نتایج جستجو برای عبارت :

جمع بندی ایده ها

چند سال پیش، تو یه کارخونه شکلات سازی، دستگاهشون ایراد داشت و بعضی جعبه ها رو خالی بسته بندي میکرد.کارخونه تصمیم گرفت که یه چشم لیزری بخره، اما خیلی گرون بود.اینجا بود که یه کارگر وارد شد و یه ايده داد. ايده ای که یه خرج بزرگ رو از دوش کارخونه برداشت و زندگی خودش رو متحول کرد.به نظرتون اون ايده هه چی بود؟فقط باهوشا جواب بدن

وزن ايده آل برای خانم ها چقدر است؟
 
وزن ايده آل برای خانم ها
 
اکثر مردم گمان می کنند که برای محاسبه وزن ايده‌ال خویش، تنها باید به قدشان توجه کنند ولی واقعیت این است که برای محاسبه دقیق وزن ايده‌ال ، به جز قد، جنسیت و اندازه استخوان بندي هم باید در نظر گرفته شود.
دستور العمل محاسبه وزن ايده‌ال برای خانم ها 
_ قدتان را اندازه بگیرید و یاد داشت کنید.
ادامه مطلب
ايده اصلی,فیلم ايده اصلی,دانلود فیلم ايده اصلی,دانلود رایگان ايده اصلی,دانلود رایگان فیلم ايده اصلی,فیلم ايده اصلی رایگان,ايده اصلی کامل,فیلم ايده اصلی کامل,دانلود فیلم ايده اصلی اچ دی,ايده اصلی با کفیت بالا,لیست بازیگران فیلم ايده اصلی,تاریخ اکران فیلم ايده اصلی,فیلم ايده اصلی متشر شد,دانلود از اینجا رایگان,ايده اصلی
برای دانلود فیلم ايده اصلی روی کیفیت های زیر کلیک کنید
هر کارآفرینی با یک ايده خاص در ذهن شروع نمی شود. و با ايده های کسب و کار بسیار کوچک ، پیدا کردن یک راه ساده تر از آنچه گفته شد آسان تر است.ممکن است به نظر برسد که همه ايده های خوب تجاری یا بهترین ايده های کوچک گرفته شده اند ، اما چنین نیستند. بیشتر ايده های موفق کسب وکار از طرف افرادی حاصل می شود که برای کسی کار می کنند و معتقدند که می توانند پیشرفت بهتری داشته باشند.
ادامه مطلب
ايده های کارآفرینی:
راه اندازی سایت ايده پردازی :
توضیح:
ایجاد پلت فرم ايده پردازی
دارای دو بخش یکی وقف ايده ( نوآوری باز)  یکی فروش ايده ( حفظ محرمانگی پیشنهادها )
هم افزایی و وصل کردن ايده ها
امتیاز دادن به فعالیت ها اعم از لایک و کامنت و نقد و تکمیل و دسته بندي و .
ایجاد ساختاری خوشه ای از کاربران و ادمین ها مانند ویکی پدیا
محیط نقد ايده ها
محیط تکمیل و تلفیق ايده ها
محیط ايده پردازی مجزا برای کارشناسان ( مبتنی بر امتیاز - مبتنی بر سوابق شغل )
ا
ايده عالی مستدام
نویسندگان: چیپ هیث و دن هیث
مترجمان: سید رامین هاشمی و مجتبی اسدی
ايده داشتن یک چیز است و هنر ارائه و قبولاندن ايده چیزی دیگر است.
چه بسیار افرادی که ايده های خوب و درجه یکی داشته اند اما نتوانسته اند حق مطلب را برسانند و دیگران را در مورد ايده ی خودشان مجاب کنند.
این ايده ها از نظر ايده بودن هیچ چیزی کم نداشت اما صاحبان این ايده ها نتوانسته اند توانمندی ها، ظرافت های ايده خود را تئوریزه نموده و کسانی که نیازمند آن ايده بوده ان
یه مدت ايده ی خاصی به ذهنم نمیرسید که بنویسم.
بعدش با خودم گفتم حالا که خیلی وقت گذشته، باید یه چیز خوب بنویسی!
پس ايده های ریز و درشتی که خیلی خوب نبودن رو رها کردم چون به اندازه ی کافی خوب نبودن.
بعد از یه مدت.
نه ايده ای بود. و نه انگیزه ای برای نوشتن.
اونقدر که الان شک دارم که چون ايده ای ندارم نمینویسم
یا چون نمینویسم. ايده ای ندارم.!
.
گذشتن از یه سری چیزا. مث مرگ یه سری احساس نابه.
حس نابتو که از دست بدی، مُردی!
خودکشی بخاطر بقیه اصلن
۳ ايده کار در منزل پولساز با سرمایه کم. از همین امروز با کار در منزل، کارآفرینی با سرمایه کم را شروع کرد. من در این مقاله ۳ ايده کسب و کار با سرمایه کم برای شما تهیه کردم به همراه جزییات اجرای هر کدام از این ايده ها.
نکته مهم. این مطلب در سال ۱۳۹۴ نوشته شده است. در صورت تمایل می‌توانید به ايده های کار در منزل جدیدتری هم دسترسی پیدا کنید.
ادامه مطلب
یه مدت ذهنم درگیر مسئله حق و مصلحت بود، الان درگیر واقعیت و حقیقت! رئالیسم مقابل ايده‌آلیسم. ايده‌آلیسمی که باعث میشه واقعیت رو نادیده بگیریم و دست به کارها و تلاشهایی بزنیم که سلب آرامش میکنند.
این ايده‌آل حکومتهای ایدئولوژیک و واقعیتشونم که هر روز داریم زندگی میکنیم، ولی باید خیلی فراتر فکر کرد به این موضوع ايده آل باعث نادیده گرفتن و سربریدن واقعیت میشه و نیچه‌ی جان که دستور داده بت های ايده‌آل رو بشکنیم. 
یه مدت ذهنم درگیر مسئله حق و مصلحت بود، الان درگیر واقعیت و حقیقت! رئالیسم مقابل ايده‌آلیسم. ايده‌آلیسمی که باعث میشه واقعیت رو نادیده بگیریم و دست به کارها و تلاشهایی بزنیم که سلب آرامش میکنند.
این ايده‌آل حکومتهای ایدئولوژیک و واقعیتشونم که هر روز داریم زندگی میکنیم، ولی باید خیلی فراتر فکر کرد به این موضوع ايده آل باعث نادیده گرفتن و سربریدن واقعیت میشه و نیچه‌ی جان که دستور داده بت های ايده‌آل رو بشکنیم. 
برای شروع یک تجارت به چه چیزی نیاز دارید؟ واضح است: یک ايده خوب برای تجارت. اما منظور از آن دقیقاً چیست؟
ايده کسب و کار چیزی بیش از یک ايده خودجوش است که در دوش گرفتن یا همراه با آبجو با دوستان به دست شما می رسد. این نه تنها یک راه حل مسئله را شامل نمی شود ، بلکه نخستین افکار در مورد چگونگی کسب درآمد با آن را نیز شامل می شود.
ادامه مطلب
ايده و طرح  نوین  و جدید تولید پول و ثروت 
کسب وکار خود
را از کارشناسان ما بخواهید
دپارتمان  اتاق فکر و ايده ایرانیان
۰۹۱۱۳۸۳۴۸۷۶
۰۱۳۴۴۵۱۴۸۷۶
مهندس پورجعفری
با همکاری
موسسه کارآفرینی
شرکت  بازار کارآفرینی
شرکت ايده سازان نو اندیشان
خیلی از ما کلی ايده در ذهن داریم و در فکر و رویا سیر می کنیم. ولی آیا فقط داشتن ايده کافیه؟ آیا فقط با یک ايده خوب می شه جلو رفت؟ به نظر من نه
قطعا داشتن ايده شرط لازم است ولی کافی نیست. حتی بدون داشتن ايده آنچنانی هم میشه کار کرد و نسبتا موفق بود. اینکه می گن شروع کار هشتاد درصد انجام کار است واقعا حرف درستیه. باید با یک چیز شروع کرد و جلو رفت. نباید همیش فکر کرد. نمی توان تمام جنبه های کار را تحلیل کرد. کار خودش مسیر را نشان می دهد.
این حرف اصلا به ا
ايده‌آلیسم، که در زبان فارسی غالبا به اصالت تصور و آرمان‌گرایی ترجمه شده است، پدیده‌ها را براساس "ايده‌آل" یا آنچه به روح و تصور نسبت داده می‌شود، تفسیر و توجیه می‌کند. ايده‌آلیسم، عقل یا ذهن و روح را مقدم بر ماده می‌داند. این نظریه معتقد است که واقعیت بیش از آنکه به نیروهای مادی بستگی داشته باشد، در پندارها، فکر، ذهن و خود فرد است.
ادامه مطلب
خونواده ی ايده آل من در آینده اونیه که توش همه با هم دووستیم. 
بچه هام با هم دوستن و با هم حرف میزنن و دعوا میکنن. همدیگرو بغل میکنن. حتا اگه بدونن زمین تا اسمون با هم فرق دارن. 
تو خونواده ی ايده ال من همسرم تحت هر شرایطی کنارمه تحت هر شرایطی کنارشم و اگه جایی برای هم فداکاری کردیم با رضایت همدیگه این کارو میکنیم. تو خونواده ايده آل من عشق هست و اولویت. 
آدما می تونن بین استقلال و وابستگیاشون مدیریت کنن. 
و من هنوز ندیدم همچین آدمایی رو .
ايده یعنی چی؟
فکر یعنی چی؟
افکار چی هستند؟
نورون چیه؟
سلول عصبی چیه؟
سلول چیه؟
عصب چیه؟
ايده و فکر و افکار از کجا بوجود میاند؟
این چرت و پرت هایی که دارم مینویسم چیند؟
همشون یک جور سوالند، یک سوال بدون جواب (a unanswered question, a mystery that needs to be solved)
سوال چیه؟
question
یک جمله که برای گرفتن اطلاعات استفاده می شود.
 
وقتی سوالی میپرسم، یعنی چیزی رو نمیدونم و می خوام راجبش اطلاعات کسب کنم.
می خوام جوابش رو بدونم.
این سوال رو میتونم هم از خودم بپرسم و هم از دیگر
پای صحبتِ یه سری از این کارآفرینا اگه بشینید میگن که: درسته که ايده برای یک کسب و کار مهمه اما از اون مهمتر پیاده کردن ايده است. چون معمولاً کسی پیدا نمیشه که ايده رو عملی کنه.
اتفاقاً خیلی تاکید دارن که ايده ها رو به اشتراک گذاشت تا بقیه هم راجع بهش نظر بدن. اینطوری هم ايده پخته تر میشه و هم آدم میتونه عکس العمل بقیه رو راجع به ايده بفهمه. مخصوصاً اگه از گروهی نظر بخواهید که معمولاً قراره مخاطب ايده ی شما باشن. البته یه سخن معروفی هنری فورد داره
به نام خداسلام
من سامان قادر پناه، دانشجوی رشته مهندسی مکانیک،
قصد دارم ايده هایی که به ذهنم میرسند رو بنویسم و در صورت داشتن قابلیت ساخت ان ها را به مرحله نواوری برسانم، و چون طرز فکر افراد باهم متفاوته از شما دوستان خلاق و ايده پرداز دعوت میکنم ک ايده های خود را با مجموعه ما به اشتراک بزارید. شاید کسانی باشند که منتظر فرصتی هستند  تا طرح مورد نظرشون رو ارائه دهند و با همکاری دیگران بسازند و زندگی جدید و بهتری برای خود و دیگران رقم بزنند، م
اگر برای آخرین بار آرزو دارید ساعت 9 تا 5 کار خود را ببنديد و رئیس خود شوید ، احتمالاً انواع ايده های تجاری کوچک را در نظر گرفته اید. اما ، در حالی که شما اشتیاق زیادی دارید ، می توانید جهت گیری را دشوار کنید.
برای کمک به من ، ايده های کسب و کار کوچک را برای هر کسی که می خواهد شغل خود را اداره کند ، جمع کرده ام. از اینها به عنوان نقطه پرش استفاده کنید تا ايده های منحصر به فرد خود را برانگیزید.
ادامه مطلب
1- راه اندازی سایت ايده پردازی :(98/10/29)
توضیح:
ایجاد پلت فرم ايده پردازی
دارای دو بخش یکی وقف ايده ( نوآوری باز)  یکی فروش ايده ( حفظ محرمانگی پیشنهادها )
هم افزایی و وصل کردن ايده ها
امتیاز دادن به فعالیت ها اعم از لایک و کامنت و نقد و تکمیل و دسته بندي و .
ایجاد ساختاری خوشه ای از کاربران و ادمین ها مانند ویکی پدیا
محیط نقد ايده ها
محیط تکمیل و تلفیق ايده ها
محیط ايده پردازی مجزا برای کارشناسان ( مبتنی بر امتیاز - مبتنی بر سوابق شغل )
ارتباط عملکرد
طراحی ارزش پیشنهادی یعنی دلیل اینکه فروشنده یا طراح ايده چرا این ايده را نسبت به دیگر ايده های موجود انتخاب کرده است.
دلیل من برای طراحی این ايده این بود که امنیت خانه ها و یا حتی محل کار بالا برود وکمی از ی شدن اموال جلوگیری کنم و سهمی در این امر داشته باشم که امروزه مسئله خیلی مهمی در جهان میباشد.
ايده ‌پردازی برای شروع یک کسب ‌و‌کار اینترنتی
این روز‌ها خیلی از افراد به این فکر می‌کنند که چگونه می‌توانند یک
کسب‌و‌کار اینترنتی برای خودشان ایجاد کنند و از آن کسب درآمد داشته باشند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای شروع یک کسب‌و‌کار ايده‌ی اولیه‌ی آن است. به
زبانی دیگر، اینکه می‌خواهید دقیقا چکار کنید و از چه چیزی درآمد کسب
کنید.
همچنین افراد زیادی هستند که ايدههای زیادی در سر دارند و شاید هیچ وقت
آن‌ها را به مرحله‌ی اجرا نرسان
من آلام بین کارام پادکست ايده ها از کجا میان استرینگ کست رو گوش کردم و عااالی بود اینم بین این همه ايده که خداروشکر به ذهنم میرسه و فکر کنم جالب بود دونستن علت ايده و اینکه چطور میشه ايده های بیشتری به وجود بیاد و. 
راستی برنامه ریزیم رو به صورت روزانه کشیدم واسه شش هفته مربع مربعی ببینم چطوره. تا الان که خیلی دوسش داشتم(روز اوله). الانم ی محتوا نوشتم میخوام برم قهوه پفی! درست کنم و بعد فیلم وب ببینم. لایسنس انتی ویروسم بعد صد سال خریدم. دیگههه
با ما  تضمینی مخترع شوید (ايده پردازی تا ثبت اختراع)
روش‌های ايده‌پردازی عملی و ثبت اختراع و فروش ايده و اختراع
آموزش خصوصی و تضمینی - روش‌های یافتن ايده ها
-روش های مخترع شدن
-آموزش صفر تا صد مخترع شدن- تبدیل ايده به یک محصول صنعتی- روش‌های تامین مالی ايدههای صنعتی- روش‌های خلاقانه در تامین نیازهای یک ايده- تشخیص ايدههای نامناسب- مدیریت زمانی در اجرای روش‌های ايده تا عمل
 
2. ايده های تجاری بهبود یافتهبعضی اوقات موفقیت یک شرکت بستگی به حل مسئله دارد. اگر پیشنهاد شما ساده تر ، سالم تر ، سبزتر یا منحصر به فرد تر از رقبای شماست ، در مسیر صحیحی قرار دارید.
برای بهبود ايده کسب و کار ، باید نکات زیر را روشن کنید:
ادامه مطلب
خیلی احمقانه ست به خاطر اینکه آدم در شرایط ايده آل نیست , احساس بدبختی کنه ; واسه همین همیشه راضی نیستن از خودشون و اطرافیان ؟
فکر کنم هیچ وقت شرایط خیییلی ايده آل نشه خب چون ما آدمیم و میمیریم و فکر میکنیم . اینا هرکدوم دلایل محکمی برای نبود شرایط ايده آله ; اما دلیلی برای خوشبخت نبودن نیست !
چرا بسته بندي مهم است؟
بسته بندي دارای دو فايده ی کلیدی مهم است: اولا محافظت از محصول و بعد فروش محصول.
محافظت به این معنی است که محصول هنگام عرضه به مشتری باید دست نخورده باشد زیرا او درصورت قابل استفاده بودن و دست اول بودن تصمیم به خرید آن محصول می گیرد.
از نظر فروش نیز، یک محصول با بسته بندي زیبا می تواند رقابت با سایر محصولات مشابه را راحت تر کرده و به راحتی در قفسه ی یک فروشگاه چشم نواز باشد.
پس در نظر داشته باشید که:
 
%۷۲ مصرف کنندگان به طر
نمی دانید چه موضوعی برای ایجاد سایت در نظر بگیرید؟ سایتی به نام markammay.com بعد از تحقیقات فراوان 100 ايده جذاب برای ساخت یک سایت ايده آل ارائه داده است که می توانید از یکی از آن ها استفاده کنید.
ادامه مطلب
از آنجا که هر انسان در زندگی،ايده آل ها و آرمانهای مختص به خود را دارد
که حتی ممکن است با دیگری در تضاد باشد
لذا رسیدن به جامعه ای ايده آل ممکن نیست!
اما در بعد فردی قابل تصور است.
هرچند ايده آل
بیش از آنکه به انسان کمک کند،او را عذاب میدهد.!
پی نوشت:کنتراست یا زاویه دید.؟!
ايده‌ی جالب برای عاشقان کتاب + تصاویر
به نظر شما چه هدیه‌ای، البته به‌غیراز کتاب (!)، برای عاشقان کتاب جالب است؟  باآن‌همه قفسه پر از کتاب احتمالاً نیازی به یک کتاب دیگر ندارند. اما نظرتان راجع به لوازم جانبی که با موضوع کتاب طراحی‌شده‌اند، چیست؟ از بالشت‌های کتاب مانند گرفته تا پتوهایی که مثل کتاب ورق می‌خورند و می‌توان آن‌ها را خواند. در ادامه تماشاگر ايدههای جالبی باشید که طراحان خلاق برای ساخت وسایل معمولی از کتاب الهام گرفته‌
دنیایی را تصور کنید که هر کسی، تاکید می کنم هر کسی، در هر سطحی که هستهر روز رو با ايده جدیدی شروع کنه
یا فکرش درگیر ایجاد ايده های جدیدی باشه
حتی میشه گفت جهانی رو تصور کنیم که هر کسی
هر روز و همیشه
فکرش درگیر سبک زندگیِ بهتر و سالم تری باشه
واقعا چنین دنیایی به مرور زمان چه زیبا خواهد بود
البته چالش موجود در سازمان‌ها این است که بدانیم چه زمان به اندازۀ کافی ايده داریم. و قبل از انتخاب و تمرکز روی یک ايده، باید چه تعداد ايده تولید کنیم؟ وقتی این سوال را از مدیران می‌پرسم، اغلب می‌گویند که به ۲۰ ايده اکتفا می‌کنند. اما پاسخ این است که هرچه بیشتر، بهتر. شواهدی نشان می‌دهد که کیفیتْ زمانی به بیشینۀ خود می‌رسد که بیش از ۲۰۰ ايده روی میز وجود داشته باشد. 
قفسه بندي ايده آل میبایست سبک و مقاوم باشد، چرا که باید توانایی نگه داری بارهای سنگین را داشته باشد.1.    اندازه و ابعاد (طول ، عرض ، ارتفاع) فضای موجود2.    نوع بارگذاری اقلام جهت انبارش (دستی و یا ماشینی)3.    نوع بار از نظر شکل ظاهری و حجم و وزن بارها (کارتنی، پالتی، لوله ای، بایگانی، ابزار)4.    ظرفیت مورد نیاز جهت انبارش (بسته به درخواست استفاده کننده)
ادامه مطلب
لوازم بسته بندي اثاثیه منزل و شرکت های                            بسته بندي اثاثیه منزل بسته بندي اتاق خواب، بسته بندي یخچالها بزرگ، بسته بندي یخچالها ساید بای ساید بسته بندي بوفه جهیزیه عروس، بسته بندي میز کامپیوتر، بسته بندي میز نهار خوری مبلمان، بسته بندي اشپزخانه، بسته بندي لوازم شرکت، بسته بندي شیشهای میز نهار خوری، بسته بندي تخت خواب، بسته بندي اسباب منازل متخصص بسته بندي اثاثیه منزل و شرکت های باربری و اتوبار درمنطقه تهران حمل و نقل ا
با توجه به پراکندگی موضوعی بخش بسته بندي امکان ظهور یک تشکل کلی برای بسته بندي که هر یک از اعضای آن نماینده یک واحد صنعتی یا خدماتی باشند و در ضمن با یکدیگر نیز منافع مشترک داشته باشند به صفر نزدیک است. زیرا منافع صنفی بعضی از صنایع زیر مجموعه بخش بسته بندي اصلا در تضاد با یکدیگر است و یا حرف مشترکی با یکدیگر ندارند. برای مثال دغدغه ها و ايده آل های صنف کارتن نه تنها هیچ شباهتی به تمایلات بخش پلاستیک ندارد، بلکه در بعضی مسائل نیز در تضاد و رقاب
پیشنهادهایی برای معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری :
راه اندازی نظام  ايده پردازی:

ایجاد بانک ثبت ايده 

برگزاری جشنوار ه هایی برای تهییج  و فرهنگسازی و فراگیری ايده پردازی همچنین هدایت افکار و ايده های عمومی و به سمت نیازهای کشور
امتیاز دهی و ارزیابی ايده ها توسط کاررشناسان و مردم  با معیارهایی مانند :
 ابتکار و خلاقیت - توجه به اصول کسب و کار و توجیهات اقتصادی ايده و اختراع - .
پیوند ايده های کارآمد با بازار و سرمایه های
مردمی
 آموزش شیوه
ايده جدید برای بیزینس پلن
ايده جدید برای ویزای استارتاپ کانادا ، آلمان از ان مواردی است که همه به دنبال آن هستند. ايده جدید برای راه اندازی یک کسب و کار جدید ، برای اینکه تمایل برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا و سایر کشورها بسیار بالا است.
ايده جدید چیست ؟
ايده جدید به صورت عامیانه عبارت است از یک فکر نو که در یک کشور یا کل جهان نمونه مشابه نداشته باشد و بتواند یک مشکل را برای راحتر شدن زندگی انسانی از روی شانه های انسان بردارد و زندگی را راح

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها