نتایج جستجو برای عبارت :

نورنبرگ چزو کدام استان آلمان است ؟

ورک شاپ نقاشی حجم در گالری شمیساستاد منصور نصرت نظامیجمعه 21 تیر 16_20جهت رزرو تماس بگیرید. 22201102__________________
برگزارکننده :سعید دولتی
منصور نصرت نظامی متولد سال ۱۳۳۳ در تهران نقاش و هنرمند معاصر و دانش آموخته‌ی آکادمی هنرهای زیبای شهر نورنبرگ آلمان می‌باشد. وی هنر را در عرصه‌های گوناگون از جمله نقاشی و حجم و طراحی پارچه و مد آزموده است. در عرصه‌ی نقاشی با گذراندن تجارب مختلف هنری سرانجام به سبک ناب و پالوده‌ی خویش دست یافت. نقطه‌ی عطف این سبک
شهر نورنبرگ یکی از شهرهای بسیار زیبای آلمان هست. تلفیق آثار معماری مدرن و بسیار زیباش با آثار تاریخی مربوط به قرون وسطی و فضای سنتی، این شهر رو بسیار جذاب و دیدنی کردهویزای شینگن آلمان، تضمینی و تخصصیکاملا قانونی و زیر نظر کادر مجرببا توجه به شرایط خاص شما.جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید09378577757#ویزای_شینگن#ویزای_آلمان#نورنبرگ#آلمان#ویزای_فوری#Nuremberg#germany#germany#Deutschland
تهران - ایرنا - دکتر "حمیدالله افراسیابیان" متخصص طب سنتی به عنوان محقق ایرانی به دلیل تولید داروی گیاهی کبد چرب و کِرِم گیاهی پلاکتی جوان سازی پوست، موفق به دریافت جایزه ویژه هیات داوران نمایشگاه نورنبرگ آلمان (IENA) شد.
نمایشگاه نورنبرگ آلمان (IENA) سالیانه برگزار می‌شود و از بزرگترین گردهمایی‌های محققان و صاحب نظران این کشور محسوب می‌شود. برنامه امسال با مشارکت و همکاری مجموعه‌هایی از جمله فدراسیون بین‌المللی مخترعین برگزار شده است.
نمای
نویسنده : کاوه فاضل بسطامیمدیرعامل شرکت روشان روز
نمایشگاه 2015 نورنبرگ آلمان
نمایشگاه ها به عنوان مرکز ارائه محصولات جدید و نوآوری های دوره ای در یک موضوع خاص،  معنا می گیرند و اصولا به عنوان یک تحول در هر صنعت مورد اشاره هستند. ماموریت و وظیفه اصلی نمایشگاه های مختلف یک موضوع خاص در سراسر دنیا،  با یکدیگر متفاوت است. همه ما به دفعات مختلف و به عناوین متفاوت در نمایشگاههای متعددی در دنیا شرکت داشته ایم،  یا به عنوان غرفه دار و یا به عنوان باز
              1. در نقشه ایران محدوده ی استان ها و مراکز خواسته شده را نشان دهید و بنویسید کدام
                   یک در محدوده آب و هوای خزری و کوهستانی هستند .
           الف) شهر کرد        استان  .             آب و هوا
         
           ب) ساری              استان .              آب و هوا
  
            2. در استان اصفهان شهرستان های نایین و فریدونشهر را نشان دهید و بنویسید کدام یک
                دارای رطوبت بیشت
زیبایی های سفر به نورنبرگ برای هر کسی که یکبار راهی این منطقه می شود بسیار جذاب است. این شهر از شهرهای باستانی کشور آلمان است و برای آلمانی ها به نوعی مرکز فرهنگی تبدیل شده است. اگر می خواهید سفر به نورنبرگ را تجربه کنید لازم است که درباره مکان های دیدنی نورنبرگ بیشتر بدانید. در این مقاله می کوشیم کمی درباره دیدنی های نورنبرگ گفتگو کنیم.درباره سفر به نورنبرگمارتین لوترکینگ مشهور در وصف شهر نورنبرگ می گوید: نورنبرگ در آسمان آلمان مانند خورشی
نورنبرگ ، شهر کوچکی بود با یک قلعه در بالا و یک پل در وسط و چند کلیسای زیبا و یک بازار اصلی. بالا شهر کلیسای کاتولیک خودش را داشت و پایین شهر کلیسای پروتستان خودش. ان وسط مسط ها هم روزگاری کنیسه یهودیان بوده، که اکنون نیست. سالهای سال پیش مسیحیان یهودیان را ازار می دهند و کنیسه را اتش می زنند و صدها یهودی را در بازار اصلی سر می برند. سال های سال که می گویم قرن هفت و هشت میلادی ست ، که یعنی المانی ها از همان موقع با یهودیان سر سازگاری نداشته اند. 
ن
ثبت شرکت در آلمان یک پروسه حقوقی به منظور شروع به فعالیت قانونی در آلمان می باشد که بر اساس آن متقاضی می تواند جهت دریافت اقامت بلند مدت در آلمان برای خود و افراد خانواده اقدام نماید و پس از دریافت اقامت از مزایای کار و زندگی در آلمان برخوردار شود.
ادامه مطلب
براساس آمارهای اطلس وضعیت ن و خانواده، بالاترین درصد مردانی که بیش از یک همسر دارند متعلق به استان سیستان و بلوچستان» است، این درحالیست که استان سمنان با نرخ ۰.۶۹ درصد نسبت به سایر استان‌ها کمترین میزان چندهمسری را تجربه کرده و در این زمینه رتبه آخر را به خود اختصاص داده است.
ادامه مطلب
در این سری از مقالات که در وبلاگ ضمیمه منتشر می کنیم، قرار است به بررسی کشور آلمان بپردازیم. در صورتی که قصد مهاجرت به آلمان را دارید، بهتر است اطلاعات کاملی از این کشور داشته باشید. همچنین اگر قصد تحصیل در آلمان را داشته باشید نیز این سری از مقالات شما را با کشور آلمان بیشتر از پیش آشنا می کند.
 
ادامه مطلب
 
 
فوتبال آلمان
تیم ملی فوتبال آلمان (به آلمانی: Die deutsche Fußballnationalmannschaft) تیم فوتبالی است که از سال ۱۹۰۸، نمایندهٔ کشور آلمان در مسابقات بین‌المللی است. این تیم تحت کنترل فدراسیون فوتبال آلمان (Deutscher Fußball-Bund) است که در سال ۱۹۰۰ تأسیس شده‌است. در سال ۱۹۴۹، آلمان به دو تیم آلمان غربی و آلمان شرقی تقسیم شد که هر دو توسط فیفا به رسمیت شناخته شدند تا سال ۱۹۹۰ که دوباره با هم متحد شدند. رکوردهای این دو تیم، با هم ادغام شده‌است.

ادامه مطلب
فهرست بهترین دانشگاه های آلمان
دانشگاه های آلمان جز بهترین دانشگاه های دنیا هستند. رنکینگ دانشگاه های آلمان در سیستم وزارت علوم ایران به شرح زیر است. همکاران ما برای تحصیل شما در دانشگاه های مورد تائید آلمان خدمات کاملی را ارائه میکنند. اگر قصد تحصیل رایگان در آلمان را دارید، فرم ارزیابی تحصیل در آلمان را تکمیل کنید.
 
دیدار نماینده ویزا موندیال با نماینده یکی از دانشگاه های خصوصی المان
 
گروه الف (دانشگاه های رده ممتاز آلمان)
ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - کلن
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در کلن را توضیح می دهیم.
 
https://www.stepstone.de/Karriere-Bewerbungstipps/jobmarkt-analyse-in-dieser-stadt-wollen-die-deutschen-arbeiten/
رومه بیلد آلمان اعلام کرده است که تسلا بنا دارد سالانه ۵۰۰ هزار
دستگاه از محصولات برقی خود را در کارخانه آلمان بسازد. کارخانه جدید
گیگافکتوری در نزدیکی شهر برلین ساخته می‌شود. براساس این گزارش، تسلا قرار
است با این کارخانه، ۱۰ هزار فرصت شغلی در آلمان ایجاد کند. به‌علاوه ساخت
کارخانه مذکور در سال ۲۰۲۰ کلید می‌خورد.
ادامه مطلب
 
هزینه تحصیل در آلمان
آلمان به عنوان پر طرفدارترین مقصد برای افرادی که به دنبال تحصیل در دانشگاه های خوب دنیا هستند شناخته شده که بزرگترین عامل آن رایگان بودن تحصیل در آلمان می باشد. البته دانشگاه های کشور آلمان به دو دسته ی دولتی و خصوصی تقسیم  می شوند. میزان شهریه دانشگاه در آلمان بسته به دانشگاه متفاوت است و در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - اشتوتگارت
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در اشتوتگارت را توضیح می دهیم.
https://www.stepstone.de/Karriere-Bewerbungstipps/jobmarkt-analyse-in-dieser-stadt-wollen-die-deutschen-arbeiten/ 
 
این بزرگراه که به طور آزمایشی درون استان هسن آلمانگشایش یافت قرار است به زودی در سرتاسر این ملک به بهره‌برداری برسد. شماری از رانندگان کامیون از این روز در یک مسافت ده کیلومتری در بزرگراه A5 آلمان رانندگی در این حروف را مشق می‌کنند. کامیون‌ها و تریلرهایی که در این بزرگراه لول می‌کنند مهیا بوسیله بازوهایی روی سقف هستند که خلال استعمال بالا آمده بوسیله سیم‌های برق بالای جاده وصل می‌شوند. این سیستم منیع قرین اتوبوس‌های برقی و تراموا عمل
 
پاسپورت آلمان
گرفتن پاسپورت آلمان یعنی اخذ تابعیت و شهروندی کشور آلمان . در این مقاله به راه های اخذ پاسپورت آلمان و نکات مرتبط به پاسپورت آلمان پرداخته ایم . این پاسپورت دارای اعتبار جهانی می باشد و کسانی که دارای پاسپورت آلمان هستند می توانند به ۱۵۸ کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند . با ۸ سال زندگی در کشور آلمان می توانید این پاسپورت را به دست بیاورید . از طریق تولد و ازدواج می توانید بعد از ۵ سال اقامت در آلمان برای گرفتن پاسپورت اقدام کنید.

مشکلات صنعت سنگ
مشکلاتی که این دو مسئول به آن اشاره می کنند باید سریعا" برطرف شود. برای مثال به منظور برنامه ریزی های آینده برای ساختمان ها، باید ایده های طراحی بهتری ارائه شود. بسیاری از شرکتها باید طیف خدمات به مشتری را گسترش دهند و به خواسته های فردی مشتریان نیز بیشتر توجه کنند. کنار زدن کالاهای تولید انبوه و ارزان قیمت باید به صورت دقیق و برنامه ریزی شده صورت پذیرد.سنگبری ها نیز باید با ایجاد فرصت های آموزشی بیشتر، حداکثر بهره را ببرند. ب
اقامت آلمان از طریق ثبت شرکت می تواند مزایای زندگی در آلمان نظیر راه اندازی کسب و کار، استفاده از خدمات بیمه درمانی، بیمه بازنشستگی، گشایش حساب بانکی، تحصیل فرزندان در مدارس و دانشگاه های آلمان و اروپا، استفاده از خدمات فاینانس بانک ها و بسیاری از مزایای دیگر را برای شما به ارمغان بیاورد.
ادامه مطلب
 
ویزای جستجوی کار آلمان
ویزای جستجوی کار آلمان یا Job seeker یک مجوز اقامت است که به شما اجازه می دهد تا در شش ماه اقامت به دنبال یک شغل باشید. اگر در پایان شش ماه کارفرما پیدا کردید، به شما ویزای کاری آلمان یا اجازه کار در آلمان اعطا می شود و شما مجاز به کار و زندگی در آنجا خواهید بود. لطفا توجه داشته باشید که داشتن ویزای جستجوی کار آلمان به شما این اجازه را نمی دهد تا بلافاصله در آلمان شروع به کار کنید .این فقط به این معنی است که شما می توانید از کش
دیدنی های نورنبرگ و بررسی دقیق و آشنایی با آنها
دیدنی های نورنبرگ را می توان به انواع مختلفی دسته بندی نمود که هر یک از این جاذبه ها ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهند داشت. نورنبرگ به عنوان یکی از شهر های گردشگری جهان شناخته می شود و به منظور بردن بیشترین لذت از سفر خود باید با مواردی آشنایی داشته باشید که از جمله این موارد می توان به آشنایی با جاذبه های این شهر اشاره کرد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با دیدنی های نورنبرگ ارائه نموده ا
چه کسی به عنوان یک پناهنده شناخته می‌شود؟ چه کسانی در دسته‌ی پناهجویان یا سایر اشکال حمایتی قرار می‌گیرند و می‌توانند در آلمان زندگی کنند؟ و چه کسی به صورت غیر قانونی در آلمان است و باید به خانه برگردد؟ تفاوت بسیاری میان آنچه در جامعه بر سر زبان‌هاست و عبارات صحیح قانونی وجود دارد. حق اقامت در آلمان به چهار صورت حمایتی به افراد اعطا می‌گردد. بسیاری از مهاجرینی که به صورت غیرقانونی به منظور دستیابی به شغل و زندگی بهتر به آلمان وارد می‌شو
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - هامبورگ
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در هامبورگ را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - برلین
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در برلین را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - کلن
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در کلن را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - مونیخ
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در مونیخ را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
 
بهترین شهرهای آلمان برای کار - اشتوتگارت
برای کار در آلمان 5 شهر برتر از دید سایت استپ استن ، هامبورگ ، برلین ، مونیخ ، کلن و اشتوتگارت معرفی شده است. اما چه چیزی باعث شده که این شهرها دارای محبوبیت فراوانی برای کار در آلمان باشند. با ما همراه باشید تا مزایای هر کدام از این شهرها را برای شما بررسی کنیم. در این قسمت موقعیت کار در اشتوتگارت را توضیح می دهیم.

ادامه مطلب
با ایدین چمدان می بستیم. اخر چه کسی می توانست لباس و مایحتاج یک ماه خود را در یک چمدان جا کند ؟ دانه دانه حذف می کردیم، می افزودیم، باز می کردیم و می بستیم، دست اخر شد ٢ چمدان بزرگ! که نیمی از یکیشان فقط نان بربری و سنگک برای فامیل ِ از ایران دور مانده -سوغات- بود. 
هر کس که تجربه ی خروج از ایران به یکی از کشور های در حال توسعه/ توسعه یافته را داشته باشد می داند که از ایران به مقصد، به یک باره، رنگ عوض می شود. انگار یک هو در فضای خاکستری نخوت بار افر
 یکی از سیستم‌های آلمان که ناکارآمدی آن تقریبا شهرت بدی دارد، سیستم بازیافت پیچیده آلمان و دیدگاه نامناسب این کشور در مورد آن است؛ چرا که زباله‌های بازیافت نشدنی آلمان اغلب سوزانده می‌شوند و این مسأله سبب ایجاد گازهای زائد بیشتری می‌گردد. از این رو گروه‌های زیست‌محیطی خواستار بهینه‌سازی بیشتر این سیستم به منظور افزایش بهره‌وری انرژی هستند. البته باید گفت که به کارگیری مصرانه و جدی مدیریت بازیافت یکی از مهم‌ترین بخش‌های تغییر و تح
 
بهترین زمان سفر به آلمان
برای زمان سفر به آلمان که مقصدی برای تمام طول سال است می‌توانید با توجه به نوع سفرتان زمان مناسبی پیدا کنید. نکته‌هایی که در ادامه می‌آیند شما را بهتر راهنمایی می‌کنند:
برای زمان سفر به آلمان اگر به طبیعت علاقه دارید و قرار است در آلمان بیشتر وقت‌تان در طبیعت و به دور از مکان‌های سقف‌دار باشد چه بهتر که از ماه می تا سپتامبر  آنجا باشید.اگر هم ترجیح می‌دهید آلمان را همراه با تعداد زیادی گردشگر از سرتاسر جهان تج
بیکارترین استان‎ها کجاست؟
مطابق آمارهای ارائه شده از سوی مرکز آمار ایران، بیشترین نرخ بیکاری به ترتیب در استان کرمانشاه با ۱۸.۴ درصد، استان چهارمحال بختیاری با ۱۷.۱ درصد و استان البرز با ۱۶.۱ درصد است.مطابق آمارهای ارائه شده از طرح آمارگیری نیروی کار پاییز ۹۸، استان های سمنان با ۶.۷ درصد و استان مرکزی با ۷.۱ درصد و استان همدان با ۷.۴ درصد به ترتیب کمترین نرخ بیکاری را در کشور دارا هستند.
 
نحوه اخذ پذیرش دوره لیسانس از دانشگاه‌های آلمان
دوره های پایه (Studienkollegs) در آلمان
آلمان یکی از مقاصد محبوب برای تحصیل در دوره های لیسانس و فوق لیسانس است. دانشگاه های آلمان نه تنها از اعتبار بالایی برخوردار هستند، بلکه هزینه های زندگی و تحصیل
برای یک دانشجو بسیار مناسب تر از سایر کشورهاست.
در این مقاله به برخی از
سوالات در زمانه ی دوره های پایه در دانشگاه های آلمان پاسخ داده ایم. با
ما همراه بمانید.
 
اگر مدرک HSSC داشته باشم و بخواهم در آلما
اسکیل ورکر آلمان

کشور آلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به
آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه
می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و ویزایی با عنوان
اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر ندارد.
 


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر
و ویزای اسکیل ورکر شرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی
خوبی(حداقل لیسانس)، سابقه ی کاری ق
اسکیل ورکر آلمان

کشور آلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به
آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه
می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و ویزایی با عنوان
اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر ندارد.
 


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر
و ویزای اسکیل ورکر شرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی
خوبی(حداقل لیسانس)، سابقه ی کاری ق
اسکیل ورکر آلمان

کشور آلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به
آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه
می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و ویزایی با عنوان
اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر ندارد.
 


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر
و ویزای اسکیل ورکر شرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی
خوبی(حداقل لیسانس)، سابقه ی کاری ق
اسکیل ورکر آلمان

کشور آلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به
آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه
می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و ویزایی با عنوان
اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر ندارد.
 


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر
و ویزای اسکیل ورکر شرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی
خوبی(حداقل لیسانس)، سابقه ی کاری ق
اسکیل ورکر آلمان

کشور آلمان ویزای کاری را جهت مهاجرت به
آلمان از طریق اسکیل ورکر به دو صورت بلو کارت و ویزای جست و جوی کار ارائه
می دهد که در قسمت های دیگر به طور مفصل توضیح دادیم و ویزایی با عنوان
اسکیل ورکر جهت مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر ندارد.
 


اما کشورهایی مانند کانادا و استرالیا در زمینه ی مهاجرت به آلمان از طریق اسکیل ورکر
و ویزای اسکیل ورکر شرایط بسیار مساعدی داشته و افرادی که مدرک تحصیلی
خوبی(حداقل لیسانس)، سابقه ی کاری ق

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها