نتایج جستجو برای عبارت :

آزمون آنلاین تیزهوشان ششم به هفتم

به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم برای شرکت در آزمون ورودی تيزهوشان اامی می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 می بایست جهت حضور در جلسه این آزمون چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی ، ابتدا با مراجعه به سایت مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تيزهوشان پایه هفتم نمایند . برای مشاهده راهنمای تصوری نحوه دریافت کارت تی
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
از سال گذشته شاهد تغییرات اساسی در آزمون ورودی مدارس تيزهوشان ششم به هفتم
هستیم. این تغییرات در نحوه برگزاری آزمون تيزهوشان ششم، منبع طرح سوالات
آزمون ورودی مدارس تيزهوشان ششم به هفتم می باشد. حتی نام این آزمون به
دلیل تغییر در مناب
قبولی در آزمون تيزهوشان در وهله اول وابسته به اطلاع دقیق از منابع آزمون تيزهوشان می باشد به همین دلیل چنانچه بتوانید به مطالعه دقیق این منابع بپردازید، خواهید توانست موفقیت لازم را در این آزمون کسب نمایید. مطالعه نمونه سوالات می تواند موجب موفقیت شما گردد.  برای دریافت پاسخ سوالات آزمون تيزهوشان 98-99 می توانید با متخصصین و مشاورین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. چنانچه داوطلب آزمون ششم به هفتم می باشید، حتما در برنامه ریزی برای قبولی در آز
متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس سمپاد باید در ثبت نام آزمون سنجش هوش تيزهوشان ششم به هفتم 99 - 1400 شرکت نمایند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی هیوا متقاضیان تحصیل در پایه هفتم مدارس تيزهوشان باید در بازه زمانی مشخص که احتمالا نیمه اول اردیبهشت ماه خواهد بود جهت ثبت نام آزمون سنجش هوش تيزهوشان پایه هفتم 99 - 1400 به سایت hoosh.medu.ir مراجعه نمایند . برای اطلاع از جزئیات بیشتر ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس تيزهوشان ۹۹-۱۴۰۰ روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.h
دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyva
دانش آموزان دختر استان قم متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
w
برای برگزاری هر آزمونی یک سری هزینه هایی توسط مسئول برگزاری آن خرج می شود . در آزمون تيزهوشان هم هزینه آزمون تيزهوشان ششم به هفتم  توسط داوطلبان پرداخت می شود . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تيزهوشان هیوا این هزینه ثبت نام تيزهوشان سنجش و هوش پایه هفتم زمان ثبت نام باید پرداخت شود . هر چند موقع دریافت کارت ورود به جلسه هم دانش آزموزان می توانند فرآیند پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تيزهوشان پایه ششم به هفتم را نیز انجام دهند . 
برای مطالعه
هر ساله آزمونی تحت عنوان آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم جهت غربال دانش آموزان پایه ششم جهت پذیرش در مدارس تيزهوشان دوره متوسطه اول برگزار می گردد. به دلیل امکانات اموزشی و سطح علمی بالای مدارس تيزهوشان، هر ساله داوطلبان زیادی اقدام به ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم می نمایند. از آن جا که همه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون تيزهوشان 99 – 1400 مم به دریافت و همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تيزهوشان در روز برگزاری
دانش آموزان پایه ششم به هفتم برای برنامه ریزی صحیح تر آزمون تيزهوشان ، لازم است از تراز لازم برای قبولی تيزهوشان ششم به هفتم اطلاع یابند . به نقل از سایت هیوا یکی از سوالات داوطلبان آزمون تيزهوشان پایه هفتم ، درباره تراز لازم برای قبولی تيزهوشان ششم به هفتم در سال گذشته است به همین دلیل سایت هیوا نرم افزار محاسبه تخمین تراز لازم برای قبولی تيزهوشان ششم به هفتم را طراحی نموده و لینک آن را قرار داده است .
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
از
آن جا که پذیرش دانش آموزان در مدارس تيزهوشان برای دوره اول متوسطه (پایه
ششم به هفتم) از طریق آزمون سنجش هوش و استعداد است، دیگر منابع طرح
سوالات آزمون ورودی مدارس تيزهوشان، کتب درسی نمی باشد. با این وجود نیز
قبل از ثبت نام آ
 ثبت نام مدارس تيزهوشان برای پایه ششم به هفتم 98-99 از سامانه ثبت نامی hoosh.medu.irانجام خواهد گرفت لذا دانش آموزان و اولیا گرامی که قصد دارند جهت ثبت نام تيزهوشان ششم به هفتماقدام نمایند می توانند از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تيزهوشان به آدرسhoosh.medu.ir اقدام به تکمیل مراحل و انجام ثبت نام نمایند. ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم بر خلاف آزمون تيزهوشان نهم به دهم 98-99 که از طریق azmoon.medu.ir انجام می گرفت صرفا از طریق سامانه hoosh.medu.ir صور
دانش آموزان دختر استان اردبیل متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اردبیل ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
دانش آموزان باید شرایط شرکت در آزمون سنجش و هوش پایه هفتم تيزهوشان را داشته باشند . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تيزهوشان هیوا این شرایط برای ثبت نام تيزهوشان ششم جزو شرایط لازم می باشد چرا که در صورت نداشتن شرایط ثبت نام در آزمون تيزهوشان پایه ششم به هفتم دانش آموز امان ثبت نام را ندارد . 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6109/شرایط-شرکت-در-آزمون-تيزهوشان-پایه-ششم-به-هفتم-99---1400.html
 
دانش آموزان دختر استان اصفهان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زی
دانش آموزان دختر استان مرکزی متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان پسر استان اصفهان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان پسر استان البرز متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنی
دانش آموزان پسر استان مرکزی متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کن
دانش آموزان پسر استان ایلام متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ،تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم 98 -99 با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
دانش
آموزان متقاضی ورود به مدارس تيزهوشان دوره اول متوسطه بایستی در آزمون
سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم ثبت نام و شرکت نمایند. منبع طرح
سوالات آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم سال تحصیلی 98 – 99
کتاب
دانش آموزان دختر استان ایلام متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم ایلام ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
برای ثبت نام در آزمون مدارک تيزهوشان نیاز به داشتن یک سری مدارک لازم برای ثبت نام تيزهوشان ششم می باشد . به نقل از سایت مشاوره تحصیلی مدارس تيزهوشان هیوا این مدارک مورد نیاز ثبت نام تيزهوشان پایه ششم به هفتم در هنگام ثبت نام این کمک را به دانش آموز می کند که در وارد کردن اطلاعات مدارک ثبت نام تيزهوشان سنجش و هوش پایه ششم به هفتم دچار اشتباه نشوند . 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/6110/مدارک-لازم-برای-ثبت-
دانش آموزان دختر استان هرمزگان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان دخترانه ششم به هفتم هرمزگان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لین
دانش آموزان پسر استان هرمزگان متقاضی آزمون تيزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تيزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
قبولی در آزمون تيزهوشان در وهله اول وابسته به اطلاع دقیق از منابع آزمون تيزهوشان می باشد به همین دلیل چنانچه بتوانید به مطالعه دقیق این منابع بپردازید، خواهید توانست موفقیت لازم را در این آزمون کسب نمایید. مطالعه نمونه سوالات می تواند موجب موفقیت شما گردد. در ادامه برای آشنایی دانش آموزان عزیز به ارائه سوالات به همراه پاسخ سوالات آزمون تيزهوشان خواهیم پرداخت.
داوطلبان عزیز توجه داشته باشند سوالات و پاسخنامه تيزهوشان 98-99  تنها برای آشنا
جهت کسب اطلاعات بیشتر درمورد زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم با مشاوران مرکز تهران مشاوره تماس حاصل فرمایید.
تماس از سراسر کشور از طریق تلفن های ثابت 8 صبح تا 12 شبحتی ایام تعطیل29 20 70 70 – 021
آزمون ورودی مدارس تيزهوشان دوره اول متوسطه (ششم به هفتم) 98 – 99 نسبت به سال های گذشته با تغییراتی مواجه شده است. سال های گذشته پذیرش مدارس تيزهوشان دوره اول متوسطه از
طریق آزمونی تحت عنوان آزمون ورودی مدارس تيزهوشان ششم به هفتم ان
                           
 
خلاصه ای از مهم ترین نکات ویژه ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تيزهوشان پایه هفتم به هشتم:
تاریخ ثبت نام:از شنبه ۱۲ مرداد تا پنجشنبه ۱۷ مرداد
از طریق سایت:hoosh8.medu.ir
زمان آزمون:  جمعه ۸ شهریور ساعت ۹ صبح
مبلغ ثبت نام: ۲۸ هزار تومان
شرط ثبت نام:معدل سالانه پایه هفتم ۱۹ و بالاتر
ادامه مطلب
ثبت نام آزمون تيزهوشان سمپاد همه ساله به منظور شناخت دانش آموزان مستعد برگزار می شود . ثبت نام آزمون تيزهوشان سمپاد مستم شرکت در آزمون ورودی مدارس تيزهوشان می باشد. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تيزهوشان یا مدارس استعداد درخشان سمپاد را دارند می بایست ابتدا شرایط ثبت نام در آزمون تيزهوشان را داشته باشند تا بتوانند در آزمون شرکت کنند.شرایط ثبت نام در سایت رسمی سمپاد azmoon.medu.ir موجود است بعلاوه  کلیه امور ثبت نام آزمون تيزهوشان سمپاد
دانش اموزایی که تو آزمون تيزهوشان سنجش هوش شرکت کردن بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمونشون هستن تا ببینن که تونستن پذیرش بشن یا نه . نتایج آزمون تيزهوشان ششم به هفتم حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون تيزهوشان تو سایت سنجش و پذیرش استعداد های درخشان اعلام میشه .
 
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.tahsilico.com/web/articles/view/758/نتایج-تيزهوشان-ششم-به-هفتم.html
دانش آموزانی که متقاضی آزمون تيزهوشان امسال هستند باید از زمان برگزاری آزمون مدارس تيزهوشان ، آگاه باشند . به گفته سایت مشاوره تحصیلی هیوا ، زمان برگزاری آزمون مدارس تيزهوشان 4 اردیبهشت ماه است و ساعت زمان برگزاری آزمون مدارس تيزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم به ترتیب 9 صبح و 14 بعد از ظهر است .
برای مطالعه متن کامل مقاله روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyvagroup.com/shownews/4686/زمان-برگزاری-آزمون-مدارس-تيزهوشان.html
 
دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 پایه ششم ابتدایی منتشر شد
دفترچه ثبت نام آزمون مدارس دوره متوسطه اول ششم به هفتم 98 منتشر شد، امسال برای پایه ششم به هفتم (متوسطه دوره اول راهنمایی) تنها ثبت نام در آموزم تيزهوشان و استعداد درخشان داریم و ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 را برای این پایه نخواهیم داشت.
توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون با توجه به مهلت کم باقی مانده، برنامه ریزی رای قبولی در آزمون تیزه
دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تيزهوشان 98 پایه ششم ابتدایی منتشر شد
دفترچه ثبت نام آزمون مدارس دوره متوسطه اول ششم به هفتم 98 منتشر شد، امسال برای پایه ششم به هفتم (متوسطه دوره اول راهنمایی) تنها ثبت نام در آموزم تيزهوشان و استعداد درخشان داریم و ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99 را برای این پایه نخواهیم داشت.
توصیه می شود برای اطلاعات بیشتر در مورد شرایط و نحوه ثبت نام در آزمون با توجه به مهلت کم باقی مانده، برنامه ریزی رای قبولی در آزمون تیزه
نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس تیز هوشان سال 99چ

نمونه سوالات آزمون دبیرستان (هنرستان) (ورودی تيزهوشان)
نمونه سوالات آزمون مدارس تيزهوشان با پاسخ,
(نمونه سوالات آزمون مدارس تيزهوشان بینش دینی-500 سوال با جواب,
نمونه سوالات آزمون مدارس تيزهوشان ریاضیات 450 سوال با جواب,
نمونه سوالات آزمون مدارس تيزهوشان ادبیات 600  سوال با جواب-,
نمونه سوالات آزمون مدارس تيزهوشان علوم 500 سوال با جواب -,
نمونه سوالات آزمون مدارس تيزهوشان  زیست شناسی 500 سوال با جوا

 زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم» مدارس سمپاد
 
رئیس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان: 
آزمون ورودی پایه هفتم تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود و در حوزه هوش و استعداد است و از جنس پیشرفت تحصیلی نخواهد بود لذا خانواده‌ها نیازی به کلاس ویژه و تقویتی ندارند و هوش است که مورد سنجش قرار می‌گیرد.

ثبت نام ابتدای سال ۹۸ انجام می‌شود.
دانش آموزانی که جهت ثبت نام مدارس تيزهوشان  اقدام نموده و در آزمون شرکت نموده‌اند می‌توانند مطابق اطلاعیه دفترچه ثبت نام مدارس تيزهوشان در تاریخ مقرر جهت اطلاع از قبولی یا عدم قبولی خود وارد سامانه اعلام نتایج آزمون تيزهوشان هفتم 98-99 شده به نشانی azmoon.medu.ir شده و پس از وارد کردن اطلاعات دانش آموز می توانند جهت مشاهده نتایج قبولی تيزهوشان ششم به هفتم اقدام نمایند شایان ذکر است دریافت رمز عبور همگام برای استعلام نتایج اامی است لذا دان
این روزها زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان 98 – 99 به یکی از سوالات پر تکرار خانواده ها و دانش آموزان پایه ششم از مشاوران بخش مشاوره تحصیلی تلفنی تهران مشاوره تبدیل شده است. لازم به ذکر است که زمان برگزاری آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 و همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه و زمان اعلام نتایج آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 در دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تيزهوشان ششم به هفتم 98 – 99 قید می گردد. ا
نتایج آزمون تيزهوشان به صورت الکترونیک اعلام می گردد. در واقع تنها مرحله ای که دانش آموزان از زمان ثبت نام، تا هنگام اعلام نتایج نیازمند مراجعه حضوری می باشند، در زمان دریافت رمز عبور همگام خواهد بود . داوطلبان با وارد نمودن اطلاعات خود می توانند از وضعیت پذیرش خود آگاه شوند. همچنین پذیرفته شدگان نیز می توانند از مدرسه و محل پذیرفته شده خود اطمینان یابند. برای دریافت نتایج تيزهوشان پایه هفتم 99 می توانید به سامانه  hoosh.medu.ir مراجعه نمایید.
دبیرستان های تيزهوشان و نمونه دولتی، به منظور استعداد یابی و جذب دانش آموزان مورد نظر خود برای ورود به این مدارس ، اقدام به برگزاری آزمون های ورودی می نماید. با توجه به برخی از تغییرات ایجاد شده در آموزش و پرورش ، زمانبندی ثبت نام تيزهوشان هفتم و دهم دچار تغییراتی در سال های اخیر گشته است و همین مسئله موجب می گردد دانش آموزان نتوانند از زمان دقیق این آزمون برای هر دو پایه آگاه شوند.
با توجه به زمان بندی ثبت نام آزمون تيزهوشان به احتمال قوی ثب
دانلود سئوالات آزمون تيزهوشان پایه دهم استعدادهای درخشان
​​​​​​​سئوالات آزمون تيزهوشان پایه دهم استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97 – 96
سئوالات آزمون تيزهوشان پایه دهم استعدادهای درخشان سال تحصیلی 96 – 95
سئوالات آزمون تيزهوشان پایه هفتم استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97 – 96
سئوالات آزمون تيزهوشان پایه هفتم استعداد تحلیلی
دانلود سئوالات آزمون تيزهوشان پایه هفتم سال تحصیلی 96 – 95
دانلود سئوالات آزمون تيزهوشان پایه هفتم سال تحصیلی 95 – 94
دا

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها