نتایج جستجو برای عبارت :

فیلم سریال ترکیه ای

فيلم مست عشق» با کارگردانی حسن فتحی و بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر که درباره زمانه زندگی مولوی و شمس تبریزی است، در ترکيه جلوی دوربین رفته است.
به گزارش سینما موزیک، نخستین تصاویر از پشت صحنه سريال مست عشق» منتشر شد. در اين سريال شهاب حسینی نقش شمس تبریزی و پارسا پیروزفر نقش مولانا را بازی می‌کند.
مست عشق» در ترکيه فيلمبرداری می‌شود و چندین بازیگر سرشناس ترکيهاي هم در آن جلوی دوربین می‌روند.
ايرانی ها علاقه بسیاری به سريال دارند و همیشه سريال هاي کشور هاي مختلف را دنبال میکنند. اين روز ها فيلم و سريال ترکی بسیار باب و مورد توجه همگان علی الخصوص ايرانیان قرار گرفته و طرفدار پر و پا قرص اين سريال ها هستند.
یکی از اين سريال ها که با هنرنمايی بازیگران معروفی همچون بیرجه آکالاي ، کانبلات گرکم ارسلان و اوفوک اوزکان در شبکه استار تی وی ترکيه و در سال 2016 ساخته شده است، hayat bazen tatildir  است که معنی فارسی آن زندگی گاهی شیرین است یا سريال تلخ و ش
آشنايی کوتاه با بازیگر ترکيهاي: هالوک بیلگینر
 
هالوک بیلگینر Haluk Bilginerنام بنیادین: نیهات هالوک بیلگینر Nihat Haluk Bilginerزادروز: 5 ژوئن 1954درگذشت: -زادگاه: شهر ازمیر، ترکيهشهروندی: ترکيهايسال‌هاي کار: 1978 تاکنونفيلم‌هاي بنام:استانبول زیر بال‌هايم (1996) (7/1 :IMDB)معصومیت (1997) (8/3)لوبیا (2000) (7/2)فیل‌ها و چمن (2001) (7/1)سربازان بوفالو (2001) (6/8)فیروزه کجاست؟ (2004) (7/3)کشتن سايه‌ها (2006) (7/5)پلیس (2007) (6/7)ماشین‌هاي انقلاب (2008) (8)پسر خورشید (2008) (7/1)بین‌المللی (2009) (6/5)بنیاد
انگاشته ، فيلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریستوفر نولان و با هنرنمايی جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون می‌باشد. انگاشته داستانی اکشن و حماسی دارد که اتفاقات آن در سراسر دنیا در جریان است. داستان رسمی اين فيلم هنوز مشخص نشده است و…
دانلود Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم تنت 2020 + دانلود رايگان فيلم Tenet 2020 + دانلود زیرنویس فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 با زیرنویس فار
خب دوستان عزیز بلاخر بعد از گذشت چند ماه من موفق شدم گزارش فيلم و سريال ۴ بنویسم . بابت تاخیر اين سری گزارش از همه دوستانی که بهشون قول داده بودم پوزش می طلبم حقیقتا واقعا یه مدت که اصلا حوصله فيلم و سريال ندارم براي همین یه وقفه بزرگ افتاد بین گزارش ها مون . امیدوارم اين گزارش فيلم و سريال هم براي تون مفید باشد .‌ در گزارش فيلم و سريال امروز قصد دارم گزارش دو سريال که اخیرا پخش شون تموم شده به همراه یک مینی سريال و فيلم جذاب بهتون معرفی کنم . ام
فروش سريال هاي ترکيه در بوداپست + تصاویر
سريال هاي ترکيه اين بار به بوداپست میروند
پس
از فروش موفقیت آمیز و استقبال فراوان سريال هاي ترکيه در نمايشگاه هاي
شهر هاي کن فرانسه و میامی آمریکا ، اينبار اين مجموعه هاي تلویزیونی در
بوداپست به نمايش گذاشته خواهند شد و به فروش خواهند رسید.
شرکت Calinos Entertaiment مسوول فروش و معرفی پنج سريال پربیننده زن ( Kadin ) ، بی وفا ( Hercai )
، حکايت ما ( Bizim Hikaye ) ، سیب ممنوعه ( Yasak Elma ) و روايت دریاي
سیاه ( Sen Anlat Karadeniz ) در نمايش
خانواده‌هاي ايرانی که علاقه زیادی به سريال‌هاي ترکيه دارند زبان ترکی را با تماشاي آن می‌آموزند.
خانواده‌هاي ايرانی که علاقه زیادی به سريال هاي ترکيه از جمله پايتخت عبدالحمید، وصلت، پرنده سحرخیز، عشق اجاره‌اي، عشق تجملاتی دارند؛ زبان ترکی را با تماشاي اين سريال‌ها می‌آموزند.
 
مریم محمدی، ساکن مرکز شهر تهران به خبرنگار آناتولی گفت: علاقه زیادی به سريال‌هاي ترکيهاي دارم و براي یادگیری و تقویت زبان ترکی سريال‌هاي ترکيه تماشا می‌کن
 تعداد قسمت هاي سريال تلخ و شیرین ، اخر قسمت سريال ترکی تلخ و شیرین کی هست ، تلخ و شیرین چند فصل است ، اخر سريال ترکی تلخ و شیرین چی میشه ، سريال تلخ و شیرین چند قسمت است
سريال ترکی تلخ و شیرین چند قسمت است 
حیات و مراد در سريال تلخ و شیرین و داستان قسمت آخر سريال تلخ و شیرین سريال تلخ و شیرین سریل ترکی با نام Hayat Bazen  محصول شال 2016 ترکيه است .دانلود قسمت آخر سريال ترکی تلخ و شیرین با دوبله فارسی
ادامه مطلب
دانلود فيلم و سريال ايرانی
سايت فيلمجو مرجع دانلود فيلم و سريال هاي ايرانی با کیفیت عالی و لینک مستقیم.
معرفی کننده بهترین فيلم و سريال هاي ايرانی با موضوعات زیر:
عاشقانه
کمدی
اجتماعی
خانوادگی
درام
اکشن
کودک و نوجوان
جنايی
دفاع مقدس
هیجان انگیز
تاریخی
ورزشی
موزیکال
معمايی
فانتزی
ماجراجویی
زندگی‌ نامه‌
براي دانلود فيلم ها و سريال ها وارد سايت فيلمجو شوید و قانونی و با کیفیت بالا دانلود کنید.
 
آیچه آیشن توران در تاریخ 25 اکتبر 1992 در شهر استانبول ترکيه به دنی اامده است و جزو بازیگران معروف کشور ترکيه می باشد.
اين بازیگر سال 2011 بازیگری را آغاز کرد و چهره اي جذاب و چشمان آبی رنگ دارد و هم اکنون به عنوان یک استعداد نو ظهور شناخته می شود.آیچه در حال حاضر به جز بازیگری در دانشگاه مشغول به تحصیل می باشد.
او در سال 2011 در سريال عزیزم که نخستین کار او بود ايفاي نقش کرد و در سال 2013 در سريال Dinle Sevgili هم ايفاي نقش کرد و اين دومین تجربه بازیگری وی بود.
دیدن فيلم و سريال از تفریحات زندگی است . همه ی ما با دیدن صحنه هاي غم انگیز در فيلم ناراحت میشویم و گاهی گریه میکنیم . با صحنه هاي شاد خوشحال میشویم و میخندیم . به شخصیت هاي سريال وابسته میشویم و آن هارا دنبال میکنیم و حتی جستجو میکنیم و درباره ی زندگی شخصی و واقعی آن ها مطالعه میکنیم . در نتیجه فيلم و سريال نقش مهمی در زندگی افراد دارد . و اينکه خود را به تماشاي چه فيلم و سريالی مشغول میکنید هم بسیار اهمیت دارد چرا که به طور مستقیم تاثیر زیادی بر
با یک گزارش فيلم و سريال دیگه در خدمتون هستیم . در گزارش امروز قصد داریم دو سريال به همراه یک فيلم سینمايی به طور کامل معرفی کنیم . 
از آنجايی که فعلا وقت کافی براي نقد نویسی ندارم سعی کردم تمام نکات قوت و ضعف سريال به طور کامل بیان کنم . انشالله در یک فرصت بهتر حتما نقد شون براتون خواهم نوشتم . 
امیدوارم اين گزارش فيلم و سريال براتون مفید و سود مند باشه . 

ادامه مطلب
با یک گزارش فيلم و سريال دیگه در خدمتون هستیم . در گزارش امروز قصد داریم دو سريال به همراه یک فيلم سینمايی به طور کامل معرفی کنیم . 
از آنجايی که فعلا وقت کافی براي نقد نویسی ندارم سعی کردم تمام نکات قوت و ضعف سريال به طور کامل بیان کنم . انشالله در یک فرصت بهتر حتما نقد شون براتون خواهم نوشتم . 
امیدوارم اين گزارش فيلم و سريال براتون مفید و سود مند باشه . 

ادامه مطلب
با یک گزارش فيلم و سريال دیگه در خدمتون هستیم . در گزارش امروز قصد داریم دو سريال به همراه یک فيلم سینمايی به طور کامل معرفی کنیم . 
از آنجايی که فعلا وقت کافی براي نقد نویسی ندارم سعی کردم تمام نکات قوت و ضعف سريال به طور کامل بیان کنم . انشالله در یک فرصت بهتر حتما نقد شون براتون خواهم نوشتم . 
امیدوارم اين گزارش فيلم و سريال براتون مفید و سود مند باشه . 

ادامه مطلب
بسیاری از کارگردان از روی کارتون آنشرلی فيلم ها و سريال هاي زیادی ساختند.از جمله سريال هاي معروف آنشرلی که اغلب با نام هاي متفاوت ساخته شدند عبارت اند از:آنه و یک ايی_آنه در گیرین گیب(جايی که آنه زندگی میکرد)_آنه و رویاي سبز_آنه و گیلبرت.
بیوگرافی و زندگی نامه ی برن سات
بیومیو : برن ساعات یا برن سات به انگلیسی Beren Saat در 26 فوریه 1984 در آنکارا، ترکيه متولد شد.
پدر او حسین آونی سات بازیکن حرفه اي و قدیمی فوتبال و مادر او آیلا سات می باشد.
داراي یک برادر به نام کن می باشد.
قد او 167 سانتیمتر است.
ثروت او حدود 7 میلیون دلار تخمین زده می شود.
او
آموزش ابتدايی و متوسط خود را در کالج TED آنکارا به اتمام رساند. سپس در
دانشگاه باشکنت رشته اقتصاد و مدیریت بازرگانی خواند. او با حمايت دوستان
دانشگا
بیش از نیمی از مردم فقط فيلم و سريال تماشا می‌کنند،مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به تازگی آماری را درباره میزان استفاده مردم از تلویزیون و ساير رسانه‌ها منتشر کرده است که براساس آن بیش از نیمی ازمردم فقط بیننده فيلم و سريال از تلویزیون هستند».براساس اين نظرسنجی ۲۲.۱ درصد از مردم سراسر کشور فيلم و سريال را هم از سیماي جمهوری اسلامی و هم از ساير رسانه‌ها دنبال می‌کنند و ۸.۸ درصد هم فقط بیننده فيلم و سريال از ساير رسانه‌ها هستند.
دانلود فيلم
دانلود رايگان فيلم و سريال با لینک مستقیم
دانلود فيلم خارجی جدید با بالاترین کیفیت و کمترین حجم دانلود رايگان فيلم و سريال با لینک مستقیم
بهترین سايت دانلود فيلم و سريال خارجی دانلود فيلم اکشندانلود فيلم aquaman سلام دانلود دانلود فيلم آکوامن فيلم اکشن سلام دانلود دانلود فيلم عاشقانه دانلود فيلم کمدی سلام دانلود 
دانلود رايگان فيلم و سريال با لینک مستقیم
دانلود فيلم خارجی جدید با بالاترین کیفیت و کمترین حجم دانلود رايگان فيلم
شما تا چه حد به بچه ها اجازه میدین کنارتون فيلم یا سريال ببینن؟!!
به جرات میتونم بگم در اين سالهاي مادرانه ايم به تعداد انگشت هاي دست فيلم و سريال ندیدم (البته مقتضاي سن و سالم:دی)
گاهی فيلم ها یا سريال هاي مناسبتی یا با موضوع خاص رو خیلی دلم خواسته ببینم ولی با توجه به اينکه دردونه همیشه اينطور مواقع کنارمه، از دیدنشون منصرف شدم، نمونه اش سريال مختار و فيلم چ، تنگه ابوغریب و .
نمیدونم تا چه حد کارم درسته، چون مطمئنن زمان زیادی نخواهم توانست 
نورگل یشیلچاي به انگلیسی Nurgül Yeşilçay در 26 مارس 1976 در افیون قره‌حصار، ترکيه متولید شد.
پدرش شوکرو یشیلچاي و مادرش نازلی یشیلچاي هستند.
وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینماي ترکيه است او در سال 2001 از دانشگاه آنادلو در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است و بعد از ان به بازی در تئاتر مشغول شد.
قد او 165 سانتیمتر است.
ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.
از سريال هاي معروف او می توان به عشق و جزا در کنار مراد ییلدریم، ماه‌پیکر در کنار برن سات و گوز
معرفی بهترین سريال هاي ترکيه اي که بايد ببینید - بهترین سريال هاي ترکيه اي

به وبسايت بیا تو مووی خوش آمدید در اين مطلب شما را با بهترین سريال هاي ترکيه اي آشنا میکنیم که بهترین سريال هاي ترکيه اي به حساب می آیند و حتما از دیدن آنها لذت خواهید برد 
ادامه مطلب.
ادامه مطلب
بیوگرافی و زندگی نامه ی انگین اکیورک
بیومیو : انگین اکیورک به انگلیسی Engin Akyürek در 12 اکتبر 1981 در شهر آنکارا، ترکيه متولد شد.
پدرش کارمند دولت و مادرش خانه‌دار است.
قد او 187 سانتیمتر است.
ثروا او حدود یک میلیون دلار تخمین زده می شود.
انگین
در سال 2002 در رشته تاریخ و زبان از دانشگاه آنکارا فارق التحصیل شد. او
پس از فراغت از تحصیل به امور خیریه از جمله کمپین کمک به قربانیان زله
ترکيه پرداخت. او در سال 2004 تنها دو سال بعد از فارق التحصیلی از
دانشگاه
طوبا بویوک اوستون، بازیگر معروف ترکيه اي
 
طوبا بویوک اوستون ستاره زیباي زن ترکيه در سريال ها و فيلم هاي ترکيه همیشه خوش درخشیده است. او طرفداران زیادی در جهان دارد. اين طوبا بویوک اوستون به واسطه چهره ی معصوم و  زیبا و  استايل خوب در فيلم هاي زیادی ايفاي نقش کرده است.
ادامه مطلب
قسمت ۱ سريال قسمت ما هم بشه Darısı Başımıza / زیرنویس فارسی
سريال قسمت ما هم بشه Darısı Başımıza محصول کشور ترکيه یک سريال درام، عاشقانه و کمدی می باشد.
اين سريال در سال ۲۰۱۸ ساخته شده است.
کارگردانی سريال قسمت ما هم بشه هم به دستان Barış Yöş سپرده شده که قبلا موفقیت هايی با کارگردانی
در عشق ممنوع ، کوزی گونی و کرم شب تاب در کارنامه کاری خود ، خوش درخشیده است .
 
داستان سريال
ذرین که مادری فداکار و مهربونه و کل زندگیش رو صرف بچه هاش ک

ادامه مطلب
فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه یدی تپه ترکيه می باشد، او در کنار بازیگری یک ورزشکار حرفه اي می باشد و می گوید خودم را با هیچکس مقايسه نمی کنم.
جان به ۵ زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، ايتالیايی و ترکی مسلط است، و بسکتیال، تنیسس روی میز و بدمینتون رو به شدت پیگیری می کند.

عکس هاي جان بازیگر ترک

بازیگر مشهور ترکيه اي
از نقش آفرینی‌ هاي وی می‌ توان به سريال زیباي (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ايفاي نقش پرداخته ا
شبکه تماشا همیشه ساعت 19 سريال کره اي پخش میکرد .
الان دو سریه که داره فيلم ژاپنی میده و منم خوشمنمیاد 
مخصوصا ژاپنی قدیم !
تا چن وقت پیش "ریومادن" الانم جنگجویان کوهستان
عووووققققق
حالم بهم خورد !
یعنی کسايی هم هستن اين سريال رو مداوم نگاه کنن و دوس داشته باشن .
خسته نباشید !
+کلا از سر همه افتاده که حتما ساعت 19 فيلم کره اي ببینیم :( 
فيلم کره اي پزشکی میخوااااااااااااااااااااااااااام (سريال منظورمه !)
دانلود سريال Sampiyon قهرمان با زیرنویس فارسی
دانلود سريال ترکی سوگند Yemin با زیرنویس فارسی
دانلود سريال دستم را رها نکن با دوبله فارسی
دانلود سريال هندی براي عشقم جان میدهم دوبله فارسی
دانلود سريال ترکی عشق تجملاتی با دوبله فارسی
دانلود سريال ترکی پرنده سحر خیز با دوبله فارسی
دانلود سريال دریاي سیاه Sen Anlat Karadeniz با زیرنویس فارسی
دانلود سريال ترکی سیب ممنوعه با دوبله فارسی
دانلود سريال ترکی عشق تجملاتی Afili Aşk با زیرنویس فارسی
دانلود سريال ترکی
دانلود سريال ترکی سوگند Yemin با زیرنویس فارسی
دانلود سريال گلپری دوبله فارسی
دانلود سريال ترکی سیب ممنوعه با دوبله فارسی
دانلود مجموعه چندشنبه با سینا فصل جدید Mbc persia
دانلود سريال bir zamanlar cukurova با زیرنویس فارسی
دانلود فيلم The Wailing 2016 شیون با زیرنویس فارسی
سريال ترکی Azize به همراه خلاصه ی داستان آن و معرفی بازیگران اصلی
دانلود سريال Kuzey Yildizi ستاره شمالی با زیرنویس فارسی
دانلود فيلم Desert Flower 2009 گل صحرا با زیرنویس فارسی
دانلود فيلم Greta 2019 گرتا با زیر
دانلود سريال ترکی سوگند Yemin با زیرنویس فارسی
دانلود سريال گلپری دوبله فارسی
دانلود سريال ترکی سیب ممنوعه با دوبله فارسی
دانلود مجموعه چندشنبه با سینا فصل جدید Mbc persia
دانلود سريال bir zamanlar cukurova با زیرنویس فارسی
دانلود فيلم The Wailing 2016 شیون با زیرنویس فارسی
سريال ترکی Azize به همراه خلاصه ی داستان آن و معرفی بازیگران اصلی
دانلود سريال Kuzey Yildizi ستاره شمالی با زیرنویس فارسی
دانلود فيلم Desert Flower 2009 گل صحرا با زیرنویس فارسی
دانلود فيلم Greta 2019 گرتا با زیر
سايت سريال باز سايت تازه تاسیس در زمینه سريال هاي ايرانی میباشد که سعی دارد بهترین ها را براي شما عزیزان به ارمغان بیاورد
تیم سايت سريال باز همواره می کوشد که با رعايت حقوق عوامل تهیه کننده فيلم قامی مهم در راستاي حفظ قانون کپی رايت بردارد
با سريال بازهمراه باشد
دانلود سريال برگ ریزان دوبله فارسی
دوبله فارسی قسمت آخر309اضافه شد
سريال پايان رسید.
برگ‌هاي ریزان یا برگ‌ریزان (به ترکی استانبولی: Yaprak Dökümü)سال انتشار:2006ژانر:دراممحصول: ترکيهامتیاز:از10/5.4کیفیت:480p_720pشبکه:دِ ترکيهزبان:دوبله فارسی__ترکیتعداد قسمت:309نویسندهٔ :مشهور ترکيهاي، رشاد نوری گونتکین استبازیگراران:okce Bahadir Kivanc Kasabali Mustafa Avan
ادامه مطلب
به گزارش ثریا ورزش همیشه نقشی تعیین کننده در رویدادها و وقايع سريال پربیننده پايتخت داشته است.پس از اينکه در سری هاي قبلی اين سريال شخصیت اول داستان موفق به قهرمانی در جام جهانی کشتی پیشکسوتان شد و دیگر شخصیت سريال هم بلیت سفر به جام جهانی 2014 را دریافت کرد، حالا در ششمین سری اين سريال،حضور "بهتاش فریبا" به عنوان دروازه بان در تیم نساجی سوژه جدید اين سريال است.
با همه اين اوصاف اما داستان فوتبالی اين سريال اشکالات قابل توجهی دارد. ابتدا اين ن
بیوگرافی و زندگی نامه ی طوبی بیوک اوستون
بیومیو : طوبی بیوک اوستون با نام کامل خدیجه طوبا بویوک‌ اوستون به انگلیسی Tuba Büyüküstün در 5 ژوئیه 1982 در استانبول، ترکيه متولد شد.
قد او 173 سانتیمتر است.
ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.
دوران
مدرسه را در استانبول گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی
لباس در دانشگاه هنر هاي زیباي معماری سنان استانبول به تحصیلات خود ادامه
داد. ضمن تحصیل در دانشگاه براي اولین بار در تبلیغ مول‌ پد جلوی
ژانر فيلم : کمدی | اجتماعی
امتیاز فيلم : --
رده سنی : --
کارگردان : جلیل سامان
نویسنده : --
بازیگران : پژمان جمشیدی ، ژاله صامتی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، ايرج سنجری، امید ، اصغر نقی زاده، بازیگر خردسال رايان سرلک و با حضور هادی حجازی فر.
محصول کشور : ايران
تاریخ اکران : ماه مبارک رمضان 99
زمان فيلم : --
زبان فيلم : --
 
خلاصه داستان : اين سريال در دو فصل و ۲۵ قسمت ساخته می‌شود و تصویربرداری فصل اول آن در میدان قزوین به پايان رسید و به زودی عو
سلام. 
دو تا گزینه به منوی بالاي صفحه اضافه شد. یکی براي لیست موزیک پیشنهادی و یکی براي لیست فيلم و احتمالا سريال پیشنهادی. 
توی اين دو تا بخش فيلم و سريال ها و آهنگايی که دوس دارم رو میزارم. شما هم اگه فيلم خوبی مد نظرتون هست میتونید به لیست اضافه کنید. کامنت بزارید. 
لیست به تدریج آپدیت میشه.
بیوگرافی و عکس هاي نورگل یشیلچاي بازیگر نقش گلپری در سريال گلپری
نورگل یشیلچاي به انگلیسی Nurgül Yeşilçay در 26 مارس 1976 در افیون قره‌حصار، ترکيه متولید شد.
پدرش شوکرو یشیلچاي و مادرش نازلی یشیلچاي هستند.
 وی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینماي ترکيه است او در سال 2001 از دانشگاه آنادلو در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده است و بعد از ان به بازی در تئاتر مشغول شد.
قد او 165 سانتیمتر است.
ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.
از سريال هاي معروف او می توان
# جو بو آه در سريال قهرمان عجیب من
# لی جونگ سوک در سريال ملکمل عاشقانه
# کیم سوهیون در  سريال تو از ستاره ها اومدی
# لیم جو اون  در سريال وارثان
# پارک مین یانگ در سريال وقتی هوا خوبه
# گونگ یو  در فيلم سکوت 
♻️ ادمین نوشت: روز معلم به همه معلم  و استاد ها عزیزم به ویژه مادر عزیزم که درس زندگی و معرفت به من یاد داد مبارک ^_^ 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها