نتایج جستجو برای عبارت :

انشالله آزاد بلوچستان بیت

سوالات گزینش مصاحبه آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان(سال 1398)با پاسخ
سوالات گزینش مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 1398)
سوالات ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
سوالات گزینش ، مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
سوالات گزینش یا مصاحبه اداره کل آموزش و پرورش استان سیستان بلوچستان(سال 98)
نمونه سوالا
همه باهم برای سیستان و بلوچستان
سامانه نیک یار خیریه شعف در راستای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان پویش مردمی همه با هم برای سیستان و بلوچستان را راه اندازی کرده است.
نیکوکاران گرامی سلام
سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، چشم‌ انتظار غذا، دارو، سوخت و امدادرسانی هستند. مزارع، کار، خانه، احشام و مدارس هموطنان‌مان را سیل برده است و نیاز به کمک‌رسانی همگانی دارند.
سامانه نیک یار خیریه شعف در نظر دارد جهت کمک به هموطنان‌مان مایحتاج اولیه و ض
 علت وقوع سیل بلوچستان و هرمزگان از دیدگاه هواشناسی و اقلیم شناسی
یدالله پورشنبه نوشت: سیستمی که منجر به وقوع سیل در منطقه بلوچستان و هرمزگان و همچنین بارشهای خوب در جنوب کرمان  گردید اینکه این سامانه حرکت نصف النهاری داشت و عامل دوم اینکه این سامانه در کوتاهترین فاصله از این مناطق سرچشمه گرفته بود یعنی اقیانوس هند که دمای این ر
ادامه مطلب
در پی حدود ۳۵ ساعت بارندگی سیل‌آسا در استان سیستان و بلوچستان و طغیان رودخانه‌ها، ۱۴ شهرستان و حدود ۵۰۰ روستا در این استان گرفتار سیل هستند و اوضاع منطقه بحرانی» گزارش می‌شود.
به گزارش ایرنا، علاوه بر خسارت‌های واردشده به تأسیسات شبکه برق و آب، ۲۰ هزار واحد مسی نیز بر اثر جاری شدن سیل به طور کامل یا جزئی تخریب شده است.
به گفته فرماندار دلگان، از توابع سیستان و بلوچستان، حجم بارندگی‌های اخیر ۱۱۷ میلی‌متر بوده در حالی که حجم متوسط بار
۶ ماه اول سال ۹۸ رو با یک اتفاق تلخ و یک اتفاق خیلی شیرین دارم پشت سر میزارم :)
راجب اتفاق شیرین چیزی نمیگم انشالله ۶ ماه دوم سال رو هم به خیر رد کنیم و همچی خوب پیش بره اونوقت راجبش مفصل می نویسم :))
اتفاق تلخ هم ی ازم و یده شدن پولام به صورت اینترنتی بود که انشالله اونم ختم به خیر بشه و منم به پولم برسم البته هر اتفاق تلخی میتونه برات پر از تجربه باشه ، برای من پر از تجربه بود و باعث شد توی خرید کردن بیشتر دقت کنم . فردام باید برم دادگ
 
بلوچستان یا پشتون ستان؛ آینده امنیتی بلوچستان ایران
 
بلوچستان ایران به واسطه هم مرز بودن با دو کشور بحران زده پاکستان و افغانستان، وجود مراکز ترویج افراط گرایی در برخی حوزه های علمیه، معیشت و اقتصاد وابسته به مرز و کوله بری، قاچاق مواد مخدر و. از جمله بی ثبات ترین مناطق ایران در گذشته بوده است.
در طول یک دهه گذشته ناامنی در استان به صورت مقطعی و غالباً در مرزها علیه قوای نظامی از سوی گروهک جیش العدل رقم می خورده است.
 
اما جنس ناامنی اخیر
عید همه مبارک باشه،تو سال جدید واسه همه ارزوی سلامتی و حال خوب دارم،انشالله تو سال جدید به هدفامون نزدیک تر بشیم و چن قدم بیشتر به سمت انسانیت حرکت کنیم . عاشق تر بشیم ،اگاه تر باشیم و هلاصه هر چی ارزوی خوبه واستون ارزو میکنم انشالله به جز شادی چیزی نبینید و غصه راه به دلتون پیدا نکنه 
عیدتون مبارک باشه❤
ادامه مطلب
بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از ستاد انتخابات خاش

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان در سفر به شهرستان خاش از ستاد انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان بازدید و در نشستی جداگانه با فرماندار و اعضای هیئت نظارت و ستاد اجرائی انتخابات دیدار و گفت و گو کرد. عکس از: محمدامین میربلوچزهی
پس از یک روز که مدت زمان قطع اینترنت موبایل در بزرگترین استان شرق کشور حالا ۱۸ روز است کاربران اینترنت موبایل دسترسی به دنیای بیرون ندارند. در ادامه با عبیاتی همراه باشید تا درباره قطع شدن اینترنت موبایل سیستان و بلوچستان صحبت کنیم.
اینترنت موبایل سیستان و بلوچستان
دیروز حسینعلی شهریاری، نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که متاسفانه اینترنت سیستان و بلوچستان و خوزستان هنوز راه نیفتاده است اظهار داشت:
ق
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه اهرا سلام‌الله علیها و قبولی عزاداری هادر راستای کمک به مناطق آسیب دیده در بحران ها و بلایای طبیعیگروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان با همکاری جمعیت نیکوکاری مسجد حضرت حجت عجمبلغ 4میلیون  کمک های مردم عزیز و در صحنه شهرستان آبادان را ، جهت آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان جمع آوری نمود.از همه مساجد و مجموعه های که به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این امر یاری رساندن کمال
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه اهرا سلام‌الله علیها و قبولی عزاداری هادر راستای کمک به مناطق آسیب دیده در بحران ها و بلایای طبیعیگروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان با همکاری جمعیت نیکوکاری مسجد حضرت حجت عجمبلغ 3میلیون و 855 هزارتومان کمک های مردم عزیز و در صحنه شهرستان آبادان را ، جهت آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان جمع آوری نمود.از همه مساجد و مجموعه های که به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این امر یاری
ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه اهرا سلام‌الله علیها و قبولی عزاداری هادر راستای کمک به مناطق آسیب دیده در بحران ها و بلایای طبیعیگروه جهادی انصارالمهدی عج شهرستان آبادان با همکاری جمعیت نیکوکاری مسجد حضرت حجت عجمبلغ 3میلیون و 775 هزارتومان کمک های مردم عزیز و در صحنه شهرستان آبادان را ، جهت آسیب دیدگان سیل سیستان و بلوچستان جمع آوری نمود.از همه مساجد و مجموعه های که به عنوان پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در این امر یاری
به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور نسل جدید تلفن همراه، ضمن اظهار همدردی با حادثه دیدگان سیستان و بلوچستان اعلام کرد که در جهت انجام مسئولیت اجتماعی خود و کمک‌رسانی به این هموطنان عزیز، یک درصد از درآمد حاصل از فروش شارژ سیم‌کارت‌های خود را به مدت یک هفته از روز چهار‌شنبه 25 دی ماه تا پایان روز سه‌شنبه 1 بهمن ماه جهت تامین مایحتاج ضروری و از طریق سمن‌های مرتبط در اختیار سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان قرار خواهد داد.
 
بر این اساس
سلام دوستانم
خوبیییین ؟
عیدتون مبارک باشهههه دوستانم ☘️
انشالله که سال 99 سال پر برکتی باشه ، براتون آرزوهای خوب خوب می کنم 
انشالله که همیشه شاد و سلامت باشینننن و سال خوبی در کنار خانواده تون داشته باشین
خیلی خیلی دوستتون دارم
فعلا ، خدانگهداررررتونننن
 
عکس های زیبای سیستان و بلو چستان.مایکت. 
 
 
 
 
توضیحات
‏‏به نام خدا‏من برنامه ای ساختم که با استفاده از آن می توانید عکس های مرتبط با سیستان و بلوچستان رو ببینید‏کسانی که می خواهند به این استان سفر کنند   واقعا برای آن ها برنامه خوبی است‏*ویژگی ها‏*دارا بودن بیشتر از 35عکس‏*حجم کم‏*عکس های زیبا از همه جای استان‏*وامکانات دیگر
 
پاورپوینت استان سیستان و بلوچستان - 25 اسلاید
پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان پاورپوینت استان  سیستان  و بلوچستان بلوچستان امروزی که ناحیه جنوبی استان را تشکیل می‌دهد، در قدیمی‌ترین اسناد تاریخی به اسم مکا» مشهور بوده و در نوشته‌های هرودت تاریخ نگار یونانی از آن به عنوان گدروزیا» یاد شده‌است. ¨ شهرستان زابل شهرستان زا
سلام دوستانم
خوبیییین ؟
عیدتون مبارک باشهههه دوستانم ☘️
انشالله که سال 99 سال پر برکتی باشه ، براتون آرزوهای خوب خوب می کنم 
انشالله که همیشه شاد و سلامت باشینننن و سال خوبی در کنار خانواده تون داشته باشین
خیلی خیلی دوستتون دارم
فعلا ، خدانگهداررررتونننن
 
به گزارش همشهری آنلاین،  محسن حیدری چهارشنبه ۲۸ اسفد در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیاده شدن مبنا تحلیل آخرین خروجی ماهواره لندست ۸، پس از باران برف اخیر، سطح پوشش برف تو ارتفاعات خاش و میرجاوه به بیش از ۴۰ کیلومتر مربع افزایش یافت و علاوه پیاده شدن ارتفاعات رشته کوه تفتان، اندکی از ارتفاعات مرکزی خاش نیز سفید پوش شد. وی با بیان اینکه قله تفتان ۴۰۵۰ متر از سطح آب های آزاد پشته دارد، گفت: ۱۶ روز قبل از بارش برف اخیر مساحت محدوده برف
دریافت عکس (۴مگ)
متن کامل :
حافـظ! تو خبـر داری از عالم شیـدایــی     یلدای فراق آمد رفته است شکـیبایـی
برخیز و بخوان با ما ای پادشه خوبان»       دل بی تو به جان آمد وقت است که بازآیی
قرار بود شیک بشه.من که هر کار تونستم کردم.فکر می‌کنم ساده و متوسطه.
از مدیر محترم کسب اجازه کردم؛ فرمودن بدون لینک قرار نگیره.اینبار استثنائاً با لینک بلاگ قرار گرفت. انشالله طرحای بعدی رو با لینک و لوگوی بدریون می‌ذارم.
پی‌نوشت: واقعا می‌خوام بیام ”بنویسم”ول
دستگیری عاملان اصلی شهادت بسیجیان کورین زاهدان
ایرنا : معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۲ نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی در منطقه کورین شهرستان زاهدان امروز/یکشنبه/ دستگیر شدند.
محمد هادی مرعشی اظهار داشت: براساس اعلام معاونت اطلاعات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ۲ نفر از عاملان اصلی شهادت نیروهای بسیجی طایفه شه بخش زاهدان بامداد امروز دستگیر شدند.
وی ادامه داد: این ۲ شهید اهل سنت طرح امنیت به نام های علیرضا و پ
1350 بسته غذایی و پتو   تهیه و پس از هماهنگی با مسئولان، با همکاری کارگزاران صندوق که در مناطق آسیب‌دیده حضور دارند، به صورت هدفمند در میان آسیب‌دیدگان سیل سیستان و بلوچستان توزیع گردید.
 
علی شیرکانی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر 
در بازدید از مناطق سیل زده، از پرداخت دو ماه مستمری به مستمری‌بگیران عضو صندوق که در حادثه سیل سیستان و بلوچستان آسیب دیده‌اند، خبر داد و گفت: با هدف حمایت از مستمری‌بگیران صندوق د
 رئیس کمیته امداد: دانشجویان بی‌بضاعت دانشگاه سیستان و بلوچستان مورد حمایت قرار می‌گیرند. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با مشارکت کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲ هزار مسکن برای محرومان طی یک سال در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود. 
منبع: فارس
بالاخره آقای کاشی کار از روز شنبه مورخ 7 اردیبهشت ماه 1398 به همراه شاگردش شروع به کار کردند و سرویس بهداشتی پشت بام خانه را شروع به ساختن کردن تا دیگه انشالله بنایی خانه ما به طور کامل تمام شود انشالله .این عکسها رو در روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه گرفتم یعنی روز دوم شروع ساخت سرویس های بهداشتی در پشت بام .
*
*
*
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع راه بند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سراسر استان سیستان و بلوچستان و شهر زیبای چابهار.
فروش انواع راهبند هیدرولیکی در چابهار با ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در سراسر استان سیستان و بلوچستان.
فروش انواع راهبند های ضد انتحاری با قابلیت تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره و تشخیص انواع سلاح گرم
فروش انواع سیستم های تشخیص مواد مخدر در چابهار
فروش انواع سیستم های ایکس ری در چابه
حضرت آیت‌الله ‌ای در پیامی شهادت جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان را تسلیت گفتند و خطاب به دستگاه‌های مسئول تأکید کردند با تمرکز بر این جنایت که ارتباط عاملان آن با سازمان‌های جاسوسی برخی کشورها مسلّم است، موضوع را با جدیت دنبال کنند.
ادامه مطلب
اگر به دنبال آدرس خانه سالمندان استان سیستان و بلوچستان هستید، بهتر است قبل از تصمیم گیری علاوه بر مکان‌ قرارگیری آن‌ها، به امکانات، نحوه برخورد پرسنل، برنامه‌های روزانه و.  دقت کنید. سالمندی دوره بسیار سخت و حساسی است و به دلیل شرایط جسمی و روحی خاص ن و مردان مسن، نگهداری از آنان در خانه کار راحتی نیست. از طرف دیگر سپردن والدین مسن به خانه سالمندان تصمیم بسیار سخت و پرچالشی است چرا که هم والدین و هم فرزندان به یکدیگر وابسته هستند و
همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب؛ بیش از 300
برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان برگزار می شود سرپرست
اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از 300 برنامه
فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان همزمان با هفته کتاب خبر
داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان،
حامدزارعی، سرپرست اداره کل با تشریح برنامه های بیست و ششمین دوره هفته کتاب و
گرامیداشت روز
سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان این استان را دچار مشکل کرده و سایر شهرهای این استان، دارای ارتباطات پایدار و بدون مشکل هستند.
محمدرضا بیدخام به خبرنگار مهر گفت: با بیان اینکه به دنبال وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان در ۲ روز گذشته، شبکه مخابراتی در ۲ شهرستان پیشین و فنوج این استان، دچار اختلال شده است، گفت: تمامی تلاش برای رفع این خرابی ادامه دارد اما به دلیل آنکه حجم آب زیاد
و گاهی نمیدانی راه کجاست و به سرمنزل نمی رسی اینم حکایت ماست
بعضی وقتا داری میری ولی به خودت میای که ای دادی بیداد راه و اشتباه رفتی ولی قربون خدا برم که راهنماست دمی شما گرم آخدا اااااا
 
حال و هوام این روزا شبیه خودم نیس نمیدونم چرا شاید به خاطره اینه که هواسم به خودم نبوده شاید نمیدونم والا ولی باید فردا حالا یکم حواسم به خودم باشه به خودم برسم  ایشالا
 
خب دیروزم که سالگرد ازدواج حضرت مادر با حضرت مولا بود به به واقعا که دل شیعه به شادی ارب
سی امین همایش مذاهب اسلامی در زاهدان برگزار می شود
شریعت نیوز _زاهدان- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سی امین همایش علمی - تحقیقی مذاهب اسلامی از ۳۰ بهمن به مدت ۳ روز در زاهدان برگزار می شود.
به گزارش شریعت نیوز آیت الله عباسعلی سلیمانی عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: سیستان و بلوچستان در حالی میزبان این همایش خواهد بود
به نام خدا 
بَزمان یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران است. بزمان در ۹۰ کیلومتری شمال غرب ایرانشهر واقع است. بزمان یکی از باسابقه‌ترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان می‌باشد که تنها سابقه بخشی ۱۱۰ ساله دارد. بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ جمعیت آن ۴٬۰۰۲نفر بوده‌است
 تولد چیست؟ تولد زندگی دوباره است.
 امروز تولد بهترین دگیمه ،امروز تولد همسرمه ،امسال تولد همسرم با تولد امام جوادالائمه علیه السلام یکی شده بود، و مااز این اتفاق هر دومون خیلی خوشحال شدیم .
انشالله که همسر خوبم همیشه در همه مراحل زندگیشون موفق و موید باشند و انشاالله جز یارانه خاصه امام زمان باشند .
براشون آرزوی عاقبت به خیری وشهادت میکنم .
انشاالله که سایشون همیشه بالای سر من و بچه هام باشه انشالله ۱۲۰ ساله بشین همسر عزیزم.
   من  وتی  ماتیں   زُبان ءَ  چِہ  کدی بے تران نہ باں   اچ وتی  شھّدیں  بیان ءَ   چِہ  کدی بے تران نہ باں
   هَر سَتَر   ھُشکیں   منی   ماتیں  وتن  بیل ءُ یلاں
   مکھیں ماتیں بلوچستان ءَ چِہ  کدی بے تران نہ باں
   گنجیں  دریا   ءُ     منی   اِے   مکُران   لاشار مئے
   گُل کِشاریں  مکُران ءَ   چِہ    کدی  بے تران نہ باں
   گوهریں  سیستان  مئے   پُلیں  بلوچستان ءِ زمین
   گُمین ءِ اِے  سیستان
ءَ  چِہ کدی بے تران نہ باں
   اِے منی سرحد  ءُ  خ
شرکت نوین سازان پاسارگاد بزرگترین تولیدکننده انواع راه بند های هیدرولیکی و الکترومکانیکی در سراسر استان سیستان و بلوچستان و شهر زیبای چابهار.
فروش انواع راهبند هیدرولیکی در چابهار با ۴ سال گارانتی تعویض و ۱۵ سال خدمات پس از فروش در سراسر استان سیستان و بلوچستان.
فروش انواع راهبند های ضد انتحاری با قابلیت تشخیص مواد مخدر و مواد منفجره و تشخیص انواع سلاح گرم
فروش انواع سیستم های تشخیص مواد مخدر در چابهار
فروش انواع سیستم های ایکس ری در چابه
 
به گزارش خبرگزاری پانا سی و هفتمین مسابقات فرهنگی و هنری کل کشور در حالی در اردوگاه شهید باهنر تهران به پایان رسید که در منطقه محروم کشور در استان سیستان و بلوچستان دو رشته مقام دار این دوره شدند که جناب آقای اقبال نهتانی توانست مقام اول را در رشته نشریه الکتریکی و گروه اجرای سراوان در مقام دوم را بدست آوردند . 
متاسفانه به گفته ی سرپرست استان سیستان و بلوچستان اقبال نهتانی نتوانسته است در اختتامیه مسابقات حضور داشته باشد.
این تصاویر مال همین دیروز و امروز است. اینجا هم کشور خودمان ایران عزیز است، سیستان و بلوچستان. جماعت وطن فروشی که در جان باختن مسافران پرواز اوکراین عزادار نشد اما وقتی فهمید پدافند هوایی به اشتباه شلیک کرده همنوا با آمریکا و اسرائیل، فریاد انسانیت سر داد، جماعتی که برای شهدای ایرباس شمع روشن نکرد، جماعتی که برای کودکان مظلوم یمن که به دست آمریکا و عمالش از گرسنگی کشته می شوند انسانیتش را نشان نداد، خودباخته جوّگیری که به خاطر هموطنان بیم
ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تاکنون چهار محموله کمک رسانی به ارزش هفت میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.
محمد رحیم شهریاری گفت: به دنبال وقوع سیل مخرب در سیستان و بلوچستان، هلال احمر در راستای کمک به آسیب‌دیدگان به جمع‌آوری کمک‌های مردمی اقدام کرده است.
وی با اشاره به کمک‌های مردم خراسان جنوبی، افزود: تاکنون محموله‌هایی شامل چادر، موکت، بسته‌های غذایی ۷۲ ساعته، مواد شوینده ب
چند روز پیش با عزیزی صحبت می‌کردم کمی ناله برایش کردم و بعد از مکثی جواب داد که تو همیشه امید دهنده ما بوده‌ای، حرف‌های گذشته خودت را به یاد بیاور. به او گفتم همه حرف‌هایم یادم هست اما نمی‌شود همیشه خوب بود برخی اوقات انرژی انسان تمام می‌شود یا دلش می‌گیرد. من مشکلی با غم خوردن ندارم من با در غم ماندن مشکل دارم. این زندگیست و مسیرش صاف و ساده نیست، جاده‌اش مملو از خوشبختی نیست. اگر کسی غم ندارد باید به صورت جدی به نوع زندگیش فکر کند چرا که

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها