نتایج جستجو برای عبارت :

جزوه دانشگاهی راهنمای عملی مشاوره با کودکان

نمونه سوالات مبانی مشاوره و راهنمايی
مجموعه نمونه سوالات مبانی مشاوره و راهنمايی با کد درس 1217247 شامل تمامی آزمون های پیام نور درس مبانی مشاوره و راهنمايی در یک کتاب.
 
 
نمونه سوالات مبانی و اصول راهنمايی و مشاوره
معرفی : کتابچه نمونه سوالات مبانی و اصول راهنمايی و مشاوره پیام نور مجموعه ای از نمونه سوالات پایان ترم درس مبانی و اصول راهنمايی و مشاوره می باشد که به صورت کاملا .
 
دانلود نمونه سوال درس مبانی و اصول راهنمايی و مشاوره
دانلود خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی + تست PDF
 این فایل، خلاصه کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی نوشته سید عبدالله بنی‌هاشمی و حسین غلام‌زاده صفار به همراه نمونه سوالات تستی پیام نور(با .
 
جزوه روانشناسی کودکان استثنایی
دانلود رایگان جزوه و خلاصه درس کودکان استثنایی مناسب برای دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پیام نور آزاد و دولتی.
 
خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنایی 
دانلود خلاصه کتاب روانشناسی کودکان استثنا
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده .
پاورپوینت اخلاق در مشاوره با کودکان
55 اسلاید قابل ویرایش در خصوص اخلاق در مشاوره با کودکان. مشاوره با کودکان برخی ویژگیهای زیر را داراست: برای اینکه کودکان ترغیب شوند که از مشاوره استفاده کنند لازم است نوع خاصی از رابطه مشاور- مراجع استفاده شود. فرایند مشاوره با کودکان لازم است از فرایندی که برای نوجوانان و بزرگسالان استفاده .
توضیحات فایل
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل جزوه آزمون های روانشناختی ۱ ویرایش سال ۹۸ از دروس تخصصی دانشجویان کارشناسی رشته روانشناسی با کیفیت عالی بصورت پرسش و پاسخ شامل ۲۰۹ عدد سوال با پاسخنامه تشریحی می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
جزوه آزمون های روانشناختی ۱ شامل:
آزمون هوش ریون برای کودکان
آزمون هوش ریون برای بزرگسالان
آزمون هوش ریون برای پیشرفته
آزمون هوش کتل
 
پاورپوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی عبدالله شفیع
پاور پوینت کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نویسنده : عبدالله شفیع آبادی و غلامرضا ناصری در ۹ فصل و ۱۱۳ اسلاید.
 
دانلود خلاصه نظریه های مشاوره و روان درمانی عبداله شفیع آبادی
در این بخش خلاصه فصل 5 تا 9 کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی نوشته عبداله شفیع آبادی غلامرضا ناصری در 40 صفحه در قالب فایل PDF آماده .
 
دانلود جزوه نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی
دانلود ج
کتاب راهنماي متون فقه 3 - شهادت، قضا، میراث، وصیت - بر اساس کتاب تحریر الروضه - رشته حقوق پیام نور ورودی های 95 به بعد- pdf
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جزوه رایگان رشته حقوق - دانشگاه پیام نور بویین زهرا - blogfabuinpnu.blogfa.com › post › 3دانلود جزوه کنکوری حقوق مدنی 3(به علت اهمیت 4نمونه جزوه قرارداده شده). (دکتر قاسم زاده) . دانلود جزوه متون فقه شهید ثانی بحث ضمان،رهن،حجر،حواله،کفالت،صلح. دانلود جزوه .
جزوه متون فقه 3 pdf , دانلود رایگان جزوه و کتاب متون فقه 3
خلاصه کتاب راهنمايی و مشاوره تحصیلی و شغلی شفیع آبادی
محتویات جزوه راهنمائی و مشاوره تحصیلی:
جزوه راهنمائی ومشاوره تحصیلی در قالب فایل ورد در حجم ۲۱ صفحه
خلاصه کتاب راهنمائی تحصیلی و شغلی دکتر عبدالله شفیعی آبادی با فرمت پاورپوینت در حجم ۲۰۸ اسلاید
نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور درس اصول و فنون راهنمايی و مشاوره تحصیلی،راهنمايی و مشاوره شغلی و نظریه های مربوط به آن با پاسخنامه
فلش کارت و نکات مهم درس راهنمائی و مشاوره تحصیلی
اضطراب اجتماعی کودکان باعث می‌شود که کودک در موقعیت‌های اجتماعی گوشه گیر و خجالتی باشد. برخی والدین کودکان خود را کم و بیش خجالتی و کمرو یا اجتماعی و برون گرا توصیف می‌کنند. اما برخی کودکان ترس شدید از موقعیت‌های اجتماعی دارند تا حدی که فرا‌تر از کمرویی عادی است. اضطراب اجتماعی کودکان در صورتی که شناسایی و کنترل شود می‌تواند تا حد زیادی بهبود یافته و باعث پیشرفت اجتماعی کودک شود. مشاوره خانواده برای تشخیص و درمان می‌تواند به والدین ی
جزوه راهنماي سنجش روانی مارانات 1
 
 
 
 
دانلودفایل
 
 
 
 
 
 
جزوه راهنماي سنجش روانی مارانات 1 pdf :: فروش فایل پی دی افfillekade.blog.ir › جزوه-راهنماي-سنجش-روانی-مارانات.Translate this pageجزوه راهنماي سنجش روانی مارانات 1 pdf دانلودفایل راهنماي سنجش روانی مارنات حسن پاشاشریفی | تلکتاب telketab.com › book › راهنماي-سنجش-روانی-مارنات-. Translate .
راهنماي سنجش روانی مارنات حسن پاشاشریفی | تلکتابtelketab.com › book › راهنماي-سنجش-روانی-مارنات-.Translate this pageکتاب راهنماي سنجش رو
 
 
دانلود رایگان کتاب اصول حسابداری 3 پیام نور 
تهیه کننده این جزوه کتاب اصول حسابداری ۳ پیام نور جناب آقای استاد . نور شهرستان میبد است ، تهیه کننده این جزوه عنوان راهنماي اصول حسابداری ۳ را .
فرمت این فایل‎: ‎پی دی اف
عنوان‎: ‎کتاب اصول حسابداری ۳
تدریس شده در‎: ‎دانشگاه پیام نور شهرستان میبد
کیفیت -تعداد صفحات‎: ‎عالی -۱۴۵
 
دانلود رایگان جزوه اصول حسابداری ۳
دانلود رایگان جزوه اصول حسابداری 3. اصول حسابداری 3 مدرس وحید بحرینی
علت بروز وسواس در کودکان چیست؟ علائم وسواس دوران کودکی کدام‌اند؟ وسواس از جمله اختلالات روانی مشترک بین کودکان و بزرگسالان است که اغلب با ایجاد افکار و احساسات آزارنده، رنج روانی بسیاری را برای فرد فراهم می‌کند. از آنجایی که کودکان ظرفیت روانی کمتری برای تحمل اضطراب دارند ابتلا به وسواس می‌تواند منجر به مشکلات مضاعفی در آن‌ها شود و در نتیجه عملکرد بزرگسالی را نیز تحت تأثیر قرار دهد. آگاهی از نشانه‌ها و علل بروز وسواس در کودکان برای وال
آیا کودکان متوجه حرف‌های ما می‌شوند؟ بهتر است بدانید که کودکان یک رباط هوشمند در منزل شما هستند و همه حرف‌ها و حرکات شما را ضبط می‌کنند. حقیقت این است که کودکان به همه صحبت‌های پدر و مادر گوش می‌دهند و تمام حرف‌هایشان را می‌فهمند و بعدها به خودتان تحویل می‌دهند. همچنین بیشتر از تصور شما توانایی درک کلامی دارند. در ادامه مقاله به توضیحاتی در زمینه توانایی درک و فهم کودکان نسبت به صحبت‌های اطرافیان خواهیم پرداخت. 
برای دریافت مشاوره د
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
جزوه مبانی مشاوره و راهنمايی پیام نور
۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی جزوه مبانی مشاوره و راهنمايی پیام نور» ثبت شده است . دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل کتاب روان شناسی راهنمايی و مشاوره بهمراه نمونه سوالات ادوار گذشته . خلاصه کتاب روانشناسی راهنمايی و مشاوره نیلا ی.
 
خلاصه درس و نمونه سوالات مبانی مشاوره و راهنمايی
مجموعه نمونه سوالات مبانی مشاوره
رفتار با کودکان طلاق از حساسیت و اهمیت خاصی برخوردار است چرا که این کودکان نسبت به سایرین آسیب‌پذیری روانی بالاتری دارند و بیشتر در معرض انواع مشکلات رفتاری هستند. جدایی والدین برای کودکان رویدادی بسیار استرس‌زا است و سازگاری با آن نیاز به مراقبت و توجه جدی از جانب اطرافیان دارد. به همین خاطر لازم است که پدر و مادرها قبل از طلاق و پس از آن در مورد نیازهای ویژه فرزندشان آگاهی کافی داشته باشند و نحوه رفتار با کودک خود را بیاموزند. مشاوره طلا
با مشخص شدن حساسیت های تربیتی و رشدی دوران کودکی، والدین توجه بیشتری به کودکان و مشکلات آن ها می کنند. طبق تحقیقات بسیاری از مشکلات درمان نشده کودکان می‌توانند کل زندگی آن‌ها را تحت تأثیر قرار دهد. اکثر ترس‌ها، اضطراب‌ها و اختلالات مرتبط با دوران کودکی هرچقدر زودتر مورد ارزیابی و درمان قرار بگیرد، فرزندتان در بزرگسالی به سلامت نزدیک تر خواهد بود. مشاوره کودک تنها برای کودکان دارای مشکل نیست بلکه بسیاری از پدر و مادرها برای آگاهی از نحوه
 
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفیع آبادی
نظریه های مشاوره و روان درمانی ~عبدالله شفیع آبادی، غلامرضا ناصری - نشر مرکز نشر دانشگاهي - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
 
نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی نشر دانشگاهي
کتاب نظریه های مشاوره و روان درمانی شفیع آبادی وغلامرضا ناصری مرکز نشر دانشگاهي شامل 9 فصل میباشد: وم مشاوره وضرورت عملي نظریه نظریه روانکاوی نظریه روان .
 
نظریه های مش
 دانلود جزوه آموزه های روانشناسی در حدیث پیام نور همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
جزوه آموزه های روان شناسی در حدیث ( دانشگاه پیام نور )ugez332839.jibfile.ir- Translate this page جزوه درسی آموزه های روان شناسی در حدیث در قالب فایل pdf و در حجم 25 صفحه، به همراه نمونه سوالات پایان ترم دانشگاه پیام نور با پاسخ نامه ، مناسب برای دانشجویان رشته . جزوه درسی آموزه های روان شناسی در حدیث
دانشجویانی که در رشته های مختلف پذیرفته شده اند نیازمند مشاوره تحصیلی دانشگاهي می باشند. هر یک از دانشجویان در طول دوران تحصیل خود با مشکلات مختلفی روبه رو می شوند که مشاوره تحصیلی دانشگاهي تلفنی در هر زمانی که مایل باشند به آن ها کمک خواهد نمود تا نسبت به حل آن اقدام نمایند. مشاوره تحصیلی دانشگاهي آنلاین نوعی دیگری از مشاوره تحصیلی برای کمک به دانشجویان در هر مقطع تحصیلی می باشد. با توجه به بالا بودن میزان هزینه های مشاوره تحصیلی انتخاب
 
جزوه درسی مبانی فناوری اطلاعات 
خرداد ۱۳۹۷ توسط مصطفی پهلوان زاده. جزوه درسی مبانی فناوری اطلاعات . جزوه آموزش الکترونیکی E-Learning · Object Oriented Programming → .
 
 
جزوهبانی-فناوری-اطلاعات 
 جزوهبانی-فناوری-اطلاعات - دانلود رشته مهندسی کامپیوتر - 4782. عبارت کلیدی: جزوهبانی-فناوری-اطلاعات - شناسه در سایت: 4782 - مبانی فناوری .
 
 
جزوه درس: مبانی و مدیریت فناوری اطالعات علمی کاربردی دانشگاه 
ﻣ. ﺒﺎﻧ و ﻣ. ﺪ>ﺖ. ﻓﻨﺎوjى. اطﻼﻋﺎت. /. ﻣﺤﻤﺪﺑ. 
در جلسات مشاوره، بسیاری از پدر و مادرها در مورد نحوه آموزش به کودکان خود سؤال می‌پرسند. بسیاری از آن‌ها می‌خواهند بدانند که بهترین شیوه آموزش مسائل مختلف نظیر نکات رفتاری و اخلاقی چیست و چگونه می‌توانند بهترین تأثیر را روی کودکان خود بگذارند. ما در این مقاله به نکات مهم در مورد آموزش به کودکان خواهیم پرداخت. با دریافت مشاوره کودک از متخصصان مرکز هنر زندگی نیز می توانید به سریع ترین شکل ممکن و با اطمینان از درستی روش تان احتیاجات فرزند
این روزها خانواده‌های زیادی هستند که نگران آموزش کودکان نابینا خود می‌باشند. کودکان نابینا قصد فعالیت در مدارس و مهدکودک‌ها را دارند و برای آموزش دروس، نیاز به روش‌های متمایز از افراد عادی دارند. امروزه راهکارهای جدید برای آموزش این افراد پدید آمده است. معلمان و والدین بهتر است ضمن دانستن نکات خاص آموزش کودکان نابینا، از روش‌هایی که برای آموزش آن‌ها به کار گرفته می‌شود نیز آگاهی داشته باشند. در ادامه مقاله به بررسی کامل شیوه‌های آم
تهیه غذای مقوی برای کودکان از دغدغه های بسیاری از مادران است؛ به دلیل اینکه کودکان تحرک زیاد و جنب و جوش فراوانی دارند و از طرفی در مرحله مهمی از زندگی، یعنی مرحله رشد قرار دارند و نیاز بیشتری به تغذیه مقوی دارند. برای آشنایی با انواع غذاهای مقوی برای کودکان تا انتهای این مطلب با ما همرراه باشید.  
برای دریافت مشاوره در زمینه مشاوره کودک می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 909907522
ترس از تاریکی در کودکان از جمله اختلالات اضطرابی است که کودک ترس شدید، افراطی و مداوم از تاریکی دارد. ترس از تاریکی به طور معمول در کودکان وجود دارد و ذهن آن‌ها در هنگام خاموش شدن لامپ این سوال را مطرح می‌کند که حالا چه اتفاقی قراراست بیافتد. خوشبختانه روش‌های درمانی موثری مانند درمان شناختی رفتاری برای این نوع از فوبیا وجود دارد. در ادامه مقاله به بررسی علل، نشانه‌ها و درمان فوبی تاریکی در کودکان خواهیم پرداخت. پس تا انتهای مطلب با ما ه
علائم اوتیسم در کودکان چیست؟ اختلال اوتیسم از جمله اختلالات نافذ رشدی است که بررسی آن به صورت یک طیف رفتاری انجام می‌گیرد. افراد مبتلا به اوتیسم دارای نقص در تعامل اجتماعی، مشکلات زبانی و رفتارهای محدود و کلیشه‌ای هستند. والدین اولین افرادی هستند که متوجه تفاوت کودک خود با سایر کودکان می‌شوند. با این حال برای تشخیص این اختلال در کودکان به نظر روانشناس و متخصص نیاز است. ما در ادامه مطلب به بررسی بیشتر در زمینه علائم اوتیسم در کودکان خواهی
نسخه‌های کاربردی آزمون وکسلر 5 
وکسلر، وکسلر 5، مقیاس هوش وکسلر، آزمون هوش، سنجش هوش وکسلر. . علمی و اجرایی آزمون، اقدام به ارائه نسخه 10 خرده‌آزمونی وکسلر 5 کودکان به‌صورت جداگانه کرده است. . درک مطلب نیاز به راهنماي اجرا و فرم ثبت اطلاعات است و برای اجرای سه خرده‌آزمون .
کتاب راهنماي آزمون هوش وکسلر کودکان (فرم تجدیدنظر شده)
کتاب راهنماي آزمون هوش وکسلر کودکان (فرم تجدیدنظر شده)اثر ابوالفضل کرمی، . موضوعات کتاب شامل آزمونهای
دعوای کودکان معمولا در جریان بازی و تعامل با یکدیگر اتفاق می‌افتد. ناراحتی می‌تواند بر سر یک عروسک باشد و دعوایشان بالا بگیرد. عموما والدین در دعوای کودکان سریعا مداخله کرده و اجازه نمی‌دهند آن‌ها خودشان مسائلشان را حل کنند. والدین باید راه‌های مناسب برای برخورد با دعوای کودکان را بشناسند و بدانند چه زمانی نیاز به مداخله در آن وجود دارد. بسیاری مواقع والدین از حل تعت با فرزندان و مدیریت روابط خواهر و برادر بر نمی‌آیند. فراگیری مها
توضیحات فایل
دانشجویان و کاربران گرامی ،محتوای این فایل شامل راهنماي تصویری اجرای آزمون هوشی وکسلر کودکان (۶-۱۶ ساله) با فرمت pdf در ۱۰۲ صفحه می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمایید.
وکسلر با تنظیم سوال‌های آزمون بر حسب محتوا و با در نظر گرفتن امتیازی برای هر سوال، توانست علاوه بر نمره کل، برای هر یک از خرده آزمون‌ها نیز نمره جداگانه‌ای به دست آورد و بدین ترتیب توانایی‌ای مختلف آزمودنی را تحلی
دانلود کتاب روش‌های اصلاح و تغییر رفتار کودکان 
روش‌های اصلاح و تغییر رفتار کودکان» نوشته دکتر علی مصطفایی(-۱۳۴۸) و حسن امین‌پور(-۱۳۵۸) از مجموعه کتاب‌های آموزشی دانشگاه پیام نور در رشته‌ی روان‌شناسی است.
نکات مهم و کلیدی در اصلاح رفتار کودکان
اصلاح رفتار کودکان و شیوه های درست اصلاح رفتار کودکان و نحوه اصلاح رفتار فرزندان و اصول و روشهای تغییر رفتار کودکان را در نمناک بخوانید.
روشهای اصلاح و تغییر رفتار کودکان و نوجوانان
روشهای
کودکان بی سرپرست کودکانی هستند که به هر دلیل والدین خود را از دست داده‌اند. والدین این کودکان، وما افرادی با عدم‌صلاحیت نمی‌باشند بلکه ممکن است در تصادف یا بلایای طبیعی جان خود را از دست داده باشند. این کودکان نسبت به دیگران، مشکلات بیشتری دارند و نحوه برخورد با آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. کودکان در مقابل آسیب‌ها و مشکلات بسیار آسیب پذیر هستند و تنها والدین می‌توانند در برابر مشکلات مختلف از آن‌ها محافظت کنند. در ادامه مقاله
کتاب و جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری
کتاب و جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری . دانلود رایگان جزوه روانشناسی مرضی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی pdf. 00:03 .
کتاب و جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری
کتاب و جزوه ساختمان گسسته ویژه کنکور ارشد و دکتری . با فرمت پی دی اف با کیفیت عالی در ۱۷۰ صفحه به زبان فارسی آماده دانلود شده است.
ریاضیات گسسته | کنکور ارشد کامپیوتر
تدریس و مشاوره کنکور ارشد و دکت
بهترین جزوه عربی کنکور
 
دانلود فایل
 
 
 
 
جزوه عربی کنکور | جزوع کاملی از 0 تا 100 عربی کنکور را .arashhematian.com › jozve-arabiخیلی از مخاطبان ما ، درخواست کرده بودند که جزوه عربی ای معرفی کنیم که . یعنی اگر شما بهترین منبع آموزشی را برای درس عربی خیلی زیاد هم مطلعه کنید اما کار .جامع ترین جزوه عربی برای کنکور مهندس فدایی - کنکوریوkonkuru.ir › جامع-ترین-جزوه-عربی-کنکور-مهندس-فدجامع ترین جزوه عربی برای کنکور مهندس فدایی یک جزوه بسیار عالی و جامع عربی کنکور
پرخاشگری کودکان یکی از اختلالات رفتاری کودکان است که اغلب به مسئله‌ای مهم و نگران کننده‌ای برای والدین و معلمان تبدیل می‌شود. در واقع این رفتار نوعی از اضطراب، خجالت، شرم و حتی عصبانیت در والدین ایجاد می‌کند که باعث می‌شود گاها مستاصل شده و ندانند چگونه در مقابل آن برخورد کنند. پرخاشگری می‌تواند در جریان رشد طبیعی کودک ایجاد شود و بنابراین طبیعی تلقی شود ولی گاها از این محدوده طبیعی کرده و نیاز به توجه و بررسی والدین دارد. برای ک
 خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی جرالد کوری .ronyafile7.blog.ir › خلاصه-کتاب-نظ. Translate this page جرالد کوری. خلاصه کتاب نظریه و کاربست مشاوره و روان درمانی تالیف جرالد کوری ترجمه یحیی سید محمدی. . به همراه تعداد زیادی نمونه سوال امتحانی . خ
تهیه‌ی یک میان ‌وعده سالم برای کودکان دغدغه‌ی بسیاری از مادران است.کودکان احتیاج به میان ‌وعده‌ای دارند که  در عین خوشمزگی سالم و انژی زا باشد و به رشد و کارایی مغز آن‌ها کمک کند. میان‌ وعده‌ها در رشد و سلامتی کودک نقش مهمی را دارند و اگر بتوانید برای این وعده کودکان را به خوردن میوه‌ها و سبزیجات، غلات، دانه‌ها و دیگر مواد غذایی سالم عادت بدهید، سلامتی و تعادل وزن کودکانتان تا حد زیادی تضمین می شود. در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید ت
اختلال اضطراب فراگیر در کودکان ترس‌ها و نگرانی‌های شدیدی را ایجاد می‌کند. اضطراب کودکان در صورتی که شدید باشد می‌تواند در همه حوزه‌های درس، تکالیف، روابط با همسالان و خانواده مشکل ساز شود و حتی تا سال‌های بزرگسالی تاثیر گذار باشد. والدین می‌توانند با شناسایی نشانه‌های اضطراب و مشکلاتی مثل اختلال اضطراب فراگیر به کودکان دارای اضطراب کمک کنند و از دردسرساز شدن آن جلوگیری کنند. در این مقاله به اختصار درباره نحوه درمان اضطراب کودکان و
بخشهایی از تفسیر سوره منافقون که توسط آقای جوادی آملی در شبکه رادیویی معارف پخش شد، ( تفسیر قرآن توسط جناب آقای جوادی آملی شش صبح هر روز غیر از پنجشنبه و جمعه پخش می شود)
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دریافت

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها