نتایج جستجو برای عبارت :

هوشمند سازیب کار صمدی

خانه هوشمند چیست؟ویکی پدیا، درباره اینکه خانه هوشمند چیست و اتوماسیون خانگی یعنی چه، اینطور می نویسد که:
خانه هوشمند یک فناوری نوظهور و در حال گسترش است. خانه هوشمند در پایین‌ترین سطح خود می‌تواند به همهٔ خدماتی اشاره داشته باشد که بدون دخالت صاحب‌خانه عملی را در محیط خانه اجرا می‌کنند»
چیزی متوجه شدید؟!بله، قرارمان سرجای خودش باقی ست. قرار است به زبان ساده با شما درباره هوشمند سازی صحبت کنیم و بگوییم که خانه هوشمند چیست ؟
پس بی خیال وی
امکانات ساختمان هوشمند
 شامل :
کنترل هوشمند روشنایی
کنترل هوشمند سیستم گرمایشی و سرمایشی
سیستم امنیتی هوشمند
سیستم آبیاری هوشمند
 
کلمات کلیدی : خانه هوشمند - هوشمند سازی ساختمان - ساختمان هوشمند - هوشمند سازی - هوشمندسازی - هوشمندسازی ساختمان
خانه هوشمند آکووکس و تجهیزات هوشمند این برند
یکی از بهترین برند های هوشمند سازی برند  آکووکس بوده که به دلیل استفاده بسیار راحت  از آن در بین همگان بسیار محبوب شده است.
 خانه هوشمند آکووکس  با مجموعه‌ای از محصولات متنوع از اینترکام‌های هوشمند تا مانیتور یا پنل هوشمند و غیره یکی از برندهای مشهور تولیدکننده‌ی سیستم‌های خانه‌ هوشمند در جهان است.
اینترکام آکووکس می‌تواند برای سیستم روشنایی، کنترل آب و هوا، آلارم و کنترل صوتی از یک پنل
معرفی قفل هوشمند
در قفل هوشمند دیگر نیازی به داشتن کلید برای باز و بسته کردن درب ندارید. با قفل هوشمند شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود، اثرانگشت یا حتی حسگر شناسایی چهره درب را باز کنید. این در حالی است که قفل هوشمند همچنین می‌تواند با استفاده از وارد کردن رمز به صورت دستی درب را به روی صاحب‌خانه باز کند. عموما قفل هوشمند یا قفل دیجیتال دارای پروفایل های مختلفی است که می توانید برای تک تک اعضا رمز ، اثر انگشت و چهره گوناگون تعریف کنید.
 
 
تفاوت اصلی خانه های هوشمند با خانه های معمولی در این است که همه ی وسایل در خانه های هوشمند به یکدیگر متصل هستند و با یک دستگاه مرکزی کنترل می شوند. کنترل آب و هوا، چراغ ها، لوازم، قفل ها و انواع مختلفی از دوربین ها و مانتیورهایی که می توانند به خانه های هوشمند و خودکار اضافه شوند از هر جای خانه و حتی دور از خانه قابل کنترل می باشند.
 
 
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون
تکنولوژی خودرو‌های هوشمند چیست؟ 
خودرو‌های هوشمند یکی از مصادیق شهر هوشمند به حساب می‌آید تا از طریق واگذاری کنترل خودرو از انسان‌ها به رایانه‌ها شاهد کاهش تصادفات باشیم.
خودرو هوشمند
شمردن مزیت‌های خودروهای هوشمند کار سختی نیست. از استفاده کردن گوشی برای گرم کردن کابین در زمستان تا تنظیم محدودیت سرعت برای رانندگان جوان، کنترل از راه دور .
معرفی خودرو هوشمند تویوتا مدل کانسپت آی 
خودرو بر اساس دو رویکرد طراحی شده است: 1.طراحی س
بهترین سیستم های هوشمند هتلی باید چگونه باشند؟ و عملکرد مناسب آنها به چه صورت است ؟از کجا بفهمیم سیستم ها هوشمند هستند ؟
اینه ها همه سوالاتی است که شاید خیلی از شماها دوست داشته باشید بدونید که هتل هوشمند چطوری معروف و خدماتی بی نظیر ارائه میدهند.
ادامه مطلب
 
کاربران گرامی ،در این بخش پاورپوینت بسیار حرفه ای و با کیفیت با موضوع خودرو هوشمند در ۱۶ اسلاید قابل ویرایش اماده دانلود گردیده است که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت خودرو هوشمند ،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
– مطالبی که قراره در ادامه با آنها آشنا شویم:
* مقدمه* خودرو هوشمند چیست؟* تاریخچه خودروی هوشمند* نحوه کار خودروهای هوشمند*آپشن های خودرو
شرکت مشاوران رهنما فردای خوزستان اولین و معتبر ترین شرکت خانه هوشمند در اهواز
شرکت مشاوران رهنما فردای خوزستان از آغاز فعالیت خود در سال ۱۳۹۰ با برگزاری همایش های مختلف به معرفی فناوری خانه هوشمند در اهواز پرداخت. همچنین با شرکت در تمامی نمایشگاه های صنعت ساختمان، علاوه بر انبوه سازان محترم، عموم مردم را نیز با سیستم هوشمند سازی خانه در اهواز آشنا کرد.
تعداد پروژه های خانه هوشمند در اهواز که به دست کارشناسان توانمند و پر تلاش این شرکت به س
تاچ برد یا تلویزیون هوشمند لمسی
تاچ برد مجموعه ای از یک تلویزیون ،سیستم هوشمند ،ویک کامپیوتر است که بدون پروژکتور وکابل کشی به عنوان یک تابلو وایت برد هوشمند استفاده میگردد.
مزیت این تابلو قابل حمل بودن آن است که در وایت برد های هوشمند معمولی این امکان وجود ندارد ونیاز به تنظیم چهار نقطه نیست.
 
دامداری هوشمند| آفرینش سیستم های پویا
اجزای اصلی سامانه دامداری هوشمند را ریدرهای بردبالا (UHF Reader) ، تگ های متصل به گوش دام ، هند هلد (جهت ذخیره و یا جمع آوری اطلاعات هر دام) و نرم افزار تشکیل میدهند.
هوشمندسازی گاوداری ها - سیمرغ هوشمند انرژی
امروزه یکی از صنعت های مهم کشور ما صنعت دامداری می باشد که مهمترین آنها گاوهای . حدامکان در گاوداری ها سیستم های هوشمند به کار ببریم تا بتوانیم از مخارج اضافی اعم .
صفر تا صد هوشمند سازی گاوداری با ق
خانه هوشمند امروزه بسیار مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است از جمله سازندگان ساختمان ها و همچنین مصرف کنندگان آن.هنگامی که اینترنت همه گیر شد شاید کمتر کسی به خانه های هوشمند مبتنی بر اینترنت فکر میکردند ولی اکنون با کمک گوشی های هوشمند و اینترنت پر سرعت و در دسترس میتوان خانه ها را از راه دور کنترل کرد. خانه هوشمند ABB یکی از مطرح ترین برندهای ساختمان هوشمند در جهان است که با کیفیت فوق العاده زیاد خود توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت ه
هوشمند سازی ساختمان یکی از مواردی است که میتواند سبب لوکس شدن ساختمان گردد عمدتا مخاطبان هوشمند سازی به فاکتور لوکس شدن ساختمانشان بیشتر از فاکتورهای دیگر ایمنی و امنیتی اهمیت میدهند اما در هوشمند سازی ساختمان همه این موارد یکجا به ساختمان اعطا شده و ساختمان هوشمند نه تنها لوکس است بلکه ابمنی آن هم بیشتر و از نظر امنیت ساختمان بروز تری است
 
 
لطفا به لینک زیر سر بزنید
هدفون‌های بی‌سیم پس از گوشی‌های هوشمند بزرگ‌ترین سهم از بازار را خواهند داشت
 
 
تا سال ۲۰۲۳ میلادی لوازم صوتی شخصی از هدست‌های بی‌سیم استریو (TWS) گرفته تا هدفون‌ها، سریع‌ترین رشد را در میان دستگاه‌های هوشمند خواهند داشت.
وب‌سایت تحلیلی Canalys، گزارش جدیدی را منتشر کرده و در این گزارش پیش‌بینی می‌کند در طی چند سال آینده لوازم صوتی شخصی، سریع‌ترین رشد را در میان دستگاه‌های هوشمند خواهند داشت، اما گوشی‌های هوشمند همچنان جایگاهشان ب
مولتی تک
قبل از هر چیز درباره سیستم های هوشمند مولتی تک براتون مختصر توضیح میدهم. شرکت مولتی تک یک شرکت هوشمند ترکیه ای است که محصولات متنوعی در رابطه با خانه های هوشمند و مدیریت خانه های هوشمند و تجهیزات ساختمان های هوشمند از قبیل پنلهای لمسی هوشمند ,پنلهای روشنایی , پنل های هوشمند هتلی از قبیل کارت هولدر , درب ضد سرقت , سیستم هوشمند صوتی , کارتهای روشنایی , آیفون تصویری , دوربین مدار بسته , سوئیچ شبکه , کنترلر های پرده و   را در محصولا
 هوشمند سازی یکی از مواردی است که در سال های اخیر خیلی نامشان را میشنویم، تجهیزاتی مانند تلویزیون های هوشمند، تلفن هوشمند و قفل هوشمند. اما چه ویژگی ای در این وسایل وجود دارد که باعث میشود که با این پسوند آنها را صدا کنیم ، مفهموم هوشمند سازی چیست و چرا باید از این تجهیزات استفاده کنیم. در این نوشته در این باره توضیحاتی را در اختیارتان قرار خواهیم داد.
به این دلیل به این تجهیزات هوشمند گفته میشود که در آنها از ویژگی هایی مشابه رفتارهای انسان
رانندگان عزیزی که به صورت بین شهری و جاده ای فعالیت می نمایند ، برای دریافت کارت هوشمند خودروی خود باید یک سری اقدامات لازم را انجام دهند . چون دستورالعمل وم داشتن کارت هوشمند خودرو از امسال اجرایی می شود و برای رانندگانی که دارای کارت هوشمند نیستند بارنامه صادر نمی شود و پلیس راه موظف به توقف خودرو می شود .
مدارک لازم برای صدور کارت هوشمند رانندگان برون شهری :
-  کمترین مدرک تحصیلی افراد باید داشتن مدرک تحصیلی پنجم دبستان باشد .
- افرادی که
♦️سازوکار جدید برای افراد فاقد کارت ملی هوشمند
 سازمان ثبت احوال:
کارت‌های ماقبل سال ۹۷ از اعتبار ساقط هستند به همین دلیل ظرف دو، سه روز آینده از نظر حقوقی وضعیت را بررسی خواهیم کرد تا برای افرادی که مراجعه نکردند سازوکاری فراهم شود تا بتوانیم برایشان اوراقی صادر کنیم تا در حین ثبت‌نام آنها در اختیارشان قرار گیرد.
صدور کارت هوشمند با تأخیر انجام می‌شود و آن هم به دلیل مشکلاتی است که در تأمین بدنه کارت همچنان وجود دارد.
محل ثبت نام کارت ه
تعمیرات ساعت هوشمند را می توان یکی از دستگاه هایی بشمار آورد که نیازمند دقت و توجه بالایی دارد. تعمیر قطعات ساعت هوشمند، آی سی ساعت هوشمند، تعمیر تغذیه ساعت هوشمند، تعمیر آنتن، وایرلس، باتری و آی سی شارژ از مواردی است که به هنگام خرابی ساعت هوشمند با آن مواجه شده و نیاز به تعمیر آن دارید. تعمیر ساعت هوشمند اپل و سامسونگ به هنگام باز و بسته کردن آن نیازمند نکاتی است که در صورت رعایت نکردن آن باعث صدمه یه ساعت می گردد.
 
 

ادامه مطلب
اگر به تازگی تصمیم به نصب کرکره هوشمند گرفته اید با مرکز خدمات کرکره برقی "ایران کرکره" تماس بگیرید.(02155449064)
ما بهترین نصاب کرکره برقی را در کوتاه ترین زمان نزد شما اعزام می نماییم. تمامی نصابان ایران کرکره دارای سال ها سابقه حرفه ای در زمینه خدمات کرکره هوشمند می باشند.
برای کسب اطلاعات بیشتر پیشنهاد می کنم مقاله "معرفی کرکره هوشمند" را مطالعه نمایید.
برای مشاهده یکی از پروژه های ایران کرکره از لینک زیر دیدن نمایید:
"نصب کرکره هوشمند در عباس
طرح توجیهی اتاق پرو هوشمند – استارتاپ استرالیا
طرح توجیهی هوشمند سازی اتاق پرو توسط شرکت XOX که در استرالیا مستقر است به ما واگذار شد. ازآنجایی‌که کشور استرالیا اهمیت بالایی به طرح‌های نوآورانه می‌دهد ، بهشت شرکت‌های استارتاپ است . این طرح توجیهی برای همکاری با یک شرکت که داری 160 نمایندگی خورده فروشی لباس نه ، مردانه و بچه‌گانه در سراسر استرالیا و نیوزیلند است و قصد دارد تا هوشمند نمودن اتاق پرو تمام نمایندگی فروش این شرکت از طریق سیس
وایت برد هوشمند
 
عرضه وایت برد های هوشمند با کیفیت بالا،قابل اتصال به اینترنت،وصل به چاپگر،از2تا 10 کاربر.
 
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید09121144229
تاچ برد
یک سیستم کامل شامل صفحه هوشمند،کامپیوتر داخلی ،بدون نیاز به پروژکتور ،بدون نیاز به سیم کشی،بدون نیاز به تنظیم نقاط،قابل استفاده بعنوان تلویزیون
 ساعت هوشمند مدل M3

ساعت هوشمند مدل M3- شارژ شدن از طریق کابل رابط و 6 ساعت حفظ شارژ- قابل استفاده بر روی موبایل های اندروید و آیفون- دارای قابلیت اعلان تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی- محاسبه‌ی مسافت طـی شده و شمارش گام ها- پایش فعالیت‌های ورزشی از جمله دویدن و .- دارای صفحه نمایش رنگی- دارای سنجش فشار خون- قابلت امکان انتخاب تم- شمارشگر ضربان قلب- اتصال از طریق بلوتوث- امـکان تنظیم هشدار- پایش وضعیت خواب- هشدار عدم تحرک- محاسبه‌ی کالری- مقاوم د
وبلاگ هوشمند سیستم درنظر دارد تا اطلاعات جامع و کاملی درخصوص سیستم های هوشمند ، دیتالاگر آنلاین، خرید دیتالاگر ، قیمت دیتالاگر و . برای مخاطبان محترم منتشر نماید. امید به این که بتوانیم در جهت آگاهی شما مخاطبان گرامی مثمرثمر باشیم .
موفق باشید
حجم زباله ها در شهرهای بزرگ بسیار زیاد است و این یک معضل همیشگی برای سازمان های پسماند و شهرداری هاست. پر شدن سطل ها و سرریز شدن زباله از صحنه های آشنا در شهرهای پرجمعیت است.
یکی از راهکاهای کارآمدی که برای رفع این معضل مطرح شده است، استفاده از سطل های هوشمند است. سطل های هوشمند که چند سالی است در شهرهای پرجمعیت در کشورهای توسعه یافته استفاده می شود نتایج مطلوبی داشته است. این طرح ابتدا در شهر نیویورک استفاده شد و پس از موفقیت آمیز بودن آن در د
با وجود بازار راکد گوشی ها، فروش ساعت های هوشمند در حال افزایش است و داده های جدید نشان می دهند 14 میلیون ساعت هوشمند در سه ماه سوم سال 2019 صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 42 درصدی را نشان می دهد.
طبق آمارهای موسسه تحقیقاتی strategy analytics، اپل در بازار ساعت های هوشمند حکمرانی می کند و با صادرات 6.8 میلیون واحد اپل واچ در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، 47.9 درصد از بازار ساعت های هوشمند را در اختیار گرفته است. کمپانی کوپرتینویی در سه ماهه سوم
سنسورهای دما با تبدیل داده های مقاومت به درجه فارنهایت یا سلسیوس دمای محیط را اندازه گیری می کنند. یک قطعه ف کوچک در داخل سنسور وجود دارد که هنگام فعال بودن سنسور، جریان الکتریکی از طریق آن جریان می یابد. هر چه هوای اطراف سنسور داغ تر باشد ، مقاومت ف بالاتر می رود. سپس این مقاومت توسط ریزتراشه به عنوان یک درجه حرارت دقیق اندازه گیری و تفسیر می شود. سنسورهای دمای هوشمند کاربردهای گسترده ای دارند. آنها در دماسنج های هوشمند و ایستگاه های هوا
خانه هوشمند اورویبو و ویژگی ها و شرایط فوق العاده خرید آن
خانه هوشمند اورویبو یک سیستم هوشمند برای کنترل و مدیریت اجزای مختلف خانه است که بر پایه فناوری‌های اینترنت اشیاء (IoT) و اتصالات بی‌سیم عمل می‌کند. این سیستم قادر است تا به طور خودکار و هوشمند عملکرد اجزای مختلف خانه را کنترل کرده و تجهیزات مختلف را به هم ارتباط دهد.
ویژگی‌های اورویبو
1. کنترل هوشمند
این خانه هوشمند قابلیت کنترل هوشمند اجزای مختلف خانه را دارد. می‌توانید با استفاده
مروری بر قدرندیده‌ترین تلفن‌های هوشمند سال 2019
سال ۲۰۱۹ تلفن‌های هوشمند هیجان‌انگیز و انقلابی زیادی را به خود دید، اما مطابق معمول تمام گوشی‌های خوب این سال به موفقیت نرسیدند. ۲۰۱۹ سال گوشی‌های تاشو، 5G و دوربین‌های چندگانه بود. در بخشی از بازار، خیلی از شرکت‌ها محصولاتی را روانه بازار کردند که اصطلاحا قاتل پرچمدارها هستند؛ یعنی در مقابل قیمت بسیار پایین‌تری که دارند مشخصات خوبی را ارائه می‌کنند.
به نام خداوند جان وخرد
سلام دوستان عزیز اینجانب محمدرضا قلدمی به اتفاق شما بزرگواران و با کمک اساتید مجرب.مهربان ودلسوز که برای پیشترفت و آبادانی خانه،شهر و کشورشان از خود گذشتکی کرده اند 
در راستای تنظیم و برقراری قوانین و پروتکل های مربوط به شهر هوشمند.منازل هوشمند.صنعت هوشمند.
و برای زندگی هرچه آسان تر و بهنیه تر از نظر مصرف انرژی های تجدید ناپذیرو داشتن مدیریت خودآگاهانه و دسترسی راحت به حجم زیادی از اطلاعات موثر و ارزشمند منبابه محی
خانه هوشمند کنترل 4(Control4) یکی از نام آشناترین ها در هوشمند سازی منازل میباشد.خانه هوشمند کنترل 4 سالهای زیادی است که در راستای هوشمند سازی منازل فعالیت دارد. با محصولات  خانه هوشمند Control4 رویای یک زندگی امن و راحت و مدرن به واقعیت تبدیل میشود. 
بسیاری از ابزارهای مورد  استفاده در خانه هوشمند مانند صفحه های نمایشی که لمسی هستند،ریموت ها،کلیدها بسیاری از وسایل های صوتی و تصویری خانگی را میتوان با اپ های روی گوشی تنظیم کرد.و حتی سیستم های امنی
تلویزیون های هوشمند این روزها نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می کنند.در
تلویزیون های هوشمند علاوه بر کانال های تلویزیونی کاربران می توانند با
استفاده از شبکه بی سیم به راحتی به اینترنت متصل شوند و به محتوای آنلاین
نظیر، فیلم ها،سریال ها،وب سایت ها و دیگر محتوای موجود در اینترنت دسترسی
داشته باشند.علاوه بر این می توانند با وصل کردن فلش درایو به تلویزیون
هوشمند ،محتوای ادامه مطلب
اهداف
 هوشمند سازی چیست؟
اغلب مردم تصور می کنند که هوشمند سازی و اتوماتیک کردن و از کنترل دستی خارج نمودن ادوات، تجهیزات و مصرف کننده های ساختمانی تنها جنبه راحتی دارد ولی در کل، اهداف بسیار فراتر و والاتری را دنبال می کند.
دانشمندان و محققان در زمینه اتوماسیون نه تنها به رفاه، آسایش، زیبایی و مدرن بودن فکر می کنند بلکه علاوه بر اینها به شبکه ها، حسگرها و پردازشگرهایی جهت رسیدن به اهداف ایمنی و بهینه سازی مصرف انرژی، گزارش گیری و اهداف مدی
دابِل وِی Doubleway یک سیستم قرارداد هوشمند اتریوم بسیار امن و مطمئن و یک راه عالی و جدید برای کسب درآمد ارز دیجیتال اتریوم می باشد هیچ نیازی به سرمایه گذاری کلان نیست فقط    14دلار   + زیرمجموعه گیری که می توانید اتریوم خیلی بالایی برای همیشه کسب کنید. دابِل وِی doubleway یک برنامه ماتریس قرارداد هوشمند 8 سطحی است.
 
ادامه مطلب
دابِل وِی Doubleway یک سیستم قرارداد هوشمند اتریوم بسیار امن و مطمئن و یک راه عالی و جدید برای کسب درآمد ارز دیجیتال اتریوم می باشد هیچ نیازی به سرمایه گذاری کلان نیست فقط    14دلار   + زیرمجموعه گیری که می توانید اتریوم خیلی بالایی برای همیشه کسب کنید. دابِل وِی doubleway یک برنامه ماتریس قرارداد هوشمند 8 سطحی است.
 
ادامه مطلب
 
 
آبیاری قطره ای هوشمند روشی است عملی برای تحویل مقدار دقیق و حساب شده آب به گیاه به نحوی که بالاترین سود دهی و کمترین اتلاف منابع را میسر می سازد.
بهره برداری پایدار ضروری ترین مساله ای است که امروزه به ویژه در بخش کشاورزی باید بدان توجه شود.
در تعامل بین آب  - تامین مواد غذایی و مصرف انرژی  - آبیاری قطره ای هوشمند این توان را به کشاورزی و باغداری می دهد که بدون آسیب زدن به محیط زیست با بهره گیری حداقل از منابع خاک و آب محصول بیشتری تولید نمای

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها