نتایج جستجو برای عبارت :

نشریه 78حسابداری

 
سال 1394 در نشريه نسیم بیداری پرونده ای کار شد درباره سازمان مجاهدین خلق به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان که اکنون می توانم لینک تهیه نشريه را در اینجا قرار بدهم.
 
برای مطالعه مطالب من و مطالب دیگر دوستان و دانلود فایل پی دی اف نشريه می توانید اینجا را کلیک نمائید.
 
نشريه شهر انتظار پیش از این به همت نوجوانان مسجد اهرا (س) سمنان  به صورت ماهنامه منتشر می شد. بیشتر از  10 شماره از این نشريه چاپ شد و در بین مردم سمنان مخصوصا نوجوانان که مخاطب اصلی آن می باشد منتشر شد.
پس از وقفه حدود یک ساله نشريه شهر انتظار با کادر جدید و ارتقاء گرافیک و صفحه آرایی آن از محرم سال 1398 توسط هیئت (نوجوانان) مسجد اهرا (س) مجددا شروع به فعالیت کرد.
 
سه شماره از این نشريه در محرم 1398 منتشر شد که می توانید در ادامه دانلود کنید.
اد
بنا به درخواست صاحب امتیاز نشريه دانشجویی آرامین، کانون قرآن و عترت (علیهم السلام) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با موافقت کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی دانشگاه تهران در جلسه روز هفتم خرداد ماه، نشريه دانشجویی آرامین از دو هفته نامه به ماهنامه تغییر پیدا کرد.
با توجه به فضای روز جامعه و مسائل ی روز ضرورت پرداخت و انتشار پاسخ هایی و رفع شبهاتی بنظر میرسید. لذا اقدام به تهیه و انتشار این نشريه شد.
این نشريه در قالب گاه نامه ی نارنج شیرین» که تجربه ی نسخه های پیشین این نشريه داشته اید کار شده است.
نشانی دریافت نشريه چرا جنگ نمیشود؟»
به گزارش پایگاه اخبار فرهنگی و به نقل از کانال انجمن‌های علمی دانشجویی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، نشريه PPPC ، نشريه تمام انگلیسی دانشکده‌های فنی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری شاخه IEEE دانشگاه فنی و مهندسی بویین زهرا منتشر شد.
ادامه مطلب
جهت دانلود شیوه نامه تدوین مقالات و مطالب نشريه دامستیک کلیک کنید: دریافت شیوه نامه تدوین مقالات و مطالب نشريه دامستیکعنوان: شیوه نامه تدوین مقالات نشريه دامستیکحجم: 663 کیلوبایتتوضیحات: شیوه نامه تدوین مقالات نشريه دامستیک انجمن علمی دانشجویی علوم دامی دانشگاه تهران 
سیدمحمد خاتمی، بعد از استعفا از وزارت فرهنگ و ارشاد، درخواست مجوز نشريه‌ای ی به نام آیین» را کرد و با افرادی چون هادی خانیکی، سعید شریعتی، سعید حجاریان، مصطفی تاج‌زاده، محسن امین‌زاده، عباس عبدی، محسن کدیور و محمدرضا خاتمی گروه کوچک‌ترِ آیین را با جلسات هفتگی منظمی تشکیل داد.  نشريه آیین در تیرماه ۱۳۸۲ برای اولین بار منتشر و در سال ۱۳۹۰ توقیف شد.
چهارمین شماره از دوره جدید نشريه شهر انتظار به همت نوجوانان مسجد اهرا (س) آماده شد و در ایام فاطمیه سال 1398 ه.ش بین علاقه مندان و مخصوصا نوجوانان منتشر شد.
 
برخی از مطالبی که در این شماره مشاهده خواهید کرد:
اولین مدافع ولایت
دعوا سر سربند یا فاطمه بود
یک هدیه آسمانی
حکایت
معرفی شهید
و.
جهت دانلود نسخه پی دی اف این نشريه، در زیر کلیک کنید.
 
اشکان غلامی، دبیر انجمن علمى - دانشجویى گروه مهندسى علوم دامى دانشگاه تهران در مصاحبه با بخش رسانه‌اى انجمن:
نام نشريه انجمن علمى-دانشجویى علوم دامى دانشگاه تهران به دامستیک (Domestic) در شماره جدید تغییر داده شده است. این کلمه به معنای بومی و اهلی است.
مدیر مسئول جدید نشريه، على‌اصغر خلیلى، از دانشجویان کارشناسى ارشد فیزیولوژى دام دانشگاه تهران خواهند بود که در گذشته سوابق و افتخارات متعدد دانشگاهی و ملی همچون دبیر اتحادیه علوم دامى و صنای
 دانلود کتاب مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی-نشريه ۱۱۳
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی - نشريه 113 - انتشارات .book.donya-e-eqtesad.com › book Translate this page مبانی نظری حسابداری و گزارشگری مالی - نشريه ۱۱۳. مرکز تحقیقات تخصصی حسابداری و حسابرسی. نویسنده. مشاهیر. مترجم. ریال۲۰,۰۰۰. ریال۲۰,۰۰۰. مشخصات کتاب . دانلود رایگان مبانی نظری حس
برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصویر کلیک کنید.
نشريه روز آدینه توسط بچه های مهدی یاوران تهیه ، چاپ و پخش شده و این اولین شماره نشريه هست. کلی بحث و جدل داشتیم تا تونستیم اسم نشريه رو انتخاب کنیم ، نظر خود من این بود که اسم نشريه همون نشريه مهدی یاوران باشه اما دوستان قبول نکردن و بعد از کشمکش های فروان اسم روز آدینه تایید شد و منظور از روز آدینه روز دیدار با حضرت مهدی (عج) و روز ظهور آقا است.
نشريه رو در دو قالب طراحی و چاپ کردیم، یکی در سایز A3 و
 دانلود کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (۱۰۱)
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (101 .www.gisoom.com › book › کتاب-راه. Translate this page کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (101)اثر عبدالحسین طالبی‌نجف‌آبادی، نرجس کمالی‌کرمانی بوده و چاپ 1 آن در سال 1388 توسط انتشارات ترمه . دا
داشتیم باهم روی نشريه بسیج کار میکردیم. گوشیش زنگ خورد و رفت بیرون.
بعد که آمد خیییلی حالش گرفته بود. بهش گفتم اگه حالت بده برو استراحت کن، نشريه رو بعدا تموم میکنیم.گفت نه و ادامه دادیم و کارو به موقع رسوندیم. 
اما چند روز بعدش هم همینطور حالش بد بود. بهش اصرار کردم تا اینکه گفت اون شب چه خبر بدی بهش رسیده. یه خبر واقعا بد گفتم، خب عزیزم میگفتی همون شب! و کار نشريه رو بعدا انجام می‌دادیم. یه جواب دندون شکن داد. گفت: مگه نمیگیم پدرو مادرم فدا
     دبیر رسانه و نشريه انجمن علمى-دانشجویى علوم دامى دانشگاه تهران و سردبیر نشريه دامستیک در مصاحبه اى عنوان کرد که فرصت ارسال مقالات فردا چهارشنبه مورخ ١٣٩٨/٠٢/١٨ به پایان مى رسد و این زمان قابل تمدید نمى باشد. 
      فرزاد غفورى از دریافت بیست و پنج مقاله علمى-ترویجى و مطلب علمى خبر داد که تعدادى از آثار در دست داورى هستند و به زودى وضعیت پذیرش آن ها مشخص خواهد شد.
      همچنین عنوان کرد که شماره جارى نسبت به شماره هشتم (زمستان) متفاوت تر خوا
خاطره از زبان خانم محدثه علیرضایی:
مطهره یه متن برای نشريه نوشته بود و داد به منمن اون موقع سردبیر بودم. وقتی متنو خوندم همه چی عالی بود، محتوا عالی، قلم عالی و. اما چنتا ایراد نگارشی کوچیک داشت از نظرمباهاش که مطرح کردم قبول نکرد و گفت تو حق نداری به متن من دست بزنی و. خلاصه اون متنو بدون تغییر زدیم تو نشريهبرای شماره بعدی نشريه بهش گفتم: مطهره بریم از فرمانده بپرسیم که کار درست چیه و اما سردبیر میتونه متن نویسنده و تغییر بده یا نه؟ قبول ک
بهم میگه بیا واسه نشريه جامعه اسلامی درباره سبک زندگی ن و دختران بنویس ‌.
آخه من اگه سبک زندگی حالیم بود که در به در این روانشناس و اون مشاور نبودم!
من سبک زندگی حالیم نیس اما دهنم بی موقع وا میشه میگم باشه !!!
مسخره اس !
.
اون ستونی که قراره من بنویسم!میشه مث این وبلاگ !نه نظری نه پیشنهادی نه انتقادی .هیچی!
ممنون از همه!
ممنون!
 
به مناسبت ایام الله دهه فجر از نسخه شماره 169 نشريه خط حزب الله مسابقه گرفته می شود!
برای مطالعه نشريه می توانید به تابلوهای اعلانات مسجد جامع و مسجد حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مراجعه فرمایید. همچنین می توانید از نسخه الکترونیکی این نشريه که در ادامه آمده است استفاده فرمایید.
برای دریافت سوالات به مسئول کتابخانه برادر حسین بهمنی حیدرآبادی (حسین شیخ)مراجعه فرمایید.
دریافتحجم: 2.98 مگابایت
دانلود کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (۱۰۱)
دانشجویان و کاربران گرامی ،در این بخش لینک دانلود کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری نشريه (۱۰۱) عبدالحسین طالبی‌نجف‌آبادی , نرجس کمالی‌کرمانی با فرمت پی دی اف در حجم ۱۷۷ صفحه آماده گردیده است.در صورت نیاز می توانید این محصول را از سایت دانلود نمائید.
 
دانلود فایل
 
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
Search Results Web results کتاب راهنما و حل مساله مبانی و روشهای اصول حسابداری
هوالعلیم
نشريه دانشجویی صریر یک ساله شد.
چهارمین شماره نشريه دانشجویی صریر همزمان با هفته معلم در یک سالگی این نشريه منتشر شد.
در این شماره می خوانیم:
پایه ریزان تمدن نوین اسلامی
معیشت یا منزلت؟
پند و اندرز های ریش سفید دانشگاه فرهنگیان
کتاب کلاه رئیس جمهور
و.
برای دریافت فایل pdf نشريه، دانلود  را کلیک نمایید.حجم: 5.76 مگابایت
نشريه "سنگِ بسته و سگِ باز!" این نشريه سعی در ارائه مطالب بصورت آمار و نمودار داشته است. آماری از شلم شولوای فضای مجازی خواهید خواند؛ و در قسمتی نیز آماری از وضعیت کشور ارائه شده توسط بانک جهانی و مقایسه آن با قبل از انقلاب خواهید خواند.
دانلود نشريه
پاورپوینت صوتی با عنوان نقش تربیتی زن در قالب نشريه الکترونیکی با قابلیت
جستجو همراه با ذکر مقالات و کتابهای مرتبط و یک محیط پاورپوینت شاد
http://pdf-doc.ir/product/9223/پاورپوینت-صوتی-نقش-تربیتی-زن-نشريه-الکترونیکی-با-قابلیت-جستجو-/1052
دنیای بورس: یازده شرکت PSP ایرانی به‌پرداخت ملت ، پرداخت الکترونیک سامان سپ ، آسان پرداخت پرشین آپ ، تجارت الکترونیک پارسیان تاپ ، کارت اعتباری ایران کیش ، پرداخت الکترونیک سداد ، پرداخت الکترونیک پاسارگاد ، فن‌آوا کارت ، پرداخت نوین آرین ، سایان کارت و پرداخت الکترونیک سپهر در آخرین رتبه‌بندی نشريه نیلسون‌ریپورت در بین ۱۵۰ شرکت پذیرنده برتر جهان قرار دارند. نشريه معتبر نیلسون ریپورت به‌عنوان نشريه تخصصی بین‌المللی پرداخت الکترونیک
 
سلام،بعد از حدود 11 ماه در وبلاگ پست میذارم،خوشحالم چون وبلاگ با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.
تصویر بالا،چهار جایزه نشريه پاوت به مدیر مسئولی بندست که در اولین جشنواره نشریات دانشگاه شهید چمران اهواز به ما داده شد.
ادامه مطلب
بحث، بحث نشريه‌ است. مدیر در مطالعه مطالب قبل از چاپ، کاهلی کرده و دقیق نخوانده. حالا بعد از یک هفته‌ چاپ نشريه که آن آن مطلب را در کانال قرار دادیم، دردسرهای جدید شروع شده. جالب است که یک هفته از زمان انتشار گذشته است و نخواندند و بعد از مدت‌ها مطلب را دیدند و معتقدند من با جایی همکاری می‌کنم و مطالبی که به ایشان می‌دهم با چیزی که چاپ می‌کنم مغایر است! هر کس نداند فکر می‌کند دارم برای سازمان اطلاعاتی‌ای چیزی جاسوسی می‌کنم. 
سلامبا توجه به اهمیت بتن در روند کارهای عمرانی و همینطور دقت نظری که باید دوستان عزیز جهت تهیه بتن در این فصل سرما داشته باشند؛نشريه 327 "دستورالعمل ساخت و اجرای بتن در کارگاه" رو در دسترس دوستان قرار دادم
امیدوارم مثمر ثمر باشه
دریافتعنوان: نشريه 327حجم: 5.54 مگابایت
سامانه نشريه دانشجویی آرامین، به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و با مدیر مسئولی فاطمه کرمی نصر، و  سردبیری انسیه علی‌یاری، اعضای شورای مرکزی کانون، راه اندازی شد.
ادامه مطلب
نشريه نسیم بیهود در جشنواره نشریات تجربی و روستایی کشور از بین  400 نشريه و رسانه مجازی رتبه دوم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص داد.
 
 

 
گفتنی است جشنواره نشریات روستایی " خبر آباد " از پنجم تا هفتم اسفند ماه درشهر اراک،استان مرکزی برگزار گردید و جناب حجت الاسلام میثم ناظمی به نمایندگی از کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود و نشريه نسیم در این جشنواره حضور یافتند.
نشريه نسیم بیهود 15 سال سابقه فعالیت دارد و اولین نسخه آن در سال 1382 چاپ و در بیهود،
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
 
 
 
همانطور که میدونید قراره با بچه های مسجدی یه نشريه بسازیم . قراره این نشريه با کمک بچه بسیجی های مسجد حضرت جوادالائمه (ع) نوشته بشه . موضوعاتی که قراره داخل نشريه نوشته بشه و قراره شما یک یا چند تا از موضوع های زیر رو انتخاب کنید و مطالب خودتو رو برای ما بفرستید به شماره ی آقای سلامی یا شیخ زنگنه مطالب تون رو بفرستید .  موضوعاتی که قراره داخل نشريه بیاد اینا هستن :
ادامه مطلب
#نشريه | نسخهٔ الکترونیکی گاهنامه مکتوب "کلاسِ درس" - شماره نخست (اسفندماه 98)
در این شماره #بخوانید :
مهارت های مطالعه و برنامه‌ریزی بهترکار با تحصیل!؟ ؛ ترم۲ راچگونه شروع کنیم ( #ویژه ورودی ها)چگونه از درس خواندن لذت ببریم !اگروقت درس‌خواندن ندارید، بخوانید!
 
دانلود مستقیم نسخه الکترونیک نشريه ​​​​​​​
نشريه نسیم بیهود در جشنواره نشریات تجربی و روستایی کشور از بین  400 نشريه و رسانه مجازی رتبه دوم بخش گزارش نویسی را به خود اختصاص داد.



گفتنی است جشنواره نشریات روستایی " خبر آباد " از پنجم تا هفتم اسفند ماه درشهر اراک،استان مرکزی برگزار گردید و جناب حجت الاسلام میثم ناظمی به نمایندگی از کانون فرهنگی هنری ولایت بیهود و نشريه نسیم در این جشنواره حضور یافتند.
امروز شماره جدید نشريه تکانه منتشر شد و می‌توانید از لینکی که در زیر قرار گرفته، آن را دریافت کنید.
http://physics.sharif.edu/~takaneh/wp-content/uploads/2020/03/Takaneh29.pdf
این نشريه، یکی از بهترین و فعال‌ترین نشريه‌های علمی دانشکده فیزیک و دانشگاه است که سالیان سال است در حال تولید محتوا و انتشار آن است و من مفتخرم که عضوی از این نشريه هستم و در تولید آن شریک‌ام.
برای اطلاعات بیشتر از تکانه»، میتوانید به سایت نشريه مراجعه کنید.
ضمنا به دلیل اتفاقات پیش‌آمده و تعط
طبق اعلام اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، سامانه نشريه دانشجویی برگ سبز به صاحب امتیازی کانون قرآن و عترت (ع) دانشجویان پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران و مدیر مسئولی علیرضا صبا و سردبیری محمد راه اندازی شد.
ادامه مطلب
امروز شماره جدید نشريه تکانه منتشر شد و می‌توانید از لینکی که در زیر قرار گرفته، آن را دریافت کنید.
http://physics.sharif.edu/~takaneh/wp-content/uploads/2020/03/Takaneh29.pdf
این نشريه، یکی از بهترین و فعال‌ترین نشريه‌های علمی دانشکده فیزیک و دانشگاه است که سالیان سال است در حال تولید محتوا و انتشار آن است و من مفتخرم که عضوی از این نشريه هستم و در تولید آن شریک‌ام.
برای اطلاعات بیشتر از تکانه»، میتوانید به سایت نشريه مراجعه کنید.
ضمنا به دلیل اتفاقات پیش‌آمده و تعط
امروز شماره جدید نشريه تکانه منتشر شد و می‌توانید از لینکی که در زیر قرار گرفته، آن را دریافت کنید.
http://physics.sharif.edu/~takaneh/wp-content/uploads/2020/03/Takaneh29.pdf
این نشريه، یکی از بهترین و فعال‌ترین نشريه‌های علمی دانشکده فیزیک و دانشگاه است که سالیان سال است در حال تولید محتوا و انتشار آن است و من مفتخرم که عضوی از این نشريه هستم و در تولید آن شریک‌ام.
برای اطلاعات بیشتر از تکانه»، میتوانید به سایت نشريه مراجعه کنید.
ضمنا به دلیل اتفاقات پیش‌آمده و تعط
کارگاه نشريه دیواری درس دفاعی برای دانش آموزان پایه نهم برگزار شد. در این کار گروهی دانش آموزان درس سوم دفاعی ( انقلاب اسلامی) را مطالعه و نشريه دیوایر درست کردند. این کار هم باعث تقویت کار گروهی و جمعی و هم موجب بالا رفتن دانش و مهارت در دانش آموزان می شود.
 
دکتر فاطمه حیدری اولین فارغ التحصیل برنامه ملی پزشک پژوهشگر است.ایشان علاوه بر داشتن پی اچ دی ایمنولوژی، فوق تخصص چشم و فوق لیسانس تگذاری در سلامت از دانشگاه شیراز میباشند.دکتر حیدری هم اکنون عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی اهواز میباشند.از ایشان بیش از ۵۰ مقاله معتبر در مجلات انگلیسی چاپ شده است.
دکتر حیدری بیشترین مقالات علمی انگلیسی در زمینه کرونا را منتشر کرده اند.
 
ایشان سرپرستی تیمی را بر عهده دارند که تا پایان سال ۹۹ بیش از ۷۰
 
به همت نوجوانان مسجد اهرا (س) سمنان، نوزدهمین شماره نشريه شهر انتظار منتشر شد. این بار هم شاهد مطالب جالب و خواندنی هستیم. در ادامه می توانید نسخه دیجیتال آن را دریافت و ذخیره کنید.
ادامه مطلب
سلام
خیلی خوشحالم که قرعه مطلب روز 22 بهمن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به نام من افتاد و من باید فانوس این جزیره رو بالا ببرم!
از چندین سال پیش منتظر این صبح بودم! شاید برای خیلی‌ها انقلاب فقط صرفا تغییر یک نوع از حکومت به یک نوع دیگری از حکومت بوده و هست منتهی انقلاب برای من پرچم اعتقاداتم هست. 
40 عدد تکامل هست و شواهد قرانی متعددی هم برای اثبات این حرف وجود داره.(الان حسش نیست که توضیح بیشتر بدم!)
وارد سن تکامل میشویم و این یعنی زین پس انقل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها