نتایج جستجو برای عبارت :

زن صیغه ای مسکن مهر فولادشعر

متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی چه بايد کنند؟
تاهل، سابقه ست در محل درخواست مسکن ملی و مالکیت از جمله مواردی است که براي طرح اقدام ملی مسکن مورد بررسی قرار می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شرايط استفاده از طرح اقدام ملی مسکن مطابق در قانون ساماندهی براي استفاده از برنامه‌هاي حمايتی مسکن در نظر گرفته شده است.
ادامه مطلب
یک تحلیلگر بازار مسکن معتقد است احتمال آنکه رکود تورمی» در بخش مسکن دست کم تا پايان فصل بهار ۹۹ ادامه داشته باشد، وجود دارد.

پايگاه خبری بانک مسکن
علی قائدی کارشناس و تحلیلگر بازار مسکن با بیان اينکه حجم تقاضاي مصرفی در بازار معاملات مسکن به شدت کاهش پیدا کرده است، به پايگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، گفت: در بررسی وضعیت کنونی و مسیر حرکت آتی بازار مسکن، توجه به چند متغیر اصلی ضروری است.
ادامه مطلب
به گزارش عصرحباد؛ حسینعلی حاجی دلیگانی» نماينده مردم شهرستان برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: آقايان دولتی اگر با اسم مسکن مهر مشکل دارند بهتر است اسم آن را تغییر دهند. وزراي دولت‌ گرچه طرح مسکن اجتماعی و مسکن امید را مطرح کردند اما اين طرح‌ها هیچ وقت عملیاتی نشد و دولت عملاً ناتوان از اجراي اين طرح‌هاست. اصل مسکن مهر اقدام درستی بود و توانست بخشی از نیازهاي جامعه به مسکن را تأمین کند.
پايگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیرعامل بانک مسکن ضمن تاکید بر اينکه سال آینده مسکن گران نمی‌شود، اعلام کرد: زنجیره تأمین مالی مسکن تابستان آینده نهايی و اجرا می‌شود که بر اساس آن هزینه‌هاي ساخت و ساز تا 30 درصد کاهش خواهد یافت.

متن کامل خبر: سال آینده مسکن گران نمی‌شود
پايگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، وزیر راه و شهرسازی درباره افزايش تسهیلات ساخت مسکن به 100 میلیون تومان گفت: افزايش تسهیلات ساخت مسکن یکی از تأکیدات جدی ما بوده است که باعث جریان سازی و سرعت بخشیدن به تولید و عرضه مسکن می‌شود.

متن کامل خبر: افزايش 100 میلیون تومانی وام مسکن
حسام عقبايی در گفت‌‍‌وگو با خبرگزاری میزان ، در خصوص وضعیت بازار مسکن در سال 98 و وضعیت مسکن در سال 98 بیان کرد: باوجود اينکه از سال ۹۲ تا ۹۶ رکود در اين بازار‌ها حاکم بود و نوید خروج مسکن به گوش می‌رسید، اما در سال ۹۷ به یکباره اين رکود عمیق‌تر شد به طوری که حجم معاملات در تیر ماه ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد، مرداد ۳۶ درصد، شهریور ۴۵ درصد، مهر ۵۴ درصد، آبان ۵۸ درصد و آذر ۶۲ درصد کاهش داشت. وی در ادامه افزود: عمق رکود معاملات در سال ۹
اوراق تسهیلات مسکن یا به‌اختصار تسه” همان‌طور که از نام آن پیداست اوراقی در ارتباط با خرید مسکن است،در ادامه در رابطه با اين اوراق توضیحاتی ارائه می‌گردد.
 
اوراق تسهیلات مسکن(تسه) چیست؟
همان‌طور که در جریان هستید طبق قانون بانک مرکزی افرادی که وام جهت خرید مسکن می‌خواهند تنها بايستی به بانک مسکن مراجعه نمايند.
تا چندین سال قبل افراد بايستی به افتتاح حساب سپرده یک‌ساله اقدام می‌کردند و در سرمايه‌شان تغییری ايجاد نمی‌کردند.
تا پس ا
خرید خانه در اندیشه با وام آپارتمان هاي اندیشه مخصوصا اندیشه فاز 1 داراي وام بانک مسکن می باشند . اقساط پرداختی بلند مدت هستش .
در حال حاضر براي خرید خانه در اندیشه تا 60 میلیون وام بانک مسکن می توانید دریافت نمايید .
توضیحات بیشتر در مورد وام بانک مسکن جهت خرید خانه
روی لینک زیر کلیک کنید .
سقف وام خرید مسکن چگونه سه برابر شد
پايگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز 18 آبان در چهار استان قم، سیستان و بلوچستان، خراسان هاي شمالی و جنوبی آغاز شد و به مرور در ساير استان ها نیز نام‌نویسی انجام می شود.
 

متن کامل خبر: ثبت نام طرح ملی مسکن آغاز شد
پايگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، شوراي پول و اعتبار در حالی سقف تسهیلات ساخت مسکن با قابلیت تبدیل به فروش اقساطی در بانک‌هاي تجاری و بانک مسکن را تصویب کرد که اين روزها شکاف میان تولید و تقاضا افزايش یافته و کسری مسکن به 3،5 تا 4 میلیون رسیده است.

متن کامل خبر: فرصت‌سوزی شوراي پول و اعتبار در تصویب وام ساخت مسکن
طرح مسکن ملی چیست؟ 
از هجدهم آبان‌ماه طرح مسکن ملی یا طرح اقدام ملی تامین مسکن» آغاز شده و قرار است در مرحله اول، ۱۸۰ هزار واحد مسی به متقاضیان در ده استان کشور واگذار شود.
در اين مطلب سعی کرده‌ايم به همه سوال‌ها و کنجکاوی‌هايی که درباره طرح مسکن ملی وجود دارد جواب بدهیم.
ادامه مطلب
درد را از هر طرف بنویسی درد است.» اين جمله را شايد بار‌ها شنیده باشید. درد که بیايد فرقی نمی‌کند از کجا شروع شود و کجا را درگیر کند مهم آن لحظه‌اي است که به دنبال یک قرص مسکن تمام خانه را زیر و رو می‌کنید. همان طور که درد جزء جدا نشدنی زندگی است مسکن‌ها هم نقش روزانه خود را ايفا می‌کنند. در هر کیفی یک ورقه قرص مسکن وجود دارد با نام‌ها و دوز‌هاي مختلف.
قرص‌هاي ايرانی و خارجی که تنها با عنوان مسکن شناخته می‌شوند، اما چقدر در موردشان می‌دانی
  بهترین تسهیلات بانک مسکن براي خانه‌دار شدن در کوتاهترین زمان ممکن.
به گزارش پايگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، استفاده از تسهیلات بانکی همواره یکی از بهترین روش‌ها براي تامین مالی بخشی از هزینه خرید مسکن براي اقشار متوسط و دهک‌هاي پايین درآمدی است.
ادامه مطلب
عوامل تولید مسکن: زمین، مصالح، نیروی انسانی و سرمايه.
از بین اين چهار عامل، زمین به عنوان مهم‌ترین عامل مسکن شناخته می‌شود و در حدود پنجاه درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت زمین است؛ و بعد از آن مهم‌ترین عامل مصالح می‌باشد که در حدود سی درصد قیمت مسکن مربوط به قیمت مصالح است. سهم زمین در قیمت مسکن در نظام‌هاي مختلف برنامه‌ریزی متفاوت است و گاهی حتی سهم زمین به صفر می‌رسد؛ مانند نظام‌هاي سوسیالیستی که زمین تحت تملک دولت است. هم اکنون در برخی ا
عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اين‌که افزتیش شدید
قیمتها و سوق سرمايه ها به بخش کشاورزی باعث کاهش معاملات مسکن شده است،
گفت: با توجه به کاهش معاملات پیش بینی می شود قیمت مسکن نزولی شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم،
سیدحسین افضلی با اشاره به کاهش 36 درصدی آمار معاملات مسکن در تهران،
اظهار کرد: اين آمار نشان دهنده کاهش گرايش و رغبت خریداران براي خرید مسکن
است، از سوی دیگر در یک سال اخیر قیمت مسکن حدود 110 درصد افزايش داشته و
اين
ستاد برگزاری دومین نمايشگاه مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری از لغو اين نمايشگاه به بهانه تلاش دستگاه هاي حوزه مسکن براي اجراي طرح ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، برگزاری دومین نمايشگاه مسکن شهرسازی و بازآفرینی شهری لغو شد.
بر اساس اطلاعیه اي که ستاد برگزاری نمايشگاه مسکن و شهرسازی صادر کرده، اعلام شده که ستاد برگزاری اين نمايشگاه بر اساس نامه صادره از سوی وزارت راه و شهرسازی در تاریخ ۹ آذر ماه امسال مبنی بر عدم برگزاری دومین نمايش
روند پرداخت تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان طی سال‌هاي ۹۴ تا اوايل ۹۷ که هنوز نرخ مسکن جهش پیدا نکرده بود و وام مسکن می‌توانست تا ۴۰ درصد یک واحد مسی را در مناطق متوسط شهر پوشش دهد از رشد برخوردار بوده است.
گسترش نیوز: متقاضیان واقعی خرید مسکن زمانی که هنوز نرخ مسکن روند صعودی به خود نگرفته بود با دریافت تسهیلات خرید مسکن از محل صندوق پس انداز یکم می‌توانستند حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد یک واحد مسی را تسهیلات دریافت کنند به همین دلیل بود که در هم
به گزارش تسنیم، محمود محمودزاده با یادآوری ثبت اشتهار آزمايشی طرح ملی مسکن در استان کرمان، به شروع ثبت نام درون ۱۰ استان از نیمه آبان ماه اشاره کرد و مرحله عدالت پروسه ثبت نام از واجدان شرايط در تمام استان ها تا پايان سال عملیاتی می شود. وی فاقد مالکیت مسکن، تأهل، عدم استفاده از امکانات دولتی و سابقه ست را ۴ شرط ثبت نام در طرح ملی مسکن نشانی کرد و افزود: اين طرح براي دهک هاي متوسط بوسیله پايین اجتماع باریک می شود و داخل قالب آن واحدهاي با
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر اين‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها اين بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از اين پس وارد دوره رکودی خواهد شد.
 
ادامه مطلب
اواخر سال ۱۳۹۶ نیز رشد مسکن حدوداً نصف دو بازار رقیب بود و پیش‌بینی بعضی کارشناسان مبنی بر اين‌که قیمت مسکن با سکه و ارز همتراز می‌شود، درست از کار درنیامد. البته غالب پیش‌بینی‌ها اين بود که نمی‌توان انتظار داشت قیمت مسکن با رشد ارز و طلا همسان شود؛ چرا که هم‌اکنون نیز دچار حباب قیمت شده و از اين پس وارد دوره رکودی خواهد شد.

ادامه مطلب
وضعیت قیمت مسکن در سال ۹۸ چگونه خواهد بود؟

دو نظرسنجی از طیف فعالان بازار مسکن در فضاي مجازی طی پايیز و زمستان
امسال درباره آینده قیمت مسکن از انتظار اکثریت نسبی براي ثبات قیمت مسکن
در سال ۹۸ حکايت می‌کند. با اين حال، مقايسه اين دو نظرسنجی بیانگر بازگشت
انتظارات تورمی در گروهی از فعالان بازار مسکن، ابهام سازنده‌ها براي
چگونگی قیمت‌گذاری تحت تأثیر جهش قیمت زمین و همچنین واقع‌بینانه شدن نگاه
گروهی دیگر از فعالان بازار نسبت به نحوه ن
به گزارش تجارت‌نیوز، در آستانه شروع فصل اوج جابه‌جايی‌ها در بازار مسکن، کارشناسان بر ضرورت تعیین تکلیف طرح مسکن اجتماعی تاکید دارند؛ طرح مسکن اجتماعی
که در اوايل دولت یازدهم به‌عنوان نسخه جايگزین مسکن مهر براي تامین نیاز
گروه‌هاي کم‌درآمد به واحدهاي مسی مطرح شد و سپس به‌عنوان تکلیف وزارت
راه و شهرسازی براي ساخت و تامین واحدهاي مسی ملکی و استیجاری براي
دهک‌هاي متوسط رو به پايین درآمدی مورد تاکید قرار گرفت با گذشت نزدیک به ۶
فرآیند پرداخت خسارت به مالکان خانه هاي آسیب دیده در سیل هاي اخیر که براي خرید خانه ها از تسهیلات بانک مسکن استفاده کرده‌اند.
پايگاه خبری بانک مسکن
به گزارش پايگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، مطابق با ضوابط و مقررات بانک مسکن، تمامی واحدهاي مسی کشور که به طریقی از تسهیلات خرید یا ساخت اين بانک استفاده کرده و همچنان در حال پرداخت اقساط ماهانه به شعب سراسر کشور هستند، تحت پوشش بیمه قرار دارند.
ادامه مطلب
 ❌توضیحاتی در خصوص طرح اقدام ملی کمک به تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی در راستاي کمک به تأمین مسکن، طرح اقدام ملی تأمین مسکن» را در قالب احداث 400 هزار واحد مسی برنامه‌ریزی نموده است. بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مدیریت احداث 100 هزار واحد مسی از اين برنامه را در شهرهاي کشور با اولویت شهرهاي با جمعیت کمتر از یکصد هزار نفر بر عهده دارد. شرايط و مشخصات طرح به شرح ذیل است.
❌ضمناً براي شهرهاي زاهدان،زابل،خاش ، منطقه ی سرحد تمامی شهرهاي جدید
مسکن و  شرايط دوره ی رکود
☑️ بررسی‌ها نشان می‌دهد، اگرچه معاملات مسکن شهر تهران در مهرماه امسال تحت‌تاثیر اتمام فصل اوج نقل و انتقالات در بازار ملک و همچنین جهش‌هاي مکرر قیمت مسکن طی ماه‌هاي اخیر، قرار داشت و به کمترین میزان مورد انتظار رسید، اما میزان افت ماهانه حجم معاملات مسکن در اين ماه به مراتب کمتر از میزان افت ماهانه تعداد معاملات خرید مسکن در شهریورماه بود. شهریورماه امسال، حجم معاملات خرید مسکن در پايتخت در مقايسه با مرداد
براي پیگیری مسکن یکی از آشنايان رفته بودم کارگزاری مسکن مهر. گروهی آمده بودند و داشتند مدیر بلوکشان را انتخاب می‌کردند؛ تحویل خانه نبود ولی  نزدیک شده بودند. لبخندی به لب‌شان بود که می‌ارزید برايش جان داد از بس زیبا و قشنگ بود. قهقه نبود، محو و بی رنگ هم نبود، هرچه بود خود خود زیبايی بود. دلت را می‌برد.
---------

به نظرتون ی ـوزیر مسکن‌ـ  چرا اين همه خون به دل مردم کرد و اين زیبايی‌ها را از دست داد؟
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدايت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌هاي مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد اين افراد با نیروهاي کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که اين دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ايجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
ادامه مطلب
بازار مسکن یکی از مهم ترین بازارهاي ايران است؛ حجم پول و سرمايه در گردش اين بازار نیز اهمیت آنرا به خوبی نشان می‌دهد. از سویی، فرصت‌ها و تهدیدهاي اين بازار نیز بسیار بیشتر از بازارهاي دیگر است. در نتیجه، اتخاذ یک تصمیم درست» در بازار مسکن هم می تواند آینده‌اي سودآور و مطمئن‌تر را رقم بزند و هم ریسک‌هاي همیشگی در اين بازار مهم و حساس و احتمال کاهش ارزش سرمايه‌ را به حداقل برساند. کشف و آگاهی از فرصتهاي بازار مسکن، تنها با کمک داده‌ها و اط
مزايا از قبیل بن ، حق مسکن، حق اولاد ،ماهانه تعریف شده و به تعداد روزهاي ماه بستگی ندارد.علتش هم اين است که بر مبناي مصوبه هیات وزیران وقتی پرداخت حق مسکن به میزان ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال در ماه تصویب شده  پرداخت بیشتر یا کمتر از آن قانونی نیست .ولی مزد روزانه  تعریف شده است پس با کم و زیاد شدن روزهاي ماه میزان مزد ماهانه تغییر میکند.
مهلت تکمیل مدارک طرح ملی مسکن به تعویق افتاد  
 
متن اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان درباره طرح ملی مسکن به شرح زیر است؛
 
به اطلاع می رساند براي حفظ بهداشت و سلامتی متقاضیان محترم زمان مراجعه به شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی براي تکمیل مدارک متعاقباً از طریق پیامک اطلاع رسانی خواهد گردید.»
 
اين معاونت 5 روز پیش در اطلاعیه‌اي اعلام کرده بود: متقاضیان طرح اقدام ملی که نسبت به نتیجه پالايش ثبت‌ نام خود اعتراض دارند، می‌توانند از تاریخ 98/12/1
  جوايز پذیرندگان پايانه‌هاي فروش بانک مسکن در عید ۹۸.
به گزارش پايگاه خبری بانک مسکن، شرکت فناوری اطلاعات ناواکو در طول ايام سال با هدف تقدیر از پذیرندگان فعال پايانه هاي فروشگاهی بانک مسکن چند جشنواره و چند مرحله قرعه کشی برگزار می کند
ادامه مطلب
قیمت مسکن در سال ۹۸ گران نمی‌شود!!!!!!؟؟؟؟؟
یک کارشناس بازار مسکن
می‌گوید: با توجه به شرايط پیش‌آمده و افزايش 70 تا 80 درصدی قیمت مسکن
نسبت به مدت مشابه سال گذشته، به نظر می‌رسد که قیمت مسکن براي سال 98 گران
نخواهد شد.
به گزارش تجارت‌نیوز، وضعیت مسکن در بلاتکلیفی‌ به سر می‌برد. افزايش قیمت مسکن
در سال جاری شوک عجیبی به بازار القا کرد. برخی از فعالان می‌گویند در
شرايط فعلی معامله‌اي در بازار مسکن انجام نمی‌شود، یعنی مردم تا ثبات
شرايط نه م
منابع مالی و اعتباری شرکت‌هاي تعاونی مسکن
از آنجايی که مسئله مسکن یکی از مسائل مهم کشور ما محسوب می‌گردد منابع مالی در شرکت‌هاي تعاونی مسکن محدود و منحصر به سرمايه شرکت نمی‌باشد بلکه دولت در اين زمینه پیشگام گردیده و با در اختیار گذاشتن اعتبارات بانک مسکن ايران در حدود قوانین و مقررات و در مورد شرکت‌هاي تعاونی کارگری با قرار دادن اعتبارات بانک رفاه کارگران، شرکت‌هاي تعاونی مسکن را در انجام مقاصد و اهداف خود مساعدت و یاری می‌نمايد. بر
افزايش سقف تسهیلات مسکن.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در یکهزار و دویست و هشتاد و پنجمین جلسه شوراي پول و اعتبار، به ریاست دکتر عبدالناصر همتی، رئیس کل بانک مرکزی، افزايش سقف تسهیلات ساخت و خرید مسکن از محل اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن به شرح ذیل مورد تصویب قرار گرفت:
ادامه مطلب
اقتصاد نیوز: یک کارشناس اقتصاد
مسکن گفت: بر اساس رفتار گذشته، دوره افزايش قیمت بازار مسکن به اتمام
رسیده؛ اما چهار عامل ناشی از شرايط عمومی اقتصاد باعث سردرگمی فروشندگان
شده است.
ادامه مطلب
به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی هدايت گفت: پس از مشخص شدن قیمت عرصه‌هاي مسکن مهر شهر جدید پردیس که باعث واقعی‌شدن قیمت مسکن مهر و کوتاه‌شدن دست دلالان شد اين افراد با نیروهاي کارگزاری درگیر شدند. وی افزود که اين دلالان با ضرب و شتم نیروها باعث ايجاد آشوب در کارگزاری و وقفه کار در کارگزاری‌ شدند.
هدايت عنوان کرد با ورود دادستانی و نیروی انتظامی اين افراد بازداشت شدند و تعداد دیگری از دلالان که متواری بودند نیز تحت پیگرد قان
۱۱ مسکن گیاهی در طب سنتی
یکی از دغدغه‌هاي مهم بسیاری از بیماران و نیز دوستداران طب سنتی، دانستن مسکن‌هاي گیاهی و گیاهان جايگزین مسکن‌هاي شیمیايی براي کاهش دردها و آلام جسمی
و روحی است.
امروزه مصرف قرص‌هاي مسکن شیمیايی به‌دلیل سرعت عملی که در کاهش درد دارند، توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است؛ فارغ از آسیب‌ها و عوارضی که ممکن
است در صورت مصرف بی‌دلیل و عدم توجه به اينکه کدام مسکن براي کدام درد قدرت تسکین‌دهندگی بیشتری دارد، رو
ه گزارش مشرق،
بازار مسکن ايران از عوامل متعددی تاثیر می‌پذیرد که گستره آن از نوسانات
قیمت در بازارهاي اقتصادی دیگر تا فعالیت سوداگران، دلالان، خانه‌هاي خالی،
عدم تناسب عرضه و تقاضا، عدم تولید مسکن متناسب با برنامه‌ها و… را در
برمی‌گیرد.
چند دهه است که از خانه‌هاي خالی به‌عنوان
یکی از عوامل موثر در نابسامانی‌هاي بخش مسکن کشور یاد می شود. نمايندگان
مجلس در دوره‌هاي مختلف و وزاری اسبق، سابق و حاضر مسکن و راه و شهرسازی طی
سال‌هاي اخ

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها