نتایج جستجو برای عبارت :

نحوه برش جلیقه پسرانه مدارس

دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
 
 
www.heyva
مدل مو پسرانه
جدیدترین مدل موی پسرانه 2019 رو براتون آماده کردیم این مدل ها مدل مو پسرانه کوتاه ، مدل مو پسرانه بلند ، مدل مو پسرانه خامه ای , مدل مو پسرانه سایه و مدل مو پسرانه برای صورت لاغر هستند .
برای دیدن همه مدل موی پسرانه روی تصویر زیر کلیک کنید
 
جدیدترین مدل مو پسرانه , جدیدترین مدل مو مردانه , زیباترین مدل مو پسرانه , رنگ مو پسرانه , مدل ریش , مدل مو پسرانه بلند , مدل مو پسرانه کوتاه , سایت مدل مو , مدل مو پسرانه 2019 , مدل مو پسرانه خامه ای , مد
دانش آموزان پسر استان مرکزی متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کن
دانش آموزان پسر استان اصفهان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلی
دانش آموزان پسر استان البرز متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم البرز ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنی
دانش آموزان پسر استان ایلام متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ،تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم ایلام ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید
دانش آموزان پسر استان هرمزگان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه هفتم لازم است از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز قبولی مدارس تیزهوشان پسرانه ششم به هفتم هرمزگان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
 
بازگشایی مدارس نزدیک است و حالا بسیاری از والدین به فکر خریدن کیف مدرسه برای فرزندان خود هستند.
نمونه هایی از جدیدترین و زیباترین مدل کیف های مدرسه ای پسران
کیف مدرسه 
کیف مدرسه پسرانه 
مدل کیف پسرانه
عکس کیف مدرسه ای پسرانه
مدل های جدید کیف مدرسه پسرانه
 
مدل کیف مدرسه
منبع : تکناز
در این مقاله لیست  نام و آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه سمنان ارائه شده است .
مدارس شاهد سمنان هر ساله در مقطع ابتدایی از فرزندان شهدا ، آزادگان . جانبازان بالای 50 درصد ( بصورت قطعی ) و سایر دانش آموزان ( بر اساس امتیازات جمع آوری شده ) ثبت نام به عمل می آورند . ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد پسرانه سمنان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا و ثبت نام میان پایه ( پایه دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ) بصورت حضوری و در محل مدارس انجام می شود . درصور
در این مطلب بنا به درخواست کاربران عزیز، لیست بهترین مدارس دبستان پسرانه در شهر تهران را به شما معرفی می کنیم. این رتبه بندی نتیجه سال ها تجربه در امر آموزش مقطع دبستان می باشد و مطمئن باشید کامل ترین لیست مدارس ابتدایی پسرانه تهران است.
معیارهای این رتبه بندی
برای پیدا کردن بهترین مدارس ابتدای پسرانه تهران، از نظرات معلمان، تجربه شخصی و مشاهده محیط مدارس، نظرات اولیای دانش آموزان و موارد دیگر کمک گرفته ایم:
امکانات مدرسه
سواد کادر آموزشی
در این مطلب با کمک نظر کاربران، اولیای دانش آموزان و کارشناسان آموزشی از موسسات آموزشی مختلف، لیست بهترین دبیرستان های متوسطه دوره دوم پسرانه در شهر تهران را به شما معرفی می کنیم. این رتبه بندی نتیجه سال ها تجربه در امر آموزش دوره دوم متوسطه می باشد و مطمئن باشید کامل ترین لیست مدارس متوسطه دوره دوم پسرانه تهران است.
معیارهای این رتبه بندی
برای پیدا کردن بهترین مدارس متوسطه دوره دوم پسرانه تهران، از نظرات معلمان، تجربه شخصی و مشاهده محیط م
در این مقاله لیست نام و آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه زنجان ارائه شده است .
مدارس شاهد زنجان هر ساله در مقطع ابتدایی از فرزندان شهدا ، آزادگان . جانبازان بالای 50 درصد ( بصورت قطعی ) و سایر دانش آموزان ( بر اساس امتیازات جمع آوری شده ) ثبت نام به عمل می آورند . ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد پسرانه زنجان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا و ثبت نام میان پایه ( پایه دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ) بصورت حضوری و در محل مدارس انجام می شود . درصورت
مدیر آموزش و شریک های اجتماعی شهرداری منطقه ۱۱ با اعلام این خبر در گفت وگو با همشهری خیابان کوچک گفت: این ایستگاه های ورزشی داخل ۳۷ دبستان پسرانه و ۲۹ دبیرستان دخترانه منطقه ۱۱ با بوسیله نغمه در آمدن زنگ نشاط در این مدارس فعالیت خویشتن را آغاز خواهند کرد.» میلاد رستمیان افزود: ایستگاه های ورزشی با هدف افزودن نشاط و شادابی درون بین دانش آموزان با همکاری سازمان هدایت بدنی آموزش و پرورش و موسسه تربیت بدنی شهرداری منطقه ۱۱ درون کشش سال تحصیلی
 
برخی از گروه‌های شیطان پرستی با هدف جذب و عضوگیری جوانان در بعضی از دبیرستان‌های کشور فعالیت خود را گسترش دادند.
 
 برخی از گروه های شیطان پرستی باهدف جذب و عضو گیری جوانان در بعضی از دبیرستان های دخترانه و پسرانه کشور فعالیت خود را گسترش دادند.
این گروه ها به دلیل وجود پتانسیل و استعداد جوانان و عدم اطلاع کافی از نوع فعالیت این گروه های شیطان پرستی با هدف دست یابی به اهدافی نظیر از بین بردن فرهنگ اسلامی و و اصول دین مبین اسلام، اخیرا درصد
در این مقاله لیست  نام و آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه همدان ارائه شده است .
مدارس شاهد همدان هر ساله در مقطع ابتدایی از فرزندان شهدا ، آزادگان . جانبازان بالای 50 درصد ( بصورت قطعی ) و سایر دانش آموزان ( بر اساس امتیازات جمع آوری شده ) ثبت نام به عمل می آورند . ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد پسرانه بصورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا و ثبت نام میان پایه ( پایه دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ) بصورت حضوری و در محل مدارس انجام می شود . درصورتی که
دانش آموزان پسر استان قم متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه قم ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر کلیک کنید :
 
در این مقاله لیست  نام و آدرس مدارس ابتدایی شاهد پسرانه کردستان و سنندج ارائه شده است .
مدارس شاهد کردستان هر ساله در مقطع ابتدایی از فرزندان شهدا ، آزادگان . جانبازان بالای 50 درصد ( بصورت قطعی ) و سایر دانش آموزان ( بر اساس امتیازات جمع آوری شده ) ثبت نام به عمل می آورند . ثبت نام پایه اول ابتدایی مدارس شاهد پسرانه کردستان بصورت اینترنتی و از طریق سامانه سجا و ثبت نام میان پایه ( پایه دوم ، سوم ، چهارم ، پنجم و ششم ) بصورت حضوری و در محل مدارس انجا
دانش آموزان پسر استان مرکزی متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه مرکزی ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر
دانش آموزان پسر استان اصفهان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه اصفهان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک
دانش آموزان پسر استان البرز متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه البرز ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی لینک زیر ک
دانش آموزان پسر استان هرمزگان متقاضی آزمون تیزهوشان پایه دهم لازم است از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان اطلاع داشته باشند . به نقل از سایت مدارس هیوا اطلاع از تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان برای برنامه ریزی درست قبل از آزمون و تخمین تراز دانش آموزان بعد از آزمون ضروری است که در این سایت ، تراز لازم برای قبولی تیزهوشان نهم به دهم پسرانه هرمزگان ارائه شده است . 
برای مطالعه متن کامل خبر روی
به نام خالق زیبایی ها
همه مدارس رو تجربه کردم ابتدایی دخترانه و پسرانه شو دبیرستان دخترانه و پسرانشو (از راهنمایی فاکتور میگیرم)
اگه بخوام یه دسته بندی داشته باشم از نظر انرژی که میگیره و میزان شیطون بودن بچه ها:
1)مدرسه ابتدایی دخترانه=مدرسه دبیرستان پسرانه
2)مدرسه ابتدایی پسرانه=مدرسه دبیرستان دخترانه
بعد از مورد دو من یک عدد جنازه بودم یعنی نابود شدم یعنی من پر انرژی کم آوردم
دبیرستان پسرانه که کلا یه بار بیشتر نرفتم اون هم باالاجبار ولی
به نام خالق زیبایی ها
همه مدارس رو تجربه کردم ابتدایی دخترانه و پسرانه شو دبیرستان دخترانه و پسرانشو (از راهنمایی فاکتور میگیرم)
اگه بخوام یه دسته بندی داشته باشم از نظر انرژی که میگیره و میزان شیطون بودن بچه ها:
1)مدرسه ابتدایی دخترانه=مدرسه دبیرستان پسرانه
2)مدرسه ابتدایی پسرانه=مدرسه دبیرستان دخترانه
بعد از مورد دو من یک عدد جنازه بودم یعنی نابود شدم یعنی من پر انرژی کم آوردم
دبیرستان پسرانه که کلا یه بار بیشتر نرفتم اون هم باالاجبار ولی
فروش فوق العاده انواع کیف مدارس به صورت عمده و خرده
از مهد کودک تا
دانشجویی بابیش از 100 مدل
 در رنگها و طرحهای مختلف از قیمت 5 هزار تا 50 هزار
تومان
 
**تمام نمونه ها تولید ایران میباشد**
 
فروش عمده و خرده انواع کیف نه- ساک مسافرتی-کوله کوهنوردی و انواع فرم مدارس پسرانه و دخترانه
 
برای دیدن نمونه ها در واتساپ یا تلگرام به شماره زیرپیام دهید.
09175675851دهقان
ایده های دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و پسرانه 
امروز مدل ها و ایده هایی برای دکوراسیون و تزئین اتاق خواب دخترانه و پسرانه را جمع آوری کرده ایم. فرزندان مـا زمان زیادی را در اتاق های شان سپری می کنند، چـه برای بازی، چـه استراحت و چـه انجام تکالیف شان. محیط اتاق خواب فرزندان مـا روی روحیه انها تاثیر دارد و مـا باید حواسمان بـه همه ی جا باشد از تابلوها و عکسهایی کـه روی دیوار نصب می شود تا رنگ و مدل وسایل موجود در اتاق خواب، در ادامه بیشتر صحبت م
در این مطلب با کمک نظر کاربران، اولیای دانش آموزان و کارشناسان آموزشی از موسسات آموزشی مختلف، لیست بهترین دبیرستان های متوسطه دوره اول پسرانه در شهر تهران را به شما معرفی می کنیم. این رتبه بندی نتیجه سال ها تجربه در امر آموزش دوره اول متوسطه می باشد و مطمئن باشید کامل ترین لیست مدارس متوسطه دوره اول پسرانه تهران است.
معیارهای این رتبه بندی
برای پیدا کردن بهترین مدارس متوسطه دوره اول پسرانه تهران، از نظرات معلمان، تجربه شخصی و مشاهده محیط م
دانلود طرح تدبیر 99-98کاملترین طرح تدبیر مدارس ابتدایی سال 98-99برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر در سال تحصیلی 99-98 در80 صفحه بافرمت ورد (قایل ویرایش )براساس ساحت هامتناسب با ساحت های سال98لینک دانلود: http://yon.ir/j75LZ
برنامه ی عملیاتی طرح تدبیر (ویژه مدارس ابتدایی دخترانه) 6 ساحت فرمت جدید
لینک دانلود: http://yon.ir/j75LZ
برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی براساس طرح تدبیر مدارس پسرانه سال تحصیلی 99-98 بصورت ورد
لینک دانلود: http://yon.ir/j75LZ
جدید ترین برنامه تدو
 
سرویس خواب پسرانه و راهنمای خرید آن
خرید سرویس خواب پسرانه از مهمترین دغدغه‌های افرادی است که می‌خواهند بهترین انتخاب را داشته باشند. سرویس خواب، اصلی‌ترین بخش اتاق‌خواب بوده که تاثیر زیادی بر دکوراسیون اتاق دارد. اتاق‌خواب باید مکانی جهت آرامش روحی افراد باشد. به همین خاطر انتخاب عناصر داخلی اتاق‌خواب، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. امروزه، انتخاب سرویس اتاق خواب پسرانه برای بسیاری از افراد چالش‌برانگیز شده است. اینکه طراحی و نحوه
کفش اسنیکر پسرانه چرم  در رنگ های مشکی و سرمه ای
با رویه چرم طبیعی گاوی و آستر چرم بزی
با زیره سبک و با دوام در برابر سائیدگی و شکستگی
مناسب برای استفاده طولانی مدت
مناسب برای پیاده روی یا حرکات سبک ورزشی
با ضمانت کیفیت ۶ ماهه و تعویض رایگان ۷ روزه
مشاهده و خرید کفش اسپرت پسرانه مدل جونیور
 
بهداشت محیط مدارس و دانلود پاورپوینت رایگان
بهداشت محیط مدارس ppt ضرورت اجرای بهداشت محیط مدارس و اهمیت و تعریف بهداشت مدارس از دید مهندسی بهداشت محیط ایران و آیین نامه و اقدامات بهداشت محیطی مدارس.
 
پاورپوینت کلیات بهداشت مدارس 
دسته بندی: بهداشت برچسب: دانلودپاورپوینت بهداشت مدارس, پاورپوینت بهداشت مدارس, پاورپوینت درباره بهداشت مدارس, پاورپوینت درمورد بهداشت مدارس, پاورپوینت .
 
پاورپوینت بهداشت محیط مدارس
قسمتی از م
لباس و مانتو
مدل پیراهن مردانه و پسرانه سال 99 
پیراهن تاثیر زیادی بر روی ظاهر مردان دارد، نوع پیراهنی کـه پوشیده اید می‌تواند بخش هایی از شخصیت شـما را فاش کند. هرساله مدل ها و طرح های جدید وارد بازار پوشاک می شوند، درسال جدید پیراهن های نیمه کلاسیک بیشترین طرفداران رابه خود اختصاصی داده اند. با روبکا همراه باشید.
 
مدل جدید پیراهن مردانه و پسرانه 2020
برای آنهایی کـه بـه دنبال آسانی در مد هستند پیراهن کلاسیک مناسب است، هم چنین پیراهن کلاسیک
لباس و مانتو
مدل پیراهن مردانه و پسرانه سال 99 
پیراهن تاثیر زیادی بر روی ظاهر مردان دارد، نوع پیراهنی کـه پوشیده اید می‌تواند بخش هایی از شخصیت شـما را فاش کند. هرساله مدل ها و طرح های جدید وارد بازار پوشاک می شوند، درسال جدید پیراهن های نیمه کلاسیک بیشترین طرفداران رابه خود اختصاصی داده اند. با روبکا همراه باشید.
 
مدل جدید پیراهن مردانه و پسرانه 2020
برای آنهایی کـه بـه دنبال آسانی در مد هستند پیراهن کلاسیک مناسب است، هم چنین پیراهن کلاسیک
لباس و مانتو
مدل پیراهن مردانه و پسرانه سال 99 
پیراهن تاثیر زیادی بر روی ظاهر مردان دارد، نوع پیراهنی کـه پوشیده اید می‌تواند بخش هایی از شخصیت شـما را فاش کند. هرساله مدل ها و طرح های جدید وارد بازار پوشاک می شوند، درسال جدید پیراهن های نیمه کلاسیک بیشترین طرفداران رابه خود اختصاصی داده اند. با روبکا همراه باشید.
 
مدل جدید پیراهن مردانه و پسرانه 2020
برای آنهایی کـه بـه دنبال آسانی در مد هستند پیراهن کلاسیک مناسب است، هم چنین پیراهن کلاسیک
لباس و مانتو
مدل پیراهن مردانه و پسرانه سال 99 
پیراهن تاثیر زیادی بر روی ظاهر مردان دارد، نوع پیراهنی کـه پوشیده اید می‌تواند بخش هایی از شخصیت شـما را فاش کند. هرساله مدل ها و طرح های جدید وارد بازار پوشاک می شوند، درسال جدید پیراهن های نیمه کلاسیک بیشترین طرفداران رابه خود اختصاصی داده اند. با روبکا همراه باشید.
 
مدل جدید پیراهن مردانه و پسرانه 2020
برای آنهایی کـه بـه دنبال آسانی در مد هستند پیراهن کلاسیک مناسب است، هم چنین پیراهن کلاسیک
لباس و مانتو
مدل پیراهن مردانه و پسرانه سال 99 
پیراهن تاثیر زیادی بر روی ظاهر مردان دارد، نوع پیراهنی کـه پوشیده اید می‌تواند بخش هایی از شخصیت شـما را فاش کند. هرساله مدل ها و طرح های جدید وارد بازار پوشاک می شوند، درسال جدید پیراهن های نیمه کلاسیک بیشترین طرفداران رابه خود اختصاصی داده اند. با روبکا همراه باشید.
 
مدل جدید پیراهن مردانه و پسرانه 2020
برای آنهایی کـه بـه دنبال آسانی در مد هستند پیراهن کلاسیک مناسب است، هم چنین پیراهن کلاسیک
لباس و مانتو
مدل پیراهن مردانه و پسرانه سال 99 
پیراهن تاثیر زیادی بر روی ظاهر مردان دارد، نوع پیراهنی کـه پوشیده اید می‌تواند بخش هایی از شخصیت شـما را فاش کند. هرساله مدل ها و طرح های جدید وارد بازار پوشاک می شوند، درسال جدید پیراهن های نیمه کلاسیک بیشترین طرفداران رابه خود اختصاصی داده اند. با روبکا همراه باشید.
 
مدل جدید پیراهن مردانه و پسرانه 2020
برای آنهایی کـه بـه دنبال آسانی در مد هستند پیراهن کلاسیک مناسب است، هم چنین پیراهن کلاسیک
دهــه ی فجــر

یاد آور عظمت الله اکبر در برابر طاغوت و استکبار ، رویش
جوانه های امید و استقلال از فکر و تدبیر و شجاعت و رهبری های امام خمینی (ره)
،تاریخ حماسی مردان و نی گذشته از جان، واتحاد بی مثال و یکپارچه ی مردمان راسخ
ایران، بر شما ملت غیور و تکرار نشدنی مبارک باد


در این فجر فاطمی(س) ضمن عرض تسلیت ایام شهادت جانسوز بی بی دو عالم حضرت  فاطمه ی زهرا (سلام اله علیها) دست دعا بر آستان احدیت می گیریم، حضرت کریمه اش را واسطه ی
درگاهش می کنیم و

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها