نتایج جستجو برای عبارت :

منطقه محروم

با پیگیری‌های مدیرکل کمیته امداد استان کرمان ساخت مسکن برای اهالی محروم پیر خوشاب از توابع بخش جازموریان رودبار جنوب آغاز شد.به گزارش سایت خبری کمیته امداد، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان در سفر به شهرستان رودبار جنوب از آغاز ساخت مسکن برای اهالی منطقه محروم پیر خوشاب خبر داد و گفت: با پیگیرهای انجام‌شده پس از واگذاری زمین توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان
ادامه مطلب
جهت ارتقای کیفیت آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان منطقه محروم با مشارکت بنیاد مستضعفان
با سلام و احترام به استحضار می رساند جهت ارتقای کیفیت آموزشی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه های دهم و یازدهم رشته های (علوم تجربی، ریاضی فیزیک، ادبیات و علوم انسانی)، به همین منظور دو مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی با مشارکت بنیاد علوی در راستای طرح ارتقای علمی مناطق محر
ادامه مطلب
تا کسی نباشه که بهتر از آدم بنویسه، آدم به نوشته‌های الکی خودش راضی می‌شه. شما بلدید خوب نوشتن رو. بهترین نوشته‌هاتون رو بنویسید. ما رو از کیف کردن محروم نکنید. ما رو از یاد گرفتن از محضرتون محروم نکنید. شهر خالی‌ست ز عشاق ولی بنویسید شما. ما رو قابل بدونید.
توسط جوانان نیکوکاری قلعه گنجی انجام شد؛توزیع ۴۰۰ ساندویچ گرم فلافل در مدارس روستاهای محروم بخش چاه دادخدا
 دو جوان نیکوکار قلعه گنجی با راه‌اندازی آشپزخانه سیار در یکی مدارس روستاهای محروم بخش چاه دادخدا قلعه گنج تعداد ۴۰۰ ساندویچ گرم بین دانش اموزان این  مدارس
ادامه مطلب
پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سخنگوی سازمان ساتبا گفت: در هفته پایانی اسفندماه سال جاری520 سامانه پنج کیلووات خورشیدی در 125 روستای مناطق محروم جنوب استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسد و انرژی تولیدی این واحدها به شبکه برق کشور متصل خواهد شد.

متن کامل خبر: بهره‌برداری از 520 نیروگاه خورشیدی خانگی در مناطق محروم کرمان
بدون تعارف این هفته ۲۰:۳۰ مصاحبه با یک آقای دکتری بود ۳۷ ساله 
که از یک منطقه محروم سمپاد قبول شده بود و بعدش دانشگاه و الان ۸ امین سال جراح مغز د اعصاب بودنش بود و بیش از ۷۰۰۰ ۸۰۰۰ هزار عمل انجام داده بود و بیشتر از نصفش بدون گرفتن هزینه . گفت پس اندازش ۷ میلیونه و هنوز مستاجره و ۴ تا هم بچه داره !
همیشه میره مناطق محروم و رایگان ویزیت میکنه و اونایی نیاز به عمل دارن میاره تهران و رایگان عملشون میکنه . چقدر سعی میکرد چیزی نگه ! همش میگفت من از م
خالد سلطان دایر از اجرای بیش از ۴ پروژه جهادی در منطقه محروم اروندکنار خبر داد و اظهار کرد: این پروژه ها به همت گروه جهادی علامه ربیعی این بخش در حال انجام است.مسئول گروه جهادی علامه ربیعی اروندکنار، افزود: با توجه به خسارت های اخیری که متحمل مردم عزیز و محروم صفر مرزی اروندکنار شد اقدام به برگزاری اردوهای جهادی خود نموده است و در طی این ایام این گروه جهادی چهار پروژه عمرانی را شروع خواهد کرد. وی به حضور نیروهای جوان بسیجی و انقلابی در گروه
فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، باشگاه ماشین‌سازی تبریز را از 3 پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.
به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رای خود را در خصوص پرونده لوسیانو پریرا مندز بازیکن سابق باشگاه ماشین‌سازی تبریز به شرح زیر اعلام کرد:
تیم ماشین‌سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین‌المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل 99-98 (زمستانی) به مدت 3 پنجره نقل و انتقالات متوالی محروم اس
به استناد سایت آزمون های حقوقی دینا زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضا سال ۱۳۹۸ ؛ ویژه خدمت در مناطق محروم اعلام شد . محل خدمت در مناطق محروم عبارتند از استان‌های : کرمان ، سیستان و بلوچستان ، بوشهر ، خوزستان ، کردستان و هرمزگان . برای مشاهده جزئیات خبر اعلام زمان و مکان مصاحبه پذیرفته شدگان جذب عمومی منصب قضاسال 1398 ، ویژه مناطق محروم می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.heyvalaw.com/web/news/view/39/اعلام-زمان-و-مکان-مصاحبه-پذیرفته-
رسولخدا ص. فرمود نرمی میمنت دارد و خشونت نحوست 5 امام باقر ع فر،مود خدای عزوجل ملایم است وملایمت را دوست دارد و پاداش که بملایمت  مبدهد بخشونت وسختگیری نمیدهد  رسولخدا ص فرمود نرمی روی هرچه گذاشته شد انرا زینت داد واز هرچه برداشته شدزشتش  ساحت
 7 پیغمبر ص فرمود در نرمی زیادیوبرکت است وهر که ار نرمی محروم شد از خیر محروم گشت 
محروم کیست؟
چند روزی است که به همراه گروه جهادی مان به روستایی جدید آمده ایم. در جمع بازی بچه ها، پسرک پرشور و پرشیطنت، گرم بازی است. راحت بگویم: کمپوت انرژی! اصلا بیگانه است با خستگی. خودش هم انگار می‌داند که قرار است سوژه امروز دفتر خاطرات اردوهای جهادی ام باشد!
آخر ، وقتی روی خاک‌ها نشسته ام و با شوق به بازی بچه‎ها نگاه می‌کنم، نفس‌ن می‌آید کنارم.
- اجازه! اسم روستای ما محرومه! واسه همین به ما هم میگن بچه های محروم

بغض می‌کنم.
- کی این
باربری منطقه 3 سه تهران با داشتن سال‌ها تجربه آماده هرگونه خدمت‌رسانی به ساکنین این منطقه می‌باشد. ارائه با کیفیت‌ترین خدمات با هزینه‌ ای تحت نظر اتحادیه باربری تهران ازجمله خصوصیات باربری منطقه 3 سهمی‌باشد. در ادامه به حمل بار توسط این باربری بیشتر می‌پردازیم. باربری در منطقه 3 سه منطقه 3 تهران واقع در شمال شرقی این شهر می‌باشد. […] باربری منطقه 3 سه
منبع : سپند بار
گفتگوی بی واسطه نماینده رهبر انقلاب با مردم ماهشهر
حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی که به همراه برخی از معاونان خود ظهر امروز در شهرک طالقانی ماهشهر حضور پیدا کرده بود با مردم این منطقه دیدار و پای درد دل آنان نشست.
  قرار است وی از مناطق مختلف این شهرک دیدار کرده و پس از گفت‌وگو با مردم این منطقه، خواسته‌ها و گفته‌های آنان را به محضر رهبر معظم انقلاب منتقل نماید.
شهرک طالقانی یکی از مناطق محروم ماهشهر به شمار می‌رود که ح
سلام رفقا
همون طور که اطلاع دارید ما یه گروه جهادی داریم بنام گروه جهادی صابر که از شهر کرج سازماندهی میشه، ماموریت گروه ما آبرسانی به روستاهای مرزی و محروم از جمله خراسان شمالی به سمت مرز ترکمنستان که محل فعالیت کنونی ماست.
ما با احداث چاه آب و ایجاد اتاقک های مخازن و لوله کشی و انشعاب تا درب خانه ی مردمان روستایی به لطف خدا موفق شدیم تا حالا پنج روستای محروم را صاحب آب شرب بهداشتی کنیم.
ادامه مطلب
آتش به اختیار گروه های جهادی در خدمت رسانی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر

در این اردوی جهادی یک روزه دو پزشک عمومی ، پرستار و چند مربی آموزشی در بخش های مختلف حضور داشتند که 227 نفر از نظر دندان پزشکی، 128 نفر در بخش اطفال، 200 نفر در بخش آموزش و 65 نفر در بخش چشم پزشکی مراجعه کردند همچنین 430 بسته بهداشتی بین مردم این منطقه توزیع شد.
به گزارش پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، کهگیلویه و بویراحمد مناطق محروم زیادی دارد که با توجه به
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
در دیدار امیر قطر: علت وضعیت نامناسب منطقه، فسادانگیزی آمریکا و رفقای او است و تنها راه مقابله با آن هم تکیه بر همکاریهای درون منطقه ای است/ باید همکاریهای ایران و قطر در زمینه های مشترک بیش از پیش گسترش یابد/ شرایط کنونی منطقه بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباطات کشورهای منطقه و تأثیر نپذیرفتن از القائات بیگانگان است.
 
 
نقشه GIS منطقه 2 تهران | جی آی اس منطقه دو
نقشه GIS منطقه 2 تهران که شامل شیپ فایل های مختلف هستش و توسط مهندسین مشاور . منطقه ۲ شهر تهران از شمال به محدوده قانونی شهر ، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به .
 
 
شیپ فایل های منطقه ۲ تهران - پایگاه داده های جغرافیایی و مکانی
شیپ فایل های منطقه ۲ تهران - این لایه در نرم افزار global mapper,arc view ,arc gis و سایر نرم . [corner-ad id=2]نقشه اتوکد شیب و جهت شیب شهر ارومیه دانلود نقشه .
 
شیپ فایل نقشه منطقه 2
دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
www.takbook.com › best › دانلود-کتاب-عبور-از-منطقه-60-درجه-زیر-.دانلود کتاب عبور از منطقه 60 درجه زیر صفر - پروژه هادانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر. دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفرنسخه پی دی افبهتریت کتاب ترک اعتیاد با جدید ترین روش های کشف شده…mihanvideo.com › aMWD9 › دانلود_کتاب_عبور_از_منطقه__درجه_ز.دانلود کتاب عبور از منطقه ۶۰ درجه زیر صفر - میهن ویدیو۳۱ شهریور ۱۳۹۷ - دان
#مارکا_26_بهمن
راموس در جستجوی یک جنجال
شاید به خاطر کارت زرد عمدی، یک جلسه بیشتر محروم شود
یوفا بر اساس حرفهایش بر اساس بازی و دقیقه و نتیجه بازی در زمان کارت زردش، پرونده ای را گشوده است
آنها رفتارش را غیرورزشی می دانند
لالیگا می خواهد به خاطر اشاره دست بیل، بازیکن وی را محروم کند
اگرچه آب ماده ای مغذی محسوب نمی شود، ولی یکی از ارکان حفظ حیات هر جاندار است. بخش عمده ای از سلول ها و بافت های حیوانات از آب تشکیل شده است. حیوان محروم از آب سریع تر از حیوانی که از مواد غذایی محروم شده باشد می میرد. وجود آب برای حفظ تعادل مایعات بدن، دفع مواد زاید، حفظ تعادل صحیح یون ها، کمک به هضم، جذب و سوخت و ساز موادغذایی ضروری است، همچنین بسیاری از فعل و انفعالات شیمیایی که آنزیم ها در آن دخالت می کنند در محیط مایع صورت می گیرند.
مقاله کام
نحوه سربازی
اول به خانواده ها مخصوصا مادرا به پسراشون وابستن بگم که
چون پسرا غرورشون تو سربازی شکسته میشه اشک میریزن و گریه میکنن و تا حالا فشار بهشون نیومده و نازک نارنجین پس فکر نکنید اونجا بهشون بد میگزره یا شکنجه میدنشون پس الکی دلواپس نباشید باید پسرا برن سربازی تا یاد بگیرن زندگیو
تو سربازی اشپزی . نظافت . تمیز کاری . انجام کار های شخصی و کارهای نظامی رو یاد میگیرن .
خلاصه خوبیای سربازی زیاده واسه پسرا اینکه صبور میشن غرور کاذب
هواوی میت ۳۰ رسما از اپلیکیشن های گوگل محروم شد
البته این گوشی ها همچنان از اندروید بهره خواهند برد که به صورت رایگان و متن باز در اختیار آن قرار داده می شود اما گوگل طی مصاحبه ای که اخیرا با ورج انجام داده تایید کرده که میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو (که گفته می شود ۲۷ شهریور امسال معرفی می گردند) از سرویس ها و اپ های گوگل بی بهره خواهند بود و این مساله با در نظر داشتن اهمیت اپلیکیشن های گوگل می تواند به ضرر هواوی تمام شود.
 
سیدحسن حسینی اظهار کرد: طرح ویزیت رایگان شهید رهنمود» در دهستان هنده‌خاله با محوریت حوزه بسیج شهید آیت‌الله احسانبخش شیخ محله و پایگاه بسیج هنده‌خاله و همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان صومعه سرا برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا افزود: این طرح با حضور چند تن از پزشکان عمومی، متخصص و روانپزشک باهدف ارائه خدمت به افراد ضعیف و بی‌بضاعت در این دهستان برگزار شد.
وی گفت: در ویزیت رایگان بیش از 200 نفر از مردم این منطقه مورد ویزیت قرار گ
Conmebol (کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) رای‌اش را درباره محرومیت لیونل مسی اعلام کرد. کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل اظهاراتش علیه این کنفدراسیون سه ماه از همراهی آلبی سلسته محروم شد.ستاره آرژانتینی پس از این که در دیدار نیمه نهایی علیه داوری صحبت کرد و مدعی شد قصد دارند برزیل را قهرمان کنند، در بازی رده بندی هم  Conmebol را به ی متهم کرد. مسی در این دیدار به دلیل دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد و پس از کسب عنوان سومی آرژانت
پس از انقلاب با روی کار آمدن تکنوکرات ها و لیبرال ها ( دولت به اصطلاح سازندگی هاشمی رفسنجانی و طرز تفکر مهدی و) به بهانه صرفه جویی در هزینه ها ، نهاد انقلابی و محروم زدا (جهادسازندگی) از مناطق محروم منحل و در سایر وزارت خانه وظیفه اش در حقیقت نه ادغام بلکه گم شد.
آمریکا این فرصت را افزایش فاصله طبقاتی و جداسازی دولت از مناطق محروم نشین کشور قلمداد نمود و در این فاصله دمید. با تدبیر حضرت امام ای (مدضلله العالی) در سال  1397 بسیج سازند
از دلم جهاد میخواهد(1) یک ماهی نگذشت که به اردوی پزشکی دوم رفتمشب کنار بچه ها، کارهای تدارکات رو انجام میدادیم  و صبح با گروه درمانی به مناطق می رفتیم 
برای ویزیت بیمارنقطه مشترک این جهاد هم مثل قبل کم خوابی بود ، 3- 4 ساعت در شب 
10 روزی بود که در منطقه بودیم ، منطقه محروم در 100 کیلو متری شهر لردگان
از توابع استان چهارمحال و بختیاری
ادامه مطلب
منطقه ۱۹: در راستای اجرای طرح مناسب سازی ، بازدید کارشناسان معاونتهای فنی عمرانی ، خدمات شهری ومحیط زیست ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان به عنوان نماینده معلولین منطقه از بوستان شهدای نعمت آباد انجام شد.منطقه ۱۹: در راستای جلب تسهیلات بهره مندی اعضای کانون معلولان از پارکینگ بوستان ولایت ، جلسه ای با حضور رئیس اداره سرمایه گذاری و مشارکت های منطقه ، مدیر اداره سلامت و دبیر منطقه ای کانون معلولان برگزار شد .
امام صادق(علیه السلام):هرکه سه چیزرا به ناحق بخواهدازسه چیزدیگربه حق محروم می گردد:هرکه دنیارابه ناحق بخواهدازآخرت حقیقتا محروم می گرددوهرکه به ناحق ریاست طلبی کندازاطاعت زیردستان به حق محروم میشودوهرکه به ناحق مالی رابخواهدازماندگاربودن آن مال به حق محروم میشود.
امام صادق(علیه السلام):اصلاح زندگانی فردی ومعاشرت اجتماعی پیمانه پری است که دوسومش زیرکی ویک سومش چشم پوشی است.
امام صادق(علیه السلام):وقتی دخترآزاد(نامحرم) به شش سالگی رس
در این مقاله می خواهیم از سیر تا پیاز تور چابهار در خصوص معرفی خود این شهر و جاذبه هایش، سوغات و غذاهایش و راه های سفر به آن سخن بگوییم. تور چابهار سفری متفاوت و تقریبا ناشناخته در دل منطقه ای استراتژیک و تقریبا محروم در کشور خودمان است که با طبیعت منحصر به فرد و جاذبه های متفاوتش گردشگران را انگشت به دهان کرده است. ادامه مطلب را در تورگردان از دست ندهید تا پاسخ سوال هایتان را درباره چابهار یا چهار بهار بگیرید.  
 

ادامه مطلب
محمود کجوری شهردار ناحیه ۴ منطقه ۱ تهران از سمت خود برکنار و پاشانژاد جایگزین او شد.
مجید صالحی مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنا به تشخیص شهردار منطقه یک، شهردار ناحیه ۴ منطقه یک تهران آقای محمود کجوری برکنار و آقای پاشانژاد جایگزین او شد.
مدیر روابط عمومی منطقه ۱ تهران ادامه داد: خبر برکناری شهردار ناحیه ۱۰ منطقه یک از سوی شهردار منطقه تکذیب می‌شود.
این در
 
تشان/ با اعلام کمیته انضباطی باشگاه زردپوشان ، سلمان ضرغام زاده تا اطلاع ثانوی نمی‌تواند تیم فوتبال زردپوشان را در مسابقات مختلف همراهی کند.
در دقیقه ۶۲، طالب تصمیم به تعویض سلمان گرفت که هافک چپ زردپوشان به شدت از این تصمیم ناراحت شد. او ابتدا از سمت مقابل زمین را ترک کرد و سپس مستقیم به رختکن رفت. حتی زمانی که یکی از تدارکات زردپوشان یک کاپشن برای سلمان برد، این بازیکن حاضر به پوشیدن آن نشد. 
 
به دلیل رفتار زشت این بازیکن کمیته انضباطی ب
با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک افتتاح شد.

 به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، دریادار حسین خانزادی در آیین افتتاحیه چند پروژه عمرانی، آبادانی، رفاهی و نظامی در منطقه دوم‌ دریایی ولایت نداجا در شهرستان جاسک ضمن گرامیداشت دهه ی مبارک فجر، گفت: امروز شاهد افتتاح بخش مهمی از زیرساخت ها و پیشرفت در سواح مکران و منطقه جنوب شرق کشور هستیم و این من
فایل پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران
دانلود فایل پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران
عنوان فایل : پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایران
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایراننام فایل : پروژه های دیسپاچینگ ملی و منطقه ای سازمان برق ایرا
۱۳۵- وَ قَالَ امیر المؤمنین علی ( علیه السلام ) : مَنْ أُعْطِیَ أَرْبَعاً لَمْ یُحْرَمْ أَرْبَعاً مَنْ أُعْطِیَ الدُّعَاءَ لَمْ یُحْرَمِ الْإِجَابَةَ وَ مَنْ أُعْطِیَ التَّوْبَةَ لَمْ یُحْرَمِ الْقَبُولَ وَ مَنْ أُعْطِیَ الِاسْتِغْفَارَ لَمْ یُحْرَمِ الْمَغْفِرَةَ وَ مَنْ أُعْطِیَ الشُّکْرَ لَمْ یُحْرَمِ اِّیَادَةَ .
قال الرضی : و تصدیق ذلک کتاب الله قال الله فی الدعاء ادْعُونِی أَسْتَجِبْ لَکُمْ و قال فی الاستغفار وَ مَنْ یَعْمَل
 
بخشدار چلو اندیکا گفت: پذیرش رایگان بیماران با حضور یک گروه جهادی پزشکی در این بخش آغاز شد.
سعید بلدی امروز چهارشنبه اظهار داشت:این گروه جهادی شامل دانپزشک، متخصص اطفال، داخلی، ن، چشم، قلب و فیزیوتراپی هستند.
وی افزود: گروه داندانپزشک این گروه جهادی از ۲۵شهریور تا جمعه ۲۷شهریور به بیماران در مرکز بهداشت و درمان زاووت خدمات رایگان ارایه می دهند.
بخشدار چلو ادامه داد: پزشکان متخصص این گروه جهادی نیز روز جمعه ۲۷ شهریور بیماران را در دبیر
محله نارمک در شهر تهران واقع شده است . این منطقه به صد میدان معروف است . میدان نبوت که در این منطقه در گذشته به هفت حوض معروف بوده ، به عنوان یک میدان اصلی و تجاری در این منطقه به حساب می آید .
این منطقه از محله های قدیمی شهر تهران است که در قدیم به آن ده نارمک می گفتند .
شرکت حمل بار ایرانکس فعالیت خود را در این منطقه آغاز نموده است و آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در این منطقه می باشد .
این شرکت به افرادی که در جستجوی یک ماشین مناسب برای حمل و جا
این کتاب رو یکی از دوستان وبلاگ نویس خانوم فاطیما کیان معرفی کرده بودند و خب من هم ادامه راه ایشون دوباره معرفی می‌کنم :دی
 

این کتاب رو یکی از دوستان خوب وبلاگ‌نویسم بهم معرفی کرد و شد کتاب سفر من چون در مورد هر شخص چند صفحه بیشتر ننوشته من هر وقت توی جاده بودم این کتاب رو دست می‌گرفتم و می‌خوندم.
خیلی کتاب جالبیه و قصد هم ندارم هرچی ازش یاد گرفتم رو اینجا بنویسم تا ترغیب بشید خودتون بخونیدش ول گوشه‌ای ازش رو می‌نویسم:
1)  مهم‌ترین نکته‌ا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها