نتایج جستجو برای عبارت :

بازی درمانی

 بازي های گفتار درماني
۱ - بازي فلش کارت:
فلش کارتهایی از تصاویر گوناگون تهیه کرده و از کودک بخواهید نام آنها را بگوید. در این بازي از تصاویر ساده شروع کنید و در صورت تاخیر کودک برای نام بردن کلمات، به او زمان بدهید.
۲ - بازي لی لی
در بازي لی لی از کودک بخواهید هنگام شروع بازي و پریدن در هر شماره، کلمه خواسته شده را بگوید به این صورت کودک ۹ بار کلمه را تکرار خواهد کرد و هنگام بازي مجدد کلمه ای جدید به او بگویید. سپس در انتها کودک را با یک هدیه تشوی
سلامبا خواندن برخی سایت ها و اطلاعات روانشناسی مهم که در زیر به ان ها اشاره شده امیدواریم بتوانیم به مشکلات شما کمک کرده باشیم .
بازي کردن کودکان
اصطلاح بازي درماني چیست
چگونگی کنترل خشم کودکان
انواع بازي های کودکان
بازي برای کنترل خشم کودکان
سایتی در مورد بازي درماني
سایتی در مورد مشاوره کنترل خشم کودکان
اطلاعاتی در مورد ویژگی های بازي کودکان
بازي چگونه باعث کنترل خشم می شود
تعریف بازي درماني و توضیحات آن
سایتی در مورد رفع عصبانیت فرزن
گفتار درماني به چه کاری می آید؟ 
گفتار درماني به کودک شما کمک می کند که کلمات و زبان را بهتر درک کند و از زبان بهتر استفاده کند.
گفتار درماني به بهبود گفتار کودک منجر می شود.
تمام مشکلات بلع صوت، اختلالات گفتاری و زبانی، اختلالات شناختی و مشکلات ارتباطی کودک با کمک گفتار درمانگر به صورت کامل ببرطرف می شود.
این روش، نگرانی پدر و مادر را کاهش می دهد؛ زیرا دیگر دغدفه آینده فرزندشان و نحوه حضور او در جامعه را نخواهند داشت.
بعد از اتمام دوره های گف
سن مناسب برای گفتار درماني کودکان
در مقالات قبلی ما بصورت مفصل به موضوع اختلالات گفتاری و گفتار درماني در کودکان، تکنیک ها و بازي های مناسب گفتار درماني پرداختیم.
اما در این مقاله می خواهیم به موضوع سن مناسب برای گفتار درماني کودکان بپردازیم، به همین دلیل شما می توانید از جدول زیر برای انتخاب حیطه مورد علاقه خود استفاده کنید.
شما با مطالعه این مقاله می توانید در انتهای آن سوالات مرتبط با این مبحث را پرسیده و پاسخ های مناسب را از مربیان و در
 
کتاب مبانی زوج درماني و خانواده درماني ~علی محمد نظری 
مبانی زوج درماني و خانواده درماني ~علی محمد نظری - نشر علم - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
 
مبانی زوج درماني و خانواده درماني
کتاب. نویسنده, دکتر علی محمد نظری. مترجم, -. ناشر, علم. نوبت چاپ, سی و سوم - 1393. تعداد صفحه, 220. قطع, رقعی. شابک, 978-964-405-748-9 .
 
خرید کتاب مبانی زوج درماني و خانواده درماني نوشته علی محمد نظری 
خرید کتاب مبانی زوج درماني و خانواده درماني 
بازي درماني واژه ای است که خیلی از والدین با آن آشنایی ندارند و برایشان مبهم است. در این مطلب ضمن اینکه شما را با باز یدرماني آشنا می کنیم ، جدیدترین و بهترین روش های بازي درماني برای کودکان زیر ۹ سال را به شما معرفی می کنیم. همچنین فایل pdf این آموزش را برای دانلود رایگان در اختیار شما علاقمندان قرار می دهیم.
محیط بازيدرماني چگونه باید باشد؟
انتخاب روش بازيدرماني:
انواع بازيهای بازي درماني:
توصیه های مهم هنگام بازي درماني والدین با کودکا
تعریف گفتار درماني
گفتار درماني که در حقیقت رشته‌ای از علوم توانبخشی از به آسیب شناسی گفتار و زبان می پردازد. متخصصان گفتار درماني به بررسی اختلالات گفتاری ، زبان و بلع پرداخته و با تشخیص نوع بیماری روش های مناسب درمان را انجام می‌دهند. اختلالات گفتاری و زبان از سنین کودکی تا بزرگسالی را شامل می شود. گفتار درماني متفاوت از روانشناسی بوده و به فارغ التحصیلان رشته گفتار درماني ، آسیب شناسی گفتار و زبان گفته می شود.
هزینه گفتاردرماني در منزل
مشکلات خواب بسیار شایع است. حدود 25 درصد از کودکان سالم زیر سن 18 سالگی مشکلات خواب دارند و 80 درصد از نوجوانان خواب کافی ندارند.
ممکن است یکی از علت های بی خوابی کودکان عدم تمرکز خواب باشد ،به این معنی که کودک مبتلا به ADHD باشد به معنی اختلال عدم توجه و عدم تمرکز که سبب اختلال خواب می گردد و فوق تخصص نوزادان با دارو های روانپزشکی و رفتار درماني و بازي درماني ،اختلالات خواب را درمان می کنند . در نتیجه اختلال خواب ارتباط قوی با اختلال تغذیه کودکان د
گفتار با زبان چه تفاوتی دارد؟
زمانی که می خواهیم حرف بزنیم ، قسمتی از عملکرد آن در مغز اتفاق می افتد (مانند انتخاب کلمه ، جمله بندی و.)  به این بخش از صحبت کردن که در ذهن شکل می گیرد ، زبان می گویند. گفتار توسط لب ، زبان ، ریه ، حنجره و. بوده و باعث تولید صدا و کلمه می شود.
تحصیلات مرتبط با گفتار درماني
فارغ التحصیلان رشته گفتار درماني در مقاطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا می توانند مطب خصوصی بزنند. این افراد باید در ابتدا ۵ سال در بیمارستان
درمان تاخیر در گفتار
لیت تاکر اصطلاحی است که برای کودکانی که با تاخیر در شروع حرف زدن مواجه می‌شوند، استفاده می‌گردد. گاهی بعضی کودکان به دلایل ناشناخته، خیلی دیرتر از بقیه هم سن و سالان شروع به حرف زدن می‌کنند.
گفتار درماني و آموزش‌های خاص از جمله روش‌های است که برای کودکانی با تاخیر در گفتار مواجه‌اند، استفاده می‌شود. گروه درماني، بازي درماني و درمان در منزل توسط والدین از جمله روش‌هایی است که برای لیت تاکر یا تاخیر در گفتار استفاده
یاد بگیرید که خلاقیت را در فرایند بازي درماني بازي کنید و با ساخت بازي های بازي درماني خود، صرفه جویی کنید. مشتریان بازي درماني دوست دارند که این بازي را با شما داشته باشند.شما می توانید هر بازي بازي درماني را به تناسب نیازهای هر مشتری درماني درماني سفارشی کنید. این نیز به شما یک بازيگر درمان بهتر در طولانی مدت خواهد کرد!
بازي های بازي درماني یک روش عالی برای بازيگر درمانگر یا مشاور مدرسه هستند تا بتوانند به حل اجتماعی، عاطفی، حل مشکل، همدلی
سن مراجعه به گفتار درماني
 از کودک دو ساله تا فرد مسن ممکن است نیاز پیدا کنند که به درمانگر مراجعه کنند. در گفتار درماني به بررسی، تشخیص و درمان اختلالات گفتار و زبان پرداخته می‌ شود. افراد مسنی که دچار سکته مغزی می‌ شوند، نیاز مبرمی به خدمات گفتار درماني دارند.
خدمات گفتار درماني در سن پایین
 در صورتی که که کودک در سن کم به گفتار درمان مراجعه کند، تاثیر بیشتری در بهبود روند درماني او دارد. گاهی والدین با دیدن اختلالات گفتاری کودک توجه چندا
بازي های گفتار درماني
در این قسمت ما فقط به بیان چند مورد از بازي های مناسب می پردازیم اما در مقاله ای دیگر، بیش از 15 بازي مختلف برای گفتار درماني جمع آوردی شده و در اختیار شما قرار گرفته است.
بیشتر بخوانید: بازي های گفتار درماني
فلش کارت‌ها
در این بازي به کودک چند فلش کارت داده شده و کودک به سرعت تصویری را که می‌بیند، می‌گوید. در این روش باید از کارت‌های ساده شروع کرد و در صورت مبارزه کودک در برابر بعضی کلمات نباید پافشاری کرد. با انتخاب فلش
 
بی شک یکی از سبک‌های مهم و ارزشمند بازي درماني، استفاده از سبک بازي درماني با محوریت روان تحلیلگری است

دربازي درماني روان تحلیلگری، درمانگر می‌کوشد تا از طریق بازي‌ها و پیش کشیدن موضوعات مختلف به ارزیابی نگرش و رفتار و هیجانات کودک در خلال بازي بپردازد و از این طریق ژرفای اندیشه، اضطراب‌ها و تنش‌ها و آرزوهای کودک را که با زبان کودکانه‌اش قادر به انتقال آن‌ها نیست واکاوی نماید و در نهایت به کودک کمک کند تا با خلق دنیایی مجازی و در قا
آروماتراپی (Aromatherapy) یک روش درماني جامع است که از عصاره های طبیعی گیاهان برای ارتقاء سلامت و بهبودی استفاده می کند. بسته به شکل استفاده به این روش رایحه درماني، عطر درماني، و حتی روغن‌ درماني هم گفته می شود. به دلیل تاثیر این روش درماني بر اعصاب و روان، در این مطلب است سایت روانشناسی ویکی روان قصد بررسی تعریف آروماتراپی از همه جهات را داریم.
منبع مقاله : آروماتراپی یا رایحه درماني چیست؟
ادامه مطلب
محدودیت های درمان ماساژ شن
ماسه سینی درمان، مانند سایر روش های درماني، می تواند محدودیت هایی داشته باشد. در برخی از جوامع یا فرهنگها، این تکنیک ممکن است به عنوان وقت گیر، گیج کننده، خسته کننده، مزاحم و یا بسیار وابسته به تخصص بالینی درمانگر باشد. بزرگسالان ممکن است به این رویکرد بصری بصری مقاوم باشند زیرا آنها معتقدند که خلاقیت و مهارت های هنری کافی برای درمان موثر نیستند.علاوه بر این تفسیر تصاویر شن و ماسه همچنان یک موضوع بحث شده در جامعه
امروزه از روان درماني برای درمان بسیاری از اختلالات روانی استفاده می شود. واژه روان‌درماني برای بسیاری از ما واژه ای آشنا است اما شاید خیلی با نحوه ساز و کار روان درماني آشنا نباشیم. ممکن است بسیاری از مردم تصور داشته باشند که روان‌درماني همان مراجعه به روان‌شناس و گوش دادن به صحبت های آن ها است. اما این فرآیند درماني کمی اصولی تر و پیچیده تر از مراجعه به روانشناس و صحبت با او می باشد.

ادامه مطلب
گفتار درماني به چه کاری می آید؟ 
گفتار درماني به کودک شما کمک می کند که کلمات و زبان را بهتر درک کند و از زبان بهتر استفاده کند.گفتار درماني به بهبود گفتار کودک منجر می شود.تمام مشکلات بلع صوت، اختلالات گفتاری و زبانی، اختلالات شناختی و مشکلات ارتباطی کودک با کمک گفتار درمانگر به صورت کامل ببرطرف می شود.این روش، نگرانی پدر و مادر را کاهش می دهد؛ زیرا دیگر دغدفه آینده فرزندشان و نحوه حضور او در جامعه را نخواهند داشت.بعد از اتمام دوره های گفتا
درمان تاخیر در گفتار
لیت تاکر اصطلاحی است که برای کودکانی که با تاخیر در شروع حرف زدن مواجه می‌شوند، استفاده می‌گردد. گاهی بعضی کودکان به دلایل ناشناخته، خیلی دیرتر از بقیه هم سن و سالان شروع به حرف زدن می‌کنند.
گفتار درماني و آموزش‌های خاص از جمله روش‌های است که برای کودکانی با تاخیر در گفتار مواجه‌اند، استفاده می‌شود. گروه درماني، بازي درماني و درمان در منزل توسط والدین از جمله روش‌هایی است که برای لیت تاکر یا تاخیر در گفتار استفاده
خدمات گفتار درماني شامل چه چیزهایی است؟
گفتار درماني شامل تعیین ، تشخیص و درمان اختلالات گفتاری و تکلم است. درمان هر کدام از انواع اختلالات گفتاری متفاوت بوده و راهکارهای مخصوص به خود را دارد.
فواید گفتار درماني
در بین عموم مردم و جامعه پزشکی، گفتار درماني اهمیت ویژه‌ای دارد. همانطور که می‌دانیم زبان، اصلی‌ترین راه برای برقراری ارتباط با دیگران است. گفتار درماني باعث حل مشکلات ناشی از اختلالات ارتباطی و گفتاری می‌شود. 
با کمک از خدمات گ
تعریف گفتار درماني
گفتار درماني که در حقیقت رشته‌ای از علوم توانبخشی از به آسیب شناسی گفتار و زبان می پردازد. متخصصان گفتار درماني به بررسی اختلالات گفتاری ، زبان و بلع پرداخته و با تشخیص نوع بیماری روش های مناسب درمان را انجام می‌دهند. اختلالات گفتاری و زبان از سنین کودکی تا بزرگسالی را شامل می شود. گفتار درماني متفاوت از روانشناسی بوده و به فارغ التحصیلان رشته گفتار درماني ، آسیب شناسی گفتار و زبان گفته می شود.
اختلالات گفتار درماني
گفت
تمرین های گفتار درماني
به منظور برطرف کردن مشکلات گفتاری و زبانی، یکسری تمرینات را بهتر است در منزل با کودک خود انجام دهید. در این بخش به برخی از این تمرین ها اشاره می کنیم. چنانچه در هنگام انجام این تمرینات کودک با مشکل روبرو است باید با گفتار درمانگر م کنید.
۱- با کودک خود صحبت کنید.
روش مناسب کمک به درمان مشکلات گفتاری کودک تشویق او به صحبت کردن درباره مسائل و اتفاقات روز است. پدر و مادر می توانند درباره کارهایی که کودک در طول روز انجام
 
گردشگری سلامت علی طب - توریسم درماني
علی طب آماده ارائه خدمات رزرو آنلاین بیمارستان ها و مراکز درماني و همچنین پزشکان می . به گردشگران و توریست ها خدماتی مطلوب و نوآورانه در راستای ارتقاع جایگاه ایران .
توریسم درماني - رزرو تور, فروش بلیط هواپیما , اخذ ویزای شنگن 
از این رو با توجه به اهمیت موضوع توریسم درماني ، مدیریت جذب و برنامه ریزی اهداف توریسم . انعقاد قرار داد رسمی با اکثریت مراکز درماني و بیمارستان های معتبر ، وجود .
گردشگر
تکنیک های بازي درمان و بازي ها را در سینما سعی کنید
بسیاری از کودکان بهترین بیان و چالش خود را از طریق بازي. استفاده از بازي ها و فعالیت ها برای تشویق رشد، سنگ بنای بازي درماني است. یاد بگیرید چگونه می توانید مهارت های زندگی با ارزش را برای کودکان در تمام سنین با این اسباب بازي ها و بازي های توصیه شده آموزش دهید.روانپزشکان و روانپزشکان کودکان به مدت طولانی از بازي به عنوان یک ابزار درماني برای کودکان مبتلا به مشکلات مانند ADHD، اختلالات خلقی و
هزینه گفتاردرماني در منزل
گفتار درماني در کلینیک و درمانگاه ها هزینه کمتری نسبت به درمان در منزل دارد. هم چنین هر حیطه ی کاری گفتار درماني هزینه متفاوتی دارد. نوع اختلال نیز در تعیین هزینه موثر است. متاسفانه هزینه گفتار درماني تحت پوشش بیمه قرار ندارد و خانواده‌ها باید خود این هزینه‌ها را پرداخت کنند. هر نیم ساعت گفتار درماني حدوداً هزینه ای معادل ۴۴ هزار تومان می شود. اگر خانواده‌ای از پس تامین هزینه‌ها برنیاید، بهتر است گفتاردرماني در
 
 
✅ آمورش خانگی "صفر تا صد بازي با کودک و نوجوان" همراه با مدرک پایان دوره
(ویژه پدر و مادرها و مربیان)
"بازي"، بهترین عیدی به بچه هاست
اگر حوصله بازي با فرزند خود را نداریداگر از بازي های رایانه ای و موبایلی فرزندتان نگران هستیداگر به دنبال رشد فکری جسمی و روحی فرزند خود هستیداگر نمی‌دانید چه بازي متناسب با سن فرزند شما برایش جذاب است 
در این دوره شرکت کنید.
با پرداخت ۸۰ هزار تومن برای همیشه  از بازي با فرزند خود لذت ببرید
دوره آفلاین است
فایل انرژی درماني در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------انرژی درماني
دانلود فایل انرژی درماني
عنوان فایل : انرژی درماني
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
انرژی درمانينام فایل : انرژی درماني
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 0
حجم : 64 کیلوبایت
 …جزئیات بیشتر / دانلود
کد فایل انرژی درماني : 604020
| کامپیوتر
جهت دانلود انرژی درماني در کادر زیر کلیک کنید
مشخصات انرژی درماني  با کد فایل 604020  در دسته بندی کامپیوتر  با برچسب های فا
اطلاعیه همکاری با کارگروه تخصصی بازي-درماني و موسیقی-درماني کلینیک روان
 " بسمه تعالی "
به اطلاع میرساند تیم تخصصی موسیقی درماني و بازي درماني کلینیک روان در حال راه اندازی باشگاه بازي درمانگری و موسیقی درمانگری در راستای بسط و گسترش و همچنین بهره گیری هرچه بیشتر از این رشته ها میباشد.
این مجموعه با در نظر گرفتن نیاز و توجه روزافزون جامعه روانشناسی به عرصه کودک ونوجوان و تربیت درمانگران متخصص و مربیان آموزش دیده و همچنین تسهیل روند اشتغال
ده بازي برای کودکان خجالتی
 این بازي‌ها را می‌توانید با توجه به سن و توانمندی‌های کودکان در فرصت‌هایی که تمایل به بازي کردن دارند، انجام دهید.
۱ - مسابقه گویندگی
۲ - بازي مصاحبه تلویزیونی»
۳ - بازي نقل خاطره، داستان، شعر، معما و لطیفه»
۴ - بازي چه کسی می‌تواند دیگران را بخنداند»
۵ - بازي کامل کردن یک داستان»
۶ - بازي کامل کردن یک شعر»
۷ - بازي تکمیل جملات»
۸ - بازي پاسخ به پرسش‌ها»
۹ - بازي داستان سازی با تصاویر»
۱۰ - بازي معلم بودن»
@
 
خانواده درماني راهبردی 
درمان راهبردی از دل نظریه ارتباطات در طرح اسکیزوفرنیای بیتسون بیرون آمد . خانواده درماني استراتژیک متخصصان سرشناسی مانند: پاول واتسلاویک، جان ویکلند و . جی هی لی مدافع خانواده درماني در زمینه های تخصصی و عمومی بوده است.
 
مشاوره خانواده (رویکرد استراتژیک ) - صدای آرامش 
درمان های استراتژیک سیستمی،متمرکز بر راه حل، روش مدار وکوتاه مدت اند.این درمان ها مرهون کار . جی هی لی نظریه پردازاصلی خانواده درماني
هزینه گفتار درماني
در گفتار درماني برای درمان اختلالات گفتاری از روش های مختلف و یا ترکیبی استفاده می شود. به منظور تعیین اختلال از آزمون ها و تست های متنوعی بهره گرفته شده تا بتوان طول دوره درمان را کوتاه تر کرد. در برخی موارد با کمک این آزمون ها طول دوره درمان از چندین سال به چندین ماه خواهد رسید. یکی از موارد موثر در کاهش طول دوره درمان مراجعه در زمان مناسب درمان است. در این دوره، روند درمان بازدهی بهتری خواهد داشت. در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ الی
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درماني عبدالله شفیع
پاور پوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درماني نویسنده : عبدالله شفیع آبادی و غلامرضا ناصری در ۹ فصل و ۱۱۳ اسلاید.
 
دانلود خلاصه نظریه های مشاوره و روان درماني عبداله شفیع آبادی
در این بخش خلاصه فصل 5 تا 9 کتاب نظریه های مشاوره و روان درماني نوشته عبداله شفیع آبادی غلامرضا ناصری در 40 صفحه در قالب فایل PDF آماده .
 
دانلود جزوه نظریه های مشاوره و روان درماني شفیع آبادی
دانلود ج
کودکان کوچک، اغلب نمیتوانند احساسات خود را بیان کنند، ممکن است برای رسیدن به بهترین نتایج، نیاز به درمانهای غیر کلامی خاصی داشته باشند. درمانگران بازي در Alpert JFS برای استفاده از تکنیک های درمان که شامل رس، رنگ، عروسک ها، عروسک ها، و غیره هستند، آموزش داده می شود . که کودک می تواند احساساتش را بیان کند، و کشف راه های جدید و موفق تر برای مقابله با آن.تبادل مداوم بین روانشناسان کودک ما و متخصصین اطفال به قدرت خدمات کودکان کمک می کند. واقعا ظرفیت
وظایف گفتار درمانگر
گفتار درمانگر باید اختلال گفتاری را تشخیص داده و راهکارهای مناسب برای درمان آن را به کار بگیرد. همچنین یک گفتار درمانگر می تواند از مشکلات گفتاری و یادگیری در افراد پیشگیری کند. گفتار درمانگر می‌تواند مشکلات بلع و تغذیه ای را نیز تشخیص داده و درمان کند. برای تعیین و بررسی مشکلات گفتاری و منشاء آنها ، گفتار درمانگر از طیف وسیعی از تست ها و آزمایشات استاندارد استفاده می نماید. گفتار درمانگر باید متناسب با میزان اختلال فر
دانلود نرم افزار آموزش گفتار درماني بیان
نرم افزار گفتار درماني مناسب آسیب شناسان گفتار و زبان است و همچنین برای افرادی که با مشکلات گفتار درماني مواجه هستند، مفید است.
 این نرم افزارها باعث می‌شوند که آموزش و یادگیری به راحتی اتفاق بیفتد. به دلیل محیط جذابی که در این نرم افزارها به کار رفته، به راحتی مورد استقبال کودکان قرار می‌گیرند. این نرم افزارها هم به تنهایی کارآمد بوده و گاهی در کنار جلسات گفتار درماني تجویز می‌شوند. 
از جمله این ن
هزینه گفتار درماني
در گفتار درماني برای درمان اختلالات گفتاری از روش های مختلف و یا ترکیبی استفاده می شود. به منظور تعیین اختلال از آزمون ها و تست های متنوعی بهره گرفته شده تا بتوان طول دوره درمان را کوتاه تر کرد. در برخی موارد با کمک این آزمون ها طول دوره درمان از چندین سال به چندین ماه خواهد رسید. یکی از موارد موثر در کاهش طول دوره درمان مراجعه در زمان مناسب درمان است. در این دوره، روند درمان بازدهی بهتری خواهد داشت. در حال حاضر حدود ۲۰۰۰ الی
دانلود کتاب صوتی درون پردازی روان درماني با شیوه های نمایشی تئاتر درماني اثر آدام بلانر
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب صوتی درون پردازی، روان درماني با شیوه های .ketabdownloadpdf1.blog.ir › دانلود-کتاب-صوتی-درون.کتاب تئاتر درماني درون پردازی روان درماني با شیوه های نمایشی اثر آدام بلانر ترجمه حسن . کتاب ” درون پردازی:روان درماني باشیوه های نمایشی:تئاتر درماني/ نوشته: آدام .
دانلود کتاب صوتی درون پردازی، روان درماني با شیوه های .livefile.ir › دا
بسمه تعالی
✅پرونده شماره
1مشخصات کلی مدد جو:✔️افراد تحت تکفل : 4 نفر
✔️میزان درآمد ماهیانه خانواده 225000 تومان از طریق یارانه
✔️میزان کم بود بودجه ماهیانه خانواده : 1000000 تومان
✔️میزان بدهی خانواده ( دکتر معافیت، بیمه ،سرویس دختر اول،کرایه خانه) : 2870000 تومان
✔️مشکلات اساسی خانواده:1-نداشتن کارت پایان خدمت
2-عدم توانایی استفاده از بیمه به علت مورد قبل
3-عدم عضویت فرزند سوم در بهزیستی
4- مشکلات مالی زیاد به دلیل نداشتن شغل
5-نداشتن یخچال م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها