نتایج جستجو برای عبارت :

پاکسازی ذهن

پاکسازي  ۴۰ روزه کبد
کبد در طب سنتی جایگاه ویژه ای دارد و مثل قلب و مغز یکی از اعضای رئیسه ی بدن است . طبع کبد گرم و تر است و به عنوان مرکز کنترل بدن عمل میکند  پس عملکرد صحیح آن مثل قلب و مغز بسیار مهم است .
کبد در بدن عضو بزرگ و سنگینی به حساب می آید، گوشتی و شبیه لاستیک است که به وسیله ی قفسه ی سینه محافظت می شود و وزن آن روی معده می افتد کمک به تخلیه ی  گاز های معده می کند .
کبد از ۲ قسمت بزرگ تشکیل می شود که لوب های راست و چپ نام دارند .
جایگاه کیس
فعالیت چاکراها چیست؟
در بدن مراکزی وجود دارد که به آنها مراکز انرژی یا چاکرا
گفته می‌شود. چاکرا کلمه‌ای سانسکریت به معنای چرخ است. چاکراها یا مراکز
انرژی در حال چرخش هستند و بخش‌های بسیار مهمی از کالبد انرژی محسوب
می‌شوند. یک چاکرا همانند دیسکی است در حال چرخش که مانند لنز یک دوربین
باز و بسته می شود.
 
هدف اصلی از درک کردن و کار با چاکراها پدید آوردن وحدت و یکپارچگی درون
شماست. دانستن اینکه‌ با پاکسازي چاکرا ها می توانید کمک بیکرانی در
چگونه ریه های خود را پاکسازي کنیم؟
بخش پزشکی:بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO)، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا منجر به مرگ 4.2 میلیون نفر در هر سال در سراسر جهان می‌شود. استعمال سیگار و دخانیات عامل مرگ یک نفر از هر 5 نفر در ایالات متحده است.
به ادامه بروید
ادامه مطلب
پاکسازي‌ انباشتگی (۳)
سلام دوستان
انباشتگی یعنی: هر گونه در هم برهمی , بی نظمی , شلوغی , کثیفی که در یک فضا ایجاد بشه.
انبوه لوازم بدون مصرف , حجم زیاد پوشاک و البسه  در کمدها , ظروف اضافه در کابینت ها, دکوریهای فراوان در گوشه و کنار منزل , لوازم غیر ضروری , تبدیل کردن نا آگاهانه خونَتون به یک مغازه سمساری و ده ها شلوغ  پلوغی دیگه  در منزل انباشتگی محسوب میشه. 
یکی از راه های ایجاد نظم در زندگی رفع انباشتگی هاست که کمکتون میکنه جسم و روحتون همیشه ن
در صورتی که سایت شما هک شده و یا دارای فایل هایی با محتوای مخرب است، جهت رفع مشکل باید آن را پاکسازي نمایید.
بهترین راه یافتن فایل هایی که از طریق نفوذ و هک به سایت اضافه شده است مقایسه یا بازگردانی با نسخه بک آپ سالم و پاکیزه، مربوط به قبل از نفوذ می باشد.
اگر نسخه پشتیبانی دارید (که مطمئن هستید آلوده نیست) می توانید شروع به مقایسه فایل ها کنید ویا آن را بازگردانی کنید.
پاکسازي جوملا هک شده
منبع : وبلاگ ایران سرور
پاکسازي حاشیه مسیر زرند_رفسنجان توسط دانش آموزان #زرند 
معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند از پاکسازي حاشیه مسیر زرند_رفسنجان توسط دانش آموزان شهرستان زرند خبر داد. 
به گزارش ندای زرند، فرهاد اسدی گفت: حاشیه مسیر زرند –رفسنجان توسط دانش آموزان دبیرستانهای دکترحسابی، علی ابن ابیطالب(ع)،  شهید علی عرب و شریعتی با مشارکت شهرداری و شورای شهر پاکسازي شد.
وی افزود: حفاظت از محیط زیست باید بصورت یک فرهنگ در دل هم
و همچنین پاک کردن تاتو خط چشم چگونه است و چه شرایطی دارد. میخواهیم بگوییم فیبروز یا میکروبلیدینگ روی تاتو قبلی چگونه انجام میشود؟ و در آخر بهترین سالن میکروبلیدینگ  فیبروز در اصفهان را به شما معرفی کنیم. آماده اید ؟ شروع میکنیم پاکسازي میکروبلیدینگ ابرو یا پاکسازي تاتو ابرو یکی از معضلاتی است که امروزه خانم های زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند. چرا که با آمدن مدل‌های جدید میلدینگ ابرو و طراحی میکروبلیدینگ برای ابرو خانم ها
پاکسازي معده به وسیله عسل
پاکسازي معده به وسیله عسل خیلی به افراد کمک می‌کند تا زندگی سالمتری داشته باشند. پاکسازي معده به وسیله عسل، آب و به همراه چند قطره لیموترش باعث دفع مواد زائد می شود.ادامه مطلب پاکسازي معده به وسیله عسل ادامه مطلب .
حسن قاسمیان» معاون خدمات شهری و فضا زیست شهردار منطقه۱۷درخصوص اجرای طرح فوریتی نظافت، پاکسازي، لایروبی و رسوب برداری شبکه حقیقی و فرعی جمع آوری آب های سطحی منطقه گفت: اجرای این طرح از اواخر مرداد آغاز شده است و زمان حال مراحل پایانی را سپری می کند.» قاسمیان گفت: تا پایان این طرح همگی نهرها، کانال ها و فضای اطراف هر جسمی های محدوده نواحی ۳گانه منطقه۱۷لایروبی و پاکسازي خواهد شد.»
حدود 30 الی 40 درصد ایرانیان به بیماری کبد چرب دچار هستند و خیلی از این افراد از این بیماری آگاهی ندارند و پک پاکسازي کبد چرب نیوشا یک روش بسیار خوب برای خلاصی از بیماری کبد چرب می باشد که میتوانید از فروشگاه طلنوش این پک را تهیه کنید.
اما در ادامه به علت ایجاد کبد چرب میپردازیم
    مصرف الکل و همچنین مشروبات الکلی یکی از دلایل ایجاد کبد چرب در بدن می باشد
    استفاده از غذاهای چرب و خیلی چرب به پیدایش کبد چرب کمک میکند
    داشتن وزن اضافه نیز یک
پاکسازي‌ انباشتگی
سلام دوستان#فنگ_شویی یک علوم و فنون چینی هست برای چیدمان درست و اصولی اشیا در خونه هامون تا باعث سلامت روح و جسممون بشه و یک فرمولی در فنگ شویی هست که کمکمون میکنه حتی اگر این علم رو کامل بلد نباشید هم تأثیرش رو در روح و درونمون ببینیم و همین موضوع خیلی خیلی کمکمون میکنه جذب های عالی داشته باشیم،چون نوعی پاکسازي محسوب میشه.
اسم این فرمول رفعِ انباشتگی هست.
انباشتگی در لغت به معنیِ انبارکردن، ذخیره کردن، گرفتن فضا، زیاده رو
پزشک عمومیه و داره برای امتحان تخصص میخونه.توی یکی از عکساش روی مهرش نوشته بود پزشک خانواده مرکز بهداشت قصر شیرین! پس اهل کرمانشاهه.وقتی چالش قرآن رو بخاطر مشارکت کم اعضا کنسل کردم توی تلگرام بهم پیام داد و دقیقا این جمله رو بهم گفت: چه حیف شد، من هرشب میذاشتم صوتش با صدای باند پخش بشه و فضا رو پاکسازي کنه!»چند بار جمله اش رو خوندم.پاکسازي فضا
ادامه مطلب
پاکسازي صورت جوانسازی کلاژن سازی پوست درمان چین و چروک بیوتی راما
1-بهبود لکه های ایجاد شده بخاطر سن و نقطه های سیاه پوست، روشن شدن پوست، و بهبود پوست های تیره شده (زیر بغل و کشاله ران)
2-لایه برداری و پاکسازي پوست صورت که باعث ایجاد ظاهر شاداب تر برای آن می شود
3-کاهش چین و چروک های زیر پوست صورت مثل چین های ظریف دور چشم
4-کاهش سوراخ های ریز یا همان منافذ باز و بهتر کردن و کوچکتر کردن آنها
5-اثر عمقی تر میکرودرم ابریژن، افزایش غلظت کلاژن پوست است
راه‌های طبیعی برای پاکسازي ریه‌ها
تکنیک‌های پاکسازي ریه می‌تواند برای افرادی که سیگار می‌کشند یا دائماً در معرض آلودگی هوا قرار دارند، ضروری باشد. همچنین کسانی که دارای بیمارهای مزمن ریوی هستند که سیستم تنفسی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، مانند: آسم، بیماری انسداد مزمن ریوی و فیبروز کیستیک. 
تنفس در هوای آلوده، سیگار کشیدن و سایر سموم، می‌توانند به ریه‌ها آسیب برسانند و حتی باعث ایجاد بیماری‌ها و اختلالات گوناگونی شوند. حفظ سلامتی ر
پاکسازي صورت در منزل اصلا سخت نیست
اگه محصولات مناسبی در اختیار داشته باشین، انجامش راحت تر هم میشه.
یه لوسیون شستشوی صورت مخصوص نوع پوست خودتون تهیه کنین: قبل از اینکه پاکسازي رو شروع کنین، صورتتون رو با یه لوسیون مناسب نوع پوستتون خوب شستشو بدین. مثلا اگه پوستتون چربه، از لوسیونی استفاده کنین که حاوی اسید سالیسیلیک باشه، و اگه پوست خشکی دارین باید لوسیونی تهیه کنین که حاوی مواد مرطوب کننده باشه.با استفاده از یه اسکراب (لایه بردار) ملایم
تقویت و پاکسازي معده با داروهای گیاهی
 
 
 
بسیاری از افراد هستند که از تلخی دهان یا حالت تهوع شکایت دارند، همه این علائم از دیدگاه طب سنتی نشانه وجود مشکلی در معده است که به کمک تدابیر پاکسازي معده می‌توان به‌راحتی آن را برطرف کرد.

مصرف رب انار  و رب سیب به تقویت و پاکسازي معده از مواد زائد کمک می‌کند
* رب انار و رب سیب راهی برای تقویت و پاکسازي معدهوجود تلخی دهان یا احساس تهوع از دیدگاه طب سنتی به دلیل وجود صفرای متعفن در معده است. صفرای عف
۱- آشامپو وین اپتیمایزر(Ashampoo WinOptimizer)این ابزار رایگان هم یکی از بهترین نرم افزارهای پاکسازي کامپیوتر در بازار است. فقط آنرا نصب کنید تا بقیه کار را خودش انجام دهد. این نرم افزار دارای ابزار بهینه سازی قدرتمندی است که می‌تواند فایل‌های ناخواسته را پاک کرده و عملکرد مناسب کامپیوتر شما را تضمین ‌کند.
این نرم افزار از داغ شدن بیش از حد لپ تاپ پیشگیری کرده و ابزار بهینه سازی انرژی دارد تا انرژی کمتری مصرف کنید و عمر باتری را افزایش می‌دهد. تمامی
فعال سازی
پاکسازي
متعادل کردن چاکرای اول یا ریشه
تعداد صفحات : 8
فرمت : pdf
بهترین و کامل ترین کتاب در مورد چاکرای 1
با قیمتی بسیار منصفانه
لطفا با نظر های سازندتون مارو همراهی کنید.
هزینه فقط هزینه ترجمه میباشد
موفق باشید.
 
 
دانلود فایل
فعال سازی
پاکسازي
متعادل کردن چاکرای دوم یا خاجی
تعداد صفحات : 16
فرمت : pdf
بهترین و کامل ترین کتاب در مورد چاکرای دوم یا خاجی
با قیمتی بسیار منصفانه
لطفا با نظر های سازندتون مارو همراهی کنید.
هزینه فقط هزینه ترجمه میباشد
موفق باشید.
 
 
دانلود فایل
دانلود کتاب پاکسازي پوست فنی حرفه ای

جهت دانلود سوالات اینجا کلیک کنید

معرفی کتاب پاکسازي پوست صورت نه لیزر زیبایی تناسب اندامماساژ میکروپیگمنتیشن آموزش داده مدرک فنی حرفه ارائه نمایندتست پاکسازي پوست صورت نه بانک کتاب رایامجموعه کتابهای کار مهارت شامل درسنامه .تست قابل استفاده برای مهارت آموزان سازمان فنی حرفه مهارت آموزان موسسات کارآموزی آزاد بخش خصوصی متقاضین آزمون کتاب پاکسازي پوست صورت نه اثر فاطمه باستانی خرید کتابپ
قرص همولاکس یک فرآورده کاملا گیاهی برای پاکسازي عمومی بدن، سم زدایی کبد و رفع خستگی های مزمن است. این قرص تولید شرکت سینافرآور می باشد و در بهبود فعالیت های گوارشی و رفع هموروئید بسیار کارساز است. 
مصرف قرص همولاکس برای کبد چرب
قرص همولاکس عموما جهت رفع یبوست و دفع سموم بدن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین همولاکس در بهبود کبد چرب موثر است.
مصرف قرص همولاکس برای لاغری
همولاکس به دلیل درمان یبوست باعث دفع سریع تر مواد از بدن شده و به تسریع ل
نرم افزار پاکسازي ضد ویروس ویژه پرمیوم AV اندروید
نرم افزار پاکسازي ضد ویروس ویژه پرمیوم AV اندروید آپدیت شده و تست شده کامل نسخه پولی 15 دلاری دانلود بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار پاکسازي اندروید از ویروس و بد افزار در جهان روش حل قطعی مشکل ویروس های جدید آزار دهنده اندرویدی ویروس Lucky Try ndash; ویروس s.e.x.sy ndash; ویروس ilocker. .
دریافت فایل
امواج فعالسازی و پاکسازي چاکرای گلو
امواج فعالسازی و پاکسازي چاکرای گلو این فایل حاوی مدیتیشن چاکرای گلو است که به صورت صوتی وبالاترین کیفیت تهیه شده و می توانید درهر زمان حتی زمان کار و یا خواب به آن گوش دهید و چاکرای گلوی خود را فعال و پاکسازي کنید گوش کردن به این فایل به .
دریافت فایل
مهندسین شرکت تسلا حق امتیاز اختراعی با عنوان پاکسازي لیزری جرم های تجمیع شده روی شیشه های خودرو و پنل های فتوولتائیک” را به ثبت رساندند. با اجرایی شدن این طرح شاهد جایگزینی برف پاک کن خودروها با اشعه لیزر خواهیم بود.
به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، در این فناوری با استفاده از تکنیکهای پردازش تصویر و حسگرهایی که در داخل و خارج اتوموبیل تعبیه شده  ، هر گونه مانع در میدان دید راننده از قسمت آینه های خودرو ، شیشه پنجره ها تا پنل شیشه
سلام
از یک ماه قبل در نظر داشتیم که در هفته اخر سال 97 دامنه کوه رحمت مرودشت را که در نزدیکی مجموعه باستانی تخت جمشید میباشد را پاکسازي کنیم تا مردم عزیز شهرمان و مسافران عزیزی که به این منطقه خواهند آمد از زیبایی این منطقه لذت ببرند
برنامه در صبح آخرین جمعه سال 97 یعنی 24 اسفند ماه برگزار شد
ساعت 7 ونیم صبح در پارکینگ تخت جمشید حضور یافتیم و ساعت 8 با صرف صبحانه و جمع شدن بقیه دوستان به سمت دامنه کوه رحمت حرکت کردیم و تا ظهر به پاکسازي ادامه دادی
برس پاکسازي صورت(فیس براش) تاچ بیوتی مدل TB1487M
TOUCH BEAUTY ELECTRIC FACIAL CLEANSER TB1487M
برس پاکسازي صورت(فیس براش) محصولی از شرکت TOUCH BEAUTY(تاچ بیوتی)
همه انسان ها نگران سلامتی خود هستند یکی از نگرانی های مهم امروزه ما مخصوصا خانمها،پیری پوست میباشد که باعث میشه احساس پیری کنید و اعتماد به نفس شما را کاهش دهد.
شستشوی نادرست، ناقص وعدم پاکسازي کامل پوست از آلودگی ها باعث ایجاد چین و چروک،کدر شدن رنگ پوست وایجاد لکه بروی پوست شما میشود.از این رو شرکت Touch Beaut
کلیه ها نقش مهمی در حفظ سلامتی انسان ایفا می کنند و بخش مهم دستگاه ادراری ما هستند که برای فیلتر کردن خون کار می کند و در نهایت آنچه را که از فیلتر کردن به دست آمده، از طریق ادرار دفع می کنند.  عفونت های کلیوی بسیار خطرناک هستند چرا که سالانه باعث مرگ افراد زیادی می شوند. در ادامه شما را با چند نوشیدنی طبیعی آشنا می کنیم کمک فراوانی در پاکسازي کلیه های شما میکند.
 
 
ادامه مطلب
وزرات دفاع افغانستان: عملیات ارتش در جاغوری و مالستان آغاز شد
سخنگوی وزارت دفاع افغانستان می‌گوید که مردم می‌توانند به مناطق پاکسازي‌شده بازگردندوزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که عملیات بزرگ نظامی برای پاکسازي ولسوالی‌های جاغوری و مالستان در ولایت غزنی در این کشور آغاز شده است.
غفور احمد جاوید، سخنگوی وزارت دفاع افغانستان
ادامه مطلب
در ظاهر افراد، صورت یکی از اعضای مهم می باشد که در برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار تأثیرگذار است. از این رو حفظ سلامتی پوست یکی از دغدغه های هر فرد در تمام طول زندگی اش بوده و برای حفظ و بهبود آن به انواع پاکسازي پوست خانگی یا پزشکی روی می آورد. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین پاکسازي برای زیباتر کردن هر چه بیشتر پوست به وجود آمده که توسط این شیوه ها می توان به از بین بردن لکه ها و ایجاد شفافیت آن کمک کرد. اکنون با وجود افزایش آلودگ
ژل شستشوی صورت آموس وان
آموس وان برندی محبوب و معتبر در زمینه تولید انواع محصولات آرایشی و زیبایی است. محصول جدید این مارک خوب و عالی کشورمان انواع ژل شستشوی صوزت می باشد. این سری از محصولات اموس وان به طور کلی برای تمیز کردن و پاکسازي انواع صورت طراحی و تولید شده اند و قابلیت استفاده به صورت روزمره یا برای پاکسازي بقایای آرایش از روی پوست را دارند. علاوه بر این موضوع محصولات تمیز کننده پوست صورت  آموس وان دارای خواص و ویژگی های درمانی مختلف
کلیه ها اندام های کوچکی هستند که در دو طرف ستون مهره ها و زیر دنده های تحتانی واقع شده اند و نقش مهمی برای از بین بردن ضایعات اضافی بدن، تعادل الکترولیتها و ساخت هورمونها دارند. در افراد سالم، یک رژیم غذایی سالم و مصرف آب کافی برای سالم نگهداشتن کلیه ها کافی است.
در اینجا به نقل از جدیدترین تحقیقات مجله معتبر خط سلامت آمریکا، راههایی برای پاکسازي کلیه ها و کمک به عملکرد قوی آنها برایتان آورده ایم.
1-آبرسانی به بدن بسیار مهم است2-غذاهایی انتخاب
پاکسازي روستای شهرو در شهرستان بندرعباس انجام شددر روزهای پایانی سال 94به همت اهالی روستای شهرو پاکسازي انجام شد
به گزارش اداره روابط عمومی حفاظت محیط زیست هرمزگان ،به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت ، پاکسازي روستای شهرو با حضور  امام جمعه و جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی این روستا وفرمانده یگان حفاظت محیط زیست هرمزگان ورئیس منطقه حفاظت شده گنوانجام پذیرفت .گفتنی است : شهرو روستایی درشمال غربی شهر بندرعباس وازتوابع بخش مرکزی وازروستاهای
 
پاکسازي پوست در آرایشگاه و فواید آن
پاکسازي پوست یک نوع خدمات مراقبتی زیبایی مخسوب می شود که با انجام آن زیبایی و درخشندگی پوست خود را تضمین می کنید .هدف از پاکسازي، زدودن آلودگی‌ها و گرد و غبار، مواد آرایشی و باز کردن منافذ پوست می‌باشد. پاکسازي که دارای مراحل مختلفی می‌باشد باعث می‌باشد علاوه بر شفافیت، پوست شما را از جوش‌ها و دانه‌های سرسیاه پاک کرده و به پوستتان شادابی ببخشد.
پاکسازي پوست در سالن زیبایی اگر درهرجلسه یک تغییر کوچک
روشهای پاکسازي و ضد عفونی موبایل
1)استفاده از الکل 96 درصد
ایمن ترین روش برای پاکسازي موبایل است و در هیچ شرایطی هیچ نوع آسیبی به گوشی شما نمیرساند این الکل در داروخانه ها موجود است
2)استفاده از الکل و آب 50 درصد
این نسبت یعنی نیمی آب و نیمی الکل 96 درصد میتواند پاک  کننده خوبی بعد از روش اول باشد این روش برای پاکسازي گوشی در بقیه اوقات سال نیز مفید فایده است و بدلیل استفاده از گوشی در شرایط مختلف خوب است هر از گاهی حتی زمانی که شیوع ویروس مطرح نبا
در ظاهر افراد، صورت یکی از اعضای مهم می باشد که در برقراری ارتباط با یکدیگر بسیار تأثیرگذار است. از این رو حفظ سلامتی پوست یکی از دغدغه های هر فرد در تمام طول زندگی اش بوده و برای حفظ و بهبود آن به انواع پاکسازي پوست خانگی یا پزشکی روی می آورد. در حال حاضر با پیشرفت علم پزشکی روش های نوین پاکسازي برای زیباتر کردن هر چه بیشتر پوست به وجود آمده که توسط این شیوه ها می توان به از بین بردن لکه ها و ایجاد شفافیت آن کمک کرد. اکنون با وجود افزایش آلودگی
نمونه سوالات فنی حرفه ای پاکسازي پوست
لینک دانلود
 
https://downloadad.blogsky.com
 
 
 
ابزار پاکسازي پوست کیفیت بسیار عالی دارای بدنه قوس دار برای کنترل استفاده راحت دارای حلقه های پاکسازي پوست مرکز تخصصی ترمیم معمولا روش پاکسازي بدون دستگاه پاکسازي ماساژ پوست انجام می‌شود این روش استفاده انواع اسکراب آبرسانی لایه برداری پوست می‌پردازندروش های انجام پاکسازي پوست دکتر نازیلا محمد .
 
مطبی پوست شما نیاز مراقبت دارد پوستی شاداب جوان داشته باشید مطب د
نوع فایل :  powerpoint (ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلاید : 25 اسلاید قسمتی از متن powerpoint (ppt) : 
 
 
 
 
 عملکرد طبیعی کبدمتابولیسم کربوهیدرات هامتابولیسم لیپیدهامتابولیسم پروتئین هاسم زداییبیوسنتز ترکیبات مختلفاملاح و ترکیبات هورمونیآزمون های بیوشیمیایی وضعیت کبدتست های مربوط به عملکرد انتقال و پاکسازيتست های مربوط به سنتز و متابولیسمتست های مربوط به کلستازآزمون های آنزیمی در ارتباط با تخریب پارانشیم کبدیتست های سرولوژیکیپانل ک
کی وی ام سوئیچ 2 پورت CS1732A USB PS/2-USB VGA
تعداد پورت: 2
نوع پورت: PS/2-USB VGA
تعداد کامپیوتر متصل: 2 کامپیوتر

معرفی KVM سوئیچ 2 پورت اتن CS1732A
 KVM سوئیچ های رومیزی با کاربری خانگی و شرکت های کوچک وارد بازار شدند.
طراحی ارگونومیکی و عملکرد بالای این دسته از KVM سوئیچ ها، کاربر را قادر می سازد که بدون تاخیر بین چندین کامپیوتر سوییچ کند.
در معرفی KVM سوییچ اتن CS1732A می توان گفت این KVM سوییچ دو پورت USB و PS/2 شرکت اتن است.

 KVM سوئیچ CS1732A از طریق یک کنسول (ماوس، کیبورد و م

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها