نتایج جستجو برای عبارت :

لیلای کاروان شت

 
 
ای ساربان، ای کاروانليلاي من کجا می بریبا بردن ليلاي منجان و دل مرا می بری
 
ای ساربان کجا می رویليلاي من چرا می بریدر بستنِ پیمان ماتنها گواه ما شد خداتا این جهان، بر پا بود
 
این عشق ما بماند بجاای ساربان کجا می رویليلاي من چرا می بریتمامی دینم، به دنیای فانیشراره عشقی، که شد زندگانیبه یاد یاری، خوشا قطره اشکیبه سوز عشقی، خوشا زندگانیهمیشه خدایا، محبت دلهابه دلها بماند، بسان دل ما
 
که لیلی و مجنون فسانه شودحکایت ما جاودانه شودتو اکنو
ای ساربان، ای کاروان ليلاي من کجا می بری با بردن ليلاي من جان و دل مرا می بری ای ساربان کجا می روی ليلاي من چرا می بری در بستنِ پیمان ما تنها گواه ما شد خدا تا این جهان، بر پا بود این عشق ما بماند بجا ای ساربان کجا می روی ليلاي من چرا می بری تمامی دینم، به دنیای فانی شراره عشقی، که شد زندگانی به یاد یاری، خوشا قطره اشکی به سوز عشقی، خوشا زندگانی همیشه خدایا، محبت دلها به دلها بماند، بسان دل ما که لیلی و مجنون فسانه شود حکایت ما جاودانه
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت : 24 کاروان حدود سه هزار و 500 زائر حج تمتع امسال از این استان به سرزمین وحی اعزام می شود.
24 کاروان از کرمان به حج تمتع اعزام می شود
 محمود عرب نژاد با بیان اینکه زائران سرزمین وحی استان کرمان امسال مدینه قبل هستند افزود: طول مدت اقامت زائران 27 تا 41 روز و میانگین 35 روز است.
وی تاکید کرد: پروازهای کرمان به حج تمتع امسال از 17 تیرماه در کشور آغاز می شود و تا 12 مرداد ادامه دارد.
طرح لایه باز کارت ویزیت کاروان زیارتی کارت ویزیت کاروان سیاحتی زیارتی لایه باز تعداد فایل :یک عدد
توضیحات و مشخصات فایل :
طرح لایه باز کارت ویزیت کاروان زیارتی
کارت ویزیت کاروان سیاحتی زیارتی
اندازه 8.2*4.7 سانتی متر
لایه باز
تعداد فایل :یک عدد
رزولیشن 300
مناسب برای چاپ
cmyk
فرمت فایل psd
اعلام سهمیه جدید کاروان حج ۹۸ و افزایش قیمت فیش حج تمتع
 به گزارش ایران حج: امسال قرار بود ۸۶ هزار و ۵۵۰ نفر به حج تمتع مشرف شوند که با موافقت کشور عربستان این تعداد به دو هزار نفر دیگر افزایش یافت
با توجه به این افزایش سهمیه امسال در مجموع ۸۸ هزار و ۵۵۰ زائر ایرانی در مراسم حج تمتع حضور پیدا می کنند.
به گزارش خبرنگار ایران حج: امروز در بازار آزاد فیش حج تهران، قیمت فیش حج تمتع تا تاریخ ۱۵/۱۲/۱۳۸۵ در حدود ۱۹ الی ۲۰ میلیون تومان خرید و فروش میشد.
ا
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره دو)
(سیدمحسن .) مسئولیت رسانه کاروان اربعین رو داد به من.
مدیریت کانال و پیج و طراحی پوستر و اینجور چیزا. منم یکی دو نفر رو مسئول کردم و کارها رو روال پیش رفت خدا رو شکر.
نزدیک حرکت که شدیم به سید گفتم مسئولیت تدارکات کاروان رو هم بده به من که قبول کرد.
پیگیری تهیه و خرید وسایل و این ها خودش همش خاطره است که نیاز به نوشتن نداره.
اون شب قبل حرکت، برا بسته بندی پک ها با (امین وا.) و (محمد رنـ) و چندتا دیگه از دوستان تو
جلسه توجیهی کاروان پیاده مشهدالرضا در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) محمودآباد
جلسه توجیهی برای شرکت‌کنندگان در کاروان پیاده حرم‌ تا حرم در مجتمع فرهنگی امام رضا (ع) شهرستان محمودآباد برگزار شد.
عصر روز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ جلسه توجیهی با حضور اکثر متقاضیان حضور در کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم برگزار شد.
این کاروان پیاده‌روی عصر روز پنجشنبه هشتم مهرماه ۱۴۰۰ حرکت خود را از حرم امام‌زاده قاسم (علیه‌السلام) محمودآباد به سمت حرم باصفای ولی‌نعمت
 ابو عبدالله صالح گوید الی از سالها ببغداد رفتم و از حضرت قایم ع اجازه خارج شدن خواستم بمن اجازه نفرمود بیست دو روز در انجا ماندم کاروان هم بسوی نهروان چهار فرسخی بغداد رفت تا در روز چهار شنبه بمن اجازه خروج داده شد و بمن گفته شد در این روز خارج شومن بیرون رفتم ولی مابوس بودم که بکاروان توانم رسید تا بنهروانرسیدم دیدم کاروان هنوز انجاست باندازه ایکه شترانم را علوفه دادم  کاروان کوچ کرد منهم کوچ کردم منهم کوچ کردم و انحضرت برای سلامتی من دعا
 
 
 
می‌گویند که روزی کاروانی ایرانی برای فروش کالاهای خود عازم دیاری بیگانه بود. در قدیم‌الایام کاروان‌ها از دست راهن که هر آن و لحظه، شبیخون می‌زدند و اموال و کالای کاروانیان را به غارت می‌بردند، در امان نبودند.
اما کاروان ایرانی خود را به سلامت به مقصد رساند و کالای خود را فروخت. در راه بازگشت به کشور، این کاروان در دام راهن گرفتار آمدند و تمام اموال و دارایی‌شان و حتی اسب و شتری که بر آن سوار بودند هم به غارت رفت و به تصرف راهزن
کرج - رئیس هلال احمر شهرستان کرج از استقرار کاروان سلامت هلال احمر در گرمخانه‌ها خبر داد.
هاشم نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار  کرد: داوطلبان و خیران جمعیت هلال احمر با اسقرار کاروان سلامت در یکی از گرمخانه‌های سطح شهر نسبت به ویزیت رایگان، درمان، ارائه مشاوره روانشناسی و انجام تست فشارخون ۴۰ نفر از مراجعین اقدام کردند.
وی افزود: مددکاران اجتماعی و کارشناسان مسائل اجتماعی، پزشکان و روانشناسان خیر می توانند با عضویت در هلال احمر گا
به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی زنجان، قطار گردشگری کاروان عشق رجا یکشنبه ۱۷ شهریورماه باهدف شرکت مسافران در مراسم عزاداری حسینیه اعظم زنجان ساعت ۹ صبح از تهران حرکت کرده و ساعت ۲۰ از زنجان مراجعت می‌کند.
ادامه مطلب
1/ رهبر انقلاب در دیدار مسئولان و محققان پژوهشکده شناختی: شتاب حرکت علمی کشور نباید کاهش یابد و یا متوقف شود/ اگر اندکی از کاروان حرکت علمی دنیا عقب بمانیم، دیگر به این کاروان و قله های علمی نخواهیم رسید/ دانشمندان و محققان و مراکز علمی و پژوهشی برای ادامه پرشتاب حرکت علمی کشور، با توکل به خدا، از جان مایه بگذارند و شب و روز نشناسند و مسئولان، بویژه دولت باید به این موضوع توجه جدی داشته باشند.
سفر اربعین را می‌شود 5،6 روزه خیلی خوب و کامل جمع کرد. اما کاروان آن هم از نوع کم تجربه اش 12، 13 روز فِس فِس کرده، آدم را ذوب می‌کند و نفس آخرمان را به خانه می‌رساند.
اصنشم هرچی اذیت شدم، تقصیر توست. اگر بودی، هرسال کاروان 2 نفره مان به راه بود. دیگر لازم نبود برای هر قدم برداشتن و لقمه پایین دادنی الاف 130 نفر دیگر شوم. فقط تو بودی و من و حسین.
تو را نمی‌دانم. ولی من تک خوری نکردم. کنار قدم هایم تو را هم میدیدم. با تو چای و یه عالمه خوراکی های خوشمزه خ
 16 سال بعد از شهادت درست همان روزی که اولین کاروان به صورت رسمی عازم کربلا می شود پیکرش را در منطقه فکه شمالی پیدا کرده و شب تاسوعای حسینی به وطن باز می گردانند. به خواب مسئول گروه تفحص لشکر امام حسین (ع) می آید و محل دفنش را هم می گوید. مردم در مسجد در دسته عزاداری کنار پیکرش تا صبح می مانند. صبح روز تاسوعا همراه با دسته ی در گار شهدای اصفهان او را به خاک می سپارند.
روزی در زمان هارون الرشید خبر امد که کاروان مالیاتی که از سمت خراسان به بغداد می اید مورد سرقت قرار گرفته و تعدادی از سارقان کشته و تنها یکی از سارقان موفق به فرار شد. هارون الرشید پرسید چه چیزی از کاروان به سرقت رفته؟گفتند:تنها مواد غذایی و بقیه مالیات اعم از طلا و جواهرات و پول دست نخورده
 
 
ادامه در لینک زیر:
 
کلیک کنید
ن حتما باید با مردِ محرَم سفر می‌کردند. امّا با این حال، به جهت سختی، مردان قبول نمی‌کردند. راه‌کارهای ن:- بخشیدن مهریه به شوهر- گرفتن زن دوم برای مرد- طلاق موقت از شوهر و صیغه‌ی کاروان‌دار شدن(برای رفت)، صیغه‌ی مداح و .(برای ایّام ماندن در شهر زیارتی)، صیغه‌ی کاروان‌دار دیگری شدن برای برگشت.(از این جهت دست ن طبقه‌ی فقیر و متوسّط بازتر بوده است تا ن متموّل و راحت‌تربه زیارت می‌رفتند.!!!)- صیغه‌کردن دختر خردسال با کاروان‌دا
.✅ مشاوره و فروش لوازم برق خورشیدی جهت تجهیز انواع کاروان و کمپر ون با هرنوع میزان مصرف
 
انواع  پنل خورشیدی   با توان های مختلفانواع  شارژ کنترلر   با آمپراژ های مختلفانواع  اینورتر   خودرویی و سینوسی با توان  های مختلفباتری خورشیدی   با آمپراژ های مختلفانواع پکیج های قابل حمل و پروژکتور      و .
مشاوره حضوری و غیرحضوری رایگان
سفر اربعین را می‌شود 5،6 روزه خیلی خوب و کامل جمع کرد. اما کاروان آن هم از نوع کم تجربه اش 12، 13 روز فِس فِس کرده، آدم را ذوب می‌کند و نفس آخرمان را به خانه می‌رساند.
اصنشم هرچی اذیت شدم، تقصیر توست. اگر بودی، هرسال کاروان 2 نفره مان به راه بود. دیگر لازم نبود برای هر قدم برداشتن و لقمه پایین دادنی الاف 130 نفر دیگر شوم. فقط تو بودی و من و حسین.
تو را نمی‌دانم. ولی من تک خوری نکردم. کنار قدم هایم تو را هم میدیدم. با تو چای و یه عالمه خوراکی های خوشمزه خ
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره شش)
چهارشنبه هفدهم مهر نود و هشت عصر ساعت سه اینا کاوران دانشگاه می خواست حرکت کنه. 313 نفر با 10 اتوبوس 32 نفره. 7نفر صندلی خالی داشتند تا مرز مهران.
روز قبل حرکت با (سیدمحسن .) مسئول کاروان دانشگاه هماهنگ کردیم که من و 6نفر دیگه از دوستان که جزو کاروان دانشگاه نبودیم، با اتوبوس های دانشگاه بریم تا مرز.
خلاصه موقع حرکت رسید.
اتوبوس ها با تاخیر زیاد یکی یکی می اومدند و اعضای اصلی کاروان سوار می شدند. اتوبوس ها برخلاف ق
محفل انس و معرفت ویژه کاروان‌های اهل سنت در هتل النخله مکه مکرمه برگزار شد.
به گزارش شریعت نیوز  به نقل از  خبرگزاری میزان، محفل انس و معرفت ویژه کاروان‌های اهل سنت در هتل النخله مکه مکرمه برگزار شد. مولودی خوانی  و مدیحه سرایی از سوی سیدکمال توانا» از زائرین کاروان‌های اهل سنت در وصف حضرت رسول اکرم (ص) از دیگر بخش‌های این محفل انس و معرفت 
انتهای پیام / م 
طرح کارت ویزیت کاروان سیاحتی زیارتی
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 6077 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
طرح کارت ویزیت دفتر زیارتی کارت ویزیت خاص شرکت زیارتی نمونه کارت ویزیت دفتر زیارتی نمونه کارت ویزیت شرکت زیارتی کارت ویزیت کاروان سیاحتی زیارتی
 
اندازه 9*6 سانتی متر
برنامه مورد نیاز فتوشاپ
تعداد فایل یک عدد psd
فونتهای بکار رفته Yekan ,Homa,Mj_Faten
برچسب ها : طرح کارت ویزیت دفتر زیارتی , کارت ویزیت خاص شرکت زیارتی , نم
طرح کارت ویزیت کاروان سیاحتی زیارتی
دسته: فایل های لایه باز و PSDبازدید: 1 بارفرمت فایل: zipحجم فایل: 6077 کیلوبایتتعداد صفحات فایل: 1
طرح کارت ویزیت دفتر زیارتی کارت ویزیت خاص شرکت زیارتی نمونه کارت ویزیت دفتر زیارتی نمونه کارت ویزیت شرکت زیارتی کارت ویزیت کاروان سیاحتی زیارتی
 
اندازه 9*6 سانتی متر
برنامه مورد نیاز فتوشاپ
تعداد فایل یک عدد psd
فونتهای بکار رفته Yekan ,Homa,Mj_Faten
 

برچسب ها : طرح کارت ویزیت دفتر زیارتی , کارت ویزیت خاص شرکت زیارتی , 
قسمتم نشد برم کربلا.
امروز خانواده رفتن و من جاموندم.
هعی.
سرقضیه پاسپورتشون، از کاروان قبلی جا موندن و مجبور شدن با این کاروان برن.
( اون خانومه که به خاطر دخترش کلی باسه مامانم ناز کرده بود هم توی کاروانشونه، یعنی شاید این طوری بیشتر با ما آشنا بشن و شاید ناز و اداشون کمتر بشه‌.)
کار خدا رو می بینید؟
بخواد چیزی رو درست کنه، این طوری درست می کنه.
 
و
و یک دوره زندگی مجردی از فردا شروع میشه.
کاروانی در زمین یونان بزدند و نعمت بی قیاس ببردند. بازرگانان گریه و زاری کردند و خدا و پیمبر شفیع آوردند و فایده ای نبود. 
چو پیروز شد تیره روان // چه غم دارد از گریه کاروان؟
لقمان حکیم اندر آن کاروان بود، یکی گفتش از کاروانیان مگر اینان را نصیحتی کنی و موعظه ای گویی تا طرفی از مال ما دست بدارند که دریغ باشد چندین نعمت که ضایع شود. گفت دریغ کلمه حکمت با ایشان گفتن.
آهنی را که موریانه بخورد// نتوان برد ازو بصیقل زنگ
با سیه دل چه سود گفتن وعظ؟// ن
"الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین به ولایت علی ابن ابیطالب  واولاده المعصومین علیه السلام 
دعوتنامه جهت شرکت درکاروان بزرگ غدیر
موسسه قرانی شیفتگان وحی با هدف ترویج پیام غدیرو ولایت حضرت علی" علیه السلام"
 امسال نیز باشکوه تر از سال گذشته مراسم جشن غدیررا با حرکت 50 خودرو وموتورسوار تزئین شده با برافراشتن پرچم سبز یا علی (ع)  همراه با مدیحه سرایی  از موسسه قرآنی شیفتگان وحی جنب میدان پلیس به طرف مسیرهای مختلف درسطح شهر به حرکت در خواهد آمد
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره یازده)
ساعتای 5اینا بود که مجدد توقف کردیم.
نزدیک لرستان بودیم فک کنم.
موکب بود.
چایی و عدسی نذری می دادند.
ما هم جاتون خالی میل کردیم.
روی جدول های رو به رو موکب نشسته بودیم.
متوجه عبور تعداد زیادی خانوم شدم.
همشون یه پارچه سبزرنگ پشت چادرشون داشتند.
اکثرا هم سن وسال خودمون بودند ظاهرا.
رو پارچه شون نوشته بود کاروان جامعه اهرا قم.
فهمیدم کاروان اونجا هستند.
همشون با حجاب کامل بودند.
من خجالب کشیدم که رو مسیر رفت
کانکس متحرک به کانکسی گفته می شود که شاسی زیر آن به لاستیک مجهز است . البته این نوع کانکس ها به کاروان نیز شناخته می شوند .
کانکس های متحرک معمولا به پشت ماشین بسته شده و به راحتی جا به جا می گردند . امروزه کاربرد های متعددی برای این نوع کانکس ها وجود دارد . برخی از افراد از کانکس های متحرک جهت کسب و کار خود استفاده می نمایند . استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان کانکس های متحرک کارگاهی، کانکس های متحرک فست فود و رستورانی و …مرسوم است . از دیگر کا
بسم رب الشهدا و الصدیقین و الصابرین
 
 
من خداوند سبحان را به درهم شکستن عزمها و فرو ریختن تصمیمها و برهم خوردن اراده ها و خواسته ها شناختم.(2)
 
خیلی تو زندگیم اتفاق افتاده که این حدیث رو لمس کردم
اما
این سری فرق داشت.
 
______________________
پ.ن 1 : خون به مغزم نمیرسد و نمیدانم چه بگویم!
 
پ.ن 2 : حدیث امام علی(ع)
پ.ن 3 :
_  مامانت نمیاد بریم؟ما داریم با یه کاروان میریم
نه نمیاد.مجرد نمیبرن؟حتما باید یه محرم باشه؟ چقدر این کاروانا مسخره هستند
_نه دیگه
امسال
.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;}.h_iframe-aparat_embed_frame .ratio{display:block;width:100%;height:auto;}.h_iframe-aparat_embed_frame iframe{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}



 
فیلم مستند کاروان
کارگردان: محمد سمیع پور
تصویربرداران: علی نعمت اللهی و سجاد سپهری شکیب
تدوین بابک حیدری
تهیه‌کنندگان: امیرپژمان حبیبیان و محمدعلی توکلی
 
 
 
امسال پنج سال شده .داداش بزرگه الان پنج ساله  شهر نجف ،حرم آقا امام علی(ع) خادمه
از این پنج سال ، چهار سال بعنوان مدیر کاروان بچه هایی بوده که با خلوص نیت تو این روزا ،روزی هشت ساعت سرپا می مونن تا امانت دار خوبی برای زائرایی باشن که از حرم حضرت علی (ع)رهسپار حرم پسرای ایشون میشن
امسال سه ساله که ریش قرمز هم داداش بزرگه رو همراهی میکنه ، هرسال بعد اینکه از کربلا حرکت میکردن و در محل اقامتشون مستقر میشدن تماس تصویری برقرار میشد برای خاطر ج
پیش‌ثبت‌نام عتبات از اوایل آبان‌ماه آغاز شد و بیش از 14 هزار نفر آمادگی خود را برای تشرف به کربلا اعلام کردند که با اعلام هزینه نهایی این سفر معنوی، ثبت‌نام قطعی سفر عتبات از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، با لغو ویزای عراق ثبت‌نام عتبات از سوی سازمان حج و زیارت آغاز شد و قرار بود اعزام زائران نیز از ۲۳ آبان‌ماه از سر گرفته شود.
 
با این وجود، به منظور برنامه‌ریزی برای برقراری سفر به عتبات پس از ۲۰ ماه تعطی
در شبی از شبها ملا نصرالدین وزنش کنار هم نشسته بودند و از هر دری حرف می زدند همسر ملا پرسید : تو می دانی که در آن دنیا چه خبر است و بعد از مرگ چه بلایی سر ‌آدم می آورند ؟ ملا گفت : من که نمرده ام تا از آن دنیا خبر داشته باشم ولی این که کاری ندارد الان به آن دنیا می روم و صبح زود خبرش را برای تو می آورم .زن ملا خوشحال شد و تشکر کرد . ملا از جا بلند شد و یکراست به طرف گورستان رفت و توی قبری خالی دراز کشید آن قبر از آخرین قبرهای گورستان بود و کنار جاده قرا
کانکس متحرک به کانکس هایی گفته می شود که شاسی زیری آن ها مجهز به لاستیک است . این گونه از کانکس ها با نام کاروان نیز شناخته می شوند .
کانکس های متحرک به پشت ماشین بسته شده و به راحتی جابه جا می گردند . برخی از افراد از کانکس های متحرک جهت کسب و کار خود استفاده می نمایند . استفاده از این نوع کانکس ها به عنوان کانکس های متحرک کارگاهی، کانکس های متحرک فست فود و رستورانی و …مرسوم است .
هنگامی که شروع به برنامه ریزی سفر خود می کنید، اولین چیزی که به ذهن
دانلود آهنگ جدید محمدرضا شمسی به نام ليلاي من
متن آهنگ جدید ليلاي من - محمدرضا شمسی
Скачать ноую песнюMohamad Reza Shamsi Leilaye Man
Текст песни Leilaye Man Mohamad Reza Shamsi
از مستی ناز چشات شعر و غزل میسازمЯ делаю стихи и сонеты из милой булочки
  از وقتی عاشقت شدم من بخودم می نازمЯ качался с тех пор, как любился
  گر لحظه ای که دور شوی در دل من آشوبه

ادامه مطلب
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب
بر دولت آشیان شما نیز بگذرد
باد خزان نکبت ایام ناگهان
بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز
این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد
بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
این عوعو سگان شما نیز بگذرد
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست
گلچین تصاویری از اردوی زیارتی کاروان کرامت، عاشقان ولایت در قم المقدسه
•زیارت و کسب معرفت از دریای معنویت حضرت فاطمه معصومهس›
•اجرای سرود در حرم مطهر
•حضور در بیت بنیانگذار انقلاب اسلامی
•حضور در گار شهدای قم
•دیدار با مسئولین کانونهای مساجد استان قم
•دیدار با گروه های سرود،جهت هم افزایی و همکاری های بیشتر
و.
مشاهده ادامه تصاویر در ادامه مطلب
ادامه مطلب
به نام خداوند
.

یه تصویر ساز و یه نقاش عالی در زمینه دیجیتال میخوام معرفی کنم.
خانم زهرا سیاوشی
.
البته ایشون در زمینه ی طراحی لوگو هم فعالیت دارن
.
در این کاروان بسیار هنرمندان فوق العاده ای وجود دارند
.
همراه کاروان هنر ما باشید
تور کربلا هوایی ارزان و نکات ضروری آن
تور کربلا هوایی ارزان و نکات ضروری آن را میخواهیم در این مقاله به شما مسافران عزیز توضیح بدهیم.
۱ – زائرین عزیز فقط در قالب کاروان های معتبر زیر نظر سازمان گردشگری و یا سازمان حج و زیارت برای زیارت عتبات عالیات اقدام کنید .
 
۲ – برای رزور تور عتبات از سایتهای معتبر سازمان حج و زیارت یا سازمان گردشگری استفاده کنید .
 
رحمان گشت پارسیان با بیش از 15 سال سابقه معتبرترین سایت عتبات است.
 
که زیر نظر سازمان حج و
بسمه تعالی
به اطلاع زائران گرامی می رساند سازمان حج وزیارت به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر، اخیرا موفق به تامین دوکاروان صرفا زوجی(زن و شوهری) و(فقط درمکه) با ظرفیت های 135و 160 نفره (مدینه بعد) با گروه قیمتی 404920000 ریال با درجه (2د) درمدینه  و گروه زوجی درمکه شده است. لذا به منظور رعایت عدالت و فراهم آمدن فرصت انتخاب برای همه زائران مشمول طرح فوق، مقرر شد زائران داوطلب کاروان ها که قصد استفاده از این طرح را دارند، روز چهارشنبه 21/12/98 به دفتر زیارتی مرا
دانلود آهنگ جدید ليلاي من از سالار عقیلی با بهترین کیفیت + پخش آنلاین
عشقم که رفته بر باد هرگز وفا ندارد
این قصه با که گویم دردی که سینه دارد دردی که سینه داردليلاي من کجایی از من خبر نداری چشمم به گریه نسپار در کوی بی قراری
Salar Aghili – Leylaye Man
دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام ليلاي من با دو کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸
متن و ترانه آهنگ ليلاي من – سالار عقیلی
عشقم که رفته بر باد هرگز وفا ندارد این قصه با که گویم دردی که سینه دارد دردی که سینه داردعشقم که رفته
السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام
عید فطر در جوار حرم امیرالمومنین علی علیه السلام
سفر به عتبات عالیات
حرکت ۳۱ فروردین
هتل ها نزدیک حرم
همراه با مداح و آشپز 
اتوبوس داخل ایران VIP
دو شب نجف، چهارشب کربلا
◾زیارت دوره کامل،سامرا، کاظمین، اعمال نجف( مسجد کوفه، سهله و.)، امامزاده سید محمد، دوطفلان، وادی السلام و. 
سفره حضرت رقیه سلام الله علیها 
و از همه مهم‌تر همراهی مدیر کاروان آقای لطفی و مسئول اتوبوس خانم سبزیکار 
◾دو سر زمی
کاروان خباتی
آهنگ: هوغریبه کم
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
بالاخره پولامون رو گذاشتیم رو هم و یه کاروان خریدیدم. میرونیم، ساز میزنیم و میخونیم، مطالعه می کنیم، شب ها روی سقف دراز میکشیم و زل میزنیم به آسمون پرستاره. آشپزی میکنیم و . اما همه ی اینها بهونست تا من بت زل بزنم و تو نفهمی.
وقت آن سررسید که بار بر زمین گذارند و مدتی را برای استراحت و خوردوخوراک اختصاص دهند. اما باد و خاک نگذاشت تا کاروان -یک آن حتی- در آن خطه پربلا ماندگار شود. پس کاروانیان به‌ناچار بار بستند و به‌سوی دیار مقصد رهسپار شدند.تا منزل بعدی راه درازی در پیش بود. قافله‌سالار، کاروانیان را به‌سوی رباطی کهنه هدایت می‌کرد تا دمی بیاسایند و قوت گیرند. کودکان و ن، سوار بر شتران و مردها پای پیاده می‌رفتند. تا نیم روز، وقت مانده بود تا به کاروانسرا و آف
بسم الله الرحمن الرحیم
 
#اطلاعیه
 
بنا بر اعلام "ستاد کل راهیان نور کشور" و به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه اردوهای راهیان نور تا اطلاع ثانوی لغو میباشد.
لذا کاروان خواهران و برادران راهیان نور پیام نورهای استان تهران نیز لغو میباشد.
* جهت عودت هزینه واریزی می توانید در پیامرسان بله یا واتس اپ به شماره 09228160599 ویژه برادران و شماره 09334120503 ویژه خواهران پیام ارسال نمایید.
۹- در صورت هرگونه تغییر در برنامه اردوهای راهیان نور آخرین اخبا
الحمدلله الّذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین .
                   *********************
ای کاروان ! ای کاروان من شب رو نیستم
                             من پهلوان عالمم تیغ رویا
بر قدسیان آسمان من هر شبی یاهو زنم
                             گر صوفی از لا دم زند من دم ز الا هو زنم
باز هوایی نیستم تا تیهوی جان آورم
                             عنقای قاف غربتم کی بانگ بر تیهو زنم؟
خاقان اردو دار اگر از جان مگردد ایل من
                     
الحمدلله الّذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمومنین .
                   *********************
ای کاروان ! ای کاروان من شب رو نیستم
                                                       من پهلوان عالمم تیغ رویا
بر قدسیان آسمان من هر شبی یاهو زنم
                                                       گر صوفی از لا دم زند من دم ز الا هو زنم
باز هوایی نیستم تا تیهوی جان آورم
                                         
بالاخره پس از تلاش های فراوان موفق به کسب اجازه فرماندهان سپاه برای اعزام شد اما از آن جایی که تولد فرزند شهید نزدیک بود، فرمانده سپاه گیلان نام سجاد طاهری نیا را از کاروان اعزامی حذف کرد. وقتی سجاد از حذف نامش خبردار شد به شدت ناراحت شد و حتی با التماس و گریه و زاری همسر و سپس فرمانده اش را راضی کرد تا اعزامش به تاخیر نیفتد و در تهایت هم با همان کاروان راهی سرزمین شام شد. 
مناسبت مرتبط: سالروز شهادت
zakhmiyan_eshgh
تفاوت اربعین امسال با سال قبل برایمان این بود که همان کاروان سال گذشته که همه خانم بودیم و خیلی جوان و یا حتی نوجوان، تعدادمان دو برابر شده بود و از طرف دیگر تعداد مردهایش کمتر. مرد که میگویم یعنی نه فقط مسافر؛ یعنی مسئول کاروان، یعنی مسئول تامین نیازهای مختلف سیصد نفر آدم که از آب و غذا بگیرید تا اسکان و بهداشت و غیره است. ما هم مانند سال گذشته از زوج های گروه بودیم و مسئولیت یار بسیار بیشتر از قبل بود. چون فارغ از کمیت پایین حضور آقایان (کمتر
در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.
در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان به شهادت رسیدند.
آنچه از من خواستی با کاروان آورده ام
یک گلستان گل به رسم ارمغان آورده ام

از در و دیوار عالم فتنه می بارید و من
بی پناهان را بدین دارالامان آورده ام

اندرین ره از جرس هم بانگ یاری برنخاست
کاروان را تا بدین جا با فغان آورده ام

تا نگویی زین سفر با دست خالی آمدم
یک جهان درد و غم و سوز نهان آورده ام

قصه ویرانه شام ار نپرسی خوش تر است
چون از آن گار، پیغام خزان آورده ام

دیده بودم تشنگی از دل قرارت برده بود
ازبرایت دامنی اشک روان آورده ام

تا به دشت ن
خاطرات اربعین نود و هشت: (شماره چهار)
شاید این جملاتی که میخوام الان بنویسم بهترین و شیرین ترین خاطراتم تو کل این وبلاگ باشه. خیلی خوشحالم که می تونم این حرفا رو بنویسم و رویا نیست و واقعیه:
تو محرم امسال تو روضه ها و بویژه تو اون شب آخر اردو جهادی تابستون امسال تو مراسم قرعه کشی اربعینش و این ها، تو دلم همیشه از خدا و امام حسین(ع) می خواستم که توفیق نوکری و خادمی شون رو به من بدهند.
الحق هم که دادند.
اول از همه که تو کاروان اربعین دانشگاه خدارو ش
ریگ به کفش داشتن
روزی روزگاری در سرزمینی بسیار دور، مرد دانا، شجاع و جنگاوری به نام سنجر زندگی می کردو او همیشه قبل از جنگیدن خوب فکر می کرد.
روزی حاکم به او گفت: قرار است کاروانی از هدایای بسیار گران قیمت به نشانه ی پایان جنگ به کشورمان وارد شود. من به این کاروان اعتماد ندارم. چون سال ها با این کشور در جنگ بوده ایم. شاید آوردن هدایا حیله باشد و نقشه ی شومی در سر داشته باشند.
سنجر تا رسیدن کاروان هدایا خوب فکر کرد. او به سربازان سپرد که کسی را با ش
یک حرکت جهانی
   از ماه‌های قبل جمعی از گروه‌های حامی مردم فلسطین از  سراسر دنیا به مناسبت گرامیداشت روز زمین در سی ماه مارس (۱۲ فروردین) در مخالفت با زمین‌های مصادره‌شده فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی کاروان‌هایی تحت عنوان کاروان جهانی الی بیت المقدس (المسیره العالمیه الی القدس)» از گوشه و کنار جهان تشکیل دادند و ۳۰ مارس سال ۲۰۱۲ (۱۲ فروردین ۹۱) از اقصی نقاط جهان، خود را به نزدیک ترین نقطه ممکن به شهر بیت المقدس رساندند تا ندای مظلومی
میگم تو مفاتیح نوشته چهار رکعت و رکعت دوم حمد و انا انزلناه ، میگن نه دفعه قبل کاروان گفت مثل نماز صبحه:/یک داستانی داشتم برای اعمال مسجد کوفه الان هم میفرمایند که با ماشین بریم کربلا ، زیبا نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟خدایابه من صبر بده که فقط این سفر تموم بشه
جناب اوشون همه تقصیر شماستا
محرم های پیش بیشتر حواسم بود، از روزها قبل از آمدنش، حواسم بود به دیدنی ها، شنیدنی ها، خواندنی ها، خوردنی ها. 
صبح که خبر رفتن مهدی شادمانی را شنیدم و رفتم متن هایش را خواندم نشستم و به حال خودم زار زدم، چقدر خدا دوستش داشت که انقدر طیب و طاهر شده بردش پیش خودش، چقدر نگاهش وسیع شده بود و چه خوب موقعی خودش را رساند به کاروان کسی که عاشقش بود.
به خودم آمدم و دیدم امسال یکدفعه چشم باز کرده ام و دیدم محرم شده، تا همین یک هفته قبلش اصلا از خودم راضی ن
باز این چه شورش است که در خلق عالم استباز این چه نوحه و چه عزا و چه ماتم استباز این چه رستخیز عظیم است کز زمینبی نفخ صور خاسته تا عرش اعظم استاین صبح تیره باز دمید از کجا کزوکار جهان و خلق جهان جمله در هم استگویا طلوع می‌کند از مغرب آفتابکاشوب در تمامی ذرات عالم استگر خوانمش قیامت دنیا بعید نیستاین رستخیز عام که نامش محرم است(محتشم کاشانی)
وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ »آنها که ستم کردند به زودی می‌دانند که باز
بسم الله الرحمن الرحیماگر اشتباه نکنم اسفند سال 97 بود و با بچه های موسسه رفته بودیم راهیان نور ( البته با کاروان حاج حسین یکتا ) احتمالا شب دوم بود که رفتیم منطقه ی عملیاتی شلمچه ( مراسم بله برون شهدا ) خیلی اون شب خوب بود
ادامه مطلب
هر شیء، حرکت مختص خود رادارد و بالتبع دارای زمان، سرعت و شدت اختصاصی
خودش است. در عین حال موجودات عالم دارای جهت و سرعت و شدت معینی در
حرکتشان هستند که صادره از علت است و برای آن ها رخصت تعدی از آن نیست. بجز
انسان که دارای قدرتی در تفکر و اراده است و قدرت انتخاب دارد. لذا آنگونه
که بخواهد حرکت می کند و برای خود زمان را می سازد و سپری می کند . *انسان
گرچه موجودی مختار در حرکت است اما متشکل از اجزایی است که آن ها چنان
موجودات دیگر دارای خط مشیِ مش


رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری داورزن گفت: در شهرستان داورزن 68 و در روستای مزینان 4 اثر ثبت ملی شده که شامل خود بافت روستا و چند مراسم است. بافت کاروانسرای شاه‌عباسی مزینان تنها و اولین بافت روستایی که در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده‌است.
محمد عبدلله زاده‌ثانی در گفت‌و گو با ایسنا، بیان کرد: مزینان کنونی مربوط به زمان قاجار بوده ولی کاروان‌ سرا در دوران صفوی بنا شده‌است که از مهم‌ترین کاروان‌ سراهای این دوران بود
نشست خبری کاروان اعزامی به بازی‌های جهانی ورزش کارگری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری بابل به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، نشست خبری مسئولین کاروان ورزشی کارگران کشور اعزامی به ششمین دوره مسابقات جهانی کارگران صبح امروز برگزار شد.
در ابتدا جواد رمضی ، رییس فدراسیون ورزش کارگری، اظهار کرد: جامعه کارگری ما نیاز به یکسری انگیزه‌ها و فاکتورهای انگیزشی دارد که رقابت‌های ورزشی از این جمله هستند. اعزام تیم‌های ملی کارگری به
درس پنجم فارسی پایه دهم 
۱- هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد / هم رونق زمان شما نیز بگذردمعنی: مرگ به سراغ شما هم خواهد آمد و رونق و روزی شکوه دوران شما نیز به پایان خواهد رسید.
۲- وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب / بر دولت آشیان شما نیز بگذردمعنی: محنت و سختی ، جغدِ شوم ویرانگری است که به ما بسنده نمی کند، شما را نیز خانه خراب خواهد کرد.
۳- آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام / بر حلق و بر دهان شما نیز بگذردمعنی: مرگ که نابودکننده خاص و عام است، روزی شما را ن
همچنین معاون اجرایی شرکت حمل‌ونقل ریلی اظهار کرد: متقاضیان سفر با قطار گردشگری کاروان عشق برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند علاوه بر مراجعه به سایت رجا به نشانی www.raja.ir، به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه ارتباط با مشتریان این شرکت از طریق تلفن ۱۵۳۹ تماس بگیرند.»
آئین عزاداری حسینیه اعظم زنجان همه‌ساله در روز هشتم محرم با حضور هزاران عزادار حسینی از سراسر کشور برپا می‌شود.
این آیین به‌عنوان دهمین میراث معنوی کشور به ثبت رسیده است.
به گزارش
به نام خدای مهدی (عج)
پیش بینی شهید ابراهیم هادی درباره کاروان های زیارتی کربلا و اربعیناوایل جنگ در ارتفاعات گیلان غرب بر فراز یکی از تپه های مشرف به مرز قرار گرفتیم. پاسگاه مرزی دست عراقی ها بود وبه راحتی در جاده های اطراف آن تردد میکردند.ابراهیم کتابچه دعا را باز کرد و به همراه بچه ها زیارت عاشوراخواندیم.بعد با حسرت به مناطق تحت نفوذ دشمن نگاه میکردم و گفتمابرام جون این جاده مرزی رو ببین عراقی ها راحت تردد میکنند بعد گفتم: یعنی میشه یه روز
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب
بر دولت آشیان شما نیز بگذرد
باد خزان نکبت ایام ناگهان
بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز
این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد
بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
این عوعو سگان شما نیز بگذرد
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست
 علی بن حسین یمانی گوید من در بغداد بودم که کاروان یمن اماده حرکت اماده حرکت شد  خواستم با انها کنم بحضرت نوشتم که استدعادارم اجازه فرمایی جواب امد با انها مرو که رفتن با انها برای تو خیر ندارد در کوفه بمان من ماندم و کاروان. خارج شد قبیله حنظله بر انها تاخت  وتارو مارشان کرد بامه نوشتم و سفر از راه اب اجازه خواستم بمن اجازه نفرمود من راجع بکشتیهاییکه در انسال از راه دریا رفته بودند پرسیدم معلوم شد هیچکدام سالم نرسیده است و جماعتی از ا
دانلود آهنگ جدید ليلاي من کجایی رفتی چه بی وفایی از سالار عقیلی دانلود آهنگ جدید سالار عقیلی بنام ليلاي من از ترنج موزیک Download New Music Salar Aghili – Leylaye Man ترانه : سعید رمضانی , موزیک و تنظیم : فرید سعادتمند برای دانلود آهنگ ليلاي من کجایی رفتی چه بی وفایی به ادامه مطلب بروید … متن آهنگ جدید سالار عقیلی بنام ليلاي من : عشقم که رفته بر باد هرگز وفا ندارد این قصه با که گویم دردی که سینه دارد دردی که سینه دارد عشقم که رفته بر باد هرگز وفا ندارد این قصه ب
نخستین دوره مدیریت کاروان های ورزشی با همت فدراسیون ورزش کارگری و همکاری اداره کل امور ورزشی و استفاده از تجربیات آکادمی ملی المپیک در راستای ارتقای سطح مدیریت مدیران ورزش کارگری در مهدیشهر سمنان از 97/7/5 آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری شهرستان بابل به نقل از فدراسیون ورزش کارگری، فدراسیون ورزش کارگری باعضویت در فدراسیون جهانی ورزش کارگران (CSIT) و فدراسیون جهانی ورزش شرکت ها (WSCG) تا کنون در ۳ رویداد جهانی حاضر شده وکاروان ورزش
در
روزهای پایانی ماه صفر و در آستانه سالروز شهادت امام رضا(ع) کاروان‌های
پیاده زائران آستان مقدس رضوی از مسیرهای مختلف در حال رسیدن به سمت مشهد
مقدس هستند تا در سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در جوار بارگاه
مطهر ایشان به عزاداری و سوگواری بپردازند.
 
 
 
 
 
دو ساعت و بیست و پنج دقیقه فیلم جاده ای مملو از مناظر زیبای طبیعت اروپا. معلوم است که مگر میشود دوستش نداشت. دختر و پسری باهم همسفر می شوند.سفر از آلمان آغاز میشود. دختر که صاحب ماشین کاروان است قرار است برود و پسری را که دوستش است و در کشوری دیگر تحصیل میکند، ملاقات نماید و پسر هم قرار است برود و به قول خودش، پدر بیولوژیکی اش را برای اولین بار در اسپانیا ببیند.این دو تا در طول سفر با هم مدام بحث و گفتگو می کنند. از چرایی و چگونگی زندگی حرف میزنند
ای تو ای بی تو زمان زندان من ای تو ای قند و دلم قندان من
ای تو ای جایزه ی هر عید منای تو ای همراهی بی قید من
ای تو ای فکر زمان و لحظه امای تو ای شیرینی هر مزه ام
ای تو ای سوغاتی هر کاروانای تو ای خوش پیکرو شیرین بیان
ای تو ای آن ابروی زندگیای تو ای فخری برای مردگی
رفتی و با رفتنت دنیا سیاهروز شد لیل و شمسم شد چو ماه
 
تقدیم به بابا علی اکبر.
.علی بکائی جوپاری(طالع)
#زندگی_به_سبک_مهدی (۱۷)
یکی از راهبردهای موثر برای مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن، راه اندازی کاروان های راهیان نور بوده است که با حضور مقام معظم رهبری در منطقه شلمچه(سال77)، اهمیتی مضاعف یافت و ضرورت پیگیری برنامه های فرهنگی و تبلیغی در این مسیر بیش از پیش احساس شد.
در این راستا، راویانی که همراه با کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی حضور می یافتند، نقشی بی بدیل در  پیوند معنوی و عاطفی زائران با شهدا ایفا می کردند. 
شهید بزرگوار حاج محمد مهدی
دیروز ثبت نام و انتخاب کاروان برای حج 99  بود و با کلی استرس از این که مبادا کاروان مد نظر ما پر بشه و  سرعت سیستم خونه خوب نیست. با رئیس همسر اینا هماهنگ کردیم و رفتیم شرکت همسرم فیبر نوری داره و سرعت در حد جیک ثانیه اینقدر سرحال اومدم از این سرعت بالا که حالا نت خونه به دلم نمی نشینه .
اگه خدا بخواد و لایق باشیم قراره به سفر حج مشرف بشیم و از این به بعد یک برچسب حج به این وبلاگ می چسبه .
بعد از ثبت نام رفتیم خونه مادربزرگم و بهشون گفتیم و کلی خوشحا
سنندج - سخنگوی کاروان زیر سایه خورشید از برگزاری دو هزار ویژه برنامه فرهنگی در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد محسن دعایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام رضا (ع) در بین همه ائمه ملقب به صفت رضا هستند و در هیچ کجای عالم اتفاقی نمی‌افتاد مگر اینکه واسطه آن رضای ایشان باشد.
وی افزود: باید این سرمایه عظیم را در جامعه نشر دهیم و حالت مهربانی، رأفت و محبت را فعال کنیم.
حجت الاسلام دعایی اظهار داشت: سبک زندگی غ
به گزارش عصرحباد؛ طبق سنوات گذشته، همزمان با فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش، کاروان پیاده روی حرم تا حرم برای جاماندگان کربلا با حضور هیئات مذهبی و آحاد مردم مومن شهر حبیب آباد، از مسیر آستان مقدس امامزاده عبدالمومن علیه السلام حبیب آباد تا آستان مقدس امامزاده شاهزاده حسن علیه السلام کیجعلی با شعار "حب الحسین یجمعنا" حرکت کرد.
این مراسم به همت هیئت حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام شهر ح
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد
هم رونق زمان شما نیز بگذرد
وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب
بر دولت آشیان شما نیز بگذرد
باد خزان نکبت ایام ناگهان
بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
آب اجل که هست گلوگیر خاص و عام
بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز
این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در بقا نکرد
بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت
این عوعو سگان شما نیز بگذرد
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست
این روزها همه شوق واشتیاق یک حرکت دارند ومهیا می شوند تاهمه با هم دراین حرکت با شکوه با کاروان عشق هم سفر شوند.
بعد از گذشت سالی دگر خدا عنایت کرد تا انشاالله امسال هم عازم سفر یار شویم.ان شاالله روزی همه .
ما زائر اربعین و عاشوراییم
از نسل غدیر و حضرت زهراییم
با پای پیاده عازم کرببلا
سرباز سپاه زینب کبراییم
 
فصل هشتم : خداحافظ شنقل

امروز روز دومیه که ما تو مدینه­ ایم , مردم میگن فردا کاروان حجاج به مدینه
میرسه , یعنی کاروان پیامبر . شب قبل رو روی سقف مسجد به صبح رسوندیم , لای شاخه
های نخل جای خوبی واسه خوابیدنه , همش تو فکر اینم که چهره پیامبر چه شکلیه , اما
چهره که مهم نیست مهم اخلاق و رفتار ایشونه , باید سعی کنیم مثل ایشون باشیم ,
شنقل دیشب خوابش نبرد و همش تو فکر دیدن پیامبر بود .

راستی شنقل کو؟ داد میزنم : شنقل , شنقل !
ادامه مطلب
حاجی اولین سالی بود که به حج مشرف شده بود کنار بیت الله الحرام جوانی کنارش نشسته بود. سوال کرده بود از کجا آمده ای حاجی گفته بود از ایران. در جواب متقابل شنیده بود که از حوالی مدیترانه آمده است. بعد جوان گفته بود سال آینده نمی توانی بیایی حج. ولی از سال بعد هر سال خواهی آمد. حاجی دوسال بعد شد مدیر کاروان و  همه ساله حج مشرف می شود. 
 
فصل نهم : کاروان آمد
در طی چند روز گذشته فهمیدیم که زندگی تنها خوردن و خوابیدن نیست . زندگی تنها اینی نیست که از لحظه بیداری به دنبال غذا بگردی و به شیکمت برسی تا لحظه ی خوابیدن . اون چیزی که به زندگی جهت میده هدفه و اگه خواستی ببینی چقدر ارزش داری ببین چی رو خیلی زیاد دوست داری و هدفت چیه . من و شنقل خیلی از حقیقت دور بودیم اما حالا همه چیز داره عوض میشه . دنیا دیگه برامون خیلی کم ارزش شده و زیبایی هاش جذابیتی نداره در عوض چیز هایی که واقعا ارزشم
مادر آرام در اتاق را باز کرد خدای من این عروسک کوچک من است. که امروز این‌قدر بزرگ و زیبا شده، چشمانش می‌بارید هم از شوق هم از دل‌تنگی رفتن اون، دختر ناگهان در آینه ی مقابلش مادر را دید برگشت زن جلو دوید و محکم اورا بغل کرد: خوشحالم دخترم که زنده ماندم و امروز را می‌بینم. امروز حاصل  بیست سال زندگی و عشق او  ، به خانه ی  بخت می‌رفت.  زن روی ابرها قدم برمی داشت. فرانک پنج سال بیشتر نداشت که همسرش از داربست  سقوط کرد و تنها فرزندشان فرانک شد تنها
کاروان بنان رو گوش میدم. به حرف های دیشب علی فکر میکنم که تو و مامان چقدر شبیه خواهرها بودین. مامان تو خلوتهای دوتایی میگفت بعد از 4 تا بچه با تو خواهردار شدم. میگفت خواهر خیلی خوبه؛ آدم پشتش به خواهرش گرمه. میگفت ولی تو داداشی منی آبجی منی اما اینا حرف خلوت بمونه آبجی.این طور رفتار میکرد که با 44 سال اختلاف سنی حس نمیکردم با اسم کوچیک صداش بزنم بی احترامی میشه. دوستش دارم. 
یکی از دوستان راجع به مدینه و غربت امام حسن پست گذاشته. یاد خاطره خودم افتادم.
سال ه‍شتاد و نه.
حدود ۱۲۰ تا جوون در قالب یک کاروان همسفر بودیم.
سه روزی بود که مستقر شده بودیم و راه هتل و حرم رو می رفتیم و میامدیم.
اما دریغ از یک قطره اشک.
هیچ کس حالش خوب نبود، همه یک غم بزرگ داشتن و غربت اونجا اجازه نمی داد حتی گریه کنند.
همه دوست داشتند اونجا رو ترک کنند و هرچه زودتر بر گردن ایران.
مدیر کاروان که وضعیت رو دید، از یک خطیب محترم دعوت کرد تا برای بچه
گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زهرا فلاحی؛* این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست. نمی‌دانم چه سری است؛ همین که آوای اربعین به گوش می‌رسد، جاذبه‌ای عجیب تو را به سوی بارگاه عشق می‌کشاند. هر که باشی، توانا یا ناتوان، پیر یا جوان، در این راه، زائری پرتوان می‌شوی که خستگی و سختی راه برایش معنا ندارد. معجزه عشق است که معشوق را از تمامی تعلقات دنیایی رها می‌کند و به سمت خویش فرامی خواند. برای دومین سال با کاروان دانشجو معلمان راهی شدم. تجرب
حال دلم عوض شده با بودنت نگارای مهربانترین گل عشقی به دل بکارفصل خزان شده به تمنای یک نگاهباران بزن تو باز هم ابری شو وبباراینجا حریم دل شده آماده حضورای نازنین من  به دو چشم قدم گذاروز مقدم تو درد ومحن رفت وبی اثراندوه وغصه از دلم افتاده درکنارباعشق روی ماه تو ای نازنین منیک کاروان دل است به عشق تو بی‌قرارباحظ حضرتت به تنعم نشست دلوز حظ مقدمت به تماشاست جان نثاراینجاست یک جهان که به پابوس ت ای عزیزتعظیم می کنند که بر سرتو پاگذارسنگ صبور تو
یزد
به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده تجاری و پرتردد ابریشم  از قدیم الایام مورد توجه بسیاری از تاجران بوده
و همین سبب شده که بازار های متعددی در دل این شهر زیبا پدیدار شود. ازجمله این
بازارها بازار تبریزیان یزد است که متعلق به دوران قاجاریه است. بازار تبریزیان
یزد درانتهای بازار پنجه علی قرار دارد. بنای 
بازار از آجر ، خشت ، گل  و گچ می
باشد. طاق های هلالی شکل و درهای چوبی 
حجره ها مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار می گیرد. همه این زیبایی
یزد
به دلیل قرار گرفتن در مسیر جاده تجاری و پرتردد ابریشم  از قدیم الایام مورد توجه بسیاری از تاجران بوده
و همین سبب شده که بازار های متعددی در دل این شهر زیبا پدیدار شود. ازجمله این
بازارها بازار تبریزیان یزد است که متعلق به دوران قاجاریه است. بازار تبریزیان
یزد درانتهای بازار پنجه علی قرار دارد. بنای 
بازار از آجر ، خشت ، گل  و گچ می
باشد. طاق های هلالی شکل و درهای چوبی 
حجره ها مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار می گیرد. همه این زیبایی
رد شبهات تاریخی
بخش اول
سوال _ شبهه: علت حمله و توقیف برخی از کاروان های
مشرکین توسط سپاهیان پیامبر (ص) در صدر اسلام چه بود ؟


پاسخ: معاندین و اهل کفر وانمود میکنند ، پیامبر
فاتح اسلام (ص) دستور حمله به هر کاروانی را میداده اند و با تقطیع قضایای قبل از ماجرای
کاروان ها ، اتهامات بی پایه و اساسی را به آقا رسول الله (ص) وارد میسازند ! اما این
شبهه پوشالی به خط پایان خودش رسیده است.


 

ادامه مطلب
شب اربعین لهوف می خواندم. آن بابی که دیگر از واقعه گذشته . آن جا که حسینِ میدان، زین اَب است. کاروان که به کوفه رسید، مردم که کاروان را دیدند، پشیمان زده و شرمگین بودند. اشک می ریختند و دم از فدا کردن جان می زدند. ولی دیگر آن بابی از تاریخ که از واقعه گذشته بود، باز شده بود. و دیگر هیچ چیز، هیچ چیز، مطلقا هیچ چیز فایده ای که باید و شاید نداشت . حضرت خطاب به مردم گفته بود " شما همانند گیاهی هستید که بر منجلاب بروید ( نه قابل خوردنید و نه موجب نفع ) و
​​​​​​
شب اربعین لهوف می خواندم. آن بابی که دیگر از واقعه گذشته . آن جا که حسینِ میدان، زین اَب است. کاروان که به کوفه رسید، مردم که کاروان را دیدند، پشیمان زده و شرمگین بودند. اشک می ریختند و دم از فدا کردن جان می زدند. ولی دیگر آن بابی از تاریخ که از واقعه گذشته بود، باز شده بود. و دیگر هیچ چیز، هیچ چیز، مطلقا هیچ چیز فایده ای که باید و شاید نداشت . حضرت خطاب به مردم گفته بود " شما همانند گیاهی هستید که بر منجلاب بروید ( نه قابل خوردنید و نه م
صبح روز 13 دی 1398، در جریان حمله به کاروان الحشدالشعبی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران به‌همراه ابومهدی المهندس معاون الحشد الشعبی و چند نفر از اعضای این سازمان کشته شدند. سپاه پاسداران در طی بیانیه ای آمریکا را مسئول این حادثه می داند و پنتاگون مسئولیت این حمله را قبول کرده است.
ای که با عشق طبیعت به گَهَر می آییقلب پاک اشترانکوه بُوَد جای گَهَرجلوه دارد چو ز نقش عالم آرای گَهَرز بلندای فلک دیر زمانیست کنارمه و خورشید نشسته به تماشای گَهَرچشم خورشید عجب بیند و حیران مانَدزِ تگِ آب درخشد قزل آلای گَهَرکاروان اشترانکوه روان در زاگرستحفه و بار شتر نگین زیبای گَهَرچه خوش است لحظهِ بدرود تو با شهر دورودوآنگهی که سر بر آری تو زِ بالای گَهَرای که با عشق طبیعت به گَهَر می آییزنهار ، تو پاکیزه نگهداری همه جای گهر .۹۸/۱۰/۲۰ -
خان‌محمد گفت :
- به قد و پاچه‌ات نمی‌آید که اینقدر تیز و هوشیار باشی ! گرچه ، شما شهری‌ها به موش‌ها می‌مانید . کارها را زیرزیرکی تمام می‌کنید . بیخ ریسمان را می‌جوید . اما ما ، نه . کار ما بیابانی‌ها روی روز است . مثل آفتاب ، روشن است . خودمان را نمی‌توانیم قایم کنیم . جز بیابان جایی را نداریم . بیابان باز و گشاد است ؛ اما پیدا است . عیان است . هرجا باشی ، هرکاری بکنی ، دیده می‌شوی . اما شما مثل همین کوچه‌ پس‌کوچه‌های شهر ، پیچ و واپیچ دارید . را
چار پایان همه خوردند بجای تو از آبچقدر آب لبِ طفل مگر می‌گیرد؟مادرت گفت برو لیک بپوشان او رااین سفیدیِ گلو زود نظر می‌گیرد- حسن لطفی
آخرین برکت عظیم حادثه کربلا همین انقلاب شکوهمند ماست. اگر حادثه کربلا و اسوه‌گیری از آن نبود، این انقلاب پیروز نمیشد. امام بزرگوارمان که در محرّم سال ۵۷ فرمودند ماهی که خون بر شمشیر پیروز است»، این خط و این درس را از محرّم دادند. سراغ جنگ هم که بروید همین است. "بیانات امام ای مدظله العالی در دیدار جمعی ا
 
پس از حادثه کربلا حضرت زینب (س)، حدود یک سال و شش ماه زندگى کرد. حضرت در کاروان اسیران، همراه دیگر بازماندگان قافله کربلا به کوفه و سپس به شام برده شد. اگر چه رهبرى بازماندگان بر عهده امام سجاد بود، زینب کبرى (س) نیز سرپرستی را برعهده داشت.
سخنرانى قهرمانانه زینب (س) در کوفه، موجب دگرگونی افکار عمومى شد. وى در برابر نعره مستانه عبیدالله بن زیاد، آن گاه که به پیروزیش مى نازید و مى گفت: "کار خدا را با خاندانت چگونه دیدى؟!" با شهامت و شجاعت و صف ناپذ
در درون شهر کوران دردها دارم ز بینایی
من سخنهای بد و نیک همه خامان این ره را شنیدستم
آن کسان را کز رسن بالا شده بر سوی بامی
پس چنان دانند کز آن بر فلک بالا برفتستند، دیدستم
در درون شهر کوران دردها دارم ز بینایی
همچنین هرگز نخواهم در میان بوق بیهوده دمیدن
تا بدانندم کسان اکنون رسیدستم
این شتاب خام زیبد کودکان را
می رسد زی منزل خود کاروان یک روز
از پی چه خسته کردن کاروان را ؟
#نیما_یوشیج
Salar Aghili
Leylaye Man
#SalarAghili
عشقم که رفته بر باد، هرگز وفا ندارد 
این قصه با که گویم ، دردی که سینه دارد
 ليلاي من کجایی .
 از من خبر نداری .
چشمم به گریه نسپار ، در کوی بی‌قراری 
دست نسیم دادی ، گیسوی خود شبانه 
تا دیده‌ام کشاند  ، بر دار این زمانه 
چشم تو شهره آواز ، زیباترین بهانه 
آواره ساز من بود  ، در سوز این ترانه
 قلبم که در بیابان ، حاجت به ناله میداد
 از داغ این جدایی ، آواره گشته در باد
 ليلاي من کجایی .
 از من خبر نداری .
 چشمم به گریه نس
دانلود فیلم ایرانی رستاخیز
Download Film Irani Rastakhiz
با تمام کیفیت ها ۴۸۰, ۷۲۰ , ۱۰۸۰ و لینک مستقیم از نایس موزیکا
پخش آنلاین + لینک پرسرعت فیلم رستاخیز
ژانر فیلم : درام، اجتماعی
زبان فیلم : عربی + زیر نویس فارسی
سال انتشار : 1398
محصول کشور : ایران
کارگردان : احمدرضا درویش
کیفیت : BLURAY / 4K / 1080p / 720p / 480p
بازیگران : آرش آصفی، پوریا پورسرخ، حسن پورشیرازی، فرهاد قائمیان ،بابک حمیدیان.
امتیاز :
خلاصه داستان : بعد از مرگ معاویه پسر ابوسفیان، یزید بن معاویه خو
فصل فیروزه»، داستانی عاشقانه است با محوریت حضرت معصومه (ع). سیندخت، دختری زرتشتی اهل یزد است. پدر تاجر دارد که با او و کاروان تجاری‌اش به نقاط مختلف خلافت عباسی در سیروسفر هستند. ثمره این سیروسفر، آشنایی او با کیارش است. پسری زرتشتی اهل نیشابور که فیروزه‌تراشی است ماهر. سیندخت که درگیر عشقی آتشین شده است با رفتن ناگهانی کیارش رنگی دیگر می‌گیرد. ماجرای او وقتی پیچیده‌تر می‌شود که کاروان تجاری پدرش در میانه صحرای مرکزی ایران، دستخوش حمله
شیوع ویروس کرونا در فوتبال
​​​​​سه فوتبالیست مبتلا کرونا باید در بیمارستان بستری شوند
ویروس کرونا متاسفانه در بین فوتبالیست‌های کشورمان هم در حال انتشار است.
 
با وجود شیوع ویروس کرونا و اصرار اهالی فوتبال در رده‌های مختلف مبنی بر تعطیلی و لغو دیدارها، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همچنان مصر به برگزاری رقابت‌ها هستند و هشدارهای موجود مبنی بر خطرآفرین بودن این موضوع هم اثری نداشته است و حالا خبر از یک اتفاق ناگوار رسیده که می‌تواند
من پس از رفتن‌ها،‌ رفتن‌ها،با چه شور و چه شتاب،در دلم شوق تو،اکنون به نیاز آمده‌ام!داستان‌ها دارم؛از دیاران که سفر کردم و رفتم بی تو.
از دیاران که گذر کردم و رفتم بی تو.
بی تو می‌رفتم، می‌رفتم، تنها، تنها،
و صبوریّ مرا کوه تحسین می‌کرد.من اگر سوی تو برمی‌گردم،
دست من خالی نیست!کاروان‌های محبت با خویش، ارمغان آوردم!
* صلیب را از گردنش درآورد و چفیه بر شانه گذاشت:
 یک بار توفیق داشتم با کاروانی از دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان بریم منطقه سوسنگرد و دهلاویه و دشت چزابه. در چزابه وقتی ماجرا را شرح دادم و عملیات چزابه و اتفاقاتی که در آن سرزمین مقدس رخ داد را گفتم، بعد از صحبتم یک حال و هوای خاصی در کاروان پیش آمده بود، هرکه یک گوشه ای رفته بود و در حال خودشان بودند برخی نماز می­خواندند، برخی مشغول دعا بودند، بعضی­ها گریه می­کردند و یک حال و هوای خاصی حا
به زمین و زمان بدهکاریمهم به این، هم به آن بدهکاریم
به رضا قهوه‌چی که ریزد چایدو عدد استکان بدهکاریم
به علی ساربان که معروف استشتر کاروان بدهکاریم
شاخی از شاخهای دیو سفیدبه یل سیستان بدهکاریم
مثل فرخ‌لقا که دارد خالبه امیرارسلان بدهکاریم
نیست ما را ستارهای، ای دوستکه به هفت آسمان بدهکاریم
مبلغی هم به بانک کارگرانشعبه طالقان بدهکاریم
این دوتا دیگ را و قالی رابه فلان و فلان بدهکاریم
دو عدد برگ خشک و خالی همما به فصل خزان بدهکاریم
هم به تبر
مدیر آموزش وپرورش در جلسه شورای اداری : : "بسم رب الشهداء و الصدیقین کاروان شهدای بزرگوار انقلاب باردیگر یکی از فرزندان و یاران خدوم ملت، فرمانده دلاور و سرافراز ، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را همراه خود ساخت. 
سعید در این جلسه ضمن تسل
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها