نتایج جستجو برای عبارت :

چیز مهمی نیست

نهی از اعتماد بیجا حتی به نزدیک‌ترین افراد
ثقة الاسلام کلینی و ابن شعبه حرانی رضوان الله علیهما روایت کرده‌اند:
محمد بن یحیى، عن أحمد بن محمد، عن علی بن إسماعیل، عن عبد الله بن واصل، عن عبد الله بن سنان قال: قال أبو عبد الله علیه السلام: لا تثق بأخیك كل الثقة فإن صرعة الاسترسال لن تستقال.
امام صادق علیه السلام فرمودند: حتی به برادرت اعتماد كامل و تمام (بدون ملاحضه) مكن؛ زیرا زمین خوردن ناشی از اطمینان كردن، قابل جبران نيست.
الکافی، تالیف ثقة
 
ترک اعتیاد و روش های درمان آن
اگر چه عوارض ثانویه اعتیاد در بین گروهی از معتادین كه به دلیل فقر و تنگدستی امكان تامین هزینه زندگی خود را ندارند ،سبب می شود كه برای خرج اعتیاد خود دست به هر كاری بزنند ، نسبت به سر و وضع و بهداشت فردی بی تفاوت شوند و در یك كلام مشمول تمام صفاتی كه جامعه به معتادان نسبت می دهد باشند اما این عمومیت ندارند و اكثریت معتادان را شامل نمی شود.
 رش ، او را به وادی خلاف سوق می دهد. خوشبختانه مدتی است كه در قوانین تجدید نظ
شمارو نمیدونمم ولییی عاشققق این اهنگممممممممممممم (کسی اگه نمیدونست خوانندش کیه بگم بهش بگمم)

ایا میتونیم با هم دیگه بمونیم؟
شاید بتونیم با هم بمونیم
بیا شب های تنهایی مون رو تموم کنیم
بیا بهشت همدیگه باشیم
(اصطلاح هست یعنی بیا به هم آرامش بدیم)
یه عکس برای قاب عکسم لازم دارم
میخوام سلطنت م رو باهات تقسیم کنم
بهم بگو چی میخوای بنوشی
بهم بگو چی توی ذهنم دارم
اوه من اسمت رو نمیدونم
اما به نظر میرسه که قراره عوض بشه
تو حتما نباید معشوقه من باشی
چيزی که این روزها -می‌شود به ۱۰ سال گفت این روزها؟- بخش مهمي از مغزم را اشغال کرده این است: چطور کسانی را دوست می‌داریم، در حالی که با تمام وجود می‌دانیم با آنان آینده‌ای در انتظارمان نخواهد بود؟ با آن عنصر محرک کار دارم، همان که کاری با تو می‌کند که به خودت بگویی غرور چيز مهمي نيست، عزت نفس مهملی است که روانشناسان برای کاسبی از خودشان در آورده‌اند، توهین یک مقوله نسبی است، بی‌محلی می‌تواند از سر علاقه باشد و چندین گزاره مثل اینها. 
اما چ
 
عجب سرماییگاهی دلگرمی یک رفیق معجزه ای می کندکه گویی خداروی زمین کنارت لبخند میزند


•در حنجره‌ام شور صدا نيست رفیق / یک لحظه دلم ز غم جدا نيست رفیقبگذار که قصه را به پایان ببرم / آخر غم من یکی دو تا نيست رفیق


جملات زیبا در مورد رفیق
•سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نيستگر در این خلوت بمیرم، هیچ کس آگاه نيستمن در این دنیا به جز سایه ندارم همدمیاین رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نيست


جملات زیبای رفیق فابریک

آیا از اینکه بدانید آب ساده بخش مهمي از رژیم چالش ده روزه را تشکیل می دهد، متعجب خواهید شد؟ آب بخش حیاتی و مهمي از وجود هر موجود زنده ای را تشکیل می دهد و در واقع تنها عنصر بدن است که بیشترین مقدار از آن در بدن یافت می شود. ۷۶% از مغز، ۹۰% از ریه ها و ۸۴% از خون ما از آب تشکیل شده است همچنین پلاسما خون نیز تا ۹۸% از آب تشکیل شده است.
ادامه مطلب
ساختمان ها عناصر مهمي در شهر هستند که نقش پر اهمیتی در ایجاد و شکل گیری حال و هوای فضا شهری دارند. برخی از ساختمان ها ممکن است در ایجاد یک دورنمای زیبای شهری عنصر مهمي به شمار روند و گاه حتی به نمادی از یک شهر تبدیل شوند. بدیهی است اهمیت آنها در شب نیز کمتر از روز نيست. ویژگی های فرمی، جنس ، بافت و رنگ ساختمان ها می تواند به کمک نورپردازی بارز شود. نورپردازی نما در یک ساختمان در صورتی موفق خواهد بود که نه تنها ظاهر زیبایی را به نمایش بگذارد، بلکه
 من کلا امار یه عده رو نگه میدارم چون به قضاوت در اینده کمک میکنه
حسودها گروه اول هستن
فضول ها گروه دوم هستن
کسایی که تو براشون خیلی مهمي ولی به هر دلیلی سعی میکنن زیاد نشون ندن که تو براشون مهمي
در این راستا حتی از تحقیرکردنت هم استفاده میکنن!
من خیلی دوست دارم بدونم عاقبت این ادمها چی میشه.
مثلا این وایتها یا کسایی که از کالچر اونها بیرون اومدن خیلی محافظه کارن
تو و صد نفر دیگه براشون مهمي
فقط دوست ندارن نشون بدن که تو مهمي براشون
ظاهرا بی مح
در توضیح میرزا بنویس» آمده که  کسی که کار اداری مهمي ندارد و مثلا مشغول سواد برداری یا دفتر نویسی و مانند آنست». هرچند که کاتب نيستم و الان هم قرون ماضیه نيست ولی چيزی که مطرحه این رونویسی هستش. دنیای من، دنیای یک بچه‌ایه که با اسباب‌بازی‌هاش مشغوله و فکر میکنه که داره کار مهمي انجام میده. خودش رو همیشه در حال تفکر میبینه. در پی کشف حقیقت. اما من از تفکر خالی‌ام. هر چيزی که هست رونوشتی از چيزهاییه که بهشون برخورد میکنم. کتابی که خونده میش
 ازدواج هدف زندگی نيست حتی تنها راه خوشبختی و تکامل نيست. ازدواج اگر چه مسیر مهمي در رسیدن به مقصد است ولی تنها راه نيست. اگر کسی تنها راه خوشبختی را ازدواج بداند آن وقت تحت فشارهای اجتماعی مجبور است به هر ازدواجی تن دهد تا بدبخت نماند. 
درحالی که ازدواج موفق و با شناخت کافی می تواند راه رشد را تسهیل کند، در غیر اینصورت خود ازدواج مانعی بر سر راه تکامل و خوشبختی است.
کیسه وسایلشو برداشت و انداخت رو شونه ش و راه افتاد.
اما بعد از چند قدم وایساد و انگار بخواد یه موضوع مهمي رو بهم بگه، آهسته و شمرده گفت:
عمه! یه آدمایی هستن که آشغالا رو جمع میکنن و میریزن تو کیسه ی بزرگ، بعد اینجوری -دوباره کیسه رو انداخت رو دوشش- با خودشون میبرن.
و بعد راه افتاد و رفت.
 
عین یه پیرمرد دانا که بخواد بهت یه دریافت مهمي رو از زندگی بگه!
دخترکوچولوی من امشب تماس گرفت اعتراف کنه.
گفت خانوم اگر عشق نيست چی هست که هروقت به یادشم یا کنارشم دوست دارم سیگار بکشم. 
یه صدای بلند از درون فاطمه به دانش آموز 17 ساله ش میخواست بگه آخه کوچولو؛ تو از زندگی چی میدونی؛ کی از عشق برای شما امامزاده ساخته؟ 
دخترکم، بزرگ میشی و میفهمی عشق چندان هم اتفاق مهمي نيست.
تاکید رسول خدا صلی الله علیه و آله بر خلافت امیر المومنین پس از خود (به روایت اهل سنت عمری)
ابن ابی عاصم شیبانی از علمای اهل سنت عمری روایت کرده است:
۱۱۸۸- ثنا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّی، حَدَّثَنَا یَحْیَی بْنُ حَمَّادٍ، عَنْ أَبِی عَوَانَةَ، عَنْ یَحْیَی بْنِ سُلَیْمٍ أَبِی بَلْجٍ، عَنْ عَمْرِو بْنِ مَیْمُونٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صلی الله علیه وسلم لِعَلِیٍّ: " أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُ
قبلا ها می نوشتم. یکسری چرندیات که حتی خودم هم نمی خواندمشان. بعد ها تصمیمی سرنوشت ساز گرفتم. بله؛ نوشتن و قلم و دوات را کنار گذاشتم. جدا تصمیم مهمي بود. این که بگذاری افکارت در گنداب ذهنت بپوسند و فاسد شوند جدا تصمیم مهمي ست. بس بود تراوش فاضلاب افکار در قالب کلمات. کلمات هر کدام فرزند نویسنده اند و من راستش به ازدیاد نسل معتقد نبودم.
 دستگاه چاپ، این دستگاه چاپ لعنتی؛ که مثل یک زایشگاه کثیف و بدبو چهان را پر از کلمه کرد. احساس کردم وقتش است که
یکی از شایعترین نقایص حین تولد کاهش شنوائی یا نا شنوائی (مادرزادی) است که می تواند 3 نفر از هر 1000 کودک متولد شده را درگیر کند. نقص های ژنتیکی به ارث رسیده، نقش مهمي در کاهش شنوائی مادرزادی بازی می کنند ومسئول 60 % کری شیرخواران هستند. اگرچه اطلاعات دقیق در دسترس نيست، محتمل است که ژنتیک نقش مهمي در کاهش شنوائی افراد پیر نیز دارد. نقص های ژنتیک به ارث رسیده تنها یک عامل مسئول کاهش شنوائی و ناشنوائی هستند که هردو می توانند در هر مرحله ای از طول زند
اعتراف ابی بکر به حرامزادگی دشمنان اهل بیت علیهم السلام
خوارزمی، عاصمی مکی و طبری از علمای اهل سنت عمری روایت کرده‌اند:
۲۹۱ـ وبهذا الاسناد عن أبی سعد السمان هذا ، أخبرنی أبو سعد أحمد بن محمد المالینی ـ بقراءتی ـ علیه حدثنا أبو بكر محمد بن حیان الدیر عاقولی حدثنا محمد بن الحسین بن حفص الاشنانی ، حدثنا محمد بن یحیى الفارسی ، عن سلیمان بن حرب ، عن یونس بن سلیمان التمیمی ، عن أبیه ، عن زید بن یثیع قال : سمعت أبا بكر الصدیق (اندیق) یقول : رأیت رسو
هفت برتری امیر المومنین علیه السلام در کلام حضرت پیامبر صلی الله علیه و آله (به روایت اهل تسنن)
حافظ ابی نعیم محدث و عالم بزرگ اهل تسنن روایت کرده است:
حَدَّثَنَا إِبْرَاهِیمُ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ أَبِی حُصَیْنٍ، ثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللهِ الْحَضْرَمِیُّ، ثَنَا خَلَفُ بْنُ خَالِدٍ الْعَبْدِیُّ الْبَصْرِیُّ، ثَنَا بِشْرُ بْنُ إِبْرَاهِیمَ الْأَنْصَارِیُّ، عَنْ ثَوْرِ بْنِ یَزِیدَ، عَنْ خَالِدِ بْنِ مَعْدَانَ، عَنْ مُعَاذِ بْنِ
مصرف عسل، کیوی و پرتقال در هوشیاری ذهن نقش مهمي بر عهده دارد
پزشکان مصرف عسل، کیوی و پرتقال در هوشیاری ذهن نقش مهمي بر عهده دارد. آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیم از جمله مواد معدنی هستند که در عملکرد سلول‌های عصبی نقش مهمي بر عهده دارند . ادامه مطلب مصرف عسل، کیوی و پرتقال در هوشیاری ذهن نقش مهمي بر عهده دارد ادامه مطلب .
یا غیاث المستغیثینفصل اول :کلیات و اصول تفکر و تعقل
۲.کدام مهم است؟ کدام مهمتر است؟
گاهی ما در زندگی بسیاری از امور مهمتر زندگی را فدای امری مهم میکنیم صرفا به دلیل اینکه کار خوبی است. بدون اینکه آن کار را در کنار کارهای دیگر بسنجیم و مهمتر را پیدا کنیم.
ما میتوانیم مهمي را از دست بدهیم تا مهمتری را حفظ کنیم، لذا به خاطر هر مهمي زندگی را بحران زده نکنیم.بزرگی فرموده اند:از ما عمل چندانی نخواسته اند مهمتر از عمل کردن عمل نکردن است.
اخبار مهمي در مورد پرونده انتخابات
نور و محمودآباد در راه است؟
آیا
پست‌های مینی‌مال و عکس‌محور که این چند روز در کانال دکتر عبدالوحید
فیاضی بارگذاری شده، به این معناست که اخبار مهمي در مورد پرونده انتخابات
نور و محمودآباد در راه است؟مثال: برگرفته شده از majles98.blog.ir
محتوای استاندارد و عالی  مهم‌ترین فاکتور در رتبه‌بندی سایت است برای اینکه در افزایش ترافیک سایت نقش مهمي را ایفا کرده و سایر موارد را نیز به خود وابسته می‌کند. محتوا باید فقط برای مخاطب و با هدف کمک به او در یافتن پاسخ سؤال‌ها و حل مشکلات نوشته شود. به نظر شما چگونه یک محتوای بی‌نظیر بنویسیم؟ بسیاری از شما پیش خود می‌گویید تولید محتوای مطلوب کار آسانی نيست زیرا نیازمند رعایت فاکتورهای مهمي است که هر کسی از عهده آن برنمی‌آید. همین امر سب
 آسیب‌پذیری مهمي در آپدیت جدید اپ توئیتر برطرف شد
توئیتر دیروز در اطلاعیه‌ای از انتشار آپدیتی برای اپلیکیشن اندروید این شبکه اجتماعی خبر داد که آسیب‌پذیری خطرناکی را برطرف می‌کند. این آسیب‌پذیری به هکرها اجازه می‌دهد کنترل حساب کاربری فرد را در دست بگیرند و از طرف او توئیت یا پیام خصوصی ارسال کنند. به‌علاوه، این آسیب‌پذیری دسترسی به اطلاعات غیرعمومی فرد را هم در اختیار مهاجمان قرار می‌دهد.
واضح محو که این بیانیه داخل خصوص چه چيزی است و از طرف دیگر مشهود نيست آنچه برای ترامپ بنیادی است برای دیگران حزن بنیادی باشد ولی یکی از پیش بینی ها این است که وی درون باره کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده داعشبیانیه خواهد داد.
 
⭕️ سه سوال مهمي که بعد از اظهارات شجاعانه حاجی‌زاده ایجاد شده است: ١- چه کسی گفته موشک‌های کروز به سمت کشور آمده؟ ٢- مسؤل اختلال در تماس اپراتور با مرکز چه کسی است؟ ٣- چه کسی مجوز پروازها در آن شرایط [جنگی] را داده بود؟
ادامه مطلب
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که بغداد به نتایج مهمي درباره ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس دست یافته است.
 به گزارش شیعه نیوز»، عبدالکریم خلف» سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق اعلام کرد که کمیته تحقیق درباره ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس به نتایح مهمي دست یافته است.
ادامه مطلب
ویکی پدیاهای خارجی هم نقش مهمي در اطلاع رسانی دارند.
مثلا میوه درمانی یکی از زمینه هایی هست که نقش مهمي در سلامت مردان دارند .
در واقع سلامت میوه ها تضمین کننده ی سلامت افراد هست.
می توانید نیم نگاهی به این صفحه داشته باشید.
https://ms.wikipedia.org/wiki/Pengguna:Sertbvrt12
خِرد» متفاوت است از انباشتنِ اطلاعات. اما، گمان کنم، خِرد واقعی در مواجهه دقیق با اطلاعات، یا همان دانش، اتفاق می‌افتد. بی‌دانش، تجربه ما محمولی‌ خالی‌ست، و بنابراین، از ارزیابی خود ناتوان است. تجربه، و شهود، در طی سال‌ها تربیت می‌یابد. این تربیت‌شدن، به‌معنای گیرافتادن در چرخه قناعتِ به یک دیدگاه -هرچند دیدگاهی منطقی- نيست، که خودش از عوامل مهم گرفتاری در بند تکرار است؛ یا، این تربیت، به‌معنای دوری از عصیان‌گری نيست. یا، به‌معنای
دقت کردین چن وخته من رد دادم؟
خیلی پستام داغون شده!
همش مزخرف میگم!
یکم دیگه
کم مونده
خب تحمل کنین
.
:|
اصن همینه که هس !
و نمیدونم چرا همش فک میکنن من از اوشون بزرگترم؟!
و چراهایی که بازم نمیدونمشون!
و راستی
این دل تنگیایی که بهم فشار میاره و اینجا تخلیه میکنمو میشه انکار کنین؟!چيزِ مهمي نيست!و به اون شخصِ خاصی که شما فک میکنین ربطی نداره!
:)
من در این یک سال اخیر. و به طور دقیقت تر از دی ماه سال پیش اشتباهات زیادی کردم! البته اشتباه که نمی شود گفت! آدم اول کار فقط یک تصمیم می گیرد. به همین سادگی. یک "تصمیم" . با اطلاعات ناقصی که دارد. با همه  چيزهای که آخر کار می داد و یادش می رود که اول کار این همه را نمی دانست. گذشته ای که آن موقع هنوز اتفاق نیفتاده بود و او هم کف دستش را بو نکرده بود و با اطلاعات ناقصی که به دستش آمده بود، داشت بهترین تصمیم را می گرفت.
این ها همه درست. ولی نکته ی مهم
وقتی که صحبت از چربی می شود، باید در نظر داشت که یک نوع از چربی‌ها وجود دارد که حتما باید در رژیم غذایی خود بگنجانید، و آن چربی اسیدچرب اُمگا۳ »است. اسیدهای چرب امگا ۳، که به n-3 fatty acids شهرت دارند، اسیدهای چرب اشباع نشده ای هستند که نقش مهمي را در سلامت بدن ایفا می کنند. با این وجود کمبود امگا ۳ نیز باعث بروز برخی مشکلات و بیماری هایی می شود .
سه نوع اسید چرب امگا ۳ وجود دارد: اسیدهای چرب آلفا لینولنیک که در روغن‌های گیاهی و اسید ایکوزاپنتانو
اینی که میخوام بگم چيز مهمي نيست ولی خب چون نسبت بهش حس بدی دارم میگم
چند وقت پیش لیمو یه پست گذاشت که اگه بفهمین یکی از دوستاتون همجنسگرا و یا بایه چیکار میکنید
اون موقع نمیدونم چه فکری میکردم که اون جوابو دادم. نمیدونم شاید چون هنوز مطمئن نبودم ( و هنوز نيستم) و نمیخواستم کسی چيزی که خودم هنوز ازش خبر ندارم رو بفهمه ولی خب الان میگم
عاقا من خودم هنوز مطمئن نيستم که استریتم یا نه
تا دوسال دیگه یا به عنوان بای کام اوت میکنم یا میفهمم همه ی اینا
من در این یک سال اخیر. و به طور دقیقت تر از دی ماه سال پیش اشتباهات زیادی کردم! البته اشتباه که نمی شود گفت! آدم اول کار فقط یک تصمیم می گیرد. به همین سادگی. یک "تصمیم" . با اطلاعات ناقصی که دارد. با همه چيزهای که آخر کار می داند و یادش می رود که اول کار این همه را نمی دانست. گذشته ای که آن موقع هنوز اتفاق نیفتاده بود و او هم کف دستش را بو نکرده بود و با اطلاعات ناقصی که به دستش آمده بود، داشت بهترین تصمیم را می گرفت.
این ها همه درست. ولی نکته ی مه
یه نکته ی خیلی مهمي که فهمیدم تو علوم پایه این که اصلا مهم نيست یه مطلب رو کاملا حفظ بشی یا نه ، فقط باید تند تند رد بشی و بره ! چون اول این که بعدا تو دوره بهش میرسی و چه بهتر که وقت کنی دوره کنی و دو این که اونقدرا وقت نيست و زمان داره عین برق و باد میگذره ، من اولش با صبر و حوصله میخوندم ،‌بعدترش فهمیدم خیر وقت این کارا نيست اصلا ! .‌‌.‌. هربار هم که میخوام جا بزنم و بگم امروز یکم بیشتر استراحت کن ، فورا نوشته های وبلاگ گوشواره های گیلاس میاد تو
یک حقیقت مهمي وجود دارد که گاهی از چشم بعضی ها پنهان می ماند و از کثرت وضوح مخفی میشود. آن حقیقت یک حقیقت درخشانی است و آن، این است که در چالشِ چهل ساله بین ایران و آمریکا، طرفی که مغلوب شده آمریکا است، طرفی که پیروز شده جمهوری اسلامی است؛ این حقیقتِ بسیار مهمي است. 
یک حقیقت مهمي وجود دارد که گاهی از چشم بعضی ها پنهان می ماند و از کثرت وضوح مخفی میشود. آن حقیقت یک حقیقت درخشانی است و آن، این است که در چالشِ چهل ساله بین ایران و آمریکا، طرفی که مغلوب شده آمریکا است، طرفی که پیروز شده جمهوری اسلامی است؛ این حقیقتِ بسیار مهمي است. 
امروز روز اول بود. فردا روز مهمي ست. هفته ی پیش رو هفته ی مهمي ست. دارم مطیعی گوش می‌دهم. الهی العفو می‌دونم این صدای لرزونو دوس داری الهی العفو می‌دونم این گدای حیرونو دوس داری الهی العفو می‌دونم این دل پشیمونو دوس داری.

بعد از مدت ها توسل خواندم. الهی الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . الهی بفاطمه . 
در اینبخش با 10 نشانه هک شدن گوشی موبایل آشنا میشویم. تا قبل از ظهور موبایل های هوشمند هک شدن گوشی مساله چندان مهمي بـه شمار نمی آمد، اما حال و با گسترش و پیشرفت تکنولوژی راه های زیادی برای هک کردن تلفن های هوشمند و سرقت اطلاعات وجوددارد، موبایل مـا حاوی اطلاعات مهمي درمورد زندگی خصوصی مـا می‌باشد اما از کجا بفهمیم تا بحال هک شده ایم یا خیر؟ با مـا همراه باشید.
در این پست به ادامه مطلب " 8 کلید اصلی برای ساخت وب سایت که باید توجه کرد " پرداخته ایم ، فکر کردیم که شاید لازم باشد با چند ویژگی اضافی که ممکن است بخواهید در هر فروشگاه اینترنتی وجود داشته باشد آشنا شوید و کمی بیشتر دل به دریا بزنیم. شما وب سایت هایی می سازید که دارای فروشگاه های آنلاین هستند ، برای اطمینان از اینکه بازدید کنندگان تجربه خوبی در فروشگاه شما داشته باشند و به مشتری ثابت (کاربر نهایی) تبدیل شوند نیاز به ملاحظات مهم بر روی وب سایت
المیرا دهقانی ویکی پدیا | المیرا دهقانی متولد چه سالی است
المیرا دهقانی ویکی پدیا
المیرا دهقانی ویکی پدیا
نام اصلی : المیرا دهقانی دولت آبادی
متولد : 5 شهریور 1370 شیراز
محل زندگی : تهران
زمینه فعالیت : سینما و تلویزیون
پیشه : بازیگر
مدرک : فوق لیسانس صنایع غذایی
شروع فعالیت : 1388 تاکنون
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها