نتایج جستجو برای عبارت :

ممد طبل زن هیئت

هيئت یاران موعود عج هيئتی است که در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد.
این هيئت در راستای فرمایشات رهبری که فرمودند روضه های خانگی را برگزار کنید تشکیل شد.
هيئت هر هفته در منزل یکی از اعضا برگزار شده و می شود.
هر چند وقت یکبار هم مراسمات شهرستانی در سطح شهر قائمشهر برگزار می‌شود که به کارگردانی اعضای هيئت است.
هدف هيئت تربیت سربازان جوان و نوجوان برای موعود عج است بنابرین تمرکز هيئت روی دهه هشتاد ها و دهه نودی ها است‌.
امید است که بتوانیم سربازانی را برای حض
خیلی وقت بود که هيئت نرفته بودم
دلم تنگ بود برای سینه زدن، برا به سر زدن، برا گریه کردن، برای این که از شدت گریه صدات بند بیاد.
دلم تنگ بود برای عطر چایی هيئت. برای این که بعد هيئت با عرق بیای بیرون تو هوای سرد. منتظر مادرت باشی. 
دلم تنگ بود. اما هنوز اول این ایامه و تا بیست رو دلمون شاده. 
اصلا عامل شاد بودن ما بچه هيئتی ها همین هيئت و بس:)
روز عاشورای سال 1398 .
رفتم هيئت مون ناهار خوردم وقتی داشتم میرفتم خونمون ، مسئول هيئت منو صدا زد و غذا بهم داد و گفت کسانیکه امسال به هيئت کمک کردن بهشون غذا میدیم و دیگه مثل سالهای قبل نیست که بعد از چند شب یه دعوتی بگیرن و شام بدن . 
منم غذای هيئت رو که قیمه بود رو رفتم خونمون و گذاشتم توی یخچال . خدا قبول کنه من امسال 200 هزار تومان به هئیت کمک نقدی کردم .
*
 
 
سلام به هيئتی های عزیز خواستم به شما بگم که این هيئت ۷ ساله است و از سیستم دایناکورد بهرمند است و من از شما می خواهم که به این هيئت بیایید.
                      
                                        هر ده شب محرم 
                                         از شام بهرمندیم
آدرس:منطقه۱۱،خیابان هلال احمر،خیابان شهید خورک،بن بست محمدی،پلاک۵
          از ساعت۱۹:۰۰  تا ساعت۲۲:۰۰
                            مراسم سیاهپوشان هم برگذار می شود.
           اگر می خواهید به ای
در پی نشست اعضاء هيئت کاراته بخش سده با مسئول ورزش و جوانان بخش جناب اقای صالحی که در تاریخ 8 بهمن ماه صورت گرفت برنامه ای تحت عنوان تقویم اجرایی هيئت کاراته به تایید و تصویب رسید.
لینک دانلود تقویم در پایین قرار داده شده است.
دریافتعنوان: تقویم اجراییحجم: 368 کیلوبایتتوضیحات: تقویم اجرایی زمستان 98 هيئت کاراته سده 
 برنامه های هيئت دانش آموزی انصارالمهدی :

هيئت " انصارالمهدی " به دنبال واگذاری اجرائی برنامه های هيئت به خود اعضاء می باشد و این مهم با راهنمایی مسئول و اعضاء توسط هيئت امناء صورت می گیرد و خود برداشتن چند قدم را خواهان است :
1⃣ تبیین اهداف هيئت برای اهالی ، اولیاء ، دانش آموزان و .
2⃣ ثبت نام جهت عضویت در هيئت از بین کودکان و نوجوانان
3⃣ توجیه اعضاء نسبت به کم و کیف برنامه‌های هيئت
4⃣ ثبت نام داوطلبان تصدی مسئولیت هيئت از بین دانش آموزان
5⃣
هيئت انصارالمهدی (عج) روستای اسبوکلا  در سال 1387 توسط جمعی از جوانان در مسجد صاحب امان (عج)  این روستا تشکیل شد و تاکنون در حال فعالیت است.
از آن زمان تا کنون هيئت علاوه بر برنامه های مستمر هفتگی شامل دعای کمیل و زیارت عاشورا در پنج شنبه شب ها و دعای ندبه ی جمعه صبح ها اقدام به برگزاری مراسمات مختلف در ایام محرم و ایام شادی اهل البیت علیها السلام و همچنین برنامه های تفریحی نموده است.
  امیدواریم از طریق این رسانه بتوانیم اطلاع رسانی مطلوب ت
دریافت
 پیش نویس سند چشم انداز افق 1402 هيئت آماده ی ارائه به هيئت امناء
 از آنجایی که ترسیم سند چشم انداز به عنوان یکی از وظایف هيئت امناء تعریف و تعیین شده است پیش نویس آن تنظیم و در اولین جلسه ی هيئت امناء برای تصویب و تأیید نهایی ارائه خواهد شد
(دیدار هيئت بدمینتون فومن در تاریخ ۱۳۹۸/۸/۹با رئیس محترم تربیت بدنی فومن)

پنج‌شنبه ۹ آبان‌ماه رئیس هيئت بزرگ بدمینتون شهرستان فومن به اتفاق جمعی از ورزشکاران جوان به دیدار دوستانه جناب آقای نظری رفته و در خصوص مبانی پیشرفت بدمینتون شهرستان گفتگو کردند، در این گفت و گو جناب آقای علی صفایی رئیس محترم هيئت با اشاره به این که محیط بدمینتون شهرستان یک محیط گرم و خانوادگی است افزود ساختار جدید هيئت بدمینتون به منظور پیشرفت  در شهرستان بوده و ا
برگزاری تست استعدادیابی مورخه ۹۸/۸/۱۱ با همکاری‌ مشترک هيئت و کانون بدمینتون شهرستان فومن در مجموعه شهید چمرانبا حضور استاد کریم فلاحجناب آقای علی صفایی رئیس‌  محترم هيئت بدمینتونسرکار خانم شمسی پور دبیر محترم هيئتجناب دکتر صادق وقار کارشناس عالی هيئتجناب آقای ابراهیم واقفی مربی استعداد یابی
روابط عمومی هيئت بدمینتون شهرستان فومن@badminto_fooman 
در بهار آزادی 
جای شهدا خالی
 
-----------------------------------------
 
*مراسم هفتگی و گرامیداشت دهه فجـــر*
 
با خاطره گویی :
دکتر حاج محمد حاجی خلف
 
(با شعر خوانی اعضای هيئت)
 
----------------------------------------
 
زمان ومکان:
پنجشنبه 17 بهمن ماه ، بعد از نماز مغرب و عشاء
خیابان ساخلی ، کوچه شهید حاجی خلف ، مسجد سید صالح، شبستان شهدا
 
 
{هيئت رهــــــروان شهدا شهرستان دزفـــول}
برگزاری مسابقه دوستانه هيئت بدمینتون فومن  به مناسبت هفته سلامت زنان
مسابقات دوستانه  با حضور ۴۰ ورزشکار از تیم های هيئت بدمینتون و کانون فرهنگیان فومن،صومعه سرا،لنگرود در محل تمرین بانوان بدمینتون باز فومنی (سالن شهید چمران) برگزار گردید.نتیجه مسابقات دوستانه:هيئت بدمینتون شهرستان فومنهيئت بدمینتون شهرستان صومعه سراهيئت بدمینتون شهرستان لنگرود
شایان ذکر است از طرف کارشناس محترم تربیت بدنی شهرستان فومن به نفرات برتر حکم قهرمانی اهد
از یک هفته معده به هم خوردگی و عدم پذیرش غذا توسط دستگاه گوارش محترم بخاطر برگزاری مراسمات هيئت به احسن نحو، رسیده ام به خیره شدن در افق هنگامی که آقای الف میپرسد خانم ی ثبت هيئت به کجا انجامید و انگشت کوچکم پشت گوشش را میخاراند.
 
آغاز فراخوان جذب هيئت علمی دانشگاه ها از ساعت ۱۴ امروز
 
فراخوان جذب اعضای هيئت علمی تا ششم اسفند ادامه دارد.
 
بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هيئت اجرایی جذب دانشگاه‌ها به مدت پنج روز انجام می‌گیرد و پرونده‌های متقاضیان دارای شرایط اولیه نیز طی هفت روز کاری به کمیته‌های بررسی توانایی‌های علمی و صلاحیت‌های عمومی ارسال می‌شود در نهایت نتیجه بررسی صلاحیت علمی و عمومی در دانشگاه به مدت ۴۵ روز کاری انجام می‌گیرد.
 
تمامی بررسی های فو
 برنامه های هيئت دانش آموزی انصارالمهدی :

هيئت " انصارالمهدی " به دنبال واگذاری اجرائی برنامه های هيئت به خود اعضاء می باشد و این مهم با راهنمایی مسئول و اعضاء توسط هيئت امناء صورت می گیرد و خود برداشتن چند قدم را خواهان است :
ادامه مطلب
 برنامه های هيئت دانش آموزی انصارالمهدی :

هيئت " انصارالمهدی " به دنبال واگذاری اجرائی برنامه های هيئت به خود اعضاء می باشد و این مهم با راهنمایی مسئول و اعضاء توسط هيئت امناء صورت می گیرد و خود برداشتن چند قدم را خواهان است :
ادامه مطلب
 مجوز تأسیس و فعالیت هيئت صادر شد
--------------
 
تماس دفتر مقام معظم رهبری (حفظه الله) و پیگیری نامه ی جمعی از طلاب روستا پیرامون هيئت دانش آموزی انصارالمهدی (عجل الله فرجه) و درخواست ویژه‌ی مسئول محترم هيئت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی
 
در این تماس گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام شده و کمبودهای موجود هيئت به دفتر معظم له داده شد.
بسم‌الله.
سلام!
+
پنج سال است هيئت داریم. جایی برای دوران دانش‌جویی‌مان و برای آن که دست‌مان از ریسمانی که به سختی پیدایش کردیم و گرفتیم‌ش جدا نشود. عقیله‌ی عشق(س)، پنج سال است توی چهارشنبه‌های اولِ هر ماهِ من است.
حالا هيئت آن‌قدری ما را بزرگ کرده که برویم و در سرزمین طف برگزارش کنیم.
هيئت ده روز دیگر عازم کربلاست.
امروز صحاح به‌م زنگ زد و گفت مسئول بخش صوتیِ سفرم.
دل‌م رفت برای همین مسئولیت کوچک.-ممنون‌ام که این وسط من را هم آدم حساب کرد
هيئت فوتبال آبپخش با همکاری اداره ورزش وجوانان بخش آبپخش بمناسبت چهلمین دهه ی فجرانقلاب اسلامی اقدام به برگزاری مسابقات فوتبال در رده های زیر هشت سال زیر ده سال و زیر دوازده سال و همچنین مسابقات پیشکسوتان نمود.
 رییس هيئت فوتبال آبپخش در رابطه با این مسابقات اظهار داشت: این هيئت با حمایت جناب آقای محمد حسین پور رییس اداره ورزش که الحق تنها فرد دلسوز ورزش در سطح شهر میباشد توانست این دوره مسابقات را برگزار کند.
ادامه مطلب
هيئت در نظرِ من که میدانم نظرم خیلی برای بقیه مهم است، جایگاهی آرمان شهری طور دارد. هيئت محفل زندگی و سازندگی است. دو ساعت جلسه فقط؟! نه برادرِ من. دو ساعتِ جلسه محور جمع شدن است. علمِ جمع شدن است. ستون خیمه ی جمع شدن است. اما به آن جا ختم نمیشود. هيئت آن جایی است که محرم به محرم تغییرات را حس میکنی. هيئت آن جایی است که رشد میکنی و رشد میدهی. افاده داری و استفاده میکنی. موانع رشد را برایت برمیدارد. رفیقانت را از همان جا انتخاب میکنی و بر همان مدار. ب
یک روز به ابراهیم گفتم:"ابراهیم دقت کردی چقدر از این جوان های محل فاسد شدند؟"ابراهیم با تکان دادن سر تایید کرد و گفت:"بیا یه کاری بکنیم.یه هيئت راه می اندازیم و بچه ها را دور هم جمع میکنیم".
با چند نفر دیگر صحبت کرد و هيئت را راه انداخت.اولین جلسات در منزل خودشان برگزار میشد.یک سخنران داشتیم و بعد هم من و ابراهیم مداحی می کردیم.جلسات هيئت خیلی تأثیر گذار بود.ابراهیم سعی میکرد وقت آنها را پر کند.
روزها و سالها گذشت.انقلاب اسلامی پیروز شد و هيئت
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 گام اول ثبت نام هيئت با استقبال حداکثری دانش آموزان ابتدائی برداشته شددانش آموزان ابتدائی با تکمیل فرم عضویت عضو هيئت دانش آموزی فرهنگی مذهبی " انصارالمهدی " شدند بعد از تحویل یک قطعه عکس ۳×۴ توسط این عزیزان کارت عضویت هيئت برایشان صادر می گردد 
در تاریخ ۹ امردادماه سال جاری، انتخابات هيئت مدیره انجمن منهاج طبق ضوابط آیین نامه انجمن های ادبی برگزار شد و طیّ آن، افراد زیر به مدّت ۲ سال عنوان هيئت مدیره انجمن انتخاب شدند:
معصومه رحمانی فر
رقیّه
سامان صحرایی
مجید افشاری
سجّاد رضایی
و اعضای علی البدل:
معصومه رضوانی
علی مختارزاده.
گزارش تصویری از هيئت هفتگی انصارالمهدی (عج) در تاریخ 98/4/20 
هيئت دانش آموزی انصارلمهدی (عج) هر هفته روزهای پنج شنبه از ساعت 10:30 صبح در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان تبریز واقع در خیابان فردوسی تقاطع محققی برگزار می شود.
 
به اطلاع ورزش دوستان، کاراته کاران و همشهریان عزیز میرساند که پیرو اعطای نمایندگی ورزش و جوانان بخش سده و شکل گیری هيئت کاراته بخش، جلسه شروع به کار و معرفی کادر هيئت کاراته بخش سده در تاریخ ۲۰ دی ماه ۹۸ برگزار شد.
در این راستا مسئولیت های زیر به کاراته کاران همیشه در صحنه بخش محول گردید.
آقایانمحمد شریفی: مسئول  هيئت کاراتهروح الله شریفی: کمیته پیشکسوتانعلی شریفی: کمیته قضاییحسین ارجمند: روابط عمومیحسین یونسی: دبیرمحمد جواد یونسی: کمیت
جلسه هم اندیشی و نشست صمیمی مدیرعامل،رئیس هيئت مدیره و اعضای هيئت مدیره اتحادیه شرکتهای تعاونی دهیاریهای استان اصفهان با مدیرعامل، رئیس هيئت مدیره و اعضای هيئت مدیره شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان فریدونشهر در شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان فریدونشهر
از اسفند ماه سال گذشته که به پیشنهاد آقای رییس فدراسیون کشوری، ریاست هيئت اتللو استان را پذیرفتم و سپس خانه ریاضیات کرمان اسپانسرینگ هيئت را متقبل شد این ها اولین فعالیت های هيئت اتللو استان می باشند، باشد که شرکت کنید و به علاقه مندان اطلاع رسانی کنید. :)
بیاین شرکت کنین تا کلی چیزا یادتون بدیم و با کلی آدم آشناتون کنیم و از این بازی لذت بیشتری ببرید!!!
اینم ی مسابقه اتللو غیر رسمیه که بیاین شرکت کنین بیشتر دور همیه و خانه ریاضیات برگزا
حال این مجتمع بده ، خیلی بد . مثلا احساس مسئولیت کردم و برای هيئت مدیره کاندیدا شدم . امشب یک جلسه ای داشتیم با دوستان در باب برنامه هایی که داریم برای هيئت مدیره و مطالباتی که از هيئت مدیره میشه . توی این جلسه فهمیدم که واقعا کار هيئت مدیره به این راحتیا هم نیست . خیلی ذهنم درگیرش شد . تا الآنم نتونستم بخوابم . اگه قرار باشه انقدر ذهنمو درگیر خودش بکنه از پسش بر نمیام . احتمالا انصراف بدم .
+ به یک جمع بندی هم که رسیدم این بود که چه بسا عضو شورای
انتخابات هيئت رئیسه شورای اسلامی روستا (دوره پنجم )برای سال دوم برگزار گردید.
 
 
انتخابات هيئت رئیسه شورای اسلامی روستا برگزار گردید و  با رای اعضاء محترم،هيئت رئیسه برای دومین سال از پنجمین دوره به شرح ذیل انتخاب گردیدند.
 
1-آقای علیرضا ترک زاده (رئیس شورا)
2-آقای محمد ترک زاده(نایب رئیس شورا)
3-آقای مجتبی ترک زاده (منشی شورا) 
 
 
جلسه اعضاء هيئت اجرائی خانه کارگر استان در دفتر دبیر محترم خانه اجرائی خانه کارگر برگزار گردید
این جلسه با تلاوت قران مجید توسط یکی اعضاء هيئت اجرائی آغاز وسپس جناب آقای مهندس کاربخش ضمن خیر مقدم  به اعضاء پیرامون مشکلات جامعه کارگری مطالبی را ارائه ودر ادامه سایر اعضاء محترم هيئت اجرایی نکاتی را یادآوری نمودند.
♻ مشارکت تنها راه پیشبرد برنامه‌های هيئت
آقای مرادی عضو هيئت امناء به عنوان سخنران نشست توجیهی ضمن تشریح برنامه‌های هيئت و توجیه دانش آموزان مشارکت را بهترین راه پیشبرد اهداف هيئت دانست و جریان نمونه ی شورای دانش آموزی که در مدارس اجرا می‌شود را بهترین راه برای مشارکت تمامی اعضاء عنوان کرد
پتانسیل بالای دانش آموزان حاضر برای جذب دیگر دانش آموزان و حتی بزرگترها برای مشارکت دادن و شرکت در برنامه‌های هيئت از دیگر مطالب مطرح شده توسط ایش
بسم الله الرحمن الرحیم هيئت متوسلین به حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام برگزار می‌کند:قرائت زیارت عاشورا به صورت مجازی در روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۲/۱۷ ساعت :۱۹:۰۰ در  برنامه‌های آپارات و گپلینک کانال گپ:https://gap.im/heyat_ghasem_ebnelhasanکانال آپارات:
https://www.aparat.com/heyat_ghasem_ebnelhasan/live
سازمان نظام مهندسى ساختمان اصفهان از اسفندماه سال 1369 بانام سازمان نظام مهندسى ساختمان اصفهان و تأسیسات و سازمان نظام مهندسى معمارى و شهرسازى شکل گرفت. در سال 1372 این دو سازمان در هم ادغام و تشکیل سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان و تأسیسات را داد و پس از تصویب قانون سازمان نظام مهندسی اصفهان و کنترل ساختمان در اسفندماه سال 74 اولین دوره هيئت در سال 1376 بر اساس قانون جدید با عضویت سیزده نفر تشکیل گردید.
دومین دوره هيئت مدیره در سال 1379 ،سومین د
امسال، اولین محرمی هست که تو شهر غریبم. چند شب اول چون کسی رو نمی شناختم تمایلی برای هيئت رفتن نداشتم و خونه موندم.
بعد چند روز، یکی از همکارای همسرم زنگ زد که خانوادگی با هم بریم هيئت، همین یخ منو برای بیرون رفتن شکست.
اینجا هر قومیتی هيئت جداگونه داره و به زبون خودشون عزاداری می کنن. اون شب هيئت لرها رفتیم ولی چون نوحه ی لری می خوندن من خیلی متوجه نمی شدم واسه همین از شبای بعد تقسیم شدیم و همسری رفت هيئت لرها و منم رفتم هيئت ترک ها:)
شب اول که ر
صلاحیت علی بابایی کارنامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود تایید شد:small_blue_diamond:پیش
از این صلاحیت علی بابایی کارنامی پس از تایید از سوی هيئت اجرایی در هيئت
نظارت استان و هيئت مرکزی نظارت بر انتخابات رد شده بود که امروز با اعلام
نهایی شورای نگهبان صلاحیت او تایید شد.
در راستای حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال برای جوانان مذهبیچای هيئت» به همت هيئت شهدای گمنام صومعه‌سرا تولید و برای نخستین بار با حضور امام جمعه و جمعی از جوانان در این شهرستان رونمایی شد. حجت‌الاسلام محمدمهدی راشدنوری» در آیین رونمایی از این کالای ایرانی، اظهار کرد: جوانان مذهبی باید برنامه‌ریزی خوبی در زندگی خود داشته باشند تا در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. امام جمعه صومعه‌سرا با تاکید بر اینکه از این کار هيئت شهدای گمنام صومعه
امسال از بیچارگی من بود که نتونستم برم هيئت درست حسابی.امشب، شب تاسوعا، شب سو.رفتیم هيئت نزدیک خونهو من دارم دیوانه میشم از فضاشدوست دارم پاشم برم بیرون.روضه خون روضه ی سنگیییینی می خونه که بنظرم انقدر باز درست نیست.بار محتوایی هم نداره کلا. یعنی انگار ما یه عده داغدار بیچاره ایم که بهترین هامون رو به بدترین وضع کشتن، همین. نه هدفی داشتیم، نه پایان خوبی داشته، نه .یعنی به سطحی ترین وضع میخواد اشک مردم رو دربیاره!بعد آدم هایی که دورم ن
 
طی حکمی از سوی "ناصر سراج" نماینده رئیس #قوه_قضائیه در تعیین اعضای هيئت منصفه سراسر کشور و با ابلاغ حجت الاسلام "اسد ا. جعفری" رئیس کل #دادگستری خراسان شمالی،سید مصطفی نجفیان  از فعالان رسانه ای و مدیر کانون #بسیج_رسانه اسفراین به عنوان یکی از ۱۴ عضو هيئت منصفه مطبوعات خراسان شمالی انتخاب و معرفی شد‌. ‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌‍‌اعضای هيئت منصفه مطبوعات از سوی هيئت منتخبین متشکل از #امام_جمعه مرکز استان، رئیس کل دادگستری استان، مدیرکل #فرهنگ_و_ارش

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها