نتایج جستجو برای عبارت :

کدام یک از موارد ذیل عضو ثابت بدون شرکت در انتخابات،عضو اتاق اصتاف ایران است؟

رهبر انقلاب در خطبه‌های #نمازجمعه27دی:يک مطلب راجع به انتخابات: برادران و خواهران عزیز، حضور ملت ايران مهمترین عامل اقتدار است، و این حضور در جاهای متعددی است، يکی از مهمترینش انتخابات است. در انتخابات حضور ملت ايران، کشور را بیمه می کند و دشمن را مایوس ميکند.سعی و تلاششان بر این است که نگذارند با انواع و اقسام حیل، که مردم با شوق در انتخابات شرکت کنند.
من عرض می کنم مردم با شوق و ذوق باید در انتخابات شرکت کنند. حالا مسائل گوناگونی درباره انت
لینک سوالات:
http://bit.ly/2YExICv
برای مشاهده سوالات بر روی لینک بالا کلک کنید"
قسمتی از سوالات:
) تعریف واحد صنفی:
۱- هر واحدخدماتی که فعالیت آن در محل ثابت یا وسیله سیار باشد و توسط فرد یا افراد صنفی با اخذ پروانه کسب دایر شده باشد. ☑
۲- هر واحد اقتصادی که فعالیت آن در محل ثابت و توسط فرد یا افراد صنفی حقیقی با اخذ پروانه کسب دایر شده باشد.
۳-هر واحد اقتصادی که فعالیت آن در محل ثابت یا وسیله سیار باشد و توسط فرد یا افراد صیفی با اخذ پروانه کسب دایر شده با
Dr.Ahmad Farokhi Hajiabad, [۱۵.۰۸.۱۹ ۱۲:۲۸]بنام خدا       انتخابات کمیسیون های تخصصی دوره نهم اتاق ايران  چشم انتظار انتخاب برترین هاست .    بتاریخ شنبه بیست و ششم مردادماه يکهزاروسیصد و نود و هشت ساعت شانزده الی هفده و سی انتخابات اعضا کمیسیون حمل و نقل و لجستيک را در دستور کار اتاق ايران داریم .       چه اندیشیده ایم .  آیا اندیشیده ایم و یا در صدد اندیشیدن هستیم ؟     چه انتظاراتی از آن داریم ؟     و برای برآوردن آن انتظارات کدامین گزینه را از بین دا
همیشه فکر ميکردم انتخابات پرشور فقط ریاست جمهوریستولی این انتخابات رسما همه معادلات ذهنیم را بهم زد.از تمام هیاهوی قبلش، خود روزش و بعدش‌.ما حافظه تازیخیمان ضعیف است ولی کاش هیچ کدام از درس‌های این انتخابات را یادمان نرود.کاش مثل صدا و سیما که يکهو یادش می‌آید ماه رمصانی هست، با انتخابات به صورت پدیده ناگهانی برخورد نکنیم.کاش فرزندانمان، انقدر قوی باشند که با هیال راحت مملکت را دستشان بسپاریم.
در دیدار اقشار مختلف مردم: هرکسی که به ايران و امنیت آن علاقمند است باید در انتخابات شرکت کند. مجلس قوی از مؤلفه های قوی شدن ايران است و تشکیل مجلس قوی نیز به رأی بالای ملت وابسته است/ مردم گله هایی از وضع معیشتی دارند اما گلایه ها به اصل انتخابات مربوط نمی شود/ ممکن است کسی از بنده خوشش نیاید اما اگر ايران را دوست دارد، باید به پای صندوق رأی بیاید/ هرکس به ايران علاقه مند است و امنیت کشور، حل شدن مشکلات و گردش صحیح نخبگانی را دوست دارد، در انتخ
✍محمد عبدالهی
⛔️مردم مجبورند از میان نامزدهایی که با حذف انواع و اقسام گرایش ها از گردونه انتخابات در سبد انتخاب مردم قرار گرفته اند، انتخاب کنند. بدون اینکه نامزد مطلوب خود را بیابند، فقط به دلیل تقویت نهاد انتخابات و نیز تقویت کشور و ايران به میدان می آیند و رای می دهند. آن وقت متهم می شوند که وضعیت کشور محصول رای آنان است. درحالی که آنان فقط 10 درصد در نتیجه انتخابات نقش داشته اند.(عباس عبدی یادداشت رومه اعتماد)
پاسخ: این ادعا در نزديکی
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، به منظور شفافیت در انتخابات و نقش آفرینی بیشتر اتاق بازرگانی فقط 18 ماه سابقه عضویت، شرط شرکت در انتخابات نهمین دوره اتاق های بازرگانی اعلام شد.

متن کامل خبر: بخش خصوصی باید به کمک دولت بیاید
لینک سوالات جدید:
http://bit.ly/2YExICv
برای دیدن تمامی سوالات بر روی لینک بالا کليک کنید:
چندی از سوالات:
) اعضای مستعفی هیات مدیره در صورتی که به تشخیص کمیسیون نظارت به منظور اخلال در انتخابات استعفا داده باشند، اعضای معزول از آن هیات نمی توانند در هیات مدیره اتحادیه داوطلب شوند؟
۱- در اولین انتخابات بعدی  ☑
۲- تا دو دوره انتخابات بعدی
۳- تا سه دوره انتخابات بعدی
۴- در هیچ انتخابا بعدی
 
❤️ نمونه سوالات پروانه کسب با جواب
 
) کدام يک از موارد ذيل عضو ث
کاندیدای انتخابات مجلس یا نامزد انتخابات مجلس افرادی هستند که واجد شرایط نمایندگی مجلس بوده و جهت شرکت در انتخابات مجلس ثبت نام نموده اند. در فصل سوم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی شرایط انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان(شرایط نمایندگی) ، توضیح داده شده است.که این قانون چندبار اصلاحیه داشته است.در ماده 28 این قانون شرایط عمومی و اختصاصی کاندیدهای انتخابات مجلس ذکر شده است. در ماده 29 قانون انتخابات مجلس اشخاصی که بواسطه ی مقاوم و شغل نمی تو
اگر در انتخابات شرکت نکنیم تروریست های آمريکایی که سرکرده شان ترامپ است و کودک کشان صهیونیست و انگلیسیهای خبیثی که قاتل میلیونها ايرانی اند خوشحال می شوند .
جدای از اینکه در روی کار آوردن احتمالی افراد بی کفایت سهیم خواهیم بود .
اگر در انتخابات شرکت کنیم روح ۲۰۰ هزار شهید دفاع مقدس و مدافع حرم و امنیت از جمله روح مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را شاد خواهیم کرد.
هر با انصافی رضایت روح مطهر حاج قاسم را به شادی تروریست های قاتل سردار ترجیح خواهد دا
تهران- ایرنا- انتخابات يک مفهوم و پدیده جدید در تاریخ بشر است، در غرب هم که خاستگاه انتخابات است به مرور زمان گسترش یافته و به وضعیت امروز رسیده است. چه در حد و حدود انتخاب‌کنندگان و چه در انتخاب‌شوندگان توسعه مفهومی پیدا کرده و در آینده نیز ممکن است دچار تحول شود. انتخابات ايران نیز مستثنا از این قاعده نیست.

ادامه مطلب
به نظر می‌رسد که گذشت چند دهه از استقرار حکومت جمهوری اسلامی و برپایی انتخابات متعدد، این تلقی را برای برخی ایجاد کرده است که دیگر نمی‌توان از صندوق رای، امیدی برای حل مشکلات داشت و شرکت در انتخابات دیگر عقلانی نیست. اما به نظرم حقیقت آن است که از بعد از هشت سال دفاع مقدس، فقط چهار نفر جایگاه کلیدی ریاست جمهوری را در اختیار داشته‌اند که این تعداد، تعداد کمی است آن هم برای جامعه‌ای که تا پیش از این چندان با فضای‌های انتخاباتی مواجهه نبوده
در انتخابات دقیقا چه چیزی انتخاب می شود؟ 
انتخابات عمومی روشی برای تشخیص چیست؟
روشن است که با خط کش نمی توان میزان بلندی صدا را اندازه گرفت. پس با هر روشی نمی توان هر اندازه ای را بدست آورد. خط کش انتخابات چه چیزی را نشان می دهد؟
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم ایام تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی است. در این فضا يک سوال مهم مطرح میشود ، به کدام لیست رای دهیم؟ در پاسخ باید وضعیت لیستهای انتخاباتی منتشر شده را دید . سه لیست اصلی از دو گروه فعال عرصه انتخابات جبهه اصول گرایان : شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جبهه پایداری جبهه اصلاح طلبان : لیست یاران هاشمی
ادامه مطلب
حوزه انتخابیه یا حوزه انتخاباتی (انگلیسی: Electoral district) يک واحد جغرافیایی انتخاباتی است که رقابت‌های انتخاباتی در چهارچوب آن انجام شده و برگزیده یا برگزیدگان انتخابات در درجه اول متعلق به آن حوزه انتخابیه تلقی می‌شوند. آسان‌سازی فرایند انتخابات و ایجاد تناسب عادلانه بین جمعیت و شمار برگزیدگان از جمله اهداف اصلی حوزه‌بندی انتخابات است. 
در انتخابات ریاست جمهوری ايران، کل ايران يک حوزه انتخابیه است؛ مسئولیت برگزاری انتخابات در حوزه انتخ
 
قاتلی که محکوم به مرگ شده باید يکی از این سه اتاق را انتخاب کند:در اتاق اول آتش شعله می کشد، اتاق دوم پر از قاتل با تفنگ های پر است و در اتاق سوم يک گله شیر  وجود دارند که سه سال است چیزی نخورده اند.
کدام يک از این اتاق ها امن تر است؟ جواب در ادامه مطلب

ادامه مطلب
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، منوچهر حبیبی يکشنبه ثالث آذر افزود: ۹۶ درصد انتخابات گذشته در استان قزوین به قیافه مکانیزه برگزار شده است و مبنای ما این است که انتخابات آتی غصه ۱۰۰ درصد بوسیله صورت الکترونيکی برگزار شود.   او اضافه کرد: تیمار زمان حال ۸۷ درصد واجدان شرایط شرکت تو انتخابات کارت هوشمند ملی اخذ کرده اند و تلاش می کنیم تا تو آستانه انتخابات، همگی واجدان وضعیت کارت ملی هوشمند را قبض کنند.   این مسئول با بیان این
دانلود سوالات کامل:
http://bit.ly/2YExICv
برای ادامه سوالات بر روی لینک بالا کليک کنید:
چند نمونه از سوالات لینک بالا:
) اعضای مستعفی هیات مدیره در صورتی که به تشخیص کمیسیون نظارت به منظور اخلال در انتخابات استعفا داده باشند، اعضای معزول از آن هیات نمی توانند در هیات مدیره اتحادیه داوطلب شوند؟
۱- در اولین انتخابات بعدی  ☑
۲- تا دو دوره انتخابات بعدی
۳- تا سه دوره انتخابات بعدی
۴- در هیچ انتخابا بعدی
 
❤️ نمونه سوالات پروانه کسب با جواب
 
) کدام يک از مو
بسم الله
 
بگذریم که خیلی جالب است که بعد از مدت زیادی از پیدا شدن کرونا، دو روز مانده به انتخابات است که ورودش به ايران تأیید می‌شود، اما خطر شرکت در صف رأی‌گیری فردا و اثر انگشت زدن، يک‌هزارم جهاد حاج قاسم در برابر داعشی‌های وحشی هم نیست! برای آنان که در ادعای من هم قاسم سلیمانی‌ام» صادق باشند، شرکت نکردن در این جهاد آسان از ترس کرونا مسخره است.
إنّ کیدَ الشیطانِ کانَ ضعیفاً.این نیز بگذرد.
 
پیرو دریافت پیام هایی در خصوص نظر سایت در مورد انتخابات ریاست جمهوری به آگاهی میرساند این سایت مشخصا" از هیچکدام از نامزدها حمایت نميکند. از نظر ما مشارکت بالا در درجه اول اهمیت قرار دارد و هر کدام از این 7 بزرگوار که انتخاب شوند در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام حرکت خواهند کرد.  مردم ايران بالغ هستند و به طور حتم از برنامه ها و مناظره ها فرد اصلح را تشخیص خواهند داد.
محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر گفت: برابر ماده ۴۱ قوانین و مقررات
انتخابات مجلس شورای اسلامی چنانچه نامزدهای انتخابات بخواهند در آثار
تبلیغاتی از اعلام نظر شخصیت ها در تایید خود استفاده کنند لازم است اولاً
اعلام نظر شخصیت ها بدون ذکر عنوان و مسئولیت باشد ثانیاً مدرک کتبی امضا
شده ایشان ،تسلیم هیئت اجرائی شده باشد .:100:وی
افزود: همچنین بر اساس ماده ۴۶ قانون انتخابات، نصب هرگونه آثار تبلیغاتی
به صورت پلاکارد ،توسط اقشار، احزاب و جمعیت
بدون شک باید مهم ترین عامل تضمین و تثبیت جمهوری اسلامی در ايران را انتخابات دانست.از این روی بعد از اتفاقات تلخ در آبان ماه،تشییع میلیونی و کم نظیر شهید حاج قاسم سلیمانی، اشتباه پدافند سپاه در هدف قرار دادن هواپیمای اوکراینی و حضور مقتدرانه مردم در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، انتخابات ۲ اسفند ۹۸ را می توان به موقع ترین انتخابات در تاریخ معاصر ايران دانست؛ زیرا در زمانی که همه رسانه های دشمنان بر بحران های ی، اقتصادی و اجتماعی در جهت ناامید
انتخابات ریاست جمهوری آتی در افغانستان 192 میلیون دلار هزینه برای این کشور خواهد داشت.
کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان اعلام کرد: برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری افغانستان در سپتامبر امسال، حدود 192 میلیون دلار هزینه لازم خواهد شد.
به گزارش شریعت نیوز ، به نقل از آناتولی مولانا عبدالله عضو کمیسیون مذکور در این زمینه به خبرنگاران گفت: "امیدواریم دولت این هزینه را تامین کند. این کمیسیون و وزارت کشور توافقنامه‌ای را برای تامین امنیت انتخ
تصور کنید تا به حال هیچ ساختمانی را ندیده اید و وارد هیچ ساختمانی هم نشده اید، اصلا نمی دانید ساختمان چیست! برای اولین بار وارد يک ساختمان می شوید.
آیا می توانید حدس بزنید با هر قدمی که که جلوتر می روید با چه چیزهایی روبه رو می شوید؟ درب اتاق ها را که می بینید آیا می توانید حدس بزنید درون اتاق به چه صورت است؟ هر کدام از این اتاق ها برای چه کاری است؟
کسی که ساختمان های متعددی را دیده است به راحتی می تواند حدس بزند کدام اتاق
ادامه مطلب
بنیامین نتانیاهو، مطلع وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه از بنی گانتس، قطب حزب میانه روی سفید و آبی» خواست که با يکدیگر دولت وحدت ملی تشکیل دهند. سخنان روز پنجشنبه پیشقدم حزب راستگرای ليکود دو روز پس از برگزاری انتخابات پارلمانی درون حالی بیان می شود کخ هیچ کدام از احزاب ليکود و سفید و آبی تو این انتخابات نتوانستند به همراه متحدان خود اکثریت کرسی های کنست  را کسب کنند. شانس ائتلافی آینده بوسیله رای اعتماد ۶۱ نفر از ۱۲۰ نماینده کنست نیاز د
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام زائری چندی پیش در صفحه شخصی اش در توییتر نوشت: اگه بگم بعد از يک عمر پیشگاه در انتخابات این دفعه برای رأی دادن بی موجب ام و به طور جدی وسواس دارم چه بلایی سرم میارین؟» این توییت انگیزه شد که افراد بسیاری از او بپرسند دلایلش بخاطر تردید چیست. از این رو تو ویدئویی با نشانی چرا تردید؟ / مردم اعتراض خود را چگونه نشان دهند؟» به این سوال پاسخ رحم. این ویدئو را ببینید: مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی کند.
 از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ده مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و اکنون در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم؛ انتخاباتی که قرار است دوم اسفندماه برگزار شود و تنها يک هفته تا برگزاری آن باقی مانده است.
از آنجا که مشارکت» همواره يکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های انتخابات در جمهوری اسلامی بوده است، رهبر معظم انقلاب بارها بر وم مشارکت گسترده مردم در انتخابات‌ها مختلف تاکید داشته‌اند. چراکه مشارکت بالای ع
ستاد انتخابات کشور برنامه زمان‌بندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را منتشر کرد.
 
کلیات برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:
۹۸/۲/۱۰: اعلام رسمی تاریخ ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از طریق رسانه‌های گروهی توسط وزارت کشور
۹۸/۳/۱۰ تا ۹۸/۳/۱۶: مهلت استعفای داوطلبان مشمول ماده ۲۹ قانون انتخابات
۹۸/۹/۱۰ تا ۹۸/۹/۱۶: دستور شروع انتخابات و ثبت نام از داوطلبان
انتخابات شورای دانش آموزی نرجس طاقانک مورخ 97/8/1 با شکوه و استقبال
بسیارخوب دانش آموزان و تمهید برگزاری مطلوب انتخابات انجام شد.در آغاز
آیاتی از قرآن تلاوت گردید پس از آن کاندیداها به معرفی خود پرداختند و
انتخابات به طور رسمی راس ساعت 9:30 آغاز گردید که جناب آقای روغنی کارشناس
آموزش متوسطه اول و جناب آقای تخشیده از انتخابات بازدید بعمل آوردند.
فرماندار شاهین‌شهر و میمه گفت: برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس همچون سالیان گذشته 184 شعبه اخذ رأی پیش‌بینی‌شده است که از میزان 176 شعبه ثابت و 8 شعبه نیز سیار می‌باشد.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، اسفندیار تاجمیری ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه به مناسبت پایان یافتن ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار اظهار کرد: آمار نهایی ثبت‌نام د
موشن گرافی مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار برای انتخابات مجلس یازدهم کدام نامزد را باید انتخاب کنند.
  به گزارش پایگاه خبری صدای جویا از اصفهان، سازمان هنری، رسانه‌ای اوج به مناسبت نزديک شدن به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال جهت تنویر افکار عمومی در انتخاب فرد اصلح اقدام به طراحی موشن گرافيک با عنوان مردم برای انتخابات مجلس کدام نامزد را باید انتخاب کنند» با موضوع شاخصه‌های مختلفی که يک نماینده داشته باشد و
نقد مستند دموکراسی در جاده ساوه؛
مستند دموکراسی در جاده ساوه به کارگردانی تورج کلانتری طنز تلخی در مورد اتفاقاتی است که در انتخابات شوراها در يک منطقه نزديک پایتخت رخ می دهد.تورج کلانتری، که معمولا از چالش و پرداختن به موضوعات ملتهب استقبال می‌کند، در اثر جدیدش با نام دموکراسی در جاده ساوه» به سراغ موضوع انتخابات شوراها رفته و لحن کنایه‌آمیزش در جای‌جای این اثر، از عنوان مستند گرفته تا پایان‌بندی آن، به چشم می‌خورد.
این مستند با روای
دوم اسفند انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و برای 4 سال بعدی تکلیف 290 کرسی مجلس مشخص خواهد شد. با توجه به عملکرد مجلس فعلی و وضعیت نامناسب اقتصادی مردم پیش بینی می شود مشارکت در انتخابات مجلس 98 پایین باشد و احتمالا اقبال مردم از اصلاح طلبان برمی گردد و اصولگرایان بخت بیشتری برای انتخاب شدن خواهند داشت.
 
راهبرد معاصر تصویری کاملی از انتخابات مجلس یازدهم در اختیار شما قرار می دهد و پیشنهاد می کنم اخبار انتخابات مجلس را از این رسانه دن
احساس ميکنم ناکارآمدترین اتاق های بازرگانی در دنیا متعلق به خودمان است . به سادگی و به زودی اتاق در غالب واقعی آن ، در دسترس نیست . بررسی نتایج انتخابات واعضاء منتخب در چهار دوره گذشته را بررسی کنید . 
•  آیا اعتقاد دارید که اتاق و مدیران آن در این حوزه و حوزه های مختلف توان تاثیر گذاری بیش از شرایط فعلی را دارد ؟ 
نه ، نتایج انتخابات پاسخ من را به درستی تائید خواهد کرد، خشت و گل اتاق که قرار نیست اثربخش باشد ، این انسانهای اثربخش هستند که ما ا
رضا شاه ها (سلطنت طلب ها) می گویند در انتخابات شرکت نکنید. می دانید برای چه ؟
برای اینکه با شرکت در انتخابات ، به آنها می گوییم ما نظام مان را دوست داریم و نمی خواهیم شما پهلوی ها (که دوران نحس سلطنت تان نقل محافل است. اشرف پهلوی که با سگ ، شهوت رانی می کرد ، با مردان مختلف راحت بود و ازدواج باز انجام می داد ، قمار باز و بزرگ ترین قاچاقچی کشور بود) دوباره بر این مملکت حکومت کنید.
حال بیایید و بین کاندیداها حتی در بدترین حالت (بین بد و بدتر ) بد را انت
2665 - اسدالله علم» نخست‌وزیر و وزیر دربار رژیم پهلوی، در خاطرات خود درباره میزان شرکت مردم در انتخابات گفت: در سرتاسر مملکت، انتخابات انجمن شهر برگزار شد. به رغم اینکه بیش از حدشان به آنها آزادی داده شده بود، ظاهراً مردم تهران کاملاً نسبت به این جریان بی‌تفاوتند. از پنج میلیون جمعیت تهران، فقط هفتاد هزار نفر زحمت رأی دادن به خود دادند. عجیب است! فقط کمتر از دو درصد در انتخابات شرکت کردند”منبع: کتاب اسدالله علم، گفت‌وگوهای من با شاه»، ج۲
  انتخابات مجلس شورای اسلامی ايران، انتخاباتی است برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بر اساس اصل ۶۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ايران هر چهارسال يکبار برگزار می شود.رقابت های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی که ايرانیان قانونگذاران خود را در آن انتخاب می کنند ازجمله با اهمیت ترین تحولات ی در جامعه محسوب می شود، چراکه نتیجه آن تأثیر گسترده ای بر حیات ی، اجتماعی و فرهنگی جامعه در دست کم چهار سال آتی بر جای می گذارد.از آنجا که آغاز ب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها