نتایج جستجو برای عبارت :

کلماتی که ذهن را زیباتر می کنند

  چرا حیا در ن زيباتر است؟

پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله مي‌فرمایند: حیا زیباست اما در ن زيباتر است.»[1]

اما چرا حیا در ن زيباتر است؟ حیای زن و مرد چه فرقی دارد که حضرت مي‌فرماید در ن زيباتر است؟
ادامه مطلب
نرم افزار 'برابرساز واژگان' نگارش اندروید با دربرداشتن برابرهای پارسی برای 13000 واژه بیگانه بخشی از بسته ی فرهنگی نرم افزاری پارسی را پاس بداریم برای اندروید؛ نرم افزاری در راستای گسترش فرهنگ ایرانی و پاسداری از زبان پارسی نوین است.روزانه واژگان بسیاری در دایره واژگانمان را بدون آنکه بدانیم ریشه آن ها از کجاست یا اینکه آیا ایرانی هستند یا بیگانه را به کار مي بریم.این نرم افزار با در بر داشتن برابرهای پارسی برای 13000 واژه بیگانه به شما این توا
صورتم را با آب ولرم شستم. تیشرت مشکی ?Who caresـم را پوشیدم. موهایم را بالای سرم گوجه‌ای بستم. خودم را داخل آینه نگاه کردم. زيباتر سده‌ام. بله، زيباتر شده‌‌ام و این یعنی سرماخوردگی‌ام در حال بهبود است. کرم مرطوب‌کننده زدم به صورتم و پشت لپ‌تاپ نشستم.
 
 
پ.ن: یادم رفت که مي‌خواستم چه چیزی اضافه کنم!
صورتم را با آب ولرم شستم. تیشرت مشکی ?Who caresـم را پوشیدم. موهایم را بالای سرم گوجه‌ای بستم. خودم را داخل آینه نگاه کردم. زيباتر شده‌ام. بله، زيباتر شده‌‌ام و این یعنی سرماخوردگی‌ام در حال بهبود است. کرم مرطوب‌کننده زدم به صورتم و پشت لپ‌تاپ نشستم.
 
 
پ.ن: یادم رفت که مي‌خواستم چه چیزی اضافه کنم!
به من بگو صدای باد چگونه است؟ زمانی که تو مي خوانی و نسیمي که آن را مي وزانی به چهره ام مي خورد. به من بگو چگونه گوشه ای ننشینم و صدایت که سرشار از آرامش و عشق است را ستایش نکنم؟ به من بگو چگونه در چشمانت نگاه نکنم و غرق در زییایی که مرا محو خودش کرده است نشوم. به من بگو چگونه خورشید به خودش اجازه ی درخشیدن مي دهد زمانی که تو زيباتر و پرشکوه تر از هر شخص دیگری مي درخشی و چشمان ما را از شکوهت متبرک مي کنی. به من بگو چگونه تک تک اعضای تو را نباید یک
این روزها یک کتاب کوتاهی را خواندم که عمق و بار معناییش خیلی بلند و سنگین بود.یک کتاب که فقط درباره کلمات حرف ميزد.همان
کلماتي که یک کتاب،یک فیلم و یا حتی نوشته های همين وبلاگ را تشکیل ميدهند.
ميگفت این روزها دنیا،دنیای کلمات هست.کلماتي که از همه جای دنیا برای همدیگه ارسال ميشوند و پر از معانی و مفاهیم متفاوت 
هستند.مفاهیمي که هرکدامشان مال یک فرهنگ و بار و علایق متفاوت هست و اتفاقا هم برای مخاطبین متفاوت ارسال مي شوند.
پشت هر کلمه یک دنیا مف
در این مقاله مي خواهیم در مورد تغییر طرح لبخند صحبت کنیم. معمولاً به درمان‌های زیبایی که لبخند شما را جذاب‌تر و زيباتر ميکنند، اصلاح لبخند مي‌گویند. در این روش، لثه های کج و ناهموار و همچنین سایر مشکلات دندانی اصلاح مي شوند. علاوه بر این امکان تغییر شکل، طول، عرض و رنگ دندان در این فرآیند درمانی وجود دارد تا ظاهری مناسب و جذاب به شما بدهد. البته اصلاح طرح لبخند تنها با هدف زيباتر شدن لبخند انجام نمي شود، بلکه در طی مراحل اصلاح دندان ها نیز
از زیر سنگ هم شده پیدایم کن!دارم کم کم این فیلم را باور مي کنمو این سیاهی لشکر عظیمعجیب خوب بازی مي کننددر خیابان هاکافه هاکوچه هاهی جا عوض مي کنند وهمين که سر برگردانمصحنه ی بعدی را آماده کرده انداز لابه‌لای فصل های نمایشبیرونم بکشبرفی بر پیراهنم نشانده اندکه آب نمي شوداز کلماتي چون خورشید هم استفاده کردمنشد!و این آدم برفیِ درونکه هی اسکلت صدایش مي کنندعمق زمستان است در من. اصلااز عمق تاریک صحنه پیدایم کن!از پروژکتورهای روز و شباز سکانس
 دیگر اینجا چیزی نمي نویسم. دو مطلبِ آخری که باید و جاش اینجا بود را گذاشتم و بارِ سفر بستم. اینجا آنچه غالب بود ميل به رفتن بود. حالا که رفته ام ( چه این جا به جا شدنِ فیزیکی و چه رفتن به گا) دیگر این تمنا معنا ندارد. اینجا ماندن هم بیهوده است. در بین همه ی مطالب این چند سال که ثبت کرده ام شکاف ها و حفره ها و شکستگی ها را خودم بیشتر احساس مي کنم تا کلمات. آنچه مي مانَد اما همين کلمات اند. کلماتي که ردی از من اند‌. کلماتي که حاملِ من های آینده اند. کلم
یک روانشناس مي گوید باید از کلماتي مثل "طاعون" و یا "آخرامان" پرهیز کنید و به جای آن باور داشته باشید که این یک بیماری است که در بسیاری مواقع درمان مي‌شود و با اقدامات ساده‌ای مي توانیم در خصوص حفظ سلامتی خود و عزیزانمان و حتی آسیب‌پذیرترین افراد جامعه نیز مؤثر باشیم.
---http://net3nter.blog.ir
مشاهده مطلب در کانال
بار پنجاه و هفتمي ست که این جمله را مي خوانم: "تو در دایره ی نگاه منی هميشه، در دایره ای به مساحت  یک نفر" مخاطبِ ناگهان ِ این جمله من بودم و  حالا بعد از هر خوانش احساس مي کنم زمين بایری هستم که بر آن برف به حد نعمت باریده است و ریشه های درختانش دیگر از تَموز نمي هراسند .ببین ! دارم به کارگر افتادن ِ برخی جمله ها در تنگنای دقایق دشوار زندگی ام فکر مي کنم ‌و به اینکه آیا تا به حال چه جمله هایی از من در تنگنای دقایق ِ  دشوار کسی یا کسانی کارگر افتاد
راز زیبایی صورت بدون آرایش.
یکی از دغدغه‌های اصلی زن‌ها از دوران باستان تا حالا زيباتر دیده‌شدن است. و برای رسیدن به این زیبایی از انواع و اقسام لوازم آرایشی استفاده ميکنند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با اینکه اکثر زن‌ها از لوازم آرایشی برای زيباتر شدن استفاده ميکنند اما همه آنها آرزو دارند بدون استفاده از محصولات آرایشی زیبا دیده‌شوند.
ما در این پست وبسایت چیکادی در مورد راز زیبایی صورت بدون آرایش صحبت خواهیم کرد :
ادامه مطلب
بعضی از رفتارهای برخی دخترها در کوچه و خیابان، دقیقا شبیه ژست نامادری سفیدبرفی است وقتی رو‌به‌روی آینهٔ جادویش مي‌ایستاد و مي‌پرسید آیا زيباتر از من کسی در این دنیا هست؟»من غرور و ناز و ادای دختران جوان را درک مي‌کنم (کما این که خودم هم یکی از آن‌ها هستم) ولی انتظار حدی از واقع‌بینی و تعقل هم خیلی توقع سخت‌گیرانه‌ای نیست.
خواهر عزیزم، دوست گلم!
هزاران و بلکه ميلیون‌ها انسان زيباتر از تو (با همهٔ زیبایی‌های ذاتی و اکتسابی ظاهری‌ای که
  چرا حیا در ن زيباتر است؟

پیامبر اکرم صلی‌الله علیه و آله مي‌فرمایند: حیا زیباست اما در ن زيباتر است.»[1]

اما چرا حیا در ن زيباتر است؟ حیای زن و مرد چه فرقی دارد که حضرت مي‌فرماید در ن زيباتر است؟
پاسخ: شاید بتوان پاسخ این پرسش را هم در روایات جستجو کرد، چراکه بر اساس آنچه در روایات آمده است شهوت ن چندین برابر شهوت مردان است و در عوض حیا و قدرت کنترل شهوت در ن هم به همان نسبت از مردان بیشتر است.[2] به‌عبارت‌دیگر هم‌زمان ب
چگونه مي توانید دستور زبانهای منبع و هدف خود را بهبود بخشیدمن هميشه به دانشجویان ترجمه ام پیشنهاد مي کنم که در زمينه بهبود فرمان خود به هر دو زبان مبدا و هدف تلاش کنند. یکی از راه های مؤثر برای تحقق این امر ، بزرگ کردن واژگان است - با تمرکز بر کلماتي که در پروژه های ترجمه ما با آنها روبرو مي شویم.هر بار که چیزی را ترجمه مي کنید ، به تمام کلماتي که درباره آنها اطمينان ندارید توجه داشته باشید که با شک و تردید شما را ترک مي کنند: کلماتي که مطمئن نیس
معمولا وقتی کالایی از جایی خریداری مي‌کنید، صاحب آن کالا مي‌شوید، گاها به آن دل مي‌بندید و با آن زندگی مي‌کنید. آن‌جاست که دیگر دوست ندارید نام کالا» روی آن بگذارید. مي‌دانید جایش پیش شما امن‌تر و راحت‌تر از آن فروشگاه است. ماجرا آن‌جایی زيباتر مي‌شود که حس مي‌کنید آن کالا نزد شخص دیگری (شما بخوانید عزیزی) زيباتر بنظر مي‌رسد و در کنار او امن‌تر است؛ پس دست به هدیه دادن مي‌زنید.
امروز من یک گردنبند خریدم که قرار است مسیری طولانی را ط
سوالات
 
1-هر مکان چند ویژگی دارد؟؟برای هر ویژگی مثال بزنید.
 
2-دانش جغرافیا چگونه به ما کمک مي کند؟
 
3-شیوه کار جغرافی دان ها رو توضیح دهید.
 
4-پرسش های جغرافیایی با چه کلماتي شروع مي شود؟
 
5-چه وسایلی به شناخت محیط زندگی کمک مي کنند؟
 
6-نقشه چیست؟
 
7-چند نوع از نقشه ها را نام ببرید.
 
8-مقیاس خطی چیست؟
 
9-عکس هایی که در جغرافیا به ما کمک مي کنند چند نوع اند؟نام ببرید.
 
10-کره جغرافیایی چیست؟
 
11-کتاب ها و فرهنگ نامه ها به ما چه کمکی مي کنند؟
 
12-از
استفاده ازآینه برای تزئین خانه به دلایل متعددی بهترین گزینه است. آینه ها فضا را بازتر نشان مي دهند و نمای منزل را زيباتر مي کنند. از طرف دیگر با بازتاب نور جلوه زیبایی به دکوراسیون مي دهند. البته این تاثیرات به شرطی است که در جای مناسبی استفاده شود و هنگام چیدمان فضای اطراف آن را نیز در نظر بگیرید.
ادامه مطلب
ميگویند: وصال، تب و تاب عشق را خُنُک مي‌کند. 
مي‌گویم: عشق اگر وصل به منبع حقیقی اش باشد و از او تغذیه شود، بعد از وصال، تازه پوست مي اندازد و ذات زيباتر از ظاهرش، دل نوازی مي‌کند. 
در این وادی مقدس، عاشق هایی که بی عرضگی پیشه ميکنند و یا ميانه خوبی با صبر ندارند، از آن حقیقت تابناک چیزی جز پوسته ای خاکی که چندی بعد متلاشی مي‌شود، عایدشان نخواهد شد. و این افسوس بسیار دارد.
درون من گرگیست زخمي.خسته از نبردهای پی درپی برای زندگی،در گوشه ی غاری نشسته و زخمهایش را ميلیسد.وای از روز انتقام که همه را غارنشین خواهد کردگاهی نه گریه دوای دردت ميشود نه یک لیوان آب سرد.نه فریاد.گاهی نیاز داری برای هميشه نباشی‌.همينرسوا ميشوم با کلماتي که نميگویم.حبسشان ميکنم لابه لای این بغض از پی هر نفس،اگر چشمانم آبرو داری کنند.
 
ميگویند: وصال، تب و تاب عشق را خُنُک مي‌کند. 
مي‌گویم: عشق اگر وصل به منبع حقیقی اش باشد و از او تغذیه شود، بعد از وصال، تازه پوست مي اندازد و ذات زيباتر از ظاهرش، دل نوازی مي‌کند. 
در این وادی مقدس، عاشق هایی که بی عرضگی پیشه ميکنند و یا ميانه خوبی با صبر ندارند، از آن حقیقت تابناک چیزی جز پوسته ای خاکی که چندی بعد متلاشی مي‌شود، عایدشان نخواهد شد. و این افسوس بسیار دارد.
#نظریه_من_درآوردی_اینجانب!
غالباً "شکستن" چیزی، یعنی خرابی و زشتی نسبت به وضعیّت اولیّه. اما شکسته‌هایی هم هستند که بعد شکستن زيباتر مي‌شوند؛ أنا عند المنکسره قلوبهم. زيباتر از دل شکسته هم داریم؟!
 
 
حاشیه:
گاهی فکر مي‌کنیم موقعیت‌های زندگیمان درست شبیه به ظرفی شکسته ست که نه به‌کار مي‌آید و نه زیبایی اولیهاش را دارد اما یک هنرمند بلد ست این شکسته‌ها را طوری به‌هم پیوند بزند که ظرف دیگری شود که خواهان بیشتری هم دارد؛ مثلاً بین شکستگی‌ها را با طلا پر کند یا مث
خرید ست لباس زیر. و ، خرید ، ست زیر نه ، خانم های که به شخصیت خود اهميت مي دهند در انتخاب لباس زیر نه خود نیز نکته سنج هستند و اغلب بخاطر اینکه زيباتر به نظر برسند از ست لباس زیر که هم طرح و نقش جذابی دارد و هم نشان از مرتب بودن است استفاده مي کنند.
فلاور هورن از دسته ماهی‌های گوشت‌خوار و جنگجو مي‌باشد که در بیش‌تر موارد باید به تنهایی در یک آکواریوم نگهداری شود. رشد سریعی دارد و برای برجسته‌شدن سر و قرمزشدن رنگ بدن آن مي‌توان از غذاهای مخصوص که در بازار موجود است استفاده نمود.
 
نگهداری :مثل تمام سیکلیدها، فضای بزرگ برای شنا و مخفیگاه را در آکواریوم دوست دارند ولی با گیاه طبیعی جور نیستند و شن کف را هم بهم مي‌ریزند فلاورها معمولاً عادت دارند برای خودشان یک مکان یا چند نقطه در آکوا
این حرف اضافه نیز به شکل یک پسوند پس از کلمه‌ی اصلی ميآید.  این پسوند نیز دوگانه است و دارای دو شکل:
الف: a(پس از کلماتي که آخرین صدایش خشن یا ضخیم باشد ميآید)
Oxula به مدرسه
Barışa به آشتی
Savaşa به جنگ
ب: ə(پس از کلماتي که آخرین صدایش نرم یا نازک باشد ميآید.) ميباشد. 
Evə به خانه
Gözə به چشم
Dilə به زبان
مثال‌های دیگر:  
1)Onlara به آنها
2)Qıça به پا
3)Suya* به آب
* کلماتي که آخرشون حرف مصوت داره چون به» هم با مصوت شروع ميشه بین‌شون y ميانجی قرار ميگیره. 
Haraya به کجا؟
خیلی خوبه که این زندگی هميشه حرف جدید برا گفتن داره ، خوبه که ميتونه تغییرت بده، یادت بندازه همه مث هم نیستن و ميشه باهمين تفاوتا همویگرو خیلی خوب درک کرد خیلی خوب.
چیزایه زیادی از این سه شب مداوم حرف زدن با یه هم اتاقیه خوب دستگیرم شده
چیزایی که باعث شدن تاثیر مهم کلمات رو دوباره و واقعی تر لمس کنم
که این کلماتي که فل بداهه از ذهن و زبان تو ميگذرن چه تاثیر زیادی ميتونه تو  طرف مقابل و اطرافیانت بزاره ،این مسئولیت توعه که بدونی چه کلماتي و چه ن
بخش۱: تمرین واژگان و هجاهای دشوار
 
 
۱- حالت دهان و زبان مناسب را برای تولید هر صدا یاد بگیرید. در مورد شکل صحیح دهان و زبان در تولید هر صدا مطالعه کنید و یا یک فرد بومي را هنگام صحبت کردن تماشا کنید. سپس، در یک آینه نگاه کرده و سعی کنید آن شکل را تقلید کنید.
 
به جایی که باید زبان یا دندان خود را قرار دهید نیز توجه کنید زیرا مي تواند تلفظ صداها را تغییر دهد.
فیلم های آنلاین آموزش زبان انگلیسی برای یادگیری شکل صحیح دهان، زبان و دندان در زمان تولید
اگر از بازی های کلماتي تکراری خسته شدین پس این بازی همونی که مي خوایین.
این بازی از تلفیق چندین بازی وسبک درست شده است و تجربه جدید و دلچسبی رو برای شما به نمایش ميگذارد.
 
فقط نميشه یک نگاهی انداخت ؟؟ صبر کنید و بیایید ببینیم که چه اتفاقی برای این مرد افتاده !
 
لینک دانلود بازی از کافه بازار:
https://cafebazaar.ir/app/com.ironwing.wordsstory
 
داستان:
این بازی کلماتي در مورد فرار مردی از زندان است. او هرگز اميدش را از دست نميدهد و قصد دارد خود را نجات دهد. استقامت، ر
ممکن است بسیاری از خانم ها از آرایش کردن خسته شده باشند و در عین حال دوست دارند زيباتر هم به نظر برسند. بدون آرایش هم مي توان زیبا بود. در ادامه راه های زيباتر بودن بدون آرایش را مطرح خواهیم کرد. شست و شوی صورتدر صورتی که مي خواهید بدون آرایش زيباتر جلوه کنید، صورت خود را به طور منظم شست و شو بدهید. 2 مرتبه شست و شو در روز کفایت مي کند ولی برای پاک کردن کرم های سفید کننده و مواد آرایشی که منجر به روغنی و چرب شدن پوستتان مي گردد از شیرپاک کن استفاد
یادم ميآید تازه مسلمانی را که از او پرسیدند: 
نظرت درباره نهج البلاغه چیست؟
گفت: من مدتی بعداز اسلام آوردن نهج البلاغه را خواندم. 
هرجا به نظرم زيباتر بود های لایت مي کردم.
وقتی تمام شد و برگشتم از اول نگاه کردم، دیدم تقریبا همه اش را های لایت کرده ام!
 
ممکن است زیاد شنیده باشی که نهج البلاغه سخت است!
نمي فهميم!
و کلماتي از این قبیل.
 
اما مي خواهم یک چیز بگویم:
این حرفهایی است که به ما زده اند.
راستی خودت تا بحال چند بار نهج البلاغه خواندن را ام
از زیر سنگ هم شده پیدایم کن!
دارم کم کم این فیلم را باور مي کنم
و این سیاهی لشکر عظیم
عجیب خوب بازی مي کنند.
در خیابان ها
کافه ها
کوچه ها
هی جا عوض مي کنند و
همين که سر برگردانم
صحنه ی بعدی را آماده کرده اند
از لابلای فصل های نمایش
بیرونم بکش
برفی بر پیراهنم نشانده اند
که آب نمي شود
از کلماتي چون خورشید هم استفاده کردم
نشد!
و این آدم برفیِ درون
که هی اسکلت صدایش مي کنند
عمق زمستان است در من
 
اصلا
از عمق تاریک صحنه پیدایم کن!
از پروژکتورهای روز و شب
بیاین یه بازی کنیم:
1- تا به حال با چه کلماتي خطاب شدید که خیلی خوشتون اومده؟
(اگه خواستید بگید خطاب کننده چه کسی بوده)
2- دوست دارید با چه کلماتي خطاب بشید؟
(اگه خواستید بگید توسط چه کسی)

ب.ن: خب حالا جوابهای خودم:
1- بابا توسط عمو و برادر و مادرم
مامان یا مامانی توسط پدر و عمو و پسرعموم
دتر (دختر به زبان مازندرانی)
2- این که "دخترم" صدام کنن
این حرف اضافه نیز به شکل یک پسوند پس از کلمه‌ی اصلی ميآید.  این پسوند نیز دوگانه است و دارای دو شکل:
الف)dan(پس از کلماتي که آخرین صدایش خشن یا ضخیم باشد ميآید)  
Barışdan از صلح
Qabaqdan از جلو 
ب) dən(پس از کلماتي که آخرین صدایش نرم یا نازک باشد ميآید.)
Əldən از دست
Girişdən از ورودی

مثلا در ضمایر فاعلی و اشاره هم داریم:  
Məndən از من. bizdən از ما
Səndən از تو. sizdən از شما
Ondan از او. onlardan از آنها
Bundan از این
به کلمه‌ی o» (به معنای آن یا او) و bu»(به معنا
قندان مسی طرح سیب 
یکی از نوشیدنی هایی  که در بین ما ایرانیان طرفداران زیادی  دارد چای
است . که جایگاه ویژه‌ای در بین ما ایرانیان دارد، به همين خاطر دوست داریم
با سرویس چای‌خوری زيباتر، ازنوشیدن این نوشیدنی گرم لذت بیشتری ببریم.
قندان مسی دست ساز مي‌تواند جلوه‌ی زيباتری  به سینی پذیرایی چای بدهد.
قندان مسی چکش کاری شده با طرح سیب که کاملا شبیه ميوه ی سیب بوده در نگاه
اول حس کنجکاوی هر شخصی را بر مي انگیزد. نیمه ی بالای سیب درب قندان است
نزدیک شدن به یادگیری یک زبان دیگرچند کلمه برای یادگیری لازم دارید؟تجزیه و تحلیل واژگان انگلیسی * نشان داد که 1000 کلمه اول 84.3٪ کلماتي را که در مکالمه به کار رفته است ، 82.3٪ کلمات در داستان نویسی ، 75.6٪ کلمات در رومه ها و 5/73٪ کلمات در متون دانشگاهی را به خود اختصاص مي دهد. . 1000 مورد دوم حدود 5٪ دیگر را تشکیل مي دهد (به طور خاص ، 6٪ مکالمه ، 5.1٪ داستان ، 4.7٪ رومه ها ، 4.6٪ از متون دانشگاهی). به عبارت دیگر ، اگر 1000 کلمه برتر را یاد بگیرید ، 84٪ کلماتي را
زیبای های خاص کویر و شب های پر ستاره اش، گردشگران بسیاری را مجذوب خود کرده است. به جرات مي توان گفت زيباترین کویرهای جهان در ایران قرار دارد، اما این جاذبه ی طبیعی زیبای کشورمان در سال های اخیر مورد توجه مردم قرار گرفته است. متقاضیان سفر به دل طبیعت بارها و بارها به کویر سفر  مي کنند روی شن های داغ و روان کویر راه مي روند و به سکوت دلپذیرگوش جان مي سپارند و شب های پرستاره اش را نظاره مي کنند و بار دیگر مشتاق تر به سمت مي آیند.کویر هميشه با آغوش ب
استفاده از لنز‌هایی با فاصله کانونی بلندتر:لنز‌های که فاصله‌ی کانونی بلندتری دارند برای عکاسی پرتره عالی هستند. علت این است که بزرگنمایی بیشتر باعث مي‌شود که ویژگی‌های چهره جلوه‌ی بهتری پیدا کنند و برخلاف لنز‌های واید، چهره‌ی سوژه‌ی کشیده و تغییر یافته به نظر نمي‌رسد.دوماً این لنز‌ها به علت زاویه‌ی دید بسته‌تری که دارند تمایز بهتری بین سوژه و پس زمينه ایجاد ميکنند.به عبارت دیگر در زمان استفاده از محدوده دیافراگم بازتر مانند f/4
در آرایش صورت تکنیک های آرایشی ای مختلفی وجود دارد که با استفاده از آنها مي توانید دندان های تان را سفیدتر نشان داده و لبخندتان را زيباتر کنید و جذابیت خاصی به چهره تان بدهید.
با آرایش لبخندتان را زيباتر و دندان هایتان را سفید تر کنید 
اگر لبخندتان، آنقدر که دوست دارید درخشان و زیبا نمي باشد، ما ناراحتی‌تان را درک مي‌کنیم و برای حل آن به شما کمک مي کنیم. داشتن دندانهایی که چندان سفید نیستند آزار دهنده مي باشند. خوشبختانه راه‌حل‌های سریعی
برای اجاره سوئیت مبله در تهران همراه شما هستیم . بسیاری از دانشگاه های مهم ایران در تهران واقع شده اند.هر کدام از این دانشگاه ها در زمينه ای خاص فعالیت مي کنند و ویژگی های خاصی دارند که آن را از بقیه ی دانشگاه های تهران متمایزمي کنند. از جمله دانشگاه های برتر تهران مي توان به دانشگاه صنعتی شریف اشاره کرد. دانشگاه صنعتی شریف رتبه ی ۴۰۰ بین دانشگاه های جهان را دارد.

 این دانشگاه که در سال ۱۳۵۸ تغییر نام یافت. سال تاسیس این دانشگاه بر مي گردد به

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها