا شده در کویت 1966 است.
إِذْ قَالَ یُوسُفُ لِأَبِیهِ یَا أَبَتِ إِنِّی رَأَیْتُ أَحَدَ عَشَرَ کَوْکَبًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ رَأَیْتُهُمْ لِی سَاجِدِینَ (4)آن‌گاه که یوسف به پدر خود گفت: ای پدر در عالم رؤیا دیدم که یازده ستاره و خورشید و ماه مرا سجده می‌کردند.
 
بشنوید
 
 
یک آیه از سوره بقره با صدای استاد منشاوي که جز محافل مسجد الاقصی در دهه 60 هست.
وَإِذَا سَأَلَکَ عِبَادِی عَنِّی فَإِنِّی قَرِیبٌ ۖ أُجِیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ
إِذَا دَعَانِ ۖ فَلْیَسْتَجِیبُوا لِی وَلْیُؤْمِنُوا بِی
لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ(186)و چون بندگان من (از دوری و نزدیکی) من از تو پرسند، (بدانند که) من به آنها
نزدیکم، هرگاه کسی مرا خواند دعای او را اجابت کنم. پس باید دعوت مرا (و پیغمبران
مرا) بپذیرند و به من بگروند، باشد که (به سعادت) ر
یک آیه از سوره بقره با صدای استاد منشاوي که بخشی از تلاوت -علق-فاتحه-بقره (اول و آخر) هست که در سال 1966 در کویت اجرا کرده. بعد از شنیدن مقطع، آیه بعدی {اینجا} هست.
آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِن رَّبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ ۚ کُلٌّ آمَنَ
بِاللَّهِ وَمَلَائِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لَا نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِّن
رُّسُلِهِ ۚ
وَقَالُوا سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا ۖ غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ(285)این رسول به آ
یک آیه از سوره رعد با صدای استاد منشاوي که بخشی از یک تلاوت نادر و تازه منتشر شده در ماه رمضان هست.
لَهُ دَعْوَةُ الْحَقِّ ۖ وَالَّذِینَ یَدْعُونَ مِن دُونِهِ لَا
یَسْتَجِیبُونَ لَهُم بِشَیْءٍ إِلَّا کَبَاسِطِ کَفَّیْهِ إِلَى الْمَاءِ
لِیَبْلُغَ فَاهُ وَمَا هُوَ بِبَالِغِهِ ۚ وَمَا دُعَاءُ الْکَافِرِینَ إِلَّا فِی
ضَلَالٍ (14)دعوت خدا (و رسولانش) به حق و حقیقت است و بتهایی که مشرکان به جای خدا می‌خوانند
هیچ حاجتی را از آنها برنیاورند
یک آیه از سوره رحمن با صدای استاد منشاوي که جز مقاطعی هست که در یک
مصاحبه رادیویی انجام داده. مرداد امسال (2018) یک مصاحبه رادیویی مربوط به
سال 1967 برای اولین بار از منشاوي پخش شد که به معنی واقعی یک گنج به
حساب میاد از این بابت که هم صداشو در خارج یک تلاوت میشنویم و هم این که
مطالبی از زبان خودش میشنویم که حداقل در یک مورد، نشون میده تا الان به
شکل غلطی در بین عموم مطرح می شده و به عبارتی مطالب غیر واقعی دربارش گفته
می شده. همه این ها به کنار، اگ
نور ملایم بهترین گزینه برای خلق چهره های واضح تر و زیباتر در عکس می باشد.در طبعیت مه و ابر بعنوان پخش کننده و نرم کننده ی نور خورشید عمل می کنند.در یک روز ابری نور خورشید در تمام آسمان یکنواخت و یکدست می شود.در نورپردازی استديويي دیفیوزر ها مانند ابرهای آسمان نور فلاش ها و نورثبات های استديويي را ملایم می نمایند،در واقع نور را از یک منبع کوچک به یک محدوده ی بزرگتر تبدیل می نمایند.اگر یک نورپرداز استديويي را بدون پنل دیفیوزر به روبروی سوژه
فلاش استديويي یکی از منابع نورپردازی است که شامل هد فلاش،لامپ اصلی فلاش،لامپ مدلینگ و فن خنک کننده و منبع قدرت می شود.بسته به نوع طراحی و مدل،اکثر فلاش های استديويي دارای گیرنده ی امواج رادیویی و مادون قرمز و یا ترکیبی از هردو هستند.
فلاش های استديويي بعنوان مونولایت یا فلاش تک شاخه نیز شناخته می شوند
مزایای استفاده از فلاش استديويي دیجیتال چیست ؟
فلاش استديويي دیجیتال دارای مزایای متعددی می باشد.برخلاف فلاش های استديويي معمولی که دارای
قرار گرفتن در معرض نور فلاش استديويي ممکن است امری جالب به نظر برسد.اما زمانی که سوژه روبروی یک فلاش استديويي قرار می گیرد و دستگاه به صورت متداوم چندین بار فلاش می زند ممکن است باعث اذیت چشمان سوژه ی تصویر شود.میزان فلاش خروجی دستگاه ممکن است در هر بار فلاش زدن متفاوت باشد.
شاید بتوان میزان نور خروجی خورشید و نورهای ثابت فلورسنت و تنگستن را حدس زد،اما حتی با دقت ترین چشمان هم قابلیت اندازه گیری میزان نور خروجی که در کسری از ثانیه از فلاش است
مداحی زیبای استديويي (هایمهدی) حاج ملا باسم کربلایی
قبل از شروع ماه حزن و اندوه آل البیت {عصمت وطهارت} وتمام شیفتگان(محرم الحرام)، حاج ملا باسم کربلایی در صدد این برآمد که توسلی به امام عصر{عج الله تعالی فرجه}شود و از أحوال ایشان در ماه محرم برای ما، قطری از دریای خون آلود دل حضرتش؛بیان کند.
ادامه مطلب
اگر به هنگام کار با نورهای استديويي با اصول آن‌ها آشنایی نداشته باشیم، بدست آوردن ظاهر مناسب برای عکس مانند یک راز پیچیده خواهد بود!در این مقاله به طور خلاصه تفاوت های میان نورثابت و فلاش را به همراه امکانات و قابلیت های آن‌ها توضیح می دهیم.اولین تفاوت بین نورثابت و فلاش در این است که دستگاه نورثابت، نور را به صورت یکدست و مداوم به سمت سوژه می تاباند.درحالی‌که فلاش یک چراغ چشمک زن است که به هنگام عکاسی در یک زمان کوتاه به روی سوژه تابیده می
رسانه فعال و دلسوز هیپ هاپی:
مستعد بهتون معرفی میکنیم و از همه تعرفه تبلیغاتتون تخفیف درستو حسابی میخوایم
مستعدین که در کار میکسومستر,سررشته ای دارن:
پروژه میدیم بهتون تا میکسو مستر بشه,و رایگان شبکه اجتماعی خودتون یا استديويي که فعالیت دارین رو تبلیغ میکنیم

ادامه مطلب
مسئول طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری اولین دوره مسابقات سراسری قرائت استعدادهای قرآنی کشور طی روزهای دوم و سوم اسفند ماه خبر داد.
محسن یار گفت: این مسابقات طی روزهای دوم و سوم اسفندماه ۱۳۹۷  در محل سالن اجتماعات سازمان اوقاف و امور خیریه واقع در خیابان نوفل لوشاتو تهران برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادهای درخشان قرآنی که طی سه سال گذشته با محوریت تلاوت تقلیدی اجرا شد، اظهار کرد:
یک آیه از سوره نساء با صدای استاد مصطفی اسماعیل که مربوط به یک تلاوت استديويي دهه پنجاه هست که حدود یک ماه پیش منتشر شد.
یُرِیدُ اللَّهُ أَن یُخَفِّفَ عَنکُمْ ۚ وَخُلِقَ الْإِنسَانُ ضَعِیفًا (28)خدا می‌خواهد کار بر شما آسان کند، که انسان ضعیف خلق شده است.
بشنوید
گاهی اوقات، از مدرسه که بر می گردم، راهم را کمی کج می کنم و یکراست به خانه نمی روم؛ برای دیدن لک لک ها. پاتوق شان، آن سوی محله فرهنگیان است؛ یعنی دشت های کشاورزی. از دیدن شان هیچگاه سیر نمی شوم؛ زیرا مرا به یاد خدا می اندازند. بی تعارف بگویم، پرواز لک لک ها گرچه بی صداست اما همانند صدای خوش منشاوي است؛ چه وقتی که اوج» می‌گیرند در آسمان و چه وقتی که فرود» می آیند بر زمین. از زیبایی شان که چیزی نمی گویم. گاهی اوقات، شک برم میدارد که مبادا برف از
طنزانه - 3حسب حالی ننوشتیم و شد ایامی چندتصدقت گردم! خدا به سر شاهد است در نظر داشتیم پیشانی این کاغذ را دست نخورده باقی گذاریم، باقی بقایتان، که سخن به درازا نکشد. شما هم یحتمل لاینقطع گرفتار درس و بحثید. لذا عجالتا پیش از همه عارضم که نخل نورسته ی "کانون" اگر نیکو باغبانی داشته باشد و اسیر خزان نابرادری برادرها و تموز (1) خدعه ی خدعه گران نگردد، حکما به بار می نشیند و سایه و ثمرش کام و نام همه را شکرین خواهد کرد.
⏪⏪⏪⏪⏪⏪⏩⏩⏩⏩⏩⏩سر سوزنی از م
آشنایی با نحوه ی کار فلاش استديويي در آتلیه ها :
در عکاسی استديويي،نور به دو دسته ی نور نرم (سافت لایت) و نور مستقیم دسته بندی می شود.نور مستقیم مانند نور خورشید و یا نور مستقیم فلاش عکاسی در تصویر باعث ایجاد سایه با لبه های تیز در تصویر می شود.
اما نور نرم (سافت لایت) باعث ایجاد سایه های کم سو تر با لبه های نرم می شود.زیرا این نورتوسط دیفیوزرها،سافت باکس ها و دیگر ملایم کننده های نور به سافت لایت تبدیل شده است که باعث گستردگی و تمرکز زدایی نور فل
یک آیه از سوره ملک با صدای استاد عبدالباسط که بخشی از تلاوت استديويي ملک-تکویر-اعلی-فلق-ناس-فاتحه هست.
وَأَسِرُّوا قَوْلَکُمْ أَوِ اجْهَرُوا بِهِ ۖ إِنَّهُ عَلِیمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ(13) أَلَا یَعْلَمُ مَنْ خَلَقَ وَهُوَ اللَّطِیفُ الْخَبِیرُ (14)
و شما سخن پنهان گویید یا آشکار، در علم حق یکسان است، که خدا به اسرار دلها هم البته داناست.// آیا آن خدایی که خلق را آفریده عالم به اسرار آنها نیست؟ و حال آنکه او بر باطن و ظاهر همه امور عالم آگاه است
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.



تلاوت تصویری بسیر زیبا از سوره الانعام این تلاوت یکی از تلاوت های کمیاب و شنیدنی استاد اعظم محمد صدیق منشاوي می باشد ایشان در هنگام این تلاوت حدود 39 سال عمر داشتند و حدود 10 سال از عمر شریفشان د
کتاب شرکتت خلاقیت نوشته ی اد کتمول و امی والاس توسط نشر هورمزد منتشر شده است. اد کتمول یکی از روسای استودیوی پیکسار است. در کتاب شرکت خلاقیت وی داستان پیشرفت پیکسار را توضیح می دهد و می گوید که پیکسار چگونه از شرکتی کوچک و پیش پا افتاده، با همکاری استیو جابز به شرکتی موفق تبدیل شد. قطعا شگفت زده می شوید اگر بدانید مدیرعامل پیکسار داستان دوره ای از زندگی اش را تعریف می کند که احساس می کرده هدف چندان برایش واضح نیست. اما او و تمامی فیلم سازان تاز
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستان عزیز و آروزی قبولی طاعات و عبادات
در این پست بخشی از تلاوت های جدید منتشرشده در ماه مبارک رمضان 1398 رو به مرور قرار خواهیم داد.
1-اولین تلاوت از استاد محمد صدیق منشاوي
نسخة نادرة من تلاوة الأنفال والضحى والشرح والتین والعلق (تلاوت استودیویی)
من روائع فترة الخمسینات بجودة أصلیة بدون ترددات أو معالجات / سال های 1950
برای دانلود اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام خدمت دوستان عزیز و آروزی قبولی طاعات و عبادات
در این پست بخشی از تلاوت های جدید منتشرشده در ماه مبارک رمضان 1398 رو به مرور قرار خواهیم داد.
1-اولین تلاوت از استاد محمد صدیق منشاوي
نسخة نادرة من تلاوة الأنفال والضحى والشرح والتین والعلق (تلاوت استودیویی)
من روائع فترة الخمسینات بجودة أصلیة بدون ترددات أو معالجات / سال های 1950
برای دانلود اینجا کلیک کنید.

ادامه مطلب
چگونه از فلاش استديويي  استفاده کنیم؟
آیا می خواهید با فلاش های استدویی کار کنید؟در این مقاله به شما توضیح می دهیم که فلاش چیست و چگونه عکاسان حرفه ای از آن استفاده می کنند.
فلاش عکاسی چیست ؟
فلاش های عکاسی در گذشته توسط عکاسان حرفه ای استفاده می شدند.اما امروزه با خرید یک کیت فلاش چتری به آسانی و با مقرون به صرفه ترین قیمت می توانید تمامی اقلام لازم برای عکاسی با فلاش استديويي را تهیه نمایید.در ادامه ی این مقاله به طور خلاصه کاربرد و نحوه ی ک
یک آیه از سوره بقره با صدای استاد کامل یوسف بهتیمی که مربوط به تلاوتهای استديويي است.
وَلَئِنْ أَتَیْتَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ بِکُلِّ آیَةٍ مَّا تَبِعُوا
قِبْلَتَکَ ۚ
وَمَا أَنتَ بِتَابِعٍ قِبْلَتَهُمْ ۚ وَمَا بَعْضُهُم بِتَابِعٍ قِبْلَةَ
بَعْضٍ ۚ
وَلَئِنِ اتَّبَعْتَ أَهْوَاءَهُم مِّن بَعْدِ مَا جَاءَکَ مِنَ الْعِلْمِ ۙ إِنَّکَ إِذًا
لَّمِنَ الظَّالِمِینَ(145)و تو (ای پیغمبر) اگر هر قسم معجزه برای اهل کتاب بیاوری پیرو قبل
سلام من ارین منینگ هستم و ورود شما رو به دوره ی نورپردازی خوش آمد میگویم.هدف از این دوره، یادگیری اصول کار با نورهای مصنوعی ساخت بشر است که بجای نور طبیعی خورشید استفاده می‌شود.
 
در دنیای عکاسی، نور استديويي بعنوان نور عکاسی شناخته شده است و به همین دلیل از هردوی این اصطلاحات استفاده می شود.اگر تابحال از دیدن نورپردازی‌های حرفه ای به وجد آمده، متعجب شده اید که چطور میتوان کنترل فلاش را بدست گرفت و اگر مایل هستید با اطمینان خاطر بیشتری از ن
یک آیه از سوره یوسف با صدای استاد عبدالباسط که مربوط به شاهکار حلب سوریه در دهه پنجاه هست. یکی از هنرمندانه ترین مقاطع همه تاریخ که مضمون آیه رو به بهترین شکل ممکن توی صدا میشه دید. برای حاضرین در جمع هم انقدر جالب هست که اگر دقت کنید دست میزنن! چیزی که من از اجراهای عبدالباسط فقط در دو مورد دیدم. و اصولا به روایتهای مختلف خواندن یک کلمه در یک مقطع و یک نفس در تلاوتهای عبدالباسط و منشاوي، کم اتفاق می افته.
وَرَاوَدَتْهُ الَّتِی هُوَ فِی بَیْ
یک آیه از سوره یوسف با صدای استاد عبدالباسط که مربوط به شاهکار حلب سوریه در دهه پنجاه هست. یکی از هنرمندانه ترین مقاطع همه تاریخ که مضمون آیه رو به بهترین شکل ممکن توی صدا میشه دید. برای حاضرین در جمع هم انقدر جالب هست که اگر دقت کنید دست میزنن! چیزی که من از اجراهای عبدالباسط فقط در دو مورد دیدم. و اصولا به روایتهای مختلف خواندن یک کلمه در یک مقطع و یک نفس در تلاوتهای عبدالباسط و منشاوي زیاد نیست.
وَرَاوَدَتْهُ الَّتِی هُوَ فِی بَیْتِهَا عَ
عجیب بود!امروز سر کلاس صوت و لحن وقتی نوبت من رسید، استاد بعد از تمرین از استاد منشاوي خواست ادامه بدم و گفت بخون از هر سوره دیگه ای میخوای با سبک عبدالباسط که دوست داری ومنم خوندم.بعدش نگام کرد و گفت:پورابراهیم ذات صدات ذاات صدات دختر عالیه، اگه به قوانینش آشنا بشی میری بالااااا ، یعنی صدات هیچی کم نداره.همینطور که لبخند میزد زیر لب می گفت:صدات پورابراهیم صدات:))))
بی اختیار بلند گفتم خداروشکر.
گفتم اینکه شما میگین من اعتماد به نفسم میره بالا
 
دورۀ نوجوانی، وارد کلاس های حفظ قرآن شدم. اما بعد از سه سال به دلیلی این دورۀ طلایی نیمه کاره رها شد و بهرۀ من از آن زمان فقط هفت جزء قرآن بود. (برای حفظ باقیماندۀ قرآن همچنان حسرت به دل مانده ام.) :(
از بچگی به تلاوت قاریان مصری علاقمند بودم. مخصوصاً به تلاوت های مجلسی استاد عبدالباسط علاقه بیشتری داشتم. اما هیچ وقت موفق نشدم از شیوۀ تلاوت های زیبا و دلنشین ایشان پیروی کنم. برعکس، در زمینۀ ترتیل، شیفتۀ سبک استاد منشاوي بودم. اما هرچه تلاش کردم

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها