نتایج جستجو برای عبارت :

خودنويس هولوكرامي جيست

چند بار آن خودنویس نو و زیبا را توی کیفش دیدم. ولی او فکر می کرد که من ندیدم و از من پنهانش کرد. تا این که وسوسه شدم خودنویس را از توی کیفش بردارم.
بالاخره زنگ تفریح این کار را کردم. زنگ بعد وقتی که اضطراب و نگرانی اش را موقع گشتن کیفش دیدم در دلم به زرنگی خودم خندیدم. هرچه بیشتر می گشت کمتر به نتیجه می رسید. تا این که خودش به سمت من آمد وگفت:مرا ببخش من آدم بی عرضه ای هستم برای تولدت یک خودنویس زیبا خریده بودم ولی مثل این که گمش کردم!»
 
برای دیدن ف
معرفی وبلاگ خودنویس
خودنویس، یک وبلاگ شخصی است که محتوای نوشتاری آن شامل یادداشت‌های کوتاه نویسنده وبلاگ است. قدیمی‌ترین نوشته‌های موجود در این وبلاگ مربوط به سال 1393 است و آرشیو محتوای متنی آن نشانی از یک نویسنده دست به قلم است.
البته خودنویس هنوز هم یک عنوان موقت برای این وبلاگ است؛ نویسنده آن خود می‌نویسد، و/یا از خود می‌نویسد؛ و/یا برای خود می‌نویسد.خودنویس از جوهر درونیش مایه می‌گذارد تا زیبایی بیافریند.
پیشنهاد می‌کنیم این وبلاگ
معرفی وبلاگ خودنویس
خودنویس، یک وبلاگ شخصی است که محتوای نوشتاری آن شامل یادداشت‌های کوتاه نویسنده وبلاگ است. قدیمی‌ترین نوشته‌های موجود در این وبلاگ مربوط به سال 1393 است و آرشیو محتوای متنی آن نشانی از یک نویسنده دست به قلم است.
البته خودنویس هنوز هم یک عنوان موقت برای این وبلاگ است؛ نویسنده آن خود می‌نویسد، و/یا از خود می‌نویسد؛ و/یا برای خود می‌نویسد.خودنویس از جوهر درونیش مایه می‌گذارد تا زیبایی بیافریند.
پیشنهاد می‌کنیم این وبلاگ
چند وقتی می‌شود که سایت و یا وبلاگی معرفی نکردم(+). البته این از نکات وبلاگ‌نویسی است که سایت یا وبلاگ معرفی کنیم که اگر عمری باقی بود در فرصتی دیگر در موردش می‌نویسم. امّا امروز می‌خواهم سایت خودنویس را معرفی کنیم که شاید برای وبلاگ‌نویس‌ها جذاب باشد. این‌بار سایت خودنویس مسابقه کلمات علیه کرونا را برگذار کرده و جوایز مالی نسبتا خوبی هم در نظر گرفته است.می‌توانید شرکت کنید و قلم خود را محک بزنید و شاید پولی هم به جیب بزنید!سایت خودنویس
به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، خودنویس، هم قشنگ است و هم با آن می‌شود خوش‌خط نوشت پس هرجور فکر کنیم هیچ نیاز خاصی به‌خودکار نبود، ولی آن‌هایی که در قدیم با خودنویس می‌نوشتند، چنین فکری نداشتند.
در واقع آن‌ها از دست خودنویس به ستوه آمده بودند. جوهر خودنویس زود خشک نمی‌شد و باید آنقدر صبر می‌کردند تا جوهر خشک شود. همین هم کار‌ها را عقب می‌انداخت. مثلاً یک نویسنده باید کلی صبر می‌کرد تا جوهر یک ورق نوشته‌اش کاملاً خشک
خودنویس، یک وبلاگ شخصی است که محتوای نوشتاری آن شامل یادداشت‌های کوتاه نویسنده وبلاگ است. قدیمی‌ترین نوشته‌های موجود در این وبلاگ مربوط به سال 1393 است و آرشیو محتوای متنی آن نشانی از یک نویسنده دست به قلم است.
البته خودنویس هنوز هم یک عنوان موقت برای این وبلاگ است؛ نویسنده آن خود می‌نویسد، و/یا از خود می‌نویسد؛ و/یا برای خود می‌نویسد. خودنویس از جوهر درونیش مایه می‌گذارد تا زیبایی بیافریند.
پیشنهاد می‌کنیم این وبلاگ پرمحتوا را بخوانید
پیشنهاد خرید لوازم التحریر برای مدرسه و.
 
چیزی گم نخواهی کردجامدادیبـرای دانشجویان، دانش آموزان، نویسندگــان و نقاشــان حرفـه‌ای
 
جامدادی یکی از وسایل لازم و کاربردی است که مختص به سن و سال و گروه خاصی نیست. چه دانشجو باشید چه نقاش و مهندس و خوشنویس یا اگر فرزندی دارید که به مدرسه می‌رود به خرید جامدادی نیاز خواهید داشت. برای کودکان بهتر است جامدادی‌هایی متناسب با سن آن‌ها و در نظر گرفتن علایق و روحیه‌‌شان انتخاب کرد.
‌ ‌
حس زیبای
فروش انواع قلم های خارجی
برند و اصلی دارای شماره های منحصر بفرد برای افراد خاص
برند محصولات:
DELTA FOREVER SHEAFFER CROSS PIERRE CARDIN
IPLOMAT EUROPEN MELODY PORTOK 
تنوع محصولات:
خودکار
خودنویس
جاکلیدی
ست مانیکور
دفترچه یادداشت
چراغ قوه
کیف پول
آینه
جعبه خالی
برای استعلام قیمت و یا هر سوالی
که دارید همین حالا تماس بگیرید؛
09369203564
خودکار,خودنویس,جاکلیدی,ست
مانیکور,دفترچه یادداشت,چراغ قوه,کیف پول,آینه,جعبه خالی
به همت مسئول و کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز اولین
نشست نمایش خوانی در دبستان دخترانه نرجس برگزار شد.

به گزارش
روابط عمومی اداره کتابخانه ­های عمومی شهرستان مهریز، ایمان مطهری نیا در خصوص
اجرای نمایش خوانی در دبستان دخترانه نرجس گفت: با آموزش نمایش خوانی توسط حمیده
حائری به 4 دانش آموز دبستان دخترانه نرجس که از اعضاء فعال کتابخانه نیز هستند
یکی از داستان های کتاب خودنویس طلائی» برای 
مخاطبان پایه دوم این دبستان نمایش خوانی شد.
به همت مسئول و کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری مهریز اولین
نشست نمایش خوانی در دبستان دخترانه نرجس برگزار شد.
به گزارش
روابط عمومی اداره کتابخانه­ های عمومی شهرستان مهریز، ایمان مطهری نیا در خصوص
اجرای نمایش خوانی در دبستان دخترانه نرجس گفت: با آموزش نمایش خوانی توسط حمیده
حائری به 4 دانش آموز دبستان دخترانه نرجس که از اعضاء فعال کتابخانه نیز هستند
یکی از داستان های کتاب خودنویس طلائی» برای  مخاطبان پایه دوم این دبستان نمایش خوانی شد.
کتاب خلیج فارس (کتاب شعر کودک)نویسنده: مهدی وحیدی صدرانتشارات: سوره تماشا
معرفی:
کودکی که اسطوره ملی خود را نشناسد و تاریخچه گذشته خود را نداند در آینده نه علاقه و عشقی به وطن دارد نه برای حفظ این سرزمین تلاشی می کند.و همچنین در انتخاب الگو برای زندگی خودش نیز دچار اشتباه می‌شوددر همین راستا این کتاب به معرفی قهرمانی اسطوره ای به نام رئیسعلی دلواری می‌پردازد آن هم به زبان شیوای شعر.
بریده کتاب:
ای رئیسعلی اکنوناجنبی چه می گویددر خلیج ما دشم
هدایای تبلیغاتی می تواند به عنوان اقلامی برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی توصیف شود که معمولا حاوی نام تجاری یا همان لوگوی شرکت می باشد.تقریبا در اکثر مواقع کالاهایی چون خودنویس، قلم، تقویم رومیزی، سررسید و . به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. 
ادامه مطلب
هیچ چیز خوب نبود خودنویس . میدانم لازم نیست بگویم . خودت بهتر از من میدانی . تمام این مدت گوشه ای از مغزم نشسته بودی و آرام اشک می ریختی . گاهی که صدای ناله ام از زیر ویرانه هایی از هیچ به گوشت می رسید ، صدای هق هقت سرم را پر میکرد . وقت هایی که به شیرگاز زل می زدم ، جیغ میکشیدی و با مشت به جمجمه ام می کوبیدی . تو همیشه بودی ! لازم نیست برایت از آن آدمِ جدید متفاوت بگویم . لازم نیست به تشریح لایه های افکار لجن مال شده ام بپردازم و خاطرت را آزرده تر کنم .
لا به لای اینکه داشتم برای هرکس که جلو دستم می آمد مینوشتم که اکانتم را پاک میکنم و تمام مجازی را میریزم در زباله دان مغزم و دیگر مرا در این کادر سفید در حال تایپ نمی بیند ، یاد اینجا افتادم . بی رحمی بود اگر یک سال و اندی که هم صحبت بودیم و گفت و گویی یک طرفه بینمان بود را ندید میگرفتم و سری نمیزدم .
این خداحافظی شتاب زده را بگذار پای عجله در اجرای تصمیمی که احساس میکنم بهترین کار زندگی ام بوده . دل کندن از دنیایی که هیچگاه حقیقت نداشت اما دردهای
خیلی برام جالب بود ؛
کوه بیستون نرسیده به کرمانشاهشاید اولین جایی بود که میدیدم که کنار این مکان زیبای تاریخی یه محل مخصوصی تعبیه شده بود که یه سری برگه طرح چوب زیبا و یه خودنویس توش قرار داده بودن برای نوشتن یادگاری و روی تابلوی بالای سر این محل نوشته شده بود :" با ثبت #یادگاری روی برگه های مخصوص ، از اینکه آسیبی به بدنه سنگنوشته ها وارد نمیکنید ، #فرهنگ والای خود را به همراه نام و تاریخ ، برای نسل بعد به یادگار بگذارید "دقت کردم و دیدم لوگوی " #
امشب با جفت چشم هایم چیزهایی را دیدم که باورش نمی کنید مگر اینکه دنیایتان را تغییر دهید . می دانم ، می دانم ؛ چه درخواست نا به جایی . منی که همه اش را با تمام وجود به نظاره نشستم هنوز شک دارم آن وقت از شما می خواهم باور کنید اما حاضرم به کتاب مقدس قسم بخورم هر چه می گویم امشب پیش چشمان من رخ داده اند .
نور به چشمانم بازگشته بود ، آرام آرام محیط خودش را نمایان می ساخت . اطرافم پر بود از خالی . سراسر سفید اتاق هر رنگ دیگری را غریبه جلوه می داد . میز تحری
فردریک زونکن
بعضی وسایل تا چشم بازکردیم
دم دستمان حاضر بودند و برخلاف ابزارهای دیجتالی، ما را شگفت زده نمی کنند
چون وجودشان کاملا برایمان عادی است، هیچ وقت ترغیب نشدیم تا درباره شان
جستجو کنیم.
زونکن یکی از همین ابزارهاست که معمولا وقتی سردرگمِ یافتن سندی باشیم، ضرورت و اهمیتش را درک می کنیم.
زونکن از خانواده کلاسورهاست که فقط در ایران آن را زونکن می نامند. چرا؟ چون اولین بار شرکت آلمانی "زونکن" این ابزار را به ایران وارد کرد.
مخترع زونکن
هر بسته کاغذ A4 شده ۵۷ هزار تومن، از ستاد نامه فرستادند به مراکز که در مصرف کاغذ صرفه‌جویی کنید، همزمان بخشنامه‌ای فرستادند که از تمامی نمرات ثبت شده‌ی اساتید در سه سال گذشته پرینت بگیرید.
یاد گفته‌ی استاد درس نرم‌افزارم افتادم که می‌گفت تا اواسط دهه‌ی هفتاد سیستم بانک‌ها کاملا کاغذی بود، بعد از یک تاریخی سیستم بانک‌ها را کامپیوتری کردند اما صف‌های شلوغ بانک‌ها خلوت‌تر نشدند.
چند سال پیش برای ثبت تعهد محضری به یکی از دفترخانه‌ها ر
 
رک محفظه ای فی است که تجهیزاتی  مانند سرور، روتر، مودم، فایروال و …  را در آن قرار میدهیم. دلیل استفاده از رک محافظت فیزیکی از این تجهیزات و همچنین ایجاد دسترسی آسان و منظم بودن تجهیزات جهت رفع مشکلات احتمالی می باشد. جواب خلاصه رک چیست و کاربرد رک در شبکه جیست رک محل نگهداری تجهیزات شبکه به منظور حفظ سلامت تجهیزات و دسترسی آسان به آنها و همچنین زیبایی محیط می باشد.
انواع رک
1. رک دیواری2. رک ایستاده
 یکی از نوع های رک ، رک دیواری است
رک دی
پای بی معرفتی ام نگذار لعنتی . 
خودت خوب میدانی دیگر نمی نویسم ، نقاشی نمیکشم ، شعر نمیخوانم ؛ خلاصه کنم ، خوب میدانی دیگر نفس نمیکشم . 
آنقدر آشوبم که نمیدانم از چه برایت بگویم . خوب نیستم رفیق . خسته ام . ویرانم . از مرگ نگهبان باغ کودکی ام تا آن مشاور لعنتی که نفرتی عجیب نسبت به او احساس میکنم ، از برملا شدن رازی که پنج سال ریه ام را به بازی گرفته بود ، از تمایلی عجیب که دیگران از آن به اعتیاد یاد میکنند و دور بودنی سخت که ترک می نامندش ‌تا فرش
خودکار تبلیغاتی
 
بی شک هنوز هم خودکار تبلیغاتی با توجه به تنوع گسترده در نوع خودکار و قیمت پایین خودکار یکی از مهمترین هدایای تبلیغاتی به شمار می رود. علاوه بر تنوع و هزینه کم خودکار، عوامل دیگری نظیر کاربردی بودن خودکار، قابلیت حمل خودکار، مصرف همگانی خودکار، امکان حک و چاپ لوگو (برند) شما ، همچنان خودکار را به عنوان یکی از بهترین ابزارهای تبلیغات ، فروش و بازاریابی معرفی می کند.
میزان ترغیب اشخاص برای استفاده از خودکار تبلیغاتی به عوا
سلام
امروز میخوایم اطلاعات مفید حقوقی در اختیار شما بگذاریم .
و با معرفی برخی سایت مهم مشکلات حقوقی شما را حل کنیم .
مراجع غیر قضایی و فلسفه تشکیل آنها
تعریف عقد معلق و عقد منجز 
مراجع غیر قضایی 
تعریف عقد معلق
سایتی در مورد مراجع غیر قضایی
تعریف عقد منجز 
اطلاعاتی در مورد وظایف مراجع غیر قضایی
تفاوت عقد معلق و عقد منجز 
وظایف مراجع قضایی چیست
اطلاعاتی در مورد عقد معلق و عقد منجز 
مراجع شبه قضایی
سایتی در مورد تعریف عقد معلق و عقد منجز 
مرا
کمی از مینیمم ها بگویم ؟ راحت تر باشم یک خورده 
در یک این یک وجبیِ وبلاگ‌م حداقل .
حس آدم دست بسته ای را دارم که مجبور به عادت کردن است 
"عادت کردن"
ترسناک است ! آرام آرام می توانی تمامی آنچه که نمی خواهی را نا دیده بگیری و بودنشان را نبینی . عین تیزی نک دندان که روز های اولش زبان را میزند اما بعد از آن عادی می شود .
از گوشه کنار روزها ، از لحظه ها صحبت ها نوشته هایم 
دانه دانه خودم را می چینم روی میز ، کنار آن برگه های رنگی رنگی که مسیرم را برای خود
1.اول یه نگاهی به آمار وبلاگ بندازیم!ببخشیدا!
در عجبم!روزنوشتام بیشتر از بقیه مطالب بازدید و کامنت دارنروزایی که دلنوشته و #جدی-بی اعصاب میزارمآمار بازدید وبلاگ میره بالا!فکر نمیکردم کسی حوصله خوندن روزنوشت های طولانی رو داشته باشه!و یه چیز دیگه بر عکس تصورم روزای آخر هفته بازدید کمتری دارن!خودتون بگید بچه ها قضیه چیه؟ :/من بیشترین انژیمو واسه مطالب خودنویس و داستانایی که مینویسم میزارمنمیدونم چرا بازدید از داستان انقدر کمه؟واقعا نمیخونی
خودکارها می‌توانند آگاهی برند را گسترش داده، به معرفی یک خدمت یا محصول بپردازند، یک سازمان را به جامعه معرفی کنند و یا یک مناسبت خاص را گرامی بدارند. این موارد ثابت می‌کند که چرا هنوز خودکارهای همچنان یکی از محبوب ترین و مؤثرترین اقلام تبلیغاتی در جهان هستند. همه از خودکار استفاده می‌کنند، حتی اگر لوگوی چاپ شده شما بر روی خودکار کوچک است، تأثیر آن می‌تواند بسیار زیاد باشد. طبق تحقیقات یک موسسه تخصصی تبلیغاتی (ASI) 89 درصد از جامعه آماری ابز
وکیل
شما قبل از رویارویی با طرف مقابل خود در دادگاه دادسرا یا شورای حل
اختلاف سوالتی در ذهن دارید که شاید دانستن جواب آنها به شما کمک کند تا در
محکمه موفق باشید. برخی از سوالات پر تکرار و مواردی که بیشتر در گفتگوها و
مشاوره های حقوقی پیش آمده را در پایین می آوریم. البته سوالات شما می
تواند در هر موضوعی باشد.
آیا به مشاوره حقوقی با وکیل نیاز دارید؟
آیا با مشکل حقوقی روبرو شده اید؟
وکیل نیاز دارید؟
یک وکیل خوب چه خصوصیاتی دارد؟
تفاوت وکیل پایه
وکیل







وکیل
شما قبل از رویارویی با طرف مقابل خود در دادگاه دادسرا یا شورای حل
اختلاف سوالتی در ذهن دارید که شاید دانستن جواب آنها به شما کمک کند تا در
محکمه موفق باشید. برخی از سوالات پر تکرار و مواردی که بیشتر در گفتگوها و
مشاوره های حقوقی پیش آمده را در پایین می آوریم. البته سوالات شما می
تواند در هر موضوعی باشد.
آیا به مشاوره حقوقی با وکیل نیاز دارید؟
آیا با مشکل حقوقی روبرو شده اید؟
وکیل نیاز دارید؟
یک وکیل خوب چه خصوص
سلاااااام
برای فردا آماده این؟ با کلی انرژی برین سرکار/دانشگاه/مدرسه.  بهترین روزتونو بسازین و خوش باشین :)
امشبم همراهمون باشین.
دانلود فایل
متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشدبا این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.
param name="AutoStart" value="False">


 
متن از وبلاگ های روز از نو
در تحلیل واریانس یک راهه(ANOVA) متغیرهای مستقل کمّی می توانند به عنوان متغیرهای کمکی درنظر گرفته شوند.در این صورت این طرحها به عنوان تحلیل کواریانس در نظر گرفته می شوند.از تحلیل کوواریانس به عنوان یک کنترل آماری نام برده می شود. این تحلیل ترکیبی از تحلیل واریانس و تحلیل رگرسیون است و زمانی قابل استفاده است که در آن متغیر وابسته کمی بوده ، چند متغیر مستقل کمی و کیفی وجود داشته باشد.تحلیل کوواریانس در چارچوب رگرسیون تفاوتی با تحلیل واریانس ندار
CPU
 
 
CPU واحد پردازشی رایانه‌ها است که همه کم و بیش با آن آشنایی دارند؛ اما عملکرد آن به چه صورت است و چقدر اهمیت دارد؟
در دنیای فناوری آنچه بسیار کاربرد دارد، کلمات مخفف است؛ عبارت‌هایی که شاید تعدد آن‌ها باعث سردرگمی کاربران شود. یکی از این عبارات که اهمیت بالایی دارد CPU است. هنگام خرید کامپیوتر شخصی یا نوت‌بوک، مشخصه‌ای که باید بیش از همه به آن توجه کرد سی‌پی‌یو است. شاید تصمیم‌گیری بین AMD و اینتل، دوهسته‌ای و چهارهسته‌ای، i3 و i7 به دل
استئارات لیتیوم که نمک لیتیوم و اسید استئاریک میباشد یکی از مواد به کار رفته در صنعت تولید لاستیک به شمار میرود .استئارت لیتیوم یکی از نمکهای اسید چرب است که از واکنش اسید استئاریک با لیتیوم هیدروکسید تولید میشود. اولین کاربرد نمک های اسید چرب فاتی مانند سدیم و پتاسیم استفاده از انها به عنوان پاک کننده است زیرا ساختمان مولکولی انها این توانایی را دارد که هم به اب متصل شوند و هم به مولکول های غیر قطبی مثل روغن .صابون ف لیتیوم بر خلاف صابو
قالب وبلاگ امام زمان | قالب وبلاگ 
قالب-وبلاگ-امام-زمان
قالب وبلاگ امام زمان ، این قالب وبلاگ بسیار زیبا ، توسط سایت ماه اسکین ارائه گردید. . قالب وبلاگ حضرت مهدی,قالب وبلاگ خانه کعبه,قالب وبلاگ کعبه,قالب وبلاگ .

قالب وبلاگ حضرت مهدی | قالب وبلاگ 
روی تصویر زیر کلیک کن:

قالب-وبلاگ-حضرت-مهدی
قالب وبلاگ امام زمان (عج) توسط سایت ماه اسکین طراحی و سئو شده و در آن بیشتر از رنگ های فیروزه ای، آبی و سیاه و اسامی و القاب حضرت مهدی (عج) استفاده شده است.
کاربرد خودکار تبلیغاتی   ساده اما کاربردی است که ممکن است چندان هم هدیه ساده‌ای نباشد! اگر قصد دارید با استفاده از خودکارتبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی لوکسی ارائه دهید؛ می‌توانید در یک جعبه لاکچری یک خودکار تبلیغاتی، روان نویس یا خودنویس و سایر قلم‌ها را قرار دهید و به مهم‌ترین مشتریانتان تقدیم کنید.
کاربرد خودکار تبلیغاتی جزو پر کاربردترین هدیه‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود و کسب و کارهای زیادی برای تبلیغات از آن استفاده می‌کنند. به طور کلی
نام کناف از مجموعه ای آلمانی گرفته شده است . این مجموعه در زمینه ساخت و تولید انواع دیوار و سقف های کاذب و متریال های مرغوب شروع به فعالیت کرده است .
امروزه در دفاتر و شرکت های مختلف این برند در کشور های مختلف حدود 18 هزار نفر مشغول به کار هستند . محصولات این برند محصولاتی با کیفیت و بسیار ایمن می باشد . این شرکت همانطور که گفته شد در زمینه های مربوط به ساخت و ساز های خشک فعالیت میکند که از میان آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 
اجرای سقف کاذب
نام کناف از مجموعه ای آلمانی گرفته شده است . این مجموعه در زمینه ساخت و تولید انواع دیوار و سقف های کاذب و متریال های مرغوب شروع به فعالیت کرده است .
امروزه در دفاتر و شرکت های مختلف این برند در کشور های مختلف حدود 18 هزار نفر مشغول به کار هستند . محصولات این برند محصولاتی با کیفیت و بسیار ایمن می باشد . این شرکت همانطور که گفته شد در زمینه های مربوط به ساخت و ساز های خشک فعالیت میکند که از میان آن ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 
اجرای سقف کاذب
کاربرد خودکار تبلیغاتی   ساده اما کاربردی است که ممکن است چندان هم هدیه ساده‌ای نباشد! اگر قصد دارید با استفاده از خودکارتبلیغاتی، هدیه تبلیغاتی لوکسی ارائه دهید؛ می‌توانید در یک جعبه لاکچری یک خودکار تبلیغاتی، روان نویس یا خودنویس و سایر قلم‌ها را قرار دهید و به مهم‌ترین مشتریانتان تقدیم کنید.
خودکار تبلیغاتی جزو پر کاربردترین هدیه‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود و کسب و کارهای زیادی برای تبلیغات از آن استفاده می‌کنند. به طور کلی هدیه ت
هدایای تبلیغاتی صوفی سعی دارد تا با فراهم کردن مجموعه ای کامل از هدایای تبلیغاتی و سازمانی کاربردی و تزئینی در بسته بندی های خاص و شکیل در کنار سازمان های نیک‌اندیش و آینده‌نگر باشد که درصدد هستند با انتخاب هدایای مناسب برای مشتریان و کارمندانشان تجربه ای منحصر به فرد خلق کنند.
.
یکی از راه هایی که باعث شده بسیاری از شرکت های بزرگ به شهرت و فروش امروزی برسند استفاده از هدایای تبلیغاتی است.
استفاده از هدایای تبلیغاتی یک استراتژِی فوق العاد
مثل همین بازی بود.اصلا مشغول بازی بودیم. نشسته بودیم و علاوه بر بازی همیشگی و هر روزمان توی این زندگی نسبتا نکبت، بازی اضافه ای هم میکردیمانگار که همان بازی کردن در زمین طاقت فرسای عمر کممان باشد انگار که به قدر کافی خسته نشده ایم باید چیزی را که در زندگی نداشتیم توی بازی رعایت میکردیم. تعادل! بازی تعادل بود. هرکس نقشش را با اضافه کردن چیزی از وجودش به مجموعه بازی میکرد. و باید هیچ چیزی به هم نمیریخت. مثل هر روز که نفس می کشیم زندگی میکنیم.
 
سوره نساء
یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لَا تَأْکُلُوا أَمْوَالَکُمْ بَیْنَکُمْ بِالْبَاطِلِ إِلَّا أَنْ تَکُونَ تِجَارَةً عَنْ تَرَاضٍ مِنْکُمْ وَلَا تَقْتُلُوا أَنْفُسَکُمْ إِنَّ اللَّهَ کَانَ بِکُمْ رَحِیمًا ۲۹
 
اى کسانى که ایمان آورده‏ اید اموال همدیگر را به ناروا مخورید مگر آنکه داد و ستدى با تراضى یکدیگر از شما [انجام گرفته] باشد و خودتان را مکشید زیرا خدا همواره با شما مهربان است (۲۹)
 
ادامه مطلب

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها