نتایج جستجو برای عبارت :

سبک های یادگیری شناختی

مبانی نظری سبک هاي شناختي
جهت مشاهده و دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید
دانلود مبانی نظری سبک هاي شناختي

سبک هاي شناختي مبانی و چارچوب نظری، پیشینه تحقیق داخلی و خارجی در مورد سبک هاي شناختي. فهرست مطالب. سبک هاي شناختي سبک هاي وابسته به زمینه و نابسته به زمینه: .مبانی نظری سبک هاي شناختي بخشی از متن مبانی نظری سبک هاي شناختي ، يادگيري : مبانی نظری سبک هاي شناختي ، يادگيري (فصل دوم تحقیق). مشخصات این متغیر: منابع: داردمبانی نظری و پیش
ارزشیابی برای يادگيري - جزیره دانش 
ارزشیابی از کلاس به نحوی که دانش آموزان نیز در آن دخالت داشته باشند و افزایش يادگيري یکی از هدف‌هاي آن باشد، به جای آن که فقط ارزشیابی دانش آموزان باشد، می‌تواند .
 
ارزشیابی از يادگيري یا ارزشیابی برای يادگيري ؟
ارزشیابی از يادگيري یا ارزشیابی برای يادگيري ؟ - - . . برنامه‌ی ارزشیابی کیفی – توصیفی را چقدر می‌شناسید؟ دکتر بهمن قره داغی. مدرس ، مولف و پژوهشگر حوزه .
 
رابطه ارزشیابی برای یادگیر
دانلود کتاب روانشناسی شناختي - زارع، شریفی - روانشناسی پیام نور - pdf به همراه فلش کارت و 10 دوره نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود کتاب روانشناسی شناختي حسین زارع :: دانلود کتاب پی .bookpdfdownload.blog.ir › دانلود-کتاب-روانشناسی-ش.کتاب روان شناسی شناختي به نویسندگی حسین زارع-علی اکبر شریفی منتشر شده در انتشارات دانشگاه . برای مشاهده و خرید کتاب روان شناسی يادگيري کلیک کنید .
دریافت رایگان فایل دانلود کتاب روانشناسی شناختي - زارع .affect
 خلاصه کتاب روانشناسی يادگيري دکتر حسین زارع همراه نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Search Results Web results دانلود جزوه خلاصه کتاب روانشناسی يادگيري - حسین زارع .lib.herfesaaz.ir › lib › html Translate this page دانلود جزوه خلاصه کتاب روانشناسی يادگيري - حسین زارع - روانشناسی پیام نور - pdf به همراه فلش کارت و 20 دوره نمونه سوال | lib | 5680. سلام و عرض ادب فراوان خدمت شما . جزوه روانشناسی يادگيري حسین زارع ه
نام: ارتقای توانمندی هاي کلی و تحصیلی کودک
تعداد جلسات: 1 جلسه (45 دقیقه)
گروه هدف: کودک و نوجوان، از کودک سالم برای ارتقای مهارت ها تا کودکان با مشکلات يادگيري و تحصیلی.
اهداف درمانی: ارتقای مهارت هاي مغزی و شناختي کودک برای تحصیل، بهبود اختلالات يادگيري و مشکلات شناختي مورد نیاز برای مهارت هاي تحصیلی.
 
این مورد بر اساس نیاز کودکان و نوجوانان و تقاضای خانواده هاي عزیز برای ارتقای مهارت هاي تحصیلی فزرندان طراحی شده است. در این فرایند ابتدا مت
توضیحات فایل:
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت ارزشیابی از يادگيري در ۱۴۲ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت ارزشیابی از يادگيري،متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اسلاید ۳
منبع اصلی :
روشهاي اندازه گیری وارزشیابی آموزشی یا اندازه گیری ، سنجش و ارزشیابی آموزشی علی اکبر سیف نشر دوران
منابع فرعی :
 
پرسشنامه نظم جویی شناختي هیجان کودکان 
اطلاعات شناسنامه ای پرسشنامه نظم جویی شناختي هیجان کودکان گارنفسکی و کرایج - 36 سوالی. نام نویسنده: گارنفسکی و همکاران. نام لاتین : CERQ-K-P. سال انتشار:.
 
پرسشنامه نظم جویی شناختي هیجان (CERQ-P)
پرسشنامه نظم جویی شناختي هیجان (CERQ-P) . این پرسشنامه دارای ۳۶ سوال بوده و هدف آن سنجش خرده مقیاس هاي نظم جویی شناختي هیجان (ملامت خویش، پذیرش، . در کمتر از یک روز کاری نتیجه بررسی را از ایران مشاور دریافت کنید.
 
یک معلم برای تسهیل در فرایند یاددهی و يادگيري، به آگاهی از عملکرد هاي ذهن نیاز دارد. " مهارت هاي شناختي را هنگامی می توان بهتر آموزش داد که بر اساس الگویی از فکر کردن باشند.
یکی از مهم ترین تکنیک هايی که باعث افزایش قدرت يادگيري می  شود، افزایش فعالیت ذهنی است. میزان واکنش ما نسبت به مطالب تحت تاثیر حالات روحی، علایق، انگیزه ها و فنون مورد استفاده در مطالعه تغییر می  کند.
ادامه مطلب
برای دریافت فایل لطفا به قسمت زیر مراجعه نمایید.
دریافت فایل
 
پاورپوینت مبانی روانشناختي و مبانی جامعه شناختي برنامه درسی
کاربران گرامی ،این فایل حاوی مطالعه فایل پاورپوینت مبانی روانشناختي برنامه درسی در 15 اسلاید قابل ویرایش بهمراه پاورپوینت مبانی جامعه شناختي برنامه درسی در 12 اسلاید غیر قابل ویرایش می باشد که در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت مبانی روانشناختي برنامه درسی ، متن چند تا اسلا
توضیحات فایل:
پاورپوینت طبقه بندی و تحلیل هدفهاي صریح آموزشی در حیطه يادگيري
کاربران عزیز ، در این بخش پاورپوینت طبقه بندی و تحلیل هدفهاي صریح آموزشی در حیطه يادگيري در ۴۳ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که می توانید پس از پرداخت هزینه به صورت آنلاین، این محصول را دریافت کنید.
جهت آشنایی شما عزیزان با محتوای پاورپوینت طبقه بندی و تحلیل هدفهاي صریح آموزشی در حیطه يادگيري ، متن چند تا اسلاید را قرار می دهیم .
محتوای اس
درمان شناختي رفتاری انواع درمان شناختي رفتاری فنون درمان شناختي رفتاری.

دسته بندی
روانشناسی و علوم تربیتی

فرمت فایل
ppt

حجم فایل
105 کیلو بایت

تعداد صفحات فایل
19

 
 تعریف درمان شناختي رفتاری :
رویکرد نسبتاً نوپایی است که می خواهد فرد را در بافت یا زمینه ی زیستی ،اجتماعی و فرهنگی خود قرار دهد و با تکیه بر اصول و قواعد برخاسته از رشته هاي مختلف روانشناسی و سایر علوم وابسته ،سالم زیستن و سالم اندیشیدن را به او بیاموزد.
از تلفیق دو رویکرد رفتار
پاورپوینت اساس زیست شناختي رفتار
دانلود پاورپوینت با موضوع اساس زیست شناختي رفتار، در قالب ppt و در 20 اسلاید، قابل ویرایش. بخشی از متن پاورپوینت: سیستم عصبی مرکزی: مغز: مخ، مخچه، ساقه مغز، بخش زیر قشری مخ: تفکر، تکلم، يادگيري و حافظه، سازمان دهی حرکات ارادی و تجزیه و تحلیل پیام ه
کتاب MAKE IT STICK یا به فارسی کاری کن که همیشه یادت بمونه از انتشارات دانشگاه هاروارد توسط دو تن از دانشمندان علوم شناختي و یک نویسنده، قوانین يادگيري ای را به ما توضیح می دهد که با علم و آزمایشات سخت تجربی پشتیبانی می شوند. این کتاب در حدود 30 جلسه توسط من در این وبلاگ تدریس خواهد شد.
استفاده از این کتاب و قوانین يادگيري در آن می تواند شمارا به به موفقیت در يادگيري و درس خواندن برساند. فقط کافی است در عمل از آن ها استفاده کنید تا نتایج فوق العاده را
 
Download اختلالات يادگيري.ppt
۱۳۶ k :حجم تاریخ آپلود: ۷۹ ماه پیش application/x-empty :نوع :آدرس دانلود. برای استفاده از سرویس پرشین گیگ عضو شوید. قوانین سایت | راهنما. تمامی حقوق متعلق به .
دانلود پاورپوینت درس اختلالات يادگيري 189 اسلاید 
دانلود پاورپوینت: اختلالات يادگيري ◅ 189 اسلاید | دیتا کالا : مرجع دانلود پاورپوینت، تحقیق، مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی، جزوه، پرسشنامه پایان نامه و سوالات .
اختلالات يادگيري | مرجع دانلود پاورپوینت - ppt.ir
اختلالات یا
دانلود پاورپوینت روش‌هاي آموزش ریاضی اول دبستان
فرمت فایل: پاورپوینت pptx
تعداد اسلایدها: 46 اسلاید
حجم فایل: 1.1 مگابایت
فهرست :
ساختار شناختيآموزش عددٱموزش اشکال هندسیشمارشالگوهاي عددی وهندسیحل مسئلهاندازه گیریتقریب زدنمحاسباتزمانآمار
ساختار شناختي :
1- سبکهاي شناختيسبک یاد گیری کلامیسبک يادگيري تصویریسبک يادگيري دست ورزی2- انسان شناسی و یاد گیری
سبکهاي يادگيري کلامی:
ساختار نمادین کلام نقش مهمی در تفکر و يادگيري ایفا می‌کندوقتی فکر م
 
توضیحات فایل:
خلاصه کتاب مقدمه‌ای بر نظریه‌هاي يادگيري دکتر سیف
خلاصه کتاب مقدمه‌ای بر نظریه‌هاي يادگيري هرگنهان ترجمه دکتر علی‌اکبر سیف با فرمت pdf در ۱۵۵ صفحه با کیفیت عالی تا فصل چهاردهم
در کتاب مقدمه‌ای بر نظریه‌هاي يادگيري آمده است:
علم روان‌شناسی شاخه‌هاي تخصصی فراوانی دارد که یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین آن‌ها يادگيري است. يادگيري از معدود زمینه‌هاي روان‌شناسی است که اندک زمانی پس از استقلال یافتن روان‌شناسی به عنوان یک
 دانلود پاورپوینت درمان شناختي رفتاری
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
دانلود پاورپوینت روانشناسی رفتار درمانی شناختيدانلود پاورپوینت روانشناسی رفتار درمانی شناختي: شخصات پاورپوینت روانشناسی رفتار درمانی شناختي » موضوع: روانشناسی درمان تعداد اسلاید: 63 اسلاید حجم: .http://tank.manstar.ir/tank.manstar.ir › tank › htmlپاورپوینت بازی درمانی با رویکرد شناختي رفتاری CBPT | .دانلود پاورپوینت با موضوع بازی درمانی با رویکرد شناختي رفتاری CBPT دارای 33 اسلاید و با .
پرسشنامه درگیری تحصیلی (آپلتون و همکاران، 2006) فرمت فایل دانلودی: .rarفرمت فایل اصلی: docتعداد صفحات: 3حجم فایل: 204 کیلوبایت قیمت: 15000 تومان 
دانلود پرسشنامه درگیری تحصیلی (آپلتون و همکاران، 2006)،در قالب word و در 3 صفحه، قابل ویرایش، شامل:عباراتمعرفی پرسشنامهروایی و پایاییمنبعتوضیحات:این پرسشنامه توسط آپلتون و همکاران (2006) برای اندازه ­گیری درگیری تحصیلی دانش ­آموزان دبیرستانی در آمریکا طراحی کردند که دارای دو بعد شناختي و روان­شناختي است و در
دانلود کتاب روانشناسی شناختي - زارع، شریفی - روانشناسی پیام نور - pdf به همراه فلش کارت و 10 دوره نمونه سوال
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - دانلود رایگان جزوه روانشناسی شناختي برگرفته شده از کتاب دکتر حسین زارع و علی اکبر شریفی منبع دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها.
دانلود رایگان کتاب روانشناسی شناختي حسین زارع pdf - میهن .mihanvideo.com › دانلود_رایگان_کتاب_روانشناسی_.۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - دانلود رایگان کتاب روانشناسی شناختي حسین زار
اضطراب
فوبیا
وسواس فکری و عملی
افسردگی
اعتیاد
اختلالات خوردن
وحشتزدگی
خشم
CBT یکی از تحقیقاتی­ ترین انواع درمان­ها ­است، بخشی از آن هم به این دلیل است که این درمان، روی اهداف بسیار خاص تمرکز دارد و نتایج آن را می­ توان نسبتا راحت اندازه گیری کرد.
در مقایسه با روان درمانی مبتنی بر روانکاوی، که افراد را به سمت خودکاوی بی انتهاتر تشویق می ­کند، درمان شناختي رفتاری اغلب برای افرادی مناسب­تر است که با یک رویکردی ساختاری و متمرکز ارتباط بهتری بر
اوج يادگيري برای شما دانش آموزان
اوج يادگيري برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج يادگيري در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج يادگيري از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک هاي آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش هاي ناب نهايت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج يادگيري :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
 دانلود کتاب روانشناسی شناختي رابرت استرنبرگ
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
روانشناسی شناختي - رابرت استرنبرگ - دانلود رایگانfreedownload9.ir › product Translate this page دانلود رایگان دانلود روانشناسی شناختي نوشته رابرت استرنبرگ ترجمه سید کمال خرازی الهه حجازی با . سیاهه تمامی کتاب هاي فارسی کتابخانه - پژوهشکده علوم شناختي. انجمن روانشناسی بالینی دانشگاه خوارزمی | شهریور ۱۳۸۹bali
 دانلود کتاب روانشناسی شناختي حسین زارع همراه تست
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
زارع، شریفی - روانشناسی پیام نور - pdf - مرجع بهترین هاي .www.iterator.blogsky.com › post-4157- Translate this page May 3, 2019 - دانلود کتاب روانشناسی شناختي تالیف حسین زارع، علی اکبر شریفی منبع رشته روانشناسی پیام نور شامل 262 صفحه با فرمت pdf طبق لیست . پرفروش ترین فایل هاي فورکیا - صفحه اصلی20shop.4kia.ir › mostsell › page Translate this page دانلود جز
 
دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل ،خلاصه و جزوه روان شناسی شناختي بر گرفته از کتاب روان شناسی شناختي دکتر گنجی حاوی نکات کلیدی و مهم مناسب برای مرور سریع شب امتحان می باشد که پس از پرداخت آنلاین می توانید این محصول را از وبسایت دریافت و دانلود نمائید. .
عناوین جزوه روان شناسی شناختي:
شناختن شناخت
معرفی روان شناسی شناختي
تعریف علم و مراحل روش علمی
مفهوم استقرا و قیاس (induction & deduction)
ساختار شناخت و مفهوم پردازش اطلاعات و رسم نمودار
ا
 
دانلود کامل ترین خلاصه کتاب نظریه هاي يادگيري
این فایل، پاورپوینت و خلاصه کامل کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري تالیف بی.آر. هرگنهان، متیو اولسون ترجمه دکتر علی اکبر سیف می باشد که فصول این کتاب را .
 
دانلود خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري 
دانلود خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري - ترجمه دکتر علی اکبر سیف- تالیف دکتر السون و دکتر هرگنهان کتاب مقدمه ای برنظریه هاي يادگيري، یکی از منابع .
 
خلاصه کتاب نظری
پاورپوینت با موضوع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی
دانلود پاورپوینت با موضوع ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ، در قالب ppt و در 49 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:   تعریف سنجش تاثیر سنجش بر آموزش و يادگيري استاندارهاي آموزشی طبقه بندی هدفهاي يادگيري حوزه شناختي تفکر انتقادی طبقه بندی حوزه عاطفی طبقه بندی حوزه روانی- حرکتی طبقه بندی انواع يادگيري بر اساس ابعاد الگوهاي يادگيري طبقه بندی تازه حوزه شناختي بعد دانش بعد فرایند شناختي دسته بندی روش هاي سنجش با توجه ب
اوج يادگيري برای شما دانش آموزان
اوج يادگيري برای شما دانش آموزان
سایت رسمی اوج يادگيري در خدمت دانش آموزان
برنامه تلویزیونی اوج يادگيري از دو سال گذشته در حال پخش می باشد و جدیدترین
 تکنیک هاي آموزشی توسط معلمان برتر کشور ارائه می شود و شما دانش آموزان می توانید
 از این تکنیک ها و روش هاي ناب نهايت استفاده را ببرید.
استاید موسسه اوج يادگيري :
مهندس امیر مسعودی مدرس درس ریاضی و فیزیک
دکتر امیر دانش زاده مدرس درس زبان انگلیسی
مهندس عارف ربیع
اختلالات عصبی شناختي بر نحوه‌ی تفکر و سطوح مختلف شناختي اثر می‌گذارند. در این دسته از اختلالات، رفتارها و روش‌هاي فکری غلط، بسیار شبیه به برخی دیگر از اختلالات روانشناختي می‌باشد، با این تفاوت که ریشه‌ی این اختلالات آسیب ناشی از اندام‌هاي زیستی و یا سیستم اعصاب است. آسیب می‌تواند در اثر یک بیماری، صدمه یا جراحت و ژنتیک به وجود آید. با این حال بیشتر عملکرد و رفتار فرد در زمینه‌ی شناختي مختل می‌گردد. در این مقاله درباره بخش‌هايی از مغز
کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري ~متیو اولسون،
مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري ~متیو اولسون، بی.آر. هرگنهان، علی اکبر سیف (مترجم) - نشر دوران - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
 
کتابسرای اشجع|کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري - دکتر سیف|
کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري - دکتر سیف ، مقالاتی درباره آموزش و يادگيري ؛ ناشر: دوران ؛ نوشته: متیو اچ السون، بی.ار هرگنهان ؛ مترجم: علی اکبر سیف
 
نظریه هاي يادگيري / خر
مزیت هاي يادگيري زبان در روانشناسی از مزایای يادگيري زبان دوم می توان به رشد مغز ، جلوگیری از زوال عقل ، تقویت حافظه ، جذب مخاطب و… اشاره کرد.”داشتن یک زبان دیگر داشتن روح دوم است.” مردم قبلاً تصور می کردند که يادگيري دو زبان باعث سردرگمی در ذهن می شود.یک نظر پوچ این 
ادامه مطلب
 
دانلود کامل ترین خلاصه کتاب نظریه هاي يادگيري 
این فایل، پاورپوینت و خلاصه کامل کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري تالیف بی.آر. هرگنهان، متیو اولسون ترجمه دکتر علی اکبر سیف می باشد که فصول این کتاب را .
 
دانلود خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري
دانلود خلاصه کتاب مقدمه ای بر نظریه هاي يادگيري - ترجمه دکتر علی اکبر سیف- تالیف دکتر السون و دکتر هرگنهان کتاب مقدمه ای برنظریه هاي يادگيري، یکی از منابع .
 
خلاصه کتاب نظری
 دانلود جزوه خلاصه کتاب روانشناسی يادگيري - حسین زارع - روانشناسی پیام نور - pdf به همراه فلش کارت و 20 دوره نمونه سوال
 
دانلود جزوه خلاصه کتاب روانشناسی يادگيري - حسین زارع - روانشناسی پیام نور - pdf به همراه فلش کارت و 20 دوره نمونه سوال
دانلود خلاصه جامع کتاب روانشناسی يادگيري
تالیف حسین زارع
منبع رشته روانشناسی پیام نور
شامل:
خلاصه کتاب
+ فلش کارت نکات مهم فصول
+ 20 دوره نمونه سوال به همراه پاسخ نامه
 
 
 
فصل اول : تعریف يادگيري
فصل دوم : مبانی فلس
يادگيري فعال (Active Learning) روشی است برای آموزش که در آن از همه دانشجویان خواسته می‌شود در فرآیند يادگيري مشارکت کنند. اصول يادگيري فعال برخلاف شیوه هاي آموزش سنتی – يادگيري غیر فعال” است که در آن دانش آموزان دریافت کننده منفعل دانش از یک متخصص هستند. خب در این مطلب از سایت ویکی روان به بررسی کامل يادگيري فعال می پردازیم.
لینک : https://www.wiavan.com/active-learning
ادامه مطلب
عملکرد اجراییمفهوم کارکرد اجرایی به فرآیندهاي شناختي که توسط قشر جلوی مغز تنظیم شده است ، کمک می کند تا به ما اجازه داده شود تا روی وسایل و اهداف متمرکز بمانیم و به طور آگاهانه (با کنترل آگاهانه) رفتارهاي خود را در پاسخ به تغییرات محیط تغییر دهیم (Banich، 2009). اینها شامل کنترل شناختي (توجه و مهار) ، حافظه کاری و انعطاف پذیری شناختي (تعویض وظیفه) است.
هانون و مربی (2007) پیشنهاد کردند که آموزش موسیقی فرآیندهاي اختصاصی حوزه را تحت تأثیر قرار می دهد که
يادگيري زبان دوم یک تجربه ارزشمند است که مزایای متعددی را ارائه می دهد که فراتر از مهارت هاي ارتباطی اولیه است. در اقتصاد جهانی امروزی، توانایی صحبت کردن به زبان دوم اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در این پست وبلاگ، برخی از مزایای کلیدی يادگيري زبان دوم را بررسی خواهیم کرد.
 
 
1. افزایش توانایی هاي شناختي
یکی از مهمترین مزایای يادگيري زبان دوم تاثیر مثبتی است که می تواند بر توانایی هاي شناختي داشته باشد. مطالعات نشان داده است که افراد دوزبانه در
رترین ها: خطا‌هاي شناختي یا خطا‌هاي ادراکی (تحریف‌هاي شناختي) از جمله بحث‌هاي مهم در حوزه مدیریت و روانشناسی محسوب می‌شوند. این خطاها، هنگام تحلیل و تفسیر و قضاوت در مورد رویداد‌ها ما را به دام خود گرفتار می‌کنند و باعث می‌شوند که ما نتوانیم شرایط موجود را به درستی ارزیابی کرده و بهترین گزینه‌ی پیش رو را انتخاب کنیم.
ادامه مطلب
آزمون هوشمند درس اوّل عربی ، پایه هفتم
    
این آزمون شامل ( 20سوال) سه گزینه ای، انتخابی، وصل کردنی، می باشد.



امکان ارائه نمره درپایان آزمون. امکان تکرار آزمون. مرور جواب هاي صحیح وغلط آزمون.
                                                                          
                                                                                   (بعد از دانلود فایل بر روی آیکن آن دو بار کلیک کنید   .)
 

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها