نتایج جستجو برای عبارت :

مشاوره کودک‌شفیع ابادی

 
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش فصل دوم : روانکاوی فروید کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در 53 صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
نگاهی مختصر بر کتاب:
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی مناسب برای دانشجویان و داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشناسی 2 و علوم تربیتی 2
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نوشته عبداله شفیع آبادی
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی عبدالله شفیع
پاور پوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نویسنده : عبدالله شفیع آبادی و غلامرضا ناصری در ۹ فصل و ۱۱۳ اسلاید.
 
دانلود خلاصه نظریه های مشاوره و روان درمانی عبداله شفیع آبادی
در این بخش خلاصه فصل 5 تا 9 کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نوشته عبداله شفیع آبادی غلامرضا ناصری در 40 صفحه در قالب فایل PDF آماده .
 
دانلود جزوه نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی
دانلود ج
 
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفیع آبادی
نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفیع آبادی، غلامرضا ناصری - نشر مرکز نشر دانشگاهی - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
 
نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی نشر دانشگاهی
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی وغلامرضا ناصری مرکز نشر دانشگاهی شامل 9 فصل میباشد: وم مشاوره وضرورت عملی نظریه نظریه روانکاوی نظریه روان .
 
نظریه های مش
توضیحات فایل:
پاورپوینت فصل دوم کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش فصل دوم : روانکاوی فروید کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در ۵۳ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
نگاهی مختصر بر کتاب:
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی مناسب برای دانشجویان و داوطلبین آزمون کارشناسی ارشد رشته روانشنا
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی (فصل پنجم)
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل پنجم : نظریه ی درمان مراجع – محوری ( راجرز ) کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در 52 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی (فصل پنجم)،متن چند ت
 
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل چهارم: آلبرت الیس(نظریه درمان عقلانی_عاطفی) کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در 34 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی (فصل چهارم)،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید 9
از میان روان درمانگران ج
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی (فصل هفتم)
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل هفتم: اریک برن کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در 12 اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی (فصل هفتم)،متن چند تا اسلاید را قر
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
مشاوره کودک و نوجوان به منظور ارتقا سطح تربیتی و آموزشی کودکان و نوجوانان می باشد.
مشاوره کودک شامل روانشناسی، و تربیت کودک و مسائل آموزشی پیش از مدرسه و به هنگام مدرسه بوده است.
این بخش در واقع موضوعات روانشناسی کودک و مشاوره تحصیلی را با هم ادغام کرده و با کمک متخصصین کودک و نوجوان به ارائه راهنمایی پرداخته می شود.
در این بخش شما با دفاتر برتر کانون مشاوران ایران” در حوزه کودک، نونهال و نوجوان آشنا می شوید.
در ادامه نیز جدیدترین روشهای و
خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی شفیع آبادی
محتویات جزوه راهنمائی و مشاوره تحصیلی:
جزوه راهنمائی ومشاوره تحصیلی در قالب فایل ورد در حجم ۲۱ صفحه
خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی و شغلی دکتر عبدالله شفیعی آبادی با فرمت پاورپوینت در حجم ۲۰۸ اسلاید
نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور درس اصول و فنون راهنمایی و مشاوره تحصیلی،راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های مربوط به آن با پاسخنامه
فلش کارت و نکات مهم درس راهنمائی و مشاوره تحصیلی
 
توضیحات فایل:
پاورپوینت فصل چهارم نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی
دانشجویان و کاربران گرامی ، در این بخش پاورپوینت فصل چهارم: آلبرت الیس(نظریه درمان عقلانی_عاطفی) کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی در ۳۴ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی (فصل چها
با مشخص شدن حساسیت های تربیتی و رشدی دوران کودکی، والدین توجه بیشتری به کودکان و مشکلات آن ها می کنند. طبق تحقیقات بسیاری از مشکلات درمان نشده کودکان می‌توانند کل زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. اکثر ترس‌ها، اضطراب‌ها و اختلالات مرتبط با دوران کودکی هرچقدر زودتر مورد ارزیابی و درمان قرار بگیرد، فرزندتان در بزرگسالی به سلامت نزدیک تر خواهد بود. مشاوره کودک تنها برای کودکان دارای مشکل نیست بلکه بسیاری از پدر و مادرها برای آگاهی از نحوه
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل شفیع آبادی | whydownload. لینک دانلود. علوم تربیتی. نام فایل: خلاصه .
 
خلاصه کتاب نظریه های شفیع آبادی - نفس 
شرح مختصری از کتاب: کتاب " راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل" تألیف دکتر عبدا. شفیع آبادی است. این
چرا مشاوره کودک لازم است؟
تجربه های بالینی و آموخته های متعدد،این باور را در من انگیخته است که کودک بدون مساله وجود ندارد.بنابراین یک خانواده خوب باید بتواند به نحوی شایسته مسائل فرزندان خود را حل کند و در مواقع وم بتواند از بهترین مشاوره کودک کمک بگیرد.
امروزه نوع تربیت و مدت زمانی که پدران و مادران صرف رسیدگی به مسائل و مشکلات کودکان خود میکنند،اشکارا نسبت به 40 سال قبل فرق کرده است.این روزها کمتر با بچه هایی برخورد میکنیم که به امان خد
دانلود کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و نظریه های شغلی
راهنمایی و مشاوره شغلی وحرفه ای و نظریه های انتخاب شغل - فهرست آنلاین . . دانلود خلاصه کتاب مشاوره شغلی و حرفه ای شفیع آبادی - فرمت pdf.
 
 
کتاب-راهنمایی-و-مشاوره-شغلی-و-حرفه-ای-و-نظریه-های-انتخاب
دانلود خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشاوره شغلی و حرفه ای و نظریه های انتخاب شغل دکتر عبدالله شفیع آبادی،. در قالب pdf و در 8 صفحه، .
 
خلاصه فصول نهم تا دوازدهم کتاب راهنمایی و مشا
 مرکز مشاوره بنیان آرامش
ارائه خدمات روانشناسی در قالب:بهترین روانشناس کودک در تهران
     مشاوره شغلی و تحصیلی، مشاوره پیش از ازدواج
     درمان های فردی و گروهی، اختلالات خلقی، اختلالات اضطرابی، اختلالات وسواس
     اختلالات کودک و نوجوان، اعتیاد، اختلالات شوئی و خیانت، استعدادیابی و استعداد سنجی
ارائه خدمات با بالاترین کیفیت 
با کادری مجرب و حرفه ای
شماره تماس : 0215596483302155936137
 مرکز مشاوره بنیان آرامش
ارائه خدمات روانشناسی در قالب:بهترین روانشناس کودک در تهران
     مشاوره شغلی و تحصیلی، مشاوره پیش از ازدواج
     درمان های فردی و گروهی، اختلالات خلقی، اختلالات اضطرابی، اختلالات وسواس
     اختلالات کودک و نوجوان، اعتیاد، اختلالات شوئی و خیانت، استعدادیابی و استعداد سنجی
ارائه خدمات با بالاترین کیفیت 
با کادری مجرب و حرفه ای
شماره تماس : 0215596483302155936137
 
مشاوره شغلی - دانشنامه رشد
بطور کلی آغاز کلی فرآیند مشاوره با کارهای فرانک پارسونز در سالهای 1907 تا 1908 که او را پدر راهنمایی شغلی و حرفه‌ای می دانند در شهر بستون آمریکا بود. البته قبل .
 
 
مشاوره شغلی چیست؟
مشاور شغلی شما به شما کمک میکند که از تحصیلات، حرفه و زندگی خود بیرون . توسعه حرفه ای شما یک فرآیند مادام العمر است که در واقع زمانی آغاز شد که شما متولد شدید.
 
 
راهنمایی و مشاوره ی شغلی و حرفه ای
 امر راهنمایی و مشاوره ی شغلی و ح
تنظیم خواب کودک امروزه به یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های مادران تبدیل شده است. نداشتن یک خواب منظم برای کودک باعث می‌شود تا والدین نیز ساعات زیادی را همراه با کودک خود بیدار بمانند. حل این مشکل با رعایت راهکارهای ساده‌ای امکان پذیر است. از این رو اگر مشکل خواب کودک شما طولانی شده و به دنبال راهکارهایی برای رفع این موضوع هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. همچنین مشاوره کودک در این زمینه می‌تواند به شما کمک کننده باشد. 
برای دریاف
 خلاصه کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی عبداله شفیع آبادی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود خلاصه کتاب نظریه های روان درمانی شفیع آبادی + نمونه .rdaneshjoo.com › . › خلاصه کتاب Translate this page خلاصه کتاب نظریه های روان درمانی دانشجویان گرامی محتوای فایل بهترین خلاصه کتاب . نظریه های مشاوره و روان درمانی، عبداله شفیع آبادی و غلامرضا ناصری، مرکز نش
علت جیغ زدن کودک چیست؟ جیغ کشیدن کودک برای بسیاری از والدین یک دردسر محسوب می‌شود. در حقیقت برخی از کودکان یاد می‌گیرند که برای رسیدن به خواسته‌های خود جیغ بکشند. این کار گاهی آنقدر آزار دهنده است که والدین حاضر هستند برای ساکت کردن فرزندشان هرچه او می‌خواهد را در اختیارش قرار دهند. غافل از اینکه این کار منجر به تشدید جیغ کشیدن‌های کودک می‌شود. ما در ادامه این مقاله به راهکارهای اصولی برای مدیریت کردن این شرایط اشاره کرده‌ایم. پس برای ک
سن تربیت کودک از چه زمانی شروع می شود؟ دوران کودکی نقش بسیار مهمی در شکل گیری شخصیت یک فرد دارد. اشتباهات تربیتی می تواند باعث مشکلات بسیار زیاد و غیر قابل جبران در شخصیت فرد شود. همه ی والدین دوست دارند فرزند خود را به بهترین صورت تربیت کنند و یکی از مهم ترین دغدغه هایشان تربیت فرزندشان است. اما باید توجه داشته‌باشید که از چه سنی تربیت فرزند خود را آغاز می‌کنید. بسیاری از افراد نمی دانند در چه سنی، چه برخوردهایی با کودک شان بکنند. در ادامه ا
مشاوره آنلاین کودکشرایط استفاده از این خدمت مرکز مشاوره مشاورانه:
اگر کودک شما پرخاشگر است؟اگر سوء رفتار همچون ی و دروغ گویی دارد؟کنجکاوی و یا دیدن رابطه جنسی و موضوعات جنسی؟احتمال بروز تعرض و جنسی؟بیش فعالی و کم بود توجه در خانه و مدرسه؟مشکلات درسی و آموزشی در مدرسه و یا خانه؟نگرانی والدین از برخی رفتارهای عجیب کودکنحوه رفتار با بی نظمی و بی مسئولیت به چه صورت است؟در بخش پایانی همین صفحه یا مقالات سایت بیش از ۱۰۰ نوشتار تخصصی ب
مشاوره آنلاین کودکشرایط استفاده از این خدمت مرکز مشاوره مشاورانه:
اگر کودک شما پرخاشگر است؟اگر سوء رفتار همچون ی و دروغ گویی دارد؟کنجکاوی و یا دیدن رابطه جنسی و موضوعات جنسی؟احتمال بروز تعرض و جنسی؟بیش فعالی و کم بود توجه در خانه و مدرسه؟مشکلات درسی و آموزشی در مدرسه و یا خانه؟نگرانی والدین از برخی رفتارهای عجیب کودکنحوه رفتار با بی نظمی و بی مسئولیت به چه صورت است؟در بخش پایانی همین صفحه یا مقالات سایت بیش از ۱۰۰ نوشتار تخصصی ب
سندروم کودک تکان خورده یک آسیب مغزی جدی است که به علت تکان دادن شدید نوزاد یا کودک نوپا ایجاد می‌شود. این آسیب سلول‌های مغزی کودک را تخریب می‌کند و مانع از این می‌شود که اکسیژن کافی به آن‌ها برسد. از آنجایی که سندروم کودک تکان خورده ناشی از سوءرفتار است؛ نوعی کودک آزاری نیز محسوب می‌شود که می‌تواند به آسیب دائمی مغز یا مرگ منجر شود. بروز این سندروم از طریق آموزش به والدین و اطرافیان قابل پیشگیری است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ت
ممکن است شما نیز در گرفتن ک از کودک خود دچار مشکل شده باشید. از ک گرفتن کودک ، گاهی حتی از شیر گرفتن هم سخت تر می شود. برخی از کودکان از همان دوران نوزادی از ک استفاده می کنند و به مرور زمان  وابستگی زیادی به آن پیدا می کنند. اگر فکرمی کنید که دیگر وقت آن رسیده که کودکتان با ک خود خداحافظی کند باید بدانید که شیوه‌ای که برای ترک ک استفاده می‌کنید اهمیت بسیار زیادی در سازگاری کودک با این مساله دارد. در ادامه ی این مطلب
ترس کودک از مرگ والدین از جمله ترس‌هایی است کهبسیاری از کودکان را درگیر خود می‌کند و اضطراب زیادی را به همراه می‌آورد. این اضطراب می‌تواند عملکرد کودک را تا حد زیادی تحت تأثیر قرار داده و منجر به اختلالات هیجانی آزاردهنده‌ای در کودکی و بزرگسالی شود. ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا در مورد علل، علائم و راهکارهای درمان این مشکل در کودکان اطلاعات بیشتری ارائه کنیم. اگر کودک شما نیز با این ترس دست و پنجه نرم می‌کند، مطالعه این مقاله می‌تو
اگر شما هم از آن دسته ای هستید که می گویید به مرکز مشاوره اعتقادی ندارم! پس حتما اصلی ترین دلایل مراجعه به مرکز مشاوره را با هم مرور می کنیم:
۱- همانطوری که شما برای چکاپ خود به دکتر مراجعه می کنید برای اطمینان از سلامت روانی و روحی و زندگی و خانواده خود به مراکز مشاوره مراجعه می کنید!
۲- همانطوری که با  استفاده از دانش و علم زندگی بشر ارتقاء پیدا کرده است بدون علم روانشناسی هم زندگی اجتماعی بشر مفهومی ندارد!
۳- شما به گوشی موبایل خود اعتقاد دار
چگونه کودکم را خوب و درست تربیت کنم؟
زمان مطالعه این مقاله: ۴ دقیقه
  درک شخصیت و خلق و خوی کودک یکی از اصلی ترین شیوه های تربیتی مناسب کودکان است که سبب شناسایی بهتراستعدادها و تمایلات کودکان نیز می شود.روش های متفاوتی برای تربیت کودک وجود دارد که والدین می توانند با آگاهی از آن ها کودکان خود را تربیت کنندو یک روش قطعی و صحیح برای تربیت کودکان وجود ندارد.
ادامه مطلب
کودک انسان در بین سایر موجودات زنده در بدو تولد با توانایی های کمتری به دنیا می آید و از لحظه اول مراقبت و توجه زیاد والدین و اطرافیانش را برای رشد و بالندگی نیاز دارد.
در گذشته اکثر تمرکز والدین بر مراقبت های جسمانی مانند رسیدگی به غذا و خواب و سلامتی جسمی کودک بود و بیشترین کمک و راهنمایی نهایتا از اقوام و دوستان خانواده درخواست می شد اما امروزه با افزایش آگاهی خانواده ها درباره اهمیت مراحل رشدی کوک دلبندشان از نظر روانشناختی و افزایش نیا
کودک سالم چه ویژگی‌هایی دارد؟ در جواب این سؤال باید گفت که سلامت فرزند شما تمام ابعاد جسمانی، روانی و اجتماعی او را دربرمی‌گیرد در نتیجه باید از رشد مناسبی برخوردار باشد تا بتواند در همه ابعاد پیشرفت کند. به همین خاطر برای این‌که فرزند سالمی داشته باشید لازم است که به تمامی این ابعاد توجه کنید. در ادامه به توضیحات جامع‌تری در مورد کودک سالم خواهیم پرداخت. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. 
برای دریافت مشاوره در زمینه کودک سالم م
 
 
مرکز مشاوره و روانشناسی آرنیکا دارای بخش های :
 
1- کودک و نوجوان 
2- بازی درمانی و اتاق کامل کودک 
3- بخش نوروفیدبک - بیوفیدبک - تحریک فراجمجمه ایمغز tdcs
4- زوج درمانی - ازدواج - طلاق
5- مشاوره خانواده و حل تعت 
6- روانسنجی و آزمونهای روانشناسی
7- بخش آموزش مجهز به سالن همایش کارگاه های تخصصی و عمومی
8- مشکلات جنسی - تراپی
9- روانشناس بالینی - اختلالات یادگیری و سایر اختلالات روانی
10- درمان وسواس - اضطراب و افسردگی
11-روانشناسی لاغری و کاهش ولع
همه ما می‌دانیم که وراثت و محیط دو عامل مهم و تاثیرگذار بر روی شکل گیری شخصیت و نحوه رشد کودکان می‌باشد. تاثیر محیط و محله بر کودک و همچنین تاثیر وراثت نیز واضح و روشن است اما اینکه کدام یک از این دو عامل اثر بیشتری دارند هنوز مشخص نیست. در ادامه این مقاله به بررسی نقش محیط بر کودکان خواهیم پرداخت تا والدین با آگاهی بیشتر، محله زندگی خود را انتخاب کرده و محیط مناسب برای رشد کودک‌شان را فراهم کنند. همچنین مشاوره کودک در این زمینه می‌تواند
بسیاری از خانواده‌ها از رفتار‌های خشونت آمیز و خودزنی کودک خود نگران هستند چرا که این گونه رفتار‌ها در دوران کودکی یکی از مشکلات بزرگ و رایج در میان کودکان می‌باشد. بسیاری از کودکان در هنگام بازی با هم سن و سالان خود و یا در موارد دیگر که عصبی می‌شوند و لج می‌کنند شروع به جیغ کشیدن شدید یا کشیدن موی سر یا خود زنی می‌کنند. والدین باید این گونه رفتار‌های کودک را جدی بگیرند چرا که با نادیده گرفتن خود زنی‌های کودک، در آینده و دوران نوجوانی
 خلاصه کتاب راهنمایی و مشاوره تحصیلی و شغلی شفیع آبادی
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results خلاصه ای از کتاب مشاوره ی شغلی دکتر شفیع آبادی /به تدوین .moshavere89atu.blogfa.com › post Translate this page Dec 16, 2013 - به نام خدا چهار فایل برای مبحث مشاوره شغلی قسمت کتبی امتحان هست که برای دانلود . وبلاگ دانشجویان رشته راهنمایی و مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی (ره) *سال89*. خلاصه ای از کتاب مشاور
آیا سن تربیت کودک مربوط به دوره  خاصی است؟ همه پدر و مادرها می خواهند کودک خود را به بهترین شکل تربیت کنند و از همان اولین روزهای زندگی کودک به دنبال بهترین نحوه برخورد با کودک و پرورش او هستند. اما خیلی از والدین به درستی نمی‌دانند در چه سنی چه رفتاری با کودک مناسب‌تر است. آگاهی از سن مناسب برای تربیت کودک و چگونگی آن والدین مانند راهنمایی همیشگی برای پیشبرد رفتاری متناسب با درک کودک ارائه می دهد. 

ادامه مطلب
 
سوره نساء
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَأْکُلُوا أَمْوَالَکُمْ بَیْنَکُمْ بِالْبَاطِلِ إِلَّا أَنْ تَکُونَ تِجَارَةً عَنْ تَرَاضٍ مِنْکُمْ وَلَا تَقْتُلُوا أَنْفُسَکُمْ إِنَّ اللَّهَ کَانَ بِکُمْ رَحِیمًا ۲۹
 
اى کسانى که ایمان آورده‏ اید اموال همدیگر را به ناروا مخورید مگر آنکه داد و ستدى با تراضى یکدیگر از شما [انجام گرفته] باشد و خودتان را مکشید زیرا خدا همواره با شما مهربان است (۲۹)
 
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها