نتایج جستجو برای عبارت :

تشخیص اصل بودن پاوربانک

با #بابا_خان رفتیم حرم امام رضا دم در این یارو که بازرسی می‌کرد نگذاشت برم توی بخاطر پاوربانک!؟! نمیدونستم حضرت به پاوربانک حساسیت دارند هیچ گفت برو بده امانت داری! هیچ نگفتم توی آن موارد من هیچی نمیگم و فقط نگاه میکنم برگشتم هتل پاوربانک گذاشتم و برگشتم توی حرم که رسیدم #بابا_خان رو دیدم توی صحن باهاش برگشتم!
با بابا خان رفتیم حرم امام رضا دم در این یارو که بازرسی می‌کرد نگذاشت برم توی بخاطر پاوربانک!؟! نمیدونستم حضرت به پاوربانک حساسیت دارند هیچ گفت برو بده امانت داری! هیچ نگفتم توی آن موارد من هیچی نمیگم و فقط نگاه میکنم برگشتم هتل پاوربانک گذاشتم و برگشتم توی حرم که رسیدم بابا خان رو دیدم توی صحن باهاش برگشتم!
اگر قصد دارید یک پاوربانک برای خود خریداری کنید، بهتر است در ابتدا با بهترین پاوربانک های موجود در بازار آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه 7 نوع برتر آن را خدمتتان معرفی کنیم. با قسمت دوم بهترین پاوربانک های 2019 با ما باشید.

ادامه مطلب
با توجه به گسترش روز افزون استفاده از گجت ها و دستگاه های قابل حمل ، در دسترس بودن پاوربانک جهت تامین شارژ مصرفی آنها به نیازی غیر قابل کتمان تبدیل شده است و تا به امروز معمولا از پاوربانک ها برای شارژ دستگاه هایی همچون تلفن همراه و تبلت ها و . استفاده می نمودیم.
ادامه مطلب
پاوربانک MARK U700 10000mAh
کمبود شارژ گوشی گوشییا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی ما بوده، اما میتوان با با یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعن این مشکل را حل کرد. در ادامه به بررسی این پاوربانک میپردازیم.
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک محکم ساخته شده است ک در برابر زمین خوردن مقاوم است و به خوبی از اجزای داخلی این پاوربانک محافظت میکند. این شارژر همراه با وزنی سبک و ابعاد کوچک به راحتی ثابل حمل بوده و درون ک
پاوربانک کانفلون مدل H9
پاوربانک 20000 میلی آمپر کانفلون مدل H9 یک شارژر با کیفیت از کمپانی کانفلون است. این پاوربانک بدنه ای سفید دارد و در قالب مستطیلی با گوشه های منحنی طراحی شده و لبه های تیزی ندارد و از این رو بسیار خوش دست است. بدنه این پاوربانک از جنس مرغوب میباشد که دارای ضریب مقاومتی بالایی در برابر واکنش های شیمیایی و حرارتی دارد.
باتری پاوربانک کانفلون یک باتر یلیتیومی 20000میلی آمپر است بسته به نوع و ظرفیت باتری گوشی شما میتواند  آن را
پاوربانک های Power core , Powercore Plus انکر 
یکی از محبوب ترین پاوربانک های حال حاضر بازار ، پاوربانک های انکر می باشند که روز به روز در حال به روز شدن و پیشرفت کردن است. دلیل اینکه پاوربانک های انکر همچنان مورد علاقه مشتریان هستند ، ویژگی ها و مزیت هایی  است که شرکت تولید کننده آن را اولویت اول تولبد پاوربانک های خود قرار داده است. این پاوربانک ها در مدل های مختلف با ظرفیت های متفاوت به بازار عرضه شده است. اما با گذشت زمان مدل های جدیدی وارد بازار شد ک
پاوربانک  MARK MT10 10000mAh
کمبود شارزر گوشی یا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی ما بوده اما میتوان با یکی از پاوربانک های برند مارک این مشکل را حل کرد; در ادامه به بررسی این پاوربانک 10000 میلی آمپری میپردازیم.
 
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی شارژر مراقبت کند. این شارژر همراه با وزنی سبک و گوشه های خمیده و ضخامت کم به راحتی در جیب یا کیفتان جایی میگیرد. از دیگر امکانات این پاوربانک داش
پاوربانک Konfulon H8 10000mAh
کمبود شارژ گوشی یا تبلت در بیرون از منزل یکی از مشکلات همیشگی  ما بوده اما میتوان با یکی از پاوربانک های شرکت کانفلون با ظرفیت 10000 میلی آمپر این مشکل را حل کرد.در ادامه به بررسی این پاوربانک با ظرفیت 10000میلی آمپری میپردازیم.
مشخصات بدنه
بدنه پاوربانک کانفلون از جنس پلاستیک مقاوم و به رنگ سفید ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی شارر مراقبت کرد. این پاوربانک به ابعاد 17x8.8x2.5 سانتی متر با گوشه های منحنی و وزن 255 گر
پاوربانک کانفلون مدل Edge II
پاوربانک 10000 میلی آمپر کانفلون مدل Edge II یک شارژر با کیفیت از شرکت کانفلون است. این پاور بانک بدنه ای سفید  با طراحب زیبا  در ابعاد 134*70*10 و وزن 350 گرم که به دلیل گوشه های منحنی بسیار خوش دست است. بدنه این پاوربانک از جنس مرغوب میباشد که دارای ضریب مقاومتی بالایی است و همچنین از قابلیت های ویژه این پاوربانک شارژ سریع و ایمن انواع گوشی های موبایل و تبلت میباشد.
این شارژر همراه با ظرفیت 10000 میلی آمپرساعت، دو درگاه USB خروجی
پاوربانک شیائومی مدل وایرلس PLM11ZM
هیچ شرکت دیگری در جهان به اندازه شیائومی پاوربانک ندارد. بنابراین کاملا منطقی است که این غول تکنولوژی مدل های جالب تری را به این لیست اضافه کند.
پاوربانک وایرلس 10000 شیائومی دارای پوشش فی آلیاژ آلومینیوم است ونسبت به سقوط و برخورد مقاوم است. طراحی  زیبا و کناره های قوس دار برای در دست گرفتن آن مناسب است.
پاوربانک وایرلس 10000میلی آمپر امکان شارژ بی سیم را در هر زمان و مکان برای شما فراهم میکند. با قرار دادن گوش
پاوربانک کانفلون مدل M20
شرکت konfulon بزرگترین لوازم جانبی تلفن همراه در چین که در سال 2006 تاسیس شد. این شرکت یک تولیدکننده حرفه ای از لوازم جانبی برتر گوشی های مویاسل میباشد. شرکت کانفلون این بار پاوربانک مدل m20 با خاصیت فست شارژ محصولی عالی و دارای ضخامت نسبتا نازک که به آسانی در جیب قابل انتقال میباشد تولید کرده است. این پاوربانک با ابعاد  16*75*180 میلیمتر و وزن 450 گرم دارای نشانگر LED و 4 پورت خروجی و دو پورت ورودی میباشد. که خروجی اول با Android USB, DC 5v/ 2.
شرکت‌های متعددی لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند نظیر قاب، لوازم جانبی شارژر وایرلس، شارژر مورد استفاده در اتوموبیل و البته پاوربانک تولید می‌کنند. برای کاربرانی که استفاده همیشگی از گوشی‌های هوشمند دارند، پاوربانک یک وسیله ضروری به شمار می‌رود.
سوالی که شاید به ذهن بسیاری از کاربران خطور کرده باشد این است که کدام شرکت سازنده پاوربانک بیشترین تعداد پاور بانک را تاکنون به فروش رسانده است؟ جالب است اگر بدانید که پاسخ این سوال شرکت شیائومی
پاوربانک مارک U100 10000mAh
امروزه استقاده از پاوربانک تقریبا به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل، تبلت و بخش کننده های پرتال شناخته شده است. شما میتوانید با استفاده یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک با ظرفیت 10000 میلی آمپر مشکل کمبود شارژ گوشی های موبایل یا تبلت خود در بیرون از منزل را حل کنید. در ادامه به بررسی این شارژر همراه  میپردازیم.
بدنه این پاوربانک از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوب
پاوربانک اصلی شیائومی Mi Power Bank 2C 20000mAh
پاوربانک (شارژر همراه) اصلی شیائومی Mi Power Bank 2C با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 5 ولتبا شارژر همراه شیائومی» مدل PLM06ZM» می‌ توانید باتری انواع گوشی‌ های موبایل، تبلت، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و دیگر دستگاه‌ های از این قبیل را بدون نیاز به استفاده از پریز برق شارژ کنید. باتری به‌ کاررفته در این پاوربانک 20000 میلی‌ آمپر ساعت است و برای افرادی که ظرفیت زیاد باتری برایشان اهمیت دارد، مناسب خواهد بود. ای
با پیشرفت امروزه دنیا در زمینه تکنولوژی، پاوربانک ها نقش پر رنگ تری نسبت به بقیه محصولات جانبی پیدا کرده‌اند. کمپانی هوآوی در این زمینه قدرت خود را به رقیبان‌اش نشان داده است. پاوربانک هوآوی مدل AP20 ظرفیت 20000 میلی آمپر محصولی شگفت آور بوده است که توسط شرکت هوآوی به بازار عرضه شده است. این پاوربانک دارای دو پورت USB بوده است که این امکان را به شما میدهد تا بتوانید برای شارژ وسایل خود از این دو پورت به صورت همزمان استفاده کنید. برای اینکه بدانید
پاوربانک همراه sense mini را شرکت روموس تولید کرده است و باتری لیتیوم پلیمری آن 5000میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. فقط 6 ساعت لازم است تا پاوربانک سنس مینی به طور کامل شارژ شود.این پاوربانک یک درگاه خروجی USB در آن وجود دارد که از این خروجی شدت جریان 2.1A گرفته میشود، این مقدار شدت جریان مناسب شارژ تبلت هاست اما گوشی های موبایل را با سرعت بیشتری شارژ میکند.
لبه ها در این پاوربانک خمیده هستند که آن را خوش دست کرده است. پاوربانک  Sence Mini پلاستیکی است و روی آن فر
پاوربانک‌ ها یکی از گجت‌های مهم و کاربردی تلقی می‌شوند. اگر تمایل دارید با بهترین پاوربانک‌ های موجود در بازار با قیمت کمتر از 150 هزار تومان و بیشتر از 150 هزار تومان و با ارزش خیلی بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد می‌شود در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.
ادامه مطلب
از این پاور بانک می توان برای شارژ تلفن های هوشمند استفاده کرد. این مدار پاوربانک از دو ماژول یکپارچه و باتری لیتیوم-یون استفاده می کند. ماژول اول یک شارژر باتری یون لیتیوم و دومی ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC است.
مدار و کار برای پاور بانک
مدار و کار پاور بانک
نمودار مدار پاوربانک در شکل 1 نشان داده شده است. که شامل یک ماژول شارژر لیتیوم یونی USB (USB-IN) ، باتری لیتیوم یون 3.7V / 2600mAh (BATT.1) ، سوئیچ روشن / خاموش (S1) و ماژول مبدل تقویت کننده DC-DC (USB-OUT).

ادامه مط
بهترین پاور بانک 2018

امروزه نقش پاوربانک ها در زندگی افراد به موجب افزایش استفاده از گوشی
هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ، پررنگ‌تر از قبل شده و به عنوان یکی از اجزای
تقریبا ضروری شناخته می‌شوند. در این نوشتار بهترین پاوربانک های سال 2018
معرفی خواهند شد.
همچنین بخوانید:
7 نکته مهم درباره پاوربانک های شارژ باتری که باید بدانید
پاوربانک‌ها ابزارهای بسیار کارآمدی هستند که کمک می‌کنند شارژ گوشی هوشمند، تبلت و یا حتی لپ‌تاپ کاربر
همیشه در حالت فول و
پاوربانک روموس Sence 4 Mini
کمبود شارژ گوشی یا تبلت دربیرون از منزل یکی از مشکلات همیشکی به شمار میرود، که میتوان با یکی از بهترین پاوربانک های شرکت روموس این مشکل را برطرف کرد. این شارژر همراه مجهز به مدار کنترل هوشمند جهت محافظت از دستگاه متنصل به خود است با اتصال دستگاه به هرکدام از پورت های USB، تشخيص داده و شروع به شارژ کردن آن می کند. در ادامه به بررسی این پاوربانک با ظرفیت 10000میلی آمپر میپردازیم.
ساختار بدنه
جنس این پاوربانک از پلاستیک مقاوم
پاوربانک شیائومی ردمی مدل PB200LZM
پاوربانک های شیائومی یکی از محبوب ترین پاوربانک های بازار ایران میباشد که بخاطر عملکرد بسیار خوبی که در این سالها از خود نشان داده اند جایگاه ویژه غای میان مردم دارد.
پاوربانک Redmi 20000 مدل PB200LZM ساخت شرکت شیائومی است. این پاوربانک یک وسیله جانبی پرکاربرد است که نگرانی تمام شدن باتری گوشی های هوشمند را از بین برده به طوری که توانایی 4.8 مرتبه شارژIPHONE  XS را دارد. Redmi 20000 با داشتن دو پورت خروجی USB و پشتیبانی از انواع پر
پاوربانک مارک مدل U400
امروزه استفاده از پاوربانک تقریبا به امری معمولی تبدیل شده است و به عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگانم موبایل و تبلت و پخش کننده هلای پرتال شناخته شده است. در ادامه به بررسی یکی از بهترین پاوربانک های برند مارک میپردازیم:
پاوربانک مارک مدل U400 از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است که به خوبی میتواند از اجزای داخلی و باتری این پاوربانک در هنگام ضربه خوردن محافظ کند، این شارژر همراه با وزن مناسب و شکا و سایز مناسب به راحت
لیست پاوربانک های موجود در ایران
پاوربانک تسکو مدل TP 841W با ظرفیت 8000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 862 با ظرفیت 15000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 856 WL ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 854N ظرفیت 12000 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 830 ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعت
پاوربانک تسکو مدل TP 874L ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت
پاور بانک اوریکو مدل L20000 ظرفیت 20000 میلی آمپر
پاور بانک اوریکو مدل LD100 ظرفیت 10000 میلی آمپر
پاور بانک اوریکو مدل M10000 ظرفیت 10000
پاوربانک روموس OM10
کمبود شارژ گوشی یا تبلت در بیرون از منزل دغدغه همیشگی به شمار می رود. اما میتوان با یکی از بهترین پاور بانک های روموس که ظرفیتی برابر 10000 میلی آمپر ساعت دارد این مشکل را حل کرد.
بدنه ای کوچک و خوش دست
از مهمترین ویژگی های این شارژر همراه، ابعاد و بدنه ی کوچک آن است که بر خلاف ظرفیت بالایی که دارد نسبت به نمونه های قبلی بسیار کوچک و کم حجم طراحی شده است. بدنه پاوربانک روموس از پلاستیک و مقاوم با سطحی کاملا صاف ساخته شده است. این
راهنمای خرید پاور بانک یکی از موارد مورد نیاز شما برای خرید بهترین پاوربانک از میان پاوربانک های موجود در بازار است. پاوربانک را می‌توان یک منبع تامین انرژی شارژ همراه دانست. این ابزار انرژی الکتریکی را در خود ذخیره کرده و این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر زمان و هر کجا که هستید فقط با اتصال سیم شارژر گوشی به آن قادر به شارژ کردن باتری اسمارتفون خود باشید. بنابراین پاور بانک یک منبع تغذیه همراه است. از آنجایی که پاوربانک ها ابزار
انواع پاور بانک ارزان قیمت و با کیفیتی از برندهای معتبر دنیا تولید شده است. ذیگر نیازی نیست پاوربانک گران قیمت خریداری کنید. با ما همراه باشید تا در ادامه بهترین پاوربانک های ارزان موجود در بازار با قیمت کمتر از 200 هزار تومان را به شما معرفی کنیم.

ادامه مطلب
یکی از پرفروش ترین محصولات در رابطه با لوازم جانبی موبایل، پاوربانک می باشد. امروز قصد دارم به سایت هایی اشاره کنم که اقدام به فروش پاوربانک کلومن KP-200 می کنند. دو سایت ایده برتر و نشت آپ این محصول را در سایت خود دارند. همچنین سایت ایده برتر به بررسی این پاوربانک نیز پرداخته است که در ادامه بخش هایی از آن را با هم می خوانیم
 
 
 
انواع مختلفی از پاوربانک در بازار موجود است که هرکدام با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهند، دارای قیمت م
فروش استثنایی پاوربانک هویت h535 زیر قیمت
تحویل برق RAVPower 10،000mAh USB-C وپاوربانک سریع شارژ
این پاوربانک هویت h535 زیر قیمت شارژر قابل حمل RAVPower با ظرفیت توان خود در رده متوسط ​​قرار دارد ، به این دلیل که دارای توان 10000 میلی آمپر ساعت است. بنابراین می توانید حدود دو شارژ کامل برای آیفون 11 خود انتظار داشته باشید.
گزارش این آگهی پاوربانک هویت h535 زیر قیمت
قسمت های بهتر این پاوربانک شارژ و فرم پاوربانک هویت h535 زیر قیمت آن است. شارژر دو درگاه خروجی دارد.
پاوربانک کانفلون مدل Q20P 20000mAh
تمام شدن شارز گوشی در بیرون از منزل و دمواقع اضطراری یکی از مشکلات همیشگی بوده. امروز با اختراع شارژر های همراه با ظرفیت های متفاوت این مشکل حل شده و در هر مکانی امکان شارژر کردن گوشی  و تبلت های خود وجود دارد که میتوان با استفاده از یک نمونه از پاوربانک هغای شرکت کانفلون که یکی از بزرگترین شرکت های تولید پاورپاونک میباشد این مشکل را حل کرد. در ادامه به بررسی ویژگی های این شارژر همراه میپردازیم.
مشخصات بدنه
بدنه
در گذشته در مورد بهترین پاوربانک 2018 برایتان صحبت کرده ایم و اگر قصد دارید در سال جدید یک پاوربانک برای خود خریداری کنید، بهتر است در ابتدا با بهترین پاوربانک های موجود در بازار آشنا شوید. با ما همراه باشید تا در ادامه 7 پاوربانک برتر که برای خرید در سال جدید پیشنهاد می‌شوند را با هم مرور کنیم.
ادامه مطلب
ظرفیت پاوربانک اولین عنصری است که هنگام خرید پاور بانک باید در نظر بگیرید. چگونگی بررسی ظرفیت بانک مرکزی نیروگاه ، از آنجا که محدوده ظرفیت زیادی در بازار فعلی پاوربانک وجود دارد ، به یک سوال تبدیل می شود. با توجه به نیاز خود می توانید پاوربانک 2600mAh ، 10400mAh ، 20000mAh یا حتی پاوربانک قدرتمندتری خریداری کنید. اما مراحل زیر به شما کمک می کند ظرفیت واقعی پاور بانک خود را بررسی کنید.چگونه ظرفیت پاور بانک را بررسی کنیم: easyacc 2nd gen metal 3000mah bank powerظرفیت خرید
پاوربانک اصلی روموس Romoss Sence 8 Plus 30000mAH
پاوربانک (شارژر همراه) اصلی روموس مدل SENCE 8 PLUSE با ظرفیت 300000 میلی آمپر ساعت و ولتاژ 5 ولت
با پاوربانک 30000میلی آمپر شرکت روموس بدون نیاز به پریز برق، باتری گوشی موبایل، تبلت، یا آیپد خود را شارژ کنید. روی سطح این پاوربانک یک نمایشگر به کار رفته که درصد شارژ باقی مانده ی باتری را نمایش میدهد. شما میتوانید از شارژر همراه در طول روز استفاده کرده و در پایان کار میزان باقی مانده باتری پاوربانک را ببینید و در صورت نی
خرید پاوربانک انکر a1214
پاوربانک RAVPower 32،000mAh با 3 پورت
این شارژر قابل حمل RAVpower با ظرفیت توان خود نسبت پاوربانک انکر a1214 به پاوربانک های قبلی که ذکر کردیم حتی بیشتر پیش می رود ، زیرا دارای توان 32000 میلی آمپر ساعت است. این در واقع یکی از بالاترین ظرفیت های قدرت بهترین مدل پاوربانک انکر در بازار است که همچنان عامل شارژر قابل حمل را به جای اینکه یک نیروگاه قابل حمل باشد ، حفظ می کند و این به معنای زیادی برای اهداف قابل حمل است. بنابراین با وجود توان 32
پاوربانک طرح موزائیک! 
بعضی از پاوربانک‌‎ها به درد کادو دادن می‌خورند. البته اینکه به عنوان کادوی تولد به کسی پاوربانک بدهید، شاید در نگاه اول کمی عجیب به نظر بیاید اما خودتان را جای طرف مقابل بگذارید؛ برای تولدتان هدیه ای گرفته اید که خیلی کاربردی است و در ضمن خیلی هم زیباست! پس اجازه بدهید شما را با پاور بانک ای دیتا (Adata) یعنی مدل P10000 آشنا کنیم. 
 
 
ادامه مطلب
گاهی اوقات باتری خود گوشی به حد کافی جوابگوی مکالمه یا پیامک های اضطراری یا فعالیت در شبکه های اجتماعی و بازی نیست و در مسافرت ها و زمانهایی که دسترسی طولانی به پریز برق ندارید مجبورید زمان استفاده از گوشی را کوتاه کنید.
ادامه مطلب
پاور بانک چیست؟
 
پاوربانک‌ها درواقع باطری های خاصی هستن که در یک مدار خاص با شارژ الکتریکی مشخص ، فشرده شدن.
اونا به شما اجازه می‌ دن که انرژی الکتریکی رو ذخیره کنید و درزمان لازم ازانرژی موجود برای شارژ موبایل یا تبلت استفاده کنید.
امروزه استفاده ازپاوربانک تقریبا به امری معمول تبدیل شده وبه عنوان امری ضروری برای استفاده کنندگان موبایل وتبلت وپخش کننده‌های پرتال شناخته شده.
 
پاوربانکها برای تمام دستگاههایی که دارای پورت یو اس بی(USB)

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها