نتایج جستجو برای عبارت :

دانشجویی تنگ من فصل ۲

ارز دانشجويي چند سال است که چالش بزرگ دولت است. التهابات ارزی سبب شد که ده‌ها هزار  ایرانی از تحصیل باز مانده و به کشور بازگردند. ارز دانشجويي پس از فراز و نشیب های فراوان، در روزهای پایانی اردیبهشت نود و هشت تعیین تکلیف شد. شرایط و مدارک و شیوه دریافت ارز  دانشجويي ۹۸ را دراین گفتار مطالعه کنید.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجويي، ایمان ایرانی به عنوان مسئول مرکز بسیج دانشجويي دانشگاه پیام نور کشور شد.ایمان ایرانی با حکم ریاست سازمان بسیج دانشجويي به عنوان مسئول مرکز بسیج دانشجويي دانشگاه پیام نور منصوب و وظیفه ی راهبری اختصاصی دفاتر بسیج دانشجويي دانشگاه های پیام نور کشور را بر عهده گرفت. ارتباط و هماهنگی میان سازمان بسیج دانشجويي، دانشگاه پیام نور و نواحی بسیج دانشجويي استان های کشور از جمله وظ
شیک ترین مدل مانتو دانشجويي
مدل مانتو دانشجويي یکی از پرطرفدارترین مدل مانتو است که افراد زیادی برای رفتن به دانشگاه این دغدغه را
پیدا می کنند که چه مدل مانتو را برای دانشگاه بپوشند و همین طور مانتویشان مناسب فضای دانشگاه هم باشد.
دانشجویان با شروع شدن سال تحصلی و آغاز کلاس های دانشگاه به دنبال طرح ها و مدل های مانتو دانشجويي
هستد.
مانتو دانشجويي تنوع بالای دارد و در بیشتر رنگ ها موجود است ولی اکثرا رنگ مشکی را انتخاب می کنند. شما
در این مقا
بسم الله الرحمن الرحیم
 
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجويي، استاد راهبری تخصصی بسیج دانشجويي دانشگاه پیام نور کشور آغاز به کار کرد.حکم ریاست سازمان بسیج دانشجويي مرکز بسیج دانشجويي دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد. این مرکز وظیفه ی راهبری اختصاصی دفاتر بسیج دانشجويي دانشگاه های پیام نور کشور را بر عهده گرفت. ارتباط و هماهنگی میان سازمان بسیج دانشجويي، دانشگاه پیام نور و نواحی بسیج دانشجويي استان های کشور از جمله وظایف این مرکز م
بسم الله الرحمن الرحیم
 
به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج دانشجويي، ایمان ایرانی به عنوان مسئول مرکز ستادراهبری تخصصی بسیج دانشجويي دانشگاه پیام نور کشور شد.ایمان ایرانی با حکم ریاست سازمان بسیج دانشجويي به عنوان مسئول مرکز بسیج دانشجويي دانشگاه پیام نور منصوب و وظیفه ی راهبری اختصاصی دفاتر بسیج دانشجويي دانشگاه های پیام نور کشور را بر عهده گرفت. ارتباط و هماهنگی میان سازمان بسیج دانشجويي، دانشگاه پیام نور و نواحی بسیج دانشجويي استان ه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه پیام نور، طبیب امین ناجی درباره فعال کردن کارت های دانشجويي دانشگاه پیام نور برای انجام عملیات بانکی، تقریر داشت: کارت دانشجويي صبر است ضمن دارا وجود داشتن عکس و عده دانشجويي، کارت الکترونیکی همچنین باشد. وی افزود: این کارت دانشجويي قرار است اقتدار انجام ۳۲ فعالیت را داشته باشد، این کارت علاوه بر امور مربوط به دانشجویان اعم از تغذیه و غیره، فعالیت های شهروندی و عملیات های بانکی را هم اجرا می دهد. معاون
جلسه بحث و گفتگو پیرامون برگزاری مراسم عزاداری سالروز
شهادت نبی مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) و سلاله پاکش حضرت
امام حسن
مجتبی (علیه السلام)، با حضور معاون امور جوانان، کارشناس کانون دانشجويي،
دبیر مجمع دانشجويي و اعضای فعال کانون دانشجويي در مرکز امور جوانان هلال
احمر استان قم برگزار شد.
ادامه مطلب
بنا به درخواست صاحب امتیاز نشریه دانشجويي آرامین، کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران در جلسه روز هفتم خرداد ماه، نشریه دانشجويي آرامین از دو هفته نامه به ماهنامه تغییر پیدا کرد.
انجام پروژه معماری دانشجويي و اجراییانجام 3d با بهترین کیفیت و قیمت مناسبصفر تا صد دانشجوييطراحی نما - دکوراسیون داخلی - کابینت اشپزخانه - غرفه نمایشگاهی - پروژه های دانشجويي - ترسیم پلان  3d max -autocad - photoshop -lumion جهت سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید.
 
جلسه هم اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه اعضای شورای اجرایی
کانون های هلال احمر دانشگاه های استان قم با عنوان حلقه اولی ها» و با
حضور کارشناس کانون دانشجويي، دبیر مجمع دانشجويي و افراد باسابقه قدیمی
کانون دانشجويي در مرکز امور جوانان هلال احمر برگزار شد.
ادامه مطلب
مدل سازی و رندر اتاق خوابانجام پروژه های معماریانجام پروژه های تری دینما - دکوراسیون داخلی - غرفه نمایشگاهی -کابینت آشپزخانه - پروژه های دانشجويي و.تحقیق و ارائه پاورپونت اسکیس و راندو3dmax -autocad -photoshop -revit -lumion -sketchupمدل سازی و رندرگیری شیت بندی معماریصفر تا صد دانشجوييبا کیفیت عالی و قیمت مناسبجهت سفارش با شماره (09355028458) تماس بگیرید و یا در تلگرام یا واتساپ پیام دهید
مدل سازی و رندر کابینت ممبرانپذیرش پروژه های معماری پذریش پروزه های 3dمدل سازی و رندر گیری اجرایی و دانشجوييتحقیق و ارائهصفر تا صد دانشجوييپایان نامه معماریترسیم پلان اتوکدی3dmax-autocad-photoshop-revit-sketchup-lumionانمیشین معماریبا کیفیت بالا و قیمت مناسببرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یادر واتساپ و یا تلگرام پیام دهید
دکتر علی عسکری در نشستی صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجويي که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، دوران دانشجويي را دورانی برای شکل‌گیری شخصیت، هویّت و تحکیم سجایای اخلاقی، رفتاری، ی، فرهنگی و. دانست و گفت: دوران دانشجويي از دو جنبه در شکل‌گیری شخصیت افراد موثر است؛ یکی ساختن هویت فکری، فرهنگی و آرمانی و دیگری جنبه تمدن‌سازی و اجرایی که دانشجو را به دنیای علم متصل می‌کند و زمینه رشد او را در رشته تحصیلی‌اش فراهم می‎‌آورد.
ادامه مط
انجام پروژه های دانشجويي (آفیس)
سلام عرض ادب ،آماده همکاری در پروژه های شما،از جمله خدمات ما عبارتند از:
انجام پروژه نرم افزاری کامپیوتر #c++ ,c,  انجام   پروژه نرم افزاری کامپیوتر Python.
انجام پروژه دانشجويي و پروژه نرم افزاری کامپیوتر Java،متلب،سالید،انسیس،کتیا.
جهت رفاه حال شماطراحی وب سایت وپشتیبانی سایتآموزش تمامی دروس دانشگاهی و دانش آموزی(به صورت مجازی)ترجمه مقالات شماپروژه های نقشه کشی ،تحلیل.
با نهایت احترام
 برای اطلاعات بیشتر به
پاورپوینت استانداردهای طراحی خوابگاه دانشجويي
دانلود فایل پاورپوینت استانداردهای طراحی خوابگاه دانشجويي، در حجم 15 اسلاید قابل ویرایش با افکت زیبا، مناسب برای ارائه کلاسی دانشجویان رشته معماری و نقشه کشی. خوابگاه های دانشجويي به دانشگاه این امکان را میدهد که محیطی امن را فراهم سازد و از دانشجویان در مقابل سختی ها و صرف هزینه ی زیاد در بخش .

 
 
انواع ویزای دانشجويي کانادا
ویزای دانشجويي کانادا هشت نوع می باشد ، طبقه بندی ویزاها به شکل زیر است :
ویزای مدرسه
ویزای تحصیلات تکمیلی
ویزای تحصیلی بدون اخذ مدرک
ویزای مستقل دوره آموزش فشرده زبان انگلیسی برای دانشجویان بین المللی
ویزای آموزش حرفه ای
ویزای تحقیق در سطح کارشناسی ارشد
ویزای دپارتمان دفاع کانادا
ویزای اولیای دانشجویان بین المللی (این ویزا به والدین دانشجویان بین المللی مرتبط است.)
مزایای اخذ ویزای دانشجويي کانادا
در سال او
09190930045- اجاره خوابگاه دخترانه دانشجويي و کارمندی در مرکز تهران.میدان ولیعصر بلوار کشاورز.با امکاناتی از قبیل اتاق مطالعه و ماشین لباسشویی و اینترنت رایگان و حیاط اختصاصی و لابی مبله و .قیمتهایی ویژه و محیطی امن و ساکت.جهت کسب اطلاعات بیشتر با 09190930045 و 09371721972 تماس بگیرید.
 
انجام پروژه های معماریانجام پروژه دانشجويي معماری 3dmaxپذیرش و انجام کلیه کارهای مربوط به پروژه های معماریانجام 3dانجام طراحی نماطراحی انواع پلانشیت بندیتحقیق و ارائه پاورپوینتتحلیل سایت کابینت اشپزخانه غرفه نمایشگاهیانجام طراحی دکوراسیون داخلی طراح 3dانجام پروژه های اتوکد انجام پروژه های تری دی مکس (3dmax)رسم و مدل سازی سه بعدی کلیه نقشه های معماریانجام انواع مدلینگ و رندرپروژهای معماری دانشجويي استفاده از برنامه های - Photoshop - 3D MAX-AUTOCAT-
صوت همایش المپیاد علمی دانشجويي
دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۱۸ آبان ۹۸
با سخنرانی مدال آوران و برگزیدگان المپیادهای علمی دانشجويي در دوره‌های قبل
برای دریافت صوت‌ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب
موضوع صحبت امروز ما به پرداخت قسط دانشجويي از طریق سایت صندوق رفاه است ، به این ترتیب افرادی که دارای دفترچه اقساط بانک ملی یا تجارت هستند و یا هنوز مشغول تحصیل هستند با مراجعه به این سایت به راحتی اقدام به پرداخت اقساط وام دانشجويي نمایند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پرداخت قسط دانشجويي به سایت رفع مشکلات رایانه ای هیواتک مراجعه فرمایید.
 
www.heyvatech.com/web/articles/view/1325/راهنمای-پرداخت-قسط-دانشجويي.html
 
شرایط کار دانشجويي در آلمان به چه صورت است
شرایط کار دانشجويي در آلمان نسبت به بسیاری از کشورها ساده تر است و از طرفی امری بسیار جا افتاده برای کارفرمایان و شرکتها نیز میباشد.
دانشجویان
خارجی میتوانند بدون داشتن اجازه ی کار در آلمان کار کنند. برای دانشجویان
کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند و همچنین برخی از کشورهایی که به
تازگی به عضویت اتحادیه اروپا درآمده اند، این اجازه ی کار محدود است.
دانشجویان خارج از اتحادیه اروپا (شامل دانشجوی
سامانه نشریه دانشجويي آرامین، به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، و  سردبیری انسیه علی‌یاری، اعضای شورای مرکزی کانون، راه اندازی شد.
ادامه مطلب
مهر 1393 بود که یک پیج دانشجويي برای دانشگاه زدم. چند وقت بعد هم کانال تلگرامی اش را ساختم. تا مدت ها پادشاه پیج ها بود. تا جایی که روابط عمومی دانشگاه از تصاویر ارسالی و تولیدی آن می ید! امشب آخرین پست پیج و کانال را گذاشتم و بدین ترتیب در 20 اردیبهشت 98 پرونده این رسانه دانشجويي بسته شد. بخش زیادی از تجربه های رسانه ای را از این صفحه و تعامل با کاربرانش دارم.
پ.ن: سخت بود، ولی بالاخره پرونده اش را بستم!
 
 
 
با توجه به ایجاد بستری برای استفاده از مطالب این وبلاگ، برای اطلاع رسانی از ارائه خدمات دانشجويي، تبلیغ مشاغل خود اعم از خدماتی، صنعتی، فروشگاهی و . می توانید بنر تبلیغاتی خود را به آدرس ذیل ایمیل کنید تا به صورت رایگان منتظر شود.
598hamid@gmail.com
 
بنا به فراخوان سازمان انتقال خون مبنی بر کمبود فرآورده
های خونی و همچنین به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله
علیها، اعضای کانون دانشجويي هلال احمر با اجرای طرح اهدای خون به یاری
بیماران نیازمند شتافتند.
ادامه مطلب
طبق اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سامانه نشریه دانشجويي برگ سبز به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی علیرضا صبا و سردبیری محمد راه اندازی شد.
ادامه مطلب
بسم الله الرحمن الرحیم
 
مجمع بسیج دانشجويي دانشگاه های پیام نور تهران با حضور برادر ایرانی در ساختمان ناحیه استان تهران برگزار شد. در این جلسه که مسئولین حوزه ها و جانشین خواهرای بسیج دانشجويي دانشگاه های پیام نور استان تهران حضور داشتند، مسائل و مشکلات مجموعه های پیام نور استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. 
 
 
چهارمین میزگرد دانشجويي با موضوع نامزدی در سالن جلسات دانشگاه برگزار شد. در این جلسه آقایان دکتر میرمحمدی و دکتر جعفری پیرامون موضوعاتی همچون ضرورت یا عدم ضرورت دوره نامزدی، ماهیت و ضوابط دوره نامزدی و محدودیت های شرعی و قانونی آن به صحبت پرداختند.
ادامه مطلب
بهم گفت مشکل تو و و هم کلاسی هات اینه که این شهر دانشجويي رو به منزله ی محل زندگی در نظر گرفتید
میگف چرا تلاشتون کم؟
میگف دغدغتون درس نیستقدر درس رو نمیدونید
میگف این دور همیاتون نخوندناتون تو پنج شنبه و جمعه ها سمه
دیدم راس میگف
الان من ب اندازه همین تایمی که رفتم کلاس و دانشگاه واقعا چی حالیمه؟!
همین واحد هایی گذروندیم مثلا
حتی همون درسایی که 18 گرفتم و چ درسی ک 13شدم
تو ی رنجن علمم! هیچ و پوچ شاید
راستی شما چیکار میکنید که تو دانشگا
  آغاز پرداخت وام های دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام شهرری.

پرداخت وام های دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام شهرری با امضای تفاهمنامه ای میان دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران و دکترسعید قاضی مغربی رئیس این واحد دانشگاهی، کلید خورد.
ادامه مطلب
انجام پروژه های 3d و اتوکداجرایی و دانشجوييانجام پروژه های معماری با نرم افزارهای 3dmax -autocad -photoshop -revit -sketchup-lumionبا کیفیت عالی و قیمت مناسب در کمترین زمان ممکن مدل سازی و رندرگیری - ترسیم پلان -نما-مقطع -شیت بندی با فوتوشاپجهت سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیریدویا در واتساپ یاتلگرام پیام دهید.گروه معماری infienty 
انجام پروژه های معماری انجام پروژه های 3dطراحی نما - دکوراسیون داخلی - کابینت اشپزخانه - غرفه - پروژه های دانشجوييصفر تا صد دانشجويي معماریشیت بندی تحقیق و ارئه پاورپوینتترسیم پلان - نما - مقطعانیمیشن معماریمدلسازی و رندر گیری3dmax -autocad -photoshop -sketchup -lumionبرای سفارش با شماره 09355028458 تماس بگیرید و یا در واتساپ یا تلگرام پیام دهید. 
این اردو یک روزه  در مکانی بنام روستای دره دُر، واقع در شهرستان رفسنجان که همه در استان کرمان به واسطه چشم انداز سرسبز، کوهستانی زیبا و چشمه های روانش می شناسند، توسط کادر بسیج دانشجويي دانشگاه حضرت نرجس برگزار شد. که در کنار آن دانشجویان را به خانه خشتی حاج علی که در شمار بزرگترین خانه های خشتی جهان می باشد، نیز بردند.
این اردو از استقبال ویژه دانشجویان این دانشگاه برخوردار شد.
هزینه زندگی دانشجويي در آلمان به چه صورت است
هزینه زندگی دانشجويي در آلمان به عواملی مانند شهر محل ست و عادات شخصی بستگی دارد و به همین دلیل نمی‌توان عدد دقیقی را عنوان کرد. اما میتوان گفت که بر اساس محل ست و سبک زندگی، این عدد میتواند بین 550 تا 750 یورو در ماه قرار بگیرد.
یکی از مزیت های تحصیل در آلمان این
است که حمل و نقل دانشجو در شهر محل ست و کلیه شهرهای اطراف رایگان
میباشد که باعث میشود هزینه زندگی در آلمان بسیار قابل توجه پائین ب
طرح یلدای مادرانه » با شعار سهم این مادران تنهایی
نیست» و با هدف گسترش همدلی و مهربانی در جامعه، همزمان با شب یلدا توسط
اعضای کانون دانشجويي هلال احمر دانشگاه فنی حرفه ای خواهران قم در
آسایشگاه سالمندان فاطمیه سلام الله علیها اجرایی شد.
ادامه مطلب
موسسه مهندسین کامپیوتر باسابقه درخشان چندین دهه 
انجام کلیه پروژه های دانشجويي,مقالات,پایان نامه ها,تحقیق
تایپ و ترجمه, پروژه های برنامه نویسیc#و,پاورپوینت,وورد ,اکسس و
تیم متخصص شامل مهندسین کامپیوتر و دانشجویان رشته های علوم پزشکی جهت انجام خدمات فوق الذکر.
 رضایت شما,هدف امروز و فرداهای ما
راه های ارتباطی با موسسه
www.computereng.1021@gmail.com
امروز اولین روز دانشجويي بود . 
یک روزه واقعا خسته کننده و غم انگیز روزی که فهمیدم  چقدر این دنیا سخت  . چقدر بی رحم .
انگار تازه دارم دارم  با دنیای اطرافم آشنا میشم .
+ثبت نام حضوری  به مراتب سخت تر و خسته کننده تر بود و بازم خدارو شکر مامان و بابا و عمه حضور داشتند ولی خوب عمده کار بهرعهد خودن بود .
+ امشب برای اولین بار ( البته کمی اغراق چون قبلا  سابقه داشتم  ) خودم تنها در خوابگاه دانشحویی خواهم خوابید .
+ خدارو شکر همین روز اول دوس

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها