نتایج جستجو برای عبارت :

کوتاه سیم ترمز موتور

الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید. عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می نماید .
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نس
الکترو موتور های ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده اند و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید .عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می نماید.
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن ها
موتور ترمز  WEG متشکل از یک موتور القایی است که به یک ترمز تک دیسک وصل شده است و یک واحد کامپکت را تشکیل می دهد . موتور القایی یک ماشین خنک کننده فن کاملاً محصور با همان عملکرد مکانیکی و الکتریکی موتورهای WEG با هدف کلی است .
ترمز با چند قسمت متحرک ساخته شده است که سبب کاهش عمر طولانی می شود . دو مدل لنت های ترمز یک محل تماس بزرگ ایجاد می کند و در طی فرآیند ترمز تنها به فشار کمی نیاز دارد که باعث کاهش گرمای ترمز و سایش حداقلی می شود . علاوه بر این، ترم
 این الکترو موتورها از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده اند و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید. عمل  ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می کند.
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی ،
در واقع الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرزی مکانیکی تبدیل می نمایند . الکتروموتورها دارای انواع مختلفی هستند که بسته به کابردشان در صنایع مختلفی کاربرد دارند .
الکترو موتور MGM توسط کمپانی MGM که در سال 1950 در ایتالیا تاسیس شد، تولید می گردد. یکی از اصلی ترین فعالیت های این شرکت ساخت الکتروموتور های ترمز دار است که تحت استاندارد NEMA و MG1 ارائه می شود .
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است
این الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . در واقع الکتروموتورها انواع مختلفی دارند که بنا به کاربردشان در صنایع مختلفی از آن ها استفاده می شود .
الکترو موتور ترمزدار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می نماید . عمل ترمز بدون میله م
موتور الکتریکی دستگاهی است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نماید . موتور القایی پرکاربردترین نوع موتور است .
به منظور پاسخگویی به نیازهای متفاوت بازار و برنامه های کاربردی خاص، مربوط به عملکرد فنی عالی، از سیستم عایق برای موتورهای WEG استفاده شده است . سيم مینای گرد یکی از مهمترین مؤلفه های مورد استفاده در موتور است چون جریان الکتریکی از طریق آن و ایجاد میدان مغناطیسی مورد نیاز برای عملکرد موتور اعمال می گردد .
موتور ترمز  WEG
این الکتروموتورها دستگاه هایی هستند که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . الکترو موتور MGM توسط کمپانی MGM که در سال 1950 در ایتالیا تاسیس شد، تولید می گردد. یکی از اصلی ترین فعالیت های این شرکت ساخت الکتروموتور های ترمز دار است که تحت استاندارد NEMA و MG1 ارائه می گردد .
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید. عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دس
- سری BA : 
سری BA از موتورهای ترمز آسنکرون سه فاز و کاملاً محصور (TEFC) تشکیل شده است. دامنه سری BA از 71 تا 315 اندازه فریم شروع می گردد. به طور استاندارد ، منبع تغذیه ترمز 3 فاز AC است. در صورت درخواست ترمز DC می توان با یکسو کننده اصلاح در جعبه ترمینال تأمین گردد. 
کلیه موتورهای سری BA دارای ترمز دستی هستند. فن خنک کننده سری BA بین موتور و مونتاژ ترمز برقرار است. ویژگی های اصلی سری BA عمل ترمز بسیار سریع ، ترمز بالا هم در عملیات مجدد زدایی و هم گشتاور، مدت ز
سيم ترمز موتور سیکلت چیست؟
سيم ترمز موتور سیکلت یک سيم بلند میباشد که درون روکش مخصوص جاسازی شده و از قلوگی ترمز تا سیستم ترمز جلو موتور سیکلت کشیده شده است.
سيم ترمز موتور سیکلت به دو دلیل از رشته سيم ها بافته شده است.
ایجاد انعطاف در برابر خم شدن و عدم شستگی
مقاومت در برابر بریده شدن
در یک سر سيم ترمز که به قلوه وصل میشود یک زائده چکش مانند به صورت پرس شده متصل شده است که باعث میشود سيم ترمز به قلوگی گیر کند و در سر دیگر یک زائده کوچک دیگر وج
الکترو موتور ترمز دار MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است و ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . عمل ترمز همیشه از طریق توقف بسیار سریع و دقیق به دست می آید و در صورت قطع برق ، مداخله ایمن و سریع را تضمین می کند . عمل ترمز بدون میله محوری بدست می آید و گشتاور ترمز برابر را در هر دو جهت چرخش فراهم می کند .
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر و برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی
زمان و نحوه تعویض روغن ترمز موتور سیکلت دیسکی
سیستم ترمز موتور سیکلت قطعا یکی از مهمترین و حیاتی ترین اجزای موتور سیکلت به حساب می آید. سیستم ترمز جدید موتور سیکلت ها از نوع دیسکی معمولا نیاز به روغن ترمز دارند که این در موتور سیکلت های قدیمی تر وجود نداشت.
روغن ترمز موتور سیکلت همانند سایر مایعات موجود در موتور سیکلت باید به صورت دوره ای عوض شود. علائم خرابی روغن ترمز موتور سیکلت عبارتند از: تغییر رنگ به قهوه ای و یا قهوه ای سوخته.
در صورتی ک
 


استپ ترمز چیست؟
استپ ترمز یک قزعه از موتور سیکلت میباشد که به منظور روشن کردن چراغ خطر موتور سیکلت در حین ترمز گرفتن بکار میرود.
استپ ترمز موتور سیکلت در دو نوع استپ ترمز جلو و استپ ترمز عقب بر روی موتور سیکلت نصب میشود.
طریق کار کرد استپ ترمز جلو بدین صورت میباشد که یک دکمه مع (دکمه مع دکمه ایست که با رها کردن در وضعیت وصل و با فشردن وضعیت قطع میباشد) روی آن وجود دارد که درون کتی ترمز موجود در روی قلوه ترمز موتور سیکلت روی فرمان قرا
 
 
دیسک ترمز موتور سیکلت چیست؟
دیسک ترمز موتور سیکلت یک صفحه فی مدور میباشد که روی چرخ نصب شده و قسمتی از سیستم ترمز موتور سیکلت میباشد. اما دیسک ترمز موتور سیکلت چه نقشی را در سیستم ترمز موتور سیکلت ایفا میکند؟ برای پاسخ به این سوال ابتدا بهتر است با ساختار دیسک ترمز موتور سیکلت آشنا شوید؛
 
 
دیسک ترمز موتور سیکلت، توسط پیچ های فولادی به توپی موتور سیکلت متصل میشود. در هنگام ترمز گرفتن، لنت موتور سیکلت توسط پمپ های روغن ترمز یا اهرم
در ابتدا می خواهیم توضیحاتی راجع به الکتروموتورها دهیم که الکتروموتورها انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می نمایند . 
الکتروموتوها بسته به نوع کاربردشان در صنایع مختلفی کاربرد دارند .
الکتروموتورهای MGM از سه موتور ناهمزمان خنک کننده تشکیل شده است . ترمز موتور در صورت قطع منبع عمل می نماید . 
موتورهای ترمز MGM مخصوصاً برای دستگاه های بالابر برقی ، ماشین آلات ابزار دقیق ، ماشین آلات اتوماتیک و انتقال در سالن های نساجی ، سرامیک و بسته ب
❌برای عملکرد بهتر ترمز اتومبیلهیچگاه چند مارک مختلف روغن ترمز را با هم ترکیب نکنید. از ریختن روغن های هیدرولیک و روغن موتور یا هر ماده ی دیگری در سیستم اجتناب کنید زیرا به سرعت به سیستم ترمز آسیب زده و به خاطر نداشتن خواص روغن ترمز، عملکرد خوب سیستم ترمز را با اشکال روبرو می نماید.همیشه سعی کنید از روغن ترمز تازه و نو برای پر کردن روغن ترمز استفاده کنید و سعی کنید به مقدار مورد نیاز و در قوطی هایی با حجم کم خریداری کنید زیرا روغن ترمزی که برا
 
پدال ترمز عقب هندا 125 CDI CG – آزادی
برند آزادی سالهاست که در زمینه تولید لوازم یدکی موتور سیکلت در حال فعالیت میباشد. امروزه برنذ آزادی توانسته بخش عمده ای از بازار لوام یدکی موتور سیکلت ایران را از آن خود نماید.
تولید لوازم با کیفیت با بهترین جنس و متریال از ویژگی های لوازم یدکی موتور سیکلت آزادی میباشد.
اینک آرت موتور با تولید پدال ترمز عقب هندا 125 CDI CG – آزادی باز هم محصول بی نظیر خود را به بازار لوازم یدکی موتور سیکلت عرضه نمود.
داشتن جنس
قیمت لوازم یدکی شرکتی
 
❇ اویل پمپ پیکان - ایساکو 149,000 T❇ واتر پمپ پیکان - ایساکو 149,000 T❇ بلبرینگ چرخ جلو پیکان - کویو ایساکو 108,000 T❇ تایپت هیدرولیکی روآسال 19,000 T❇ کابل گاز وانت پیکان - ایساکو 11,000 T❇ کابل گاز آردی انژکتور - ایساکو 16,000 T❇ دسته دنده تحتانی پیکان - ایساکو 9,000 T❇ پروانه پلاستیکی 5 پر پیکان - ایساکو 12,000 T❇ درب رادیاتور پیکان -ایساکو  8,000 T ❇ بلبرینگ چرخ عقب آریسان SKF/KOYO 80,000 T❇ بلبرینگ شفت وسط پیکان - FKL/FAG 12,000 T❇ سنسور اکسیژن ساژم BOSCH 215,000 T
بوستر ترمز توسط یک دریچه یکطرفه و شیلنگ به منیفولد هوای ورودی موتور متصل بوده تا از فشار منفی مکش یا اصطلاحا خلاء تولید شده توسط موتور خودرو استفاده کند تا نیروی وارد شده به سیلندر اصلی ترمز توسط پای شما را چند برابر کند و ترمز گیری قوی و برای راننده آسان شود.
بوستر ترمز از یک قوطی فی ، شامل یک سوپاپ یکطرفه ویک دیافراگم لاستیکی تشکیل شده و میله ای که از مرکز قوطی می گذرد از یک سو به پیستون سیلندر اصلی ترمز و از سوی دیگر به پدال ترمز متصل است.
لنت ترمز بنز و لنت ترمز بی ام و تمام نشانه‌های لنت ترمز ماشین باکیفیت را دارد. روی لنت شیارها و فضای متخلخل وجود دارد که دود و گازهای ناشی از ترمزگیری را به طور کامل از داخل لنت خارج می‌کند و ترمزگیری راحت‌تر انجام می‌شود. و همچنین حین ترمز گرفتن هیچ صدایی تولید نمی‌کنند. بسته به نوع ترمز ماشین (ABS یا معمولی) کاملا سازگارند و عکس‌العمل بالایی در ترمز گرفتن دارند. بسیار بادوام‌اند و و تا مدت‌ها می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
 
 
 
پدال ترمز خیلی نرم شده و پایین میرود❗️
✅توضیح مشکل: هرگاه که پدال ترمز را فشار می دهید متوجه می شوید که خیلی نرم و اسفنجی شده است . ممکن است با چند بار فشردن آن، دوباره مانند اول بشود ولی به محض برداشتن پا از روی آن مجددا نرم می شود.مشکلات احتمالی عبارتند از:
1️⃣در یکی از شیلنگهای ترمز نشت وجود دارد.2️⃣در مدار هیدرولیک هوا وارد شده است.3️⃣روغن ترمز کثیف شده است و یا از روغن نامناسبی استفاده شده است.4️⃣ترمز ها خیلی خورده شده اند.
سوییچ استپ پدال ترمز ۴۰۵
تلسکوپی فرمان ۴۰۵
بلبرینگ تایم ۴۰۵ صربستان
سيم ترمز دستی ۴۰۵چپ
گژروغن EF7
چکمه ای بغل یاتاقان ۴۰۵
بوق ۴۰۵زیربم
استپر ۴۰۵ ایساکو
یاتاقان متحرک استاندارد۴۰۵ ایساکو
واتر پمپ پیکان بهینه
سرسیلندر کامل ۲۰۶ تیپ دو
مایع بهبود دهنده عملکرد موتورمکمل بنزین اورجینال ایساکو 
 


توپی موتور سیکلت به قطعه ای از موتور سیکلت گفته میشود که پره های چرخ موتور سیکلت را به انتقال دهنده قدرت وصل میکند و در واقع قطعه ایست که در مرکز چرخ موتور سیکلت قرار میگیرد و با استفاده از پره ها به چرخ متصل میشود و سیستم ترمز موتور سیکلت به آن متصل میشود و از طریق یک میله که در وسط آن قرار دارد چرخ را به بدنه موتور سیکلت متصل کند.
توپی ها محل قرار گیری لنت ترمز موتور سیکلت هم هستند. حال ممکن است ترمز دیسکی باشد یا لنتی. در هر صورت برای ترمز
☑️ هر لنت بسته به کیفیت و میزان مواد مصرفی و همچنین سبک و میزان استفاده، عمری مفید دارد که به مرور زمان با کم‌شدن عمرش، کم‌کم ساییده شده و تا حد تمام‌شدن نیز پیش می‌روند. اگر لنت‌ها ساییدگی بیش از حد داشته باشند که تعویضشان را در دستور کار قرار می‌دهد، نشانه‌های زیر را از خود بروز می‌دهند:
✅ ‌هنگام ترمز‌گیری، از سیستم ترمز صدای جیغ شنیده می‌شود.
✅ ‌هنگام ترمز‌گیری، نیاز به طی کردن بیشتر مسیر عملیاتی پدال حس می‌شود‌ (‌پدال بیش از ح
✅ در ابتدا توجه داشته باشید که استفاده از ترمز‌های کاسه‌ای تنها در خودروسازی کشورمان نیست، بلکه هنوز هم در بسیاری از خودروهای اقتصادی در جهان (حتی از تولیدکنندگان معتبر) با ترمز‌های کاسه‌ای در عقب تولید می‌شوند.
✅ ضمن آنکه این روز‌ها برخی از خودروهای تولید داخل هم به صورت استاندارد در هر چهارچرخ به ترمز‌های دیسکی مجهز هستند. در پاسخ به سؤال شما باید گفت بر خلاف باور عمومی، ترمز‌های کاسه‌ای به‌طور معمول و در شرایط برابر (ابعاد یکسان
عملکرد نامطلوب ترمزها یا روشن شدن چراغ اخطار آمپر می تواند نشان دهنده زمان تعویض کفشک ترمز در ترمزهای کاسه ای و لنت در ترمز های دیسکی باشد اگر ضخامت کفشک یا لنت کمتر از 5/1 میلیمتر بوده یا سطحش روغنی شده باشد ، آن را تعویض کنید بعد از تعویض لنت ها بهتر است مدار ترمز هواگیری شود چون در غیر این صورت ممکن است پدال ترمز سفت تر یا نرم تر از حد معول عمل کند که امری خطرناک می باشد .
به یاد داشته باشید اگر لنت ها استاندارد نباشند ، احتمال آسیب رسیدن به دی
هر گونه روغن ریزی از خودرو غیر عادی است و باید پیش از بروز مشکلات جدی تر رفع شود.
به طور کلی در سیستم خودرو چهار نوع روغن وجود دارد:
 
1. روغن موتور.   2. روغن ترمز.   3. روغن هیدرولیک (فرمان).      4. روغن گیربکس.
 
♨️از بین این روغن ها، روغن هیدرولیک قابلیت اشتعال بیشتری داشته و در صورت تماس با گرمای خروجی اگزوز، یا دینام احتمال آتشسوزی موتور را در بر خواهد داشت.
 
اولین اقدام برای رفع ایراد روغن ریزی، شناسایی محل روغن ریزی است که در زیر ماشین وجو
هر گونه روغن ریزی از خودرو غیر عادی است و باید پیش از بروز مشکلات جدی تر رفع شود.
به طور کلی در سیستم خودرو چهار نوع روغن وجود دارد:
 
1. روغن موتور.   2. روغن ترمز.   3. روغن هیدرولیک (فرمان).      4. روغن گیربکس.
 
♨️از بین این روغن ها، روغن هیدرولیک قابلیت اشتعال بیشتری داشته و در صورت تماس با گرمای خروجی اگزوز، یا دینام احتمال آتشسوزی موتور را در بر خواهد داشت.
 
اولین اقدام برای رفع ایراد روغن ریزی، شناسایی محل روغن ریزی است که در زیر ماشین وجو
 روغن ترمز DOT5  یک سیال با پایه سیلیی است و با دیگر انواع روغن ترمز که پایه پلی اتیلن گلکول دارند کاملاً ناسازگار است. بزرگترین تفاوت آن هیدروفوبیک بودن است یعنی در برابر جدب آب مقاوم است.
✔️روغن ترمز و مزایای تعویض آن
 تعویض روغن ترمز برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم ترمز ضروری است. به عبارت دیگر با تعویض مرتب روغن ترمز می توانید از عمر بالای سیستم ترمز مطمئن شوید.
✔️ موارد مهم برای کار با روغن ترمز
روغن ترمز مایعی سمی و سوزان است و بای
یکی از قطعات اصلی خودرو مرسدس بنز؛ پد ترمز آن می باشد که تماماً برای خودروهای مرسدس  طراحی شده‌اند و انحصاری شرکت خودروسازی بنز هستند. اصطکاک بهینه در این پدها باعث افزایش قدرت در ترمز، کوتاه‌شدن فاصله‌ ترمزگیری تا توقف و کاهش احتمال ساییدگی و پارگی می‌شود. پد ترمز دقیقاً در راستای همان شعاری است که مرسدس بنز بارها بر آن تأکید داشته: رانندگی‌ای بدون تصادف.

لنت بنز BBSHOP
روغن ترمز زرد و آبیروغن ترمز‌ها دارای انواع گوناگونی هستند که در بسته‌بندی‌های مختلفی نیز عرضه می‌شوند. روغن ترمز‌ها با استاندارد DOT دسته‌بندی شده‌اند که از pe-dot شروع شده و با DOT2 ادامه پیدا کرده و نهایتا به DOT 5.1 ختم می‌شود. این در حالی است که DOT 3 و DOT4 و DOT 5.1 از نوع پایه گلیکولی هستند و از پر‌مصرف‌ترین روغن ترمز‌ها‌ در بین خودرو‌های سواری شناخته می‌شوند. روغن ترمز DOT 3 زرد‌رنگ بوده و این در حالی است که روغن ترمز DOT 4 آبی‌رنگ است و از آنجای
206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم م
  206 (تیپ 2،3،5،6 و SD) ، پراید، پژو 405، پژو پارس، سمند و تندر 90 ( ال90 ):مصرف بالای سوخت در اغلب خودروها دلایل مشابهی دارند که عبارتند از:1. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه هوا رسانی به موتور را دارند، مثل فیلتر هوا. تعویض به موقع فیلتر هوا، هرچند کم هزینه است، ولی تأثیر بسزایی در کاهش مصرف سوخت دارد.2. وجود نقص در هر یک از قسمتهای موتور که وظیفه تراکم، جرقه زنی و انفجار و تخلیه را دارند. مثل تنظیم نبودن زمان بندی باز و بسته شدن سوپاپها (تایم
یکی از آپشنهای سیستم ترمز ضد قفل (ABS ) میباشد,این سیستم، یک سیستم مستقل ترمز نیست، بلکه به صورت سیستم کمکی و مکمل ABS روی خودروها نصب می شود. EBD سیستمی است که از انحراف ماشین در سطوح مختلف جلوگیری می کند. اگر در مسیری که نصف آن برف باشد و نصف آن آسفالت، ترمزگیری کنید و اگر سیستم ترمز شما فقط ABS باشد، خودرو به سمت آسفالت منحرف می شود و از مسیر حرکت خارج می شود. اما سیستم EBD مانع از این انحراف می شود و با تقسيم نیروی ترمز بین چرخ ها و کنترل آنها با توجه
 شاید بعلت خرابی سیستم ترمز و قفل کردن ناگهانی این تایرها سابیده شده است و یا به هنگام بکسل کردن و آزاد نکردن ترمز چرخ
با گرانی قیمت تایرها باید مراقب تایرها بود و بازدید چرخها در هر ماه همچین بازدید میزان لنت ترمز و دیگر قسمت ها منجمله کاسه چرخ و دیسک بعمل آید
انواع ترمز خودرو
انواع ترمز خودرو و نحوه ی کار آنها را در این مقاله بخوانید
 
انواع ترمز خودرو
امروزه با پیشرفت بسیار زیادی که در صنعت خودروسازی به وجود آمده باعث افزایش کیفیت و قدرت سیستم ترمزگیری خودرو شده است ؛ در حال حاضر تعداد زیادی از انواع ترمز خودرو موجود می باشد که از معروف ترین آنها می توان به ترمز ABS اشاره کرد ؛ ما در این مقاله قصد داریم تا به چند مدل از ترمز های خودرو اشاره کنیم پس تا پایان ما را همراهی کنید.
 
 
ترمز ABS
ترمز abs به ترم
همان‌ طور که انتظار دارید یک صندلی مخصوص دفتر کار در مقایسه با یک صندلی معمولی ویژگی های بیشتری دارد. البته معنای این
حرف این نیست که صندلی اداری وما بهتر از یک صندلی معمولی است، بلکه برای هدف متفاوتیطراحی شده است و ظاهر متفاوتی دارد.
به طو کلی تفاوت‌های صندلی مخصوص دفتر و صندلی معمولی عبارتند از:
• صندلی های معمولی ویژگی های قابل تنظیم کم تری دارند.
• صندلی های کلی ساختار صلب تری دارند.
• امکان مانور با صندلی های معمولی بیشتر است.
• صند

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها