نتایج جستجو برای عبارت :

برنامه نویس بامزه

به ادامه مطلب بروید .
 
عکسهای خنده دار و جالب شکلک های بامزه روی میوه ها را در این بخش از سایت ایران ناز مشاهده می کنید.
 
هنرنمایی روی میوه ها در بعضی اوقات بسیار جالب و خنده دار می شود به طوری که می توان از عکس آن ها به عنوان تصاویر خنده دار استفاده کرد و دل تعدادی از افراد را شاد کرد. در ادامه عکس های خنده دار از هنرنمایی بامزه روی میوه ها را ایران ناز گردآوری کرده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
من دقیقا سمت این شخصی که از این به بعد بهش میگم آقای ناظم نمی‌دونم چیه یکسریا میگن از خوبای حراسته یکسریا میگن که یک کادر عادیه که جوگیر شده ولی به نظر من آقا ناظم بامزه و مهربونه که متاسفانه وقتی تهدید میکنه فقط به تهدید ختم نمیشه و عملی میکنه تهدیدشو و در نتیجه به من نیومده که بخوام شاخ بازی در بیارم و هفته اول نرم دانشگاه وی باز از دوشنبه رهسپار دیار علم و دانش میشه تا یک وقت به خشم و غضب آقای ناظم بامزه و مهربون دچار نشه براش همون ناظم بامز
جان من که باشید!این بار گفتم کمی نمک بریزیم و اندر احوال این روز ها را برایتان شرح دهیم!(با رسم شکل!!!)عدم درج نظر شرعا حرام است!!!!شرعا!!!برای دیدن هرکدام روی آنها به نحوه احسن! کلیک کنید(دستتان درد نکند!)
چند روزی هست طبق یک برنامه مشخص و معین شروع کردم زبان خواندن قواعد و اصطلاحات و یک سری لغت که بلد بودم ولی خب از اون جایی که زبان عزیز عین استون میپره و فراره یادم رفته و باید مرور کنم بعلاوه دیدن فیلم و ترجمه متن و بیشتر کردن چت انگلیسی با چندتا دوست چند روزی هست به دایره دوستان بامزه من یک پیرمرد تگزاسی اضافه شده که خانواده بامزه‌تری داره و نوه‌های بسیار خوردنی بعد از وقتی فهمیده دارم سعی میکنم انگلیسیم رو تقویت کنم کلی ذوق کرده و برام لین
Back End چیست و به چه کسی برنامه نويس بک اند میگویند؟
در این مقاله میخواهیم درباره برنامه نويسی سمت وب، یا برنامه نويسی بک اند یا Back End Development صحبت کنیم و تمام آن چیزی که نیاز دارید را بررسی کنیم. این مقاله میتواند به سوال Back End چیست پاسخ دهد و شما را برای تبدیل شدن به یک برنامه نويس وب (یا برنامه نويس سمت وب یا برنامه نويس Server Side) آماده کند.
ادامه مطلب
برای اینکه بتونید یه برنامه نويس خوب بشید نیاز به استاد ندارید فقط گوگل و کمی صبر و حوصله نیاز دارید بعدش شما بهترین برنامه نويس می شوید.
البته کمی هم زبان باید بلد باشید.
توانایی حل مسئله بزرگترین کمکیه برنامه نويسی با شما می کنه
 
برخی عادت‌هایی برنامهنويسی هستند که به شما اجازه نمی‌دهند تا یک برنامهنويس واقعا عالی شوید، بنابراین سعی کنید این عادت‌های بد را ترک کنید تا یک برنامهنويس عالی شوید. هزاران عادت بد برنامهنويسی وجود دارد که به شما امکان یک برنامهنويس خوب‌ شدند را نمی‌دهد. در این مقاله ما سعی کرده‌ایم مهم‌ترین این موارد را پوشش دهیم.
ادامه مطلب
مطهره خیلی بامزه و شوخ طبع بود. یاد یه خاطره از مطهره تو راهیان نور افتادم داشتیم میرفتیم به سمت شلمچه فکر کنم، من خوابیده بودم تو اتوبوس بعد از ظهر، بیدار که شدم دیدم یکی از بچه ها تشنشه آب اتوبوس هم قطعه! مطهره هم یه لیوان دستش گرفته میگه یکی یه تف کنید تو لیوان بدیم فلانی بخوره
این روزا بچه ها و بازی هاشون خیلی بامزه شدن
اکثر وقتا دارم از دستشون میخندم (:
موقع غذا خوردن باهم دعواشون میشه که نباید به غذای هم نگاه کنن. خخخ
چند روز پیش بهشون بستنی دادم بخورن، یه هو برگشتم و با این صحنه مواجه شدم خخخخ
خدایا این خوشی ها رو از ما نگیر خخخخ
زمون بچگی یادمه فقط خانۀ همسایه تلفن داشت. این‌طوری بود که هروقت کسی کار واجبی با اهالی خانۀ ما داشت، باید زنگ می‌زد خانۀ همسایه. بعدها توی مدرسه جوک بامزه‌ای شنیدم که می‌گفت: فلانی. حالا من تلفن ندارم. شمام نباس یه زنگ بزنی؟» خلاصه این جوک بامزه رو ما یک عمر زندگی کردیم.بگذریم. غرض اینکه حالا من از دی‌ماه نگفتم: بیاید حرف بزنیم. شما هم نباید بیایید حرف بزنیم؟ این بود رسم سرای سپنج؟خب دیگه چه خبر؟
تخصص های یک برنامه نويس بک اند چیست؟
شخصی که می خواهد به عنوان یک برنامه نويس بک اند مشغول به کار گردد باید از تخصص ‌های بسیاری برخوردار باشد. در زیر برخی از مهارتهایی که لازمه تبدیل شدن به برنامه نويس Back End است را مشاهده می کنید:
تسلط بر زبان برنامه نويسی سمت سرورتسلط بر پایگاه داده هاتسلط بر مباحث پیشرفته زبان برنامه نويسیداشتن توانایی حل مسئلهداشتن مهارت سوال پرسیدن
واقعا درآمد برنامه نويس در ایران چه قدر هستش ؟
دوستان عزیز چند مدل داریم برای درآمد زایی از برنامه نويسی که باید دونه به دونه این موارد رو مورد بررسی قرار بدیم تا به درآمد برنامه نويس در ایران برسیم. این مدل ها درآمدی را در بخش پایین لیست کردم که ببینید و هر کدوم رو توضیح میدم.
مدل کارمندی 
مدل آزاد کاری (فریلنسری)
مدل ایده سازی 
مدل کارمندی :
درآمد برنامه نويس در ایران در این مدل به این صورت هستش که برنامه نويس در شرکت ها یا موسساتی که برنام
برنامه نويس آقای ایمان سین و برنامه نويس آقای محمد حسین خ را توی اینستاگرام فالو کرده ام یعنی خودشون پیام رکوئست فرستاده اند و باید تائید کنند بعد برنامه نويس آقای ایمان سین بهم گفت اگگر پیام خودکشی و مرگ گذاشتی خودم میام میکشمیت
این انیمیشن جذاب و کمدی بر اساس سریال اون لیدی باگ و کت نوار معجزه آسا ساخته شده و قصه های کوتاه و بامزه ای بیان میکند که کت نوار بامزه سعی دارد لیدی باگ را تحت تاثیر خودش قرار بده و در همین حین یک عالمه بلا سرش میاد!
ادامه مطلب
 پنج ویژگی شخصیت یک برنامه نويس حرفه ای :
 
1 - پشتکار و سماجت زیادی داشته باشد
2 - به یک مسئله از چند دید نگاه کند
3 - علاقه فراوانی به یاد گرفتن چیزهای جدید دارد
4 - متواضع و فروتن است و دنبال اثبات خودش نیست
5 - قبل از هر حرکت بسیار فکر میکند .
 
       برنامه نويس حرفه ای
سلام من چند شغل را دوست دارم مثلا خانندگی یا یک موزیسین یا یک نقاش یا یک برنامه نويس آره برنامه نويس .برنامه نويسی چیست سوال خوبیست برنامه نويسی یک جور کد هست توی برنامه نويسی کد نويسی می کنند. وقتی کد نويسی می کنند هی کد می نويسند هی کد می نويسند تا یک برنامه بوجود می آید که اون موقع دیگه یک برنامه ی کامپیوتری هست. اگر شما دوست داشتید کد نويسی کنید مخصوص برای کودکان برنامه ی اسکرچ بهترین گزینه است.
در خواست بامزه دخترشهید مدافع حرم از رهبرمعظم انقلاب اسلامیبه رهبر گفتم: کُلاتُ مامانت برات درست کرده؟!گفت: آره. گفتم:میدی به من؟گفت:این مال منه یکی دیگه  برات میخرم!گفتم:پس صورتی بخری ها** بعد از چند روز کلاهیصورتی برای این دختر خانمارسال شد از طرف حضرت آقا.
شرکت های توسعه نرم افزار در ایران معمولا و اکثرا در مقوله مدیریت منابع انسانی با مشکل مواجه هستند. به همین دلیل است که اکثر برنامه نويس ها در محیط کاری خود احساس راحتی نمی کنند و همیشه عذاب  می کشند و اکثراً فکر می کنند که در حال حیف شدن می باشند و باید در شرکت هایی مثل گوگل و یا مایکروسافت کار کنند .
دلیل اینکه برنامه نويس در محیط کار احساس راحتی نمی کند مدیریت اشتباه می باشد. مدیریت جوی را درست می نماید که برنامه نويس در آن جو نمی تواند نفس بک
خیلی بامزه است. همهٔ ابتکارها و ایده‌های عالم، در دوران بچه‌داری به سر آدم می‌زند. خروارِ وقت را آدم مفت مفت بر باد می‌دهد، اما اپسیلون زمان به‌جای مانده وسط بچه‌داری را هزارپاره می‌کند و به هزار کار هم می‌رسد! انگیزه صد برابر! برنامه درست و مرتب؛ هرچند همیشه به هم بخورد، ولی هست. تو آدم برنامه دار و مرتبی هستی. نمی‌دانم برای همه همین‌طور است یا نه، اما من در فشارها و فشردگیها بهترم. انگار تازه می‌دانم چه فکری دارم و چه می‌خواهم بکنم. س
برنامه نويس کیست؟
برنامه نويس موجودیست که اغلب بصورت نشسته با خمیدگی روبروی خود را نگاه می کند. این موجود توانایی بسیار زیادی در گیر دادن به یک موضوع و پلک نزدن را داراست.
بیشتر عمر خود را بدون تحرک سپری می کند و فقط انگشتانش دارای فعالیت بسیار زیادی هستند. غالبا بصورت انفرادی یافت می شوند و در پاسخ به مخاطب همواره می گویند: چی؟
بعلاوه ۹۹% آن ها شب زیست هستند.بین یک شاخه گل رز و یک پاره اجر تفاوتی نمی بینند. و دنیای وی فقط نیم متر از خودش جلوتر ا
روز 256ام هر سال (معادل عدد 100 در مبنای شانزده ) مطابق 13 سپتامبر به عنوان روز برنامه نويسان نام گرفته است.از جمله دلایل انتخاب عدد 256 به عنوان روز برنامه نويسان این است که 256 بزرگترین توان عدد 2 کوچکتر از 365 که تعداد روز های یک سال است،میباشد.
همچنین در سیستم دودویی کامپیوتری تعداد اعداد منحصر به فردی که میتوان توسط یک بایت تولید کرد 256 میباشد،که شامل اعداد تا 255 میباشد. عدد 255 به صورت کلی برای برنامه نويس ها عددی آشناست.
می‌خوام برای افرادی که دوست دارند توی خونه نرمش کنند دو تا حرکت معرفی کنم که اسم های بامزه ای روشون گذاشتم|گذاشتن. این دو تا حرکت رو میشه در هر حالتی انجام داد. مخصوصا اگه بچه کوچیک دارید و میخوایید براش مسخره بازی دربیارید تا بخنده!


به حرکت اول می‎گیم راه رفتن پلنگی! که شما کف دست و کف پاهاتون روی زمین هسته و بدون این که زانو خم بشه سه تا پنج قدم به جلو راه می‌روید. با قدم آرام و شمرده.


حرکت دوم| که خیلی بامزه تره اسمش ه‌ی مرده است. خیلی س
شاگرد به استاد : راز خوشبختی در چیست ؟
 
استاد : هرگز همنشین احمق ها نشو و با آنها بحث نکن !
 شاگرد : فکر نکنم این راز خوشبختی باشه!
 
استاد : بله , حق با شماست !!
 
اگر به گفتگوی کوتاه  استاد و شاگرد که در بالا ذکر شد توجه کنید و رعایت شود
 
سریعتر به یک برنامه نويس حرفه ای و کار بلد تبدیل میشوید
 
 کاری به کسی نداشته باشید به راهتان با قدرت ادامه بدید
 
حتما سریعتر از آنچه فکر میکنید موفق میشوید و به اهداف تان میرسید و
 
صاحب این تخصص جذاب میشوید .
 
(
اگه دیدین نظرتونو کامنت بذارین☺
──── ♡ ────
نظرم: خیلی خوب بود. دلم نمیخواست تموم بشه. تو قسمت اول فکر کردم تان از این پسر مغرورهای بی اعصابه که تو رمان های زرد خودمون درموردشون می خونیم و بعد با خودم گفتم نهههه خواهش میکنم انقدر کلیشه ای نباش.>_< بعد که چند قسمتو دیدم فهمیدم بر خلاف تصورم خیلی هم شیطون و بامزه ست وای یونگ دو هم خیلی بامزه بود مخصوصا اون ابراز علاقه های ناشیانه و مدل حرف زدنش ایون سانگ بیچاره بعضی موقعا دلم خیلی براش
بعد مرگ اگر جهنم را با یک اتاق تاریک و یک کامپیوتر متصل به شبکه بهم بدند و حق استفاده، به تمام حوریای بهشتی و خود بهشت ترجیح می دهم. (یک زمانی دور این شعار تیمم بود). 
نظر یه برنامه نويس تو ی سایت ویرگول زیر پست یه خانم که در مورد آشنایی با همسر برنامه نويس ش نوشته بود !!!!! 
من که برنامه نويس نیستم ولی خوب تنهایی لب تاپ و اینترنت رو به هر چیزی ترجیح میدهم.لینک پست 
 پنج ویژگی شخصیت یک برنامه نويس حرفه ای :
 
1 - پشتکار و سماجت زیادی داشته باشد
2 - به یک مسئله از چند دید نگاه کند
3 - علاقه فراوانی به یاد گرفتن چیزهای جدید دارد
4 - متواضع و فروتن است و دنبال اثبات خودش نیست
5 - قبل از هر حرکت بسیار فکر میکند .
 
نمونه های دیگر ویژگی های یک برنامه نويس :
با طراحان و تولیدکنندگان محتوا همکاری نماید
کدنويسی نرم افزارها را انجام دهد
نرم افزارها را برای برنامه های سرور اصلاح و اشکال زدایی نماید
 برای برنامه های سرور چن
سلام این پست درمورد کوالا های خابالوهه
کوالا ها ، حیوونایی بسیار بامزه و گوگولی هستن با موهای نرم و چشمانی گرد و بامزه با بینی کوچولو و چنگال های بزرگ ، کوالا ها در رده ی داران و کیسه داران علف خوار هست ، کوالا ها در حیات وحش استرالیا پیدا می شوند و فقط از برگ های درخت اکالیپتوس تغذیه می کنن و لونه ی کوالا ها در علفزار ها و بالای درختهاست
و روز ها هم روی شاخه ی درختا می خوابن ، طول عمر اونا تو حیات وحش 13 تا 18  ساله و وزن کوالا های بالغ 4 تا 1
کوالا ها حیوونای گوگولی و خوابالو هستن برای آشنایی شما با کوالا ها من یه مقاله براتون آماده کردم
**********
کوالا ها حیوونایی بسیار بامزه و گوگولی هستن با موهای نرم و چشمانی گرد و بامزه با بینی کوچولو و چنگال های بزرگ ، کوالا ها در رده ی دارا و کیسه خداران علف خوار هست ، کوالا ها در حیات وحش استرالیا پیدا می شوند و فقط از برگ های درخت اکالیپتوس تغذیه می کنن و لونه ی کوالا ها در علفزار ها و بالای درختهاست
و روز ها هم روی شاخه ی درختا می خوابن ،
کوالا ها حیوونای گوگولی و خوابالو هستن برای آشنایی شما با کوالا ها من یه مقاله براتون آماده کردم
**********
کوالا ها حیوونایی بسیار بامزه و گوگولی هستن با موهای نرم و چشمانی گرد و بامزه با بینی کوچولو و چنگال های بزرگ ، کوالا ها در رده ی داران و کیسه داران علف خوار هست ، کوالا ها در حیات وحش استرالیا پیدا می شوند و فقط از برگ های درخت اکالیپتوس تغذیه می کنن و لونه ی کوالا ها در علفزار ها و بالای درختهاست
و روز ها هم روی شاخه ی درختا می خوابن ،
چندتا فیلم کمدی و حال خوب کن خدمت شما: :)
 
1. jumanji: Welcome to jungle 2017
قبلا ها توی تلویزیون یه فیلم جومانجی قدیمی میذاشت، من خیلی دوسش داشتم. داستانِ یه خانواده است که با یه بازی خاص، وارد دنیای بازی میشن، اتفاقات و حوادث بازی واقعا براشون اتفاق میافته و چاره ای ندارن که بازی رو تموم کنن. جومانجی: به جنگل خوش آمدید، یه بازسازی از اون فیلم قدیمیه که فقط ایده رو حفظ کرده و بی نهایت مفرح و بامزه شده. من که خیلی خندیدم باهاش :)
2. Jumanji: the next level 2019
ادامه ی فیل
سلام به دوستای گلم ، خوبیییین ؟ یه پست درمورد بزهای بامزه و گوگولی گذاشتم ، ادامه رو بخونین دوستای گلمم
**********
بز ها حیوونایی بامزه و گوگولی هستن ( که بیشترم شبیه به گوسفند هستن ) بز های نر و ماده شاخ دارن و زیر چونشون کمی مو دارن که شبیه به ریشه
بز ها در خانواده گاو سانان و در رده داران هستن ، و طول بز ها 41 تا 58 CM هست ، و وزن بزغاله های کوچولو 4 , 5 , 6 KG و. هست، و بزها تا زمان بزرگ شدنشون وزنشون زیاد میشه ( وزن بز بالغ 100 تا 140 KG هست )
بز ها 15 تا 18 س
سلام به دوستای گلم ، خوبیییین ؟ یه پست درمورد بزهای بامزه و گوگولی گذاشتم ، ادامه رو بخونین دوستای گلمم
**********
بز ها حیوونایی بامزه و گوگولی هستن ( که بیشترم شبیه به گوسفند هستن ) بز های نر و ماده شاخ دارن و زیر چونشون کمی مو دارن که شبیه به ریشه
بز ها در خانواده گاو سانان و در رده داران هستن ، و طول بز ها 41 تا 58 CM هست ، و وزن بزغاله های کوچولو 4 , 5 , 6 KG و. هست، و بزها تا زمان بزرگ شدنشون وزنشون زیاد میشه ( وزن بز بالغ 100 تا 140 KG هست )
بز ها 15 تا 18 س
سلام به دوستای گلم ، خوبیییین ؟ یه پست درمورد بزهای بامزه و گوگولی گذاشتم ، ادامه رو بخونین دوستای گلمم
**********
بز ها حیوونایی بامزه و گوگولی هستن ( که بیشترم شبیه به گوسفند هستن ) بز های نر و ماده شاخ دارن و زیر چونشون کمی مو دارن که شبیه به ریشه
بز ها در خانواده گاو سانان و در رده داران هستن ، و طول بز ها 41 تا 58 CM هست ، و وزن بزغاله های کوچولو 4 , 5 , 6 KG و. هست، و بزها تا زمان بزرگ شدنشون وزنشون زیاد میشه ( وزن بز بالغ 100 تا 140 KG هست )
بز ها 15 تا 18 س
سلام به دوستای گلم ، خوبیییین ؟ یه پست درمورد بزهای بامزه و گوگولی گذاشتم ، ادامه رو بخونین دوستای گلمم
**********
بز ها حیوونایی بامزه و گوگولی هستن ( که بیشترم شبیه به گوسفند هستن ) بز های نر و ماده شاخ دارن و زیر چونشون کمی مو دارن که شبیه به ریشه
بز ها در خانواده گاو سانان و در رده داران هستن ، و طول بز ها 41 تا 58 سانتی متر هست ، و وزن بزغاله های کوچولو 4 , 5 , 6 کیلوگرم و. هست، و بزها تا زمان بزرگ شدنشون وزنشون زیاد میشه ( وزن بز بالغ 100 تا 140 کیلوگ
مکان: تهران - نارمک 
استخدام برنامه نويس جهت نگهداری سایت
 شرکت دانش بنیان در حوزه سلامت محدوده شرق تهران جهت نگهداری سامانه های خود نیازمند به برنامه نويس PHP مسلط به مباحث زیر است :
شرایط
- مسلط به زبان #PHP
- آشنا به #MySql
- آشنا به فریم ورک لاراول مزیت محسوب می شود.
- آشنا به طراحی فرانت اند
- با اخلاق و متین
راه های ارتباط
شماره تماس: ۰۹۲۱۶۵۷۳۸۱۵ 
کاربر کیست؟
همه کسانی که از رایانه استفاده می کنند کاربر هستند.برنامه نويس ها برنامه هایی می نويسند که کاربرها از ان استفاده می کنند.بیشتر کاربرها بلد نیستند به زبان رایانه صحبت کنند،ولی بدون هیچ مشکلی با رایانه کار می کنند!دلیل آن مشخص است؛چون برنامه نويس به رایانه آموزش داده که چه کار بکند.هر نرم افزاری که شما استفاده می کنید دارای یک برنامه به زبان رایانه است که یک برنامه نويس آن را نوشته است.هر چند شما آن برنامه را نمی بینید،اما خروجی آ
توی جهرم یه پارک هست که اسم اصلیش یادم نیست ولی همه بهش می گن پارک بالا، از اون جهت می گن بالا چون تو دل کوه هست و یه جورایی کل شهر رو می بینی. تف تو ریا با بزرگترین غار دست ساز دنیا هم فاصله زیادی نداره، اگه برای عید تصمیم گرفتید بیاید جهرم و از این غار فوق العاده دیدن کنید، نیاید چون راهتون نمی دن :|
بگذریم، گفتیم اوّل کاری یکم خُنُک بازی در بیاریم، چند سال پیش با دوستم رفتیم پارک بالا و دوستم با فلشی پر از فیلم های آموزشی رفت سر بخت لپ تاپ و همش
بررسی عملیات والفجر 8

عملیات والفجر هشت؛ فتح فاو/Fao» در یک نگاه
جمع‌آوری اطلاعات
اعلام رمز عملیات
حرکت نیرو به طرف محورهای عملیاتی
پیروزی احتمالی ایران و تأثیر آن در عراق
هوشیاری دشمن
دلایل موفقیت عملیات والفجر هشت
روز شمار عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت؛ فتح فاو/Fao» در یک نگاه
ساعت 10: 22 دقیقه روز 20/11/64 توسط فرماندهی کل، سپاه فرمان حمله با قرائت رمز عملیات صادر شد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم و قات

آخرین مطالب

آخرین جستجو ها