نتایج جستجو برای عبارت :

پاسبان دهیار ممرآباد

پس از یک دهه تلاش عزیزانیکه درجهت افتتاح و راه اندازی کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد (آقایان حسین پاسبان، جعفر حمیدی،محسن نوری، علی نوری، مجید نصیری، علی ذوقی ،خانمهای حسین نژاد، ملازاده طاهری و) سهم بسزایی داشتند و انجام فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی مذهبی و همچنین کسب رضایت حداکثری مردم روستا و انعکاس بسیار زیبا در سطح کشور، متاسفانه این روزها شاهد تخریب این بنای فرهنگی در روستای ممرآباد هستیم.
اولین دوره مسابقات هفت سنگ باشگاهی استان خراسان رضوی با حضور 23 تیم از سراسر استان و به میزبانی شهرستان کاشمر در سالن 9 دی این شهرستان برگزارشد.
در این مسابقات که در 2 گروه بصورت دوحذفی به انجام رسید ، تیمهای هیات شهرستان کاشمر ( متشکل از بازیکنان ممرآباد) ، دهياری زنده جان و تربیت بدنی سپاه کاشمر (متشکل از بازیکنان ممرآباد) به ترتیب مقامهای اول تا سوم را به دست آوردند.
در پایان این مسابقات ، تعداد 10 بازیکن در قالب دو تیم جهت حضور در مسابقات کشو
برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد:جمعه 98/01/30ساعت 10 صبحمحراب - بهاران بهمن - متحد متحد - بهاران محراب - فجر نو جوایز تیمهای برتر شنبه شب در مراسم جشن نیمه شعبان ( مهدیه روستای ممرآباد)  اهدا خواهد شد. هیات بومی و محلی شهرستان کاشمر
برنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد: :: هیئت ورزشی روستایی و بازیهای بومی ،محلی کاشمربرنامه هفته پایانی مسابقات لیگ هفت سنگ نوجوانان روستای ممرآباد: جمعه 98/01/30 ساعت 10 صبح محراب - بهاران بهمن - متحد متحد - بهاران محراب - فجر نو جوایز تیمهای برتر شنبه شب در مراسم جشن نیمه .
پس از اقامه نماز عید سعید فطر و در حضور نمازگزاران روستای ممرآباد ،جوایز و کاپهای قهرمانی نوجوانان هفت سنگ روستا که مربوط به سال گذشته بود، به همت جناب آقای حاج علی اصغر روزبه و باحضور اعضای محترم شورای اسلامی به این عزیزان تقدیم گردید . هرچند بنا به دلایلی برگزاری مراسم تجلیل چندین مرتبه به تعویق افتاد، اما ارزش کار نوجوانان ورزشکار ما آنقدر بالا بود که بزرگترهای روستا آستین همت بالا بزنند و این مراسم را در عید فطر برگزار نمایند. 
باتشکر
با عرض درود
بزودی مجموعه بزرگ رهبر کوچیک » از اینجانب پاسبان پارسی » منتشر خواهد شد.
این مجموعه در حال حاضر در مرحلهء ضبط ووکال قرار دارد.
بنا به نظرات این مجموعه ۱۲ آهنگ خواهد بود.
این مجموعه از کمپانی رسانه‌ای استعدادجوان پخش خواهد شد.
پاسبان پارسی
به همت تربیت بدنی سپاه ناحیه کاشمر و باهمکاری هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان کاشمر ، مسابقات هفت سنگ گرامیداشت هفته دفاع مقدس باحضور 10 تیم در مجموعه ورزشی امام ای ( سالن 9 دی) برگزارشد.
در این مسابقات تیمها در جدول 2 حذفی باهم به رقابت پرداختند که در نهایت تیم شهید بشیری ممرآباد به مقام قهرمانی دست پیدا کرد و تیمهای شهید دستغیب رزق آباد و شهید صادقی فرگ به ترتیب دوم و سوم شدند.
در مراسم افتتاحیه و اختتامیه مسابقات جناب سرگ
یکی از اعضای کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد دختر 13 ساله ورزشکاریست که با جدیت و تلاش زیادی توانست به اردوی تیم ملی نیز راه پیدا کند.
مهدیه طاهری ممرآبادی از 3 سال گذشته به همراه سایر نوجوانان روستای ممرآباد ، رو به رشته ای جذاب ، مفرح و سنتی به نام هفت سنگ آورده اند.
در نگاه اول این ورزش قدیمی و در عین حال نوپا ، مشتری زیادی نداشت ولی با برگزاری کارگاه آموزشی و برگزاری مسابقات مختلف ، نوجوانان زیادی مجذوب این رشته مفرح شدند تا جاییکه امروزه تع
بزودی مجموعه آلبوم موسیقی اینجانب پاسبان پارسی بنام مقدس از سایت،کانال،اپ کمپانی رسانه‌ای استعداد جوان و همینطور از سایت رپ فارسی منتشر خواهد شد.اطلاعات دقیق تر بزودی اعلام میشه.رهبر کوچیک ( پاسبان پارسی ) ظهور خواهد کرد.نکته۱:عزیزان من منظورم از بزودی نه که فردا بلکه هر وقت پروژه تمام شد.پروژه ممکنه خدایی ناکرده به مشکل بَر بخوره و اصلا امسال منتشر نشه.
نکته۲: رپ فارسی هنوز به قطعیت کامل نرسید.
گر چه افتاد ز زلفش گرهی در کارم

همچنان چشم گشاد از کرمش می‌دارم


به طرب حمل مکن سرخی رویم که چو جام

خون دل عکس برون می‌دهد از رخسارم


پرده مطربم از دست برون خواهد برد

آه اگر زان که در این پرده نباشد بارم


پاسبان حرم دل شده‌ام شب همه شب

تا در این پرده جز اندیشه او نگذارم


منم آن شاعر ساحر که به افسون سخن

از نی کلک همه قند و شکر می‌بارم


دیده بخت به افسانه او شد در خواب

کو نسیمی ز عنایت که کند بیدارم


چون تو را در گذر ای یار نمی‌یارم دید

با که
اولین المپیاد بازیهای بومی محلی ویژه دهياران  سراسر کشور در حال برگزاری میباشد.
این مسابقات صبح امروز در بخش مرکزی شهرستان کاشمر و باحضور دهياران برگزارشد.
در این برنامه ابتدا آموزش های اولیه توسط مدرس هیات بومی محلی شهرستان (سرکارخانم خلعتی) تدریس گردید سپس مسابقات 4 مرحله ای شامل چوب کشی - پلخمون - دال پلان  و هفت سنگ مهارتی بین تمامی دهياران برگزارشد.
از روستای ممرآباد آقای حبیب فرزانه (دهيار) نیز حضور داشت.
داوری مسابقات برعهده آقایان ر
با عرض درود
بزودی مجموعه بزرگ رهبر کوچیک » از اینجانب پاسبان پارسی » منتشر خواهد شد.
این مجموعه در حال حاضر در مرحلهء ضبط ووکال قرار دارد.
بنا به نظرات این مجموعه ۱۳ آهنگ در کل ( ۸آهنگ پخش عمومی - ۴آهنگ پیش فروش و فروش بعد انتشار - ۱آهنگ بازخوانی از قطعه محرمانه با شعری از سید مهدی که توسط شاهین نجفی اجرا شد با حال و هوایی بهتر و خفن‌تر. ) خواهد بود.
این مجموعه از کمپانی رسانه‌ای استعدادجوان پخش خواهد شد.
این مجموعه نسخه فیزیکی فقط مخ
بسم الله الرحمن الرحیم ویژه تا نیمه شعبان (3)
شهیدی که با نام مهدی زندگیش برکت پیدا کرد و مزد جهادش شهادت شد وسیره او ستاره هدایت کننده برای ما شد 
مهدی زین الدین
ولیعهد    قبل انقلاب، دم مغازه ی کتاب فروشی مان، یک پاسبان ثابت گذاشته بودند که نکند کتاب های ممنوعه بفروشیم. عصرها، گاهی برای چای خوردن می آمد توی مغازه و کم کم با مهدی رفیق شده بود. سبیل کلفت و از بناگوش در رفته ای هم داشت. یک شب، حدود ساعت ده، داشتیم مغازه را می بستیم که سر و کله اش پ
ممرآباد، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان کاشمر در استان خراسان رضوی.
این روستا در دهستان پایین ولایت قرار دارد و بر اساس سرشماری سال 1395 جمعیت آن (354 خانوار) 1134 نفر با 570 مرد و 564 زن است.روستای ممرآبادی در4کلیومتری جنوب غربی شهرکاشمر واقع است واز طرف غرب به روستای عشرت آباد ، ازسمت جنوب به به روستای شوکتیه واز سمت شرق به روستای مغان واز سمت شمال به روستای هندآباد منتهی می شود ودر ناحیه آب وهوای گرم وخشک در حاشیه کویر واقع است .محصولات کشا
به همت کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد و بمناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) - حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و همچنین پاسداشت مقام پاسداران و جانبازان عزیز ، مراسم جشن بزرگی در فضای باز جلوی زینبیه روستا برگزارشد.
ادامه مطلب
با عرض درود
 
درگاه رسمی پرداخت حمایت‌های مادی شما به اینجانب پاسبان پارسی » :

← درگاه پرداخت →

 
بزودی پیش فروش مجموعه رهبر کوچیک » آغاز میشود؛
شما هم میتونید با هر مبلغ دلخواه به من و خانواده ( تیم ) در جمع کردن هرچه سریع‌تر این مجموعه یاری کنید.
 
باشد که رستگار شوید
 
 
منتظر کمک‌های بی دریغتون هستم.
 
 
۳ آبان یکهزار و سیصد و نود و هشت ( ۱۳۹۸ )
پاسبان پارسی
 
به همت کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد و بمناسبت میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) - حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) و همچنین پاسداشت مقام پاسداران و جانبازان عزیز ، مراسم جشن بزرگی در فضای باز جلوی زینبیه روستا برگزارشد.
ادامه مطلب
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
فردین پاسبان باخیش
دانلود آهنگ ترکی فردین پاسبان به نام باخیش
Fardin Paseban – Baxis
دانلود آهنگ ترکی فردین پاسبان به نام باخیش
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی فردین پاسبان به نام باخیش

.:( دانلود تمامی آهنگ های فردین پاسبان):.

کانال تلگرامی مشگین موزیک
https://t.me/meshginmusic
دانلود آهنگ جدید تورکی از سایت مشگین موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
فردین پاسبان وفاسیز
دانلود آهنگ ترکی فردین پاسبان به نام وفاسیز
Fardin Paseban – Vefasiz
دانلود آهنگ ترکی فردین پاسبان به نام وفاسیز
دانلود آهنگ با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰
 
متن آهنگ ترکی فردین پاسبان به نام وفاسیز

.:( دانلود تمامی آهنگ های فردین پاسبان):.

کانال تلگرامی مشگین موزیک
https://t.me/meshginmusic
دانلود آهنگ جدید ترکی از سایت مشگین موزیک

.:( صفحه اصلی سایت ):.
برای دانلود آهنگ کلیک کنید
✅شیخ جعفر کاشف الغطاء هنگامی که به ایران مسافرت نموده بود در جلسه‌ای که یکی از فرماندهان نظامی حضور داشت، ضمن صحبت‌های حکیمانه‌اش گفت: هرگاه مؤمنی چهل شبانه‌روز از خوردن هر غذای حرام، خودداری کند، خداوند متعالی او را از خوردن غذای حرام نگه داشته و مصون می‌دارد".
 آن فرمانده، به دلیل بی‌ایمانی و خباثت درونی خود و به منظور بی‌ارزش کردن و نادرست نمایاندن سخن شیخ، فردای آن روز، به یکی از زیردستان خود دستور داد، گوسفندی را به زور، یعنی از
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدباقر سلیمی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به کاهش ترددهای برون و داخل شهری، اظهار کرد: تو پاسبان راهور ترددهای روزانه را رصد می کنیم؛ از بازه ۲۸ اسفند نامدار به "طرح نوروزی"، شاهد کاهش ۷۳ درصدی درون ترددهای بین شهری و جاده ای نسبت بوسیله مدت قرین سال گذشته هستیم. رئیس پاسبان ترافیک شهری نماینده راهور با بیان اینکه در معابر شهری نیز ترددها به صورت میانگین کاهشی ۴۵ درصدی داشته، امتداد قسط: در
غزل پُست مدرن بنام نامردِ پیروز ؛ مظلومْ خلاص » از اینجانب پاسبان پارسی »
عذاب روی سَرم خراب شدچیزی به مانند این نیستنامردی بیداد میکنه توو شهرنامرد شخص بَدی نیست؟
×××
وجه مشترک ، منافع و پولشده برای همه مشخصتوی زندگی سَرَک میکشهبنامِ حقِ پاکِ مقدس
×××
بگذار آرام و آسوده باشدشخصِ نامرد مخالفِ هدفآزادی برای او همیشه مهیاستتوی خیابان بار میکند و میکشد عَلَف
×××
مظلوم‌ها چوب سادگی را میخورندبه چی میان آمد این دفتر؟حکایت‌ها همچنان باقی
پس از موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 که باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 
در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.
تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات مستمر موفق شدی
تسنیم نوشت: حمیدرضا حاجی بابایی پاسبان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با رومه نگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از ارسال نامه رئیس دویوان محاسبات به دولت خبر داد و گفت: رئیس دیوان محاسات در این نامه اعلام کرده تا مشهود شدن موضوع، دولت صدور احکام برای حقوق و دست اجرت سال ۹۸ را متوقف کند تا این روانی گلچین تکیف شود. پاسبان آدم همدان در مجلس نیز از جلسه نهایی کارگروه مشترک طالع و جماعت برای افزایش حقوق کارمندان شناسایی رحم و تقریر
آورده اند سه مرد حجاب کرده و از معبری پر آمد و شد عبور می
کردندی. یک بازرگان و یکی ملک زاده ای ستبر، یکی پاسبان کتاب. قرار همی
نهادند که کدامینشان شهره ی شهر است و نزد عوام نامورتر.بازرگان حجاب از رخ برکشید و ناگاه خلق به سمتش روانه شد و شکوهیدندش؛ تبسمی بر لب گزارد و بر خودستایی آغازیدن نمودندی.از
این سپس، ملک زاده آهنگ برکشیدن حجاب کرد؛ پرده تمام از میان نرفته بود که
جماعت بر وی رهسپار شدند و چندی خویش انداز ستاندند و مجیزش گفتند. ملک
زاده
در گذشته شاهد موفقیتهای بیشمار کانون فرهنگی مسجد جامع ممرآباد در بخش های مختلف فرهنگی، هنری ،ورزشی و بودیم که با کسب چندین عنوان و رتبه استانی و کشوری در سالهای 94 و 95 باعث شد چهره ماندگاری از اهالی روستا در سطح کشور به جا بماند. 
در ادامه موفقیتهای یاد شده، با کمک و همراهی نوجوانان روستا اقدام به تشکیل تیم هفت سنگ نمودیم.
تعداد 50 نفر از نوجوانان دختر و پسر روستای ممرآباد با گرایش به این رشته جذاب و قدیمی، باشرکت در کلاسهای آموزشی و تمرینات
همه چیزمان شده دنیای مجازی ؟زندگیهایمان مجازی عشقهایمان مجازی که اگر بلاک شوی دیگر دستت ب جایی بند نیست و شکست سنگین ی ازعشق میخوری.اعتراض هایمان مجازی به همه کس و ناکس شخص  فحش میدهیم و مرگ میفرستیم.نه بر این و ان و گرانی.با هشتگ های رنگارنگقبلاً بود اعلامیه های دیوار چسبان با سوت های پاسبان و فرارهایماناکنون.هشتگ.و فیلتر از پاسبان و زدن اکانت دیگر.و تکرارسر شکستن هاهم همینطور .دعوا میکنیم همه کس هم را اباد میکنیم ولی جرات لوکیشن و ا
 
شور زیبا در هیئت محمد رسول الله شیروان از برادر مهدی پاسبان
 
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">
رپآهنگ طوفان » از اینجانب پاسبان پارسی » تحت لیبل خانواده پارسی » از پلتفرم خصوصی کالیفرنیا theCalifornia.IR منتشر شد .
 
بنظرم و خیلی از اطرافیانم این آهنگ که سبک متفاوتی داره خیلی خفن در اومده . گوش دادنش خالی از لطف نیس.
سر هم کل اهنگش ۱:۴۳ هست ؛ ۱:۲۵ زمان مفید این آهنگه . ۱:۳۰ بیشتر وقتتونو نمیگیره
نظراتتونو برام بفرستید.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ رامین پاشایی دستیار اجتماعی پلیس فتا گفت: فردی با طرح ادعای دروغین و تبلیغات مختلف در شبکه های اجتماعی، مدعی کشف داروی علاج اکید ویروس کرونا وجود. او با اطلاع دادن احصائیه کاربری خود تو پیام رسان واتساپاز کاربرانی که امتیاز کرونای آنان توسط مراکز بهداشتی و درمانی مثبت اطلاع دادن شده بود می خواست با ارسال مدارک پزشکی در سایت اعلامی برای دریافت دارو ثبت شهرت کنند.  معاون اجتماعی پلیس فتا به استع
غزل پُست مدرن بنام دورِ دنیا » از اینجانب پاسبان پارسی »
قدم به قدم حرکت روی پاییزبرگ‌های خزانِ شانزلیزه پاریسهوای بارانی به رطوبت دریاحس خوش به روحت میشه واریز
×××
شب‌های به یادماندنی در ترکیهگشت و‌ گذار با ماشینِ رنگِ بِژمیخواهم سردی شمال را حس کنمپرواز مستقیم به اُسلو‌ی نروژ
×××
از آنجا برویم براتیسلاوا ، اسلواکیکشوری ساکت و آرام در دل آرمانحال خوشی دارد وقتی در طیاره‌ایمیخواهم بروم به دوسلدوف آلمان
×××
خریدارم هوای خوش کی‌یف
غزل پُست مدرن بنام دورِ دنیا » از اینجانب پاسبان پارسی »
قدم به قدم حرکت روی پاییزبرگ‌های خزانِ شانزلیزه پاریسهوای بارانی به رطوبت دریاحس خوش به روحت میشه واریز
×××
شب‌های به یادماندنی در ترکیهگشت و‌ گذار با ماشینِ رنگِ بِژمیخواهم سردی شمال را حس کنمپرواز مستقیم به اُسلو‌ی نروژ
×××
از آنجا برویم براتیسلاوا ، اسلواکیکشوری ساکت و آرام در دل آرمانحال خوشی دارد وقتی در طیاره‌ایمیخواهم بروم به دوسلدوف آلمان
×××
خریدارم هوای خوش کی‌یف
✍استادحاج داوداحمدپور
بسم الله الرحمن الرحیم
شهیدی که با نام مهدی زندگیش برکت پیدا‌ کرد و مزد جهادش شهادت شد وسیره او ستاره هدایت کننده برای ما شد مهدی زین الدین ولیعهد قبل انقلاب، دم مغازه ی کتاب فروشی مان، یک پاسبان ثابت گذاشته بودند که نکند کتاب های ممنوعه بفروشیم.
ادامه مطلب
 
بنام خدا 
ویژه تا نیمه شعبان (4)
شهیدی که با نام مهدی زندگیش برکت پیدا کرد و مزد جهادش شهادت شد وسیره او ستاره هدایت کننده برای ما شد 
شهید مهدی زین الدین 
ولیعهد   
قبل انقلاب، دم مغازه ی کتاب فروشی مان، یک پاسبان ثابت گذاشته بودند که نکند کتاب های ممنوعه بفروشیم. عصرها، گاهی برای چای خوردن می آمد توی مغازه و کم کم با مهدی رفیق شده بود. سبیل کلفت و از بناگوش در رفته ای هم داشت. یک شب، حدود ساعت ده، داشتیم مغازه را می بستیم که سر و کله اش پیدا ش
سلام خدمت تمامی دوستان و همولایتی های عزیز :
همانطور که میدانید از زمان تاسیس کانون فرهنگی مسجدجامع ممرآباد ، اقدام به راه اندازی وبسایت به نام کانون نمودیم تا تمامی فعالیتهای فرهنگی روستا برای تمامی ملت ایران منعکس گردد.
حال پس از سالها فعالیت ، تغییراتی در نام و ظاهر سایت انجام دادم و بخاطر اینکه قصد ندارم این سایت با ارزش ، از رونق بیفتد ، هزینه شارژ سالانه آن را پرداخت مینمایم.
لذا از تمامی دوستان و جوانان دلسوز ممرآبادی تقاضامندم چنان
منِ دیگری.
در قلبم جهانی در آشوب استدر سرم ناظمی با باتوم استدر جانم شخصی توو حس قاتل استبه کجا خواهم رسید 
×××
نهادینه شده در مغزم بذرشخصیت دیگریم ، آدمِ رزلفرار نُرون از کوچک ترین درزبه کجا خواهم رسید
×××
عصبی ، هر آدم خود لعنتی‌ستاین جسم عاشقِ کفن نیستاین روحِ این بدن نیستبه کجا خواهم رسید
 
شاعر: پاسبان پارسی
برداشت از این غزل با ذکر نام شاعر و منبع انتشار مانعی ندارد ›
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،   ۱۶ هزاره و ۱۴۵ نفر بخاطر انتخابات یازدهمین دوروبر جماعت شورای اسلامی داوخواه شدند که نزدیک بوسیله ۸۸ درصد داوطلبان آقایان و ١۲ درصد را خانم ها تشکیل دادند. با احتساب ردصلاحیت برخی نامزدها در مراحل مختلف و همچنین انصراف تعدادی از آنان، م از ۷ هزار نفر از این نامزدها فردا برای نشستن پشت فلک های خانه ملت فردا جمعه با یکدیگر رقابت می کنند. به طور متوسط بخاطر هرکسی ۲۴ داوخواه رقابت خواهند کرد.

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها