نتایج جستجو برای عبارت :

میلیارد کثیف

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
در حقیقت ۳.۲ ميليارد دلار از ارز اختصاص یافته به کالاها تایید شده و کالای مربوط به ۱.۶ ميليارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی پرداختی به کشور وارد نشده است.
۴.۸ ميليارد دلار ارز دولتی بلاتکلیف است./فارس
سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۹۹@IrNews_24
[عکس 745×375]
مشاهده مطلب در کانال
در گزارش حسابرسی شده از اطلاعات مالی شرکت در سال 95، پخش با تحقق سود خالص 17 و نیم ميليارد تومانی، موفق به پوشش 103 درصدی آن شد. این مهم در حالی رویت می‌شود که درآمدهای عملیاتی شرکت با قرارگیری در محدوده 1346 ميليارد تومان، افت 14 ميليارد تومانی را در مقایسه با پیش‌بینی بیان می‌دارد؛ اما کاهش بهای تمام شده کالای فروش رفته فاصله نزدیک به 22 ميليارد تومانی در مقایسه با آخرین پیش‌بینی نهایتا رشد سود ناخالص پخش البرز را رقم زد. به اینترتیب با افزایش 9
هشت ميليارد بدهکاری داشت و دویست سیصد میلیون دارایی. پدال گاز را فشار می‌داد و خیابان را می‌گذراند که چشمش به یک پیراهن پشت ویترین افتاد. من که هشت ميليارد بدهکارم. خریدن یا نخریدنش فرقی به حالم نمی‌کنه.» رفت داخل مغازه و با یک دست کت و شلوار شیک بیرون آمد. وقت ناهار رسیده بود. به یک رستوران گران قیمت رفت. من که هشت ميليارد بدهکارم. یه غذا که چیزی نمیشه.» دل سیر از هرچه خواست خورد. شب به خانه رسید. اهل خانه را به شهربازی برد و برایشان بهترین
یکی از مهمترین کارکردهای وقف در نظام جهانی استفاده از ظرفیت موقوفات جهت اداره کردن بهینه دانشگاه‌ها است و یکی از ویژگی‌های اصلی وقف که همانا ماندگاری و بقای آن در طول سالیان متمادی است موجب شده تا دانشگاه‌های زیادی در سراسر دنیا به صورت موقوفه ساخته شده و با ساز و کار وقف مدیریت گردد.
اسامی ۷ دانشگاه برتر دنیا با پشتوانه وقف عبارتند از:
1⃣ رتبه اول: دانشگاه هاروارد با ارزشی بیش از ۳۴ ميليارد دلار
2⃣ رتبه دوم: دانشگا ییل با ارزشی بیش از ۲۵ م
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام حسن ملا امروز سه شنبه ۲۷ اسفند ماه قطعه ۲ و ۳ آزادراه همت-کرج را به کشش ٩.۶ کیلومتر گشادن کرد. این آزادراه با هزینه ای جوان پهلو ۵۵۰ ميليارد تومان احداث شده است که ۳۸ درصد از هزینه های آن صرف کردن آزادسازی و تملک اراضی شده است. کاهش سالانه ۳۷۴ ميليارد ریال داخل استفاده سوخت و ۱۱۷ ميليارد ریال داخل تصادفات از جمله مزایای این طرح است.
غمینو در پنج ماه نخست سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 9 ميليارد و 600 میلیون تومان فروش داشته که این رقم در شهریور ماه با 25 درصد افزایش، به 12 ميليارد تومان رسیده است. فروش مرداد ماه شرکت 11 ميليارد تومان بوده است.
صنایع غذایی مینو شرق در نیمه نخست سال گذشته مجموعاً 29 ميليارد تومان فروش داشته که این عدد در نیمه نخست امسال به 48 ميليارد تومان رسیده است. (65 درصد افزایش نسبت به سال گذشته)
عمده ی فروش غمینو، بیسکوئیت است. (سهم 80 درصدی از فروش این شرکت) ا
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل بورس کالای ایران از انجام 1300 ميليارد تومان معامله سکه طلا در سال جاری خبر داد و گفت: قرارداد آتی طلای آب شده در بورس کالا فعال می‌شود.

متن کامل خبر: معامله 1300 ميليارد تومانی سکه طلا
وخاور در پنج ماه ابتدائی سال جاری به صورت میانگین، ماهانه 118 ميليارد تومان درآمد تسهیلات و 70 ميليارد تومان سود سپرده داشته است. (48 ميليارد تومان تراز بانک)
بانک خاورمیانه در شهریور ماه 125 ميليارد تومان درآمد تسهیلات و 75 ميليارد تومان سود سپرده داشته است. در نتیجه تراز عملیاتی بانک 50 ميليارد تومان بوده که نسبت به میانگین امسال بهبود یافته است. با اینحال نزدیکی این عدد با میانگین تراز ماه های گذشته نشان از ثبات عملکرد بانک در درآمد های مشاع می
پرفروش ترین ها تا روز جاریآمار فروش فیلم‌های سینمایی و کم فروش و پرفروش‌ترین آنان منتشر شد .صدرنشین فروش فیلم‌های سینمایی کشورمان کماکان مطرب» است ; فیلمی که تا ظهر روز جاری به فروش ۳۸ ميليارد تومانی رسیده است .به‌دنبال جدول فروش همگی فیلم‌های سینمایی روی پرده را تا ظهر روز جاری ملاحظه کنید :فیلم فروش ( به تومان ) روزهای نمایشمطرب ۳۸ ميليارد ۹۶ روزدیده و گوش بسته ۱۲ميليارد و ۵۰۰ میلیون ۹۶ روزذیل لحاظ ۸ ميليارد و ۲۰۰ میلیون
افتتاح ۹ طرح آب وخاک در شهرستان زرند
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت:در هفته جهاد کشاورزی ۹ طرح آب و خاک با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳۴ ميليارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

 زارعی؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زرند گفت: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۹ طرح کشاورزی، دامپروری با هزینه کرد اعتباری بیش از ۳۴ ميليارد ریال که بیش از ۲۴ ميليارد ریال آن از اعتبارات دولتی است، به بهره برداری می‌رسد.
وی افزود: این طرح‌ها شامل ۴ طرح آبیاری تحت فشار و ۵ طر
زندگی الا کلنگ اع
حالم از کلمه زندگی» بهم میخوره 
زندگی یهو میبرتت بالا توی اوج 
یهو میارتت پایین و جوری میکوبتت زمین ک تا فیها خالدون ات درد میگیره
یروزی اونقدر عشقه و خوب ک دوست داری عمر جاودانه داشته باشی
یروز اونقدر حال بهم زن ک دوس داری همین ثانیه نه ثانیه بعدی تموم شه 
خیلی کثيف و چرکو اع زندگی
زندگی یه هاله ی مشکی و تاریک و کثيف و چرکو اع 
دوسش ندارم 
خیلی بد اع
مزخرف اع
خودشو دوس ندارم
ادماشو دوس ندارم
پول رو دوس ندارم
پول باعث شده اد
همشهری‌آنلاین نوشت:‌ وقتی یک خواننده سرشناس در مرفه‌ترین منطقه تورنتو در عمارتی به وسعت ۴۶۵۰ متر مربع زندگی می‌کند، باید هم روی تشکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار (کمی بیش از شش ميليارد تومان) بخوابد.
درک Drake اوایل ماه جاری میلادی از عمارت بسیار اشرافی
ادامه مطلب
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 ميليارد و 100 میلیون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9ميليارد و 100 میلیون تومان/7هفته * هزارتو:5 ميليارد و 650 میلیون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 ميليارد و 400 میلیون تومان/7 هفته * بنیامین:2 ميليارد و 700میلیون تومان/7هفته * جان دار: 1 ميليارد و 800 میلیون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 میلیون تومان /2 روز * ت
تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های سینمایی در حال اکران اعلام شد. فیلم مطرب» با گذاشتن فروش متری شیش و نیم» پرفروش ترین فیلم سال 98 شد تا کنون شده است. * مطرب:29 ميليارد و 100 میلیون تومان/7 هفته * چشم و گوش بسته: 9ميليارد و 100 میلیون تومان/7هفته * هزارتو:5 ميليارد و 650 میلیون تومان/9 هفته * منطقه پرواز ممنوع:4 ميليارد و 400 میلیون تومان/7 هفته * بنیامین:2 ميليارد و 700میلیون تومان/7هفته * جان دار: 1 ميليارد و 800 میلیون تومان/ 2 هفته * زیر نظر: 800 میلیون تومان /2 روز * ت
بازاری به وسعت پنج ميليارد تومان منتظر شماست.برای ورود و کسب درامد:.اپلیکیشن هفتاد سی رو نصب کنمشخصاتت رو کامل کن و ثبت نام کنشارژ بخر ، قبض تو پرداخت کن و تراکنش کندوستات رو دعوت کن.هفتاد درصد سود تراکنشهای شما و زیر ممجموعه به شما تعلق داره.راستی استفاده از کد معرف اامیه.کد معرف:miluner_shooخوبه می تونید استفاده کنید بجنبید که بازار رو از دست ندین.
نشریه فوربس طبق روال گذشته اقدام به معرفی ثروتمندترین افراد جهان کرد که بر این اساس و تا پایان ماه دسامبر، جف بزوس موفق شد بار دیگر به عنوان ثروتمندترین فرد جهان معرفی شود. در حال حاضر ۵۳ فرد با ثروت بالای ۲۰ ميليارد دلار در جهان وجود دارند و برای قرار گرفتن در بین ۱۰۰فرد ثروتمند جهان باید دست کم ۱۴.۲ ميليارد دلار ثروت داشت.
در ادامه با ثروتمندترین افراد جهان که ایسنا به نقل از این نشریه آن را منتشر کرده آشنا می‌شوید:
۱-جف بزوس
سمت شغلی: مدیرع
 به کمپانی‌هایی گفته میشه که ارزششون بیشتر از ۱ ميليارد دلار هست. ظاهرا سال ۲۰۱۳ این عبارت توسط یک سرمایه‌گذار ریسک‌پذیر برای متمایز کردن این نوع شرکت‌ها مطرح شده. اسب تک شاخ! یک نماد ویژه و منحصربفرد.
علاوه براین، واژه‌های دیگه‌ای هم ارایه شده در این زمینه، مثلا decacorn که عبارتی هست که برای شرکت‌هایی به کار میره که ارزششون بیشتر از ۱۰ ميليارد دلار هست و hectacorn برای شرکت‌هایی بکار میره که ارزششون بیشتر از ۱۰۰ ميليارد دلار هست.
 
خدایا مارو اینجوری نپسند.
خدایا مارو به حال خودمون نزار
مگه نه که یه جوی آب کثيف بریزه به دریا زلال میشه دریا که وسط اون همه زلالی نمیزاره کثيف بمونه
حل میشن زلال میشه
خدا تو که خودت دریارو آفریدی
خدایا گدا در خونه یه آدم بزرگ میره بهش نمیگن کثيفی تو برو
انفاقا هرچی کثيف تر حقیرتر شکسته تر باشه بیشتر بهش میبخشن.
خدایا مارو ببین.
گزارش توسط مهندس متین > بخش ی سایت
 
از مجموع ۱۲۳ هزار ميليارد تومان یارانه پنهان بنزین، حدود ۱۱ هزار ميليارد تومان سهم سه دهک پایین (کم درآمد) و حدود ۶۷ هزار ميليارد تومان سهم سه دهک بالا (پردرآمد) بود؛ یعنی سه دهک بالا حدود شش برابر بیشتر از سه دهک پایین از یارانه‌های بنزین نفع می‌بردند.
ادامه مطلب
گزارش توسط مهندس متین > بخش ی سایت
 
از مجموع ۱۲۳ هزار ميليارد تومان یارانه پنهان بنزین، حدود ۱۱ هزار ميليارد تومان سهم سه دهک پایین (کم درآمد) و حدود ۶۷ هزار ميليارد تومان سهم سه دهک بالا (پردرآمد) بود؛ یعنی سه دهک بالا حدود شش برابر بیشتر از سه دهک پایین از یارانه‌های بنزین نفع می‌بردند.
ادامه مطلب
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از صدور حکم جریمه فروشگاه رفاه به مبلغ ۲ ميليارد و ۱۰۰ میلیون تومان خبر داد.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، حمیدرضا کریم در خصوص این موضوع اظهار کرد: با کشف تخلف عرضه خارج از شبکه برنج در فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، این فروشگاه بیش از دو ميليارد و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد.
ادامه مطلب
به گزارش ایسنا، آقا یاسر رایگانی درون این باره اظهار کرد: رأی ۴ شرکت لبنی به دلیل گرانفروشی، ۲۸ فروردین ماه امسال در شعب تجدید نظر تعزیرات حکومتی موکد شده و بر این اساس مشارکت "می‌ماس" به پرداخت ۱۶ ميليارد و ۴۷۸ میلیون ریال بوسیله علاوه ور کردن همدستی به مهر نافرمانی اشکوب نخست، شرکت "شأن میوه (پاژن) " به پرداخت ۹ ميليارد و ۱۲۱ میلیون ریال بوسیله علاوه ور شدن بوسیله مهر تخلف مرتبه نخست، مشارکت "لبن دشت (چوپان) " به صیقلی ۲۸ ميليارد و ۶۵
باز، روزی نو در راه استو تو باید که مُسلّح باشی— با عشق، اندیشه، ایمان، شادی …چاره‌ای نیست عزیز من!سهم ما از ميليارد‌ها سالْ حیات و حرکتذرّه‌ی بسیار ناچیزی‌ست.این سهم را، چه کسی به تو حق دادکه با خستگی و پیریِ روحبا بلاتکلیفی، با کسالت، دودِلیبه تباهی بکشی؟باورکُن!زندگی را، پُر باید کردامّا، نه با باطل و بیهودهنه با دلقکی و مسخرگینه با هر چیزِ کِدِرو کثيف
و نه با هر چیزی که انسانِ شریفاز آن، شرمش می‌آید.زندگی را، پُرِ پُر بیاد کرد: لبری
خانم محدثه علیرضایی از دوستان صمیمی شهیده مطهره نقل می کنند:
که یک خاطره از مطهره دارم که ازم قول گرفته بود تا زندست به کسی نگمسال 97 اردو راهیان نور.یکی از استراحتگاه ها بشششششدت کثيف بود.دستشویش ها واقعا کثيف بود. مطهره گفت بیا بریم تمیزشون کنیم. اینجوری نمیشه. ابرو بسیج میرهرفتیم اونجا. یهو رفت داخل و در رو بست.گفتم مطهره درو باز کن.
گفت نه میخوام خودم تمیز کنم.گفت محدثه هر ازگاهی اینجور کارا برای کنترل نفس لازمه. از غرور و تکبر زیادی جلو گی
کابوس بیشتر خانم‌های خانه‌دار خرابی ماشین ظرفشویی می‌باشد. تعمیرات ماشین ظرفشویی یکی از دغدغه‌های رایج در هر خانه‌ محسوب می‌‌شود. ظرف‌های کثيف باید به صورت روزانه شسته شوند، پس با یک ماشین ظرفشویی خراب که درست کار نمی‌کند یا اصلا کار نمی‌کند به زودی آشپزخانه زیر انبوهی از ظرف کثيف مدفون خواهد شد.
ادامه مطلب
سال مالی این شرکت منتهی به آبان ماه است. چکاپا در نه ماه گذشته از سال مالی اش به صورت میانگین، ماهانه 35 ميليارد تومان درآمد داشته که این رقم در در شهریور ماه با 12 درصد افزایش، به 39 ميليارد تومان رسیده که نزدیک به فروش ماه گذشته است.
گروه صنایع کاغذ پارس در ده ماه نخست سال مالی 97 مجموعاً 240 ميليارد تومان درآمد داشته که این عدد امسال به 350 ميليارد تومان رسیده است. (افزایش 45 درصدی درآمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته)
عمده ی فروش این شرکت از محل کاغذ رو
 
سلام عزیزکم
سلام خواهر کوچیکه ی گُلَم
سلام آبجیِ خوشگِلَم
سلام مریم خانمم
 
یهو دلم یِجوری برات تنگ شد که انگار 
هیچی ولش کن
 
یادته اَزِت پرسیدم:
 
"به نظرت اگه سه ميليارد داشتم چِکار می کردم؟"
 
بهت گفتم بعداً اگر پرسیدی بهت می گم باهاش چکار می کردم
 
ولی تو تا الان که نپرسیدی
 
می دونی فرق من و تو چیه؟
 
تو مریمی
من داداشِ مریمم
تو خودتی
من تو ام
نه که فکر کنی دلم برای خودم تنگ شده 
نه
دوست دارم همینجوری "تو" بمونم
داداشِ تو
تو
 
 
 
اگر یه روز
﷽                         ✅ خـون خودت را ڪثیـف نکن 
 
✍️ یکی از ضرب المثلهایی که در بین عموم رایج است و با طب سنتی در ارتباط است ضرب المثل " خون خودت را کثيف نکن" می باشد، که معمولاً زمانی که فردی عصبانی است، این جمله را به او می گویند.
از نظر طب سنتی، کسی که عصبانی می شود، باعث تولید بیش از حد صفرا در خونش می شود و یا کسی که غصه خور بوده یا در معرض استرس است و به اصطلاح هم و غم زیادی دارد و غصه آینده نیامده را می خورد، تولید خلط سودا در بدنش زیاد می ش
توی این همه سال درس بزرگی گرفتم از این همه آدمی که باهاشون ارتباط برقرار کردم و اون درس این بود که هر آدم یه اندازه از احترام رو میفهمه.واقعا بعضی ها معلوم نیست توی زندگی چی یاد گرفتند. توی چه خونواده ای زندگی کردند.یه مثال: شاید یکی دو سه هزار ميليارد رو نفهمه. ولی خوب یه ميليارد رو میفهمه. پس قد همون اندازش باید براش ارزش گذاشت. همین!
سیل افزون بر سه هزار ميليارد ریال به راه های کرمان خسارت زد
کرمان - ایرنا - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان گفت: وقوع سیلاب و طغیان رودخانه ها بر اثر بارندگی های هفته جاری، بیش از سه هزار ميليارد ریال به راه های این استان خسارت وارد کرده است.

احسان عراقی زاده گفت  بیشترین خسارت سیل به محور راور - دیهوک، شهداد - نهبندان و حوزه شهرستان سیرجان بوده که این محورها دچار آب بردگی و تخریب ابنیه ارتباطی و پل ها شده است.
وی اظهار د
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران درباره آخرین وضعیت جذب سرمایه گذاری خارجی گفت: جذب سرمایه ها بیشتر در حوزه صنعت بوده به طوری که از ابتدای امسال تاکنون 150طرح با سرمایه گذاری مستقیم حدود 3.5 ميليارد دلار توسط هیات سرمایه گذاری خارجی به تصویب رسیده است.

متن کامل خبر: 3.5 ميليارد دلار سرمایه گذاری مستقیم خارجی در سال 97 به تصویب رسیده است
از عجایب وکالت  اینه که موکلت میاد پیشت و اعتراف میکنه  ٢ ميليارد تومن پول به یه دلال داده تا قاضی به نفعش رای بده بعد شما میری براش حکم قطعی و نهایی میگیری میاری ولی برای دادن حق الوکاله ات گوشیشو خاموش میکنه :|
ولی ٢ ميليارد همینطوری میبره به یه دلالی که نمیشناسه بدون رسید و امضا و رابطه قراردادی میده :|
 
به‌تبع جنگ تجاری بین چین و آمریکا، اپل برای تقویت خطوط تولید در هند، با همکاری شرکای خود وارد برنامه‌ی سرما‌یه‌گذاری یک ميليارد دلاری در این کشور می‌شود.  
آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که کوپرتینونشین‌ها با همکاری شرکای خود، وارد برنامه‌ی سرما‌یه‌گذاری یک ميليارد دلاری در بازار هند شده‌اند. نشریه‌ی تایمز هند ضمن اعلام این خبر توضیح داد اپل درتلاش است تا برای تولید محصولات خود از مرزهای چین فراتر رفته و حضور خود را در هند پررنگ
  
 
آیا می دانید که 8 کشور از مجموع 54 کشور قاره آفریقا، زادگاه و خانه بسیاری از ثروتمندان جهان می باشد؟ بر اساس آما منتشره در مجله Forbes تا سال 2011 تنها 4 کشور زیر خانه بسیاری از ثروتمندان آفریقایی بوده است. این 4 کشور به ترتیب بیشترین تعداد ثروتمندان، از قرار زیر بوده اند:
1. مصر
2. آفریقای جنوبی
3. نیجریه
4. مراکش
اما در سال 2020 این آمار به 8 کشور رسیده است که به ترتیب عبارتند از:
1. مصر
2. آفریقای جنوبی
3. نیجریه
4. مراکش
5. الجزایر
6. آنگولا
7. تانزانیا
8. زی
پریروز برای خواهر زاده ام کتاب قصه خریدیم.(من نخریدم یکی از آبجی هام خرید.) داستان درباره ی یه بچه است که کثيفه و می خواد بره حموم.آبجیم براش قصه رو از روی نقاشی های کتاب تعریف کرده و دیروز بعد از چند دقیقه غافل شدن ازش دیده خونه ساکته. می ره سراغ خواهر زاده ام .فکر کنین با چی مواجه میشه؟داشته با داشتن یه قیچی در دست، عکس بچه ی کثيف داستان  رو در میاورده!
آبجیم جیغ ن گفته : داری چی کار می کنی؟
خیلی ریلکس جواب داده:مااامان عمومعموومکثيف.
(عمو
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
بانک‌های کشور حدود  ۴۰۰ هزار ميليارد تومان مطالبات از دولت دارند و این عدد باعث شده بخشی از تعهداتشان نسبت به حوزه‌های مختلف به ویژه مسکن دچار چالش شود.
بررسی‌های ما نشان می‌دهد که بخشی از ظرفیت حوزه نظام بانکی در حوزه تولید مسکن به کمک آمده اما این بخش کوچکی از تکالیف آنهاست. 
ما در تامین مالی بخش مسکن از طریق بازار سرمایه خلاء داریم، اشتباهی که ما بعضا در کشور شاهد آن هستیم این است که تنها طریق تامین مالی برای
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق خودروهای سواری و وانت دوکابین با قیمت بیش از یک ميليارد تومان مشمول مالیات می‌شوند. همچنین اعضای تلفیق مصوب کردند واحدهای مسی بین ۱۰ تا ۱۵ ميليارد تومان باید مالیات بدهند.
محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: با مصوبه امروز کمیسیون تلفیق خودروهای سواری و وانت دو کابین که قیمت آنها بیش از یک ميليارد باشد، مشمول دریافت مالیاتی می‌شوند.
وی افزود: بر اساس
{ادعیه و زیارات مهدوی -شماره 25}
 
حرز مولانا امام زمان (عج)
 
حرْز» در لغت به معنای جای استوار و پناهگاه است و نیز دعای حفظ و تعویذ را می گویند. در اصطلاح بیشتر معنای دوم
مقصود است؛ یعنی، هر گونه دعای خواندنی و نوشتنی، بلکه هر گونه تعویذی است که مایه حفظ باشد و به وسیله آن پناه
جویند. وجه مشترک بین تمامی حرزها، به کار بستن آنها برای محفوظ ماندن شخص و یا همراهان و یا اموال او از گزند
دشمنان و یا پیش آمدهای ناگوار و حوادث پیش ‏بینی نشده روزگار اس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها