نتایج جستجو برای عبارت :

رونا لیلا خواننده قدیمی پاکستان

️ نصب بنرهای تبریک پیروزی انقلاب در پایتخت پاکستان
▫️مردم پاکستان با نصب بنرهای حاوی تصاویر امام و رهبری و پرچم جمهوری اسلامی ایران در خیابان های شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان ایام پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفتند.
▫️در این بنرها و تصاویر نوشته هایی آمده بود که مضون آن تبریک 40سالگی انقلاب اسلامی و گرامی داشتن دوستی میان دو کشور و دوملت بود، در یکی از این بنرها نوشته شده بود: "پاکستان و ایران؛ برادری و دوستی هفتاد ساله"
رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر پاکستان: ارتباط ملتهای ایران و پاکستان ارتباطی قلبی و عمیق است. روابط خوب، به نفع هر دو کشور است. باید برخلاف میل دشمنان، همکاریها تقویت شود/ گروه های تروریستی با پول و سلاح دشمنان تغذیه میشوند و یکی از اهداف حرکتهای ضدامنیتی در مرزهای ایران و پاکستان، آلوده کردن روابط دو کشور است.+ عمران خان: تلاش میکنیم روابط دو کشور مستحکم تر از قبل شود و با دولت جمهوری اسلامی ایران در تماس مستمر خواهیم بود.
عارف علوی» رئیس جمهور پاکستان روز جمعه گفت که این کشور از حمایت رهبر معظم انقلاب از مبارزه مردم جامو و کشمیر قدردانی می‌کند.
وی که با مهدی هنردوست» سفیر ایران در اسلام آباد که ماموریت وی در این کشور به پایان رسیده،‌ تلفنی صحبت می‌کرد گفت که اقدامات یکجانبه و غیرقانونی که توسط دولت هند اتخاذ می‌شود نقض حقوق بشر در کشمیر است.
رئیس جمهور پاکستان گفت که این کشور از حقوق تمامی گروه‌ها در سرتاسر جهان حمایت می‌کند و در این زمینه ابتکار ایجاد ش
دیدار احتمالی ولیعهد عربستان با نمایندگان طالبان در پاکستان
محمد بن سلمان در پاکستان با نمایندگان طالبان در اسلام‌آباد دیدار می‌کند.
به گزارش شریعت نیوز به  نقل از یورونیوز، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان امروز (٢٨ بهمن) به پاکستان سفر خواهد کرد و احتمالا در جریان این سفر دو روزه با نمایندگان طالبان افغانستان نیز دیدار خواهد داشت. این دیدار بخشی از تلاش‌ها برای پایان دادن به جنگ داخلی ۱۷ ساله در افغانستان است.
عربستان سعودی همچون دیگر کش
یک بغل آغوش گرم
و رهایی از زمان
ای فشار زندگی
توی نبض من نمان.

+ یه شعر خیلیییی قديمي. یهو گفتم بنویسمش :) 
++ دلم میخواست یه برنامه میذاشتن بعضی خواننده‌ها، بعد آدمای معمولی‌ای مثل من میرفتن اونجا و شعرشونو میدادن که اون خواننده بخونه و با صدای خواننده‌ای که دوسش دارن شعر خودشونو بشنون. آهای خواننده‌ها لایو نمیذارین؟ 
+++ ولی با اونایی که زیر خاکن چطور برنامه بذاریم؟ رفتیم اون دنیا چجوری پیداشون کنیم؟ کاش مثلاً پنجشنبه شب بیاد خودش به خوا
بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ
امروز برای شما کاربران محترم بیوگرافی آرون افشار خواننده پر طرفدار را آماده کرده ایم .
امیدواریم مفید باشد و دوست داشته باشید .
آرون افشار خواننده پاپ ایرانی زاده مشهد در تاریخ اول تیر 1377 است اما اصالتا خراسانی است .

ادامه مطلب
از اونجایی که شیوع رونا به سرع داره پیشرفت میکنه من یسری فایل های با کیفیت پولی سایت فری پیک رو برای دوستان طراح دانلود کردم و در اختیار شما میزارم تا بتونید در تولید محتوا از اون ها استفاده کنید
همه فایل ها وکتور هستند و میتونید با ایلستریتور یا کورل باز کنید 
ادامه مطلب
بیوگرافی آرون افشار خواننده پاپ
امروز برای شما کاربران محترم بیوگرافی آرون افشار خواننده پر طرفدار را آماده کرده ایم .
امیدواریم مفید باشد و دوست داشته باشید .
آرون افشار خواننده پاپ ایرانی زاده مشهد در تاریخ اول تیر 1377 است اما اصالتا خراسانی است .

ادامه مطلب
ایران خواهان مبارزه پاکستان با "تروریست ها" شد
رئیس جمهور ایران در گفت‌وگو با نخست وزیر پاکستان خواهان مبارز جدی این کشور با "گروه های تروریستی" شد 
، رئیس جمهوری ایران در تماس تلفنی عمران خان نخست وزیر پاکستان با وی، خواهان عملیات جدی پاکستان علیه تروریست ها شده و اظهار داشت: ایران به خوبی می داند گروه های تروریستی که از خاک پاکستان برای حملات تروریستی علیه ملت ایران استفاده می کنند در کدام نقاط مستقر هستند. ما منتظر عملیات قاطع
یاسمین خواننده درگذشت | بیوگرافی یاسمین خواننده | بانو یاسمین کیست
بیوگرافی کامل یاسمین خواننده، علت فوت یاسمین، درگذشت یاسمین خواننده
یاسمین خواننده درگذشت 
مهربانو (پروانه) سلامی با نام هنری یاسمین (زاده ۲۳ بهمن ۱۳۱۳ در کازرون) خواننده دهه ۱۳۳۰ و اوایل دهه ۱۳۴۰ است. پدربزرگ وی صدرالسادات مجتهد کازرونی بود.
اکثر آهنگ‌های وی را بزرگ لشگری و ترانه‌های آن را ایرج جنتی عطایی، کریم فکور و هدایت‌الله نیرسینا سروده‌اند وی با ترانه آبشار» به
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان
سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به مناطق مرزی هند و پاکستان هشدار داد.
 
حمله ملخ‌ها از جنوب ایران به هند و پاکستان سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد با اشاره به زاد و ولد زودهنگام ملخ‌ها در جنوب ایران به خاطر هوای گرم‌تر و بارندگی‌های خوب نسبت به هجوم ملخ‌ها از ایران به م
بوسیله گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این زله شهرهای اسلام آباد، راولپندی، لاهور، پیشاور، فیصل آباد، مولتان و دیگر بخش های روستا پنجاب پاکستانرا همچنین لرزاند. بوسیله گفته منابع خبری این زله داخل عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده و مرکز آن ۵ کیلومتری سیرت ایالت "جهلم" از نواحی شهر پنجاب پاکستان بوده است. منابع خبری افزودند: مدت زمان این زله ۶ الی ۱۰ لمحه بوده است.
بیوگرافی نیما مسیحا خواننده پاپ ایرانی
سلام امروز برای شما کاربران گرامی بیوگرافی نیما مسیحا خواننده پاپ را اماده کرده ایم . امیدواریم برای شما مفید باشد .
نیما مسیحا زاده تهران در تاریخ 13 دی 1353 است . وی خواننده پاپ و اپرا ایرانی است و همچنین نوازنده ساز های گیتار و پیانو است .

ادامه مطلب
فیلم سینمایی رونا مادر عظیم» ساخته برادران محمودی در فستیوال بوسان به نمایش درمی آید.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید محمودی که پیش از این با فیلم سینمایی چند متر مکعب عشق» در فستیوال بین المللی فیلم بوسان حضور داشت، این بار با رونا مادر عظیم» در بخش مسابقه پنجره رو به آسیا» این جشنواره به رقابت می پردازد.
ادامه مطلب
بیوگرافی پدرام پالیز خواننده ایرانی
کاربران عزیز امروز برای شما بیوگرافی پدرام پالیز خواننده پاپ ایرانی را آماده کرده ایم ، امیدواریم مفید باشد و لذت ببرید .
 
آقای پدرام پالیز زاده اضفهان در تاریخ 1368 است . فعالیت های رسمی خود را به عنوان یک خوننده و آهنگساز در سال 1385 آغاز کرد و در حال حاضر 13 عدد از آثار خود را روانه بازار کرده است .
 
ادامه مطلب
بیوگرافی خواننده پاپ حامد همایون
امروز برای شما کاربران محترم بیوگرافی خواننده پاپ حامد همایون را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد
حامد محمودزاده با نام هنری حامد همایون  19 بهمن 1361 زاده شیراز است و هم اکنون 35 سال سن دارد . مادر او دبیر است و همچنین پدرش بازنشسته بانک ملی است ، و دو خواهر و برادر دارد.
 

ادامه مطلب
بیوگرافی نیما مسیحا خواننده پاپ ایرانی
سلام امروز برای شما کاربران گرامی بیوگرافی نیما مسیحا خواننده پاپ را آماده کرده ایم . امیدواریم برای شما مفید باشد .
نیما مسیحا زاده تهران در تاریخ 13 دی 1353 است . وی خواننده پاپ و اپرا ایرانی است و همچنین نوازنده ساز های گیتار و پیانو است .

ادامه مطلب
 
گو هارا، خواننده پاپ و بازیگر کره‌ای که اردیبهشت سال‌جاری نیز دست به‌خودکشی ناموفق زده بود، سرانجام با اقدام مجدد برای خودکشی جان باخت.
به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، خودکشی این ستاره پاپ و دنیای سینما درحالی روی داد که بسیاری از جوان‌های کره‌ای و غیرکره‌ای در شبکه‌های مجازی آرزو می‌کردند جای او بودند. بازی‌ اودر مجموعه تلویزیونی کره‌ای شکارچی شهر»(۲۰۱۱) بر شهرتش افزوده بود.
بیوگرافی شاهکار بینش پژوه خواننده + زندگی و همسرش - .https://photokade.com › بیوگرافی-شاهکار-بینش-پژوهشاهکار بینش پژوه متولد 22 آذر 1351 در تهران، خواننده است بیوگرافی شاهکار بینش پژوه و همسرش بیتا دریاباری با عکس های دونفره و داستان زندگی و شهرت.بیوگرافی شاهکار بینش‌ پژوه و همسرش بیتا دریاباری + زندگیhttps://photokade.com › بیوگرافی-شاهکار-بینش‌-پژوه-و-همسرششاهکار بینش‌ پژوه متولد 22 آذر 1351 در تهران، خواننده است بیوگرافی شاهکار بینش‌ پژوه و همسرش بیتا دریا
بیوگرافی خواننده پاپ حامد همایون
امروز برای شما کاربران محترم بیوگرافی خواننده پاپ حامد همایون را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که این مطالب برای شما مفید باشد
حامد محمودزاده با نام هنری حامد همایون  19 بهمن 1361 زاده شیراز است و هم اکنون 35 سال سن دارد . مادر او دبیر است و همچنین پدرش بازنشسته بانک ملی است ، و دو خواهر و برادر دارد.
 

ادامه مطلب
کارگردان: مصطفی کیایی || تهیه کننده: مصطفی کیایی || نویسنده: مصطفی کیایی
اینا اصلا ما رو قبول ندارن و بهمون میگن مطرب و … داستان این فیلم دربارهٔ یک خواننده کاباره‌ ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود و….
 
دانلود فیلم مطرب
ادامه مطلب
بیوگرافی محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ
سلام امروز برای شما کاربران محترم بیوگرافی محسن ابراهیم زاده را آماده کرده ایم امیدواریم مفید باشد و مورد پسند شما عزیزان قرار گیرد .
محسن ابراهیم زاده خواننده پاپ ترانه سرا و آهنگساز ایرانی زاده تربت حیدریه در و متولد 17 شهریور 1366 می باشد .

ادامه مطلب
بیوگرافی فرزاد فرزین خواننده ایرانی 
سلام امروز برای شما کاربران گرامی بیوگرافی خواننده معروف فرزاد فرزین را برای شما آماده کرده ایم . امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد .
خواننده معروف فرزاد فرزین زاده تهران در تاریخ سوم تیر 1360 است .

ادامه مطلب
سلام در این مطلب، میخواهیم لیستی از بهترین خواننده های مجاز ایران را برایتان آماده کنیم و از شما بخواهیم که در پایان نظرتان را بگویید و بیان کنید که از نظر شما کدام خواننده در حال حاضر بهترین خواننده پاپ ایران است؟
 
1. آرون افشار
آرون افشار، خواننده جوان و به نظر من بسیار خوش صدا که من آن را با آهنگ جانم باش شناختم، یکی از خوش صدا ترین خواننده های پاپ ایران است. این خواننده که تنظیم کننده آن، آقای معین راهبر مدیر برنامه های شان نیز است، به نظر
هند، پاکستان را به آزاد گذاشتن گروه جیش محمد در داخل هند و کشمیر متهم می‌کند؛ اتهامی که پاکستان آن را رد می‌کند. هند و پاکستان هر دو ادعای مالکیت بر منطقه کشمیر را دارند؛ منطقه‌ای که اکثریت ساکنان آن مسلمان هستند. در‌حال‌حاضر هرکدام از دو کشور بخش‌هایی از کشمیر را تحت کنترل خود دارند. حمله هوایی هند به داخل خاک پاکستان را ناظران پاسخ شدید هند به حمله انتحاری ۱۰ روز پیش به پلیس هند در کشمیر ارزیابی کرده‌اند. در جریان حمله پانزدهم فوریه دس
به گزارش ایسنا، حمید میر خبرنگار ارشد پاکستان همچنین درون توییتی به حمله قلبی نواز برومند نخست وزیر قبلی پاکستان اشاره کرد و نوشت: نواز معتبر درون درمانگاه لاهور دستخوش حمله قلبی شد. خبرگزاری جئونیوز نیز گزارش داد که شرایط سلامتی نواز برومند از هفته گذشته که به خاطر کاهش اکید پلاکت خون بوسیله درمانگاه منتقل شده بود، وخیم شده است. محکمه ممتاز لاهور روز جمعه راحتی وثیقه ای را به دلایل پزشکی برای نواز شریف صادر کرد. وکلا و حزب نواز شریف اطلا
آرون افشار با نام اصلی وحید اولین بار با اجرای قطعه جانم باش وارد عرصه موسیقی شد و به شهرت رسید. این خواننده جوان یک برادر کوچکتر از خود دارد و در کنار پدر و مادرش زندگی می کند و مجرد می باشد. این خواننده پاپ در برنامه های تلویزیونی حضور فعال دارد و به تازگی در برنامه دورهمی مهران مدیری نیز حضور یافته و اما بیشترین شهرتش به خاطر اجرای برنامه و حضور در برنامه خندوانه بوده است. در ادامه جزئیات زندگی آرون افشار خواننده جوان و آینده دار کشورمان ر
تازه از پاکستان قاچاقی اومده بودیم ایران. زندگی مون گُه بود‌. شما توی خونه تون سنتور و سه تار و پیانو و دو قفسه پر از کتاب داشتین. ما توی خونه مون تریاک و شیشه و سرنگ و یه کِشو پر از سیم و سنجاق. اون آقاهه کی بود؟ همون که ماشین آشغالی ای که سه شنبه ها ۹ صبح میومد توی محل مون آهنگش رو می ذاشت. آها، بتهوون بود‌.‌ هر پنج شنبه عصر اونو می زدی، می شه دوباره بزنی تا با لباس مندرس ام و دمپایی های خاکستری داداش بزرگم و شلوار کردی‌م بیام وایستم دم در خونه
بیوگرافی محمد نوری خواننده ایرانی
سلام خدمت شما کاربران گرامی امروز برای شما بیوگرافی خواننده ایرانی استاد محمد نوری را آماده کرده ایم .
محمد نوری خاوننده ایرانی زاده تهران در تاریخ 1 دی 1308 است ، 
در نوجوانی خوانندگی را از سیروس شهردار و فریدون فرزانه آموخت که از استاد های هنرستان های مشهور موسیقی بوده اند . وی در نوجوانی به خواندن اشعار نوین پرداخت که سبب شد کار خوانندگی را آغازکند .

ادامه مطلب
کارگردان: مصطفی کیایی || تهیه کننده: مصطفی کیایی || نویسنده: مصطفی کیایی
اینا اصلا ما رو قبول ندارن و بهمون میگن مطرب و … داستان این فیلم دربارهٔ یک خواننده کاباره‌ ای است که پیش از اوج گرفتن با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ همچون این طیف خواننده‌ها از صحنه کنار می‌رود اما چون به اندازه کافی از شهرت و اقبال نیز برخوردار نبوده، نمی‌تواند خواننده لس آنجلسی شود و در نهایت به خواننده مراسم تبدیل می‌شود و….
 
دانلود فیلم مطرب
ادامه مطلب
همشهری‌آنلاین نوشت:‌ وقتی یک خواننده سرشناس در مرفه‌ترین منطقه تورنتو در عمارتی به وسعت ۴۶۵۰ متر مربع زندگی می‌کند، باید هم روی تشکی به ارزش ۴۰۰ هزار دلار (کمی بیش از شش میلیارد تومان) بخوابد.
درک Drake اوایل ماه جاری میلادی از عمارت بسیار اشرافی
ادامه مطلب
دسته‌ اول ملخ‌ها تا چند روز دیگر از سمت پاکستان وارد خاک ایران و منطقه جازموریان در جنوب استان کرمان می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان به خبرنگار ما در جیرفت با اعلام این خبر افزود: اگر برای مقابله با ملخ‌ها اعتبارات و امکانات لازم اختصاص پیدا نکند، کشاورزی این منطقه خسارت زیادی خواهد دید.
ادامه مطلب
دسته‌ اول ملخ‌ها تا چند روز دیگر از سمت پاکستان وارد خاک ایران و منطقه جازموریان در جنوب استان کرمان می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان به خبرنگار ما در جیرفت با اعلام این خبر افزود: اگر برای مقابله با ملخ‌ها اعتبارات و امکانات لازم اختصاص پیدا نکند، کشاورزی این منطقه خسارت زیادی خواهد دید.
ادامه مطلب
بیوگرافی رضا بهرام
 
سلام امروز برای شما کربران گرامی بیوگرافی خواننده مشهور رضا بهرام را اماده کرده ایم .
 
رضا هلاورجانی که با نام هنری رضا بهرام شناخته میشود که در بین مردم از محبوبیت بسیاری برخوردار است . 
که در 20 دی 1370 در شهر یزد متولد شده است . او فرزند دوم خانواده است او دو خواهر دارد که هردو ورزشکار هستند . ایشان در 14 سالگی پدر خود را از دست داد . 
 

ادامه مطلب
حضرت آیت‌الله ‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر دوشنبه (۱۳۹۸/۰۲/۰۲) در دیدار آقای عمران خان نخست‌وزیر پاکستان و هیئت همراه، ارتباط ملت‌های ایران و پاکستان را ارتباطی قلبی و عمیق برشمردند و تأکید کردند: روابط دو کشور به‌رغم دشمنی‌ها باید هرچه بیشتر مستحکم و تقویت شود.به همین مناسبت نوجوان ‌ای نماهنگ شش جمله مهم از رهبر انقلاب خطاب به نخست‌وزیر پاکستان» را منتشر می‌کند.
            


با توجه به پهنای باند اینترنت خود ، می توانی
بیوگرافی و عکس های جدید پرواز همای خواننده ایرانی
سلام امروز برای شما کاربران عزیز و گرامی بیوگرافی خواننده ایرانی پرواز همای را آماده کرده ایم و امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد .
سعید جعفرزاده احمد سرگورابی با نام هنری پرواز همای از خوانندگان و نوازندگان ایران است .
به اجاری کنسرت می پردازد ، ایشان همچنین در گروه اکسترال همخوانی کرده است ، که آهنگ سازی اش توسط شهرداد که در آمریکا بوده است .

ادامه مطلب
مسیح و آرش دو خواننده پاپ و موفق کشورمان می باشند .
آرش عدل پرور زاده 21 مرداد سال 1369 در تهران است. مسیح زاده 20 ازردیبهشت سال 1367 در شهر تهران است.   
مسیح و آرش AP دو خواننده ی جوان و مشهور کشورمان متولد تهران هستند که از نوجوانی به خارج از کشور رفته و همانجا تحصیلات در رشته آهنگسازی داشتند و انواع ساز ها و سبک های جدید آواز و خوانندگی را در کنار استادان فرا گرفتند و بعد از چند سال دوباره به ایران بازگشتند. مسیح هم خیلی زود و از سن 16 سالگی وارد عرص
ایسنا، اردیبهشت ماه امسال دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در شوی جنجالی خود اعلام کرد که از برجام خارج و شدیدترین تحریم‌های تاریخ را بر ضد مردم ایران اعمال خواهد کرد.
وی در دور اول تحریم‌های خود که از نیمه مرداد ماه اعمال شد، صنعت خودروی ایران را هدف قرار داد که با خروج شرکای خارجی صنعت خودرو به‌ویژه دو شرکت فرانسوی پژو و رنو همراه بود.
این اتفاق صنعت خودرو را تحت تأثیر قرار داد و در چند ماهه اخیر با افت تیراژ تولید خودرو همراه بود، اما ج

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها