نتایج جستجو برای عبارت :

تجهیزات پست برق

انواع تجهيزات دوربین مدار بسته شامل تجهيزات نصب و تجهيزات اختیاری می باشد. تجهيزات نصب شامل داکت, لوله فلکسی,لوله فی و باکس پلاستیکی میباشد. تجهيزات اختیاری شامل برق اضطراری , رک و میکروفن میباشد. 
جهت آشنایی بیشتر با انواع دوربین مداربسته به سایت  هوشمندسازان ذوق مراجعه نمایید. 
تجهيزات پشت بام
 
برای ساختمانها سه داستان یا کمتر ، تجزیه و تحلیل سیستم و انتخاب  اغلب تجهيزات HVAC را در پشت بام یا بیرون دیگر قرار می دهد  مکان ، جایی که تجهيزات در معرض آب و هوا قرار دارند. غیر متمرکز  تجهيزات و سیستم ها از مزیت های متمرکز سود بیشتری دارند  HVAC برای ساختمانهای کوچکتر ، به ویژه آنهایی که دارای مستاجران متعدد هستند  با نیازهای مختلف HVAC انتخاب تجهيزات پشت بام است  معمولاً توسط هزینه اول در مقابل هزینه عملیاتی و یا حداکثر راند
سوالات متداول در خصوص تجهيزات آزمایشگاهیمنظور از تجهيزات آزمایشگاهی چیست؟
تجهيزات آزمایشگاهی مجموعه ای از ابزار و وسایل آزمایشگاهی است که برای محققین و دانشمندان آزمایشگاه ضروری است. تجهيزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت است.
تجهيزات آزمایشگاهی شامل چه مواردی می شود؟
سکوبندی آزمایشگاهی، انواع میز، صندلی و کابینت، انواع هود آزمایشگاهی، انواع دستگا های آزمایشگاهی، وسایل آزمایشگاهی و غیره از جمله مهم ترین تجهيزات آزمایشگ
 
تجهيزات الکتریکی، (به انگلیسی: Electrical equipment) شامل هر ماشینی می‌شود، که باالکتریسیته کار می‌کند. تجهيزات الکتریکی معمولأ دارای یک محفظه، تعدادی اجزای الکتریکی و اغلب یک کلیدمی‌باشند.
 
نمونه‌هایی از این تجهيزات عبارتند از:
 
لوازم عمده خانگی ریزکنترلگرهاابزار برقی ولتاژ بالالوازم خانگی کوچک
 
اغلب واژه تجهيزات الکتریکی تنها اشاره به بخشی از سیستم توزیع انرژی الکتریکی دارد، مانند:
 
سوئیچ‌های توزیع برقتابلوهای توزیع برققطع کننده‌ها
امروزه تجهيزات پزشکی به یکی از اجزاء لاینفک بیمارستان های مدرن تبدیل شده اند و یک سوم تا نیمی از کل هزینه های پروژه ای بیمارستان ها را به خود اختصاص داده اند. در این میان تجهيزات غیر فعال عامل عمده ایجاد هزینه های بیهوده است. این مساله در کشورهای در حال توسعه نمود بیشتری دارد. طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، در حدود 60 درصد تجهيزات پزشکی این کشورها در بیشتر مواقع آماده بهره برداری نیستند. برای رفع این معضلات راه های گوناگونی پیشنهاد شده است ام
اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی تجهيزات برق خورشیدی در ایران است که شما عزیزان می توانید تمامی تجهيزات یک نیروگاه خورشیدی یا پکیج برق خورشیدی جدا از شبکه را به صورت یکجا تهیه نمایید. تمامی تجهيزات خورشیدی در برند های مختلف در این فروشگاه موجود است که از اصلی ترین این تجهيزات می توان به پنل های خورشیدی پلی کریستال و مونوکریستال، اینورتر های متصل به شبکه و اینورتر های تمام سینوسی، انواع سازه و استراکچر پنل خورشیدی، شارژکنترلر خورشیدی، ب
تجهيزات پزشکی امروزه به اجزای جدانشدنی بیمارستان های مدرن تبدیل شده اند و یک سوم تا نیمی از کل هزینه های پروژه ای بیمارستان ها را به خود اختصاص داده اند. 
در این میان تجهيزات غیر فعال باعث ایجاد هزینه های بیهوده شده است که این موضوع در کشورهای درحال توسعه نمود بیشتری دارد. بنابر اعلام سازمان جهانی بهداشت، در حدود ۶۰ درصد تجهيزات پزشکی این کشورها در بیشتر مواقع آماده بهره برداری نیستند.
برای رفع این مشکلات راه های گوناگونی پیشنهاد شده است ک
در این نوشتار با تجهيزات رفتینگ، این ورزش و سرگرمی مهیج، آشنا خواهیم شد. علاوه بر تجهیزی به اسم قایق که در برخورد اول با ترکیب "تور رفتینگ" به ذهن متبادر می شود، تجهيزات تخصصی زیاد دیگری می بایست مورد استفاده مسافران، قایقرانان، راهنمایان و گردانندگان این نوع سفرها قرار گیرد . تجهيزاتی که در سفرهای رودخانه ای مورد استفاده قرار می گیرند به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند: تجهيزات انفرادی در تورهای رفتینگ و تجهيزات گروهی در تورهای رفتینگ.
 
تجهيزات پزشکی و ادامه بررسی عوامل اتلاف هزینه ها:
۳- نداشتن مهارت در خرید تجهيزات مناسب و پیش بینی نکردن خرید وسایل و قطعات یدکی و مواد مصرفی مورد نیاز. ( میزان اتلاف در حدود ۱ تا ۳۰ درصد ارزش تجهيزات)
۴- استاندارد نبودن تجهيزات، فشار کاری کارکنان را افزایش می دهد و از طرفی باعث افزایش هزینه ی خریداری قطعات یدکی  می شود. (افزایش هزینه ۲۰ تا ۳۰ درصد) 
۵- افزایش یافتن مدت زمانی که دستگاه بدون استفاده می ماند،  به دلیل عدم نگهداری صحیح، دقت نکردن د
تجهيزات نیروگاه خورشیدی یکی از اجزای مهم سیستم انرژی خورشیدی است هدف این
تجهيزات نیروگاه خورشیدی قرار دادن انرژی خورشید و تبدیل آن به برق است که
برای خانوارها و یا کسب و کار لازم است. در میان تجهيزات خورشیدی ، ما
چندین جزء مانند پنل های خورشیدی، مبدل ها، سیستم های قفسه بندی و باتری ها
را پیدا می کنیم.

 
فروشگاه آنلاین تجهيزات شبکه ، برقی و فیبرنوری
تجهيزات شبکه به مجموعه‌ای از ابزار و وسایلی گفته می‌شود که برای راه اندازی یک شبکه رایانه‌ای نیاز است.
سرعت رشد و توسعه تکنولوژی های جدید به حدی است که می توان گفت در هر لحظه باید شاهد ظهور نوآوری جدیدی در این عرصه باشیم. همین امر باعث شده است تا در چند سال گذشته طیف وسیعی از تجهيزات شبکه با برند ها و کیفیت های گوناگون به بازار عرضه گردد، به صورتی که که چندین برند مختلف، برای انجام یک کار مشخص وج
فروش تجهيزات آشپزخانه فست فود
مجتمع تولیدی IRANHFC تولید کننده و وارد کننده تجهيزات آشپزخانه فست فود و رستوران آماده فروش تجهيزات به شرح زیر با بهترین قیمت و کیفیت است. تمامی محصولات شامل: گارانتی, تامین مواد مصرفی, تامین قطعات یدکی, تعمییرات و آموزش میشود.
گروه IRANHFC
تلفن: 02122329427
همراه: 09126011937
- میز کار استیل
- هود آشپزخانه صنعتی
- کابینت استیل
- یخچال ایستاده صنعتی
- فریزر ایستاده صنعتی
- یخچال کیک
- تاپینگ پیتزا
- تاپینگ ساندویچ
- گریل زغالی
- اجاق گ
 برخی از تجهيزات پزشکی هستند که برای گذراندن دوران نقاهت در منزل مورد نیاز می باشد در صورتی که بعد از بهبودی کامل دیگر نیازی به آن تجهيزات نخواهد بود.
برای اجاره تجهيزات پزشکی می توانید از خدمات پرستاری ناجی کمک بگیرید مرکز ناجی تجهيزات پزشکی مورد نیاز شما را فراهم نموده است و شما می توانید برای هر مدتی که نیاز دارید آن را از ما بخواهید. اجاره تجهيزات پزشکی در شرکت خدمات پرستاری ناجی به صورت کامل انجام شده و قبل از اقدام هرگونه تصمیم می توان
فایل تجهيزات کنترل و ابزار دقیق(بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS) در دسته بندی #کامپیوتر در سایت فایل مهم قرار گرفت .
--------------------تجهيزات کنترل و ابزار دقیق(بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS)
دانلود فایل تجهيزات کنترل و ابزار دقیق(بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS)
عنوان فایل : تجهيزات کنترل و ابزار دقیق(بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS)
دسته بندی : کامپیوتر
برچسب ها:
تجهيزات کنترل و ابزار دقیق(بررسی سیستم های کنترل گسترده DCS)نام فایل : تجهيزات کنترل
سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری عامل انسداد بزرگراه امام علی (ع) در شب گذشته خبر داد. غلامحسین اسماعیلی افزود: این متهم بازنشسته سفارت ایران در کشور دانمارک بوده است. وی گفت: از بازرسی در منزل وی تجهيزات مربوط به جاسوسی و دیگر تجهيزات الکترونیکی کشف شده است.
منبع: تابناک
یو پی اس UPS – Uninterruptible power supply منبع تغذیه بی وقفه برای دستگاه های برقی است. این دستگاه بین برق شهری و تجهيزات برقی قرار گرفته و در صورت قطع برق شهری، برق تجهيزات را از طریق باتری تامین می نماید. بعد از بازگشت برق انرژی تجهيزات مجددا از طریق برق شهر تامین شده و باتری ها نیز شروع به شارژ شدن می کنند. این دستگاه علاوه بر تامین برق باعث تنظیم و تثبیت برق شهر شده و از دستگاه ها محافظت می نماید.یو پی اس آفلاین Offline: این مدل در حالت عادی برق شهری را به سمت
کوهنوردی یک فعالیت محبوب در فضای باز است که برای ایمنی و عملکرد به تجهيزات خاصی نیاز دارد. خرید تجهيزات کوهنوردی به صورت عمده می تواند راهی مقرون به صرفه برای به دست آوردن وسایل مورد نیاز برای ماجراجویی بعدی شما باشد. خرید انبوه تجهيزات کوهنوردی مزایای بسیاری از جمله صرفه جویی در هزینه، راحتی و دسترسی به تجهيزات مختلف را به همراه دارد. خرید عمده همچنین با دانستن اینکه شما تجهيزات مناسب برای هر موقعیتی دارید، آرامش خاطر را فراهم می کند. با خ
اگر به دنبال راه اندازی فست فود هستید و قصد خرید تجهيزات مورد نیاز خود را دارید، بی شک این دغدغه همیشه برای شما وجود داشته که چه تجهيزاتی و از چه برندی خریداری کنید.
در ادامه به برخی از ویژگی های تجهيزات فست فود مکث سیلور اشاره می نماییم.
ادامه مطلب
در این نوشتار با تجهيزات رفتینگ، این ورزش و سرگرمی مهیج، آشنا خواهیم شد. علاوه بر تجهیزی به اسم قایق که در برخورد اول با ترکیب "تور رفتینگ" به ذهن متبادر می شود، تجهيزات تخصصی زیاد دیگری می بایست مورد استفاده مسافران، قایقرانان، راهنمایان و گردانندگان این نوع سفرها قرار گیرد . تجهيزاتی که در سفرهای رودخانه ای مورد استفاده قرار می گیرند به دو دسته کلی تقسیم بندی می شوند: تجهيزات انفرادی و تجهيزات گروهی.برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید
در صف
فروشگاه اینترنتی تجهيزات نورپردازی پرتو راه اندازی شد
به اطلاع می رساند فروشگاه تجهيزات نورپردازی پرتو در زمینه تولید
وال واشر تک لاین / دو لاین / سه لاین
چراغ های دفنی
پرژکتور های استخری
پرژکتورهای دکوراتیو
و .
آماده جذب سفارشات و ساخت می باشد.
آدرس اینترنتی فروشگاه تجهيزات نورپردازی پرتو
www.partolight.com
می باشد.
ادامه مطلب
اگر مربی مهد کودک هستید لازم است بدانید که اگر می خواهید کارتان را به شکل درستی انجام دهید باید تجهيزات مهد کودکی مناسبی را تهیه کنید. برای اینکه بتوانید به شکل موثری به  بچه های کوچک آموزش دهید، در این مقاله لیستی از تجهيزات مهد کودکی مورد نیاز را برایتان فراهم کردیم. تمامی این تجهيزات بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. تجهيزات مهد کودکی به شما کمک می کنند تا به راحتی کلاستان را مدیریت کنید. و در رشد کودکان قدم مثبتی را بردارید.
برخی از تجهی
تجهيزات آشپز خانه صنعتی
برپایی یک رستوران بزرگ و مدرن بدون داشتن یک آشپزخانه صنعتی امکانپذیر نیست. کسانی که به دنبال موفقیت در صنعت غذا هستند لازم است تا بهترین تجهيزات را تهیه کنند تا علاوه بر رفع مشکلات بهداشتی، تا حد زیادی بر سرعت پرسنل آشپزخانه بی افزایند. قیمت تجهيزات آشپزخانه صنعتی بسته به جنس و برند متغیر است و معمولا کارشناسان جنس فولاد زدزنگ را برای اینگونه تجهيزات می پسندند که استقامت بالایی دارد.
تجهيزات آشپزخانه صنعتی تجهیز
رستوران داری صنعتی پر مسئولیت است که تاثیر مستقیمی بر سلامتی مردم دارد. افراد زیادی وارد این حرفه می شوند ولی افراد کمی می توانند در این کسب و کار موفقیت کسب کنند و دوام بیاورند. برای آنکه بتوانید در این صنعت موفق شوید باید بتوانید اصول اولیه آن را مهیا سازید. راه اندازی رستوران بدون تجهيزات رستوران غیر ممکن است. بهترین آشپز ها و حتی بهترین گارسون ها نمی توانند بدون داشتن تجهيزات رستوران کارایی خوبی داشته باشند. لازم به ذکر است که تجهيزات رس
تولید کننده تجهيزات آشپزخانه های صنعتی
صنایع اِلوین تولیدکننده آبمیوه گیری صنعتی و تجهيزات آشپزخانه های صنعتی ، با بهره گیری از کادر مجرب و تجهيزات مدرن همواره در تلاش ، جهت ارائه بهترین محصول با توجه به تقاضا و نیاز مشتریان و رسیدن به سطح کیفی مورد قبول و استاندارد می باشد. لذا در این راستا موفق به تولید دستگاه های آبمیوه گیری صنعتی ، آسیاب ، روغن گیر (پرس سرد) ، خشک کن میوه در سایزهای مختلف با بهترین کیفیت شده است.
نت شبکه با هدف معرفی فعالان برتر تجهيزات شبکه همراه با قیمت آنلاین، برآن است تا با ارائه راهکارهایی کاربردی در مسیر کسب رضایت مندی بازدیدکنندگان گام بردارد. ارائه قیمت همراه با نوع کیفیت و اورجینال بودن تجهيزات یکی از مهمترین وظایف نت شبکه میباشد که در این مسیر معرفی فعالان برتر بازار شبکه و عضویت در این سایت جزو اولویتهای نت شبکه محسوب میگردد.
نمایشگاه بین المللی تجهيزات آشپزخانه صنعتی
نمایشگاه بین المللی تجهيزات آشپزخانه صنعتی، رستورانی، فست فود، هتل و صنایع وابسته شهر آفتاب تهران 97 دومین دوره  که تمامی  تجهيزات آشپزخانه صنعتی در بهر گرفت ، 7 الی 10 دی ماه 97 برگزار شد.تجهیز گستر خاورمیانه  یکی از شرکت کنندگان همیشگی در نمایشگاه ببین المللی تجهيزات آشپزخانه صنعتی می باشد.
گروه کالایی:
تجهيزات پخت غذا
تجهيزات آماده سازی
تجهيزات سرو غذا
تجهيزات انبارو نگهداری
تجهيزات شستشو
تجهی
نمونه طراحی سایت پزشکی- کد 5430
کد 5430-نمونه طراحی سایت تجهيزات پزشکی، با بهترین المان های گرافیکی به طور ویژه برای شرکت های تجهيزات پزشکی طراحی گردیده و با در اختیار قرار دادن پنل مدیریت سایت دست مشتری را برای حذف، اضافه و ویرایش کردن همه ی جزئیات صفحات وبسایت کاملاً باز گذاشته.
برخی امکانات طراحی سایت تجهيزات پزشکی 5430
امکان مدیریت محتوای سایت تجهيزات پزشکی به صورت داینامیک (به همراه آموزش)
طراحی سایت تجهيزات پزشکی به صورت کاملاً ریسپانسیو (
کتاب مدیریت طراحی و نگهداری اماکن و تاسیسات ورزشی
کتاب مدیریت طراحی و نگهداری اماکن و تاسیسات ورزشیاثر سیدنصرالله سجادی، حسین جعفری بوده و چاپ 1 آن در سال 1389 توسط انتشارات آوای ظهور منتشر شده است.
 
مدیریت طراحی و نگهداری اماکن و تجهيزات ورزشی 
کتاب مدیریت طراحی ونگهداری اماکن وتجهيزات ورزشی اثر سید نصر الله سجادی ازانتشارات آوای ظهور.
 
پاورپوینت کتاب مدیریت طراحی و نگهداری اماکن و تجهيزات ورزشی سجادی
دانلود رایگان کتاب مدیریت سا
تجهيزات پزشکی و بهره مندی از تکنولوژی وارداتی در خدمات پزشکی کشورهای در حال توسعه به معنای پیشرفت واقعی تکنولوژی در این کشور نیست. استفاده از روش های بر پایه تکنولوژی پیشرفته و تجهيزات نوین در این کشورها به طور بی رویه ای گسترش یافته است. 
به طور کلی اطلاعات موجود نشان دهنده آن است که در یک کشور در حال توسعه در حدود چهل درصد از تجهيزات پزشکی به طور مطلوب مورد استفاده قرار می گیرند و به دلیل مدیریت غیر صحیح جهت تهیه، نگهداری و بهره برداری از ت
بالابر هیدرولیکی
بالابر در صنایع نفت و تجهيزات وابسته
در صنایع نفت و تجهيزات وابسته به طور گسترده ای از انواع بالابرها و همسطح کننده ها استفاده می شود:
از جمله کاربردها می توان به موارد ذیل اشاره نموده:
- در انبارها برای چیدمان قفسه ها و بازرسی و شماره گذاری کالاها- در خطوط پالایش جهت نظافت و تعمیرات تجهيزات پالایشجهت نگهدای و تعمیرات تجهيزات_روشناییتعمیر،بازرسی و اجرای تاسیسات و پایپینگ در ارتفاعجایگزین سریع و آسان داربست با قابلیت سفار
تجهيزات هوشمند سازی منزل
تجهيزات هوشمند سازی منزل به شما کمک می کنند تا خانه خود را به یک فضای راحت تر، ایمن تر و کارآمدتر تبدیل کنید. این تجهيزات می توانند به شما کمک کنند تا:
هزینه های انرژی خود را کاهش دهید
امنیت خانه خود را بهبود بخشید
زندگی خود را آسان تر و راحت تر کنید
انواع تجهيزات هوشمند سازی منزل
تجهيزات هوشمند سازی منزل را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:
تجهيزات کنترل روشنایی
کلید هوشمند روشنایی
تجهيزات کنترل دما
ترموستات هوشمند
فیوز مینیاتوری چیست؟
فیوز مینیاتوری یا کلید مینیاتوری Miniature Circuit Breaker که اختصارا MCB نامگذاری شده است یکی از تجهيزات تابلو برق صنعتی و خانگی می باشد که وسایل الکتریکی خانگی و صنعتی را در برابر اتصال کوتاه و اضافه بار ( عبور جریان غیر مجاز ) محافظت می کند.
به عبارت ساده می توان گفت فیوز یک وسیله حفاظتی است که در تجهيزات و مدارات الکتریکی به کار برده می‌شود تا در مواقعی که جریانی بیشتر از حد انتظار از وسیله عبور می کند مدار قطع شود تا سایر تجهيزات
تجهيزات اجرای زنده
اجرای زنده جزو کارهای گروهی می باشد که باید در زمان کمی به بهترین شکل اجرا شود. پس برای اینکه کارشان به نحو احسن تمام شود به تجهيزات اجرای زنده نیازمند هستند و قطعا اگر تجهيزاتی با کیفیت عالی در اختیار آنها باشد بهترین اجرا را خواهند داشت .
یک اجرای عالی با تجهيزات اجرای زنده ی مناسب امکان پذیر است . در صفحه تجهيزات اجرای زنده از فروشگاه اوا یک سری دسته بندی های میکروفون بیسیم ، میکروفون باسیم ، پاور میکسر ، میکسر صدا ، آ
کنترل هزینه های درمان در زمان بیماری یکی از عواملی است که در بهبود فضای روانی حاکم بر بیمار و اطرافیان او تاثیر بسزایی دارد. از این رو در این زمان ها نیاز است که با فکر و درایت نسبت به حل مشکلات بیماری اقدام شود. یکی از این اقدامات عبارت است از اجاره تجهيزات پزشکی به جای خرید آن ها. زیرا همانگونه که می دانیم هزینه تامین این تجهيزات بسیار بالا بوده و علاوه بر آن استفاده از آن ها نیز به صورت کوتاه مدت است. همه این دلایل باعث می شود که گزینه اجاره ب
تجهيزات آماده سازی رستوران برای موفقیت در این کسب و کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد از این رو در هنگام خرید و تهیه انواع تجهيزات رستوران باید بسیار دقت داشته و باکیفیت ترین و بهترین لوازم را خریداری کنید.
تجهيزات آماده سازی رستوران
بدون تردید می توان گفت عامل اصلی موفقیت و برتری در تمامی کسب و کارها به خصوص در رستوران ها و فست فود ها استفاده از بهترین و با کیفیت ترین تجهيزات فست فود، تجهيزات آشپزخانه صنعتی و… می باشد که برای ته
 
بطور کلی تجهيزات آزمایشگاهی به هر آنچه در آزمایشگاه برای تست و آزمایشات به کار گرفته می شود گفته می شود که شامل دستگاه های آزمایشگاهی و مواد و اقلام مصرفی و ظروف و شیشه آلات آزمایشگاهی و نیز سکوبندی و مومات آزمایشگاه می باشد
ادامه مطلب
تجهيزات و امکانات
ترمز و پایداری:    ABS - EBD
کیسه هوا:    کیسه هوای راننده - کیسه هوای سرنشین جلو - کیسه هوای جانبی
دیگر تجهيزات:    فرمان با قدرت کمکی - تنظیم حافظه‏ دار صندلی - گرمکن آینه‏ ها - سنسور پارک - سنسور باران - کروز کنترل

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها