نتایج جستجو برای عبارت :

کتاب کتابخوانی

 
پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی
در این بخش پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
فهرست
مقدمه
اهمیت و ضرورت
هدف کلی طرح
اهداف جزیی
اهداف رفتاری
حیطه های رفتاری
الف) دانش
ب) نگرش
ج) مهارت
مراح
توضیحات فایل
در این بخش پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت اهمیت کتاب و کتابخوانی در ۴۹ اسلاید قابل ویرایش ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
فهرست
مقدمه
اهمیت و ضرورت
هدف کلی طرح
اهداف جزیی
اهداف رفتاری
حیطه های رفتاری
الف) دانش
ب) نگرش
ج) مهارت
مراحل اجرا
موانع ومحدودیت
اهمیت مطالعه و کتابخوانی
اهمیت مطالعه رو میدونیم؟این آمار مطالعه تو کشورمون جای تأسف داره ؛تو بهترین حالت کمتر از چند دقیقه تو روز سر و کارمون به مطالعه می خوره…
از اهمیت کتاب و کتاب‌خوانی تا انتخاب یک دوست خوب/ دغدغه‌های 
 کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود. کتاب محصول تجربه‏ های بشری و خلاقیت‏های ذهنی و .
کتاب و کتابخوانی از منظر قرآن
اهمیت کتابخوانی در اسلام به‌قدری است که مع
برگزاری نمایشگاه و فروشگاه کتاب در آموزشگاه، دعوت از خانم جعفری از کتابخانه ملاصدرا از اولیاء دانش آموزان جهت سخنرانی و تشویق دانش آموزان به مطالعه ،معرفی رابطین کتابخانه در سطح شهر و معرفی کتاب توسط رابطین در برنامه های آغازین با معرفی کتاب و قرائت قسمتی از کتاب ،تشویق دانش آموزان به اهداء کتاب و نذر کتاب،اجرای جشن ویژه در رابطه با هفته کتاب و کتابخوانی و تشویق فعالین در حوزه کتاب و کتابخوانی در برنامه های آغازین ،اجرای طرح کتاب و کتابخ
بسیار شنیده ایم که مارا تشویق کرده اند به کتاب و کتابخوانی و برنامه های متنوع و بسیار زیادی جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی ساخته اند اما اکثر کتبی که تبلیغ میکنند یا کتاب داستان است یا کتاب شعر یا نهایتا زندگی نامه و قص علی هذا از این دسته مطالب! اما اینگونه کتاب ها اگر واقعا خوب باشند نهایتا روی زندگی دنیوی ما تاثیر گذارند( که البته این گونه کتاب ها اگر کم نباشند ولی خوانندگانشان کم است!) و متاسفانه کمتر کسی است که به فکر زندگی دنیوی و اخروی خود ب
در تاریخ98/8/28به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی برنامه نشست کتابخوانی در آموزشگاه با حضور شهردار شهر ،رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان فارسان ، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فارسان ،شورای اسلامی شهر چلیچه برگزار گردید
اهم برنامه ها به روایت تصویر :
 
بخشدار آب پخش گفت:  مدیران دستگاه هایی اجرایی بخش به کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشند و در راستای بسط و گسترش فرهنگ کتاخوانی در جامعه تلاش کنند.
به گزارش سفیر جنوب؛علی تنگ ارمی در نشست انجمن کتابخانه عمومی بخش آب پخش اظهار داشت:کتاب وسیله ای است که دانش بشری به مدد آن از تباه شدن مصون می ماند و به آیندگان منتقل می شود.
وی افزود:بی شک، هیچ ذخیره و میراثی سودمندتر و با ارزش تر از کتاب نیست؛ چرا که کتاب، مایه آرامش روحی انسان است.
تنگ ارم
به به دوباره آمد فصل بهاری 
ثبت لحظه‌های همراه با رنگ و بوی کتاب و کتابخوانی در نوروز ۱۳۹۸ در مسابقه بزرگ "قابِ کتاب"
در ایام نوروز امسال قابِ کتاب را به خاطر داشته باشید منتظر ارسال آثارتان هستیم. با اهدای هدیه ویژه به نفر اول مسابقه با کتابخوانی، شما برنده باشید❤️ 
@qabe_ketab ✅ @hamandishan1348
مطالعه و خواندن فعالیت باارزشی است که موجب پیشرفت جامعه در زمینه‌های مختلف از جمله فناوری، اقتصادی و اجتماعی می‌شود، اما بسیاری از افراد این مهم را نادیده گرفته و وقت خود را صرف کتابخوانی و ارتقای خود و جامعه نمی‌کنند. کتاب منبع باارزشی از اطلاعات غنی بوده و خواندن کتاب موجب افزایش دانش و اطلاعات خواهد شد. کتاب به دلیل تاثیرات مثبت بر مغز موجب تحریک روحی و روانی شده و با فعالیت بیشتر از آایمر و دیگر مشکلات مغزی پیشگیری خواهد کرد.
بیست و
بسم الله الرحمن الرحیم . مجموعه ایی از تصاویر رنگی با موضوع کتاب و کتابخوانی یادم بده یادم بده میخوام کتاب بخونم دلم میخواد خیلی چیزا یاد بگیرم بدونم دلم میخواد به من بگن باسواد دلم میخواد همیشه روی کاغذ خط خوبی داشته باشم با مداد
بابک نیک طلب، شاعر کودک و نوجوان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی دانشجویان اظهار کرد: باتوجه به اینکه اعلام کردند بیش از ۵۰ درصد کاغذ کشور برای انتشار کتاب‌های کنکور مصرف می‌شود یک خطر بزرگ کتابخوانی را تهدید می‌کند. کتاب خوان‌هایی در کشور هستند که با کتاب آشنایی ندارند ادمه در ادامه مطلب .
ادامه مطلب
به همت مریم محمدحسینی مسئول کتابخانه محمد رهگذر شهرستان
شهریار، جمع خوانی و معرفی کتب جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شد. در این نشست که
در راستای نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و
ترغیب جوانان به مطالعه صورت گرفت کتاب درّ عصمت نوشته علی اشرف عبدی با حضور
اعضاء فعال کتابخانه جمع خوانی شد. این کتاب به مرور زندگانی حضرت فاطمه معصومه
(س) پرداخته است.
همیشه لازم نیست خواندن کتابی را که آغاز کرده اید به پایان ببرید
کمال گرا نباشید. ممکن است چند کتاب را ببینید و بگیرید و بخوانید و در نیمه راه رها کنید. ایراد از شما نیست. بلکه شاید کتاب مناسب و جذاب را پیدا نکرده اید. مطمئن باشید پس از مدتی که سلیقه کتابخوانی خود را بهتر بشناسید، این نوع کتابهای نصفه و نیمه، سهم کمتری را به خود اختصاص خواهند داد.
اینجانب در حوزه ی کتاب فعالیت دارم و چون خودم فرد کتابخوانی هستم
و بعضا نبود بعضی از کتاب ها برایم دغدغه می شد و می شود و الان این
امکان خدا رو شکر که برایم فراهم شده است تا با کتاب و کتابفروش ها
که با مراکز پخش کتاب چه دست اول و چه دست دوم در ارتباطند بیشترین تعامل و
ارتباط را دارم لذا خواهشمندم دوستانی که در جستجوی کتابی هستند
ادامه مطلب
کتابخوانی راهیست برای کسب دانش و رسیدن به بلوغ فکری، هر هدفی که از خواندن کتاب داشته باشید بی شک باز هم سود خواهید برد چه کتاب های آموزشی بخوانید یا آنکه کتاب داستان و رمان.
اما پیش از هر کاری باید خود را به خواندن کتاب عادت دهید. از وقتی که گوشی های هوشمند و اینترنت پر سرعت فراگیر شده دیگر عادت به خواندن کتاب خیلی دشوار شده! مواردی که باعث می شوند شما یک فرد کتابخوان نباشید از این قرارند:
ــ احساس میکنیم سرعت خواندن ما بسیار کند است و پیشرفت خ
فرهنگ کتابخوانی
یکی از مشکلات ما تنبلی است. مسئله‌ی مطالعه و کتابخوانی مهم است. در جامعه‌ی ما بی‌اعتنائی به کتاب وجود دارد. گاهی آدم می‌بیند در تلویزیون از این و آن سؤال میکنند: آقا شما چند ساعت در شبانه‌روز مطالعه میکنید، یا چقدر وقت کتابخوانی دارید؟ یکی میگوید پنج دقیقه، یکی میگوید نیم ساعت! انسان تعجب میکند. ما باید جوانان را به کتابخوانی عادت دهیم، کودکان را به کتابخوانی عادت دهیم؛ که این تا آخر عمر همراهشان خواهد بود. کتابخوانی در س
بحش زن، خانواده و سبک زندگی KHAMENEI.IR (ریحانه) با همکاری انتشارات انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقه‌ی کتابخوانی با محوریت کتاب مطلع عشق» می‌نماید.


این کتاب گزیده‌ای از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی به زوج‌های جوان است؛ اما به آن معنا نیست که این کتاب تنها مورد استفاده‌ی تازه‌عروس و دامادها قرار خواهد گرفت؛ بلکه همه‌ی خانواده‌های ایرانی و حتی نوجوانانی که در آینده میخواهند تشکیل خانواده دهند، می‌توانند از این کتاب بهره ببرند.

ادا
انس با کتابخوانی
رهبر انقلاب: از جمله‌ی کارهای بسیار مهم، کتابخوان کردن ن است. متأسفانه ن ما با کتابخوانی خیلی انسی ندارند. این کتابها معارف بشری است که ذهنها را برای بهتر فهمیدن، بهتر اندیشیدن، بهتر ابتکار کردن، و در موضع بهتر و صحیح تری قرار گرفتن، آماده می‌کند. ۱۳۷۰/۱۰/۰۴
دریافت کیفیت بالا http://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=39230
پاورپوینت (اسلاید) اهمیت کتاب و کتابخوانی
دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی اهمیت کتاب و کتابخوانی، در حجم 15 اسلاید، همراه با نوضیحات گویا. پرورش و تربیت خواندن از روزهای اول زندگی و کودکی و در محیط خانه و خانواده شروع می‌گردد و تا آخرین مراحل و عالی ترین تحصیلات دانشگاهی ادامه پیدا می‌کند .
پولاد بیان کرد: در راستای ویژه برنامه های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در هفته وحدت و هفته کتاب تمامی کتابخانه های مساجد اهل سنت توسط این ستاد در بوشهر تجهیز می شود.
به گزارش  شریعت نیوز ، به نقل از خبرگزاری شبستان،علیرضا پولاد، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر روز چهارشنبه (22 آبان) در  بوشهر با تاکید بر اهمیت کتاب و کتابخوانی در سطح جامعه  اظهار داشت: دین مبین اسلام و کلام‌‌الله مجید بر
کتاب‌های اعتکاف نیکان»، با زباله چه‌کنیم؟»، باغ‌های همیشه بهار: روایتی داستانی از زندگی امام‌محمدباقرعلیه‌السلام» و خون دلی که لعل شد» در قالب طرح کتاب خوان اسفند ماه ۱۳۹۸ برای استفاده علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی معرفی شد.
ادامه مطلب
همزمان با بیست و ششمین دوره هفته کتاب؛ بیش از 300
برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان برگزار می شود سرپرست
اداره کل کتابخانه های عمومی استان سیستان و بلوچستان از برگزاری بیش از 300 برنامه
فرهنگی در کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان همزمان با هفته کتاب خبر
داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان،
حامدزارعی، سرپرست اداره کل با تشریح برنامه های بیست و ششمین دوره هفته کتاب و
گرامیداشت روز
این جلسه از کلاس قصه گویی با حضور پرشور کودکان برگزار شد و طی آن ضمن قصه گویی از کتاب دوستان با محبت به شعر خوانی گروهی از کتاب فاطمه و فاطمه جهت آمادگی کودکان جهت شرکت در بخش پویش جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار گردید. در این جلسه به آموزش میوه های تابستانی از جمله گلابی و نحوه رنگ آمیزی آن پرداخته شد.
نام‌گذاری ایام بیست و هفتمین هفته کتاب اعلام شد
تهران - ایرنا- دبیرخانه بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نام‌گذاری روزهای این رویداد فرهنگی را اعلام کرد.
به گزارش عصر یک‌شنبه ستاد خبری بیست و هفتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، بر اساس اعلام دبیرخانه هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران افتتاحیه این رویداد فرهنگی روز چهارشنبه (۲۲ آبان ماه) در یزد خواهد بود و نامگذاری ایام هفته به قرار زیر اعلام شده است:چهارشنبه(۲۲ آبان ماه): کتاب و
                                                                                                  بیست و چهارم آبان ماه اغاز هفته کتاب و کتابخوانی مبارک باد. قابل توجه تمامی شهروندان : عضویت در کتابخانه های عمومی در تاریخ 24 آبان ماه منوط به پرداخت 5000 ریال حق صدور کارت، رایگان می باشد و هیچ هزینه دیگری ندارد.
 
مسابقه کتابخوانی
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی مسابقه کتابخوانی تفسیر سوره اسراءاز هفته کتاب تا هفته پژوهش برگزار می شود.
علاقه مندان جهت تهیه کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به کتابخوانه مدرسه مراجعه فرمایند.
تاریخ برگزاری مسابقه 98/10/2 می باشد.
 
باتشکر  معاونت پژوهش
 
کتاب خواندن مثل شمشیر دو لبه است. همان قدر که خوب است می‌تواند انسان را از هر چه کتاب است زده کند و  اعتمادتان به هر چه کتاب است را می‌تواند خدشه‌دار کند. هر کس باید یک روز بنشیند محاسبه کند که چقدر کتاب خوانده است که ارزشی برایش نداشته است. در واقع هزینه‌ای کرده‌ایم که برایمان فایده نداشته است. شاید شما هم مثل خیلی از انسانها بگویید نه به هر حال خواندن هر کتابی یکسری مزایا دارد. نمی‌دانم ولی برای من در زندگی هیچ چیز نمی‌تواند ارزش وقت و زم
احکام مناسبتی کتاب، کتابخوانی و کتابدار
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری همزمان با روز گرامیداشت کتاب،
کتابخوانی و کتابدار و بیست و ششمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران،
مجموعه‌ای از استفتائات معظم‌له پیرامون کتاب را منتشر کرد.

ادامه مطلب
⚜️ لمعه – تدریس متن شهید اول  استاد حائری ♻️ کتاب الطهارة♻️ کتاب الصلاة♻️ کتاب اکاة♻️ کتاب الخمس♻️ کتاب الصوم♻️ کتاب الحج♻️ کتاب الجهاد♻️ کتاب الکفارات♻️ کتاب النذر♻️ کتاب القض♻️ کتاب الوقف♻️ کتاب العطیة♻️ کتاب المتاجر♻️ کتاب الدین♻️ کتاب الرهن♻️ کتاب الحجر♻️ کتاب الضمان♻️ کتاب الحوالة♻️ کتاب الکفالة♻️ کتاب الصلح♻️ کتاب الشرکة♻️ کتاب المضاربة♻️ کتاب الودیعة♻️ کتاب الاجارة♻️ کتاب الجعالة   تعداد جلس
بسم الله الرحمن الرحیم . کاربرگ رنگ آمیزی کتاب و کتابخوانی با زمینه کتابخانه ای بچه ها کتابم آماده ی جوابم از دست بچه لوس همیشه در عذابم بچه خوب کتاب رو تو جا کتاب میگذاره هروقت که لازم داره از اونجا بر میداره بچه لوس کتابو میگذاره این ور اون ور پاره میکنه اونرو از اولش تا آخر
 
 
 
پوستر دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منتشر شد
✳️دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در قالب‌های کتاب‌خوان مجازی، چهار گزینه‌ای، داستانک نویسی، رومه کتاب، نمایش خلاق و نقاشی و در سه بخش فردی»، گروهی»، خانوادگی» و در دو بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه منابع مرتبط با این بخش، به صورت فردی، گروهی یا خانوادگی، در دو شیوه مکتوب و الکترونیکی در جشنواره شر
شاید در شروع کتابخوانی و پاگذاشتن در مسیر تبدیل شدن به یک کتابخوان حرفه‌ای، هیچ‌چیز مهم‌تر از انتخاب کتاب‌های مناسب برای مطالعه نباشد. سوالی که معمولا توسط افراد در این مرحله مطرح می‌شود این است که چه کتابی بخوانم یا برای مطالعه از چه کتابی شروع کنیم و همانطور که در پست چگونه کتابخوان شویم گفتیم، اهمیت کتاب خوب خواندن کمتر از اهمیت کتابخوانی نیست.
ادامه مطلب
در روزهایی که برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا باید #در_خانه_بمانیم، مطالعه کتاب خصوصا در زمینه نجوم و کیهان یک سرگرمی آموزنده و بسیار مفید محسوب می‌شود‌؛ با توجه به این موضوع و همچنین در راستای ترویج فرهنگ پسندیده کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه کتاب، قصد داریم از این پس مهم‌ترین کتاب‌های حوزه نجوم و کیهان شناسی را به شما مخاطبین فرهیخته و دوستدار کتاب معرفی نماییم. باشد که بتوانیم دین خود را در این زمینه نیز ادا کنیم.
✍ هیئت تحریری
در زمان نمایشگاه کتاب بود که مطلبی با عنوان کتاب و کتابخوانی و هنر کتاب نخواندن منتشر کردم که مورد استقبال قرار گرفت و حال تصمیم گرفتم متن کامل‌تری از آن را منتشر کنم. این متن متعلق به کتاب جهان و تأملات یک فیلسوف شوپنهاور است. او در باب مطالعه کتاب و هنر نخواندن کتاب چنین می‌گوید:
به دست گرفتن کتاب برای دور کردن افکار شخصی مثل صرف نظر کردن از طبیعت برای تماشای موزه گیاهان خشکیده یا تماشای منظره‌ای حکاکی شده بر بشقابی مسی است.
هنگامی که مطا
نهمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد فرهنگی هنری بین المللی امام رضا علیه‌السلام و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه کتاب‌های مرتبط با سیره‌ پاک ائمه‌ معصومین علیهم‌السلام به‌ویژه حضرت امام رضا علیه‌السلام، حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حضرت احمدبن موسی علیه‌السلام با بخش ویژه سیره حضرت ابن‌الرضا ام
همشهری آنلاین - مریم قاسمی:  رئیس راه اندازی فرهنگی شهرداری منطقه۱۶با بیان این مطلب گفت: در این طرح کاسبان اهل کتاب از طریق شورایاران، مدیران محله و مدیران مدنی شناسایی شده اند و با استراحت اعطا کردن تاریخچه داخل یکی از قفسه های مغازه شان، اهالی را با ادب تاریخچه و کتابخوانی آشنا می کنند.» سیدمحمدرضا رضوی» با اظهار اینکه کتاب های مورد نظر از طرف اداره فرهنگی شهرداری منطقه۱۶دراختیار کاسبان فراغت می گیرد، افزود: تو این طرح، گروهی اجتماع
کتاب خاموش ترین آوازی است که در خانه های ما می پیچد و چه سرها را که به سامان می رساند و چه دل ها را که به گرمی می نشاند. کتاب راستگوترین ترازویی است که می توان فرهیختگی اقوام را با آن سنجید و سبزترین برگی است که جز به نسیم معرفت نمی رقصد."کتاب در آینه کتاب تالیف رضوان امامدادی"

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها