نتایج جستجو برای عبارت :

دانلود فیلم پرتره بانویی در آتش دیجی موویز

آموزش تایپوگرافی چهره :
76. پرتره اوتادا حکارو تایپو: - این تصویر مبتنی بر متن شگفت انگیز توسط Ashed Dreams ساخته شده است.
77. پرتره B.A: - این تایپوگرافی شگفت انگیز پرتره توسط CaptainBoneDaddy ساخته شده است. طراح برای این اثر هنری متن متن از متن "با مادر خود درست رفتار کن" استفاده کرد.
78. ما از کلمات تایپی شده ایم: - این اثر هنری تایپوگرافی توسط Sunfairyx ساخته شده است. طراح گرافیک از Adobe Illustrator CS و 16 متن مختلف برای تولید پرتره متن استفاده کرد.
79. در خاطره استیو: - این پرتر
مفهوم تفکر ، نگه داشتن یک گوش در چنین شرایطی قابل مشاهده است یا می توان گفت که کمتر کسی عادت دارد.اموزش تایپوگرافی چهره در اینجا ادامه دارد
33. پرتره ورد آلبرت انیشتین: - این تصویر تایپوگرافی شگفت انگیز توسط جف کلارک ایجاد شده است. طراح از یک کلمه "نبوغ" برای تألیف کامل پرتره استفاده کرد.
34. دنیس هاپر ها ورد پوتره: - این تایپوگرافی ادای احترام به دنیس لی هاپر است و توسط JuanOsborne ساخته شده است. بیشتر کلمات به کار رفته در این تصویر متن "یک" ، "عالی" ، "فی
 
کار یک عکاس پرتره، بازتاب برترین نسخه‌ی تصویری از سوژه است. این قانون باید در هر بخشی از عکاسی پرتره مانند کادر مورد نظر برای عکاسی تا حذف آکنه و سایر نقایص تصویر حتما رعایت شود. برای گرفتن تصاویر پرتره، دوربین باید هم‌سطح یا اندکی بالاتر از خط چشم سوژه یا مدل باید. هیچ فردی هنگام ثبت تصویر از زاویه‌ی پایین، خوب به نظر نخواهد رسید.
 
برای یادگیری تمام نکات عکاسی به صورت رایگان روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.instagram.com/korosh.iravanimanesh/
 
 
کار یک عکاس پرتره، بازتاب برترین نسخه‌ی تصویری از سوژه است. این قانون باید در هر بخشی از عکاسی پرتره مانند کادر مورد نظر برای عکاسی تا حذف آکنه و سایر نقایص تصویر حتما رعایت شود. برای گرفتن تصاویر پرتره، دوربین باید هم‌سطح یا اندکی بالاتر از خط چشم سوژه یا مدل باید. هیچ فردی هنگام ثبت تصویر از زاویه‌ی پایین، خوب به نظر نخواهد رسید.
 
برای یادگیری تمام نکات عکاسی به صورت رایگان روی لینک زیر کلیک کنید :
 
www.instagram.com/korosh.iravanimanesh/
 
انگاشته ، فيلمی اکشن و مهیج محصول سال ۲۰۲۰ به کارگردانی کریستوفر نولان و با هنرنمایی جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون می‌باشد. انگاشته داستانی اکشن و حماسی دارد که اتفاقات آن در سراسر دنیا در جریان است. داستان رسمی این فيلم هنوز مشخص نشده است و…
دانلود Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود دوبله فارسی فيلم تنت 2020 + دانلود رایگان فيلم Tenet 2020 + دانلود زیرنویس فارسی فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 + دانلود فيلم Tenet 2020 با زیرنویس فار
جدا از مشکلی که برای لینک دانلود فيلم های دیبا موويز و سایر سایت های دانلود فيلم پیش اومده این سایت امروز فیلتر شد، البته این تنها مسئله نیست بلکه مدیران این سایت هرچی آدرس جدید درست می کنند سریعا دوباره فیلتر می شود.
ادامه مطلب
عکاسی پرتره در آتلیه کودک
 این مقاله به اصول پرتره در آتلیه کودک می پردازد.
در ابتدا باید بدانید که اصلا عکاسی پرتره چی است ؟
عکاسی پرتره یکی از شاخه های هنر عکاسی است که در آن عکاس اغلب اوقات تنها از صورت سوژه عکس میگیرد .
این شاخه از عکاسی از معروف ترین و رایج ترین شاخه های عکاسی در سراسر دنیا است که تمامی عکاسان محبوب و به نام با سوژه های مختلف اعم از زن و مرد و بچه از آن استفاده میکنند .
اگر یک عکاس حرفه ای باشید به خوبی میدانید که چگونه با اس
برای بررسی چند تا چیز در مورد سئوی داشت ، توی گوگل سرچ کردم بوکه ، یکی از related هایی که گوگل بهم نشون داد این بود : تفاوت بوکه و پرتره
 
یه لحظه خشکم زد ! آخه این دو تا مفهوم اصلا ربطی به هم ندارن که !
 
بوکه یه افکت توی عکاسی هست که قسمت هایی که روش فو نشده رو تار میکنه.
پرتره هم که اصلا یک سبک توی عکاسیه
 
اما بعدش به خودم گفتم : حرص نخور رضا ! باید حق بدی به دیگران . کسی که چیزی از عکاسی نمی‌دونه ، از کجا باید در مورد این چیزا اطلاع داشته باشه ؟
در این آموزش یاد می گیرید که با استفاده از یکسری از تکنیک های حرفه ای در
فتوشاپ یک تصویر پرتره را طوری تغییر بدهید گویی تصویر نهایی از کنار هم
قرار گرفتن چند رومه ایجاد شده است


1. عکس زیر را بر روی کامپیوتر ذخیره کرده و وارد فتوشاپ کنید . کلیدهایCtrl+O
2. یک کپی از لایه اصلی با فشردن کلیدهای Ctrl+J بگیرید .  2.1. سپس کلیدهای Ctrl+Shift+U را بفشارید تا رنگ لایه کپی گرفته شده مشکی شود .

3. 5 گروه ایجاد کنید و هر کدام را به ترتیب از 1 تا 5 شماره گذاری کنید .
4. لا
در ادامه آموزش تایپوگرافی چهره داریم :
43. تایپوگرافی Je T’aime: - این تصاویر مبتنی بر متن توسط کارلوس ایجاد شده است. طراح از 2 متن آهنگ Quiere توسط Pedro Guerra و Peces de ciudad توسط Joaquin Sabina استفاده کرد.
44. تایپوگرافی مایکل جکسون: - یک پرتره شگفت انگیز دیگر که به King of Pop ساخته شده توسط LLacerda ساخته شده است. طراح برای ایجاد این تصویر مبتنی بر متن از ترانه های MJ استفاده کرده است.
45. پرتره Kurt Cobain نیروانا: - این تایپوگرافی شگفت انگیز از پرتره Kurt Kobain توسط JuanOsborne ساخته شده اس
تعطیلی تاینی موويز یکی از اتفاقات مهمی است که در یکی دو ماه اخیر برای طرفداران سریال و فيلم های خارجی رخ داده است. این وبگاه که آرشیو بزرگی از فيلم های خارجی داشت مرجع خوبی برای دانلود فيلم و سریال محسوب میشد.
شایعات متعددی در مورد علت تعطیلی تاینی موويز بر سر زبانهاست. به همین خاطر ديجياتو در این باره گزارشی تهیه کرده که در اینجا می توانید بخوانید.
حالا سوال این است که کدام سایت ها می توانند جایگزین خوبی برای تاینی موويز باشند. سایت هایی که
به بلاگ اس ای موويز خوش آمدید
به جای اینکه برید بعضی فيلم ها رو دانلود کنید و بی خبر باشید از اینکه چه صحنه ها و . داره، با خیال راحت فيلم های سانسور شده و قانونی رو از اینجا دانلود کنید
فيلم و سریال های متعدد دوبله شده، به زودی از این بلاگ
ما را دنبال کنید.
هر هفته 3 فيلم جدید.
اگر تازه یک دوربین جدید خریده اید و به دنبال یاد گرفتن چند تکنیک جدید عکاسی هستید یا مدتی است که عکاسی را شروع کرده اید و می خواهید در آن استاد شوید، منابع اینجا در اختیار شماست.این لیست ۷۷ تا از محبوب ترین تکنیک های عکاسی را پوشش می دهد، بنابراین اگر می خواهید عکاسی پرتره خود را ارتقا دهید یا بیاموزید که چگونه عکس های منظره بهتری بگیرید، راز کلوز آپ های شارپ را بدانید یا عکاسی خیابانی را شروع کنید، نکته ها و ترفند های ضروری را اینجا پیدا خوا
پرتره عکاسی کودک 
پرتره از جالب ترین مدل های عکاسی کودک است . 
درواقع می توان گفت پرتره عکاسی کودک از عکاسی کودک معمولی راحت تر است آن هم به این دلیل که در عکاسی کودک شما به هر حال در برخی از مواقع باید ژست خاصی به کودک بدهید و یا حداقل برای اینکار تلاش کنید . اما غالبا کودکان علاقه ای به اینکه مقابل دوربین شما بایستند و دستوراتتان را اجرا کنند ندارند به همین دلیل است که می گوییم عکاسی پرتره راحت تر است . چرا که شما هنگام عکاسی پرتره غالبا تنها
در ین پست ما به اموزش تایپوگرافی چهره  می پرداریم در اینجا ما چند چهره را مورد بررسی قرار میدهیم.
پرتره مورگان پورترفیلد فریمن جونیور: - این متن ترسیم مردی از کلام او توسط استری-کلوز ساخته شده است. در کاربر طراح متن نام برخی از افرادی که او در آن فيلم ها بازی کرده است.
پرتره تایپوگرافی2. ادای احترام به دالایی لاما: - این پرتره چاپی توسط yatu-ex ساخته شده است. هنرمند از سخنان دالایی لاما و سایر سخنان مهم آموزه ها استفاده کرد.
پرتره تایپوگرافی3. تایپو
٦. در روز هم از فلاش استفاده کنیدیکی از روش‌های جالب برای عکاسی از چهره در نور روز، استفاده از فلش است. با روشن کردن فلاش، دوربین نور پشت ‌زمینه را می‌سنجد و به اندازه لازم نور به صورت سوژه می‌تاباند. به این ترتیب چهره فرد روشن‌تر خواهد شد. حتی می‌توان سوژه را در سایه قرار داد تا نور خورشید باعث جمع و نیمه بسته شدن چشم نشود و پرتره، زیبایی بیشتری را به نمایش بگذارد.خوب است بدانید که فلاش‌های داخلی دوربین‌ها تا فاصله ۳ متر را بیشتر تحت پوشش
یک چهره را به یک پرتره چاپی تبدیل کنیدبه این آموزش تایپوگرافی چهره جدید Photoshop خوش آمدید ، در این آخرین یاد خواهیم گرفت که در چند مرحله چگونه یک چهره ساده را به یک پرتره چاپی تبدیل کنید ، ایجاد پرتره تایپوگرافی  چهره به شما امکان می دهد تا به راحتی تصویر یک شخص را با متن جایگزین کنید. آیا ما در این ویدیو خواهیم دید ، و اشتراک در کانال YouTube ما را فراموش نمی کند.
نسخه فتوشاپ مورد استفاده در آموزش: Photoshop CC 2017این آموزش با کلیه نسخه های فتوشاپ سازگار
7
اموزشگاه عکاسیاما سوژه را مجبور نکنید به دوربین نگاه کند[عکاسی پرتره]اگر سوژه شما عادت دارد به سمتی غیر از لنز دوربین شما نگاه کند، با این شیوه کار کنید. نه تنها مشکلی پیش نمی آید بلکه به این صورت می توانید پرتره های بسیار زیبایی بگیرید.۸در کادربندی خلاقیت به خرج دهید[عکاسی پرتره]بدیهی است که قسمت قابل توجه یک پرتره صورت یک شخص است. سعی کنید به طرز قرار گرفتن سوژه دقت کنید. همچنین می توانید از آینه هم در عکس استفاده کنید. در ترکیب بندی این عک
 
میدان هفت تیر در تمام این سالها پیوسته در حال تغییر بوده است. اما برای من به واسطه ی وجود همیشگی پرتره ی شهید بهشتی در ضلع شمال غرب میدان هنوز همان حال و هوای گذشته را تداعی میکند. همان پرتره ای که زیرش نوشته: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
اگر از کاربران سایت معروف دیبا موويز باشید حتما اطلاع دارید که جدیدا دوبله فيلم و سریال های این سایت از صفحات آن حذف شده است. طبق شایعه ها به نظر میرسد که به دلیل شکایت یکی از سایت های فيلم باشد که با تحقیق فراوان متوجه داستان شدیم.
ادامه مطلب
اگر شما هم مثل من به پرتره های احساسی یا مودی (moody portraits) علاقه مند هستید و می خواهید بدانید که چطور باید آنها را ایجاد کنید، این آموزش عکاسی پرتره برای شماست. به دست آوردن پرتره های احساسی – عکس های پرتره ای که نور، ترکیب بندی و حالت یا مود جستار در آن ها ادغام می شوند تا احساسی را در نظاره گر تصویر ایجاد کنند – با نور طبیعی پنجره می تواند کاملا ساده باشد. عکاسی پرتره احساسی معمولا با تم یا نما تاریک انجام می شود و این تصاویر بیشتر به چهره کم ن
تصویر اصلی آموزش الهام گرفته شده از سبک پاپ آرت (در نقاشی)می باشد که
معروفترین هنرمند این سبک هم اَندی وارهول است . عنوان اصلی این آموزش هم
در سایت یوتیوب با اَندی وارهول جستجو می شود که بنده میخواهم روش درست
کردن این نوع نقاشی را با استفاده از فتوشاپ توضیح بدهم . هنر پاپ، هنری
کمابیش طاغی و ضد ارزش‌های هنری آکادمیک بود که در میانهٔ قرن بیستم پا
گرفت. آثار اندی وارهول یا اندرو وارهولا با وجود آنکه در زمان حیاتش
مخالفان بسیاری در میان منتق
عکاسان پرتره سنتی ، قرن هاست که به نورپردازی و برگزاری کنوانسیون هایی متکی بودند که عمدتاً بر اساس آرمان های زیبایی شناسی است که توسط نقاشان و مجسمه سازان استاد مطرح شده اند. نتایج رویکرد سفت و سخت آنها برای به تصویر کشیدن خانواده منجر به نگاه کوکی ها به تصویربرداری شد. سوژه ها به زیبایی روشن ، سفت و سخت و مناسب بودند. طراحی شخصیت تصویر تصویر نتیجه شباهت هر یک از اعضای خانواده را نشان می داد اما با زندگی درونی افراد صحبت نمی کرد.
امروز ، پرتره
قدم به سمت وحشی بگذارید! این اقدام آموزش فتوشاپ ps تخیلی برای وبلاگ نویسان و اصول رسانه های اجتماعی بسیار عالی است. این سلفی های شما فوق العاده به نظر می رسد و شامل مجموعه ای از 10 عمل حرفه ای است که برای عکاسان طبیعت و مسافرتی ساخته شده است. با این عمل به آن استایل مورد نظر خود برسید.
https://maktabtv.com/اقدامات فتوشاپ جنگلعمل شکلات
چه کسی عاشق شکلات نیست؟ با این مجموعه از 8 عمل فتوشاپ ، شکلات خیره کننده ای از شکلات ایجاد کنید که تصاویر شما را با تاریکی ش
عکاسی پرتره کودک
عکاسی کودک و خانواده بیشتر به این دلیل است که هر کدام از ما یک دوربین حرفه ای خریداری کرده ایم و در دسترس داریم و در چنین شرایطی کار سختی نخواهد بود اما گرفتن عکس کودک و نوزاد کمی دشوار است اللخصوص زمانی که رسیدن به لبخند کودک سخت باشد .
اما بهترین راه حل برای این کار بردن کودک به طبیعت و فضای سبز است جایی که  کودک میتواند مناسب با سن و سال کمش شیطنت کند و بازیگوشی راه بیاندازد .
بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق تهران
فصل پاییز از ب
عکاسی پرتره
استفاده از ساعت طلایی در عکاسی پرتره
ساعت طلایی عکاسی به بازه زمانی کوتاهی قبل از طلوع یا بعد از غروب خورشید گفته می شود که در آن نور خورشید ملایم و گرم است. این نور به دلیل اینکه خورشید در افق قرار دارد، باید مسافت بیشتری را در جو طی کند و در نتیجه، رنگ های آبی حذف می شوند و رنگ های قرمز و نارنجی بیشتر می شوند.
ساعت طلایی عکاسی در پرتره بسیار محبوب است زیرا به ایجاد تصاویری باکیفیت و جذاب کمک می کند. این نور باعث می شود که پوست سوژه
دانلود فيلم In Darkness 2018
دانلود فيلم In Darkness 2018 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فيلم In Darkness 2018 از تاینی موويز, دانلود فيلم 2018
لینک دانلود دوبله فيلم قرار گرفت
دانلود فيلم In Darkness 2018
نام فارسی فيلم : در تاریکی 2018
نام لاتین فيلم : In Darkness 2018
ژانر فيلم : هیجان انگیز
محصول کشور : انگلستان، آمریکا زبان فيلم : انگلیسی
کارگردان: Anthony Byrne
امتیاز IMDb از 10: 7.8
مدت زمان : 110 دقیقه
سال انتشار : 2018
کیفیت : همه کیفیت ها
ستارگان : Natalie Dormer, Emily Ratajkowski, Ed Skrein
منتشر کننده : تاینی
دانلود فيلم In Darkness 2018
دانلود فيلم In Darkness 2018 با لینک مستقیم
دانلود رایگان فيلم In Darkness 2018 از تاینی موويز, دانلود فيلم 2018
لینک دانلود دوبله فيلم قرار گرفت
دانلود فيلم In Darkness 2018
نام فارسی فيلم : در تاریکی 2018
نام لاتین فيلم : In Darkness 2018
ژانر فيلم : هیجان انگیز
محصول کشور : انگلستان، آمریکا زبان فيلم : انگلیسی
کارگردان: Anthony Byrne
امتیاز IMDb از 10: 7.8
مدت زمان : 110 دقیقه
سال انتشار : 2018
کیفیت : همه کیفیت ها
ستارگان : Natalie Dormer, Emily Ratajkowski, Ed Skrein
منتشر کننده : تاینی
+در واقع این باید سومین پست هنریم باشه ولی اون دو روز همش تمرین و خط خطی انجام دادم و اصلا قابل انتشار نبودن.
+امروز از پرتره ای که دارم می کشم عکس گرفتم که بالاخره همت کنم و  پست های هنری بذارم.
+حالا خوبه ماجرای عکس گرفتن برای این پرتره رو بنویسم. من قرار بود اردیبهشت عکس بگیرم و کار پرتره امو شروع کنم ولی از عکاسیش میترسیدم. به خاطر همین هر هفته مینداختمش برای هفته بعدش.تا اینکه یه روز نشسته بودم و دوربین هم جور کرده بودم.مامانمو صدا زدم تا چ
دانلود Dollify Pro v1.1.2 نرم افزار ساخت آواتار از عکس خود برای اندرویدنسخه آنلاک شده و کامل + دیتا
انتشار: 13 تیر 1398
Dollify Premium برنامه ای است که توسط آن می توانید عکس پرتره خود را به تصاویر آواتار ديجيتالی زیبا تبدیل کنید. به گفته سازندگان این اپلیکیشن، آنها این برنامه را به دقت طراحی کرده اند تا شما بتوانید جذاب ترین آواتارهای موجود در اینترنت را برای خود بسازید.
ادامه مطلب
آموزش عکاسی از مبتدی تا پیشرفته pdf
 
آموزش صفر تا صد عکاسی + pdf
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آموزش عکاسی PDF ، آموزش مقدماتی عکاسی ، آموزش پیشرفته .mohammad-parsa.ir › teaching-photography-pdf۴ تیر ۱۳۹۷ - آموزش عکاسی PDFReviewed by مهندس محمد پارسا on Jun 25Rating: 5.0آموزش عکاسی PDFکتاب آموزش عکاسی PDF فارسی و رایگان راهنمای عکاسی . رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط مهندس محمد پارسا
دانلود کتاب آموزش عکاسی پرتره ، کتاب پرتره از صفر ، .rezasadeghi.net › عکاسی › مبانی عکاسی۱۴ آذ
آموزش عکاسی از مبتدی تا پیشرفته
 
آموزش صفر تا صد عکاسی pdf
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اصول عکاسی از صفر تا صد - فرانشfaranesh.com › آموزش‌ها › چندرسانه‌ای › فيلم و صداخیلی خوشحالم بعد از مدت ها تونستم بسته آموزش عکاسی از ۰ تا ۱۰۰ رو تهیه کنم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم. این دوره مخصوص افرادی هست که از صفر میخوان عکاسی .
آموزش صفر تا صد عکاسی - آپاراتwww.aparat.com › akasi_learning › آموزش_صفر_تا_.نور تخت flat light-عالی برای عکس پرتره و سلفی. 1
آموزش صفر تا صد عکاسی + pdf
 
آموزش صفر تا صد عکاسی + pdf
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
آموزش عکاسی PDF ، آموزش مقدماتی عکاسی ، آموزش پیشرفته .mohammad-parsa.ir › teaching-photography-pdf۴ تیر ۱۳۹۷ - آموزش عکاسی PDFReviewed by مهندس محمد پارسا on Jun 25Rating: 5.0آموزش عکاسی PDFکتاب آموزش عکاسی PDF فارسی و رایگان راهنمای عکاسی . رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط مهندس محمد پارسا
دانلود کتاب آموزش عکاسی پرتره ، کتاب پرتره از صفر ، .
آموزش صفر تا صد عکاسی
 
آموزش صفر تا صد عکاسی
 
 
دانلود فایل
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنیدنتایج وب
اصول عکاسی از صفر تا صد - فرانشfaranesh.com › آموزش‌ها › چندرسانه‌ای › فيلم و صداخیلی خوشحالم بعد از مدت ها تونستم بسته آموزش عکاسی از ۰ تا ۱۰۰ رو تهیه کنم و در اختیار شما عزیزان قرار بدم. این دوره مخصوص افرادی هست که از صفر میخوان عکاسی .
آموزش صفر تا صد عکاسی - آپاراتwww.aparat.com › akasi_learning › آموزش_صفر_تا_.نور تخت
‍ Vivre sa vie1962
Jean Luc Godard
ژان لوک گدار
جایزه ویژه منتقدان جشنواره ونیز 1962
گذران یک زندگى»  
چهارمین فيلم بلند گدار و شاعرانه ترین و جدى»ترین فيلم او تا آن زمان است. 
فيلم با گفته‌ای از مونتنی آغاز می‌شود: خود را به دیگران به دیگران قرض بده اما به خودت ببخش. 
فيلم داستان نانا روسپی ای است (با بازی آنا کارینا) که در آزمونی برشتی از چندین منظر ی، هنری، دینی، اجتماعی و شاعرانه بررسی می‌شود. 
او زنی  است که از بی‌نوایی به روسپی‌گری روی آورده. ف
تگزاس 2, دانلود فيلم تگزاس 2, دانلود فيلم
تگزاس 2 با لینک مستقیم, دانلود فيلم تگزاس 2 با کیفیت عالی, دانلود
رایگان فيلم تگزاس 2, پژمان جمشیدی, حمید فرخ نژاد, دانلود تگزاس, دانلود
رایگان فيلم تگزاس, دانلود فيلم, دانلود فيلم ایرانی, دانلود فيلم ایرانی
تگزاس, دانلود فيلم تگزاس 1080p, دانلود فيلم تگزاس با لینک مستقیم, دانلود
فيلم تگزاس مسعود اطیابی, دانلود فيلم جدید, دانلود کامل فيلم تگزاس, سام
درخشانی, فيلم, مسعود اطیابی,

ادامه مطلب
برای اینکه عکاسی چهره یا پرتره را بهتر انجام دهید، مطمئنا به این 7 نکته حیاتی که Dani Diamond معروف به آن اشاره می کند، نیاز پیدا می کنید.
بسیاری از مردم از گرفتن یک دوربین اجتناب می کنند زیرا فکر می کنند که برای عکاسی استعداد ندارند. بر خلاف باور عمومی، استعدادهای زیادی برای گرفتن یک پرتره نیاز نیست. مهارت و انگیزه لازم برای تسلط بر مهارت ها کافی است. عکاسی پرتره می تواند به عنوان یک معادله مورد بررسی قرار گیرد؛ فقط با مجموعه ای از قوانین و دستورا
تقویم شیعه
چهارم جمادی الثانی
ﻣﺮ ﻫﺎﺭﻭﻥ ﺍﻟﺮﺷﻴﺪ 
ﺩﺭ ﺷﺐ ﻬﺎﺭﻡ ﺳﺎﻝ ۱۹۳ هجری قمری ﺷﻘﻰ ﻠﻴﺪ ﻫﺎﺭﻭﻥ ﺍﻟﺮﺷﻴﺪ ﺩﺭ ﺳﻦ ۴۵ ﺳﺎﻟﻰ ﺑﻪ ﺩﺭک ﻭﺍﺻﻞ ﺷﺪ. قول دیگر اول جمادی الثانی است. ﺍﻭ ۲۳ ﺳﺎﻝ [غصب] ﺧﻠﺎﻓﺖ ﻛﺮﺩ ﻭ ﻗﺒﺮﺵ ﺸﺖ ﺳﺮ ﺍﻣﺎﻡ ﺭﺿﺎ ﻋﻠﻴﻪ ﺍﻟﺴﻠﺎﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺭﺩ، ﻭ ﺟﺎ ﺩﺍﺭﺩ ﺯﺍﺋﺮﻳﻦ ﻫﺎﺭﻭﻥ ﺭﺍ ﻟﻌﻨﺖ ﻛﻨﻨﺪ.
تقویم شیعه، نوشته استاد حجت الاسلام عبد الحسین بندانی، صفحه ۱۶۹

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها