نتایج جستجو برای عبارت :

تاریخ اکران رجب ایودیک ۸

فیلم احضار 3 سال 2020 را به عنوان تاريخ اکرانش دریافت کرد. این مجموعه که به اتفاقات ماورا در زندگی واقعی اد و لارن میپردازد اولین بار در سال 2013 اکران شد و توانست بین طرفداران فیلم های ترسناک محبوبیت خاصی را کسب کند.
ادامه مطلب
برای درخواست اکران های عمومی مستندهای معمای سی 130 و گزارش چند قتل در دانشگاه ها، حوزه ها، مساجد و . می توانید اینجا را کلیک نمائید و درخواست اکران خود را در سایت اکرانت ثبت نمائید.
همچنین شماره تماس برای درخواست اکران در سایت موجود می باشد. 
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، جان دار» یکی از فیلم هایی است که این روزها بر پرده سینماهای کشور تو حال اکران است؛ فیلمی با ورزش ستارگانی زیرا که جواد عزتی، حامد بهداد، فاطمه معتمدآریا، باران کوثری و. که توانسته با وجود این که در گونه خنده دار نیست، سودا نیکوکاری را در گیشه سینماها تجربه کند. چهارشنبه شب هم یک اکران مردمی برای این فیلم برگزار شد که معتمدآریا و بهداد مهمانان ویژه آن بودند. جان دار» به کارگردانی حسین امیری دوماری و پدرام پور
جزئیات و تاريخ ا
کران فیلم سینمایی ما همه با هم هستیم

طی روزهای اخیر شاهد اعلام تاريخ اکران فیلم
سینمایی ما همه با هم هستیم به کارگردانی کمال تبریزی و بازی بازیگران
بیشماری بودیم. سینما دوستان این فیلم را یکی از شانس های جا به جایی رکورد
فروش در تاريخ سینمای ایران میدانند.از
جمله بازیگران فیلم ما همه با هستیم میتوان به مهران مدیری و محمدرضا گار
اشاره کرد که کمی پیش در فیلم رحمان 1400 با یکدیگر هم بازی بوده اند.
فیلم سینمایی ما همه با هم ه
مرتضی فرشباف درباره تصمیمیش برای اکران آنلاین این فیلم به ایسنا گفت: با شرایطی که وجود دارد و فیلم‌های زیادی که از سال ۹۷، جشنواره سال ۹۸ و تولیدی‌های غیرجشنواره‌ای سال گذشته در صف اکران هستند،
تصمیم گرفتیم فیلم تومان» را به صورت آنلاین اکران کنیم و احتمالا از دو هفته دیگر این کار انجام خواهد شد@cinemadaily
[عکس 1280×1280]
مشاهده مطلب در کانال
تاريخ اکران انیمیشن The Croods 2 » [ تریلر و جزئیات ]
طی سالهای گذشته ، انیمیشن های زیادی ساخته شده
که هر کدام به نوبه‌ی خود خلاقیت زیادی از‌این عرصه را به نمایش گذاشته ;
یکی از آنها انیمیشن غارنشینان یا همان Croods بوده.
سالها
بود که طرفداران این انیمیشن منتظر ساخت قسمت دوم بودند و حال طبق آخرین
اخبار به دست آمده ، میتوان خبر خوبی را به دوست‌داران این انیمیشن داد.
بعد‌از
کنسل شدن پروژه ساخت The Croods 2 ، اخبار تازه تاريخ اکران این انیمیشن
را نشان م
به گزارش حوزه سینما از گروه فرهنگی هنری عصرحباد؛ آمار فروش فیلم‌های سینمایی تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ نشان می دهد که فیلم سینمایی متری شش و نیم» ساخته سعید روستایی در صدر فروش گیشه قرار دارد.
متری شش و نیم»در۴۷روز اکران؛ ۲۲ میلیارد و ۳۵۰میلیون
چهارانگشت» در ۴۸ روز اکران؛ ۱۰میلیارد و ۱۵۰میلیون
تگزاس (۲)» در ۱۶ روز اکران؛ ۵میلیارد و ۷۰۰ میلیون
زندانی‌ها» در ۴۸ روز اکران؛ ۴میلیارد و ۳۰۰میلیون
ژن خوک» در ۴۷ روز اکران؛ ۳میلیارد و ۴۰می
دانلود فیلم سینمایی رجب ايوديک 6 قانونی Recep Ivedik 6 2020
ژانر فیلم:کمدی | زمان اکران فیلم:19 بهمن | مدت زمان پخش فیلم:-|کارگردان:Togan Gökbakar
لینک دانلود قانونی فیلم رجب پس از انتشار در سایت قرار خواهد گرفت
برای خواندن اطلاعات در مورد فیلم رجب 6 و مطلع شدن از زمان پخش به ادامه ی مطلب مراجعه کنیدموزیک جدید||عاشقانه
خیلی وقت است که در مورد اسپین-آف احتمالی فیلم شازم یعنی Black Adam شنیده بودیم. شب گذشته دواین -The Rock- جانسون» در صفحه رسمی اینستاگرامش پرده از اطلاعات و تاريخ اکران این اسپین-آف سینمایی برداشت و رسما تایید کرد خودش نقش بلک ادم را بازی خواهد کرد، اما فیلم برای سال ۲۰۲۱ میلادی آماده می‌شود.
ادامه مطلب
معرفی مهم ترین فیلم هایی که در تابستان 2019 اکران می شود
سینمانیوز : با نزدیک شدن به فصل تابستان که فصل رونمایی از فیلم های پر فروش و مهم هالیوود است به معرفی
مهم ترین فیلم هایی که قرار است در تابستان 2019 اکران شوند می پردازیم

 
*فیلم Godzilla: King of the Monsters تایخ اکران 31 می 2019 محصولی از کمپانی وارنر بروس به کارگردانی و نویسندگی
Michael Dougherty می باشد .
*فیلم Rocketman  دیگر فیلمی است که در 31 می اکران می شود . فیلمی به کارگردانی Dexter Fletcher
*فیلم Dark Phoenix در تاريخ 7 ژوئن
پانزدهم اسفند نود و هفت نوشتم؛ از فیلمی که دیده بودم و حس می کردم نهایتا تا نوروز اکران می شود ولی گویا تازه به اکران رسیده، وسط حجم عظیم فیلم های مزخرف وسط قرهای میلیاردی و پست های اعتراضی اینستاگرامی باز هم می گویم آن بیست و سه نفر را قطعا ببینید.
عکسهای متین ستوده بازیگر با تیپ جنجالی در اکران مسخره باز
مجموعه : عکس بازیگران
عکسهای متین ستوده بازیگر
تیپ جنجالی متن ستوده در اکران فیلم مسخره باز این روزها در فضای مجازی دیده شده است و خانم ستوده بازیگر با پوشش نامتعارف ظاهر شده بود که عکسهای متین ستوده بازیگر در اکران مسخره باز را در ادامه مشاهده خواهید کرد. عکسهای متین ستوده بازیگر 34 ساله سینما و تلویزیون در اکران فیلم مسخره باز به کارگردانی همایون غنی زاده را در اینجا تهیه و تنظیم ک
فیلم مالیفیسنت 2
 
 
در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی والت دیزنی اطلاعات جدیدی از فیلم Maleficent 2 (مالیفیسنت 2) را منتشر کرده است. در ابتدا دیزنی اعلام کرد تاريخ اکران دنباله فیلم Maleficent (مالیفیسنت) تغییر کرده و در یک اتفاق غیر معمول، اکران این فیلم ۷ ماه جلو افتاده است. حال فیلم Maleficent 2 قرار است در تاريخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۶ مهر ۱۳۹۸) اکران شود که به طور معمول فیلم‌های هالووینی در این ایام اکران می‌شوند. با این حال، در سال ۲۰۱۸ شاهد فر
مرتضی شایسته تهیه‌کننده‌ی فیلم سینمایی صد سال به این سال‌ها» (به کارگردانی سامان مقدم) به کات کفت: مدتی است در حال برنامه‌ی‌ریزی برای اکران اینترنتی صد سال به این سال‌ها» هستم تا سرانجام این فیلم توسط مردم دیده شود. به نظرم صد سال به این سال‌ها» هنوز زنده و سرحال است و هیچ مشکلی هم برای پخش و اکران ندارد. هرکس این سال‌ها این فیلم را دیده تعجب کرده از توقیف طولانی‌مدت‌اش.
شایسته در مورد پروانه‌ی نمایش صد سال به این سال‌ها» گفت: پرو
پس از اکران فیلم "خروج" در قالب سینمای آنلاین که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها مسیر تازه‌ای را در نمایش فیلم‌های سینمایی ایجاد کرده است، "طلا" به کارگردانی پرویز شهبازی دومین فیلمی است که این مسیر را ادامه می‌دهد. 
♦️با گذشت دو هفته از تجربه اکران آنلاین فیلم "خروج"، آخرین ساخته پرویز شهبازی به زودی راهی سینمای آنلاین می‌شود. این فیلم که "طلا" نام دارد و درامی اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته است، نامزدی دو
سی و یک نما _ فیلم سینمایی کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور از ۲۷ شهریورماه در گروه سینمایی آزادی به نمایش عمومی در میاید.
قرارداد اکران این فیلم در شورای صنفی نمایش به ثبت رسیده و موارد تبلیغاتی آن از جمله نصب بیلبوردهای شهری و. انجام شده است. پخش تیزرهای تلویزیونی این فیلم نیز بزودی آغاز خواهد شد.در کروکودیل» که مضمونی پلیسی و اکشن دارد، کوروش تهامی، اندیشه فولادوند، الهه حصاری، حسین مهری، رضا یزدانی، علیرضا مهران، رامین پرچم
طراحی سایت b2b
بعضا تجهیزات و ماژول های تجاری اپلیکیشن جامع پورتال بیزینس تو بیزینس داده ورزانعبارتند از:ایجاد تبلیغات بنری پیکان در پانل مدیر برای اکران در جعبه های تبلیغاتی وب سایترابطه استفاده کننده با صاحبان بیزینس ها ، تولیدها و نیازها و ارسال مقاله برای ایشانادیتور متن توسعه یافته آنلاین با امکان های بی نقص مشابه word و قابلیت و امکان انتقال مطالب از word به آنتغییر تحول تمپلت پیش فرض اپلیکیشن و بازنویسی تم گرافیکیجستجوی تخصصی در تولید
طبق برنامه اکران اعلام شده برای اکران فیلم های 2019 در بین آنها انیمیشن های جذاب بسیاری به چشم می خورد. بسیاری از این انیمیشن ها در ادامه قسمت های قبلی ساخته شده اند در لیست زیر 10 تا از بهترین انیمیشن های 2019 را معرفی میکنیم امیدوارم مورد پسند شما واقع شوند :
1- انیمیشن پرندگان عصبانی 2 که قرار است در 20 سپتامبر 2019  اکران شود. تماشای تریلر
2- عروسک های زشت که قرار است در 10 مه 2019 اکران شود. تماشای تریلر
3- لوگو 2  که در ادامه قسمت 1 ساخته شده است و  در 8
فروش 250 میلیون دلاری Aquaman در دومین هفته از اکران جهانی
سینمانیوز:
فیلم سینمایی ابرقهرمانی آکوامن که هنوز یک هفته تا آغاز اکرانش در آمریکا باقی مانده است در پایان دومین هفته از اکران
جهانی اش که بیشتر در شرق آسیا است توانست به فروش 250 میلیون دلاری برسد .
آکوامن در 42 کشور از 43 کشوری که این فیلم رو نمایش می دهند صدرنشین گیشه ها بود .
فروش این هفته این فیلم 126 میلیون دلار بود .
چین بیشترین مخاطب و فروش رو برای این فیلم داشته است به طوری که امار فروش ا
فیلم سینمایی طلا که از چهارشنبه به صورت اینترنتی در پلتفرم های فیلیمو و نماوا اکران شده بود هنوز نسخه قاچاقی از آن به بیرون نیامده.
فیلم سینمایی طلا دومین فیلمی است که به صورت اینترنتی اکران می شود قبل از این خروج ابراهیم حاتمی کیا هم به این صورت اکران شده بود که علارغم قاچاق فیلم در ساعات ابتدایی باز به فروش قابل توجهی رسید.
 
ادامه مطلب
مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهنوج از اکران 40عنوان فیلم کوتاه در قالب چهل و نهمین دوره از جشنواره فیلم رشد در سطح مدارس این شهرستان خبر داد.
به گزارش کهنوجیها به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان کهنوج، امروز شنبه  28 دی ماه 98 منصور دادور در حاشیه اکران فیلم های این جشنواره  با اعلام این خبر گفت : چهل و نهمین جشنواره بین المللی فیلم های رشد با موضوعات علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی در م
ادامه مطلب
 
اکران پاییزی سینمای ایران با ۴ فیلم سینمایی از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش خبرنگار مهر، از امروز چهارشنبه ۲۷ شهریور ۴ فیلم سینمایی روی پرده سینما می رود، در اولین نوبت اکران پاییز فیلم های شاه کش»، مردی بدون سایه»، کلوپ همسران» و کروکودیل» نمایش خود را آغاز می‌کنند.
ادامه مطلب
علی الرغم اینکه هنوز اکران فیلم های 2018 ادامه دارد و دو ماه تا پایان سال باقیمانده و هنوز تعدادی فیلم در برنامه اکران امسال قرار دارند ولی برنامه اکران تعدادی از فیلم های 2019 از چند ماه پیش مشخص شده در این مطلب قصد داریم جذابترین این فیلم ها را معرفی کنیم :

کاپیتان مارول
انتقام جویان 4
ترمیناتور 2019
گودزیلا 
زن شگفت انگیز 2
آن یا IT قسمت 2
اسپایدر من 2019
ایکسمن دارک فونیکس
دراگون (چگونه یک دراگون را برانیم)
پرندگان عصبانی 2
شیرشاه 2019
فروزن 2
جنگ ستار
فیلم تومان» به کارگردانی مرتضی فرشباف برای اکران آنلاین آماده می‌شود.
تومان» فیلمی به تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در پنج بخش نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین جشنواره شد که درآخر فقط جایزه بهترین فیلمبرداری را گرفت.
وضعیت این فیلم هم مثل دیگر فیلم‌های سینمایی پشت خط اکران بوده که در تعطیلی سینماها پس از همه‌گیری کرونا بلاتکلیف مانده‌اند ولی سازندگان تومان» تصمیم تازه‌ای برای فیلم خود گر
 
دانلود فیلم رجب ايوديک 5 2017 دوبله فارسی
 
ژانر : کمدی
محصول : 2017 ترکیه
کیفیت: BluRay 720p
کارگردان : Togan Gökbakar
بازیگران : Sahan Gökbakar, Resit Kurt, Orkan Varan
خلاصه داستان : فیلم رجب 5
قسمت پنجم فیلم کمدی رجب هم اکران شد در ترکیه داستان قسمت 5 این فیلماز این قرار هست که رجب ايوديک پس از مرگ دوستش، تصمیم میگیرد تا به آخرین قرارداد کاری دوستش رسیدگی کند. او باید با اتوبوس دوست مرحومش عده ای ورزشکار را برای شرکت در رقابت های بین المللی به خارج از کشور ببرد.
ولی ناگها
هم‌زمان با افزایش نگرانی‌ها در مورد احتمال خرابکاری عده‌ای در زمان اکران فیلم Joker، اداره‌ی تحقیقات فدرال آمریکا شروع به نظارت روی فضای مجازی کرده است .سرانجام فیلم جوکر (Joker) در سینماهای آمریکا اکران شد؛ فیلمی که از همان اولین روزهای تولید خود با سروصدای زیادی همراه بود و بعدها با واکنش مثبت منتقدان و تعریف و تمجیدهای آن‌ها از بازی درخشان واکین فینیکس، توانست نظرات زیادی را به خود جلب کند. ولی دراین‌میان عده‌ای هم نگران واکنش‌های نام
-
مرتضی شایسته: ۱۳ سال توقیف صد سال به این سال‌ها» جفا به فیلم بود / منتظر نتیجه درخواست اکران آنلاین هستیم
مرتضی شایسته، تهیه‌کننده فیلم صد سال به این سال‌ها» که ۱۳ سال در توقیف به سر برده، درباره شرایط اکران این فیلم به ایلنا گفت: درخواست اکران آنلاین صد سال به این سال‌ها» را به آقای طباطبایی‌نژاد که معاون سازمان سینمایی است، داده‌ام و اکنون ایشان و آقای فرجی که مدیرکل نظارت بر نمایش آثار بوده، در حال بررسی درخواست ما هستند اما هنوز
 
کامران قدکچیان کارگردان فیلم سینمایی جانان» معتقد است این فیلم به طور مطلق در اکران شکست‌خورده چراکه مدیران سینمایی تنها به فکر پر کردن جیب سینماداران هستند!
کامران قدکچیان کارگردان فیلم سینمایی جانان» که مدتی است، روی پرده سینماها رفته در گفتگو با خبرنگار مهر درباره شرایط اکران این اثر گفت: این فیلم متاسفانه فروش خوبی ندارد و شکست خورده. واقعیت این است که جانان» در موقعیت بدی به نمایش درآمد البته برای فیلم‌های دیگر هم همین اتفاق ا
تصاویری از شخصیت‌های فیلم Top Gun: Maverick منتشر شدند،پس از انتظار ۳۰ ساله برای دنباله Top Gun تاپ گان»، طرفداران با اکران فیلم Top Gun: Maverick تاپ گان: ماوریک» در تابستان آینده دوباره به منطقه خطر برخواهند گشت. این فیلم به کارگردانی جوزف کوزینسکی داستان شخصیت پیت ماوریک میچل با بازی تام کروز را دنبال می‌کند که دوباره به مدرسه خلبانی برگشته تا آموزش گروهی از خلبانان جوان را برعهده بگیرد.فیلم Top Gun: Maverick در تاريخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ۹۹) اکران خواهد شد.
مطرب (مصطفی کیایی،با بازی پرویز پرستویی) با فروش ۳۸ میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین فیلم تاريخ سینمای ایران در اکران نخست و بدون در نظر گرفتن نرخ تورم است.
 
در حال حاضر، مطرب (مصطفی کیایی، ۱۳۹۷) با فروش ۳۸ میلیارد تومانی، پرفروش‌ترین فیلم تاريخ سینمای ایران در اکران نخست و بدون در نظر گرفتن نرخ تورم است. همچنین اخراجی‌ها ۲ (مسعود ده‌نمکی، ۱۳۸۷) با ۵٫۳ میلیون بیننده، پربیننده‌ترین فیلم تاريخ سینمای ایران در اکران نخست است. (منبع: ویکی پدیا)
ش
پس از اکران موفق فیلم خروج» در قالب سینمای آنلاین که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها مسیر تازه‌ای را در نمایش فیلم‌های سینمایی ایجاد کرده است، طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی دومین فیلمی است که این مسیر را ادامه می‌دهد.
آخرین ساخته پرویز شهبازی به زودی راهی سینمای آنلاین می‌شود. این فیلم که طلا» نام دارد و درامی اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته است، نامزدی دو سیمرغ بلورین جشنواره سی‌وهفتم را در کارنامه
دانلود انیمیشن بنیامین با لینک مستقیم و کیفیت HD
دانلود انیمیشن سینمایی بنیامین,دانلود رایگان انیمیشن بنیامین
تاريخ اکران ۱۵ آبان ۱۳۹۸
دانلود رایگان انیمیشن ایرانی با کیفیت Full HD
ژانر : سینمایی
ساخت : ایران
موضوع : کودک و نوجوان-خانوادگی
 کارگردان : محسن عنایتی
زبان : فارسی
سال تولید : ۱۳۹۵
تاريخ اکران: ۱۵ آبان ۱۳۹۸
تاريخ پخش در شبکه نمایش خانگی : ۴ الی ۶ ماه پس از اکران در سینما
دانلود در ادامه مطلب …
گویندگان
چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب
 
دانلود رایگان فیلم خانه پدری از آپلودبوی
کارگردان: کیانوش عیاری
ژانر: اجتماعی، خانـوادگی
سال تولـید: 1389
تاريخ انتـشار: 1398
مدت زمان: 94 دقیقه
نوع: سینمایی
مخاطب: بزرگسال
کیفیت ویدئو: WEB-DL
حجم: متفاوت با هر کیفیت
محصول ایران
تهیه کننده: کیانوش عیاری
 
درباره فیلم:خانه‌ی پدری فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۸۹ ایران است و قصه اتفاق‌های یک خانه قدیمی را از سال ۱۳۰۸ (اوایل حکومت رضا شاه) تا ۱۳۷۹ روایت می‌کن
کیانوش عیاری می گوید: همه فقط صحنه اول فیلم خانه پدری را دیدند و کسی به نی که آخر فیلم و در عصر حاضر در اجتماع فعال هستند، دقت نکرد.
 کیانوش عیاری می گوید: همه فقط صحنه اول فیلم خانه پدری را دیدند و کسی به نی که آخر فیلم و در عصر حاضر در اجتماع فعال هستند، دقت نکرد.فیلم سینمایی "خانه پدری" به کارگردانی کیانوش عیاری بعد از سه بار توقیف، اجازه یافت که برای دو هفته در سینماهای سراسر کشور اکران شود. اما ما با کیانوش عیاری قبل از توقیف مجدد فیلم
گزارش باکس آفیس 2019:شروع 350 میلیون دلاری Avengers: Endgame در آمریکا

سینمانیوز : قسمت چهارم مجموعه فیلم های انتقام جویان با عنوان : آخر بازی / توانست با فروش خیره کننده 350 میلیون
در اکران افتتاحیه در آمریکا و مجموع فروش 1.2 میلیارد دلاری در سراسر جهان پر فروش ترین فیلم تاريخ از نظر میزان فروش
اکران افتتاحیه باشد .
این
فیلم سه ساعته با اکران در ۴۶۶۲ سالن سینمایی آمریکا و با گذر از انیمیشن
من نفرت‌انگیز ۳» (۴۵۲۹ سالن)، دنیای ژوراسیک: قلمرو سقوط کرده» (۴
گزارش فروش سینمای ایران در هفته‌ای که گذشت/آغاز خوب خانه پدری»؛ غنی‌زاده مچ مهدویان را دوباره خواباند
اکران سینمای ایران در آخرین روزهای مهر و اولین روزهای آبان در حالی پیگیری شد که مسخره باز» برای دومین هفته صدرنشین گیشه ماند و فیلم سینمایی خانه پدری» هم از توقیف درآمد و اکران شد.به جز خانه پدری»، هزارتو» با نام قدیمی لابیرنت» به کارگردانی امیرحسین ترابی دیگر مهمان تازه اکران است که از روز چهارشنبه اول آبان روانه پرده شده است، فی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، این کارگردان سینمای ایران که از ارایه نسخه بازبینی به هیات انتخاب جشنواره ی فیلم شفق معارفه داد به ایسنا گفت: این فیلم بدون تلاش طبیب انتظامی و دکتر داروغه زاده و دیگر مدیران منصف وزارت ارشاد بوسیله اکران نمی رسید از همه آنها سپاسگزارم خصوصا از اهالی مستقل مطبوعات که تو این شش سال همیشه همراه من بودند. وی در عین حال خاطرنشان کرد: اما جشنواره فیلم فجر بخاطر شش سال بی احترامی و نادیده گرفتن آشغالهای مانو

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها